PDA

View Full Version : Cactuar GF/Squall's Lion Heart

Tidus_88
11.9.2002, 23:00:59
Mua ottaa päähän,mä olin just voittamassa sen pirun Jumbo cactuarin ja sit se lähti karkuun,yritin toiseen kertaan ja teki saman jutun,arvatkaas,ottiko päähän. :bored:

Squallin Lion Heart Disc 1:
Siihe tarttee 12 Pulse ammo,4 Dragon fang,1 Admantine.
Hanki Quezecoatl:lle card mod ja Ifritin Ammo refine.Pelaa Balambissa niin kauan korttia,että sulle on 20 Elnoyle korttia kahta Energy crystallia varten ja muuta ne Ifritin Ammo refinellä 20 Pulse ammoks.Muuta myös Minotaur-kortti 10 Admantineks. Dragon fangeja ei voi saada korteista joten on pakko piestä T-Rexaureja muutama,jotta saat 4 tarvittavaa esinettä,ja sitten vaan painelet pää kolmantena jalkana kauppaan ostamaan Lion Heartin. :D

Squallin Lion Heart Disc 2:
Ensiks menet Edean orpokodin läheisile maille taistelemaan tyyppiä vastaan nimeltä Bliz,käytä näihin mug-abilityä ja saat Power Generatorin ja sen voit vaihtaa Ifritin Ammo refinellä 20 Pulse ammoks.Dragon fangeja saa Blue Dragonilta joita löytää Trabia Gardenin lumialueilta,no tai niissä metsissä.Sitten voit taas vaihtaa Minotaur-kortin 10 Admantineks,ja taas on kaikki ainekset kasassa,itse hankin Liion Heartin 2 Disc:ssä.
;D

Tordragon
12.9.2002, 0:27:12
Tässä kalastelen tämän aiheen pointtia, mutta turhaan kai *grins* Ja Lion Heartin saaminen ensimmäisellä levyllä on kyllä noinkin hommattavissa, tai aikalailla juuri noin, mutta kaikille voit sinäkin varmaan suositella, että hommavat sen kakkoslevyllä, ihan vain näin pelimielenkiinnon säilyttämisen vuoksi.

Sen verran tuosta vain, että nuo esineet mitä ököt pudottelevat riippuvat aika reilusti niiden leveleistä, ei niitä noin vain hommata, että mennään ja sillä selvä, kuten tuo antoi ymmärtää, mutta siitä viis. Ja: Dragon Fangit onnistuvat ehkä hiukka helpommin kun mätät matalan tason (alle 10) Grendeleitä tietyssä metsässä ennen tiettyä kohtaa ensimmäisellä levyllä (kyllä te tiedätte mistä puhun, hark).

Ja by the road: Cactuar kannattaa voittaa ennen kuin se pääsee juoksemaan karkuun, sitten ei ota päähän *grins* Mutta muuten voin kai yhtyä tuohon, tai en.

The death Magic
12.9.2002, 9:14:37
Häh? Mitä? Mitä yrität kertoa? että sinulta pääsi jumbo cactuar karkuun. ENTÄS SITTEN? Ketä kiinnostaa? Kuulostan ehkä hyvin tylyltä mutta näin on vain sanottava.
prkl jos se pääsee karkuun niin tapat sen ennenkuin se menee karkuun. Ei siitä meille tarvitse sanoa.

Ja tuon Lionheartin hankkimisen kyllä löytää pienellä etsimisellä netistäkin.

Ohjeesi ovat hyvät mutta eivät silti täydelliset. Mielestäni tämä oli vain turhan topicin aloitus. Jos joku on eri mieltä tehköön mitä tykkää.

*click*