PDA

View Full Version : Square pelien paras "pari"?

Croppola
18.5.2002, 11:23:34
Kun kerran on kysytty että missä FF on kaunein nainen niin laitetaanpa tällänen sitten mukaan.
Mikä parivaljakko on paras eli ketkä on kuin luodut toisilleen? Julkaisen omani jos tämä lähtee käyntiin.

P.S: En ole pelannut FF5 niin pitkälle että tietäisin rakastuuko Lenna ja Butz mutta päätin silti pistää sen tohon.
Eikait tällästää vaan ole ollut ennenkin?

Ilezki
18.5.2002, 11:35:36
Paras pari on ehdottomasti Squall ja Rinoa.. En tiedä miksi, mutta ne vaan on luontevin pari..

Crow
18.5.2002, 12:40:31
Squall ja Rinoa on varmaankin paras pari. Mutta myös Irvine ja Selphie on hyvä, ja Zidane ja Dagger.

Edited by Crow on 20.5.2002 09:13

Dreamer
18.5.2002, 12:42:32
Minä laitoi Squal & Rinoa, koska oli se mielestäni parempi kuin ysin. Varhaisemmista FF:sta ei ole juuri kokemusta.

Yuria
18.5.2002, 12:49:05
Zidane ja Dagger on miusta söde pari...^-^
Sen jälkeen tulee Tidus & Yuna...

Shayen
18.5.2002, 14:06:25
Aluksi meinasin laitta Squallin ja Rinoan, mut päädyin kuitenkin Lockeen ja Celesiin... Emmä tiedä miten perustelisin, ne vaan on mun puolesta hyvä pari. Squallin ja Rinoan juttu on niin ennalta arvattavissa...  ;)

Zimon
18.5.2002, 14:49:18
Kyllä ehdottomasti Zidane ja Dagger :D

David A. Mage
18.5.2002, 15:15:49
Originally posted by Croppola @ 18.5.2002 12:23
P.S: En ole pelannut FF5 niin pitkälle että tietäisin rakastuuko Lenna ja Butz mutta päätin silti pistää sen tohon.
Eivät he minun muistaakseni/tietääkseni mitenkään siinä rakastuneet...

Mutta taidan olla tähän mennessä ainut, joka äänesti jotain muuta: Fei & Elly, Xenogears. Tuon parin valitsin sen takia, että Fei taitaa olla tähän mennessä ainut henkilö, joka todella välittää rakkauden kohteestaan, ja cd2:lle päässeet tietävätkin, miten...

Adeíron
18.5.2002, 15:52:47
Squall & Rinoa on luontevin pari. Tässä on tosin se ongelma mun osaltani, etten ole kaikkia nuista peleistä pelannut...

Flaming Amarant
18.5.2002, 16:49:26
Paha sanoa, mutta eiköhän se olisi Squall & Rinoa. Tai ehkä Cloud & Tifa/Aeris tai sitten Zidane & Garnet/Dagger.
Kyyllä se taitaa kummiski olla Squall & Rinoa, vaikka onkin ennalta arvattava.

volt
18.5.2002, 16:53:45
Minusta ainakin Squall ja Rinoa, en tiedä miksi mutta ne vaan sopii toisilleen.  =)

Sonya
18.5.2002, 17:50:16
squall ja rinoa on paras pari..ne sopii toisilleen hyvin  :D

Croppola
18.5.2002, 20:15:43
Originally posted by David.A.Mage @ 18.5.2002 16:15
Mutta taidan olla tähän mennessä ainut, joka äänesti jotain muuta: Fei & Elly, Xenogears. Tuon parin valitsin sen takia, että Fei taitaa olla tähän mennessä ainut henkilö, joka todella välittää rakkauden kohteestaan, ja cd2:lle päässeet tietävätkin, miten...
Oh mään mun on siis pakko jatkaa Xenogearsia. Hehe. Aattelinkin että äänestäisit Xenogearsin Feitä. :D

Siis oma paras pari on tietenkin Crono & Marle! Koska Chrono Trigger on paras peli ja Crono ja Marle vaan sopii toisilleen niin hyvin. Oli kiva kattoo kun ne meni naimisiin siinä loppudemossa.

absinthe
18.5.2002, 20:27:21
Vaikka minen voinutkaan alussa sietää Garnetia ollenkaan, on FF9 yhtäkkisesti kerännyt kaikki minun sympatiat puolelleen. Se on aivan ihuna peli :P ja siksi min äänestin Zidane & Garnet, koska noista vaihtoehdoista se on järkevin. Rinoa ja Squall tuntuu vähän väkisin kyhätyltä ja Cloud taitaa olla liian saamaton valitsemaan jompaa kumpaa XD  Muita en olekaan sitten pelannut.

Edited by Ally on 18.5.2002 21:28

Rune
18.5.2002, 20:37:29
Celes ja Locke. Emmä nyt tiä... Mut se vaan on niin! :shy:  Locke vaan on semmonen... semmonen.... ja Celeskin on semmonen.... semmonen.... No ne on just semmosia!!! ;D  Mut eikun oikkesti. Kylhän ne on ne parhaat, ihan puhtaasti. Mut oli kyl rosa ja cecil ja squall ja rinoakin ihan kivat... ;)

muumuu
18.5.2002, 22:17:28
zidane ja dageer, ei mitn selittelyitä, ne on vaan paraspari :P

FantasyManIX
19.5.2002, 1:04:43
Tidua ja Yuna..ne vaikuttaa kivalta parilta..Toinen yhtä hyvä on Serge ja KID!

