View Full Version : Minkä pelin ostit viimeksi?
Kaiser Dragon
6.2.2002, 13:42:45
Tässä on teille kyllä huippuaihe... Minä ostin viimeksi Ecco the Dolphin:in PS2:lle. Todella hyvä peli, jota suosittelen kaikille. Kertokaa, mikä on viimeisin peli, jonka ostit ja mille koneelle.
Legolas
6.2.2002, 13:55:40
Ps2 vimeinen peli oli this is football 2002 ja pc:lle rainbow six rogue spear.
Ostin viimeksi Grandian Player Onesta hintaan n.120 mk...
PS2:lle Tony Hawk's Pro Skater 3 maksoi neljä hunttia markoissa. Seuraavana MGS2 ja FFX.
viimeksi ostin Twisted Metal Black:in ja seuraavaksi :P FF VI
FFVII PC:lle käytettynä vähän aikaa sitten. Kaverin peliä olen pleikkarilla höylännyt aina välillä, mutta pitihän se omaksi saada (vaikka PC-versio on aika paska). :D
Viime peli oli Devil May Cry, hyviä pelejä on taas saanut odotella jonkun aikaa, mutta nyt kaikki tulee melkeinpä samassa syssyssä, FFX:ää lukuunottamatta, Medal Of Honor PC:lle, C&C Renegade, FFVI ja "MGS2 jonka olen jo varannutkin", eli joku noista seuraavaksi, jätän varmaan tuon Medal Of Honorin listoiltani pois koska se ei ole mikään Must Buy peli, katson sitten myöhemmin hankinko.
Eilen kävin VPD:stä (http://www.vpd.fi) ostamassa Wipeout Fusionin ja Ace Combat 4:n PS2:lle. Fun Stationista (Itäkeskus) kysyin että onko niillä noita pelejä, niin siellä sanoivat että Wipeout Fusion ei ole vielä edes ilmestynyt ja Ace Combat 4:sta ne eivät tienneet oikein mitään. Silti niitä myytiin VPD:ssä. :)
Malokan
6.2.2002, 20:50:20
En muista. Siitä on niin kauan aikaa. Lahjaksi olen muutamia saanut...
Uusin on koneen mukana tullut FIFA 2001 peli.
Juu, Vpd on kyllä kingi ;)
Itse ostin medal of honor: Allied assaultin... tai oikeastaan tilasin sen ennakkoon, sillä pelihän ilmestyy vasta kuun puolivälissä.
Toki mulla se warena jo on, mutta nettipeliä ei pääse pelaamaan ;/
Viime peli minkä ostin taitaa olla Silent Hill 2 PS2:lle.
Square Finland
6.2.2002, 23:04:40
Juu..nyt mä muistan se oli Red Faction Ps2:lla. :P
RE: code veronica tuli postissa tiistaina ...en vaan ole päässyt kokeilemaan kun dreamcast on vielä tulossa... jos se vaikka tänään olisi ...sitä edellinen oli FF9
Treasure Hunter
7.2.2002, 12:22:29
Ostin viimeksi final fantasy 9
Metal gear solid pc:lle(menin eilen läpi, iha hyvä peli)
no tossa just äskeittäin tuli ostettuu Devil May Cry ja oon kyllä siihen peliin todella tyytyväinen
Viimeks oon ostanu GTA3, seuraava tulee olemaa FFX.
Niera Kuuranpoika
7.2.2002, 23:45:18
En ole ostanut pelejä nyt vähään aikaan, viimeisin oli Final Fantasy Tactics joskus loppuvuodesta.
Mä ostin DF LW:n ja pidän pelistä paljon... en tiiä minkä ostais seuraavaks ehkä ton Metal Gear Solid 2:sen Tai FFX:n... se riippu kumpi tulee ensin...
Viimeks tuli ostettua Emppire Earth peli.
Narbeleth
8.2.2002, 10:16:24
Nyt ei kyllä muista... Se oli joko FF9 tai sitten Vagrant Story jonka Carb meille ystävällisesti myi. Ei noihin peleihin ole turhan usein varaa..
Z-e-r-o
8.2.2002, 11:09:01
PS2:lle ostin GTA3 ja käyn ostaan kohta Devil May Cry:n ja sit ostan FF VI, MGS, FFX.
