View Full Version : Digimon Worldit
Sgt.Gustaffsson
6.5.2007, 13:00:31
Ärsytti niin pirusti kun kukaan ei ole kirjoitellut Sony-alueelle vähään aikaan ja toi mun Hogs of War-ketju jäi yksinäiseksi ja nimeni kummitteli siellä kaiken maailman hörhöjä. Saattaa kummitella vielä tämän jälkeenkin, mutta aihe on ainakin eri.
PS ykkösen loistava peli, jossa pitää kouluttaa Digimoneja ja hoitaa File City-nimiseen kaupunkiin lisää asukkaita. Taisteluissa huudetaan pelaajalla (joka on ihminen) käskyjä hirviölleen, jota voi kouluttaa paremmaksi File Cityn tai jonkun muun paikan saleilla. Hirviöitä voi tallentaa ja ottaa sitten matseja toisen pelaajan kanssa. Se kun tehtäisiin PClle ja sitten voisi otella toisia vastaan netissä. Kyllä siitä ilo irtoaisi.
Itse olen piessyt loppuvastuksen (Machinedramonin) varmaan kohta parikymmentä kertaa (se ilmestyy aina takaisin) ja saanut koulutettua kaikki Digimonit... paitsi Kokatorimonin:( ja kaupungin asukaspisteet ovat jotain 60....
Tässä vielä pika-arvosteluni:
Grafiikka 8
Juoni 7
Tehtävät 8
Kaksinpeli 9
Selkeys 9
Pituus 10
Vaikeus 8
Enpä minä muuten Digimonista enää välitä paskan vertaa, mutta tämä peli on mainio.
//Video (http://www.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=2591237&pid=913684&tag=prefs;button). Toinen. (http://www.gamespot.com/pages/video_player/popup.php?sid=2591214&pid=913684)
katsoin vähän ihmeissäni tota alotus viestiä ja totesin hämmästyksekseni, että satun omistamaan kyseisen pelin!
En kuitenkaan ole pelannut sitä vähään aikaan, enkä ole päässyt sitä läpi, kun en enää löytänyt tietäni eteenpäin ja jäin pyörimään rinkiä tutuille alueille niin hermohan siinä meni. mutta kyllä tästä vielä hyvä keskustelu saadaan aikaan..
ja joo, enpä itsekkään muuten digimonista ole kauheasti välittäny, mutta peli on ihan mukava ja viihdyttävä (paitsi jos jää jumiin)
Írvine Kinneas
6.5.2007, 18:16:30
Heh. Olin mennyt kyseisen pelin niin monta kertaa läpi ettei se enää jaksanut kiinnostaa, joten möin sen. Mutta kyllä sitä oli ihan kiva pelata hetken aikaa.
jäin pyörimään rinkiä tutuille alueille niin hermohan siinä meni.
Mihin kohtaan jäit jumiin? Tiedä vaikka voisin auttaa.
jaa.. tarkkaan en muista, mutta mä luettelen paikkoja, jotka mun mielestä oli pisimmällä, johon mä olisin päässy: se lelukaupunki: ei mitään hyödyllistä, se jääpaikka, jonka edessä garurmon (?) oli. se lupas, että taisteltais seuraavana päivänä, mutta kun mä menin sitten sinne, niin ei sitä näkyny. muita ei tule nyt mieleen. ja mä en osannu kehittää niitä oikein. aina tuli samat moudot: whalemon, tyrannomon, centarumon (varsinkin toi) ja muuta en taida muistaa. eli miten ihmeessä niiden kehitystä kykenee ohjailemaan? oikeestaan myös siks mä lopetin sen pelaamisen, koska ne kehitty aina siihen samaan muotoon.
Sgt.Gustaffsson
7.5.2007, 14:45:28
Sori, Irvine, vien sulta vastauksen ilon. Ostan sulle jäätelön lohdutukseksi kun tuun käymään ens kesänä. :P
jaa.. tarkkaan en muista, mutta mä luettelen paikkoja, jotka mun mielestä oli pisimmällä, johon mä olisin päässy: se lelukaupunki: ei mitään hyödyllistä, se jääpaikka, jonka edessä garurmon (?) oli. se lupas, että taisteltais seuraavana päivänä, mutta kun mä menin sitten sinne, niin ei sitä näkyny. muita ei tule nyt mieleen. ja mä en osannu kehittää niitä oikein. aina tuli samat moudot: whalemon, tyrannomon, centarumon (varsinkin toi) ja muuta en taida muistaa. eli miten ihmeessä niiden kehitystä kykenee ohjailemaan? oikeestaan myös siks mä lopetin sen pelaamisen, koska ne kehitty aina siihen samaan muotoon.