Mikoto
19.5.2002, 20:06:18
Zidane ja Garnet. Ne sopii toisilleen, vaikka onkin kasvanut niin erilaisissa olosuhteissa. Oikein söpö pari ja kiintymys on vahva molemmin puolin... vaikka sen myöntämiseen menikin aikaa.

Moppi
19.5.2002, 23:06:40
Zidane ja Dagger (tai Garnet, itse pidän enemmän Daggerista =)) Koska se pelin lopussa oleva eroamiskohtaus sai melkein tipan linssiin

En muuttanut vuoden vanhaa postaustani, vaan korjasin turhanpäiväisen ja vanhanaikaisen spoilertagin

Celeb
20.5.2002, 7:40:29
ffix vie voiton :p
Eiko olisi ollut aika makea ziddulle XD

yksisiipi
20.5.2002, 7:56:25
Squall ja Rinoa ovat varsin romanttinen pari. Lisäksi tuo ff8 sattuu olemaan kutosen kanssa suosikkini...

The death Magic
20.5.2002, 8:03:15
Cecil ja Rosa koska niiden rakkaus ei ole tapahtumien väkisin kyhättyä rakkautta(eli rakastuvat tapahtumien takia) niinkuin FF9,8:ssa esim on. Samaa makua on vähän FF6:ssa.

FF7 menettelee mutta äänestin silti FF4:sta ja Ceciliä ja Rosaa.

Itse olen FF5:ssa aivan lopussa(enää pari vastusta ja Exdeath)
enkä ole huomannut Lennan ja Butzin rakastuvan... Butz on enemmänkin tykännyt Farisksen ulkonäöstä mutta eipä sekään rakkautta ole...

The Game
20.5.2002, 8:32:19
Zidane ja Garnet ovat tosi söpö pari, en tiedä syytä miksi, mutta ne vain ovat söpö pari. :shy:

marvin
20.5.2002, 11:14:14
Cloud ja Barret ne yhteen soppii, laitetaan huomenna pussauskoppiin... ???

They do kick and scream, but in the end...

Reaver
20.5.2002, 11:22:21
Squall ja Rinoa olivat hieno pari. Voi kun saisi Rinoan kaltaisen työn itselleen...*huokaa*

-Aeris-
20.5.2002, 19:35:42
Zidane ja Garnet ovat niin suloisia yhdessä.. Mä niin nyyhkytin siinä loppuanimaatiossa..  =) Zidane on niin suloinen kun se pelin alussa yrittää nin epätoivoisesti iskeä Garnetia... :D
Toinen ihan yhtä hyvä pari ovat Cloud ja Aeris. Ne vain on. That's it. A Fact.  :lovetus:

Deux
21.5.2002, 11:12:43
No eiköhän se oo [yllätys yllätys]Rinoa ja Squall. Ne vaan on niin.....no ainakin sopii toisilleen. Eihän FF7:ssa oikeen ollut oikeita pareja, kun ei ainakaan tähän mennessä kukaan tyypeistä oo ollut erityisesti jonkun kans....ja toi kutonen, enpä voi sanoo oikeen mitään siitä, kun en oo pelannu kovinkaan pitkälle sitä, mutta eikö Locke surrut jotain Rachelia jossain vaiheessa?....kymppii ja Chronoja en oo es pelannu joten paha mennä sanomaan  =)

NOesc
21.5.2002, 12:22:21
Luonnollisesti DR. Aki ross ja Capt. Gray edwards
mikä (räiskyvä) pari!!!! ;)

Kassi
21.5.2002, 15:00:17
Miksei kukaan ole maininnut Lagunaa ja Rainea?

Spoileri;

Koska minusta romanttisinta, niin traagista kuin se onkin, on siinä loppuanimaatiossa kun selviää että Raine ja Laguna menivät naimisiin ja kun Laguna katselee Rainen hautakiveä... ajattelee vain että on se niin väärin...

Khazar
21.5.2002, 15:43:25
Se on ehdottomasti Squall ja Rinoa, ensimmäinen läpi pelaamani peli, ja hahmot olivat tähän mennessä ihmismäisimpiä (ja mukaan ei lasketa FFX:ää, kun en ole kyseistä peliä pelannut).

eZRoller
21.5.2002, 16:26:10
oli pakko äänestää cloudia ja aerista..toivoin kokoajan että niillä ois alkanu olemaan jotain säpinää..mut ei..
squall ja rinoa kyllä todellakin sopii yhteen, mut se tuntuu jotenki liian itsestäänselvyydeltä..
zidane ja garnet taas...hm.. söpö pari muttei suosikki.

NOesc
23.5.2002, 11:53:44
ehdottomasti TSW: Aki Ja Gray   :)
en tiedä miksi mutta on ne vaan niin hienon näkönen pari +luonteet  :lovetus:

Ultros
23.5.2002, 19:56:46
No tietenkin Locke The hero ja Celes. Ne sopii yhteen ja Locke pelastaa Celessin niin hienosti loppu kohtauksessa. Jos FF6 olis ollu 3-D Locke ja Celes olis varmasti suudellu ja se olis ollu todella romanttinen kohtaus, vaikka Locken ja Celessin kohtaukset on ihan 2-D:nä romanttisii, hienoja, kauniita ja Celessin theme on uskomattoman hyvä.

Tiituli
24.5.2002, 8:09:45
Mielestäni FF7 on paras joten ei tarvitse paljon miettiä mikä on paras tietysti Cloud/Tifa....Aeris oli pelin tyhmin henkilö....miun mielipide....

