PDA

View Full Version : Jos olisit FF:pelien hahmo...

Lumi
10.9.2002, 17:10:17
tähän väliin pieni ajatusleikki:)
Jokainenhan varmaan on joskus kuvitellut itsensä johonkin näihin peleihin,joten siis:
Jos olisit Final Fantasy pelin hahmo,niin mikä/kuka olisit,miten liittyisit juoneen/factoja itsestäsi tai Desc./ja niin edelleen....
yksi sääntö on: Ei vanhoja hahmoja(siis keksikää ihan uusi ja oma hahmo)

Itse olisin ainakin seiskassa Lumi(tuota nimeä ropeissakin ja muissa pelivirityksissä käytän),kuuluisin samaan rotuun kuin Nanaki, ja olisin pelattava hahmo. Olisin itseasiassa,jos kunnianhimoisia ollaan :D,Nanakin veli, jonka Hojo oli kaapannut,kun Nanakia ei ollut vielä syntynytkään, ja sitten sain siirron johonkin toiseen laboratorioon,kun testtit hänellä oli tehty. hahmoni karkasi,kun tuota siirtoa tehtiin ja hänet löytää Gold Saucern vieressä olevalta autiomaalta. Hahmoni olisi samanlainen kuin Nanaki, tosin hänellä on keskeneräinen tatuointi,jossa lukee Red 0.samoin arpia on eri paikassa, ja toisin kuin Nanakilla,hänellä on kaksi pitkää torahammasta,viitaten Hojon tekemiin kokeisiin....lisää pistän editillä,kun jaksan

yksisiipi
10.9.2002, 17:40:31
Minä olisin jonkinlainen aarteenmetsästäjä nimeltä Bliss ff6:ssa. Kiertelisin maailmalla etsimässä aarteita ja välillä törmäilisin päähenkilöihin ja taistelisin heitä vastaan, kun he ovat etsimässä lohhareita, doom gazea ja muuta mukavaa. Olisin vain pelissä yksi pahuksen sivujuoneen liittyvä bossi ei sen enempää. Paitsi minulla olisi kilpailua Locken kanssa, tietysti. :D

Edittiä tulloo jos jotain keksin.

nursetwiggy
10.9.2002, 17:50:02
palkkamurhaaja joka liittyy sankarijoukon jatkeeksi ja selkäänpuukottaa kaikki yksi toisensa jälkeen saavuttaen loppujenlopulta maailmanvaltiattaren tittelin.

voi sitä riemua :D

Roakel
11.9.2002, 15:26:50
Minä voisin olla jokin Yuffien tyylinen hahmo, vaikka onhan se silti vähän köyhän tuntuinen. Mun nimi voisi olla Roaki :).

memo
11.9.2002, 16:58:14
Olisin varmaan, joku Cidin(Highwind) kauan kadoksissa ollut
sukulainen, joka löydetään Midgarista. Tappelisin aina välillä
"sankareita" vastaan. Nimi olis varmaan Memo.

Riku-
27.9.2002, 9:19:47
Minä olisin Chocobo, ja nokkisin maata Calms Landissa. :) Tai sitten olisin Kefka ja nauraisin päivät pitkät.

nox
27.9.2002, 9:48:08
Olisin joku seiskan Vincentin tapainen hiljainen tyyppi joka vaan nukkuisi koko ajan jossakin kellarissa, omassa mukavassa arkussaan. Tykkäisin kovasti pitää viittaa ja jotakin huppua kasvojen edessä.
Nimestä ei ole tietoakaan. Ehkä hahmoni olisi niin salaperäinen ettei sillä edes olisi nimeä. Asuisin siis jossakin vanhassa talossa enkä kävisi missään töissä. Talo olisi hiljaisessa ja rauhallisessa paikassa vailla mitään häiriötekijöitä. Tekemiseni rajoittuisi ainoastaan alkemian harrastamiseen, lukemiseen ja nukkumiseen. Toki minulla olisi yksi ystävä joka vierailisi luonani siloin tällöin tuoden uutisia. Tämä henkilö voisi myös suorittaa erilaisia tehtäviä joita sille antaisin. Rakastettuni olisi kadonnut vuorille vuosia sitten ja valmistelisin juuri matkaa etsimään häntä. Rakkaani olisi tietysti hengissä ja tarinassa löytäisin hänet, jonka johdosta pelistä tulisi oikein sopivasti Final Fantasymaisen lässy.

Oktobotti
27.9.2002, 14:23:01
Olisin FFX:ssä Chocobo, nimeltä "Iirori". Juoksentelisin pitkin ja poikin Calm Landsia.

Lopuksi paljastuu, että olen Chocobon hahmon ottanut demoni, joka aikoo orjuuttaa koko Spiran. Pelin lopussa muuntaudun valtavaksi Fat Chocoboksi, jolla on viitisensaata HP:tä, täydellinen animointi sekä kaksimetrinen seiväs. Tarjoaisin viimeisen Boss-taiston, mutta minut onkin lähes mahdoton voittaa. Olisin immuuni kaikille Macigeille sekä "sivuvaikutuksille".

Lopulta pelaaja kyllästyy koko peliin, ja sen vaikeuteen.

Seyana
27.9.2002, 20:43:45
Nimi olisi ehdottomasti Seyana. Tai Adelaide.
Pelattava hahmo, tottakai. Kenties olisin harjoitteleva summoner ysissä, tai Tantaluksen jäsen. Toisaalta olisi aivan mahtavaa olla SeeD kasissa, mutta minusta ei todellakaan olisi siihen.
Hahmo olisi eläväinen, ei sellainen Shadow-Amarant-Vincent tyyliä. Osaisi käyttää magiaa.
Voisin olla kympissä summoner, mutta ei minusta olisi viimeisiin koitoksiin. Kenties hänen vartijansa, jos vartijajoukkio olisi suurempi. tietenkin, jos lopuksi keksisimme uuden ratkaisun Sinin kukistamiseen, olisi se summonerinkin rooli todella hieno. Itseasiassa voisin olla summoner jokatapauksessa..

Eli hahmoni nimi olisi Seyana/Adelaide, nuori summoner. Kotoisin Kilikalta tai Alezandriasta. Käyttäisi aseena keppiä tai juosta. Olisipa ainakin vaihtelua, koska en ainakaan muista yhtäkään jousi-heppua. Minut saisi tietnekin kotikylästäni. Mieluiten tummat hiukset. Aeriksen tapainen luonne, kun olen itsekin sellainen. Ketterä metsässä liikkuja, jolla olisi joitakin erikoisia kykyjä. Ei vahva fyysisissä hyökkäyksissä.
Hahmoni olisi tietenkin oltava loppuratkaisun tärkeinpiä osia, jolle tapahtuisi pelin aikana jotakin todella traagista jolla keräisin pelaajien sympatiat puolelleni. tottakai esiinnyn upeissa videoissa kaikessa komeudessani ja minulle on elintärkeitä taitoja joidenka takia pelaaja haluaa minut välttämättä tiimiinsä. Hahmollani olisi myös kaunis teemamusiikki jota soitetaan peli upeimmissa kohdissa.
Olisin pukeutunut yksinkertaisesi. en pidä hameista, joten ei sellaista, ellei summonerilta välttämättä vaadittaisi sellaista. Olisin myös aina laukomassa faktoja pelin maailmasta.

Olisin kaikin tavoin mahtava ja ihana hahmo joka lopulta menehtyy niin jotta pelaajat surevat kuolemaani koko loppu pelin, kunnes vielä lopuksi näyttäydyn muille hahmoille ja annan heille tärkeän avaimen lopulliseen kamppailuun:D

Rafalski
30.9.2002, 17:13:05
Nimeni olisi Rafalski. Asuisin jossain Midgarin slummissa. Liityn SOLDIERiin ja saan paljon rahaa. Kun jään eläkkeelle, muutan Cosmo Canyoniin.

From Finland
30.9.2002, 17:39:56
FF6:sessa kefkan kuoleman jälkeen ottaisin hänen paikkansa maailman valtiaana..tietenkin yksin se voisi aluksi olla vähän hankalaa..

Tordragon
30.9.2002, 18:05:30
Olisin de Wight, Squallin tapaan SeeD et cetera. Toteuttaisin vain Squallin kyynisyyden ja näennäisen tunteettomuuden kuten minä olisin toivonut. En muista kuka jotakuinkin täällä sanoi, Ren ehkäpä, että Squall todellakin on jonkin sortin petturi näin kyynikon silmin nähden. Ei sillä, se tavallaan sopi siihen, mutta näin minä olisin halunnut asian nähdä, siis näin, että hoidetaan asiat sitten kyynisesti loppuun asti, hark.

Kyynikolla ei välttämättä ole tavallisen onnellinen loppu, tunteet eivät ehkä tule häneltä, mutta hän herättää niitä, todennäköisesti negatiivisella tavalla *grinnie*. Final Fantasy tarvitsisi "hyvän puolella" olevia kyynikoita enemmän, minä olisin yksi niistä.

urho
30.9.2002, 19:14:29
Olisin FFX:ssä hahmo nimeltä Calix, joka olisi ollut Auronin ja Jechtin kanssa kolmas Braskan Guardian. Hahmona Calix olisi tunnollinen, lojaali ja rehellinen. Hän olisi myös ollut aikoja sitten Summoner, mutta hän oli jättänyt kesken. Calix olisi Auronin veli. Hän pelaisi myös blitzballia, tosin maalivahtina.

Aseena Calixilla olisi sellainen tosi cool Magen Staff. Hän olisi enemmänkin Sage (Black&White-taikoja), ja hän voisi käyttää Auronin kanssa Twin-skilliä (niinkuin ff4 palom ja porom) Paitsi Auron tekisi 2 kovennettua Attackia ja Calix 3 taikaa.

//Typo...

ShadowZero
3.10.2002, 9:27:42
joku salaperäinen (palkkamurhaaja) sivuhahmo joka on juonessa mukan enemmä tai vähemmän.

tai sitten summon monsu! hehheh :D

Leviathan
3.10.2002, 11:50:34
Olisin ehdottomasti varas joka kulkisi tummansinisissä vaatteissa, pitkillä hiuksilla ja tummansinisellä huivilla. FF6:ssa olisin joku Locken vanhakaveri joka oli kadonnut, mutta ilmestyisi sitten takaisin ja liittyisi ryhmään. Aseena olisi joku tikarin tapainen. Olisin luonteeltani Hiljainen, utelias ja paljon menneistä ajoista tietävä. Nimi voisi olla vaikka: Hizoni

Redmage
16.10.2002, 12:58:40
Vaihtoehtoja tulee nyt kyllä niin paljon, mutta joku niistä kai on valittava... Hmm... Olisin varmaankin haltia jolla olisi tummat hiukset, joka pukeutuisi lähes kuin Vincent ja ammatiltani olisin varas... Aseena käyttäisin varmaankin kahta tikaria... Sellainen minä olisin! Kaikki pelkäisivät ja kunniottaisivat minua. :ohhoh:

The_Sipi
21.10.2002, 16:53:49
Mun nimi olisi Darkus ja olisin synkkä vaeltava hahmo, joka etsii itseään joka puolelta maailmaa. Minulla olisi jokin esine, jossa on tietoja tavasta tehdä maailma vielä synkemmäksi paikaksi, tosin en tietäisi että siinä on niitä tietoja ennen kuin joku varastaa minulta kyseisen esineen. Käy ilmi, että pelin pelattavat hahmot etsivät kyseistä esinettä ja kun he kohtaavat Darkuksen, Darkuksesta tulee pelattava hahmo. Kuitenkin Darkus häviää aina välillä syystä tai toisesta omille teilleen ja silloin pelaajan pitää etsiä tämä käsiinsä. Darkus kiertelee maailmaa ja hänet voi löytää eri kaupungeissa. Se kaupunki, mihin Darkus menee, määräytyy sattuman kautta, joten hänen löytämisensä ei ole itsestäänselvyys. Darkus voi esimerkiksi tulla Rufutuun (kaupunki) juuri kun pelaaja on lähtenyt sieltä. Aina kun pelaaja astuu World Mapiin, Darkus on (ehkä) uudessa kaupungissa ja hänen löytämisensä voi joskus olla hyvinkin vaikeaa. Syy lienee siinä, ettei Darkus halua tulla välttämättä löydetyksi. Pelin loppupuolella Darkus kuitenkin kuolee löytämättä koskaan sisäistä onneaan.

DjCloud
24.10.2002, 21:39:41
Minä olisin Ryan, minulla olisi punainen viitta & punaiset kuteet. Hiukseni olisi varmaan piikit tai sitten minulla olisi hattu päässä. Aseena minulla olisi samurai miekka, tikareita & koira. Elikkä melkein samanlainen kuin Yojimbo.

Moppi
8.11.2002, 23:56:06
Olisin semmoinen pieni ja ärsyttävä otus, summonerpoika. Summonerit kun on lähes aina naispuolisia. Fyysisesti heikko, paljastaa henkisen vahvuutensa lopussa. Epävarma. pelattava hahmo joo. Chocobokasvattaja. Ujo, vähän puhuva, mutta kuitenkin hyvin seurallinen. Luonteeltaan suvaitseva ja ystävällinen, mutta suuttuessaan vaarallinen. SUmmonin lisäksi osaisi mös yksinkertaisia taikoja. Aseena vaikkapa Moppi :D Ja nimi olisi Mop. jep. Sanotaampa vaikka FFIX: maailmassa, Kotoisin Madain Sarin tapaisesta, mutta asutusta kylästä. Pelin juonen kannalta se mietiskelevä henkil, ja hienoja demoja kun kutsutaan chocoboja peliin. Olisiko vielä jotain muuta kivaa? Eipä taida. Hyvä ketju muuten :rispekti:

K-chan
9.11.2002, 11:41:04
Minä olisin varmasti joku mieleltään sekaisin oleva hahmo, miespuolinen ja täysin sekaisin. Siniset hiukset ja demonin siivet kasvoilla omahyväinen ilme ja jos joku sanoisi minulle jotakin epämielyttävää rupeaisin arvuuttelemaan ja etsimään ihmisen heikkoja kohtia. Taitaisin olla pahis, jolla olisi suuret maagiset voimat ja jota kunnioitettaisiin ja pelättäisiin aluksi, mutta sitten liittyisin hyvien puolelle, tajuttuani ettei valta ratkaise kaikkea.

Aseena minulla olisi magia ja tulinuolia ja kaikkea sellaista maageille tyypillistä, vaikka en sellainen olisikaan. Minulla olisi helppo pelata ja saisin nopeasti uusia abilityjä. Minulla olisi kompleksi Moogleja kohtaan..ja Chocoboita *hymy*

cura
10.11.2002, 16:20:12
olisin ehkä seymour tai yojimbo koska ne on molemmat niin voimakkaita ja salaperäsiä hahmoja.

Vain keksittyjä hahmoja, se lukee jo ensimmäisessä viestissä. -Kitten

Safir
10.11.2002, 17:49:08
Nimeni olisi ehdottomasti Safir. Tai Jade, jompikumpi. Yksi pelattavista hahmoista, tottakai.
Luonteeltani olisin yksinäinen susi, mutta lempeä eläimiä kohtaan. Asuisin pinessä mutta kotoisassa mökissä, kaunin metsän reunassa, kaukana ihmisistä.

Ulkonäöltäni olisin.. noh, aika pitkä, pitkät leteillä olevat hiukset, väriltään ruskeat. Silmät suuret kuin bambilla XD. Silmät väriltään siniset.

Osaisin käyttää magiaa, sekä valkoista että mustaa, mutta en käyttäisi. Kieltäisin koko asian, vihaisin itseäni sen takia, että osaan taikoa. Siihenkin liittyisi syy, että miksi. Koska kerran, nuorempana hän olisi tappanut viattomia ihmisiä, joutuessaan suuren raivoin valtaan. Tapahtuan takia hän katui niin, että kielsi itseltään koko taian. Ei käyttäisi edes tulen tekoon sitä.

Aseena käyttäisin magian lisäksi puista sauvaa, jonka päässä teräviä piikkejä. :> Oikea tappoase. :p

Joutuisin muukaan tapahtumiin ihan sattumalta. Ehkä osuisin keskelle jotain tapahtumaa, jonka takia minun olisi vain lähdettävä mukaan. Pelastaisin jonkun, saisin vihat niskoihini. Ainoa vaihtoehto jättää koti ja littyä sankarten seuraan.

Shai
10.11.2002, 18:38:51
Min olisin tämmöinen synkää äijä joka asuu omassa isossa kartanossa yksinään. Hänestä ei oikein tiedettäisi mitään koska hän ei paljon teidetä mitään, mutta se teidetään että hän on erinomainen taistelija. Hänellä on paljon arpia josta pahin on lohikäärmeen tulen aiheuttama. Tuli poltti ja sulatti osan hänen kasvoistaan aina luuhun jonka takia hänellä on metalli levy kiinnitetty kasvoihin. Hänellä on musta tukka joissa on rastat. Hänellä on leukaparta joka on sidottu kahdeksi noin 20cm pitkäksi erikokoisiksi letiksi. Pukuna hänellä on samanlainen puku kuin Vash the Stampedella on tämän punaisen takin alla.

Aseena hän käyttäisi vähän kaiken näköistä. Hänellä olisi 3-teräinen iso miekka. Ne terät kaksi muuta terää lähtevät kuitenkin yhdestä terä kohdasta, puiden oksien tavoin. Toiset aseet hänellä olisi luonnonmagian kyky, sekä eräänläiset "kynnet" jotka toimivat hänen luonnonmagian avulla.

Setzer
10.11.2002, 20:34:14
Minä tykkäisin olla Setzer...

:D

//Ja? Hiukan pidempää kommenttia kiitos... itsekeksityn hahmon taustoja ja miten liittyy FF:iin...
-Candice

Kurt Zisa
26.11.2002, 15:56:43
Minä olisin Sephiroth:in näköinen maailman kuulu samurai joka yht äkkiä katoaisi jonnekkin Hornantuuttiin.Oli kulunut 10 vuotta ja minä palaisin Hornantuutista ja ketään ei tuntenut minua.Heti huomaan että kaikki on päin v****a koska hirviöt ovat hyökäänneet ja ihmiset ovat vankeina.Minä otin oitis Masamunen esiin ja pilkoin hirviöt ja katosin taas Hornantuuttiin(ja pysyin myös siellä :D ).

Candice
26.11.2002, 18:14:47
Itse sijoittuisin ehdottomasti ffviii:n maailmaan. Olisin trabian oppilaita, tuntisin ehkä Selphien erittäin hyvin henkilökohtaisella tasolla. Lisäksi olisin Raijinin ja Fujinin serkku (kai nämä kaksi ovat sisarukset? No ihan sama). Nimi on tähän hätään nyt vaikea keksiä, edittaan sen joskus.