No asiaan. Lelukaupungissa on se monzaemon-lelu siellä vasemmanpuoleisessa talossa. Kun meet sinne numemonilla ja "puhut" sille lelulle, numemonisi tulee ja syö sen ja kehittyy monzaeksi. Sitten kannattaa kouluttaa monzaeta pari päivää, palata ja mennä sinne keskimmäiseen taloon jossa on keltainen ovi josta nyt pitäisi päästä läpi. Hetken kuljettuasi (kannattaa varata lääkkeitä mukaan, tiellä on toyagumoneja ja tankmoneja) saat valita kahdesta laatikosta. Ei ole kamalasti väliä kumman valitset, joudut kuitenkin tappelemaan Warumonzaemonia vastaan. Voitettuasi sen saat File Cityyn Jijimonille ison huvilan!
Garurumon oli siellä taas tiettyyn aikaan aamusta, en tarkalleen muista, mutta se on siellä kuitenkin joka päivä. Muistaakseni sitä vastaan piti tapella ilman käskyjä ja digimonisi teki kaiken oman päänsä mukaan. Helppoa jos on ultimate.
Ja kehitysjutussa kannattaa kokeilla erilaisia ruokavalioita ja koulutuksia. Esim. jos Agumonille kasvattaa painoa, siitä tulee helposti Tyrannomon. Jos kouluttaa brainia, tulee helposti Centarumon. Vaihtelun vuoksi kouluta Agulle speediä ja defiä niin siitä voisi tulla birdmon! Ja hyvällä ruokavaliolla, kunnon paskantamisillä (ei maahan!:soso:), säännöllisillä tappeluilla ja hyvällä training-levelillä voit saada championistasi ultimaten. Tiedän muuten miten ärsyttävää on saada joku digimon älyttömän monta kertaa peräkkäin. Kerran rahapulassa tyrannomonit söivät minut vararikkoon!!:prkl:
Ainiin ja sitten kun saat kaupunkiisi pisteitä oliko se nyt 50 pääset Mt.Infinitelle ja siellä pääset rökittämään pääpösöä.
Nyarlathotep
7.5.2007, 14:51:33
Omistin ko. pelin joskus, mutta myin sen yhdelle foorumilaiselle. Peli itsessään oli ihan mukava, yksi parhaita pelejä PS1:lle, jos vain olisin osannut pelata sitä kunnolla. Minulla kun kehittyi ne rookie-tason digimonit lähes aina umpisurkeiksi Numemoniksi tai Sukamoniksi, vaikka yritin kouluttaa niitä niin hyvin kuin mahdollista. Pari kertaa sain ultimate-tason digimoninkin ja silloin oli ilo irti. Pelissä oli todella paljon tekemistä, se oli vaikea ja muutenkin mielenkiintoinen. Pääsin kyllä sinne Mt. Infinitelle mutta kupsahdin aina siihen Devimoniin.
Kiva peli ja jos nyt jostain löytäisin sen halvalla, niin varmasti ostaisin sen. :)
jaa. Mitenkä sitten ne digimonit pysty kehittämään ultimate-tasolle? itse en koskaan saanu niitä paremmiks, kun champion. Siihen varmaan liittyy ne traning pisteet. mistä niitä saa?
jaa, nyt tuntuu siltä, että vois joku kerta pistää digimonin pyörimään.:) mutta mä joudun alottamaan sen alusta, koska mun älykääpiö-veljet poisti mun tallennuksen.:tuska: pitää vaan ekaks pelata toi työn alla oleva FFXII läpi. mutta onko mitään vinkkejä siihen ihan pelin alkuun?
mikä muna on muuten teidän suosikkinne?
Sininenkissa
7.5.2007, 16:07:37
Itsekkin omistan tämän pelin ja hyllyssähän tuo majailee, kun ei ole pitkäään aikaan jaksanut pelata eikä nyt enää voi. Pitäisi ostaa tota. Köhköh, aito versio siitä niin voisi pelata tuolla kakkosellakin tota. :eh:
Kivahan tämä peli on, vaikka minusta yllättävän vaikea. Keräsin melkein jokaisen kyllä digimonin siihen listaan ja aika pitkälle olen päässyt, mutta kuitenkin jäin jumiin kun en koskaan päässyt sitä Garurumonia lävitse. En koskaan saanut kovinkaan voimakkaita olentoja kun nämä kerkesivät jo kuolla vanhuuteen tai joihinkin muihin sairauksiin.
