PDA

View Full Version : Impaled Nazarene

a.k.u
12.9.2002, 10:40:01
Antakaa vaan tulla! Kaikki mielipiteet tästä bändistä tänne!

Oma mielipiteeni: Kiva kitaristi mutta periaatteessa en pidä (ja taas toisaalta pidän) tämän bändin musiikissa. Vähän...hmm...miten sen sanois... Riippuu päivästä ;D

Jos tästä on tehty topikki aikasemmin niin poistakaa (itse en löytänyt).

ediittii: Impalen Nazarenen kotisivu (http://www.impnaz.com)

yksisiipi
12.9.2002, 11:02:58
Tässä bändissä on munaa. No juuh, ihan mukavaa musiikkia löytyy kaikilta levyiltä, mutta ehkä eniten pidän Rapturesta. Siinä on semmoinen Luttismainen "Haistakaa vittu!" -meininki. Hyviä kitaristeja ovat ainakin kierrättäneet: Alexi Laiho ja Somnium (samat herrat ovat myös vierailleet peräjälkeen Thy Serpentissä). Sanoitukset ovat hauskoja, nimen omaan. Niitä en ottaisi vakavasti missään nimessä. On bändi kyllä jollain tavalla perinteinen suomalainen vaikka kieli vaihteleekin enkun ja suomen välillä. Se on se Perkeleen voima. Kohtuullinen bändi, mutta muita levyjä en ostaisi kuin Rapturen (mulla oli Nihil), ja legendaarisimmat biisit haluaisin kuulla, ainakin kerran.

Pedro
12.9.2002, 16:36:50
En ole kuullut bändiltä muita biisejä kuin Total War Winter Warin, joka on kyllä aivan loistava. :D

"Antaa tulla tänne vaan! SUOMI FINLAND PERKELE!!!"

Necroth
15.7.2003, 12:43:29
Alkujaan kirjoittanut yksisiipi
Tässä bändissä on munaa.
Exactly ;) Ainakin moottoroitua sellaista. (viittaa Motörpenis sinkkuun)

Musiikki on kunnon BM mättöä ja laulusta saa selvää.
Sanoitukset ovat kyllä tosi rankat :D
Hyvänä esimerkkinä:Vitutuksen Multihuipennus niminen kipale.
Bändillä on myös hyvin erikoisen nimiset Levyt ja sinkut. Miksei myös biisitkin. Mutta kyllä. Minusta tämä on ihan varteen otettava bändi mutta paremiakin löytyy.

edit// löytypäs searchilla vanha mutta eipähän tarvitse aloittaa uutta.

cenedra
29.12.2003, 21:51:33
Minä pidän Impaled Nazarenesta jonkin verran heidän musiikissaan vain on jotain kiehtovaa. Sitäpaitsi bändin jäsenet ovat hauskoja - tai ainakin sen mukaan mitä olivat höpisseet Rauta-ajassa(siis se kirja).

Sanoitukset ovat minusta hauskat eivät sellaiset, että niitä olisi voinut kirjoittaa naama ihan totisena. Toisin sanoen bändi on mielestäni aika omalaatuinen vaikken niin hirveästi ole kuunnellutkaan, mukava bändi kuitenkin.

Dimmy
30.12.2003, 12:18:28
Tol crompt Norz Norz Norz, Ugra-Karma sekä näitä edeltävät demot, seiskatuumat ja livet kuuluvat parhaisiin kuulemiini levyihin. Tol crompt... myös taatusti yksi sairaimmista levyistä ikinä. Ja kuulemma myös yksi kännissä äänitetyimmistä. Ugra-Karma kuullostaa vielä tänäkin päivänä itseasiassa aika hemmetin originellilta ja kokeelliselta. Ja Beheritin kanssa tehty Day of Darkness-live splitti on klassikko kamaa jo pelkästään Luttisen välispiikkien takia. ("Minä olen helvetin musta oksennus...")