Erikoistaitona olisi ehdottomasti varastaminen ja aseena keppi. Njooh, sellainen kiva pikku tikku, jota osaisin käyttää todella taitavasti.

Fyysiset ja henkiset seikat, hmm... Olisin lyhyt, mutta hoikka. Hiukset olisivat vaaleat, lähes harmaat (samaa sävyä kuin Fujinilla). Silmät olisivat säihkyvän vihreät ja hymyä harvemmin näkyisi. Vaatteena olisi isohkot (joujouspädäriass-)housut ja tumma lyhyt paita. Olisin luonteeltani synkähkö ja syvällinen. Minulla olisi suuria päätösvaikeuksia puolen valinnassa (ystävän vai serkun puoli?) ja olisin se joka tuo ihmeellisen ja kovin filosofisen puolen tähän sotaan ultimeciaa vastaan.

Minä liittyisin jossain vaiheessa porukkaan ja sitten lopussa tietysti menisin naimisiin iki-ihanan Seiferin kanssa... On se vaan sööpöö. No unohdetaan tämä viimeinen kappale :)

Crow
26.11.2002, 19:18:13
Olisin mieluiten Shadown kaltainen henkilö, varas nimeltä Dyrk. Olisin salaperäinen, ja minusta tiedettäisiin vain vähän. Menneisyyteni olisi suureksi osaksi peitossa jopa itseltäni. Aseena minulla olisi vyöllinen pieniä tikareita, joiden tarkassa heittämisessä olisin mestari. Asustaisin yksin joko jollain vuorella, tai sitten kaupungeissa kuten Kalm tai Winhill. Vaikka olisinkin varas, olisin Robin Hoodin kaltainen, eli ryöstäisin vain rikkailta, ja luovuttaisin rahat köyhille. Tekisin usein ihmisille palveluksia heidän tietämättään, ja pitäisin siitä.

Arwie
26.11.2002, 21:02:27
Jos se kertoo jotain, niin ystävystyisin varmaan
nopeasti sellaisten henkilöiden kuin Rikku, Tidus, Yuna, Rinoa ja Quistis kanssa. Tai tällaisia henkilöitä valitsisin varmaan ystäväpiirini.

Ulkonäöltäni olisin pitkä, laiha ja ruskeatukkainen ja vihreäsilmäinen, joka viihtyy lyhyissä mutta ei kovin paljastavissa t-paidoissa ja pitkissä rennoissa pussihousuissa.

Olisin aikoinaan asunut kylässä tyyliin Kilika tai Cosmo Canyon. Karkasin joskus aikoinaan kotoa etsimään äitiäni, jonka aikojen takainen katoaminen ei jätä mieltäni rauhaan ja olen päättänyt selvittää asian perinpohjaisesti. Tämän takana olisi se, että en pysty olemaan hetkeäkään paikallaan ja minun on tehtävä mitä tahansa, ettei elämäni kävisi tylsäksi.

Aseenani pitäisi jousta sekä toisinaan mustaa magiaa.

Sankarijoukkoon päätyisin sotkeutumalla sellaisten asioiden, (=pahiksen) asioihin ja siten hankittua hankaluuksia sekä sankariseurueelle että itselleni. Jään kiinni nuuskittuani hämäriä puuhia ja sankari tulisi apuun. Minulla voisi olla jokin pienimuotoinen romanssi jonkun sivuosasankarin kanssa, ja lopussa kuolisin jollain dramaattisella tavalla lähestyttäessä viimeistä yhteenottoa pahiksen kanssa.

Vodoun
27.11.2002, 13:02:11
mä oisin ehdottomasti pahis, joka viettelee seurueesta yhden puolelleen josta tulee petturi. Mä oon lopari, mutta lopputekstien jälkeen tulee kuva, jossa mä avaan silmäni.. mwahahaa!
Semmonen eroottinen, viettelevä, musta hahmo. Ja tietysti mulla ois mahtavat maagi-taidot. Mun vaatteet ois mustat, mahtipontiset ja paljastavat ja mulla ois aina laahus hameessa...
hei, täähän vasta kiva topicci on.
:P lisäilen jos tulee mieleen muuta.

Cloud
27.11.2002, 13:13:29
Selkeästi minä olen FF7:n Highwind-ilma-aluksen mekaanikko. En kuitenkaan yleensä näy missään, vaan kyhjötän omassa pienessä nurkassa tarkkailemassa aluksen tilaa tietokoneiden välityksellä. Luonteesta kukaan ei tiedä mitään, sillä harva on koskaan edes nähnyt tätä salaperäistä henkilöä, joka pitää aluksen ilmassa ja kasassa. Olemassaolo tiedetään lähinnä vain sen takia, että joskus on nähty outoja tummia vilahduksia oudosta ihmisestä, myöskin tiedetään että aluksella joku vastaa mikrotuelle lähetettyihin pyyntöihin :D

Jeth
14.12.2002, 16:43:39
Minä olisin Jeth. Final FantasyVIII:ssä olisin 21vuotias hiljainen mies
ja aseena olisi Musta Magia ja Tuli Miekka (Miekka jonka terä on tulessa)
aluksi kukaan ei pitäisi minusta mutta ajan myötä muutamat rupeavat tykkäämään.

Eliroaero
14.12.2002, 16:51:00
Minä olisin Vecekio Patheris. Salaperäinen hintelä tyyppi jolla on sinisenharmaat silmät ja pitkät ruskeat hiukset. Hänellä on paha tapa vittuilla pahiksille päin näköä.

Vecekio käyttää aseenaan ilmaelementtimiekkaaa jota sanotaan Aerosvaniksi ja ilman mahtia. Myöhemmin käy ilmi, että hän on kotoisin tyystin toisesta maailmasta. =) (ÖHÖM)

:D

Jeth
14.12.2002, 16:55:06
Alkujaan kirjoittanut Eliroaero
Hänellä on paha tapa vittuilla pahiksille

Millälailla hän Vittuilisi pahiksille :huh:
Näyttäisi keskisormea ja pieraisisi päin naamaa ;D

Eliroaero
14.12.2002, 17:17:13
Originally posted by Jeth

Millälailla hän Vittuilisi pahiksille :huh:
Näyttäisi keskisormea ja pieraisisi päin naamaa ;D

Kyllähän sä sen tiedät. Mullahan on tämä terävä kieli. ;)

R'lyeh
14.12.2002, 19:38:14
Varokaa lukemasta seuraavaa tekstiä, jos ette ole tietoinen FFVII:n juonikuvioista.

Minä olisin joku sekava Sephirothin sukulainen, ehkäpä hänen geenimuunneltu siskonsa, joka on juuri päässyt jostain laitoksesta. Tämä siskokulta alkaa heti punomaan hirmuisia juonia Sephirothia vastaan. Hän on ollut aina kamalan kateellinen veljelleen, koska Sephirothin solujen muuntelu onnistui paremmin kuin hänen, ja Sephiroth on muutenkin heistä se parempi ja suositumpi (ehheh). Kukaan ei muista Sephyn siskon olemassaoloa, kunnes hän tuhoaa koko maailman tai jotain (eikä siinäkään kyllä ole mitn järkeä, mutta miksi pitäisi ollakkaan). Maailmantuhoamishalut ovat periytyviä tietenkin.

No kröhöm, eiköhän se tullut jo selväksi kuka/mikä minä haluaisin olla *virn*.

silent_deadly
17.12.2002, 15:31:17
Olisin varmaa semonen rufuksen tapanen pahis joka on aika lailla sivussa pelistä.Tai sitte olisin muuten vaa sivuhenkilö jostain kylästä,joka myis jossain kaupassa aseita. ;D

Clawlynna
18.12.2002, 11:29:23
Olisin luultavasti Lynna niminen entinen-Turk, joka putosi Mako-reaktorissa tapahtuneen räjähdyksen seurauksena...lifestream:iin
ja jonka kaikki olettivat kuolleen, mutta joka huomasikin jääneensä eloon. Sen jälkeen kaikki tuntuvat olevan unohtaneet kuka Lynna oli, koska he luulevat tämän kuolleen.... Lynna joutuu jättämään entisen elämänsä taakseen ja vaeltelee kaupungista toiseen...matkalla hän huomaa pystyvänsä kommunikoimaan hirviöiden kanssa. Kun Shinra saa tämän selville se lähettää sotilaita hänen peräänsä , mutta kukaan ei koskaan saa häntä kiinni. Lynna on kylmähermoinen ja tunteeton ihminen, koska on joutunut näkemään paljon kuolemaa...

Lynna on heikko, mutta osaa kutsua erilaisia hirviöitä avukseen...kukaan ei tiedä miltä hän näyttää, koska hän pitää pitkää tummansinistä kaapua.... :eh:

Pelagia
6.4.2004, 13:02:59
Mä oisin varmaan joku Sephirothin tyylinen, tyyppi joka olis Sephirothin ystävä.

Spoiletia: <--Lässyn lässyn.
Tämä ei voinut sallia että Sephiroth kuolisi ja pelasti tämän juuri ennenkuin Sephiroth olisi oikeesti kuollu. (joo joo, kaukaa haettu :P )
Soipleti ohi.

Taistelussa, mun hahmo (en oo keksiny nimee) käyttää lähinnä teräaseita (miekkoja ja tikareita) mutta pystyy myös taikomaan. hahmollani on joitain outoja voimia joita hän ei osaa kunnolla hallita, eikä hän tiedä mistä on ne saannut. (en jaksa selittää, mut ne voimat on tullu vähän niinkuin Sephirothilla, eli siis ne oli vähän kuin "asennettu").

Sephiroth ja hahmoni olisivat tunteneet jo kauan ja niillä on niinku... ääh... hehheh... suhde. "Aww... Shit."

Mä oon suunnitellu pelinkin tälle hahmolle (ja Sephirothille) siinä kerrotaan millainen Sephiroth on oikeasti.

Nii ja voisinhan olla myös kefkan tapainen hullu pahis. "Hulluus" löytyy jo valmiiksi.

Burnhill
6.4.2004, 15:07:50
Nimi vois olla joku tyyliin invincible tjsp. Näyttää semmoiselta nössöltä, mutta taistelussa pieksee kaikki mennen tullen aseenaan tikarit. Roikkuu päähenkilöiden mukana, on sellainen ärsyttävä hemmo joka kusettaa päätiimiä minkä kerkiää, mutta on kuitenkin elintärkeä pelissä selviytymisen kannalta.
Jokaisen pelin neljänneksessä henkilö voisi kadota tiimin kaikki itemit/suojat/rahat jne. mukanaan ja tiimin pitää selvitä ilman kallisarvoisia tavaroitaan kunnes löytää tämän varkaan jostain. Edessä on tappelu ja tietenkin tiimi kusee tällä uber -sotilaalle mennen tullen. Pelin lopussa henkilö voisi ison egonsa takia taistella pääpahista vastaan yksin...
Tässä vaiheessa peliä olisi 2 loppua "happy ending" ja "less heppy ending". Happy endingissä tämä valtavan egon omaava henkilö kusee taistelun totaallisesti ja kuolee, kuitenkin tehtyään damagee riittävästi pääpahikseen loppu tiimi pieksee sen ja maailma pelastuu. Less happy endingissä uber -sotilas vie pääpahista ihan 6-0 (vähä samalla tavalla kun ilves vie tapparaa :P) ja peli päättyy siihen kun maailma pelastuu ja jo valmiiksi ison egon omaavan tyypin ego kasvaa entisestään ja päähenkilöt ovat ihan nollia, maailmanpelastajan rinnalla...

Ei välttämättä mikään kauhean hauska peli, mutta sellainen henkilö voisin olla ;D

Locke88
6.4.2004, 15:37:17
Monta vaihtoehtoa ja kaikki kuitenkin FF6:seen.Joko olisin Moogle joka ei olisi kovin viisas tai ehkä ninja.Olis Mooglena hyvis mutta Ninjana kaiketi jonkin sortin pahis.Tai tietenkin voisin olla Kefkan tyylinen pahis.

Yooha
6.4.2004, 16:39:45
Mä olisin FF7:n maailmassa teiniangstista kärsivä sarjakuvataiteilija, jonka päähahmot aina silloin tällöin kohtaavat ympäri maailmaa ja juonta. Musta ei olis suoranaista apua taistelussa mutta mä kirjoittaisin ja piirtäisin sarjakuvia sankaripoppoon edesottamuksista, sekä tietysti hentaita naispuolisista hahmoista (jonka vuoksi mä ottaisin aina välillä iskuja kallooni Tifalta). Sen lisäks mä yrittäisin kovasti vikitellä Yuffieta siinä lopulta onnistuen. Niin, ja tietysti mä matkaisin Highwindissä ja silittäisin Yuffien hiuksia ja lohduttaisin sitä sen kärsiessä matkapahoinvoinnista. Silloin tällöin mä myös haastaisin muita hahmoja videopeleihin ja tarjoisin voittajille jotain hauskoja palkintoesineitä, kuten esim. action-figuureja pelin eri hahmoista tms.

Bananasplit
6.4.2004, 17:51:47
Olisin FFX:ssä Kirda Guado, ja tietenkin Guado lajiltani, (hiukset kirkkaanpinkit mustilla raidoilla) puhdasverinen sellainen (viitaten eräisiin, jotka eivät ole). Kyvyiltäni jokapaikanhöylä, valkoista magiaa ja mustaa magiaa ja ihan hyvät attackit ja muut. (Lajia keskiverto, ei missään yhtä hyvä kuin alan ammattilaiset, mutta parempi kuin ne, jotka ovat erikoistuneet johonkin muuhun) aseena olisi sellainen kevyen näköinen ja koristeellinen katana. Aluksi minä keikkuisin Guadosalamissa höpäjämässä Seymourista, ja tulisin sitten jengin perässä aina Macalania templeen asti, jossa lähtisin sitten niiden muiden Guadojen perään, kun
Sankarimme tappavat Seymourin
ja lyöttäydyn joukon jatkoksi. Persoonalta sellainen, että nurisisin aluksi vaikka kuinka kauan Seymourista ja sokeista tyypeistä, mutta lopulta jättäisin nurisematta tyhjänpäiväisiä ja alkaisin oikeasti käydä jengin hermoille pajattamalla loputtomasti kaikesta muusta.

Miyuki
6.4.2004, 18:49:37
Liityisin varmaan FFVII:n juoneen. Nimeni olisi Angeli(kun en muuta tähän hätään keksi) ja olisin Yuffien pikkusisko, joka karkasi kotoa(tai ennemminkin muutti) jotta saisi nähdä maailmaa, sekä kehittää omia taistelu taitoja paremmiksi ja hankkia tietenkin myös materioita.

Ulkonäkö olisi melkein samanlainen kuin Yuffiella, paitsi Angelilla olisi vaaleanruskeat hiukset, punaruskeat silmät ja erilaiset vaatteet, sekä luonnekin on aika erilainen. Hän pitää pitkä hihaista, valkoista napapaitaa, jonka hihat ovat leveät. Housut ovat mustat ja leveä lahkeiset, jotka roikkuvat harmaiden kenkien sivuilla. Angelilla on myös pitkä sininen, narumainen vyö, joka on vain kietaistu vyötärön ympäri ja tehty sitten solmu että pysyisi.
Luonne on jotenkin viisas, mutta taistelun haluinen ja Angeli tietää kaiken aseista. Järki päätä ei pakota ja Angeli yleensä tekee hätäisesti kaikki päätöksensä, sekä keksii hulluja ideoita. Hän itse käyttää heittotähtiä ja muita heitto aseita kuten Yuffie.

Hahmoa ei näy eikä kuulu pelin missään vaiheessa peliä jos ei ole hankkinut Yuffieta mukaan. Angelin saa mukaan joukkoon heti kun ensimmäistä kertaa pääsee Gold Sauceriin, Angeli on nimittäin peli hullu ja hullu taistelijakin battle squaressa. Yuffie huomaa hänen pelaavan wonder squaressa ja Caith Sithkin on jo vanha tuttu. Kun Yuffie on huomannut Angelin niin Angeli päättää tulla mukaan, koska hän haluaa näyttää olevansa vahvempi kuin kukaan muu. Eli Sephirothin pysäyttämisen ja hänen rökittämisen takia.

Prinsessa Garnet
7.4.2004, 9:29:49
Olisin 20 vuotias tyttö ja nimeni olisi vaikkapa Natal. Olisin Ancient/Centra, mutten olisi todellakaan samanlainen kuin Aeris. Minulla olisi mustat hiukset kuin Garnetilla ja eriväriset silmät. Toinen olisi makonvihreä ja toinen verenpunainen(aika paha jos olisi värisokeutta). Minulla ei olisi mitään hametta vaan siniset/mustat housut. Ehkä jotkin farkkujen tapaiset joissa olisi vähän revityt lahkeet. Pitäisin taskuissani aina jotain pikkukrääsää, niin hyödyllistä kuin hyödytöntäkin(klemmareita, taskulamppu, rahaa(gillejä), kuitteja, kynäntynkiä, tupakkaa vaikka en polttaisikaan, ehkä jopa materioita). Minulla olisi musta t-paita (jonka alla olisi toinen tummanvihreä hihaton paita) jossa olisi korkea kaulus ja vetoketju jota pitäisin aina jonkin verran auki. Ehkä minulla olisi vielä valkoinen/hopean värinen liivi. Osaisin käyttää lähes mitä tahansa aseita sauvoista miekkoihin, mutta mieluiten käyttäisin hiukan princes guaridia muistuttavaa sauvaa joka soveltuisi loistavasti niin taikomiseen kuin fyysisten hyökkäystenkin tekemiseen. Taikomisessa olisin luonnollisesti paras. Taikoja käyttäisinkin eniten taistelussa.
Asuisin ff7:n maailmassa. Asuisin Kalmissa, mutta viihtyisin myös Midgarissa ja käivisin monesti siellä olevilla slummeilla ihan vain hakeakseni jotain toimintaa tylsähköön elämääni. Minulla ei olisi oikeastaan minkäänlaista vakiotyötä. Kun kaipaan rahaa, varastan sen tai ryhdyn leikkimään palkkasoturia hetken ajaksi. Joskus Centra puoleni vetää minut ihastelemaan kalmin maisemia ja muita luonnonläheisiä asioita. Herkimpinä hetkinä saatan kuulla jopa planeetan puhetta.

(Editoin lisää myöhemmin.)