Tämän takia kyllä peli on ihanan monipuolinen ja grafiikka on nannaa. Rakastan sitä, kalastaminen on hurjan hauskaa minusta. Hitsi, nyt tekisi mieli pelata tätä. Kuka muu mulle alkuperäisen version pelistä ohjeineen? *squee* Saisiko tässä ketjussa muuten sitten puhua myöskin Digimon World kakkosesta? Minulla on nimittäin sekin ja sekin on oivaa viihdettä, mutta. En voi sitäkään enää pelata. Jäi mielenkiintoinen peli kesken, itken. :E
LizzieFox
8.5.2007, 9:43:37
Tuttu pelihän tuo minullekkin on ja jos en aivan väärin muista tuolla se hyllysä roikkuu edelleenkin. Tosin en ole pelannut sitä siten kauppiksen ensimmäisen luokan. Minusta peli oli vaikea. En päässyt eteenpäin kuin jonnekkin vuoren tapaiselle jossa ulostee näköiset monsterit tappoivat lemmikkini, aina! Vaikka kuinka koulutin ja koulutin. Oikeastaan muuta en pelistä muistakkaan, pitääpä siis alkaa jällleen pelaamaan sitä parin viikonpäästä kun on aikaakin. Se voisi olla ihan hauskaa nähdä että onnistuisinko nyt siinä. Ja jos en onnistu, ainahan voin kysyä teiltä vähän vinkkejä. ;)
Ekana sanottakoon että tämä peli oli ihan pelaamisen arvoinen ja pelasin sitä kunnes se hajosi. Peli oli vaikea, kunnes kaverini neuvoi Oikeat kehitykset ja sanoi että vittuile Agumonille niin peli helpottuu. Kyllähän siitä sitten Skull Greymon tuli ja helppoa peli oli kunnes, tämä idiootti veljeni pelasi, ei mennyt vessaan ja tuli joku ****** **** ***** paska digimon. Onneksi tiedin missä oli (Oliko se kingNumemon?) joka muuttaa takaisin entiseen ja sain taas oman rakkaan Skullin takaisin. Peli vedetty läpi vaikeaa mutta hauskaa oli...
Voisiko tämän ketjun suurentaa kaikille Digimon Worldeille, jota kolmosta yritän yhä päästä läpi, mutta jumitan aina Amaterasun pressaan, jolla on se ******* robo...
Nyt kun huomasin vasta että otsiko on digimon worldIT, niin pakko on 3:sta tulla kertomaan :P
Itse pidän pelistä, paljon hyviä digimoneja, hirveä kasa muuntautumis mahollisuuksia ja omaperäisiä tekniikoita. Itse rakastan isolla R:llä Korttipeliä. Se on vain niin hienoa tehdä oma pakka ja tappaa vastustajan paskat kortit tyyliin. Oo, minulla on 360Hp ja 320Ap, Vastustajalla on poistojen jälkeen 70Hp ja 0Ap... no se se oli...
Sgt.Gustaffsson
9.5.2007, 17:03:53
Käytin Jubeita ilkeästi hyväkseni, joten ketjun nimi muutettiin Digimon Worldeiksi postaajien pyynnöstä.
Viilaan vielä pilkkua sen verran että etkös sinä Super Sayan kyllä puhu Digimon World 2003:sta? Itse kun olen kyseistä peliä pelannut, kyseessä on joko se tai joku todella samanlainen. Olen mennyt kaksituhattakolmosen lähes läpi, paitsi en ole löytänyt ainuttakaan Epic Itemiä. Nyyh!
//Vastaan nyt Dragons Lairin kysymykseen, kun hän kerran noin sinnikäs on. Korjaan samalla että edellisessä viestissäni puhuin Training Levelistä, se on Tamer Level. Sitä voi nostaa saamalla jonkun hyvän championin (angemonista, centaurmonista ja meramonista muistan minä saaneeni lvl-upin) tai voittamalla Greymonin salissa. Minun ensimmäinen ultimateni oli Megadramon.
Ai niin ja sanon vielä että kaupunkipisteeni eivät olleet kuusikymmentä. Ne olivatkin 91.;)
niin. nyt kysyn (toistamiseen), että miten ne digimonit saa kehittymään ultimateiksi? itselläni ei koskaan ole kehittyny, vaikka yli kymmenen digimonia mulla oli ollu..
Nectrien
9.5.2007, 19:45:53
Hanki sitä tamer leveliä!