Suomi-Finland-Perkele ei oikein toimi vaikka pari hyvää veisua löytyy siltäkin ja omaperäinen levy toki tuokin. Latex cult meni sitten Hard-coreiluksi, mutta on kyllä noitten alkupään tuotosten jälkeen IN:än paras levy. Rapture on samaa linjaa, mutta sillä on kyllä sen verran ihan selkeää filleri-materiaalia ettei tuo nyt niin paljoa innosta. Goatvomit and gasmasks on tosin bändin parhaita biisejä.

Nihil ei minua henkilökohtaisesti innosta Assault the weakia enempää ja Absence of war... ei edes sen vertaa. All that you fearia en ole vielä kokonaan kuullut, mutta ne muutamat korviini kantautuneet kappaleet ovat jättäneet hieman ristiriitaisen tunteen... Kyllähän se periaatteessa toimii muttei sitten kuitenkaan... Livenähän bändi kyllä tappaa edelleen.

Melkor
30.12.2003, 13:47:32
En ole oikein innostunut Impaledin työstämästä musasta. Onhan siinä tuota yksisiiven mainitsemaa "munaa", mutta eipä oikein muuta mainitsemisen arvoista. :P
Ihan hyviä soittajia, ei mitään valittamista, mutta Luttinen on mielestäni aika naurettava ja hassu persoona. Ainakin muutamien haastattelujensa ja myöskin sanoitusten mukaan.
Tähän bändiin en rahojani haaskaisi.

Diamond
30.12.2003, 20:28:33
Aivan bestis bändi ainakin mulla, ja biisit joita kuuntelen tai tykkään on nyrkillä tapettava huora ja penis et circes on hyviä kappaleita. Muutenkin noi impaled nazarenen kappaleet on mahtavia.

Jallu
10.6.2004, 12:34:11
No ainakin Impaled Nazarene on kohua herättänyt bändi. Lyriikoista en pidä; ne ovatkin kenties bändin heikoin lenkki. Bändihän on alunperinkin kaiketi huumorilla perustettu eikä sitä saa täysin tosissaan ottaakaan. Kuitenkin jotain pirun kovia biisejä musiikillisesti. Meininkiä löytyy esim Absence of war does not mean peace levyltä, jonka parhaimpia biisejä on esim. nimikkobiisi ja The lost art of goat sacrifising, jota on tullut myös bänditreeneissä jonkin verran veivattua. Uutta levyä olen kuullut vain jonkin verran, mutta sen avausralli kohta ei naura enää Jeesuskaan toimii pirun hyvin. Alkaa hieman emperorin Curse you all men -biisin tapaisesti örinällä, joka nouseen korkean lauluun. Biisi on yksinkertainen ja siinä röyhkeää pirun kovaa meininkiä(tulipas silvottua p****a aika paljon yhdestä biisistä, jonka kesto reilu 2 min =) ) No OK bändi, en tosin ole paljon varhaisempaa tuotantoa kuullut.

Yose
10.6.2004, 19:01:21
Jallu on heti nostamassa kaikki ketjut kun vähänkin katse välttää. :P No mikäpä siinä, voisihan tästä nyt yhden postin ansaita kirjoittamalla Impnazista.

Elikkä mikäpä siinä ihan OK bändi, pyörittelee hyviä perusriffejä, melodiaa ei ole turhan paljon, mutta sopivasti taatakseen musiikin nautittavuuden. Aiempaa materiaalia en ole pahemmin kuullut, voi olla että se on raaempaa, mutta näissä uudemmissa julkaisuissa on selvästi vähän kaikennäköistä punk/heavy/death vaikutetta, sen BM:n lisäksi, BM tuleekin kaikkein parhaiten esiin lyriikoista, joita pidän jollain sairaalla tavalla hauskoina.