Herra joku
24.5.2002, 11:49:28
Mielestäni Squall ja Rinoa tietenkin. Olihan se vähän ennalta arvattavissa, mutta ne vaan... no.. sopii toisilleen. Myös TSW Gray ja Aki on hyvä pari. Ihan tuli tippa linssiin siinä lopus.
Onhan melkein kaikki noi parit hyviä ja toisilleen sopivia.

Roleplayer
24.5.2002, 13:09:55
Hmm....kyllä Squall ja Rinoa pettoaa kaikki muut mutta kyllä Zidane ja Dagger on kanssa hyvä pari...et sillai :P

Shai
24.5.2002, 13:45:33
Originally posted by David.A.Mage @ 18.5.2002 16:15

Originally posted by Croppola @ 18.5.2002 12:23
Eivät he minun muistaakseni/tietääkseni mitenkään siinä rakastuneet...

Aivan Fei ja Elly ovat perfect match.

Kyllähän siten kanssa Squall ja Rinoa sopivat myös todella hyvin.

AlkoTanko
30.5.2002, 15:51:35
Kyllä pistäisin ääneni Zidanelle ja Garnetille. Heidän välillään on juuri sitä oikeaa kemiaa, mikä tekee heistä juuri sopivat toisilleen. Meinasin äänestää Tidusta ja Yunaa, mutta pistimpähän kuitenkin ääneni Z&D:lle.

Edited by Muukalainen on 30.5.2002 19:54

Dagger
30.5.2002, 17:37:31
Minä laitoin ehdottomasti Zidane ja Dagger. Siinä on juuri sitä "jotakin".. Mitä oikealta parilta tarvitaan. Final Fantasy -peleissä on monia suloisia pareja, kuten Squall ja Rinoa, mutta Z&D ovat ne minun suosikkini. ^-^

Edited by dagger on 30.5.2002 18:45

Mikoto
30.5.2002, 17:46:37
Originally posted by Muukalainen @ 30.5.2002 16:51
Kyllä pistäisin ääneni Zidanelle ja Garnetille. Heidän välillään on juuri sitä oikeaa kemiaa, mikä tekee heistä juuri sopivat toisilleen. Meinasin äänestää Tidusta ja Yunaa...

Ettepä muuten taida tietää Garnetin OIKEAA nimeä! Minäpä tiedän mutta en kerro! Lällällää! :P
Prkl, nyt toi mitä sanoit FFX:stä vaivaa mua! Se oli spoileri, en olis halunnu lukee sitä!

Ja lällällää ittelles, mäkin tiedän Garnetin oikeen nimen, oon tienny jo kauan. Eikä sitä ole edes vaikea selvittää, joten eiköhän sen tiedä jo yksi jos toinenkin. Typerää käytöstä, sanon minä.

//edit// Quotea on muokattu jälkeenpäin, ymmärtänette syyn...

Edited by Mikoto on 30.5.2002 21:12

AlkoTanko
30.5.2002, 18:56:40
Originally posted by Mikoto @ 30.5.2002 18:46
Ja lällällää ittelles, mäkin tiedän Garnetin oikeen nimen, oon tienny jo kauan. Eikä sitä ole edes vaikea selvittää, joten eiköhän sen tiedä jo yksi jos toinenkin. Typerää käytöstä, sanon minä.
Olen kyllä samaa mieltä, joten muutin viestini neutraalimmaksi, mutta vahinko oli jo tapahtunut. Pahoittelen kovasti harkitsemattomuuttani ja toivon, ettei viestistäni koitunut korvaamatonta vahinkoa. Todella.

Pinchi
31.5.2002, 14:06:38
Minusta Cloud ja Aeris olisivat käyneet hyvin yhteen... Toki nuo melkein kaikki muuten ovat söpöjä pareja yhdessä (no Butz olisi mielestäni sopinut Fariksen kanssa yhteen), mutta vastasin että Locke ja Celes. Siinä parissa on jotain...

Locke Cole
4.6.2002, 22:20:15
Zidane ja Garnet. He sopivat niin hyvin toisilleen...

Vodoun
6.6.2002, 21:59:36
zell ja seifer!!  ;D *lol*!!!

mithon
6.6.2002, 22:05:38
Äänestin Cloud + Tifa/Aeris vaikka ite pidänkin enemmän Squallista ja Rinoasta parina. Syy miks pistin FF7:sta parin on se että siinä niitten suhde ei ole ihan niin itsestään selvyys ja ainakin mun mielestä Cloud ja Tifa kyllä sopisi aika hyvin yhteen :)

Seyana
6.6.2002, 22:11:05
Zidane ja Dagger.Niin erilaiset hahmot, mutta niin loistava pari.Vaikkakin sen tajuamiseen meni niillä 4 levyä..
Tidus ja Yuna vaikuttaa myös melko kivalta parilta, muttta en oo pelannu tarpeeksi voidakseni sanoa niistä vielä mitään suurempia.
Locke ja Celes,loistava pari.Ja lisäksi ei ollu edes ennalta arvattavissa, heti.Pelin alussa ajattelin etä tämänkertanen romanssi vois löytyä terran ja Locken väliltä..
Ääni menee kuitenkin Zidanelle ja Daggerille.Daggerin nimikin on niin sopiva..