Velvet
7.4.2004, 11:36:35
Luultavasti olisin joku pahis.
Ja todennäköisesti näyttäisin vähän samalta kuin IX:n Queen Brahne.
Olisin kamalan juoni ja minulla olisi näppini pelissä ihan kaikessa, mikä vain hankaloittaisi pelin sankareiden matkaa. Ja sitten minut saisi käydä pieksemässä uber khuulissa palatsissani jossain pelin loppu vaiheilla.

Tai sitten saattaisin olla joku 'hyödytön' hahmo, jolla on paljon tietoa mutta vähintäänkin surkeat mahdollisuudet pärjätä taisteluissa (jotka nyt ovat olennainen osa pelejä). Minusta siis saattaisi ihan oikeastikin irrtota jotain hauskaa jos minut vain saisi pidettyä hengissä.

Apocalypse87
7.4.2004, 13:57:36
noh.. olisin kuin FFVIII:n Squall koska pidän hänen asenteesta =D (itsellä vähän samanlainen) ja asuisin ffviii:n maailmassa ja.. balamb gardenissa (okei ffviii:n maailma on paras ja se gardeni on ihq :lovetus: ) noh. mitäs muuta.. aseena olisi Gunblade koska son nii ihq ^-^ (oon ruvennu puhuu kuin teinit.. tehkää asialle jotai ja nopsaa!!) nojoo.. sit mul olis paljon naisii ja mä oisin rikas :lovetus: noh.. ei.. rikas en olisi

Sepsku
9.4.2004, 18:01:06
Ja taas hyvä topicci...
Olisin ehdottomasti Joanna-niminen Sephin salainen rakastettu, joka majailee jossain luolassa, vaikka siinä mistä saa KotR:in, mököttämässä Sephin "kuoleman" takia ja hautomassa kostonhimoisia juonia... Sitten eräänä päivänä hän lähtee kostamaan Cloudille, hyppää gold choconsa selkään, (ja tippuu ja kuolee, the end) ja ratsastaa uljaasti kohti auringonlaskua kostamaan rakkaansa kuolemaa. Saavuttuaan Midgariin hän kuulee AVALANCHE:n olevan etsintäkuulutettu, ja wanted-julisteessa komeilee Cloud. Siinä vaiheessa hän pummaa viettelytaidoillaan (kyllä, luit oikein) kyydin Turksien helikopterilla Costa del soliin, jossa tapaa avalanchen ja soluttautuu siihen.
Sitten hän örvelöi mukana ja pieksee hirmuja avalanchen kanssa, kunnes lopussa
hän matkustaa Cloudin mukana sinne jonnekkin, missä Cloud ja Sepi selvittävät välinsä lopullisesti. siellä hän ja Sephi viimein tapaavat uudelleen ja suutelevat intohimoisesti. ja koska peli on k11+ Sepi ja hän heittävät Cloudin takaisin sinne mistä Cloud tulikin ja elävät elämänsä loppuun asti onnellisena ja saavat 12 lasta... (tai sitten ei)
Eli tällä lailla...
Ulkonäöltään Joanna on kuin minä eli mustat, lyhyet hiukset, japanilaismaiset ruskeat silmät, pitkä, hoikka, hoikat kädet ja jalat. Vaatteina musta nahkatakki, mustat housut ja musta, hihaton paita...( Ja niitähän ei final fantasy-tyyliin vaihdeta kertaakaan, ei.) aseena iso miekka ja tarkka-ampujan kivääri. Luonteeltaan syvällinen ja hieman hiljainen... ainakin suurimmaksi osaksi.

Qusse
14.4.2004, 8:18:43
Hmmm...
Oisin varmaan Cloudin pikku-veli ja mun nimi ois varmaan hmm... joku Zhappu tai jtn... oisin vähän saman näkönen ku se pienenä ja asuin midgarissa jossain "Orpokodissa" sitten "Iso-Veikka" tulis ja hakis mut pois kun muistais että sillähän oli broidi :huh: ja sitten mä hengaisin Cloudin ja toisten kaa päivät pitkät ja sitten Cid opettais kiro sanoi ;D

SupraZ
14.4.2004, 21:18:00
Nimi olisi Pena ja olisin kännikala pubinpitäjä joka omistaa kaikki pubit maalimasta. Hirmunen kaljamaha ja parransänki kuuluisi kuvaan. Aina kun sankarit taapavat hänet niin hän antaa sivutehtävän jossa pitäisi löytää jokin erikoinen olut. :D
Palkaksi ei koskaan saa mitään paitsi että Pena alkaisi lähentelemään naispuolisia sankareita kunnes aivan lopuksi viimeisessä pubissa jos on etsinyt kaikki Penan pyytämät kaljat niin hän tulee porukkaan mukaan taistelemaan.
Pena on tietysti hyvä drunken boxingissa. :D

Unski
15.4.2004, 7:24:21
Olisin takuuvarmasti kuin Kefka, ei mitään epäilyksiä siitä.
Räikeisiin vaatteisiin ja ilkeään asenteeseen kietoutunut hahmo joka rakastaa haukkua muita IDIOOTEIKSI(!!) ja nauraa sekä tuhota kaikkea mikä vain on tiellä (ja myös kaikkea sellaista mikä EI ole tiellä, muuten vain näköpiirissä)
Taikuuttani pelättäisiin ja nauruani jumaloitaisiin.
Hyvin epävakaa hahmo olisin, suuttuisin helposta, sättisin muita ja nolaisin heitä pistämällä heidät tekemään kaikkea ärsyttävää ja kaameata.
(KENGISSÄNI ON HIEKKAA!!!) (C'mon, kaadetaan jo se myrkky niiden veteen!)
Sitten vetäisin aina raivosairaita kohtauksia ja huutaisin ja kiljuisin vihasta.
(I hate hate hate hate hate hate hate HAATE YOU!!!!)

Että sellainen hahmo siis :D

Gebric
16.4.2004, 17:49:05
Olisin varas. Aseena samantapainen kuin Zidanen ase synth shopissa käymisen jälkeen, tai gunblade. Kotoisin Lindblumista, mutta nykyisin maailmaa kiertävä, etsintäkuulutettu bandiitti. Etsintäkuulutettu rahakuljetuksen kaappaamisesta, johon olen lavastettu. Tehtäväni olisi puhdistaa maineeni. Tarinaan hahmoni sijoittuisi sivutehtävänä, jota pääporukka auttaa.

Dagger87
20.4.2004, 10:25:51
Mä varmaan sijoittuisin ff9:n maailmaan, tai kasiin. Olisin ehkä Garnetin tapainen henkilö, mutta ajattelin nyt olla Melody Tribal (sarjikseni päähenkilö ff9-2:ssa..)
Melody on siis Zidanen 2 vuotta nuorempi sisar. Hän on myös varas ja omistaa hännän (yllätys yllätys..)
Hän katosi 4-vuotiaana sillon, kun Terraa kohtasi maailmanloppu. Hän katosi siis serkkujensa Zoran (saman ikänen Zidanen kaa) ja Amyn (Zoran 12-vuotias villi pikkusisko) kaa. He ovat myös Zidanen serkkuja..

Aseena hänellä on mm. Heal Lance, jolla hän osaa tehdä kuolettavia iskuja esim. hyppäämällä korkealle ilmaan ja putoamalla vihollisen päälle.
Melody pystyy serkkujensa tapaan vaihtamaan ammattia jopa kesken taistelun. Vahvin ammatti hänellä on summoner eli kutsuja. Silloin hän voi kutsua esiin eidoloneja, jotka ovat todella pahoja.

Sitten vähän Melodyn varkaan asusta:
Hänellä on samantapainen asu kuin Zidanella, paitsi, että hänellä on hame ja käsissä käsineet (niinkuin Zidanellakin). Hänellä on pieni asevyö, jossa hän pitää esim. Holy Daggeriaan. Hänellä on myös otsanauha. Hameen taskussa on hyödyllisiä esineitä, joita voi käyttää taistelussa mm. Phoenix Down.
Hame on "puolikas" eli poikittain halkaistu. Jalkineet on samantapaiset kuin Zidanella.

Hänellä on myös oma kulta, jonka hän luuli kuolleen kaksi vuotta sitten (jolloin Necron kukistettiin), nimeltä Marc (jolla on myös häntä, vuoden vanhempi Melodya).

Melodylla on hiekanvaaleat hiukset ja vihreät simmut.

Melodyn motto: "I want a real family, do u accept that?"
Motto vaihtelee asun ja ammatin myötä.

Eipä tuu nyt muuta mieleen :huh:, paitsi että mulla on monta hahmoa, joka haluaisin olla, mutt multa voi kysyy, jos kiinnostaa...

Kartz
20.4.2004, 12:30:08
No nimi on tietysti Kartz (dooh!)

Housut ovat isot mustat, hiaton musta paita ja päällä semmonen Setzerimäinen musta, iso takki, paitsi että ne keltaset kohdat ovat valkoisia. Takki on semmonen jonka riisun aina taistelun ajaksi. Kaulassa riippuu hopeinen, Lionheartin näköinen riipus. Päässä olis musta bandana ja sen päällä hattu, semmonen Red Mage tyylinen, joka on yllätys yllätys musta, jossa on valkoinen viiva. Aseena olisi viikate, nimeltä Deathscythe. Silmissä aina semmonen mystinen hullun kiilto, kuten allekirjottaneella :D

Varsinaisesti en olisi hyvä, enkä paha. Vaeltelisin vain pitkin maailmaa, usein törmäten sankareihin. Valillä tietysti auttelisin heitä. Heittelisin vitsejä aina tavatessa, mutta itsestäni en puhuisi koskaan, ja vaeltelisin ympäri maailmaa yksin koirani kanssa.

Elikkä semmonen Psykiatrin unelma :D

JonVonRox
20.4.2004, 17:04:11
Seikkailisin FF8:ssa maailman ääriin saakka jonkinlaisena kulkurina joka välillä törmäilisi aikapoimuissa FF8:a pelaavien joukkioiden kanssa. Olisin välillä pohjoisessa, välillä kaupungeissa ja välillä näkymättömissä. Välillä minut saatettaisiin nähdä Chocobon selässä :)
Olisin yksi sidequest muiden joukossa ja eläisin FF8:n maailmassa hamaan loppuun asti...

Nama
3.5.2004, 15:52:30
Asuisin varmaan FFVII:n maailmassa ja mun nimi ois varmaankin Leyna. Olisin Renon tai Rufuksen tyttöystävä/kihlattu/tms. :D Aseina pitäisin varmaan kahta pyssyä tai sitten käyttäisin nyrkkejä (esim. niinkuin Tifa). Aluksi taistelisin Cloudin ryhmää vastaan mutta tulisin myöhemmin niiden "puolelle". Luonteeltani olisin joskus hiljainen, syvällinen, sitten huumorintajuinen, romanttinen ja niin pois päin.
Olisin Tifan kaukainen serkku. Vaatteina pitäisin mustia kireitä housuja, mustat kengät, valkonen hihaton paitta ja lyhyt tummansininen farkkutakki ja pitäisin usein hihoja "käärittyinä". Silmien väri olisi ruskea ja hiukset olisivat pitkät ja tummanruskeat (niinkuin oikeastikin). Että sellasta =)

Tonishi
3.5.2004, 16:18:27
Hahmoni nimi olisi...Shato!

Asuisin FFX maailmassa. Tää olis niinku Shadow ja tällä on koira nimeltä Storm. Tää käyttäis aseena pitkää miekkaa ja tää osaa käyttää ninja skillei! :D
Ja tällä on tonberryn silmät ( :eh: ). Tää taistelee ekaks Tiduksen porukkaaa vastaan ja tulee ihan sattumalta jossain (niinkuin yuffie) ja tulee niiden "puolelle" kun ne on vastannu oikein. Sitte summonina on tonberry :D.

mogvisti
4.5.2004, 15:39:12
Jos olisin jokin hahmo jossain FF pelissä, niin haluasin olla FF VII:ssä materiakauppaa pitävä mies. Nimeni oli James "Storm Waker" Zunami ja auttaisin ihmisiä heidän ongelmissaan.

Materiakauppiaan rooli olisi vain hämäystä, sillä öisin vedän niskaani mustan nahkatakin ja bootsit ja lähden metsästämään vihulaisia haulikolla varustettuna.

Sitten joskus minut näkisi soluttautuneena mitä erinlaisimpiin porukoihin, riippuen siitä ketä ajan takaa. Eli varsinaisesti olisin palkkionmetsästäjä ja pieksäisin Sephirothin jos se tulis takaisin :tultamunille: .

Jaakkima
28.5.2004, 17:14:55
Mie tahtosin olla Quina. FFIX:n pullea blue mage, joka rakastaa sammakoita, ruokaa ja puhuu tyhmästi. En tiiä mikä minnuu Quinassa vetää puoleensa mutta näin se asian laita on. Jostain syystä Quina on aika paljon itseni lainen, ehkä siks koska itekkin rakastan ruokaa :D .

Antza
28.5.2004, 18:53:05
Tällä hetkellä tuntuisi mukavalta olla joku bodari siellä ihme majassa jossaa FFVII:n kylässä. Treenaisin siinä paikassa ja kävisin ajoittain ottamassa nyrkkeily matsia Barretin kanssa. :)
Ja sitten tottakai vierailisin battle arenalla usein.

Tai sitten olisin vain yksin kertaisesti FFIX:sän Zidane hänen mukavan asenteen takia. Ja myös kaiken sen takia mitä hän pelin aikana kokee.

pmhoa
28.5.2004, 19:12:40
haluaisin olla Irvinen tapainen tyyppi jolla on aina naiset ja aseet mielessa ja haluaisin vaeltaa ympari mailmaa ja samalla iskemassa naisia :shy: ja ampumassa monstreita paaha *HEAD SHOT*
(that's a great attidute :cool: )

Berrycake
30.5.2004, 1:51:09
Minä olisin mieluusti sellainen yksiäinen ninja/muu nopea ja näppärä hahmo, joka vaeltelisi ympäri maailmaa yksinään ja saattaisi sitten liittyä sankarijoukkoon mukaan ojentamaan auttavaa kättä. Toisaalta tuon jobin osalta myös yksinäinen summoner voisi olla melkoisen hieno ajatus. Semmoinen tyyppi olisin, joka ei melkein koskaan puhuisi mitään, mutta tekisi sitten sitäkin enemmän kaikkien hyväksi. Hahmo olisi sellaista hiljaista, mutta suurisydämistä sorttia, jolla on hallussaan hirrrrmuiset voimat vaikka ei siltä vaikuttaisikaan. Juu, sellainen olisi jännä hahmo. Nimi voisi olla vaikkapa... njöö? Mina. Melkein minun oma nimi siis, muttei ihan. Kai minun mielikuvitukseni ei joko ole järin loistava, tai sitten se olisi oikeasti ihan jees.

Hahmon ulkonäkö: mustat pitkät vähän laineikkaat hiukset. Yleensä kuitenkin aina hupun peittämät. Simmut olisivat syvän siniset, siis ihan sellaiset jäätävät ja pelottavat. Katse on pistävä. Vaatteet: mitä milloinkin... summonerin kohdalla joku pitkä mekko, ja sitten sellainen ihana iso viitta, jossa suuri naamankin melkein peittävä huppu. Värinä... aina yhtä iloinen musta. Ninjan kamppeet olisivat mustaa nahkaa, jotkin tiukat nahkahousut tai sitten sellainen hamonen. Kengissä saisi olla mahdollisimman paljon remmejä ja korkeat varret :3
Aseet... summonerilla joku yksinkertainen puustaffi, jossa kuitenkin matkassa hienoja ja kimmeltäviä materioita. tylsänn kuuloista.. I know. Mutta saakai sen asian toimitettua silläkin tavalla. Ninjalla olisi aseena joku Yuffien aseen kaltainen... shurikeni. Sellainen hijano, kyllä te tiedätte.

Nyt nukkumaan>

Cele
31.5.2004, 11:11:13
Hmm.. Hahmon nimi olisi varamasti Cele. Olisin pienikokoinen, mutta erittäin taitava ja nopea taistelija. Vähän kuin Son Goku. :D Olisin hiukan Astralberryn tavoin yksinäinen ja vaeltelisin maailmaa, mutta kun juttuseuraa saa niin tätä hahmoa ei niin vain pysäytetä tai saada nukkumaan nimittäin juttua riittäisi.
Hahmo on myös erittäin itserakas.

Ulkonäkö sun muut härpäkkeet:

Aseena toimisi pienitikari, jonka tupessa olisi pikkuinen kristalli jonka avulla pahassa tilanteessa kutsutaan Summoneita, tosin tuo toimii vain yhden kerran, ja kristalleja on vain yksi maailmassa. Ulkonäkö: Hahmo omaisi lyhet turkoosin ja mustan sekoituksen väriset hiukset. Silmät olisivat siniharmaat ja kasvit olisivat todella hyvässä kunnossa. Tosin vasemmassa poskessa olisi pitkä arpi, kaikkea sitä joutuu kokemaan, että sen Summon kristallin sai.^^
Vaateina toimisi mustat hienot housut, joissa olisi pieni lohikäärmeen kuva. Paitana olisi jonkunlainen pitkähihainen paita jossa lukisi todella persoonallinen teksti, "Cele is BEST". :D Lopuksi päällä on musta viitta jossa on sama logo kun housuissa.

Sellainen hahmo olisin minä.

Laudon
31.5.2004, 11:54:02
Olisin kaksoispersoonan omaava taistelija, joka osaa mustan magian perusteey (eli Fire/Fira/Firaga, Water/Watera/Watega jne.). Nimi olisi Laudon, ja aseenani kantaisin The Ogrea (se kaksiteräinen ase, jonka Zidanekin voi hankkia), josta voi olettaa, että asun FFIX:n maailmassa. Asuisin Alexandriassa. Minulla olisi yhteyksiä Tantalukseen, jonka ansiosta vierailen melko usein Lindblumissa. Esiintyisin sivutehtävässä, jossa Zidane joutuu kaksintaisteluun minua vastaan. Palkinnoksi voittamisestani saa Zidane The Towerin.

Grove
3.6.2004, 18:30:09
Minä olisin Ninja nimeltään Darkside ja asuisin Spiran Zanarkandissa. Minun tehtäväni olisi varastaa rikkailta ja antaa rahat köyh... Mitä minä höpisen minun tehtäväni olisi ryöstää rikkailta kaikkea arvokasta ja olisin kuitenkin Spiran suosituin kansalainen... kaikkien muiden paitsi rikkaiden mielestä. Minun aseeni olisi legendaarinen.... Sephirotin Masamune. Sitten eräänä kauniina päivänä pelastaisin Spiran Yu Yevon juniorilta joka olisi 10 miljardia kertaa vahvempi kuin sen isä, mutta kuitenkin voittaisin sen ja sen Dark Aeon kaverit ihan leikiten alle puolessa tunnissa ja suosioni kasvaisi ja saisin suosiota myös rikkailta ja kun saisin paljon rahaa kunnianosoituksena palkkaisi Rinin taloudenhoitajakseni ja ostaisin aivan valtavan talon itselleni Lucasta.

