View Full Version : "Maila" pimatsu (puuvärityö pitkästä aikaa)
Pinchi
11.9.2002, 19:25:44
Noniin, tänään kyhäsin tällaisen, puuväreillä [kyllästyin koneella värittämään]. Koneella kuitenkin muokkasin, esim taustaa, ja muuten lisäsin kontrastia ja pienensin hieman, mutta enpä muuta mennyt räpeltämään. Taustaan en pahemmin keskittynyt *jasenkyllähuomaa*, mutta muuten olen ihan tyytyväinen.
Tuossa siis on jonkinlainen naikkonen, ja tuo mailahommeli kädessä on siis ase, en tosin ole vielä paljoa miettinyt miten se toimii ^^.
//edit: olen btw huomannut että porukka pitää enemmän käsinväritetyistä kuvista *surkea koneen käyttäjä* Ei siinä mitn, teen siis sitä missä olen vahvempi. Ja kiitos kommenteista :)
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/i/pinchi/1031763984155.jpeg
Ultimate3
11.9.2002, 19:49:22
Minusta se on todella hieno! =D
Se on hyvin piirretty ja hyvin väritetty.... sillä on myös hassu hattu.
Sen kengät ja ase ovat myös hassuja
Se on muuten hyvä mutta tausta kaipaisi vielä jotain mutten osaa sanoa mitä...
Se on greatti työ... En muuta voi sanoa
Siis hä :ooh:
Se on todella upeasti väritelty,pakko sanoa miten sen saa puuväreilä oikein.
No mutta itse siihen kuvaan,tuo härveli tuon tytön kädessä on ihan ihmeellisen näköinen mutta hyvä niin varmaan joku tainuttaja.
Tuota lisäksi jokainen sinun piirtämäsi kuva hohtaa silleen,
emmä tajua miten ne aina saa hohtaa silleen niin kuin ne olisi pilvessä emmä tiedä mutta siististi tehty.
siis öö kiiltää,hieottu,.....
Ei tuossa ole mitään huonoa ole,ainakaan minä en huomaa virheitä.
yksisiipi
12.9.2002, 7:10:03
Todella kaunis. Väritys on todella upea ja selkeä, ja tausta on myös hieno. Tuo tyttönen on kaikinpuolin hienosti suunniteltu, varsinkin vaatetus. Good work. Mutta tuo ase... :) hyvä että joku jaksaa niitä itsekin keksiä.
De wa hontooni kawaii! (muistaaseni suomeksi se on todella söpö, mutta enpäs menisi vannomaan :eh:)
En näe mitään huonoa työssä... Taas vaihteeksi on hieno työ tehty...
Todella hyvä työ.
Varsinkin minä tykkään noista kengistä. Ne on hienosti tehty. Haluaisin samanlaiset itsekin. :)
Juu, kyllä työ on loistava, varsinkin väritys. Vaikka puuväreillä ei ainakaan minun ole helppo saada hyvää jälkeä aikaan, niin yllättävän moni kyllä siinä onnistuu..
Tausta on kivan yksinkertainen, sininen väri on hinon näköistä.
Myös tytön vaatetus on onnistunut. Hyvin suunniteltu ja tehty. Myös tuo ase on mielenkiintoinen.:)
Taattua Pinchi laatua! :)
Todella hyvin piirretty ja väritetty jälki on selkeää ja kontrastit ovat kunnossa.Kasvot ovat kauniit ja silmät täydellisyyttä hipovat
niin ja hiukset ja vaatteetkin on hienosti piirretty.
Virheitä en löytänyt kuin yhden mutta se on vain pieni eli posken muoto sillä poski menee liian paljon eteenpäin.
Varsin mainio työ täysi 10 :)
*odottaa jo seuraavaa työtä*
Sephrenia
12.9.2002, 18:10:23
Whii, hiano kuva. Väritys on todella hyvä ja tyttö (tai nainen :P) on muutenkin hyvin onnistunut :)
Ei tuosta oikeen mitään vikaa tahdo löytää..tai no..poski on ehkä vähän hassun muotonen ja sit sen reidet näyttää aika pitkiltä ja sääret lyhyiltä.
Mutta hyvä työ silti noista virheistä huolimatta ^_^
Aivan upea loistava hieno todella komia teos loistavuudessaankin!