Onhan tämä hyvä peli!
siellä kartanossa kun on se devimon tai mikä onkaan niin miten saan sille sitä lihaa mitä se vaatii?
Hanki sitä tamer leveliä!
no miten sitä tamer leveliä saadaan? ja onko vielä jotain, joka auttais digimonia muuttumaan ultimate-muotoon?
Jos ketjun aihepiiri ulotuu myös jatko-osiin, niin voin minäkin tulla mielipidettä sanomaan.
Tuossa hyllyssä, noin 40cm päässä nenästäni, on kotelossaan Digimon World 4. Läpi ei ole pelattu, emmekä tällä hetkellä kovin innostuneesti sitä ole pelanneetkaan.
Pelasimme enimmäkseen kaksinpeliä velipuoleni kanssa. Yksinpeliäkin olen pelaillut, mutta peli ei koskaan erityisesti koukuttanut eikä himottanut pelata läpi. Kaksinpelissä kamppailu oli lähinnä siitä, kumpi saa korkeammat levelit ensin. Sitä jopa jaksoi hetken ja samalla peli eteni, mutta pian tuokin peli jäi hyllyyn pölyttymään.
Graafisesti peli oli ihan hieno. Peliympäristö vaihteli, mutta alkoi ärsyttävästi aina alusta, josta sinun oli juostava oman tasoiseesi ympäristöön, kunnes sait "portille" (parempi sana olisi portaalille) mahdollisuuden sirtyä suoraan seuraavaan maailmaan, jossa sait lahdata sitten omantasoisiasi vastuksia.
Peli on ihan viihdyttävää tavaraa. Alussa valitaan yksi neljästä hahmosta, jolla sitten pelaat. Jokaisella hahmolla (eli siis eri digimoneja) on erilaiset kyvyt ja kehityssuunnat (toinen saa manaa, toinen strenghtia...). Vihuja lahdatessa saa erilaisia aseita ja panssareita, joita voi sitten käyttää ja näin voi korottaa digimonin statseja (strenght, hp, mana, defence...) tai customoida sellaiseksi miksi haluaa.
Ylipäätäänänsä ihan viihdyttävä peli, mutta itse en koskaan "jäänyt koukkuun". Jotenkin pelissä tuntui olevan todella köyhä juoni, tai sitten se oli joku muu tekijä joka esti minua himoitsemasta pleikkarille pääsyä.
7½
Tattip
10.5.2007, 14:13:59
Kysympä tähän väliin apua viisailta pelaajilta Digimon World 2003:seen. Elikä siellä Amaterasu Cityssä, missä kaikki on muuttunu oinkmoneiks =/ Niin sen pressan vika digimon, se robotti, jonka nimee en muista, iski kuitenkin lujaa ohjuksilla (taisi olla raidenmon) ja käytti Gilead Plantia, joka paransi sitä ihan ******tisti. Kotemon on tasolla 64, renamon 38 ja patamon 7, En siis pärjää sille, eli helppoa taktiikka voittoon?
Keyblade Master Sora
12.5.2007, 8:44:39
Kysynpäs tosta hyvästä[upeasta pelistä] asiasta nimeltä Digimon World.
Ihan ensimmäinen osa, saatu joskus vuonna 2001 ja vielä pelaan. Haluaisin kysyä että miten esim. Greymonin voi saada, ja miten saa ultimateja. En myöskään löydä Garurumonia jäätiköiltä, enkä sitä lumiukkomonsteria jonka sanotaan pelastavan ihmishenkiä jäätiköillä.
Aina kun digimonini on hirveän hyvä, ja pitäisi ultimateksi kehittyä, niin tuleekin joku paskansyöjä Sukamon. Sitä kun sitten yrittää palauttaa, se kehittyy heti takaisin ja se kuolee jos kehittää.
Vaikuttaako paskantaminen maahan digimonin kehitykseen? Vaikuttaako "Scold" ja "Praise" komento siihen?
Nectrien
12.5.2007, 10:02:28
pelistä] World.
Vaikuttaako paskantaminen maahan digimonin kehitykseen? Vaikuttaako "Scold" ja "Praise" komento siihen?
Vaikuttaa toi paskantaminen maahan:P
"Scold" muistaakseen paranti siisteyttä ja "praise" taas mieli alaa mutta huonontaa siisteyttä.Scold myös huononti mieli alaa.
Sgt.Gustaffsson
12.5.2007, 17:24:54
Ei voi mitään, pakko mun on tähän taas kirjoittaa.
Lainaus:
Alunperin kirjoittanut Keyblade Master Sora http://foorumit.fffin.com/images/fffin/buttons/viewpost.gif (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?p=368215#post368215)
pelistä] World.
