View Full Version : Tyttö....lyijykynällä
Tässä ois sitte tällänen tytteli...
siitä tuli aika oudon näkönen...
mutta juu pientä kritiikkiä..
ei sitte kannata oottaa mitään mestari teosta sen sanon
no täs ois sitä sitte http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/a/sarina_86/1031924827762.jpeg
Kokeillaan saankos sen toimimaan ensi yrittämällä...:)
No juu..kukaan ei sitte millään jaksanu tätä kommentoida.... no ok....selvä...se sitte...tiiän etten oo mikään hyväkän piirtämään mut no jaa...
ei sitte... :eh:
Onhan se harmillista ettei kukaan arvostele työtä minkä eteen olet nähnyt vaivaa, mutta vältetään näitä viestejä, oki? ^^ -Dagg
Kun noin oikein pyydetään kommenttia niin kai sitten minä sitä pistän :D
Ensiksikin työ näyttäisi hieman hienommalta jos koko olisi vähän pienempi (kiitos IE6:sen niin siitä tuli automaattisesti pienempi)
Ilme on ihan hyvä jos tuossa on haettu sellaista ihmettelevää/hieman säikähtynyttä,pää korostuu tuossa hyvin kun ylhäällä viiva on paljon vahvempaa kuin alhaalla.Hiuksetkin ovat suht hyvin piirretty.Korvasta minä en pidä koska se on piirretty hyvin tarkasti ja vahvasti verrattuna muihin osiin eli se erottuu mielestäni liikaa ja tytön oikea silmä on suttuisempi kuin vasen silmä (sitä ei kyllä pienennöksestä huomaisi :D )
Pään muodot ovat kyllä aika onnistuneet :)
Harjoitus tekee mestain ja kyllä sinussa näyttää aineksia olevan tulemaan vielä entistä paremmaksi piirtäjäksi jatka vaan piirtelemistä
Minäkin kilttinä ihmisenä tänne laitan kommenttia ^^
Hiano kuva, hiukset mahtavat kuten muukin alavartalo,
muttah, pitäähän minunkin jotain negatiivista sanoa (kyllä :( )
Elikkä, posket ovat hieman pullat (niinkuin minulla)
enpä tiedä onko se huono juttu mutta kuitenkin.
Sitten, korvat ovat hiieman liian pienet,
mutta sen jälkeen kun katsoo, niin ri sen jälkeen ole mitään
"erheitä".
Hieno piirros, jatka vain samaa rataa :)
Pikku-Tyy
15.9.2002, 10:22:28
Ihan mukava kuva ^^
Hiukset olet piirtänyt hienosti ja paitakin aika persoonallinen.
Miinuksena olisi, että silmät ovat hieman liian ylhäällä. Vähän jos niitä saisi alas hivutettua.......
no juu....kiitoksia...tätähän minä kaipasinkin:) hmm...öö.. mä en oo oikeen hyvä pienentään näitä kuvia ku niistä tulee aina jotekin nii isoja ku ne nettiin pistän... pitäää kai sekin keksii... mut juu kiitoksia vaan kommentista sitten..
no juu aattelin sitten lisätä tänne vähän.....piirustuksii... elikkäs tässä ois Saria http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/a/sarina_86/1031928229507.jpeg
siinä näkyy kyl vähän noi edelliset viivatkin...huono pyyhkäri...skannaus paljasti sen..
Älä tee tuplapostitusta, ellet sitten halua nostaa ketjua saadaksesi ihmisten huomiota uudelle kuvalle, joka tosin tässä ketjussa oli tarpeetonta, sillä edellisestä postauksestasi oli vain pari minuutta.
(Hauska silti että joku jaksoi tehdä välillä Zelda fanarttia. :) )
Edit: Oho, joku oli tätä kirjoittaessani ehtinyt poistaa alimmaisen tuplapostauksen. Toivottavasti en edittanut kenenkään moden editin päälle. :) -Potri
[off.. öh, edit?]Itse asiassa edittasit.. Loistava ajoitus kyllä.. ;) [offedit] - David.A.Mage
Pikku-Tyy
15.9.2002, 10:41:28
Tuo toinen kuva on myös hieno ^^ Ei edes mitään huomautettavaa siitä...
Originally posted by Saria
no juu....kiitoksia...tätähän minä kaipasinkin:) hmm...öö.. mä en oo oikeen hyvä pienentään näitä kuvia ku niistä tulee aina jotekin nii isoja ku ne nettiin pistän... pitäää kai sekin keksii... mut juu kiitoksia vaan kommentista sitten..
Mitä kuvankäsittelyohjelmia omistat? Corelissa ja Photoshopissa on helppo pienentää kuvaa, ja se onnistuu ylensä myös skannauksen yhteydessä.
Nefisa
15.9.2002, 11:28:01
Hienoja kuvia kummatkin! =D Tossa tokassa sen kädet oli vähä oudot mut muuten ihan hyvä! :D
Tässä ois sitte viel yks.. hmm..oiskohan tähän pitäny tehä uus treadi....no jaa...ku tää ei oo enää lyijärillä... =)
No sanokaapas sitte vaik tästäkin mielipidettä..
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/a/sarina_86/1032096303360.jpeg
Red-XIII
16.9.2002, 20:02:38
En nyt oikein osaa perustella mutta on se hienompi kuin minn työni! En kyllä niitä edes osaisi/kehtaisi laittaa niitä... mutta asiaan: Silmät ovat hyvät ja muu naama mutta korvat ovat aika terävät (jos käsitin oikein että tämä on ihminen)Ja vaatteista en saa sen enempää selvää kuin että se näyttää hupparilta.. :eh:Mutta Saria väritettynä on hieeno!