:D
erazori
8.2.2002, 22:14:02
Njaa, etten peräti Hl - Generationssia ostanut ihan kahden ylimääräisen cd-keyn takia. Toisaalta en sitä nyt pelannut ole varsinaisesti. Sitä ennen ostin D2 - Lord of Destructionin jota on mätetty kiitettävästi, ei voi muuta sanoa, että kun idea on täysin idioottimainen :) Olihan se hyvä joskus. Sitä ennen setäni osti kiltisti ff seiskan pc:lle ja oioioioi. Sen ääressä kului 150h kunnes menin jostain tyhmästä hetken mielijohteesta myymään sen. doh.
löysin joku aika sitten vanhalle Pleikalle (Legacy of Kain) Soul Reaverin, ja sehän oli yllättävän laatupeli...ei mennyt hukkaan ruhtinaalliset 99mk :) suositeltava pelielämys.
The death Magic
14.2.2002, 9:53:50
Pieni korjaus. Uusin/viimeisin peli minkä olen ostanut on FF7!
Ja ilo ylimillään.
Edited by The death Magic on 16.4.2002 10:30
Karppi
14.2.2002, 14:47:10
Originally posted by Narbeleth @ 08.2.2002 11:16
Vagrant Story jonka Carb meille ystävällisesti myi
Ottaa nyt hieman päähän. :)
Tjaa tjaa, viimeksi ostin Dark Cloudin (jonka äippä tosin maksoi) , ja soon ihan hyvä.
psaijai
16.2.2002, 10:26:58
Viimeks ostin FF7:n ja se on hyvä.
eilen ostin FF8... pakko oli ostaa uus ku vanha ei enää toiminu (liikaa naarmuja).,.. :(
Chrono
16.2.2002, 14:11:06
Ostin viimeksi Legend of Zelda: ocarina of timen ja se oli aika hemmetin hyvä.
Ostin ittelleni synttäri lahjaks Sims hot daten ja black&whiten..molemmat hyviä.
viimeisin taisi olla silent hill 2..
toistaiseksi paras ps2 peli mielestäni...
Max Payne. Huono.
THPS3. Huono.
Empire Earth. Huono.
Shadowgate (NES). Huono.
Oon kyllä myynyt jo noi kolme viimestä ja Max lähtee seuraavaks.
Final Fantasy VI. Ja kyllä, se on hyvä.
kyl se FFX oli viimeisin peli jonka ostin, viime vuoden loppupuolella. sen jälkeen en oo hankkinu mitään pelejä, ei oo mitään hyviä pelejä. Ite en oo pelannu kunnolla, n. 0,5 h on pelattu.....
Jak&Daxter tossa joulun jälkeen... tosin senkin olen vaihtanut pois jo. Ei ole mitään ostamisen arvoista sen jälkeen tullut. Ennen MGS2:ta tietty :D
Ikanan
13.3.2002, 21:57:44
Viimeksi ostettu on ff6 muutama viikko sitten. Ja vielä pari viikkoa niin päästään sitä jopa pelaamaan. Odotettavissa siis mahtavia aikoja.
Gabriel
13.3.2002, 22:00:42
Se on kyllä se Maailman Paras Peli, eli luonnollisesti Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty PS2lle. Aivan mahtavaa jälkeä on Kojima saanut aikaan, kyllä se PS2 rulettaa!
Viimeksi ostetut pelit ovat seuraavat, viimeisenä viimeksi ostettu jne:
Final Fantasy VI
Medal Of Honor : Allied Assault
Metal Gear Solid 2 : Sons Of Liberty
Command & Conquer Renegade
Kaikki hyvät pelit tuppaavat välillä tulemaan samaan aikaan, sitten saattaa taas olla pitkä tauko kun ei tule mitään hyviä pelejä, mutta semmoista se on.
isoSILLI
14.3.2002, 7:33:22
Hähää!!!
pskakkoselle devil may cry, joka oli ihan hyvä, mutta lyhyt.
psykköselle ffvi, joka on ihan ok...
eiku siis TOSI HYVÄ
Civ3. Riittävän hyvä :)
Veli osti jonkun theme park-väkerryksen ps2:lle viime viikolla. Kaikkea ne vielä kehtaavat myydä.