Vaikuttaa toi paskantaminen maahan:P
"Scold" muistaakseen paranti siisteyttä ja "praise" taas mieli alaa mutta huonontaa siisteyttä.Scold myös huononti mieli alaa.
Sanotaanko niin että paskantaminen vaikuttaa kyllä kehitykseen. Praise- ja scold-komentoja ei kannata käyttää ilman syytä, sillä tarpeeksi hyvä pelaaja saa pidettyä molemmat ylhäällä. Oikeassa alakulmassa olevat mittarit ovat ylempänä mieliala:) ja alempana tottelevaisuus:cool: . Iloisuus nousee esim. Kun digimon saa vatsansa täyteen ja kaikista muista positiivisista jutuista. Sitä saa helpommin nostettua. Mikäli digimon paskoo maahan tai ei suostu syömään jotain juttua, kannattaa heti, ukkelia ei saa liikuttaa, käyttää scoldia. Silloin digimonin iloisuus pysyy samana ja tottelevaisuus nousee. Praisesta en tiedä että milloin siitä on hyötyä paitsi jos digisi on todella vihainen ja tahdot saada sen iloiseksi. Silloin tosin tottelevaisuus laskee. :down:
Niin mun nyt pitää tarkistaa, että onko tämä ketju tarkoitettu vain keskusteluun digimon peleistä, vai onko tämä ketju myös samalla kyselyketju, johon ihmiset voivat lähettää kysymyksiä kyseisistä peleistä?
Vaikka kumpaakin.
Niin mun nyt pitää tarkistaa, että onko tämä ketju tarkoitettu vain keskusteluun digimon peleistä, vai onko tämä ketju myös samalla kyselyketju, johon ihmiset voivat lähettää kysymyksiä kyseisistä peleistä?
Lord JF
16.5.2007, 18:15:54
Tämä ja samalla myös muutkin peliketjut ovat olemassa pääasiallisesti peleistä keskustelua varten, eivät ollakseen vinkkiketjuja. Peleistä kysymistä ei ole kuitenkaan erikseen kielletty ja onhan vastausten tiedustelu ongelmiin ja näihin vastaaminenkin omalta osaltaan keskustelua. Eli kysymyksiä saa kyllä esittää, kunhan keskustelu ei mene pelkäksi apuketjuiluksi.
Kannattaa kuitenkin muistaa myös tämän (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=10513) ketjun olemassaolo kun pohditte johonkin peliin liittyviä ongelmia.
Minä olen pelannut jokaista digimon worldia ainakin vähän :)
DW1: kyllästyin heti alkuun, ei vain kiinnostanut se peli...
DW2: hyvä peli ja luulen että olin jo aika pitkällä mutta sitten joku tuhosi tallennuksen :(
DW2003: siinä pääsin siihen asti kun siellä toisessa maailmassa piti mennä sinne ekaan kaupunkiin ja sit siinä sillalla tuleville monsuille en pärjännyt vaikka mikä oli joten pelaaminen jäi siihen. sit jäin myös melkein koukkuun siihen korttipeliin... :D
DW4: Tästä tykkään, vaikka olenkin vielä ekassa kentässä (keräämässä rahaa,exp jne.) ja on ainoa DW missä on multiplayer? siis kyllähän DW2 voi pelata moninpelinä jos tekee sillein et 1 ottaa yhen digimonin ja toinen 2...
Mut toivottavasti sit ku DW5 tulee nii se vois olla niinkuin DW4 paitsi et moninpeliä voi harrastaa myös netin kautta.. ja sit tietenkin sillein et ainaku menee kenttään niin menee omaan kenttään (siis sen jälkeen kun on jostain kaupungista hakenu partyyn lisää tyyppejä) ettei olis sillein et joka kentässä jotain 10+ kenttää tappamassa samoja monsuja..
Jaa, päätin nyt tulla kysymään, että miten ne tyypit oppii uusia iskuja? Siis puhun nyt Digimon worldista. Ite en ole keksiny mitään loogista tyyliä, jolla ne oppii ne, mutta onko siinä jotain?
Keyblade Master Sora
17.5.2007, 10:36:31
Jaa, päätin nyt tulla kysymään, että miten ne tyypit oppii uusia iskuja? Siis puhun nyt Digimon worldista. Ite en ole keksiny mitään loogista tyyliä, jolla ne oppii ne, mutta onko siinä jotain?Ainakin Brains-statsin kehittämisellä ja taistelemalla saa niitä.
