PDA

View Full Version : Paint söherryksiä

Sephrenia
13.9.2002, 19:14:29
Innostuin piirtämään tänään paintilla ja tässä lopputulos:

Värittämätön versio:
Eli se on tyttö, varmaan velho tai joku. Onkohan sen pää liian iso O.o?
Piirtämiseen meni aikaa jotain kymmenen minuuttia, eli se selittää varmaan vähän sitä miksi se on niin kamalan näkönen :P Sekin selittää varmaan vähän, että olen koittanut piirtää vaan muutaman kerran koneella, kynällä tehdyt piirrokseni on ehkä vähän hienompia :P

http://www.angelfire.com/freak2/salmissra/tytt__paint2.jpg

Väritetty versio:
Sama kuva väritettynä. Iho on aika kummallisen värinen. Muutenkin se on aika huono kun en jaksanut varjostuksia sun muita tehdä :P Aikaa kului vähän enemmän kun tohon toiseen.

http://www.angelfire.com/freak2/salmissra/tytt__color.jpg

Toimiikohan noi linkit? ^^;;

//edit: linkit ei näytä toimivan, mutta jos katotte siitä linkin ominaisuuksista ne osot?

yksisiipi
13.9.2002, 19:19:13
Voi ei...
Näkyi vain tekstikuva "Image hosted by angelfire". Että mitenköhän nuo kuvat saisi näkymään vai onko vika linkeissä? :huh:

Purity
13.9.2002, 20:54:59
Originally posted by yksisiipi
Voi ei...
Näkyi vain tekstikuva "Image hosted by angelfire". Että mitenköhän nuo kuvat saisi näkymään vai onko vika linkeissä? :huh: Vedä/laita copy pastella linkki osoite riville ja pitäisi näkyä, minulla ainakin näkyi niin. Angelfire kun on kanssa yksi näistä paikoista, joka ei salli linkitystä. En tiedä oliko tuossa aluksi vain kuvat ja että siihen oli editoitu osoite myöhemmin. Jokatapauksessa, jos kuva ei näy, ja osoite ei ole näkyvissä, niin on aina kaksi tapaa ratkaista pulma itse. 1) klikkaa hiiren oikealla näppäimellä ja katso ominaisuudet, ja ota sieltä osoite => laita se osoite riville 2) paina sitä quote- napikkaa, ja katso mitä on kirjoitettu, jonka jälkeen kopioi siitä osoite sinne riville (ei siis tarkoita, että pitäisi tämän kanssa postata uusi posti, mutta siitähän näkee sen osoitteen. Ainahan voi painaa Edellinen- napikkaa jos ei halua postata).

Juu, min en ole taas vähän aikaa kommentteja tänne kirjoitellut, pitäisi varmaan laittaa jotakin, ettei mene täysin off-topikiksi. :)

Eli nuo ovat erittäin hienoja, Paint töiksi. Vesimaagi kenties? Tulee ainakin mieleen kaavun väristä. Ei tuo ihonväri omasta mielestäni ole kovin outo, Suomalainen tyttö mitä ilmeisemmin ei ole, mutta onhan niitä paljon muitakin maita. :)

En minä nyt osaa oikein mitään sanoa. Erittäin taitava tuo on, kun ajatellaan, että se on sentäs hiirellä piirretty. :)

Kreifi
14.9.2002, 1:29:30
Ihan aluksi pitää sanoa, että minä en saisi tuollaista aikaan edes käsin.
Ensimmäinen kuva oli suoraan sanottuna aika ruma, mutta sen ymmärtää kun sitä ei ole millään tavalla väritetty. Toinen kuva olikin sitten jo yllätys. Se oli parempi kuin mitä osasin odottaa. Yllätyksekseni huomasin, että varjostuksia ei edes tarvittu. Vähän tylsähän kuva on. Taustakin puuttuu ja olisi kiva jos tuo maagi tekisi jotakin(siis idea). Ihan kiva kuitenkin. Minulle jäi hiukan sellainen maku suuhun, että osaat varmaankin käsin piirtää aika hyvin? Olisi kiva nähdä sellaisia töitä.
Pienellä treenillä saat varmasti aikaan hienoja kuvia.