Vähän itsevarmaa joo, mutta näin siinä vaan kävisi. *köhvarmaanköh*

tuure
3.6.2004, 18:44:23
Hmm... Itse olisin varmaankin Elder Kayros Final Fantasy IX:ssä. Olisin siellä saarella, jossa on paljonpaljon vettä ja kirjoja... Siellä salaisella saarella siis... Ah! Muistinpa! Hermit's Libraryssa, Daguerrossa. Olisin sellainen vähän sekavanpuoleinen, extra-tietävä vanha papparainen jolta pelin varsinaiset sankarit voi yhtenään käydä kysymässä apua, tietoa ja lisätehtäviä.

Juuri sitä tyyppiä joka voisi todeta:
"Voivoi, minulla oli jotain mitä halusin antaa tielle, mutta kun olen hukannut lasini enkä näe kovin hyvin ilman niitä..."
(painaa X:ää uudestaan [PS, huom])
"Ne taisivat hukkua Trenossa... Vai oliko se nyt Lindblumissa?"

Sitten ne silmälasit on jossain random-hyypiön kotona, kukkaruukun alla rasiassa, joka on kääritty sanomalehteen, ja jota vartioi vihaine koira, joka pitää ensin houkutella pois makoisalla lihanpalalla, jonka voi saada vain kerran pelin aikana, jos älyää puhua työnsä menettäneelle lihakauppiaalle, joka on piilossa vuoren alla kun itse olet toisella puolen maapalloa. Jos etenet juonessa ilman että puhut ensin lihakauppiaalle, et koskaan saa mitä ikinä halusinkaan antaa teille...

Linkittäjä
19.6.2004, 18:05:00
Olisin Zane niminen taitava miekkailija ja velho joka yrittää tehdä Sephirotin työn loppuun. Olisin löytänyt kuolemattomuude ja aseenani olisi pitkä terävä pimeyden miekka jonka nimi olisi Darkslash.
Yrittäisin tuhota Cloudin..... lopullisesti.

karpo90
20.6.2004, 20:47:18
Itse varmaan olisin... hmmmm.... AIvan!! Olisin pimeä munkki vuorilla. Nimeni olisi varmaan Kalervo. Taitoihini kuuluisi uskomattomat lähitaistelutaidot, ilman aseita tietysti. Osaisin käyttää erillaisia myrkkyjä ja alkemistisia taitoja hyväkseni( Use ja Mix). Olisin synkkä enkä välittäisi muusta maalimasta. Toimisin tilanteen mukaan, eikä minua omatunto kolkuttaisi. Olisin hyvin tärkeässä osassa tarinaa, sillä lopussa paljastuisinkin kappas vaan, isoksi pahaksi elikkä pääpomoksi. Leimautuisin ns. Backstabberiksi ja tappaisin kaikki.
Listisin kaikki hahmot alta aikayksikön ja jos mahdollista, hahmot tuhoaisivat minut, viimeiset sanani olisivat " Well. It was written in the stars anyway."

Suuri
20.6.2004, 22:48:53
Olisin hiljainen(en kuitenkaan mykkä) ninjan, karate mestarin ja tarkka-ampujan risteytys(mielikuvitusta saa käyttää...eikö?).

Eläisin vuorilla ,isältäni perimältä, kartanossa. Minulla olisi mustan ruskea koira, jonka nimi on interceptor. Harjoittelen joka päivä, jotta olisin valmis elämäni tarkoitukseen. Minulla on oppipoika, joka kuuntelee neuvojani ja katsoo ja oppii kun harjoittelen. Tapan monstereita, jotka tulevat liian lähelle kartanoani. Olen palkattava ammattilais salamurhaaja, joka tekee työn korkeimmalle tarjoukselle. Syön...no, totuus ei ole kaunis. Huoneessani on suurin kokoelma miekkoja, heittotähtiä ja pyssyjä isossa ruskeassa, lukolla varustetulla, kaapissa. Olen tehnyt harjoituskentän läheiselle pellolle. Siellä testataan liikkuvuutta, tarkkuutta ja nopeutta. Olen huumorintajuinen, mutta en saa naurukohtausta kesken päivän. Minulle tehdään salamurha yrityksiä pari kertaa kuukaudessa. Onneksi oppipoikani osaa puolustaa itseään tarpeeksi, joten minun ei tarvitse huolehtia hänestä,sitä paitsi...hänen kidnappaukset ovat kuin minun kokeeni. Minulle opetettiin kauan sitten tappamaan tunteensa. Mielelläni käytän kahta miekkaa yhtä-aikaa kahdella kädellä. Suosituin miekka parini on Murasame ja Masamune,veljekset tappavat(kuulostivat "veljiltä" nuo Masamune ja Murasame, nimissäkin on yhteistä esim.alkaa m:llä ja loppuu e:hen). Minulla on ystäviä joihin harvoin otan yhteyttä.

Siinä oli kaikki mitä nyt keksin. :cool:

Anime ja FF-fani
24.6.2004, 13:47:54
Minä olisin palkkamurhaaja, ammatiltani ninja. Aseen käyttäisin shurikeneita, kunaita, yhtä katanaa, kahta sapelia, yhtä pumparia ja .45 Long Coltia :D Minulla olisi kaksi pukua: Ensimmäinen semmoinen punainen puku ja kaksi mustaa hansikasta niin kuin Vashilla on Trigunissa ja sitten semmonen kokonaan musta puku, jossa aivan älyttömästi taskuja, joissa voisi säilyttää savupommeja, shurikeneita ja muitakin kivioja juttuja. Silmät olisivat kokonaan mustat ja samanlainen tukka kuin Orochimarulla. Nimeni olisi Asuka Kishmoto. Asuisin Midgarin slummeissa, jossa ottaisin vastaan tehtäviä aina vartioimisesta tappamiseen, jotta voisin saada tarpeeksi rahaa ja lähteä Wutaihin loppuelämäksi.

Kupopo
24.6.2004, 14:07:34
Olisin FFIX-maailmassa.

Olisin Moogle nimeltä Moogle-Mama :D, ammattinani Mooglejen päiväkodin hoitaja. Olisin suurikokoinen ja pitäisin samanlaista essua kuin Muumi-mamma. Olisin Stiltzkinin äiti ja lähettelisin hänelle aina kirjeita ja ruokaa. Paras taitoni olisi pullien laitto ja kahden Desert Eaglen käsitteleminen, joita käytän oisin, lähtiessäni metsästämään hirviöitä. Olisin hyvä taistelija, koska minulle myönnetty tehtävä määrää sen. Vartioin nimittäin sellaista timanttia, johon kaikkien eidolonien yhdistymä on vangittu. Itse en kuitenkaan käsittäisi sen voimaa, vaan kätkisin sen kilometrin päähän maan alle. Sankarit tapaavat minut mennessään kätkettyyn Moogle-kaupunkiin, jossa itse asun. Esiintyisin sidequestissa, jossa sankareiden pitää voittaa tämä eidolonien yhdistymä. Voittaessaan jokainen hahmo saa parhaan aseensa.

korppis
25.6.2004, 11:04:24
Viikate, Tiduksen magia (Time Mage?) ja nimi olisi Dukka, sijoittuisin todennäköisesti FFVIII:n maailmaan. Olisin Lagunan jälkeläinen, eli Ellonen poika. Auronin tapaisesti voimakkaat lyönnit, mutta hidas, sen takia hahmo Time Mage onkin, jotta Haste(ga)a voisi käyttää.

Ulkonäkö olisi semmoisen, kokeneen taistelijan näköinen. Toinen silmä on puhjennut, joka on jouduttu korvaamaan jollai (jos tiedätte Tekken 4, Kazuya, semmoinen silmä kazuya kuva (http://www.emu-celebs.consollection.com/photo/kazua.jpg)

Vaatteinaan valkoinen paita, tavallinen jossa toinen lahje revennyt (tod. auron style ;) ) housut mustat, ja hiukset ovat harmaat..

Luonne aika lailla Zidanen tapainen, mutta tämä hahmo, ei ole kovin iso, ehkä juuri Zidanen kokoinen. Liittyy joukkoon, koska on (Punasen, en muista nimeä)Gardenin yksi sotilaista, ja tarkoitettu auttamaan Squallin tehtävään, vastoin Gardenin tahtoa he eivät halunnut menettää Dukkaa, mutta Dukka vaati, ja niin hän pysyi Squallin joukossa.

ijikemushi
25.6.2004, 13:24:57
Olisin mustaan kaapuun pukeutunut mies. Oikeassa ranteessani olisi koru jossa on pallo joka on energiaa. Siitä energia pallosta muotoutuisi kaiken laisia aseita joita osaisin käyttää kun kokemusta on joka alalta. Kasvojani suojaisi maski josta ei näe kasvojani yhtään. Sekin olisi musta. Olisin hyvin mystinen mies josta tiedettäisiin vain vähän. Ja se johtuisi siitä että seikkailen monien universumien välillä. Magiaakin osaisin perin pohjaisesti eli kaikken maailman taikoja sitten parrannuksesta satuttamiseen. Jos minun kanssani haastaisi riitaa niin se olisi todellinen loppu sille henkilölle. Parempia taisteluja taitoja saisi hakea kun olisinhan opetellut niitä jokaisessa universumissa. Olisin rauhallinen ja maksusta auttaisin ihmisiä, mutta jos joku haastaisi riitaa niin se olisi nirri pois vaan. Pahin moka mitä joku voisi tehdä niin olisi ottaa maskini pois. Silloin tulisin raivon valtaan ja alkaisin lahtaamaan kaikkia. Tietäisin myös melkein kaikesta kaiken joka vain olisi avuksi jos joku jotain tietoja tarvitsisi.

Olisin haluttu apu ja liittolainen mutta lähes aina kadoksissa kun universumeja riittää.

Velvety
29.6.2004, 11:02:06
Minulla on oikeastaan kaksi kuvitelmaa, kummatkin liittyvät FFIX:ään. :lovetus: :lovetus: :lovetus:

1. Nimeni olisi Jilian, olisin salaperäinen huppupäinen nainen ja eläisin FFIX:n maailmassa, milloin missäkin. Olisin yksinäinen susi, joka etsii jotakin, joka liittyy menneisyyteen. En siis muistaisi mitään menneisyydestäni ja olisi tietenkin pelattava hahmo, mutta liittyisin sankareiden joukkoon 3 cd:llä, sen jälkeen, kun Alexandria on tuhoutunut. Minä olisin Sage, mutta kuuluisin siihen summonerien sukuun, olisin Daggerin sukulainen. :D

2. Olisin varas, Zidanen tavoin ja kilpailisin tämän kanssa kokoajan. Minä olisin nimeltäni Lorie, typerä nimi, mutta olkoon. :D Olisin kotoisin Lindblumista ja muuttaisin Burmeciaan jonkin takia. Asuisin Burmeciassa, mutta en missään nimessä olisi sellainen kuin Freya, asuisin kumminkin siellä ja näkisin omin silmin sen, mitä siellä tapahtuu 1 CD:n lopussa ja liittyisin Zidanen joukkoon sen jälkeen, kun nämä tulevat sinne.

Daiki
29.6.2004, 11:37:55
Minulla sattuu olemaan 2 sitten...

1. FFX:ä olisin taistelulajien mestari ja salamyhkäinen seikkailija Lana. Pääasiassa asuisin Macalania Woodsissa puissa pomppien ja vaanien ohikulkijoita. Tarpeen vaatiessa varastaisin heiltä gilejä tai muita arvoesineitä, esim. aseita.
Valttini olisi nopeus. Pystyisin silmänräpäyksessä siirtymään jonnekkin. Myös tuo taisteluiden hallitseminen auttaa.
Kun tylsyys iskee, menen Calm Landsiin pyydystämään Chocobon, ratsastelen sillä ja lahtaan hirviöitä.
Niin ja aseinani olisi tikarin tyyliset ja takataskussa on aina tarpeen tullessa pari grenadea.

2. FFVIII olisin Shera; Samantyylinen hiippari mutta nyt asustelisin aavikoilla. Pääelinkeinonani on pyydystellä Cactuareja ja myydä niitä eräille kauppiaille.
Haaveenani olisi saada kiinni Jumbo Cactuar, josta on luvattu iso palkkio.
Koska satun asumaan aavikolla, matka kylälle on kivikkoinen. Yleensä jos lähden jonnekkin, yövyn siellä ja vietän aikaani kunnes palaan takaisin.
Aseena olisi nyt pitkä kettinki jonka päässä on suuri piikkipallo. Selkään olisi myös kiinnitettyna ruoska.

Siinäpä sitä kerrakseen...

Aiona
29.6.2004, 14:37:24
Olisin VIIIssa pelattava hahmo ja nimeltäni Aiona. =) Eipä sekään taida olla mikään yllätys..
Vaeltelisin ympäri maailmaa ja minun pitäisi löytää kotini jotenkin. Olen myös ajatellut piirtää, miltä minä näyttäisin. Jos se nyt vain joskus onnistuisi..
Aseina minulla olisi sapeli sekä pitkäteräinen tikari. Jotain semmoista minä kehittelin tässä pienessä päässäni eräänä iltana. Ehkä unohdinkin jotain, mutta editoin sitten kun muistan ja ehdin.

Roskapussi
11.7.2004, 15:57:05
Olisin varmaan joku FFVI:n Ultroksen tapainen vastus, paitsi että en olisi mustekala vaan tavallinen ihminen. Nimi voisi olla vaikkapa Rosukapusushi. (Nickkini japaniksi)
Aina välillä kävisin moikkaamassa päähahmoja taistelujen merkeissä. Ja tietenkin muistan kommentoida joka iskua, joka epäonnistuu.
Mutta loppujen lopuksi en sitten olisikaan niin paha, vaan auttaisin Lockea ja kumppaneita selviytymään... ^^

the King of Fantasy
14.7.2004, 20:22:58
Minä olisin (FFVII:ta) suuri soturi nimeltä Gaijasko (Mistähän minä tuon nimen keksin?). Gajasko (siis minä) olisi luultu kuolleeksi, mutta ilmaantuu pää jokiolle (Cloudille ja muile). Aluksi taistelen heitä vastaan (en ole helppo) ja taistelun jälkeen (jos he voitavat) liityn heidän muukaansa. Juonen edetessä lopuun (Kun Shepirot on kuollut) paljastan olevani Shepirotin veli! (älkää sanoko etei se ole mahdolista) Ja siten minut valtaa joku voima ja muutun valtavaksi Weponiksi ja he tapavat minut! :( He surevat pois menoani ja Yufie itkee eniten ja kertoo että oli rakastunut minuun! :) Sitten yhtäkkiä minä alan kadota (kuten FFX:sässä) ja sen pituinen se! :)
PS. minusta kerrotaan sankari tarinoita!:)

Asmodeus^
20.7.2004, 1:20:43
tässä minun versioni (olen muodossa)

Ulkonäkö:

Nimeni on Asmo. pimeät,pelkoa herättävä silmät joita peittää osaksi vaalea tukka. kapeat posket, oikeata poskea koristaa pieni arpi. ylävartaloni on laiha, varusteena pidän tiukkaa mythril armoria kuten housitkin sekä kenkäni. panssarini päällä pidän samanlaista pitkää mustaa takkia kuten sephirotilla. aseenani käytän pitkää sekä ohutta mutta hyvin terävää legendaarista "Final Strike" nimistä miekkaa. tuppeen on kullattu nimeni.

Luonne:

istun/nojaan lähimässä tuolissa/seinässä savuke suussa hiljaa mietiskellen. puhun vähän mutta sekin vähä mitä tulee on pelkkää asiaa.

Tarina: olen palkka soturi koska en löydä elämässini mitään muuta kuin tappamista en pysty lopettamaan tai hillitsemään sitä, minun on aivan pakko.
sieluni on sisälläni on kuollut tai kituu viimeisiään. jatkan tappamistä tyhjä katse silmissäni. palkka murhaamisella saa paljon vihamiehiä, jotka sitten tappavat minut raukkamaisesti nukkuessani. en hyväksy kuolemaani sillä tahdon kostaa. jokin kumma voima polttaa sisälläni. tuo voima antaa minulle uuden ulkomuodon. alitajuntani kertoo uuden nimeni olevan Yojimbo. herään vihreässä laaksossa muistan tuon oudon tunteen, mistä johtuu polttava tunne
kostaa. nimi miekkani tupessa on muuttunut. ajattelen "hyvä on jos tämä on minun kohtalo, olkoon niin. kostan ja vetäydyn horrokseen". kostan verisesti
murhaajilleni ja vetäydyn calm landsia lähellä olevaa luolastoa. nykyisin palvelen summonereita maksusta peittoamaan suurta vihollista Siniä........

pahoittelen pisteiden puuttumisia tms. en jaksanut panostaa kielioppiin

Jonitzu
21.7.2004, 20:15:47
Olisin luultavasti joku öö..Auronin tapainen hiljainen henkilö jonka nimi olisi Witch joka olisi voimakas pitkä ja nopea ja rauhallinen.Taistelisin tidusta ja muita vastaan..viimeisillä taistelun hetkillä taisteluun sekaantuu suuri hirviö ja silloin vaihtaisin puolta ja taistelisimme tiduksen ja muiden hekilöiden kassa tätä hirviötä vastaan..tai jotain sinne päin...

Pistelen joskus lisää kun nyt en jaksa.. :eh:

Nyarlathotep
15.10.2004, 10:44:47
Olisin FF9:ssä Chocobo jonka nimi olisi Genova. Genova olisi kultainen Chocobo. Jonka isäntä olisi QuuQQeli (Vääntö Quinasta) Genova viettäisi suurimman osan päivästään. Chocobo's Paradisessa. Genova olisi Chocobojen prinssi elikkäs Fat Chocobon poika. Genova olisi hyvin arvokas ja tunnettu. Genova on kaikkien Chocobojen kaveri.

unknown
15.10.2004, 20:15:52
Haluaisin olla Sephirothin epäonnistunut klooni. Sillä olisi hopeiset hiukset ja samanlainen kampaus kuin Lozilla. Sen epäonnistuneisuus näkyisi vähän sen ulkonäöstä. Se olisi kalpea ja niin kuin Seymourin kasvoissa, ne verisuonet näkyisi samalla tavalla ja sen silmät olisi vähän niinkuin kaihin peitossa, semmoiset valkoiset(silmää kumminkin näkyisi vielä vähän). Pukeutuisi vähän niinku Sepi. Sillä ei ois nimeä, se olis pakko nimetä itse. Se yrittäs aina piristää kaikkia, mutta ei olisi niin pirtee ku Selphie. Se olis vähän ärsyttävä hahmo, mutta se olis lähes pakko pitää mukana, kunse olis niin voimakas :D .