Ugluk
10.6.2002, 15:21:26
Rosa ja Cecil koska ne rakasti toisiaan ennen pelin alkua :lovetus:
Makeeta olis jos pelin päähenkilö rakastuis pääpahikseen ;D

Roakel
10.6.2002, 15:25:38
Mun mielestä kaunein ja paras pari on tidus ja yuna.

Angel Eiko
10.6.2002, 21:11:28
Locke ja Celes! ehdottomasti paras pari! ne on kun luotu toisilleen... toinen kova on sit Zidane ja Dagger, ihan tavallinen varas ja prinsessa/kuningatar, mikä satumainen tarina ja pari! kirjaimellisesti.... ;D

Z-e-r-o
11.6.2002, 8:55:22
Cloud ja Aeris ehdottomasti koska niiden suhteen loppu on niin dramaattinen.

Arwie
11.6.2002, 20:35:12
Paha mennä sanomaan kun kaikki pelaamani FF:ät ovat täynnä kauniita pareja joiden kemiat menee mahtavasti yhteen. Square totisesti tietää mitä tekee^_^

Äänestin kuitenkin Cloudia ja Aerista, koska heti alussa suhteista ei voi olla varma.

Squallin ja Rinoan tarina oli myös kaunis, samoin Zidanen ja Daggerin. Locken ja Celesin juttu oli alussa vähän harhaanjohtava, koska Terra oli Celesiä tärkeämmässä osassa, mutta toimii kyllä ja hyvin. Loppu oli suloinen.

Ja... hei, entä Zell ja kirjastotyttö? Siitä oli aivan liian vähän... Mutta eikös se tyttö istukin Zellin vieressä siinä kotivideossa?

Garnet_89_
11.6.2002, 20:55:13
mun mielestä on hmm... Squall ja Rinoa. ne vaan sopii toisilleen niin hyvin ja muutenkin. on toi Zidane ja Dagger kans söpö pari :shy:

Ceassa
15.6.2002, 16:04:44
Zidane ja Dagger sopivat mielestäni parhaiten yhteen. :) Tidus ja Yuna komeilevat kakkossijalla, mutta Squall ja Rinoa tuntuvat jotenkin väkisin paritetuilta, ja Cloudia en puolestaan jostain syystä pysty kuvittelemaan kummankaan naikkosen kanssa, en Aeriksen enkä Tifan. Juu-uh. =)

Tommistus
19.6.2002, 21:06:58
Paras FF pari on ehdottomasti Locke ja Rachel.
Siinä on paras pari ja sillä saletti.

Safir
20.6.2002, 13:13:15
Tidus & Yuna. He pitävät alusta alkaen toisistaan, ja ovat kuin luodut yhteen. Ovat saman ikäisiä ja sen semmoista.
Kaunista. ^___^

Leviathan
25.6.2002, 21:35:17
Kyl Zidane ja Dagger on ihan parhaat, ei kyl ole sen enempiä selittelyjä kaipaa sen verran kauniisti tiivistetty lause:D

Scalio
25.6.2002, 22:48:30
Jos päähenkilöiden välisistä suhteistä pitää valita niin sitten Tidus ja Yuna, se on vain jotenkin niin kaunista (ja surullista)Toiseksi tulee Rinoa ja Squall. Kliseinen? ehkä, mutta silti toimiva. Se kohta kun Squall knataa Rinoaa selässään ja he pysähtyvät hetkeksi ja Squall juttelee tajuttomalle Rinoalle on koskettava.

Muista paras on tämä Kassin mainitsema Laguna ja Raine. Loppuvideota katsellessa tulee siinä kohtaa aina kyynel.

Kirin
26.6.2002, 1:08:36
mun mielestä paras pari oli FFVIII:n Laguna ja Raine.
Ne oli niin sanoinkuvaamattoman loistava pari.
Yksinkertaisesti: Warkk!!

Torama
26.6.2002, 1:31:34
Aeris ja Cloud.

Zidane ja Dagger on aika lähellä...
Yuna ja Tidus tuntuu jotenkin pakotetulta, Samoin Squall&Rinoa...
Ja kutosesta en 'kunnon' paria löytänyt.

RinOa
30.6.2002, 12:21:55
Tiittaa ja Yuna, sekä Laguna ja Raine.

bigspin
2.7.2002, 21:04:08
no Zidane ja Garnet ovat mielestäni paras pari kaikista:) varas ja prinsessa^_^
mutta kyllä myös Squall ja Rinoa sopivat yhteen hyvin=)

auron_86
11.7.2002, 19:03:32
Ehdottomasti Tidus ja Yuna. Jotenkin niin hyvä pari että. Tarpeeks aikuisia päättämään itse suhteestaan ja ymmärtämään toisiaan.

Kakkos sijalla komeilee Zid ja Garnet. Siinä' on kasn oikein upea pari.

Kolmosena onkin sitten Chrono ja Marle. Vaikkei Chrono sano mitään koko pelin aikana niin silti siinä on hyvin tasapainoinen pari joka todella välittää toisistaan.

Neljänneks sijottu sitten Squall ja Rinoa, oikeestaan niitä vois pitää kolmos sijalaisina, mut en oikein osaa päättää kumpi pari on parempi, S&R vai C&M.

Jos saa sanoo jonkun toisen parin Squaren pelien ulkopuolelta niin se olis Justin ja Feena Grandiasta. Muistan varmaan aina ikimuistoisen kohtauksen aavelaivassa by Justin. "Hey, I just touched something soft and warm, what is it". Peliä pelanneet tietävät mistä on kyse ;) . Myös loppu oli jotenkin erillainen ja yllättävä.

