PDA

View Full Version : Nintendo DS Browser

EarthBound_Ness
24.7.2007, 17:31:29
Mä oon hankkimassa DS:n ja mulla olis mieles ostaa tälläinen nettiohjelma siihen, mut mulla olis kysymyksiä. :huh:

- Maksaako netinkäyttö mitään?
- Toimiiko netti vain silloin kun oikea tietsikka on päällä?
- Onko asentaminen vaikeaa?
- Ja entä jos siihen tulee virus?

Juripa
24.7.2007, 18:01:02
Mä oon hankkimassa DS:n ja mulla olis mieles ostaa tälläinen nettiohjelma siihen, mut mulla olis kysymyksiä. :huh:

- Maksaako netinkäyttö mitään?
- Toimiiko netti vain silloin kun oikea tietsikka on päällä?
- Onko asentaminen vaikeaa?
- Ja entä jos siihen tulee virus?

Veikkaanpa että tuo toimii WiFin kautta, eli sinulla pitää olla tuon kasetin lisäksi myös sellainen tietokoneeseen tyrkättävä USB-palikka jonka avulla voit pelata WiFiä tukevia pelejä DS:llä. Sen käyttö ei maksa mitään. En usko että sitä pitää edes asentaa, eli toimii luultavasti normaalin DS-pelin tapaan. Ja sieltä ei kait pysty ladata mitään itse DS:lle joten viruksia tuskin tulee. Näin olen itse ymmärtänyt tuon.

The Mighty Masturbator
24.7.2007, 18:39:58
Veikkaanpa että tuo toimii WiFin kautta, eli sinulla pitää olla tuon kasetin lisäksi myös sellainen tietokoneeseen tyrkättävä USB-palikka jonka avulla voit pelata WiFiä tukevia pelejä DS:llä.

WiFiä voi toki käyttää myös langattomalla verkolla, yleisellä tai yksityisellä.

EarthBound_Ness
25.7.2007, 14:10:53
Veikkaanpa että tuo toimii WiFin kautta, eli sinulla pitää olla tuon kasetin lisäksi myös sellainen tietokoneeseen tyrkättävä USB-palikka jonka avulla voit pelata WiFiä tukevia pelejä DS:llä. Sen käyttö ei maksa mitään. En usko että sitä pitää edes asentaa, eli toimii luultavasti normaalin DS-pelin tapaan. Ja sieltä ei kait pysty ladata mitään itse DS:lle joten viruksia tuskin tulee. Näin olen itse ymmärtänyt tuon.

Eli, pitääkö mun ostaa ton nettiohjelman lisäks jotain muutaki?

PhazonBlaxor
25.7.2007, 17:25:11
Eli, pitääkö mun ostaa ton nettiohjelman lisäks jotain muutaki?

Siis, DS:n selain toimii WLAN-yhteyden välityksellä. Tarvitset pakostakin joko modeemin jossa on WLAN, tai sitten Nintendo WiFi-connectorin. WLAN modeemi on mielestäni fiksumpi ratkaisu siinä suhteessa, että ainakin itse olen kokenut sen paljon käytännöllisemmäksi. Sitä käyttää meillä 3 konetta langattomasti, aina silloin tällöin kännykällä ollaan netissä sillä, ja vielä DS:llä pelataan nettipelejä.