Kalabatik
16.10.2004, 22:36:14
Itse olisin FF VIIn maailmassa elävä tummansinisiin viittoihin ja huppuihin pukeutunut Dragoon. Naamani olisi niin syvällä hupun sisällä, että sitä sormusaave tyyliin olisi mahdoton näkeä. Olisin Tifan vanha tuttu (Joka ei kumminkaan tunnistaisi minua) joka antaisi vaikka henkensä hänen vuokseen. Hädän hetkellä ilmestyisin korkealta taivaalta hätiin lävistäen suurimmankin hirviön massiivisella keihäällä joka yhdistettynä infernaalisesti palavaan raivooni olisi kirjaimellisesti big bang. Tilanteen rauhoituttua lähtisin vähin äänin pois ja kulkisin aina hieman heitä jäljessä ja ilmestyisin aina sopivaan aikaan paikalle kuin suojelusenkeli ikään. Tarinan lopussa pelastaisin Tifan täpärästi kuolemalta sekä huppuni repeäisi ja hän tunnistaisi minut. Kun maailma olisi taas parempi paikka muuttaisin hänen kanssaan Cosmo Canioniin jossa viettäisimme loppuelämämme.

On kello sen verran paljon, että viimeistelen tämän myöhemmin . =)

Dmn
17.10.2004, 9:08:50
Olisin Dragon hunter Shuri FFIX:ssä. Minulla olisi musta kaapu ja aseena olisi keihäs. Olin joskus Freyan ystävä, mutta sitten lähin omille teilleni metsätämään dragoneja. Kuja on palkannut minut estämään sankari joukkion aikeet. En tiedä että Freya kuuluu siihen joten otan haasteen vastaan ja lähden matkaan. Olen hiljainen ja nopea saalistaja jota kukaan hädin tuskin erottaa varjoista.
Hyvä ketju :)

Sininenkissa
17.10.2004, 9:33:49
Minä olin chocojen jalostettu muoto joka osaa lentää.

Olisin sinisen värinen mutta osaisin kaikki jutut mitkä kultainenkin osaa elikkä juoksennella kaikkialla. Sitten myös osaisin lentää ja puhua ihmisten kieltä. Olisin FF7 elelevä choco ja nimeni olisi Ioa. Jos tarkemmin sanotaan missä päin elelen sitä Seiskan maata niin elän siellä lumivuorilla ja seurailen ja pelastelen ihmisiä eikä kukaan usko niitä kun he väittävät nähneensä "puhuvan sinisen chocobon!"... Seikkailisin myös muualla siellä maassa mutta enimmäkseen olisin siellä lumivuorilla.

Voi miten tyhmä juttu tuostakin tuli... ;D

ZuLie
17.10.2004, 14:01:54
Liian selvää... :P

Olisin naissivuhahmo nimeltä Zuzu, jonka saisi salaisen tehtävän suoritettuaan pelattavaksi ja jos olisi karannut 100 kertaa taisteluista Zu:ta vastaan, FFX:ssä tällä kertaa. =)

Zuzu tulisi esiin aina joka käänteessä ja aiheuttaisi sekaisia tilanteita hahmojen keskuudessa kertomalla heille epäilyttäviä juttuja tulevaisuuden tapahtumista ja kyseenalaistamalla kaikki heidän suunnitelmansa. Hän olisi aika kova symppis, mutta ei jostain syystä tykkäisi Yunasta ollenkaan ja yrittäisi koko ajan heilua Auronin kannoilla ja kyselisi tältä koko ajan kaikkea henkilökohtaista sekoittaen pelin rauhallisetkin hetket. :b Zuzu ei välittäisi paljoakaan mistään erikoisista vaatetuksista tai muista, hänellä olisi yllään pitkät housut ja pitkähihainen takki plus hattu. Hänellä olisi ruskeat, takapuoleen asti olevat hiukset, joita hän pitäisi auki. Zuzu olisi miimikko, joten hän pystyisi kopioida lähes mitä kykyjä vain mitä edellinen hahmo olisi tehnyt + joitakin vihollisten iskuja.

Pelin lopussa selviäisi, että Zuzu olisi Auronin avioton tytär, seurausta Jechtin kanssa tehdystä ryyppyreissusta erääseen kylään, missä Zuzun äiti asui. :b

Davidson
21.10.2004, 11:21:15
(Sisältää spoilereita FFVII:sta)

Liitynpä ajatusleikkiin mukaan. Olisin osaksi pelattava hahmo Davidson FFVII:ssa Sephirothin tapaan sillä erolla vain, että hahmoni olisi mukana nykyajassa ja paljon pitemmän aikaa. Davidson olisi puoliksi pahis ja puoliksi hyvis, hieman kaksijakoinen persoona, joka ei tiedä mitä haluaa: ajaako omaa etuaan vaiko sitten taistella koko maapallon tulevaisuuden puolesta (jokin traaginen menneisyys taustalla tälle). Sephiroth käyttäisi tätä hyödykseen, ja saisi hänet puolelleen ennen Cloudin ja muun seikkailijaporukan kanssa käytävää lopputaistelua. Davidson tekisi vielä kuitenkin viimeisen ratkaisevan liikkeen ja tulisi järkiin aivan viime hetkillä sekä pelastaisi lopulta maapallon Sephirothilta nirhaamalla hänet viimeisillä voimillaan, Cloudin avustuksella.

Sarutobi
21.10.2004, 11:30:05
Ite olisin ffx maailman kadonneen ninja klaanin viimeinen jäsen. harjottelisin koko ajan että voisin tuhota sinin... Lopulta pääsisin Lord Braskan joukkoihin.... ja tuhoaisimme sinin, sitten katoaisin... lopulta (koska Braska pyysi... ei vain auronia) seuraisin yunaa ja näitä matkallaan ja pelastaisin heidät heti Kun Braskas final aeon yrittää tappaa heidät... ja tappaisin sen ;D ja lähtisin veks... heti ku oon kertonu kaiken niille.... ziiiiuuhhh

Critis
21.10.2004, 13:18:40
Itse olisin FFVIII:sta Seed oppilas joka laiskottelisi päivät pitkät Balamb Cardenissa pelaen korttia ja syöden hotdogeja. Välillä sitä voisi lähteä taistelemaan hirviöiden kanssa ja katsomaan muita kaupunkeja kuten Deling Cityä ja Dollettia. Seuraavaksi laitan hahmon tiedot tähän.

Nimi: Zam

Ikä: 20

Sukupuoli: Mies

Ammatti: Seed

Ase: Miekka jonka nimi on Dragon s' Tail. Miekka on punainen jossa menee liekkien kuvat jotka hohtavat limittiä tehdessä todella kirkkaasti.

Limitti: Minulla on kolme limittiä jotka opin tietyillä leveleillä.

Limit 1: Flame Slash tämä tekee kolme iskua viholliseen josta se menettää 900-1000 damagea.(oppii lv 25)

Limit 2: Strike from Hell tappaa kertaheitosta kaikki huono leveliset viholliset 1-25 lv mutta isompi levelisiin vihollisiin se tekee 4000-5000 damagea.(oppii lv 40)

Limit 3: Holy Dragon God Slice on minun paras limitti joka tekee jokaiseen viholliseen aina maksimi 9999 damagea oli vihollisia vastassa sitten yksi tai enemmän ja se iskee 20 iskua yhteen viholliseen.(oppii lv 70)

Squally-girl
21.10.2004, 17:42:03
Haluaisin olla Summoneri, en tiedä missä final fantasyssa, mutta summoneri kumminkin.

Luonne:
Olisin pirtsakka summoneri, en missään nimessä rauhallinen. Minä olisin erittäin läheinen summonejeni kanssa (mutta ei mitään sellaista!!!)ja olisin aina valmis harjoittelemaan ja leikkimään niiden kanssa. Olisin tarpeen tullen omatoiminen, mutta silti viihtyisin ryhmässä enemmän. Olisin myös porukan aivot parin muun tyypin rinnalla. Kaikkien mielestä outo ja joidenkin hermoille käyjä.

Nimi: Sparkly, vaikka
Ikä: Voisi olla .... no 17.
Hiukset: Tummahkot, vaaleita raitoja. Pitkät ja kiharat.
Vaatetus: omaperäistä, mutta kumminkin jotain sellasta ffx tyylistä. Paljon helmiä (ei liikaa) ja kauniita kankaita. Sitten juhlapuku vois olla vaaleahko, jossa pitkät, osittain läpinäkyvät hihat. Kaikenlaisia röyhelöitä (ei tietenkään liikaa)

Ei liian hoikka hahmo

Osaisin paljon mustaa- sekä valkoista magiaa. Enemmän kumminkin valkoista. aseena mulla ei olis mitään. Taikoessani liikuttelisin käsiäni ja tanssahtelisin.

no jos keksin vaikka enemmän niin kerron.

Barret
9.11.2004, 14:20:19
Olisin Sephirot ainakin 2,5m jortiklla (siis miekalla) varustettu henkilö. Koska minä ja kaverini huidomme toisisamme joskus kepeillä ja kuvitellemme olevamme finaali hahmoja. Tai toisenna henkiilönnä olisn ihan Barret koska minä muistutan ruumiin rakaenteeltanni Barritia.

Irvy
9.11.2004, 14:49:39
olisin hahmo nimeltä mortimer kinneas (irvinen salainen veli).mortimer on muutaman vuotta irvineä nuorempi ja kokematon kolli.hän käyttää aseenaan irvinen tyyliin haulikoita sun muita ampuma aseita (erityisesti kaikkea käsi aseita).hän eli koko elämänsä pikkuisessa kuapungissa nimeltä dogwille.dogwillen kyläläiset ovat hyvin rauhallista väkeä.mortimer olisi tietysti pelattava hahmo mutta hänet saa pelin puolivälissä.hän näytäisi hieman samanlaiselta kuin irvine. mortimerillakin on pitkät hiukset mutta ne ovat mustat ja hän on hieman lyhyempi kuin irvine.hän ei ole samanlainen naistenmies kun irvine.hän on myös erikoistunut kaikkien lento härvelien rakentamiseen ja pelin loppuvaiheessa paljastuu että mortimer on rakentanut ragnarock aluksen ( en oikein muista miten tuo kirjoitetaan).

Gondarf
9.11.2004, 20:33:21
Olisin supersalainen pahishahmo FFVII;ssä. Minut voisi löytää, kun kulkee joillain vuorilla ja löyttää random encounterissa salaista labraa vartioivan robotin. Kun tämän voittaa pääsee labraan jossa minä olen. Minä ole koomassa oleva Sephiroth testi klooni nimelta TestCloneXII. Pöytä kirjoita voi luka, että minussa on Jenovan soluja, Sepin Geenejä ja elämänvoimanani ovat materiat. Jos minulle antaa master level summon materian herään henkiin ja taistelen sankareita vastaan.
Jos minut voittaa pakenen ja ryhdyn keräämään voimia. Aina kun sankarijoukko törmää Minuun olen voimakkaampi. Voimmakkuuteni riippuu keräämistäni sieluista ja materioista joiden määrän voi katsoa samalla kuin hp;n ja mp:n (mptä on loputtomasti)

[varoitus spoilerita VII: lopusta]
Lopputappelun aikaan olen jo Sepirothia vahvempi ja juuri kun Cloud aikoo tappaa tämän minä tapan hänet itse (siis Sepin) ja ryhdyn taistoon Cloudia vastaan. Kun otan ensin turpiin imen Sepin sielun ja muutun raivopäissäni puoli Jenovaksi nimeltaä JenovaClone. Sitten otan yhdellä lonkerolla meteoriitistä kiinni ja isken sen maahan jos minua ei tapeta kymmenen vuoron sisällä ilman materioiden apua, sillä jos aseessa on materioita kun minua iskee minä vain voimistun.
Lopulta kun minut tappaa hajoan osiin ja kaikki minussa olleet materia leviävät maahan. Tulee minipelimäinen osio jossa pitää löytää tietty materia jolla herättää Aeris henkiin ja kun Aeris on hengissä lifestearm iskeytyy meteoria vasten ja tuhoaa sen, mutta silloin myös lifestarmia tuhoutuu ja ihmisetn määrä maailmassa vähenee.
[/spoilerit loppui]

WonderAndy
10.11.2004, 11:01:00
Varmaankin joku ihme miekkataiteilija. Nimeltäni voisin olla vaikkapa Andy von Herz. Saksalaista alkuperää siis. Aseena toimisivat siis miekat ja olisin mestari sellaisen käyttämisessä, mutta silti kaukana suurista miekkataitureista joita on ympäri maailmaa erilaisissa temppeleissä. Heidät oitää käydä voittamassa, koska silloin saa Grand Sword Master -tittelin ja saa mahdollisuuden liittyä noihin suurmestareihin. Kotikyläni olisi FFVII:n Junon, joka ShinRan tuhon jälkeen otettiin asukkaiden käyttöön. Siellä olisin oppinut ampumaan myös tykillä. Matkani vie maailman ääriin...

Sele
10.11.2004, 23:17:06
Olisin jonkinlainen salaperäinen seikkailija ja Ancient (nimeltä Selene), jonka perheestä ja olemassaolosta ei tiedettäisi mitään. Kiertelisin FF7:n maailmaa ja tapaisin pääpoppoon vähän väliä ja voisin auttaa heitä "yleispätevillä" neuvoilla ja katoaisin taas muille maille. Kukaan ei tietäisi kuka olen ennen ensimmäisen CD:n loppua, kun ilmestyn City of the Ancients:iin Aeriksen kuoleman jälkeen, jolloin kertoisin koko porukalle olevani Cetra ja liittyisin ryhmään lopun pelin ajaksi heitä auttamaan. =)

Jarre
11.11.2004, 7:49:31
Nimeni olisi Adolphon, esiintyisin FF7 kuuluisana itämaisena miekkailijana merien ja mantereiden takaa ja joka parantaa aina asettaan kun jonkin bossin voittaa. Minulla olisi ollut entinen kuollut rakas jonka takia tarvitsen tietyn miekan, joka surmasi hänet elvyyttääkseni hänet siihen liittyvän taian avulla. En puhuisi välillä mitään, paitsi sitä mistä on pakko ja aina faktaa. Olisi Kung Fu asu jossa ketjuja siellä täällä ja lyhyet Jet Lin tyyppiset hiukset. Aseena miekka, joka on pitkän sutjakkaan lohikäärmeen muotoinen ja hopealla koristettu. Porukkaan liittyisin kun Ultima Weapon miekka saadaan ja tulisin taistelemaan siitä. Taistelu olisi pakko hävitä ja kun saisin Ultima Weaponin en voisikaan käyttää sitä koska se ei ole toivottu miekka. Cloud ja muut tulevat toivuttuaan eteeni ja puhumme pitkän keskustelun siitä kuka olen ja mitä teen. He kertovat mitä ovat tekemässä ja kiinnostun Sephirothin miekasta. Ajattelen että se voisi olla haluamani miekka ja kappas vaan,olen seurueessa! :D

Ruma Paskiainen
13.11.2004, 16:03:22
Peli olisi iki-ihana FF7:rispekti: ja minä olisin Seth Vincentin kauan sitten kadonnut kaksois veli. Vaatetuksena minulla olisi hieman Turkmainen puku mutta pukuuni kuuluisi viitta ja silinteri. Tukkani olisi pitkä ja musta. Tuulettaessani hyppäisin ilmaan ja löisin miekkani maahan Aseenani olisi Katana(useita erilaisia) ja Limittini Lähes sama kuin Vincentillä paitsi että minä en muuttaisi kokoani vain ulkonäköä ja vattetusta (tietenkin minusta tulisi myös vahvempi). Olisin salainen hahmo kuten Vincentkin mutta minut voisi saada jo Midgarissa. Minut löytäisi slummeista Tifas 7TH heavenin vierestä olevasta talosta kasvatti vanhempieni luolta(olisin kylässä vanhempieni luona). Kun Cloud kävelisi sisään hän näkisi minut harjoittelemassa "isäni" kanssa miekkailua ja pyytäisi minut mukaan Barretin luo käymään. Barretin luona Cloudin pitäisi sanoa että minäkin olen Ex-Soldier ja että työskentalen ilmaiseksi ja minut saisi joukkoonsa. Kun joukkio tapaisi Vincentin:rispekti:. Vincent pelästyisi minua, mutta hetken päästä olisimme jo ystäviä. pitkin tarinaa kasvaisimme Vincentin kanssa lähemmiksi ja sitten Valentinen veljekset jyräisivät viholliset pois tieltään!

Naukseri
13.11.2004, 18:25:56
olisin FF8:sin maailmassa ja siellä kauan etsitty Selphien veli, pirteä ja hilpeä mutta miespuolinen. Alunperin Selphie sai energisyytensä "minulta" Waynelta.
Lapsena karkasin pois kotoa kosa olin kyllästynyt maalaiselämään (kyllä asuimme maalla9. Kaikki pitäisivät minua aluksi vähän bimbona, mutta myöhemmin saisin paljon rispektiä kaikilta. Rinoa ihailisi minun laulutaitoani ja Squall kadehtisi vierestä, lopulta sanon hänelle että Rinoa valitsee kenet haluaa ja Rinoa valitsee Squallin... :cry:. Myös Seiferillä on jotain minua vastaan koska kun leikin hänen kanssaan lapsena tönäisin hänet vahingossa pusikkoon josta hän suuttui aivan mielettömästi ja aikoo kostaa minulle tappamalla minut ja sitten tönäisten ojaan...raakaa ja psykoa. Käytän laserkynsiä jossa on triggerit. Hiukseni ulottuvat ovat lyhyet ja vaalean ruskeat. Olen kohtalaiden lyhyt josta Zell minulle aina piruilee... :P

Sananium
31.1.2005, 14:54:21
Olisin kasin maailmassa vaelteleva nimetön haahuilija ja seipäälläni (freyan sipään näköinen) iskisin kaikki eteentulevat valittajat maahan. Minusta ei tiedettäisi juuri mitään ja olisin muutenkin hieman hiljainen ja pelottava. Olisin hyvissä väleissä Seiferin kanssa ja joskus tapaisin Squallin ja kumppanit ja vaikeuttaisin heidän matkaansa mahdollisimman paljon. Tulisin yhtä yllättäen kuin Reno ja lopussa kuolisin oikein verisesti Squallin gunbladeen.