RinOa
12.7.2002, 0:52:13
Originally posted by auron_86
Jos saa sanoo jonkun toisen parin Squaren pelien ulkopuolelta niin se olis Justin ja Feena Grandiasta. Muistan varmaan aina ikimuistoisen kohtauksen aavelaivassa by Justin. "Hey, I just touched something soft and warm, what is it". Peliä pelanneet tietävät mistä on kyse ;) . Myös loppu oli jotenkin erillainen ja yllättävä.

Samaa mieltä olen :) siinä on hyvä pari, vaikka tällä kertaa tyttö onkin poikaa vanhempi..mut eihän iällä ole väliä..Grandia on muutenkin yks parhaista peleistä mitä oon pelannut :)

urho
12.7.2002, 18:28:01
Todellakin Squall ja Rinoa. Toinen hyvä pari on myös Yuna ja Tidus, mutta ei niin hyvä kun S&R. Ja klassikko FF:iä en vielä niin pitkälle ole pelaillut että tietäisin niistä mittää.

Croppola
13.7.2002, 14:33:19

Hehe... On pelattu ja on ihan sairaan hyvä. Itse asiassa jopa parempi kuin FF8. Anteeks nyt vaan FF8 fanit. Tosiaan Justinin ja Feenan juttu on täynnä näitä "perverssejä" tapauksia. Esim.
Justin: "Hey what are this... PANTIES!?!?!";D

Yks parhaista pareista tosiaankin.

Kreifi
15.7.2002, 12:39:58
Kaikki parit ovat omalla tavallaan hienoja. Jotenkin Tiduksen ja Yuanan suhteessa oli ehkä pikkiriikkisen enemmän sitä tunnetta. Mutta kyllä sitä löyty sitten loppujen lopuksi Squallilta ja Rinoalta. *tuskailee* Squall & Rinoa and Tidus & Yuna ovat parhaat parit.

FantasyManIX
15.7.2002, 20:10:35
Originally posted by auron_86

Tuo on kyllä aivan totta, minusta grandia oli aivan loistava peli.

Purity
17.7.2002, 19:52:25
Oma suosikkini on ehdottomasti Laguna ja Raine. Ne vain sopivat niin hyvin toisilleen.

Heti toiseksi sijoittuu Tidus ja Yuna. Nekin sopivat erittäin hyvin toisilleen.

Kolmanneksi sijoittuvat Zidane ja Dagger. Ihan hyvä pari hekin ovat.

FFVII:n Cloud ja Aeris myöskin menettelee, mutta eiväthän nämä kaksi edes tutustuneet toisiinsa kovin hyvin pelin aikana. Ja Cloudista ja Tifasta ei voinut tulla mitään, kun Cloud ei edes rakastanut Tifaa (oman käsitykseni mukaan).

FFVIII:n Squallia ja Rinoaa en menisi edes kutsumaan pariksi. Heidän suhteessaan ei yksinkertaisesti ole järkeä. Squallkin suurinpiirtein koko pelin aikana juoksi Rinoaa karkuun. Liian väkisin väännetty suhde, olisivat voineet edes laittaa jonkun verran tunnetta tähän. Ja vaikka nuo kaksi onkin pakko myöntää pariksi, ei heistä suosikkejani voi tulla, kun inhoan kumpaakin hahmoa.

Mutta paras pari on omasta mielestäni Laguna ja Raine. :)

*juoksee karkuun Squall ja Rinoa faneilta*

RED XIII
18.7.2002, 10:25:06
Squall & Rinoa tai Zidane & Garnet (/Dagger)

FFFan
20.7.2002, 10:25:13
Zidane ja Dagger sopivat mielestäni parhaiten yhteen.
Toisena tulevat Squall ja Rinoa

Neruru
24.7.2002, 21:30:01
Locke ja Celes- luodut toisilleen.

Hotaru
24.7.2002, 22:03:32
Squall ja Rinoa tai Zidane ja Dagger... kumpikin on hyvä pari, mutta ehkä Zidane ja Dagger ovat kuitenkin parempi pari, olen ehkä jo nähny liikaa Squallia ja Rinoaa.

Zell Dincht
2.8.2002, 23:59:53
1.Squall&Rinoa
2.Zidane&Dagger

Näin se vaan on.

Mysticus
5.12.2002, 20:05:15
Tidus ja Yuna. Laitan nyt perustelut kokonaan laatikkoon, koska teksti voi sisältää jonkinnäköisiä spoilereita ja vihjailuja FFX:ään. ^^Eli. Tiduksen ja Yunan välillä sentään tapahtui jotain pelin aikanakin, kuten videon nimeltään The Spring nähneet varmastikin tietävät. Muissa Final Fantasyissa vain jahkailtiin ja vasta loppumetreillä päähenkilöt tajusivat, kuinka paljon he toisistaan välittivät. Tiduksella ja Yunalla tämä viivyttely jäi väliin, ja muutenkin heidän suhteensa oli tunteellisempi ja realistisempi kuin esimerkiksi FFVIII:ssä, jossa Squall ja Rinoa tuntuvat hieman väkisin paritetuilta.

