View Full Version : Ezkimo?
Torspa
13.9.2002, 13:33:51
No oletteko kuunnellut Ezkimoa ja mitä mieltä olette?Voisitte myös pistää jonkun top3:en tai jotain semmosta.Eli parhaat kappaleet Ezkimolta ja mitä mieltä yleisestikkin.Ezkimo on omasta mielestäni hyvä,mutta ei parempi kuin Avain tai Fintelligens.
1.Matti ja Maija
2.Entinen
3.Salainen Agentti 998
Siinä oli nyt sitten oma top3.
Melinda
13.9.2002, 13:50:41
Hmm oon kuullut pari ezkimolta..olisko ollut bänx:ssä (silloin kun seurasin sitä..en tiiä tuleeks sitä edes nyt)mutta en oo kovinkaan räpin (mikä lie onkaan)ystävä jotenb en voi oikeen sanoa pitäväni tästäkään..mutta..menettelee :)
yksisiipi
13.9.2002, 13:55:07
No, kun mielipidettä kysymään, niin sanonpa suoraan (mutta kaunistellen). En pidä räpistä juuri missään muodossa, ja varsinkin tuo nykyinen (varsinkin valkoihoisten, ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa) roskaräppi jota radiot soittavat yhtenään on jotenkin puuduttavan ja yksitoikkoisen kuuloista. Niin Paleface, Eminem, Fintelligens kuin myös nu-metal (mieluummin heviräppi) ovat hirviää kuultavaa. Mutta, tämäkin on vain yhden ahdistunut mielipide. Suutari pysyköön lestissään ja hoppari lökäpöksyissään, näin se on.
Samat sanat kuin Siipiyksiköllä mutta sanon suoraan ja kaunistelematta: Vihaan tuollaista kamalaa paskaa.
KalTorak
14.9.2002, 15:33:18
Ihan kohtalainenhan se on, mutta parempaakin musiikkia on.
(Rammstein)
1.Kiusantekijä
2.Entinen
3.Salainen Agentti 998
Nuo on parhaat.
'Entinen' on ainoa kuunneltavanpuoleinen räp-kappale, koska se kertoo ihan kivan tarinan...
Muuten en voi sietää tällaista räp ja hiphop-musiikkia. Samaa mieltä olen myös nu-metallista. Olen pikkuveljen takia joutunut kuulemaan Limp Bizkittiä, ja ne sanoitukset ovat ihan älyttömiä: "fuckfuckfuck..." Mahtaa olla sanoittajalla huono mielikuvitus.
Heheheh. Miksi aloitatte topicceja jos ette sano mitään muuta kuin mitä meidän täytyy kirjoittaa. Miksi et itse kirjoita mitä mieltä olet niistä kappaleista ja top3:si?
Tuo teidän hehkuttama Entinen on harvinaisesti huonoin (oho) kappale jonka tiedän. Ja niitä on monta. Ehkä Ezkimossa on melodiaa enemmän, mutta miksi, oi miksi niiden sanoituksien pitää olla niin ylimieliset.
mindless
19.11.2002, 19:21:54
Joo olen kuullut, Iso E-levyn ostin tuossa juuri muutama päivä sitten.
top3 on varmaankin:
1. Matti ja Maija
2. Entinen
3. Salainen Agentti 998
DjCloud
19.11.2002, 19:59:49
Joo no kukaba ei tietäisi Ezkimoa. No minulla on sen ISO-E Cd & on se ihan hyvä. Minun top3 on.
1. Matti ja Maija
2. Entinen
3. Pyhä Mikrofoni
Mauler
19.11.2002, 22:24:53
Suomi räppi on vähintään yhtä hyvää kun vammainsen ankan kävely.
Eli täysin säälittävää, sori pojat ei se oikein pohjolassa tunnu onnistuvan, vitsiks taitaa vääntyä.
Vodoun
21.11.2002, 14:40:50
jotain niin hirveetä että ei löydy ees sanoja...
....
...
..
.
aivan totaalisen järkyttävää tämä suomiräppi.. Kun kuuntelee niitä riimejäkin niin ne on kyllä kaikkea muuta kuin hyviä. Ja sitten ollaan vähän joujou ja sen jälkeen ah-ah.. siis c'mon, miten suomiräp EI vois kuulostaa naurettavalta??