Siinä semmoinen pikainen tarina fikistäni mitä olen tekemässä.

Choco&Mog
12.2.2005, 19:14:40
Olisin joku pyhä päähenkilö nimeltä Cecilia. Aseena käyttäisin sauvaa, joka sivaltaa hetkessä piikeillään vastustajan maahan ulkonäöltään vähän kuin tähti, mutta ei ihan. sillä ois alussa 580HP:tä, ja 40MP:tä.

Ulkonäkö: pitkät punaruskeat hiukset, jotka on laitettu sivujakauselle. sininen "paksuhihainen toppi", punavioletti hame, josta roikkuu pitkiä värikkäittä nauhoja.Jalassa vihreät sandaalit.
Pituus:175cm
Paino:59kg
ikä:18
Vasenkätinen (niinkuin minä itsekin! :) )

Tarina:eräänä päivänä Cecilian maailmaan hyökkää pahuuden velhot, ja myllertävät koko maailman. muut alkavat anoa ceciliaa tuhoamaan pahuuden. Niimpä Cecilian on hallitsijana suostuttava, ja hän lähtee tuhoamaan itse pahuuden keskusta, oliota nimeltä Neyua. matkan varrella Cecilia saa muita uhkarohkeita henkilöitä mukaansa ja yhdessä he tuhoavat pahuuden, vaikka Cecilia heittääkin siinä hommassa henkensä.

Jenna
12.2.2005, 21:56:00
hmmmm... Nimeni olisi Ravenna, ja olisin seiskassa joku Sephirothin liittolainen, joku turksilainen, tai joku murhaaja (pahis) kuitenkin... Osaisin kaikkia Dark-taikoja, ja matkustan ympäri maailmaa (laukussa leipää ja piimää vaan...). Voisin välillä hyökätä päähenkilöiden kimppuun, juonen mukana... Siis olisin luonteeltani kylmä murhaaja (kuten Sepi...). Mysteerinen hahmo, jonka nimi ja muut tiedot tulevat esille pelin aikana... Voisin vaikka liittoutua jossain loppuvaiheessa hyviin, koska olen ollut (vaikka) hypnoosissa jonkun Hojon takia... Siis olisin kuitenkin lopulta hyvä... :P

Ulkonäöltäni minulla olisi valkoiset pitkät hiukset (onkohan jotain vaikutteita Sephirothista), täysin mustat vaatteet, ja VERENPUNAISET silmät! :evilgrin:

Mici
26.9.2005, 19:30:42
Olisin ehdottomasti pahis. :evilgrin:

Nimeä minulla ei olisi, en ole saanut sitä. Tietojakaan ei löytyisi paljon, tiedettiin silti että olin mies. Ulkonäöstäkään ei saisi oikein selvää, mitään ei saanut selvää. Ainoastaan silmät näkyivät, veren punaiset silmät. En puhuisi koskaan, ainoastaan silloin jos on pakko. Voin sanoa vain pari sanaa, sekin olisi erittäin harvinaista. Muista en välittäisi, en välitä ollenkaan mitä ulkopuolella tapahtuisi. En välittäisi kenestäkään, pääasia itselleni kuitenkin on se, että pysyn itse hengissä. Olisin erittäin hyvä taistelemaan fyysisesti, yksi potkukin olisi tappava. Minua pelättäisiin kauheasti, kukaan ei uskaltaisi tulla lähelle minua. Taikoakkin osaisin jonkin verran, pystyisin imemään kaikesta elävästä elon. Tarinaakaan minulla ei olisi, menneisyttä tai tulevaisuutta ei ole olemassakaan minulla

Toivottavasti tajusin ketjun idean oikein. :eh:

Kyuuketsuki
26.9.2005, 20:08:50
En olisi hyvä, enkä paha. Mutta silti olisin mukana Partyssa.

Ensinnäkin olisin mies.
Olisin myös yhtä hiljainen kuin Vincent ja yhtä salaperäinen kuin Vincent.
Silmäni olisivat punaiset, omistaisin Uber Coolit Vampyyrihampaat, ja olisin mustissa vaatteissa, tai oikeastaan Vincemäisissä vaatteissa (ilman viittaa).
(Joo, huomatkaa; Olen Vince hullu :lovetus: ) Iältäni olisin joku parikymppinen. Minulla olisi myös sellainen hieno piikkisysteemi kädessäni ja se olisi mustan hopea. Aseeni olisi Katana, sellainen hieno punamusta. :cool:
Hiukseni olisi samanlaiset kuin Vincellä, eli pitkät ja mustat..
(ihanne hiukset) Minulla olisi Vince tyyliset kengät, mutta vain mustat.

Joo, siinä pieni kuvailu, millainen olisin FF hahmona. Ooh, innostuin mielessäni liikaa tuosta kun kirjoitin tuota viestiä..Olisimpa oikeastikin ihan tuollainen :evilgrin:

okkis
26.9.2005, 20:11:46
moisin mooglen näkönen mut musta ja mulla ois verenpunaset siivet.
mulla ois myös kauheet rastat ja sieltä kesteltä paistais se punanen pallero jonka avulla teen itestäni näkymätön möhköfantin.
Aseena ois kaks two handeria ja heiluttelisin niitä nopeemmin ku kukaan daggeria :> Suusta sylkisin myös sammakoita ja fireblastia, sit ne sammakot syttyis palaan ja ne aina polttais karkuunki yrittävät vastustajat loikkimalla ne kiinni XD.

Mulla ois myös vaaleensiniset haalarit, joista toinen henkseli menee kaulan ympäri ja siinä on nastoja. Mulla ois myös oma laivasto, eli olisin pelin pahin sivuvastus XD hot eikö?

kunhdan editoin tätä postia niin piirrän paintilla tosta kuvan..

Jerige
26.9.2005, 20:35:33
Voisin kuulua, joko FFVII tao FFVIII maailmaan. En oikein osaa päättää. =)

Ikä: 18 (niin kuin itsekin olen tällä hetkellä)
Pituus: 166cm
Silmien väri: sinivihreät tai ruskeat
Hiusten väri: Valkoiset hiukset, jossa on tummanpunaisia vivahteita, mustat, jossa sinisiä vivahteita tai ihan punaiset hiukset
Vaatetus: Valkoinen tai musta pitkänahkatakki, kyynerpäähän asti ulettuvat käsisuojat, joita voi käyttää suojana taistellessa Warrioria vastaan, jonkinlainen kaulakoru, joka on tärkeä muisto, aurinkolasit, jonkinlaiset monimutkaiselta näyttävät puoleen sääreen ulettuvat kengät, lopuksi jonkinlaiset hienot housut ja hieno paita.
Ase/Aseet: Iso pistooli tai kolmipiippuinen haulikko
Ammatti: Apuri, jollekin salaiselle järjestölle (voi kuinka kliseetä ;D )
Immuuni: Tuli, sähkö ja confuse
Limit Breakit: The Final Hope, Blast of Destruction, Fire from Hell, Final Days on Earth

Olisin yksinäinen kulkuri, josta ei tiedä onko hän hyvis vai pahis. Hän tupsahtaisi aina välillä auttamaan ja joskus taistelemaan sankareita vastaan. Ystävien parissa näyttäisin salaisen iloisen puoleni, mutta muuten olisin aika hiljainen. Osaisisin myös käyttää miekkaa, mutta olisin vaihatunut sen haulikkoon tai pistooliin.

Tuon tapaista tuli tässä mieleen. Vaatetus voi olla hieman epätavallinen naiselle (ehkä) ja aseet.

fireboy
27.9.2005, 14:12:12
Minä olisin yksinäinen seikkailija, aina päihittämässä joitain monstereita huvikseni, kulkemassa paikasta paikkaan ja ulkomuodoltani olisin lohikäärme (kuten FF X:ssä, Kimahri näytti leijonalta).

Minä en olisi hyvis, mutten pahiskaan. Liittyisin siltikkin hyvisten joukkoon. Nimeni olisi Dragryu.

Ase: Dragon Slayers Sword (miekka, jonka terä "halkeaa" keskeltä kahtia, kahden käden miekka)

Ulkonäkö: Vihreän värinen keho, keskivartalossa valkoista, violetin väriset "hiukset" ja siivet käsivarsissa kiinni.

Ikä: 17-24

Limit Breakit: Flamestorm, Dragon Summoner, The Slice, Absolute Dragons Combo.

Sukupuoli: Uros

Vaatetus: Mustat farkut, sinisen väriset olkasuojaimet ja molemmissa käsivarsissa olisi kultaiset rannekorut.

Kuuluisin joko FFVII tai FFVIII maailmaan, ehkä FFX maailmaan.

Ja kyllä, minulla olisi mahdollisuus taikoa ja käyttää Summon- mahdollisuuksia, mutta sitten silloin, kunhan Exp. kasvaa. Ja Command iskut olisi yksi erikoisuus, jota minulla olisi.

Selityksiä Limit Breakiin (mitä tapahtuu käytön aikana):

Flamestorm: Kerään energiaa niin paljon, että se näkyy minussa ja sitten heilautan kättäni vastustajaani kohti ja tuli osuu jokaiseen vastustajaan, jota paikalla on.

Dragon Summoner: Kutsun paikalleni lohikäärmeen helppaamaan kavereitani ja itseäni taistelussa. Lohikäärmelläkin on yksi limit break: Non-Elemental Buster.

The Slice: Kerään tarvittavat voimat ja isken yhtä vastustajaa, joka kuolee pois. Vahvempiin vastuksiin (päävastustaja/päävastustajat) tulee paljon damagea.

Absolute Dragons Combo:Vähän samanlainen kuin Cloud Strifen Omnislash; jos vastustajia on paljon, iskut jakautuu. Iskuja tulee yhteensä 30 kpl!!! :D

Drago Summonerista: Lohikäärme on vihreän värinen ja sen nimi on Gabe. Pitäähän joillakin sankareilla olla lemmikki. Sööttiä :shy: !

pensu
27.9.2005, 16:08:28
Jaa-a, mielenkiintoista. Tämähän on aikas hankala.

Kahdeksikon maailmaan varmaan kuuluisin. Olisin erittäin epämääräinen ja aina niin kovin vittuuntunut kissatyttö. Asusteessani olisi paljon yksityiskohtia ja koruja ja ketjuja ja kaikkea sellaista. Väri olisi enimmäkseen mustaa, mutta on myös jonkin verran keltaista ja muutamaa muuta väriä.
Varmaankin matkustelisin paikasta toiseen, mutta ihan oma koti sijaitsisi Timberissä tai Estharissa. Minut voisi bongata usein tallustelemassa mitä erikoisimmissa paikoissa, kuten vaikka junaradalla. Liikun yleensä yksin, sillä minua ei pahemmin kiinnosta typerien ihmisten seura. Ja minusta suurin osa tapaamistani ihmisistä ovat typeriä. Muutama poikkeuskin on, mutta heillä ei ikinä ole aikaa minulle. Noiden mukavien tyyppien kanssa olisin kuin eri ihminen, iloinen ja silleen. Olen tietenkin ollut laiska opiskeluvuosina, joten alan jonkin sortin palkkasoturiksi. Minä teen mitä vain rahasta, ja yleensä selviydyn minulle annetuista tehtävistä suosiolla. Huhut minusta alkavat kiertää apua tarvitsevien joukossa, minähän teen käytännössä mitä vain - oli teko sitten hyvä tai huono. Minusta puhutaan nimella Shanghai Honey (:D pakko tunkea Orange Rangea joka paikkaan). Pelin sankarienkin tielle eksyn muutaman kerran - heidän puuhiinsa sen kummemmin kuitenkaan puuttumatta. Muutamaan taisteluun heidän seurassaan liityn, ja Irvine rakastuu minuun palavasti. Squall kokee minut äärimmäisen epäilyttäväksi ja ärsyttäväksi henkilöksi. Itse en ole pelattava hahmo, too bad for you.

Ammatti: Varas tai ninja. Osaan liikkua hirmuhiljaa, olenhan sentään kissatyttö.

Ase: Mustavalkoinen sähkökitara, jossa on sellaisia epämääräisiä piikkejä alaosassa. Sillä sitten mätkin ketä huvittaa. Ja niillä kielillä on kiva kuristaa väkeä. Olen myös kova kaikenmaailman ninjapotkuissa ja ketkuilussa. Minulla on kans taskuissa niitä kaikenmaailman pieniä ninjaheittoasehärpäkkeitä. Muutaman hassun taiankin taidan.

Guardian Force: Diablos, jonka salakavalasti otin haltuuni tavatessani Squallin poppoon viimeksi, sekä seksikäs Shiva, jonka laittaisin Estharin kaduille huoraamaan. Rahat siitä tietenkin tulisivat minulle.

Minusta tulee rikas, ja ostan paljon karkkia. Irvine jäi vain yhden yön jutuksi, vaikka hän edelleenkin haikailee perääni.

------------

Final Fantasy IX:ssäkin voisin olla. Olisin pieni pullea moogle, joka rakastaisi nukkumista ja herkuttelua. Elelisin siinä Esto Gazan kivalla lumiparvekemikälie alueella, missä Mogrika asuu. Tai sitten siellä Gulukissa, koska siellä on mahtikiva musiikki. Olen pörröinen ja turkkini on paksu ja kiiltävä, asunhan sentään kylmällä Forgotten Continentilla. Asuisin myös mielelläni kauniissa Desert Palacessa, asuuhan siellä sellainenkin komistuis kuin Kuja. Hän ostelisi minulle paljon karkkia. Olisin aivan rakastunut (Kujan lisäksi) komeaan Artemicioniin, ja saisin hirveitä punastumiskohtauksia tämän saapuessa. Minulla oli postilaatikkokin, mutta naulasin sen umpeen, että Artemicion joutuisi tuomaan postit minulle suoraan käpälään. Päivät pitkät makoilisin ja söisin paljon suklaata ja Kupo Nuteja ja kaikkea muuta hyvää. Tai sitten keskustelisin läheisten mooglekavereiden kanssa, menisin vaikka heidän luokseen teelle. Olettaen tietenkin, että heillä on kakkua tai jotain muuta namia tarjottavanaan. Silloin kun siltä tuntuu, juoksentelisin myös ympäri palatsia/Guluk mountainia, ja tutkisin kaikki mahdolliset kolot ja käytävät.

grand summoner
27.9.2005, 18:23:48
minun oma itseni finalfantasyssä... "Sounds like fun!"
finalfantasy6: olisin varmaan joku roope jol on sikana rahaa muttei olisi ahne.
tulisin setzerin sijaan mukaan mutta minullakin olisi ilmalaiva.Tietenkin better.
minä olisin ninja jolla on hyvä miekka ja throw ja magic taito... Ja olisin naisten mies :shy: . Kefkalle tulisin kostamaan, koska... Hän olisi murhannut vaimoni...

ff7:Olisin varmaa joku cloudin best friend. Olisin ihmeissäni minne hän on kadonnut ja tapaan hänet ensimmäistä kertaa pelin ensimmäisen kerran gold sauserilla minulla olisi joka rocket launcher aseena ja kunnon panssarit :eh:

ff8: sguallin rival =/ minulla olisi joku... harava aseena ja oliain tietysti Squallia vahvempi mutta loppujen lopuksi ystäviensä kanssa minua olisi vedetty turpaa =) Tosin loppujen lopuksi haluaisin minulle kunniallisen kuoleman ;)

ff9:joku hullu bossi jonka ohi ei pääse millään muulla tavalla kun first striken jumpilla ja sitten alan haukotella ja heitän vahingossa kädellä partyn jonnekkin puskaan jossa saa 10 megaelixiriä :P

ffx: kolmas Braskan guardi :D kun taistelimme sinin kanssa minä kohdin surmani Braskan puolesta :( . Minun ansiosta sin tapettiin ja minun ansiosta Jecht olisi sin ;D

tämä oli mainiosti keksitty ide Lumi. Minä todella pidin tästä keskustelusta joten kiitos :)

Cutter
27.9.2005, 18:42:32
Mweh, pitäisi lukea matikan kokeeseen mutta...

No heitetään.

Nimi: Michael "Monstermind" Harbinger
Peli:FF 7
Pelattava: Kyllä, jos onnistuu voittamaan tappelussa
Sijainti: Golden Saucer - Battle Arena satunnainen vastus
Ase: Pulloja, pesismailoja ylipäätään kaikkea millä voi hakata (ei miekkoja), sekä teh Ultimate weapon olisi Mattopiiska(TM)
Limitit:
1LVL
Master Bomber
Heittää sarjan pommeja vastustien päälle. Kaikkiin osuu.
Angerday
Hyökkää nyrkein päälle, iskien monta monta kertaa.
2LVL
Operation Henchmen
Kutsuu paikalle joukon sotilaita, jotka sitten pamauttavat kivääreillään vastustajaa.
Magic Null
Heittää erikoispommin vastustajan päälle, joka laittaa Mp Damagea ja silencen. Pakollinen paska limitti.
3LVL
Monstermind
Pamauttaa mattopiiskalla(!) vastustajaa päähän/yläosaan Instant Death, tai paljon damagea ja Confuse.
Weapon Rack
Taivaalta tippuu asekaappi, josta Michael vetää esiin ensin minigunin, ja ampuu kaikkia vastustajia, ja sen jälkeen heittää savupommin, ja lopuksi heittää pullolla. Damagea kaikkiin, ja Confuse ja Darkness.
4LVL
Wrath Of Monstermind
Vetää jälleen mattopiiskan esiin, ja alkaa virnuilla. Lähtee juoksemaan kohti vihollisia, mäiskien huimalla vauhdilla, mutta pienellä vahingolla kaikkia, kunnes vetäytyy taaemmas, ja vetää esiin toisenlaisen mattopiiskan ja virnistää. Näyttää ensin keskisormea, jonka jälkeen pamauttaa kaikkiin vastustajiin 9999 vahinkoa mattopiiskallaan, ja Confuse, Darkness, Poison, Silence, Slow ja Death Counter 100.
--------

Hankinta:
Menee Gold Sauceriin missä tahansa vaiheessa Aeriksen kuoleman jälkeen, ja voittaa vähintään 10 000 BP:tä, ja astuu areenalle. Pian vastaan asettuu yksinäinen musta asuinen mies, huutaen loukkauksia taistelun alussa, ja jokaisella omalla vuorollaan. Kun tähän on lyöty väh. 10 000 vahinkoa yhteensä, hän horjahtaa, ja sanoo "Heh, maybe you are a challenge. And now, I think I should stop being easy on you. Taste the wrath of Monstermind!".
Tämän jälkeen hän vetää esiin mattopiiskan toiseen käteensä, ja pommin toiseen, ja heittää hiiteen aiemmin päällä olleen kaavun, ja tekee Monstermind-liikkeen. Tässä vaiheessa muut porukasta voivat tulla apuun.
Tämän jälkeen hänet vain täytyy päihittää, jonka jälkeen hän liittyy ryhmään, vaikuttuneena taistelukyvyistä. Ja tietenkin HP:t tippuu sinne viiteen-kuuteen tonniin...
Vahvuudet:
ATK ja DEF. Kaikki muut melko perseestä, paitsi että evade kohtuullinen.
Automaattisesti Eguipattu Materia:
Bad Guy-materia, antaa mahdollisuuden iskeä Monstermind-limitin kolmella sadalla Sp:llä. Kolme tasoa, Masterina voi vetää Wrath Of Monstermindin 300 Sp:llä.
Ulkonäkö:
Musta lyhyt tukka, pieni pukinparta, ja ns. Amisviikset (;)). Iso ns. viuhahtaja takki, auki, mustat bootsit, T-paita jossa pääkallon kuva, tavalliset mustat housut ja mustat hanskat. Vyöllä riippuu sininen mattopiiska.
Voitontanssi:
Näyttää keskisormea, ja nauraa.
Luonne:
Totaalinen sekopää, johon ei voi luottaa. Haukkuu Sephirothia hipiksi jos on lopputaistelussa mukana. Virittelee ansoja muiden päänmenoksi aivan huvin vuoksi, jos ei ole parempaa tekemistä. Kiroilee jopa enemmän kuin Cid. Suuttuu helposti.
Perusinfoa:
Näkyy aina silloin tällöin jossain kohdassa, Honey Bee Innin jossakin huoneessa nyrkkitappelemassa kolmea Shinra-vartijaa vastaan, asettelee pommia vedenalaisessa keskuksessa, on sprayannut uponneen lentokoneen seinään tekstin "Monstermind was here!", sekä kuorsaamassa Wutain materia-kaupan katolla. Aina silloin tällöin jos tämä on tiimissä, niin ihmiset saattavat juosta karkuun Gold Saucerissa, Wutaissa ja Honey Bee Innissä. Ja Midgarissa kuuluu aina silloin tällöin "There he is!"-huuto, ja kolme kovaa vartijaa käy päälle.