Zidane ja Garnet komeilevatkin sitten ansaitulla kakkossijalla. He vain yksinkertaisesti sopivat niin hyvin toisilleen, potkikaa vain minua, mutta en osaa sen paremmin perustella. :)

cappel
6.12.2002, 9:25:54
Squall ja Rinoa ehdottomasti, sopii nimittäin hyvin yhteen

R'lyeh
7.12.2002, 19:15:27
Jos Cloudia ja Aerista voisi pariksi sanoa, sanoisin heitä parhaaksi sellaiseksi. Mikäli tietyn tapauksen johdosta heidän aikansa ei olisi jäänyt niin lyhyeksi, olisivat he varmasti olleet yhdessä tavalla tai toisella. Ja olisi ollut mielenkiintoista nähdä Aeriksen suhtautuminen kaikkeen Cloudin identiteettiä koskevaan häslinkiin. Kuin myös Tifan ajatukset Cloudista ja Aeriksesta olisivat olleet näkemisen arvoisia.

Mutta koska he eivät koskaan saaneet toisiaan, siinä myös yksi hyvä syy lisää miksi he olivat hyvä 'pari'. Pidän epäonnisista tarinoista.

Awna
8.12.2002, 12:17:05
Pistit vaikean... itse en pysty sietämään näiden "pääparien" siirappisia rakkaustarinoita. Eniten kallistun Fujinin ja Seiferin (Saifuu!) [mielessäni] kytevän rakkauden puoleen. Samoin vetosivat Freya ja Sir Fratley. En tiedä miksi, ehkä minuun vetoaa jollain perverssillä tavalla parit joista ei sitten ikinä tule mitään...

Ben
8.12.2002, 12:36:27
Nobue Uematsu ja FF sarja.

Tämän parempaa paria musiikillisesti saa hakemalla hakea.

Candice
8.12.2002, 17:52:48
Laguna ja Raine ehdottomasti. Kauniimpaa rakkaustarinaa saa hakea ihan hakemalla.
minä itkin ihan hirmuisesti, kun siinä loppudemossa Laguna ja Raine syleilivät ja luulin ihan tosissani, että Raine olisi jälleen elävien kirjoissa, mutta sitten tuli se hauta ja minä itkin kahta katkerammin

Toinen sija menee Selphielle ja Irvinille. Ne on niin söpöjä.

Ja ehkä minä sen kolmannen sijan luovutan Yunielle ja Tiitukselle. Tosin minen tykkää kummastakaan (yli-iloisia ja pirteitä/valoisia ihmisiä. Edes toisen osapuolen pitää olla synkkä tai vähintään söpö. Tiitus ei ole söpö.

Shai
8.12.2002, 19:05:36
Originally posted by Croppola

Oh mään mun on siis pakko jatkaa Xenogearsia. Hehe. Aattelinkin että äänestäisit Xenogearsin Feitä. :D

Siis oma paras pari on tietenkin Crono & Marle! Koska Chrono Trigger on paras peli ja Crono ja Marle vaan sopii toisilleen niin hyvin. Oli kiva kattoo kun ne meni naimisiin siinä loppudemossa.

SENKIN EEVUL BASTARD!! SPOILERI VAROITUKSIA HYVÄ MIES!!

Mutta siis Fei ja Elly Xenogearsissa oli tosi hyvä pari.

memo
11.12.2002, 15:25:44
Ehdottomasti Tidus ja Yuna. Niitten välillä sentään tapahtuu jotain. Kyllähän Squall ja Rinoa on aikamoinen lovetus-pari, mutta
kyllä Tidus ja Yuna voiton vie!

Eliroaero
13.12.2002, 16:30:59
Ei vaikea valinta:

Squall ja Rinoa. Vastakkaisuudet vaan sopii niin hyvin toisilleen

Ja pikkaisen enemmänkin saa perustella
-Candice

Jeth
14.12.2002, 13:56:28
1. Tidus & Yuna
Ne ovat niin söpö pari.

2. Squall & Rinoa
Siinä on toinen söpö pari.

3. Laguna & Raine
En osaa selittää mutta ne sopivat yhteen.

4.HeadMaster Cid & Sorceress Edea
En tiedä syytä mutta on siinäkin "pari"

Tuon viimeisen voinee laskea FFVIII-spoileriksi, joten merkkasin sen nyt. -Kitten

Liquid
15.12.2002, 13:51:25
...no varmaan paras pari on Rinoa ja Squall (aika monta kertaa tullu esille). Seuraavana tulee varmaan Irvine ja Selphine ja Kolmantena Tidus ja Yuna. Aika vaikea noita perustella, mutta kyllä noi kolme paria vaan sopii hyvin yhteen.

Sami Tonberry
17.12.2002, 9:52:56
Voisi ehkä paras pari tai kolmikko olla:

[Cloud, Tifa & Aeris] siinä olisi ainakin kimppa kivaa....heh heh.... :yay:

Cloud : :love: Tifa : :love: Aeris

:yay: :yay: :yay: :yay:

Lumi
17.12.2002, 11:04:57
Mun mielestäni noi Celes ja Locke on paras pari, koska sitä jäi jännittämään, että tuleeko siitä nyt mitään, vähän niinkuin Mulderin ja Scullyn ollaan ei olla suhde

silent_deadly
17.12.2002, 15:37:37
Squall ja Rinoa.
Hyvä pari koska ne oikeestaa täydentää toisiaan.Rinoa on ilopilleri ja Squall on "lone wolf".

Ultimate3
17.12.2002, 21:15:26
Selphie ja Irvine... sanon tän vaan siks kun tykkään niin paljonh selphiestä :D si ois Zidane ja Garnet... Älkää sanoko dagger kun se nimi on tullu siitä miekasta :o

Yunski
4.1.2003, 11:38:22
Squall ja Rinoa on tosi hyvä pari. Ne vaan jotenkin sopivat toisilleen ja ovat niin söpöjä.
Ja sit on Zidane ja Garnet jotka ovat tosi söpö pari myös ja sit on vielä Tidus ja Yuna jotka sopivat hirmuhyvin toisilleen.