Ainakin Brains-statsin kehittämisellä ja taistelemalla saa niitä.
Niin mä tarkotin lähinnä sitä vihollisilta oppimista. Kun mä tiedän joitain iskuja, mitä pystyy oppimaan ja vaikka ne käyttää niitä muhun, niin ei ne opi, kun vaan erittäin harvoin. Eli tuleeko ne vaan tuurilla opittua, vai pitääkö niiden esim. tehdä tarpeeks monta iskua suhun?
Keyblade Master Sora
17.5.2007, 13:29:23
Niin mä tarkotin lähinnä sitä vihollisilta oppimista. Kun mä tiedän joitain iskuja, mitä pystyy oppimaan ja vaikka ne käyttää niitä muhun, niin ei ne opi, kun vaan erittäin harvoin. Eli tuleeko ne vaan tuurilla opittua, vai pitääkö niiden esim. tehdä tarpeeks monta iskua suhun?Luulen että depends on luck.
Sgt.Gustaffsson
26.5.2007, 21:57:41
Nyt mun on taas pakko vaivata teitä pöhköillä teksteilläni...
Digimon World 2003:ssa niissä koulutussaleissa kun laittaa jotain oppimaan, tuntuuko teistä että ympyrän näpyttäminen auttaa onnistumiseen? Minulla käy toisinaan niinettä jos en näpytä, niin ne kompuroivat, saavat turpiinsa, nukahtavat tai alkavat itkemään eli lyhyesti epäonnistuvat:eek: , eli sitä mitä minä en ikinä tee!! Ainakaan aina.
Ja toinen samankaltainen samassa pelissä on taisteluissa; kun vihollinen kauniisti loikkaa kolmen metrin loikan, kohottavat iskuraajansa ja oikealla hetkellä painan L- ja R1-napit pohjaan, ja oma Digini suojaa valtavan mekaanisen käden omalla heiveröisellä karvakäpälällään mahtavan ja kaikuvan klingin kuuluessa. Niin näyttää toisinaan tapahtuvan, ja todella harvoin silloin kun en paina.
Onko tämä totta vai vaivaanko teitä yhdellä lukuisista päähänpistoistani?
Tattip
27.5.2007, 10:44:00
Nyt mun on taas pakko vaivata teitä pöhköillä teksteilläni...
Digimon World 2003:ssa niissä koulutussaleissa kun laittaa jotain oppimaan, tuntuuko teistä että ympyrän näpyttäminen auttaa onnistumiseen? Minulla käy toisinaan niinettä jos en näpytä, niin ne kompuroivat, saavat turpiinsa, nukahtavat tai alkavat itkemään eli lyhyesti epäonnistuvat:eek: , eli sitä mitä minä en ikinä tee!! Ainakaan aina.
Ja toinen samankaltainen samassa pelissä on taisteluissa; kun vihollinen kauniisti loikkaa kolmen metrin loikan, kohottavat iskuraajansa ja oikealla hetkellä painan L- ja R1-napit pohjaan, ja oma Digini suojaa valtavan mekaanisen käden omalla heiveröisellä karvakäpälällään mahtavan ja kaikuvan klingin kuuluessa. Niin näyttää toisinaan tapahtuvan, ja todella harvoin silloin kun en paina.
Onko tämä totta vai vaivaanko teitä yhdellä lukuisista päähänpistoistani?
Itselläni on sama pakkomielle... Treenissä rämplää O:ta ja tuntuu osaavan enemmän... Joskus painoin kolmiota torjuakseni, mutta tätä nykyä L1 ja R1... Tietenkin torjuntaan vaikuttavat myös haarniskat, esim Matrix helm parantaa blokkiabilityä...
Kysyisin nyt digimon worldista. Eli kun on neuvottu, että jos haluaa jonkun tavallisesta poikkeavan digimonin, siis champion muodoista on nyt kyse, niin silloin pitäis kehittää esim. speediä ja brainia. Mutta nyt kysyisin, että voiko sillon kehittää muita kykyjä, vai pitääkö siinä tilenteessa keskittyä pelkästään niihin kahteen kykyyn?
Ja kysytään vielä, että onko pelissä digimonia, joka pitää ns. teleporttaus palvelua, koska yleensä matkalla perille digimon päättää muuttua munaksi. Siis jos on, niin mistä sellaisen digimonin voi löytää?