Eipä impnaz välttämättä ole taiteellisesti mikään suurin mahdollinen elämys, mutta sopivan raa'asti toteutettua perus räminää toimivilla riffeillä, rumputuksilla hyvillä vokaaleilla, sekä hauskoilla, ja toimivilla lyricseillä. :)
Tol crompt Norz Norz Norz, Ugra-Karma sekä näitä edeltävät demot, seiskatuumat ja livet kuuluvat parhaisiin kuulemiini levyihin. Tol crompt... myös taatusti yksi sairaimmista levyistä ikinä. No kun sinä aina vinetät tHrash Metalin kirjoitus asusta (mikä on kyllä hyvä asia) niin täytyypäs heittää että se on Tol coRmpt norz norz norz. Tosin itsekin luisuin aluksi samaan virheeseen.

Davidson
10.6.2004, 19:30:10
Impaled Nazarenelta oon kuullut vähän matskua, itse asiassa vain yhden biisin ja se on Total War Winter War, jossa on kyllä hyvä alku, mutta se loppupuolen huutomeininki ei innosta niin paljoa. En ole varmaan bändin kohdeyleisöäkään, joten eipä tuo yllätys ole, kun ei oikein iske, koska kuuntelen hieman "nössömpää" heviä. Joka tapauksessa nautin Luttisen haastatteluista, koska ne ovat aina hauskoja, vaikka en olisikaan kaikista asioista samaa mieltä herran kanssa. Mies jakelee omaperäisiä kommentteja, joten siitä plussaa bändille.

Migelus
10.6.2004, 21:53:56
Melkoista mättöä se musiikki ja kovia poikia keräämään. Olin duunissa samassa varastossa puolisen vuotta osan yhtyeen jäsenien kanssa. Silloin Impaled ei ollut kylläkään mikään kuuluisa. Olen kuunnellu muutaman kerran heidän viisuja, ja täytyy sanoa että minuun tuo oksennus-hevi ei uponnut tällä saralla ainakaan. Agressiivisuus paistoi liikaa läpi

Dimmy
11.6.2004, 0:19:40
Melkoista mättöä se musiikki ja kovia poikia keräämään. Olin duunissa samassa varastossa puolisen vuotta osan yhtyeen jäsenien kanssa. Silloin Impaled ei ollut kylläkään mikään kuuluisa. i

Vine, vine, itseasiassa IN on kyllä ollut Suomen kuuluisimpia metalli-bändejä viimeistään Suomi Finland Perkeleestä lähtien ja se ilmestyi 1994, jolloin et kyllä varmaankaan ollut töissä samassa varastossa miesten kanssa.;)

Ja vaikka tämä ei liity mitenkään mihinkään niin yksi ryyppykaverini on myös töissä tuossa samassa varastossa.

No kun sinä aina vinetät tHrash Metalin kirjoitus asusta (mikä on kyllä hyvä asia) niin täytyypäs heittää että se on Tol coRmpt norz norz norz. Tosin itsekin luisuin aluksi samaan virheeseen.

No vittu, nyt laski eenokin numeroni taas yhdellä. :murjotus:

Mauler
11.6.2004, 9:20:26
IN on ehdottomasti suomen kovimpia bändejä. Pelkän Luttisen takia jo, kunhan lyriikkajärkytyksen yli selviää. On siinä hullu setä. Musiikillisesti ja lyrikaalisesti juuri sopivaa musiikkia vitutukseen. SFP ja Absence of War on mielestäni parhaat levyt.
Hyviä biisejä on liikaa mainittavaksi. Ehdoton helmi suomen metalli skenessä.

Frodo
11.6.2004, 11:08:40
Impaled Nazarene on mielenkiintoinen yhtye, jota jokainen black metalliin tutustunut on joskus varmasti kuullut (tosin muistaakseni Osmose Productionsin mukaan musiikki on ''psychopunkkia''.). Koneelta löytyy mp3sina kappaleita väliltä Torl Cormpt - All That You Fear ja sitten hyllystä löytyy Decade Of Decadence, jossa on vanhempaa materiaalia kuten demot. Suosikkini IN kappaleista on Condemned To Hell, johon innostuin kuultuani ensin Hornan coverin siitä. Sanoitukset eivät taida olla Slutiferille huumoria, sillä niistä näkyy äijän koko vitutus. IN on niitä perusbändejä, jota kuuntelee kaiken muun lomassa aika paljon.