Eidolon
4.1.2003, 20:24:07
FFIX Zidane ja Garnet ja Eiko ja Vivi. Tuo viimeinen pari olisi hellyyttävä :)

FFX Tidus ja Yuna. Ottaen huomioon Suteki da Nee videon... huomasin sen silloin että he sopivat toisilleen. :)

Clawlynna
5.1.2003, 4:53:49
No....jos katsotaan FF-pelejä, niin sanoisimpa, että Elena ja Tseng =) koska itse asiassa Turks:it ovat mielestäni FFVII:n parhaimmat hahmot...

Ja toinen hieno pari löytyy sellaisesta Squaren pelistä, kuin Romansing SaGa 3....Mikhail ja Katrina..ehdottomasti :lovetus:

Necroth
10.1.2003, 22:06:03
Squall ja rinoa tai Zidane ja Garnet tai Yuna ja Tidus.
Lajittelenkin ne kolmen parhaan sijaan!
1. Squall & Rinoa (he vain olivat juuri toistensa vastakohdat kunnes...)
2. Zidane & Garnet (en osaa sanoa mitään...)
3. Yuna & Tidus (tällä parilla synkkas kyllä heti kättelyssä)

Dragonleo
19.2.2003, 14:06:41
Tässä vaiheessa (kun en ole pelannut ysiä aivan läpi), sanon, että Squall ja Rinoa. Minusta tuntuu, että heidän välillään on "sitä jotain", enkä sano, ettei sitä olisi muissakin, Squallissa ja Rinoassa se näkyy vaan erittäin hyvin. Tosin loppunäytöksen myötä, saattavat Zidane ja Dagger nousta ohi... enpä tiedä.

Yuana
4.3.2003, 8:14:43
Squall ja Rinoa kyllä. Pikku riitoja. Hiljaisuus ja iloisuus. Ne vain sopivat niin hyvin toisileen. Ja kun Squall teki kaikkensa saadakseen rinoan takaisin koomasta. Lähti jopa avaruuteen Rinoan vuoksi. Ja kun Rinoa tuli ultimcia taistelun lopussa hakemaan Squallin. Ja sitten on Eyes On Me. Aika tylsä tyhmä laulu mutta sopii kohtaukseen. Ihana.

FireAdept
9.3.2003, 17:26:13
Muutamakin vaihtoehto:

FFX: Tidus ja Yuna siksi, että
Yuna tunnustaa rakkautensa, joten tämä pari on ilmiselvä.

FFIX: Vivi ja Eiko, ainakin se on söpö pari ;) .

FFVI: Locke ja Celes, koska se on niin... hyvä. FFVI rulaa!

freyelise
10.3.2003, 17:36:47
Tietämättömät.. Tietysti Lulu ja Chappu. Ensinnäkin siksi että Lulu on ihan lutunen, ja siksi että halusin olla massasta poikkeava tähän vastatessani.

Vaikka täytyy minun myöntää että Squallin Rinoan suhde on aika uskottava, se rakentuu nerokkaasti pelin edetessä ja saavuttaa täyttymyksen jossa pelaaja on ihan sulana tuolillaan ja ajattelee että no vihdoinkin.

welho
16.3.2003, 16:38:19
Kyllä se on
Zidane & Garnet, koska
siinä on juuri se tyypillinen rakastumis "jutska", jossa alempisäätyinen rakastuu ylempisäätyiseen.
Ja muutenkin ne ovat kaikkein luontevin pari (en ole kyllä kaikkia Squaren pelejä pelannut, mutta tämä pari on paras ainakin tähän mennessä).

Uber Weapon
30.4.2003, 15:49:58
Tietystikin Sid ja Shera!
Siinä parissa nainen on oikealla paikallaan eli tottelee kyselemättä Sidiä!
Öh... No ei nyt vainekkaan kyllä munkin on nyt sanottava Cloud ja Aerith. Niitten välillä oli kemiaa ja sitä paitsi eikös tuollaiset traagiset jutut just oo niitä parhaita. Luojan kiitos sitä ei pilattu millään Aerithin resuttamisella (miksei siihen käytetty heti kun se kuoli niin phoenix downia?).

P.S. Listat ilman mielipiteitä on kaikkein parhaita (+1!)

Varovasti niiden spoilerien kanssa. -Arwen

Illuusia
30.4.2003, 16:02:02
Cid ja Edea FF8. Minä oikein ihailen Edeaa, kun se on valinnut Cidin^^ Ne on mahtava pari, vaikka ei ne kyllä päähenkilöitä ollutkaan. Ne sopii toisilleen, rakastaa toisiaan todella ja eikös ne ole olleet naimisissakin jo aika kauan?

tämäkin on spoileri -death

Afrox
30.4.2003, 19:13:54
Tähän voisi pistää Zidane j a Dagger , koska pidän ysistä ja siinähän ne ovat.
Kummatkaan eivät ole yksinään niinkään parhaita hahmoja mutta parina paras mitä tulee mieleen.

sparxx
1.5.2003, 12:06:42
hmh.. paha paha
Kaippa se melkeen menee Cloud & Aeris linjalle, vaikka eihän ne nyt niin rakastavaisiksi kerinnytkään :eh:
ja sitte kakkoseksi Cloud & Tifa
"Rauli Badding - Nuori Rakkaus" ;D

Merya
1.5.2003, 18:46:36
Tidus ja Yuna. Siinä kaunis pari..