Wiiuwiiuwiiu
23.3.2002, 11:02:30
Final Fantasy 6 PSOnelle. Tarviiko perustella? FINAL FANTASY X ON JO VARATTU!!! MINULLE!!! HAEN SAMANA PÄIVÄNÄ KUN TULEE KAUPPOIHIN!!!
Kekezzinen
23.3.2002, 11:18:51
Viimeemmäks mä ostin Final Fantasy VI:n PSonelle.Se on iha sika hyvä peli!Hävii ainoastaan Final Fantasy 7:kalle.
No sitä ennen tuli ostettua...en mä muista :D
Aphrael
16.4.2002, 8:04:27
Ostin tuossa viime viikolla FF6:n (Playstation ykköselle)
ja sitä on nyt tullut pelattua aika monta tuntia. Ei osaa lopettaa... mutta pakko se on välillä nukkua ja syödäkkin. :D
Taitaa seuraava ostos taitaa sitten olla FFX.. :D
Edited by Aphrael on 22.4.2002 16:30
Pyromaniac
17.4.2002, 8:33:49
no tota oon ostannut ssx trickyn se on hyvä peli mutta menin sen tosi nopeasti läpi
Säkä Jake
17.4.2002, 12:37:38
Ostin viimeksi Final Fantasy 9:n ja se on ihan tajuttoman hyvä peli kandee ostaa :D
Diablos
17.4.2002, 15:08:27
MGS2!
Hähähähähää!
Ostin viimeksi Timesplitterin PS2:lle
Viimeaikoina en ole ostanut mitään koska säästän FF kymppiin
//Päivitys: FFX
Edited by Volt on 02.6.2002 22:31
Viimmeksi tais olla MGS2
ja seuraavaksi ostan tietenkin ton FFX!!! :D
Croppola
17.4.2002, 20:16:02
PC - Diablo II Lord of Destruction: Loistava lisäys loistavaan peliin. Ehkä kaikkien aikojen paras lisäpaketti mihinkään peliin.
PS2 - Devil May Cry: Loistava myös. Tosin sen lyhyys hämää hiukan mutta ne tappelut on niin hauskoja. "Eat Alastor, fiend!"
PSX - Silent Hill: Löytyi tämä kauhuklassikko halvalla osto ja myynti liikkestä Rovaniemeltä ja ostin... enkä kadu!
Hmmm.....ostin viimeksi ff9in(playstation) ja seuraavaksi
ff10pin(ps2) ....Se on varmaan hippu :)
Originally posted by Gabriel @ 13.3.2002 23:00
Se on kyllä se Maailman Paras Peli, eli luonnollisesti Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty PS2lle. Aivan mahtavaa jälkeä on Kojima saanut aikaan, kyllä se PS2 rulettaa!
Katsos, minäkin ostin samaisen pelin...
Mä ostin sen Hesasta viime viikon perjantaina, maksoin siitä mielestäni ihan käyvän hinnan, eli 50€...
Seuraavaksi olis hankintalistalla FFVI, FFX ja SH2
Locke Cole
20.4.2002, 9:33:12
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Se rulettaa... :D
Viimeksi: Codename: Outbrake
Seuraavaksi: FFIX tai FFX jos se tulee PC:lle
Toivotaan... Mutta codename oli kyllä ihan turha ostos!
Chrono
20.4.2002, 10:30:59
Viimeksi olen ostanut: Jet Set Radion Dreamcastille ja se on TODELLA upea peli!
Seuraavaksi olisi ostos listalla FFX, Shenmue 2, Kingdom Hearts (sitten kun se joskus tulee) yms.
Seyana
20.4.2002, 11:26:44
Min ostin paripäivää sitten FF6 pleikkarille,ja nyt säästetään sit kymppiin.
Viimeksi tuli hankittua tottakai FFX!! Aivan paras. Harvemmin muutenkaan ostelen pelejä, mutta ff:iä keräilen...
Sitä ennen ostin ff6:sen ja nyt on työn alla 8 ja athology..
Sepphiro
20.4.2002, 12:04:28
Tais olla Grandia II... Tosi hyvä paitsi se yksi puheosuus, joka KESTI KAUAN !!!