Sgt.Gustaffsson
11.6.2007, 20:37:13
Kysyisin nyt digimon worldista. Eli kun on neuvottu, että jos haluaa jonkun tavallisesta poikkeavan digimonin, siis champion muodoista on nyt kyse, niin silloin pitäis kehittää esim. speediä ja brainia. Mutta nyt kysyisin, että voiko sillon kehittää muita kykyjä, vai pitääkö siinä tilenteessa keskittyä pelkästään niihin kahteen kykyyn?
Ja kysytään vielä, että onko pelissä digimonia, joka pitää ns. teleporttaus palvelua, koska yleensä matkalla perille digimon päättää muuttua munaksi. Siis jos on, niin mistä sellaisen digimonin voi löytää?
Ensimmäiseen kysymykseeni vastaukseni on että niitä kahta pitää kouluttaa enemmän kuin niitä muita (yleensä 50-100 enemmän, HP:ssa ja MP:ssä 500-100) eli ei kannata kouluttaa pelkästään niitä kahta.
Toiseen kysymykseesi vastaus on kyllä. Siellä kanjonissa, mikä lie sen nimi olikaan, on Top Area (päääsee samalla hissillä millä pääsee Ogre Fortressiin) painaa ylös, niin pääset Birdramonin pesälle, jonne tämä kiva pulu ilmestyy vetämään turpiin oikein urakalla. (No ei se niin paha ollut) Voiton jälkeen se perustaa File Cityyn Birdra Transportin, josta voit maksua vastaan häippäistä nopeasti esim. Freezelandiin, Misty Treesiin, Beetle Landiin (seadran jälkeen) ja sinne savannille. (Piru kun en muista paikkojen nimiä.
Ja itellänikin on kysymys...Kun on tappanut Machinedramonin Mt.Infinitellä, jatkuuko se pelkästään niinä ilmestymisinä Ogre Fortressiin, Grey Lord's Mansioniin ja siihen jääpalatsiin, vai tapahtuuko jotain kivaa?
BlackDra
12.6.2007, 13:44:06
Ja itellänikin on kysymys...Kun on tappanut Machinedramonin Mt.Infinitellä, jatkuuko se pelkästään niinä ilmestymisinä Ogre Fortressiin, Grey Lord's Mansioniin ja siihen jääpalatsiin, vai tapahtuuko jotain kivaa?
no, kun kyseisen otuksen on nirhinyt, ei tapahdu muuta jännää kuin että se tiputtaa chain melonin, (joka mm. pidentää elinikää yms) ja mitalin pelin läpäisemisestä. tämän jälkeen voi hyvin jatkaa peliä, kerätä vaikka puuttuvia moneja jne. Vuoden päästä siitä, kun olet voittanut machinedramonin, niin jijimonin pitäisi mainita, että se tuntee taas jotain pimeyden voimia (tjsp). sen jälkeen machinedramon ilmaantuu taas näihin paikkoihin uudelleentapettavaksi.
(ja näinköhän tämän viestin sisältö riittää Lord JF:lle, kun viimeeksi ei riittänyt)
Nectrien
14.6.2007, 18:53:24
Haluasin tietää miten sen Shellmonin saa kaupunkiin kun seon siellä pikku tyrmässäään.
En nääs tiedä mitä tehdä sille kun mikään ei auta?
Pitääkö mennä Ogre Fortressiin?
BlackDra
15.6.2007, 9:35:00
Haluasin tietää miten sen Shellmonin saa kaupunkiin kun seon siellä pikku tyrmässäään.
En nääs tiedä mitä tehdä sille kun mikään ei auta?
Pitääkö mennä Ogre Fortressiin?
Mitenhän tämä nyt oli (jonkun aikaa siitä kun tuli pelastettua ko. otus) jossain kulmassa oli kyllä jokin paikka, josta sille pystyi puhumaan. Ellen ihan väärin muista, niin se pelastetaan puhumalla sille.
// ohops. pikku virhe tuossa äskeisessä pätkässä: todellakin pitää mennä ogre fortressiin, hissillä ensin ylös ja sitten alas ja ogre fortressin ovialueelta (joku foot of great canyon tjsp) (kuitenkin, paikka jossa ogre fortressin portti) siellä on hissi jolla pitää mennä ylös, sen jälkeen freezelandiin. sitten vasemmalla olevasta oviaukosta takaisin samalle alueelle, jolloin sinun pitäisi pystyä puhumaan kuivilla olevalle shellmonille
Tuossa nyt kysyisin, että minkä ihmeen takia ne digimonit muuttuu joskus sellasiks paperi läpiks? En ole löytäny mitään älyllistä syytä, että miks se muuttuu välillä sellaseks. Siis taisteluissa.