Huh, tulipas äly pitkä. Edittaan jos meni päin peetä.

Dorianthem
27.9.2005, 19:08:28
Nimeni olisi luultavasti MKUP. Olisin black mage ja olisin aika heikko sellainen. Liittyisin sankaripoppooseen pelin alkupuolella ja ryhmässä olisi myös toinen black mage, joka opettaisi minua. Oppisin kaikki loitsut alusta loppuun ja pelin loppupuolella olisin jo aika hyväkin. Mutta aivan lopussa kuolisin viimeistä vihollista vastaan. Miten traagista. Ja kaikki tietenkin surisi minua. Loppujen lopuksi minusta pystytettäisiin patsas.

KaKe87
29.9.2005, 20:57:37
Mul on oma hahmo jopa kuvitettuna, kun oon aina meinannu väsät jotta pelii
RPG makerilla, mutta siitä viis. Hahmoni on tää:

Xadem, joka on nk. Hades synkimmältä kololta. Aseena on katana ja iskuna Ultimate Abyss.
Tylsä, eikö? ei tarvitse kiittää ;D

ainii ja mukana FF7 Hadeksen tilalle summonina (kai ny voi olla summoniki kuin joku sankari joka pelastaa mailmaa, vai mitä? :huh: )

Auron1992
6.10.2005, 17:06:09
Olisin taistelija nimeltä Danny ja tulisin FFX:n Yunan guardianixi pelastettuani hänet kerran Seamourilta heh :D. Aseeni olisi iso miekka kuten Auronilla ja olisin ulko näöltäni..... varmaankin samanlainen asu kuin Jechtillä ja kampaus samanlainen kuin Tiduksella sekä tummat aurinkolasit. Olisin luonteeltani aika idioottimainen :D mutten silti mikään tyhmyri. Eli siis hyvällä tavalla hullu. Kuolisin lopussa kun hyppäisin Yunan eteen torjuen vikan pääkin tekemän tappavan iskun. Lopusta en tiedä mitä minulle tapahtuisi minähän kuolin heh :D . No sellainen se oli

The Mysterious
18.10.2005, 11:49:31
Minä olen Mystery Man aka Mysterio.
FF6: Saman tapainen kuin Shadow, mutta arkivihollinen.
FF7: Cloudin sijasta oleva mies joka pelastaa Aeriksen Sephirothin tullen.
TAI sitten joku Yuffie tapainen Shinobi joka nappaa white materian
ennen kuin se tipahtaa veteen, kun Aeris kaatuu.
FF8: Seiferin näköinen, musta pukuinen ja musta hiuksinen,
Squallin tapainen, Ultimecian henkivartija.
FF9: Garlandin tapainen, mutta nuorempi joka hallitsee Memoriaa.
FFX: Musta tukkainen Tidus joka on Yu Yevonin sijasta (ihminen tietty).
FFXI: Painen kadonnut rakastaja, joka sitten on Nooj:in sijasta kapteeni.

Siinäpä useimmat.

P.S: Tämä onnistuisi jos olette kiinostuneet FF PBEM ropetuksesta.
Kysykää lisää sitten yksityisesti. ;)

Lord Bahamut
18.10.2005, 16:53:56
Hauska topic. Todellakin olen itse ajatellut itseni peleihin:

Nimi: Klauf
Peli: Final Fantasy VII

Ulkonäkö: Hartioille asti ulottuvat tummat hiukset. Samanlainen kokopuku kuten Arskalla FF X:sässä. Kasvoissa arpi otsasta vinottain vasempaan alaleukaan asti.

Pelattava? : Kyllä, jos onnistuu hankkimaan.

Ase: Buster Swordin kaltainen, mutta ohuempi ja katkeaa päästä.

Limitit:

LV1: Hate, Fury, Sorrow and Pain
- Kohauttaa olkiaan ja ryntää vastusta(jaa) kohti, heittää miekan sirkkeli tyylillä ja osuu kaikkiin vihollisiin kohtalaisesti.

LV2: KILL 'EM ALL!
- Kohottaa miekan taivasta kohti. Taivas "imaisee" miekan itseensä, ja sitten tippuu takaisin Kauffin käteen. Miekka hohtaa vihreänä ja Klauf tekee Omnislashin tyylisen hakkaus iskun.

----------------------------------

Hankinta: Stealaa Ruby Weaponilta item nimeltä "Sharp Key" ja voita se. Tämän jälkeen suuntaa Bone Villageen ja tutki lentokoneen raatoa. Peli kysyy: "Here's an odd looking door. Wanna open it?" Vastaa "Yes" ja ovi aukeaa. Joudut taisteluun, joka on kummiskin melko helppo. Kauf käyttää vain heikkoja iskuja, mutta varo "KILL 'EM ALL" limittiä, koska se laskee hahmosi HP:t yhteen. Taistelun jälkeen vastaa tässä järjestyksessä kysymyksiin.

1. "Dont go, i have questions!"
2. "Ok. wanna join us?"
3. "How about for 3000gil?"

Tämän jälkeen Kauf ottaa rahat ja liittyy joukkoosi.

Fumi
18.10.2005, 19:49:37
Uuu...Minä olisin varmaan joku söpö tyttönen, joka onkin oikeasti ihan hullu kisudemoni...Purrr.
Seikkailisin kympin Spirassa ja saattaisin Yunan
"vahingossa" hirveään onnettomuuteen.
Sitten varastaisin Tiduksen ja käyttäisin sitä hyväkseni.
Nyah hah haa!*silmät kiiluu*
Pystyisin komentelemaan niitä söpsejä Spiran kisuja.
Valtaisin koko Spiran ja olisin sen kunkku.
Tietysti kaikki palvoisivat minua.No daa.Siis niinq ihq.*-*
Eni vei, minä olisin nimeltäni Mew.Purr-nauskis.
Minulla olisi pinkit hiukset ja punaiset simmut, koska olen hullu.
Miksikäs ei?Voisi olla hauskaakin.

Arthor
18.10.2005, 22:25:15
mä olisin vähä cloudin näkönen mies ff7:kassa. nimi olis Dazer. Dazer on yksinäinen palkkasoturi jonka voi ostaa mukaan aina tietyksi aikaa. aseena buster sword ja katkastu kakspiippunen haulikko. eli vähän niinkuin Cloudin ja vincentin sekotus näin päälle päin ja luonne olis vähän niinkuin Shadowilla ff6:sessa ;)

The Mysterious
19.10.2005, 11:25:07
Tuota... tässä pikainen off-topic kysely...

Jos teitä kiinostaa suomenkielinen (tai enkunkielinen) e-mail Roleplay, niin kertoo minulle.... voisin tehdä sellaisen tuonne... Yahoo.groupsiin vaikka.

Saatte päättää FF vaiko ihan sellainen Medieval fantasia maailma.
Kiitos, voitte jatkaa. (PM me if you're interested). ;)

Eternium
19.10.2005, 11:36:34
Erikoinen topic,täytyy myöntää. Tämähän on melko helppoa,koska penskana tuli västtyä Final Fantasy VII-kerho, missä viiletettiin metsissä ja säädettiin kaikkea. Whatever.

Nimi: Dark Cape
Peli:FF VII.

Pelihahmon pystyy löytämään, kun olet tappanut kaikki Weaponit ja sinulla on Vincent partyssäsi. Mene Nibelheimiin, Sephirothin kartanoon, ja mene samaan huoneeseen,mistä löysit Vincentin. Sitten sinun täytyy koputella arkkuja tietyssä järjestyksessä(arkulla ei ole väliä.). Ensimmäistä arkkua 3 kertaa,toistaa kerran,kolmatta 4 ja viimeistä 7. Sitten kuulet äänen "Who disturbes my dream?" Ota selvää, mistä arkusta kuulit äänen,ja pyydä Vincentiä avaamaan sen. Löydät arkusta Dark Capen,Sephirothin entisen kätyrin,joka ei pystynyt vaeltamaan Sephirothin luo,kun hän palasi. Sano hänelle,mitä kaikkea pahaa Sephu on tehnyt. Dark Cape ei usko sinua, vaan ryömii takaisin arkkuun. Tee sama koputussysteemi 3 kertaa uudestaan. Dark Cape hyökkää. Jos sinulla on tarpeeksi vahvat hahmot,ja riittävästi Phoenix Downeja(yksi hahmoistasi joutuu pakosti pois pelistä, koska Dark Cape tekee pelin pahimman iskun, curse of Sephirothin.) Jos voitat hänet, Dark Cape liittyy ryhmääsi. Js pidät Capen partyssä, teitä ei voi saada Curseen tai Confuseen.

Halusin tehdä itseni näköisen hahmon, otuksen, jolla on kuitenkin järkyttäviä voimia. Ulkonäkö ei voi kuvailla,koska hänellä on aina musta kaapu päällä. Hän käyttää tarkkaa kopiota Sephirothin miekasta,mutta se on punainen, ja siinä on pahoja kirouksia, jotka nostavat taistelussa MP.tä huomattavasti. Pras taikuri ja hittaa isoilla pojoilla. HP:t ovat pienillä,joten kannattaa käyttää Capea vain pahoissa taisteluissa, joissa kannattaa käyttää Curse of Sephiroth. Se ottaa viholliseslta, oli se sitten kuka tahansa,kolme neljäsosaa hP.stä pois. Se estää myös vihollista hoivaamasta itseään, joten se ei voi esim.ottaa partysi jäseneltä HP.tä itselleen.

Yitan
19.10.2005, 23:22:32
....

Miss Diva
20.10.2005, 10:12:40
Mua ärsyttää ku FF seiskassa ei oo sellasta kunnon romanssia, niin olisin siinä sellanen kunnon kaunotar nimeltäni Naomi, joka pistäis aluksi kaikkien äijien pään sekasin. Mutta sitten tosirakkaus voittais ja "pariutuisin" Cloudin kanssa. Näyttäsin Aerikselle ja Tifalle mistä kana pissii... Tulisin kuvioihin mukaan ehkäpä joskus pelin loppupuolella, kun muut hahmot alkavat olla jo suht. tuttuja. Tulisin laittaa pakan kunnolla sekasin. Ekaks haluisin olla tavallaan pahis, mut sit musta tulis hyvis.

Tangentti
20.10.2005, 10:38:49
Olisin tottakai Ninja ( OMG! Yösäilä puhuu ninjoista ja tällaista harvinaista tapahtumaa ei ole koskaan nähty/luettu)

Niin itse asiaan eli olisin ninja. Todennäköisesti hyvis sellainen kuin Edge eli naistenmies mutta hyvien puolella taistelelisin ja lopuksi tietysti joku nainen saisi minut rauhoittumaan aivan kuten FF IV:ssä mutta en kyllä olisi nelosen maailmassa. Mieluiten ehkäpä VI:sen tai IX:sen maailmassa koska näihin sopii parhaiten ninja mielestäni vaikka vielä paremmin sopisi Secret of Mana 2:sen maailmaan. Aseena olisi Ashura ja shurikeneja olisi tosi paljon. Kotikylässäni olisi lemmikkinä kissoja mutta ne eivät seuraisi minua maailmalle.

Defiler
21.10.2005, 15:18:24
Olisin salaperäinen kauppias, joka vain sattuu olemaan vähän kaikkialla minne sankarijoukko meneekin, lähinnä siellä missä ei muita kauppoja ole lähimaillakaan, jolloin hahmoni voisi myydä kaikkea perustavaraa sikamaiseen hintaan ;D . Minulta saisi myös aseita ja suojia mitä ei muualta saa, sitten voisin myös välillä antaa haasteita joiden suorittamisesta saa bonustavaraa.

Giga Bowser
21.10.2005, 15:43:39
Minä olisin Aeon FF X.
Minun nimi olisi Ice Dragon ja minua vastaan pystyisi taistella Omega ruinsseilla.
Tyyppi olisi ice (tietenkin :P) ja muut pidänkin salassa,
koska minua ei voi saada omaan joukkueeseen.
Overdrive olisi Omega Ice breath, joka iskee kaikkiin noin 5x 99999.
Olisin siis salaperäinen Aeon.

Rosvo
26.10.2005, 9:42:24
Olisin GF VIII:stä nimeltään White, mutta tämä GF ei jaksaisi olla hahmojen "taskussa", vaan seurailisi partya paikoista toiseen. Valikosta voisi valita, haluaako minun tulevan randomilla taisteluihin (niin kuin Odin), vaiko että teen enemmän damagea combolla. Kun minut summonaa, niin astun summonaavan hahmon tilalle pariksi minuutiksi. Komennot olis "Combo", "DoubleMagic", "Rush" ja "Dismiss".

-Combo toimisi samaan tyyliin kuin Zellin Duel, joskin aikarajan pitäisi olla pienempi.(max. 120 000)
-DoubleMagic:llä voisi käyttää kenen tahansa partymemberin taikoja, mutta doublen ollessa päällä.
-Rushilla White juoksee täysillä vastustajaa kohti ensin heittäen hänet ilmaan, jolloin menettää, sekä pudotessaan menettää kanssa (max. 2x9999).
-Dismiss luonnollisesti päästäisi summonaajan takaisin pelailemaan.

Ainiin, White on muuten Moogle :)

Tifa_91
28.10.2005, 11:47:32
Mie olisin nuori noitatar FF7:ssa nimeltä "Emily", josta ei kukaan tiedä mitään, tai tämän menneisyydestä, kunnes hän liittyy sankari joukkoon ja vähitellen seikkailiat saavat tietoon Emilyn synkän ja surullisen meneisyyden...
Emily olisi todella voimakas, mutta ei osaisi hallita kykyjään vielä kovin hyvin, hän on surullinen ja katkera menneisyydestään, mutta pinnan alta löytyy yhä se vitsikäs ja rohkea nuori tyttö (Emily olisi jotain 14/15 vuotias)
Hänen menneisyydessään, Shinran joukot olisivat tappaneet tämän ainoat ystävät, ja rakkauden........ja haluaa kostaa Shinralle........Emilyllä olisi myös tehty kokeita, jonka takia, hänkin on hiukan samassa tilassa, kun Cloud FF7:sa...

E milyn saaminen on nyt sattuman varassa, hänet voi löytää vain, hankaluuksissa Shinran Renon, Ruden ja Elenan kanssa, tai jopa Rufuksen.
A seena on kaksi noin 1.5m sapeli miekkaa, joilla hän taitavasti taistelee, mutta välillä vähän hutiloiden. Loistava taistelia, jota kannattaa käyttää, taijat ovat erikoisia ja todella tappavia. Emilyn limiteistä lähtee vähintään 1000 ja enintään 999999 enerkiaa, mutta Emily kuolee aivan liian helposti, jonkatakia, häntä on koko ajan suojeltava iskuilta, jonka takia Emilystä ei oikein viimesillä metreillä ole hyötyä, paitsi jos löytää "Feather kristal goodness materian" jota ei meinaa millään löytää, silloin Emilystä tulee ylivoimaisen voimakas ja kuolematon, taistelee oikeastaan koko ajan limitillä, jonka saa materiaalista.

Mutta taas toisaalta, haluaisin olla, vähän niin kun Cait Sith, mutta olisin tyttö ja pinkki tiara päinen kisuli....joka ryhtyy auttamaan joukkua....... :lovetus:

Ja sitten jos pitäisi olla joku, jo olemassa oleva hahmo, niin olisin ihan varmasti TIFA! Niin kun tuost nimestäkin näkyy :enkeli: :enkeli:

Janusz
1.11.2005, 11:44:56
Minä olisin, Janusz yksi pelattavista hahmoista FF8:ssa. Olisin SEED:n jäsen ja Squallin kaltainen miekkamies ja hänen paras kaverinsa.
Kuuluisin vakio joukkoon ja liikkuisin ryhmän mukana koko ajan!! Voisin miekkamiehen taitojen ohella opetella myös taikoja.
FF9:ssä olisin rosvojoukon ulkopuolelta tuleva Vivi Ornitier kaveri ja miekkamies/magiat osaava.
FF10:ssä olisin Tiduksen paras kaveri ja kulkisin hänen kanssa koko pelin ajan loppuun saakka.