Sain viime viikolla jenkki-VF4. En oo kyseistä peliä testannu, ei oo konetta, kaverilla lainas....
Kyllä uskon et peli on iha Uberi, muttei läheskään graafisesti arkaden luokkaa. Pelattuvuus ratkaisee;)
Edited by Pexi on 23.4.2002 04:58
The Game
23.4.2002, 7:19:53
Ehrgeiz (http://www.squaresoft.com/web/games/ehrgeiz/) -pelin ostin Mustasta Pörssistä (http://www.mustaporssi.fi) viimeks, ja on tosi hyvä! :D
jemina
23.4.2002, 12:52:18
Ostin ICO:n... Se on tosi hyvä, kylläkin aika lyhyt. Suosittelen! :)
C:\Jemina Puumalainen\J Yuna&Tidus.jpg
Commandos II:sen se on ihan himo peli... Onneks ostin siinä on tosi kommando meininkiä...
FF6 ja hyvä ON, en ole vielä pelannut läpi... mutta kuulemma oon yli puolenvälin.
- Harza
Predator
3.5.2002, 17:41:23
Viimeksi ostin MetalGearSolid2.Aivan TÄYDELLINEN peli!!! :D
No viimeisin pelien ostoon liittyvä tapahtuma oli kun ennakkotilasin FF X Player Onesta (siinä tulee sellanen t-paita kaupan päälle, sen takia sieltä) Milloinkas mä viimeksi ihan ostin pelin.......hmmm......oliskohan se ollut niinkin pitkän aikaa sitten kuin viime syksynä, ja silloin ostin Arcanumin En ole vielä edes pelannut sitä. Nyt kylläkin just asennan sitä :)
Tiituli
15.5.2002, 12:24:09
*Mietintää* tais olla ff9......Ja on ollut ostamisen arvoinen (pitäis ostaa kyllä grandia...)
ps2:selle red factionin muistaakseni
Mä hankin THPS3 viimeks, mutta seuraavaks pitäis ostaa kesälomalla PS2 ja FFX. :)
Banjo_Bill
22.5.2002, 10:17:16
Viimetteeks olen ostanut Virtua Fighter 4.
Vieläkin on tiukka treenikausi menossa, joten on vielä turhan aikaista tuomita. Toistaiseksi vaikuttaa ihan hyvältä.
Pleikka ykköselle, viimetteeks ostamani peli oli FF6.
Oikein mukava oli se.
Hmm...Taisi olla Final Fantasy VI, PSonelle ja hyvä on.
Edited by ComaJ on 22.5.2002 11:44
Viimeksi taisin ostaa Final Fantasy 6 ... joo..niin se taisi olla. :)
viimeksi taisin ostaa vagrant storyn..ihan hyvä peli..en ole kyllä vielä päässy sitä läpi ku olen siinä jumissa :eh:
Khazar
22.5.2002, 14:27:26
Viimmeisin pelini, jonka ostin oli Black&White (ja siitä on kauan), olihan se ihan hyvä.
yksisiipi
22.5.2002, 16:36:20
Mie ostin puoli vuotta sitten King Of Dragon Passin ja kyl se hyvä peli on. En ole tosin vieläkään pelannut lävitse, mutta se onkin melekosen hankala.
-Aeris-
22.5.2002, 16:41:05
Anttilan halpiskorista ThemeParkWorldin pc:lle. :D Alkuperäisversio on niin mainio että piti ostaa tämäkin kun maksoi niin vähän.. (muistaakseni joku 16€) Enkä edes pettynyt, mikäs siinä, hauskaa ja helppoa ajanvietettä. :D
Crow87
31.5.2002, 18:46:56
FF6 on viimeksi ostettu ja on niin tuore että en ole edes on kerinnyt pelata läpi.
Min ostin NHL 2002 pelin, son ihan hyvä, ainakin minä tykkään
:]
Roleplayer
1.6.2002, 20:37:21
Siitä on todella kauan kun olen viimeksi ostanut pelin mutta viimeinen peli minkä olen ostanut on:
Final Fantasy IX
totta en ole sen jälkeen ostanut yhtään peliä ja onhan FF:in ostamisesta jo hemmetisti aikaa...