Ja mistä kabuterimonin löytää? Olis kiva saada se, kun luin jostain, että se nostattaa niistä harjotuksista saatavia pisteitä.
Ja vielä olis yks. Sinne orgemonin fortressiin olen pyrkimässä. Miten sinne pääsee? Luin jostain, että pitäis kävellä ympyrää jonkun kohdalla. Tuli vaan mieleen, että olisko se putoamisjuttu ollu se, kun sieltä kielekkeeltä putos? En siinä vaiheessa vielä älynny juttua ja voiko sinne päästä uudelleen, jos tuo oli se tie???
Sgt.Gustaffsson
17.6.2007, 12:35:29
Tuossa nyt kysyisin, että minkä ihmeen takia ne digimonit muuttuu joskus sellasiks paperi läpiks? En ole löytäny mitään älyllistä syytä, että miks se muuttuu välillä sellaseks. Siis taisteluissa.
Ja mistä kabuterimonin löytää? Olis kiva saada se, kun luin jostain, että se nostattaa niistä harjotuksista saatavia pisteitä.
Ja vielä olis yks. Sinne orgemonin fortressiin olen pyrkimässä. Miten sinne pääsee? Luin jostain, että pitäis kävellä ympyrää jonkun kohdalla. Tuli vaan mieleen, että olisko se putoamisjuttu ollu se, kun sieltä kielekkeeltä putos? En siinä vaiheessa vielä älynny juttua ja voiko sinne päästä uudelleen, jos tuo oli se tie???
Joissain iskussa onerikoistehosteita. Tuo paperijuttu oli yksi niistä, nimi taisi olla liquid. Sitten oli vielä aikahäkki (muistaakseni para) ja confuse. Ne lukee kyllä iskujen tehojen mukana.
Kabuterimonin löytää beetle landista. Sinun pitää mennä alemmalle Dragon's Eye Lakelle taisi olla tasan kello kuusi ja yrittää kalastaa Seadramon. Se vie sinut Beetle Landiin ja saat vielä kivan huilunkin, jolloin voit kutsua Seadran uudelleen. Sieltä saat suostuttelemalla Kabuteri- ja Kuwagamonin, jotka molemmat tehostavat koulutusta.
Ogre Fortressiin pääsee myös hissin kautta, mutta muistaakseni ensin piti olla rökittänyt Ogre ja Kump. yhdessä solassa Great Canyonissa. Menet hissillä alas, ja sitten siellä paikassa alinta tietä, jollon pääset Ogren kesämökille.
Monochrome
17.6.2007, 13:32:31
Minäpä tässä muutama viikko sitten menin mökille ja otin PsX:n mukaan, kun kakkosta ei jaksanut raahata. Klassinen Digimon World [kakkonen on peestä.] Kolmosenkin sain joululahjaksi joskus, mutta se ei toiminut. Vaikutti kyllä hyvältä. No niin, ja haluaisin tietää, miksi World:ssa Digimonini kuolee koko ajan? Väittää, että sillä on virus ja se kuolee. Joskus kauan sitten kun pelasin, ei käynyt niin. Silloin pääsin pelissä eteen päin ja pitkälle, nyt kuolen koko ajan ja se ottaa päähän.
Minäpä tässä muutama viikko sitten menin mökille ja otin PsX:n mukaan, kun kakkosta ei jaksanut raahata. Klassinen Digimon World [kakkonen on peestä.] Kolmosenkin sain joululahjaksi joskus, mutta se ei toiminut. Vaikutti kyllä hyvältä. No niin, ja haluaisin tietää, miksi World:ssa Digimonini kuolee koko ajan? Väittää, että sillä on virus ja se kuolee. Joskus kauan sitten kun pelasin, ei käynyt niin. Silloin pääsin pelissä eteen päin ja pitkälle, nyt kuolen koko ajan ja se ottaa päähän.
Siis jos puhut digimon worldista, niin silloin sinun olisi pitänyt antaa digimonillesi medicine, jonka oli saanut aloittaessa joltain niistä pienistä digimoneista ja lopummassa vaiheessa se olisi voinut käyttää myös centaur clinicillä. Sinä taidat tehdä jotain väärin, sillä itselläni digimon ei ole vielä kertaakaan sairastunut. Siis näyttänyt siinä puhekuplassa piikin kuvaa. Jos taas puhekuplassa oli laastari, sille pitää antaa bangle (meniköhän noin...) mutta siis se laastari, tai käyttää centaur clinicillä, jos sinulla se on.
Tuollaisessa tilanteessa, kuin sinä olet, suosittelen lämpimästi centaurmonin hakemista.