Hih. Mutta siis asiaan. (Tästä tulee taas vaikeaa.) Työhän on todella hieno(kuten jo kävi ilmi), mutta muutaman pienet mutaatiot "pilaavat" sen minusta. Oikea poski ei minusta ole mitenkään kivan näköinen, tuon viivan olisi kai voinut vetää suoraksi(?). Lisäksi oikean jalan pohje on hiukan luonnottoman näköinen. Ilman näitä "mokia" työ olisi täydellinen minun mielestäni.
*huokaa* Ih, aina tuntuu yhtä tyhmältä kertoa jotain negatiivista toisten töistä, kun itse ei osaa piirtää ollenkaan. *kiroaa*
Tämä tekee hyvää täydelliselle addiktoitumiselleni Cg-kuviin. Olen niin narahtanut photoshop harjoitteluun että en edes muistanut että jollain muullakin voi värittää. *havahtuu*
Tyttösellä on hyvännäköinen vatsa ja tuo maila (?!) on aika kiinnostava. Taustassa ei mitään vikaa. Itse en hallitse niitä pätkääkään. Hiukset olet taas jälleen saanut onnistumaan liiankin hyvin. Ei valituksia :) Oikein silmää miellyttävä!
En kyllä yllättynyt koska tiedän että pinchiltä tulee tosi hienoja piirroksia, tämä on mielestäni yksi hienoimmista. Pää on mielestäni kivan näköinen ja noissa silmissä on jokin hieno loiste. Varjostukset ovat kohdallaan ja se ase jokka sillä on kädessä on erittäin hieno. Siitä taustastakin mä pidin.
R'lyeh
13.9.2002, 18:27:14
on tuo kyllä aivan loistava, ei mitään valitettavaakaan löydy. kehuttavaa puolestaan pitkä lista: todella hienosti väritetty (hehkuu lämpöä ja raikkautta koko kuva), mielenkiintoinen ase, jännät retkivaatteet (?), ja ja.. hmm, no siinä kai ne tärkeimmät ainakin.
keep up the good work.
Taidampa patistaa itseni vihdoinkin kommentoimaan tätä hienoa piirrosta. On aina hauskaa kun Pichi postittaa uuden työn ja kun näin otsikossa vielä sanan "puuvärityö", niin oli pakko katsoa tämä silloin pari päivää sitten ihan ensimmäiseksi. :)
Ensimmäiseksi työstä painuu silmään hienosti suunniteltu puku. Miniviitta tuo mieleen Pinchin aikaisempien hahmojen asusteita ja nuo hieman alhaalla olevat housut (?) näyttävät hienolta, tosin vyö taitaa olla tuossa vaatetuksessa vain lookkia varten. Nykyajan kenkien kielen sisältävät, mutta silti tuommoisilla vöillä kiinnitettävät kengät ovat hyvä ratkaisu. Tukinaru rintojen välissä on myös aika kiva veto, vaikken heti keksikkään minkätakia tuota vaatteenosaa pitäisi tukea. (Okei, lopetan tämän vaatteiden tarkoitusperän ja käytännöllisyyden analysoimisen ennen kuin alan kuulostaa liikaa David A. Magelta. :) ) Ase on myös hienosti designattu, vaikka olisikin kiinnostava tietää miten tuommoinen toimii. :)
Maha näyttää valaistuksineen hyvältä, mutta esim housuissa nuo hicklichtit saavat kuvan osan näyttämään jotenkin turhan muoviselta. Mailan varren toinen puoli näyttää pääosaan verrattuna olevan vähän vinossa. Pää on ehkä vähän iso, vaikka tuo mangatyylinen piirros onkin ja poski vaikuttaa aika kulmikkaalta (tosin sehän kuuluukin Pinchin tyyliin). Jalkojen ylävarsi tosiaankin näyttä aika pitkältä alavarteen verttattuna. ...tai no en osaa varmasti sanoa. Pitäisi nähdä tuo ilman housuja. ( :D )
Tausta on ihan kivan näköinen, vaikka olisi välillä mukava nähdä jotain esittäviä taustamaisemia... Mutta miksi (C):n kohdalla ei luekkaan "Pinchi"? Onko tuo väärennetty? :shok: Hupa hupa, ihan oman nimeni länttäsin, en aina jaksa pitää taiteilijanimeä, joku viisas tuolla 4fansissa selitti miksi olisi viisampaa laittaa oikea nimi, mutten muista enää mitä se oli ^^.