Muista FF-pelien pareista en ole oikein selvillä, sillä eipä ole koskaan tullut pelattua kunnolla kun vaa FFX, sillä muut on ollu vaan tietokoneella demo-versiona.. :nolo:

Ferithem
16.5.2003, 17:33:37
Paha, paha kysymys...

Koska haluan tavalla tai toisella poiketa joukosta, vastaan siis Beatrix & Steiner. He ovat niin suloisia ja aivan lääpällään toisiinsa, vaikkeivät sitä heti tajuakaan (eikö se usein olekin niin?). Ja se loppukin on heidän osaltaan niin onnellinen... Kyllä, he ovat ehdoton suosikkiparini. Ihanaa.

Squallin ja Rinoan romanssi on hieman huvittava, mutta kuitenkin NIIN kadehdittavan kaunista katseltavaa. Sitä tulee jopa masentuneeksi verratessaan pleikkarirakkautta tosielämään.

Niin, ja olivathan Zidane ja Dagger aika söpöjä myös, tosin tuo prinsessa-varas-rakkaustarina on ja aika kulunut aihe. IX tosin onnistuu yrityksessään :love:

Miksi ihmeessä Final Fantasyn maailma on täynnä rakkautta, kun taas tosielämässä sitä löytää vain yhdessä tapauksessa kymmenestä?

Miyuki
9.11.2003, 16:52:28
Irvine ja Selphie ovat paras pari.Selphie on kyllä hieman lyhyt Irvineen verrattuna,mutta ei noita kahta tunnu haittaavan(ehkä pussamisessa voi tulla ongelmia).Rinoa ja Squallkin on hyvä pari,mutta Squall alkaa vasta tosissaan tykkäämään Rinoasta vasta myöhemmin.

Bodom
9.11.2003, 18:10:26
Hmm.. jos nyt mäkin sanon sitte Squall ja Rinoa, yksinkertaisesti somin pari, ei sille voi mitään. Todella näyttävä pari, aivan seurapiirikermaa.

Tidus ja Yuna ei ole yhtä hyvä... en tiedä miksi. Jokin Tiduksessa vaan häiritsee..

Pay Gried
10.11.2003, 19:26:08
Kaunein pari... Sitä on hyvin vaikea päättää... Niitä on niin monta :)

1. Ehdottomasti Squall ja Rinoa. Siinä on kaunis parivaljakko
2. Cloud ja Aeris. Kaunis parikin hekin.
3. Tidus ja Yuna. Kaunis pari....
4. Zidane ja Garnet. Tässä on hieman kummalisempi pari....
5. Locke ja Celes. Mielestäni ihan kaunis pari, mutta....

Kaikki kauniita pareja. ei osaa päättää.

Laguna
14.11.2003, 21:20:45
Parhaat

Kulta:Tidus ja Yuna

Hopea:Squall ja Rinoa

Pronssi:Zidane ja Garnet

Dagger87
14.11.2003, 22:33:54
Minusta paras pari on Zidane ja Garnet(/Dagger), koska siinä on oikeaa kemiaa rakkauden suhteen, kun varas rakastuu prinsessaan. He ovat tosi kaunis pari.

Berrycake
15.11.2003, 23:03:49
Aika hankalaa sanoa, sillä kaikissa pareissa on omat hyvänsä...mutta:
Tidus ja Yuna ehkä ovat jostakin syystä sykähdyttäneet eniten. Ainakin Tiduksen ja Yunan yhteinen kohtaus veden äärellä sai minulle tipan linssiin, yön pimeinä pelitunteina. niin kaunista se minusta oli .. :love:

Shushannah
15.11.2003, 23:19:52
Wow, ensimmäinen postitukseni! *ottaa kuvan* historiallista...

Paras pari....Zidane ja Garnet tietenkin. Zidane niin hartaasti yritti vokotella Garnetia (kuten muitakin) ja lopulta saikin tämän! :D

Natsenatu
15.11.2003, 23:35:51
huoh. ei tuu uni simmuun, mut päätin silti kirjottaa jotain.

No Cloud ja Tifa tietty. Vaikka moni kritisoi et Cloud sopis paremmis Aeriksen kanssa, musta se ehkä alun alkujaan tarkotettu että niistä tulisi onnellinen pari.
Ja onhan se Tifa sen verran nättikin että se sopisi mr.Pilvipäälle...

Noh tokana voisi yleisestikin mainita Dagger ja Zidanen.
Zidanehan yrittää aina päässä kähmimään naisia :D , mutta onhan päivänselvää vähäjärkisellekkin että Dagsu kuuluu Zidille!

Geosgaeno
16.11.2003, 0:34:16
Alkujaan kirjoittanut astralberry
Aika hankalaa sanoa, sillä kaikissa pareissa on omat hyvänsä...mutta:
Tidus ja Yuna ehkä ovat jostakin syystä sykähdyttäneet eniten. Ainakin Tiduksen ja Yunan yhteinen kohtaus veden äärellä sai minulle tipan linssiin, yön pimeinä pelitunteina. niin kaunista se minusta oli .. :love:

Juu, pakko myöntää että siinä kohtauksessa oli jotain taianomaista.. ei tullut kylläkään tippaa linssiin, pikemminkin hämmennyin ja olin ihan äimänkäkenä (en odottanut mitään sellaista....), lopetin pelaamisen ja katsoin sen uudestaan :D