AlkoTanko
2.6.2002, 8:15:59
FINAL FANTASY X tietenkin! Kun sen näki liikkeen hyllyssä, hyvä etten alkanut tanssimaan. Seuraavaksi sitten muut Final Fantasyt eli VII, VIII, IX ja Anthology. Niiden jälkeen voikin alkaa odottelemaan Kingdom Heartsia. :D
Locke Cole
2.6.2002, 11:54:21
Olen kyllä jo vastannut tähän mutta: viime peli minkä ostin on Final Fantasy X. Hieno, mhatava, upea, cooli: todella hyvä peli.
Uusimmat
PS2:Final Fantasy X (tietenkin se on paras)
PSone:Final Fantasy VI (huippu)
PC:No one Lives Forever (hyvä peli)
ja seuraavat ostot.....
PS2:The Getaway,Stuntman,Kingdom Hearts,Virtua Fighter4 ja jotain muita huippuja....
PSone:Final Fantasy Anthology
PC:ei hajuakaan........
Edited by Chang on 02.6.2002 14:39
Amadeus III
2.6.2002, 14:01:02
Jedi knight 2 jedi outcast, ja oli kyllä paras ostos minkä olen ikuna ostanut aitona kaupasta.
Originally posted by Kaiser Dragon @ 07.2.2002 00:42
En ole ostanu pitkää aikaa mitää peliä, ja viimeksi taisin ostaa Max Paynen (PC:lle) :huh:
bigspin
2.6.2002, 15:38:14
final fantays 6:sen pleikkarille.ja on se kyllä aika hyvä :)
Tristam
2.6.2002, 15:43:17
Viimeksi ostin Final Fantasy X:n tietenki ps2:lle...
ja on muuten hyvä peli
FantasyManIX
2.6.2002, 21:20:30
Minä ostin viimeksi FFX pelin VPD:stä.
Viimeksi ihan kaupan hyllyltä lähti tripla pelitys.
Ensin Anttilan hyllystä kainaloon Civilization 3. (PC)
Sitten Citymarketin alekorista Gabriel Knight 3. (PC)
Lopuksi Mustasta pörssistä Zelda: Oracle of Seasons. (GBC)
Captain Cid
24.6.2002, 14:17:57
Ostin Pleikkarille Driver 2:n. Tosin siitäkin on jo aikaa.
Juu mulla on jo tuolla viesti mut siitä on jo 100 vuotta...
Eli tällä välillä oon ostellut FFX:n, MGS2:n, worms Armageddonin tietokoneelle. Ostan Kingdom Heartsin heti kun se ilmestyy.
Silver
24.6.2002, 14:44:52
Tästä topicistahan ei huomaa ollenkaan kuinka piratismi valtaa mualimaa..
No kuitenkin, omani taisi olla Morrowind.
Yhtiä pelifirmoja mitä tuen mielelläni..
Mee osti Final Fantasy 10 Ps2. ^^
Stilzkin
24.6.2002, 17:14:16
Viimeksi taisin ostaa Tekken 3:sen... Hmm... Juu, oli se se.... Eka meni rikki niin piti ostaa toinen!!!
Michael
25.6.2002, 8:42:25
Pleikkarille en ole ostanut pelejä vuosiin... mutta silloin kun ostin se tais olla ehkä SPAWN... siis silloin wuonna kiwi ja tuhka...
Mutta pc:lle ostin AVP2... aika kiwa peli... Ja perjantaina käyn ostaa PS" ja FFX... toivottakaa onnea että mun palkka tulee perjantaina...
-Siunausta-
Lähiaikoina ostettu:
Beatmania + asiaan kuuluva ohjain ja Tenchu 2 PSX:lle. Kummatkin ihan hyviä, en pettynyt.
FF VII Pleikalle, kun aiemmin olin pelannut lainakappaleilla. Kolmas kerta läpi. :D
Tietokoneelle Civ3 joskus viime vuoden puolella. Kone jaksaa pyörittää sitä hädin tuskin.
Hitomi
25.6.2002, 12:29:38
Viimeinen ostos oli FF X ja luonnollisesti pleikka kakkoselle.
Final Fantasy Anthologyn, just eilen :D pelannut koko päivän ja yön. Pleikkari ykköselle. Olen pelannut vasta FFIV:sta joka vaikuttaa tosi hyvältä.
puh,
MGS2 ja FFX PS2:lle
ja MGS tietsikalle...
