PDA

View Full Version : Varasijalta

Nelva
25.6.2007, 15:05:07
Ajattelin kerrankin kokeilla laittaa ketjua pystyyn. Tänään olin hyvin surkea, mikä johtunee juhannuksesta ja silloin juodusta alkoholista, joka kumosi mielialalääkkeideni vaikutusta. Noh, siinä sitten täytin lapun, etten ota koulupaikkaa vastaan ja päätin kirjoittaa samalla viestin vastaanottajille. En kuitenkaan lähettänyt sitä kirjeen mukana. Sen sijaan ajattelin laittaa sen tänne, etten vahingossa kadota sitä lappua ties minne jonnekin :)

Hei

Alalle ei tunnu olevan kova tunku, mutta silti minutkin on valittu koulutuslinjalle varasijalta. Omituista. Kotiini tuli myös lappu siitä, kuinka olen pärjännyt muihin hakemieni linjojen kanssa ammatti-instituuttiin. Kaikissa sain pohjapisteet ja perässä kirjain, ettei koulutustaustaa ole tarpeeksi tai muuta liirunlaarumia.

Lisätään tähän vielä se, kuinka kiittämättömiä ihmiset osaavat olla ja kuinka vähän arvostusta ala saa. Silti minä en kelpaa teille, mutta töihin voidaan ottaa mieluusti joku kouluttamatonkin. Kunhan nyt edes jollekin kelpaisi olla siivoojana. Mutta ei.

Tämä hakemisprosessi on opettanut ainakin sen, että toiste en ole hakemassa ja tavoitteetkin olen asettanut vessan kuuraamista korkeammalle.

Kiitos

Sydämellisin terveisin: ................................

PS. Up yours!