hehee, kiva design~ Noi pöksyt ja kengät on varsin hauskat :) Kyllä musta sun väritykset on ihan hyviä sekä käsin että koneella! Tietty konehan on vähän uudempi meediumi sulle vai? Ni sitä pitää reenaa :) Ohan se kai turhauttavaa hiirellä~
Todella hyvin ja yksityiskohtaisesti oot värittänyt kaiken, ja koko vartalo rinnoista alaspäin on aika hienosti ja rennosti tehty. Viivat on siistit ja selkeet! Ja punaset posket on söpöt <^-^>
Red-XIII
16.9.2002, 20:12:06
Olet hyvä piirtäjä Pinchi!! Olet tietääkseni eläytynyt työhösi ja ajatellut mitä piirrät! Juuri sopiva punakin poskilla! Ei liiaan tumma eikä haalea vain sopiva! Minun ei edes kannata piirtää kuin eläimiä jos niitäkään...
Tuohan on aivan mahtava! :)
Värit ovat selkeät ja hyvät.. tuo ase on todella hyvin keksitty.
Naikkonen on tehty hyvin ja huolella.. ja eihän tuossa taustavärissäkään ole mitn valittamista!
Kaikin puolin tämä on kaunis ja onnistunut työ!
Ihanan pirteä tyyli ja väritys. Vaatteet on hauskan näköiset ja nuo sulat hatussa kiinnitti huomiota. Minusta ne on kovin ihanat. Emt miksi. :D
Valotukset on piristävät ja tekevät kuvasta luonnollisemman näköiset. :)
Tuo ase on myös erittäin mielenkiintoisen näköinen. Todella omaperäinen. Ainakaan se ei ole tuttu ja tylsä. :)
Hiukset on myös todella aidon näköiset.
Täyttä Pinchi laatua!
Candice
17.9.2002, 18:43:10
Pintsuliini se aina vain jaksaa yllättää noilla taidoillaan. hmm... nyt etsin siitä oikein kunnolla virheitä. Saisit sinäkin välillä nenillesi noiden taiteellisten lahjojesi kanssa :P
...
Ei voi olla totta! Mikset sinä voisi olla vähemmän taiteellinen? Täydellisesti piirretty ja upeasti väritetty. Tausta sopii minusta hyvin kun se ei vie kaikkea huomiota. Pienet yksityiskohdat on tehty loistavasti samoin varjostukset ynnä muut valohörhöilyt :)
Se on täysi kymppi.
Naisen oikea poski on hieman terävä. Muuta miinusta ei löytynyt.
Tosi söpö :P. Hiukset on aika siististi onnistunut, ja hiukset ovat hieman niin kuin niistä näkyisi läpi (kuten näkyykin :) ).
Mittasuhteet on ihan kohdallaan, mutta jalat on hieman liian pitkät muuhun vartaloon verrattuna. Elä huoli, minulla olisi tullut vielä enemmän vääristymistä kuvaan. Tai ehkäpä teit pidemmät jalat tarkoituksella? Kengäthän on kuin Cloudilla, eli aika veikeät maastoon sulautuvat.
Hieno työ!
Tuohan on aivan sairaan hieno. Todella aidon näköinen ja kaikkea. Vaatteet ja hiukset ovat todella hienosti piirretty. Värit on selkeät ja kuva itse on loistava. Tausta on todella kauniisti väritetty. En taida löytää kuvasta mitään vikaa. Mä en pystyis ikinä tollasiin suorituksiin. Miten joku osaa tehdä noin hienon työn? :)
Chastity Rowan
20.9.2002, 17:47:38
Originally posted by yksisiipi
Todella kaunis. Väritys on todella upea ja selkeä, ja tausta on myös hieno. Tuo tyttönen on kaikinpuolin hienosti suunniteltu, varsinkin vaatetus. Good work. Mutta tuo ase... :) hyvä että joku jaksaa niitä itsekin keksiä.
kaunista todella Yksisiiven perustelut meni täysin nappiin mun kohdaltani joten en muuta mene sanomaan, kuin että ompas veikee ase :D .
Omia perusteluja tarvitaan myös vaikka joku olisikin vienyt jalat suustasi. Eli älä vain quottaa muiden kommentteja vaan kirjoita sellaiset myös itse.
-Brain Power