Juu, Metal Gear iski...nyt vaan rukoilee että MGS3 tehdään....
(siis rukoilisin, jos mie rukoilisin, mutkun en rukoile!!!...:eh:... siis toivon että se tehtäisiin)
Tommistus
1.7.2002, 18:23:55
Viimeisin peli jonka ostin... Hmmm...
Kyllä se taitaa olla toi FFX PS2lle. Enkä kyllä kadu ostosta!
FF VII siis siinä on mahtava peli, mutta kun olen jumissa siiinä... Mutta muuten oli niin hyvä peli että...
Seuraavaksi ostan MOPON... Enkä osta pakosti enää mitään peliä!
Viimeksi ostin PC:lle Tony Hawk's Pro Skater 3:n jonka oon menny läpi jo noin 20 eri ukolla
rayman :D ehkä 4 vuotta sitten.
no juu, veli hoitelee onneksi pelien ostot ja mun ei tarvii kuin pelata :)
oon ostanu tässä hiljattain muutaman rpg:n
ff7,ff9 ja grandia
ff7 sen takia että myin sen pari vuotta sitten kun luulin ettei sitä jaksa enään pelata yhden läpäisyn jälkeen
Meinasin jo unohtaa minkä pelin ostin viimeksi, mutta sehän oli tietenkin FFX. Se on kyllä hyvä peli :D
Pistänpä ranttaliksi, ja vastaan tähän uudestaan.
Ostin viimeksi FF6:n, FF Anthologyn ja FF Legendin.
Kaikki on olleet ostamisen arvoisia, mutta vasta Legendin olen ehtinyt läpäistä. Kutonen on pitkällä, ja Anthologyn kumpaakaan osaa en ole edes ehtinyt aloittaa...
Nightblade
6.7.2002, 17:19:43
No viimeksi ostin Outwarsin. Sain sen halvalla, 80mk. Yleensä en kyllä osta pelejä, vaan haen ne netistä. Ja viimeksi hain Crash Bandicoot: Huge Adventuren GBA:lle.
Jabberwokki
8.7.2002, 14:32:23
Ostin Red Factionin 25:llä eurolla. Minä tykkäsin siitä, tulisi jo se kakkonen.
ostin viimeksi ffx...vaikka siitä onkin aikaa en oo jaksanu ostaa mitään muuta...
Ostin Resident Evil 3:sen Pc:lle 7 eurolla, siinä oli sijoitusten sijoitus. Vuosi sitten pelasin psx:llä ja nyt sitten tuli yhtäkkinen himo uudestaan kaluta tuota peliä.
*Kansa vaatii verta ja suolenpätkiä*
Final fantasy anthology psx
Final Fantasy IX ja Final Fantasy VI Ps ykköselle pari kuukautta sitten.
Dagger
10.7.2002, 13:22:31
Viimeksi noin viikko sitten ostin Tekken Tag Tournamentin. Olin jo hieman kyllästynyt Tekken3`sen hakkaamiseen, ja vaikka Tag Tournament muistuttaa sitä aika paljon, niin jaksan silti pelata lisää. Onhan sen nyt ainakin grafiikaltaan hienompi ^^
Ceassa
10.7.2002, 14:44:13
Ostin viimeksi Final Fantasy IX:n Platinum-version, noin viikko sitten. Entinen (piraatti, köh köh :eh: ) oli niin huonossa kunnossa ettei se lähtenyt enää pyörimään... =/
Kreifi
11.7.2002, 16:30:02
PS2 - Grandia 2
Tuskin olen alua pidemmälle päässyt, kun FFX:ää olen hakannut vaikka läpikin jo mennyt.
*Miettii ankarasti* Mahtoi olla Uplink ;)
tänään warcraft III
ihan jees strategiapeli
The Blinzar
16.7.2002, 12:19:48
PS2 - Kengo: Master of Bushido
Ihan kiva japanilainen miekkailupeli.
RBelmont
16.7.2002, 14:58:48
Tenchu 2
Ihan kiva, MUTTA se pelattavuus....