Tifa_91
1.11.2005, 15:30:06
Kihii! Oli pakko viel laittaa yks vaihto ehto, joka on kyl ihan yliveto!
Nimi: Emily (taas :D )
Syntymä paikka: ?
Syn: 1.11 (epäilty arvio)
Ikä: 20
Veriryhmä: AB
Ase: Kaksi 1.5m sapeli miekkaa (pelin edetessä saa myös pyhän Angel-Sanin)
Menneisyys: Kuuluu maailman mahtivimpaan noitasukuun "Eywernialaisiin", Kauansitten tuhottu temppeli ja kaupunki on pohjoisen valtameren pohjassa,
paitsi, jos menee (niin kun pitääkin) Eywernialaisen kanssa sumuisena yönä ulapalle, jolloin temppeli näkyy ja sinne on mentävä. Suvussa on pyhä valon amuletti, joka paha noitatar "Grisnaja" oli yrittänyt tuhota vuosisatoja sitten, olikin nyt pahuuden vallassa, joka on palautettava temppelin sisällä olevaan kirtuun, jolloin se muuttuu hyvyyden amuletiksi.

Olisin FF7 jo silloin pelin juonessa, ihan alussa kun Cloud on vielä SOLDIER. Olisin orpo nuorityttö, joka oli kauan sitten kadottanut muistonsa ja joutunut outoon onnettomuuteen, jonka takia hänellä on ikuiset traumat. Joku Yukitana niminen nainen olisi löytänyt minut Mingarin slummien seasta haavoittuneena ja puoli kuolleena. Hän ottaa minut hoiviinsa (olisin tuolloin jotain 12vuotias) Hänellä on huostassa myös kaksi hauskaa tyttö 12vuotias gootti tyttö Lilly, joka on aina mustissa, pieni minihame, joka on ketjujen ja vöitten peitossa, olkaimeton veren punainen toppi, jossa lukee "Kill" ja valkoiset pitkät hiukset, Lillystä tulee aijan mittaa Emilyn paras ystävä, sitten on vielä 7vuotias Rikka, pirteä, pinkkiin pukeutuva innokas puputyttö, jolla on Cait Sith tapainen pinkki tyttö kissa, jolla kiara. Yukitana opettaa Emilylle ja muillekin taistelu tyylejä ja taikoja, ja myös kertoo viimeisinä elonpäivinään, Emilyn menneisyydestä....kunnes.....Shinra hyökkää heidän salaiseen "koti" paikkaan, ja tappavat Yukitanan, tytöt pakenevat, mutta Emily unohtaa pyhän sukunsa miekan "Angel-Sanin" joka sitten katosi.............Emily ja kumppanit joutuivat kokemaan kaikenlaista yhdessä, kunnes nyt he olivat 15vuotiaita, ja olivat omillaan. Eräänä päivänä Emily käveli vanhassa temppelissä Yukitanan kotona.............Muistot............Emilyn muistot alkoivat olla selviä, kunnes.....Shinra! Yhtäkkiä he vain tulivat, Emily oli jotenkin niin shokissa..... Muistojensa takia, ettei pystynyt puolustautumaan, kunnes Lilly, Rikka ja PinkCat tulivat apuun, mutta......jotain tapahtui.....käsittämätöntä.....Yhtäkkiä... ..Lilly ja muut....olivat....poissa.....kuolleet.....Heitä oltiin ammuttu. Emilyn yritti auttaa, muttei pystynyt..............sitten.....sitten kaikki pimeni. Emily joutui niiksi 2vuodeksi Shiran palvelukseen, VÄKISIN! Sephiroth oli sekoittanut hänen menneisyytensä ja valehdellut Yukitanasta ja muista, että sai Emilyn omalle puolelleen, eli Shinraan....mutta Emilyn uskoa ei voinut tuhota. Siellä sitten Emily kohtasi ekaakertaa Cloudin. Eräänä iltana, Emily oli karannut Junonin rannalle, Cloud huomasi hänet ja meni perään...Emily kertoi menneisyydestään, jolloin Cloud alkoi sääliä tyttöä, silloin Emily antoi Cloudille amuletin, sydämmenpuolikkaan...sen avulla kumpikin saisi apua tarvittaessa. Emily ihastui oikeastaan heti Cloudiin, mutta ujoluonteinen tyttö ei uskaltanut sanoa sitä. Sitten he joutuivat menemään Nibelheimiin, jossa Sephiroth tuli hulluksi, ja nyt tulee pikkusen sellanen juttu, että Tifa oli jo lähtenyt Nibelheimistä, joten nyt Emily olikin se, jota Sephiroth iskimiekallaan.
Cloud pelasti kuitenkin Emilyn ja näin......Emily pääsi vapaaksi Shinrasta.
Sen jälkeen Emily palasi Mingariin, ja tapasi Tifan. Tifa oli kinkkisessä tilanteessa Shinran sotilaiden kanssa, mutta sitten Emily tuli ja pelasti tilanteen, ekaksi tytöt meinasivat käydä toistensa kimppuun, mutta sitten he vain nauroivat, ja alkoivat olla ystäviä, ja sitä kautta Emily liittyi Avalanche-nimisen Shinraa vastaan taistelevan ryhmän. Eräänä päivänä, kun Emily ja Tifa olivat menossa tuhoamaan yhtä Reaktoria, Tifa haavoittui pahasti....ja....kuoli.......Emily tunsi syntisyyttä...kaikki hänen ystävänsä kuolivat, eihän hän edes tiennyt, oliko Cloudkaan elossa. Ja sitten ajan kuluttua, Emily tapasi Cloudin, pelin alussa, junassa....Hämmästyneenä hän tollotti Cloudin kasvoja, kunnes hymyili. Ja näin se matka alkoi!

(HUOM! Silloin, kun Emily joutui Shinran palvelukseen, hänelle tehtiin uotoja kokeita, jonkatakia, hänessä on Sephirothin ja Jenovan geenejä, mutta amuletti pelasti Emilyn, ja tämä voimapurkaus esti geenejen siirron, paitsi muutaman)

Pelin edetessä Emily joutuu kokemaan kaikenlaista, ja kaikkein ihmeellisintä on se, miten Sephiroth ei muita mitään muuta, mutta kyllä hänet? Emily kuitenkin osaa pitää ongelmasa sisällään ja keskittyykin Cloudin auttamiseen. Jossakin pelin keskivälillä, he joutuvatkin Eywernian temppeliin, ja siellä Emily saa tietää todellakin kuka hän on, ja näin hän saa hyvyyden voimat suvulleen takaisin. Näin sitten Cloud alkaa näyttää tunteensa (Aeriksen kuoleman jälkeen ja aijemminkin) jolloin Emilykin uskaltaa tunnustaa rakkautensa Cloudiin. Ihan viimeratkaisujen aikana, kuitenkin Sephiroth saa Emilyn haltuunsa, ja laittaa tämän ystäviään vastaan, juuri kun Emily on saamassa nirrin irti Cloudista, jotain tapahtuu hänen ja Cloudin välillä, Emily meinaa iskeä miekkansa Cloudiin, mutta kääntyykin äkkiä ja iskee miekan Sephirothin lävitse, mutta silloin Sephiroth iskee Emilyn maahan ja iskee oman miekkansa Emilyn lävitse, ja katoaa......Cloud hätääntyy ja näkee kaikki muitot hänestä ja Emilystä silmissään, Emily saa sanottua....."I love......yuo....." Ja häviää ilmaan......
Sitten Cloud ottaa miekkansa ja menee tappamaan Sephirothin, kun hän on saanut tapettua hänet, hän kuulee äänen....ja käden....Emily? Emily yrittää saada otteen Cloudista, mutta tippuukin itse, Cloud ottaa hänet kiinni ja ottaa montun reunastakiinni, sitten he puhuvat hempeitä ja nousevat ylös..........
Jonkun ajan kuluttu, kun he ovat Cidin aluksessa, Emily kuulee Aeriksen äänen, ja sulkee silmänsä....ja ojentaa kätensä.......sitten.......höyhen.....niin hopeinen ja aurinkoinen hyvyys........se parantaa maailman...................

Ja sitten Cloud ja Emily elävät elämänsä loppuun asti......yhdessä :lovetus:

Aika tekopyhä juttu........no jaa.......tollanen on ollut mulla mielessä, kun olin jotain 13vuotias....... :D :D :D :lovetus: :lovetus:

ozzi93
8.11.2005, 18:27:05
Olisin päästä kalju, mutta leuassa pieni pukin parta. Nimi olisi Zack, ammatiltaan palkka murhaaja. Taitoina olisi steal ja Black Magic. Apuna olisi lapsena tavattu Moogle, Mogre. Shadown pikkuveli, ikää 22 vuotta. Mogre Mogin serkku.
Aseena olisi molemmilla katana.
Jos tulisi FFVI-2 Zack ja Mogre olisivat päähahmot ja he etsisivät Shadowta ja Mogia.

'Jecht'
9.11.2005, 18:14:23
Minä haluaisin olla ff x maailmasta.

Kun Yuna ja muut lähtevät tuhoamaan Siniä, Auron rekrytoi minut mukaan Lucasta koska he tarvitsevat apuani. Tietenkin joudun auttamaan, koska olen Auronille velkaa, henkeni. Auron auttoi minua kun hän oli Jechtin ja Braskan kanssa matkalla heidän loppuunsa. Olin menossa haastamaan Yunalescaa ennen kun Auron tuli sen kimppuun jolloin hän heitti minut pois tieltään jolloin loukkaannuin niin että en voinut enää haastaa Yunalescaa, omista syistäni. Joten kun Yunalesca silloin muka kuoli, rupesin ryyppäämään ja siksi olenkin pelissä 10 vuotta juonot joskus erittäin taitava taistelija. Se sama tunne joka minussa paloi kun vielä olin taistelija herää hahmossa pikku hiljaa pelin edetessä. Hahmo kuolee juonesta pois kun joukko haastaa uudelleen Yunalescaa. Silloin hahmoni hyökkää yksin Yunalescaa vastaan, taistelu jonka voi taistella, joka kuitenkin on varma häviö. Mutta mitä enemmän minulla saa vahinkoa Yunalescaan, sitä helpompi taistelu muille tulee oleman. Tietenkin kun kuolen on hieno demo jossa lunastan velkani Auronille ja Yuna sendii minut. Tunteita herättävä demo.

Ulkonäöltäni olen juopon näköinen joka kantaa kahta masamunea. Mustat pitkät hiukset, punaiset silmät, musta viitta. Salaperäinen hahmo joka aina muistelee Auronin kanssa menneitä. Ei välitä Yunan tehtävästä muuten kuin haluaa vain päästä kostamaan Yunalescalle. Nimeni olisi Lionite.

Xionheat
12.11.2005, 13:28:40
minä haluaisin olla ff 10:in ja ff 7:män sekä ff 8:sin maassa jossa minä olisin SeeD joka osaisi mainiosti miekka taitoja ja hallitsee magiaa joten kuten. sitten homman edetessä pahis nimeltä Sinsproth kävisi joukkoineen tappeluun minua ja zidanea ja squalllia ja tidusta vastaan.
muuten!
mun nimi on: Jaakko ( mun oma nimi :P )
synnyin paikka: garden G ( koulu )
syntymä päivä: 26.6
ikä: 18
paras(haat) ystävä(t): cloud, squall, ja tidus.
cloud tulee vasta ryhmään myöhemmin ja tulee muuten tiukkaan aikaan juuri kun sinsproth on iskemässä miekalla minulta pään poikki niin cloud tulee ja iskee miekalla sinsprothin keskeltä kahti. sinsprothin henki säästyy kumminkin ja hän menee sin sprethen sisään ja hallitsee tätä. Sitten sinspreth muuttaa nimensä ultimanceksi ja vannoo että kostaa cloudille ja minulle että tuhosimme hänen vanhan ruumiinsa. Loppujen lopuksi kumminkin tuhoamme ultimancen ja tulee kaunis loppu. :D

Naskali
27.11.2005, 0:00:04
:P Olisin varmaan joku järjestelmää vastustava kylähullu FFx:ssä. Kutsuma nimeni olisi kylälaisten antama "Fuckin moron" ja syntymänimeni "Apple Juicy". Pukeutuisin rääsyihin ja asuisin Kilikan kaduilla roskien seassa mustana liasta. Julistaisin joka päivä talojen katoilla ja julkisilla paikoilla miten harhaan johtava heidän uskontonsa on. En olisi ihmisten suosiossa koska söisin varastettua ruokaa, ja muutenkin meuhkasiin ja haisisin pahalle. Aseenani käyttäisin koko vartaloani, vähän kuten WWE:ssä on tapana. Sitten kun päähenkilö posse tulisi paikalle, olisin jossakin taas jauhamassa juttujani. he eivät huomioisi minua, kunnes Bevellestä tulisi sotilaita paikalle ja he joutuisivat tappeluun niitä vastaan. Silloin suurena systeemin vihollisena tulisin ojentamaan auttavan käteni. Olisin sen erran kova jätkä että he tulisin heidän mukaansa.
Roolini olisi sellainen vitun idiootti rooli. En tietäisi mistään mitään, kiroilisin paljon ja haukkuisin, kaikkia joista en pidä, homoiksi kovaan ääneen. Aeoneja haettaessa olisin aina vastustamassa heidän pakana riittejään. Söisin aina raakaa veristä lihaa ja ruohoa, muiden mennessä inniin syömään. Nukkuisin taivasalla, ja kuorsaisin kovaa. Omalla tavalla kunnioittaisin ryhmälaisiani, mutta toisaalta väheksyisin koko ajan heidän osaamistaan ja olisin itse muka tietävinäni kaiken paremmin.

Joku dialogi voisi olla:

"Tidus itku silmässä: MíXei kukaan kertonut minulle että yuna tulee kuolemaan!!

Minä: V***u mullekaan kukaan sanonu mitää, mutten silti nostanu siitä noin perkeleenmoista meteliä jumalauta

Pitkän itkun sekaisen vauhkoamisen jälkeen Tidus sopii asian muiden kanssa.

Yuna: Nyt menemme jatkamaan tehtäväämme

Minä: No huora hei, etkö tajua ettemme voi voittaa Siniä vielä. Ensin meidän täytyy Liittää Kimahrin häntä Longinuksen keihääseen, niin saamme ylivoimaisen aseen jos jonkinmoisen hirviön tappamiseen.

Yuna: Hyvä kun sanoit, itse en olisi muistanut! Ilman sinua retkemme epäonnistuisi täysin

Yuna, Rikku ja Lulu yhteen ääneen: Rakastellaan!!!!!

Minä: MEILLÄ ON NYT TÄRKEÄMPÄÄKIN TEKEMISTÄ PENTELEEN NULIKAT. PITÄÄKÖ TEIDÄT TAPPAA ETTÄ OSAISITTE KÄYTTTÄÄ AIVOJANNE PERHANA??!!"

Sitten olisin taas hiljaa kunnes pääsisin joko viisastelemaan tai korjailemaan toisten tekemiä virhearviointeja.

Lopussa uhraisin henkeni muiden puolesta, kaikkien itkiessä.

Niin että sellaista ;D

Yunika
27.11.2005, 17:25:05
Minä olisin varmaan FF7:ssa Cloudin kadonnut sisko nimeltä Mary. :D Mary katosi pienenä jonnekkin eikä häntä sen jälkeen löydetty.Kymmenen vuotta myöhemmin ilmestyisin Cloudin ryhmään kiroilemaan siitä miksei minua vaivauduttu etsimään koko maailmasta. ;D Roikkuisin ryhmässä mukana, vaikka muut eivät oikein pidä minun kailottamisesta ja typeristä vitseistä.Mary olisi aika Cloudin näköinen paitsi hänellä olisi mustat hiukset.

Loppujen lopuksi Mary Katoaisi taas jonnekkin omaan rauhaan ja palaisi takaisin taas parin vuoden päästä,kun kaipaisi seuraa.

kusimutteri
27.11.2005, 19:22:25
Uuh, minäkin, minäkin!

Itse olisin sijoittunut FFX:n maailmaan. Minua kutsuttaisiin Zarane:ksi ja asuisin Macalania Woodseissa jossain kaninkolossa, koska Zanarkand Ruinssin apinalauma hylkäsi minut sinne ja minulle ei ole mitään minne mennä. Ikää olisi legendaariset 17. Taisteluissa jos painaisi 'Attack'ia niin juoksisin ja heilaittuasin isoa viidakkoveistäni. Osaisin hieman jotain valkoista magiaa ja mustaa kanssa. HP:t sun muut MP:t olisi sellaista keskitasoista.

FFX crew tapaisi minut ensimmäisen kerran kun hekin tulevat. Vakoilisin heitä mutta jään hetkeksi porukasta kun näen Tiduksen ja Yunan kiihkeän aktin, järkytyksestä järkyttynyt minä putoaisin sinne lampeen ja porukka päättäisi haudata minut ja polttaa. Vuosia myöhemmin palaisin kummittelemaan tyyliin THE UNDERTAKER!!11 \,,/ Kun Yuna, Kimahri, Wakka ja Lulu olisi viettämässä makkaranpaistoa Besaidin kauniilla rannalla, tulisin MINÄ kuokkimaan. Porukka pelästyisi ja Yuna tukehtuisi melkein makkaraansa, Kimahri lähtisi viemään Yunaa polille Kilikalle. Wakka ja Lulu jäisivät settle things up with minä. Wakka kysyisi mitä tahdon ja kuka olen ja uhkaa työntää blizballinsa pyllyyni ja Lulu uhkaisi ottaa yhden tai kaksi vyöstään ja sivaltaa niillä. Puolustelisin itseäni sillä, että tulin kostamaan että olivat niin julmasti polttaneet minut. Kuinka kärsin, kuinka menin helvetin läpi. Lulunkin ah-niin-jäinen sydän sulaisi kunhan hän löytäisi sen ensin, he tuntevat sympatiaa minua kohtaa ja ottavat Wakkan tupaan sisälle kahville.

Yön yli nukuttuamme Kimahri tulisi Yunan kanssa selvittämään asioita. Sopisimme että olisimme ystäviä.

Sitron
16.12.2005, 19:55:14
Olisin salaperäinen summoni, jonka pahikset voisivat kutsua hyviksiä vastaan aina kun heillä menee tosi huonosti.
Nimeni olisi Sitron (yllättävää ;D ), ne hahmot jotka ovat rakastuneet tulevat kokemaan äkkikuoleman mun käsiini. Vedän kynsilläni kolme syvää haavaa rintaan ja ditten revin paljain käsin rakastuneiden sydämet ulos rinnasta ja sitten puristan niitä niin että ne räjähtää, kaboom...

No eihän ollut kauheen väkivaltasta? Niin, ei mustakaan ;D !

Mun kimppuun ei vois hyökätä ja siirtyisin aina pomobossilta seuraavalle ja olisin jokasessa final fantasyssa...