Maximus
16.7.2002, 18:12:20
Viime Perjantaina PS2:lle MOH:Frontlinen.Hyvä peli joskin lyhyt.
mikotomew
16.7.2002, 19:09:28
viimeisin ostokseni oli Final Fantasy X (en kommentoi vielä), sitä ennen Chocobo racing (ihan menettelevä) ja sitä ennen Final Fantasy IX(toosi hyvä).
Sorry, on pakko taas vastata. Ostin nimittäin viikonloppuna nämä pelit:
-SaGa Frontier 2 (mainio, kohta jo läpi...!)
-Vagrant Story (vähän ehdin jo testata, ja vaikutti aivan loistavalta)
-Star Ocean 2 (sama juttu)
RED XIII
18.7.2002, 11:10:28
Viime kuussa Heroes of Might and Magic IV
Kumama
18.7.2002, 23:45:36
se oli Crash bash ku käskettiin ostaa joku kaksin peli ettei tarvi vahdata vaan vierestä ku toine pelaa ollaan isoveljen kans melkei pelattu se läpi. joten seuraava ostos taitaa olla CTR.
Crow87
22.7.2002, 11:49:55
Viimeinen ostettu on Final Fantasy X.
Sitä ennen ostin Final Fantasy VI
Griever
24.7.2002, 14:51:38
Peli minkä ostin viimeksi, oli FFX. Sen jälkeen tohon on vielä ilmestyny THPS3 ja Tarzan Freeride GameCubelle...
hulluz
27.7.2002, 21:46:20
Viimeisin peli minkä osti oli Medal Of Honnor:Frontline.
Daim the Damned
30.7.2002, 13:38:35
Taisi olla Medal of honor: Allied assault eli MOHAA :D
Viimeisin peli minkä sain oli Golden Sun GBA:lle.
Viimeisin peli minkä ostin oli Megaman X5 PSX:sälle.
Hotaru
30.7.2002, 14:03:15
Viimeksi ostin Final Fantasy X, isän antamilla rahoilla kuitenkin.
Raziel86
31.7.2002, 17:53:31
Viimeisin peli jonka olen ostanut, isän rahoilla, oli Final Fantasy X.
Hieno peli ja muutenkin hyvä ostos...
Malokan
31.7.2002, 18:43:10
PS:lle ostin kuukausi sitten Vagrant storyn ja PC:lle viikko sitten Homeworld: Cataclysm pelin.
VS:ssää en ole vielä pelannut läpi mutta hieno pelihän se on.
HC on upea mutta yksinpeli on aivan liian lyhyt. Nyt täytyisi etsiä jostain tuttuja pelaamaan moninpeliä.
Ultimate3
2.8.2002, 15:25:04
Viimeksi ostin Super Smash Bros. Meleen ja sekin on menty jo läpi.
Final Fantasy 9. Muutama viikko sitten. On menty jo läpi. Nyt ei sitten tiedä mitä hankkisi, kun en tuota PS2 omista... Kuka haluaa tehdä lahjoituksen...? :eh:
Zell Dincht
2.8.2002, 18:42:44
Viimeksi taisin ostaa ff7 ja seuraavaks pitäs ostaa ffx.
EDIT: olen ostanut jo FFX:n.
kawaii-chan
5.8.2002, 22:36:27
Viimeksi? Siitä on niin kauan aikaa....
Taisi olla viime vuonna ostettu FF9... Sen jälkeen ei ole pahemmin ollut rahaa =/
Mutta
seuraava peli jonka aion ostaa, on DiabloII ja sen lisäpaketti..
Tiedän olen ajastani jäljessä, mutta minkäs teet, kun rahnaa ei ole :cry:
Tässä viikko sitten ostin King´s Quest VIII:n Toptenin löytölaarista hintaan 7 euroa.
Joskus aikaisemmin olin omistanut kys. pelin, mutta möin sen jostain ihmeen syystä. Kaduin päätöstä ja nyt menin ja ostin uudestaan tämän rooliseikkailun itselleni. Kesti viikon tuon läpipeluu ja tunsin saaneeni vastinetta rahoilleni.
FFX ja europa universalis2 tuohon universalikseen en ole oikein vielä päässyt sisään koska peliun käyttöliittymä on niin hankala ja muutenkaan sitä ei jaksa oikein pelailla kun FFX on vielä kesken :D
ps2 ostin tossa viimeksi Tekken Tagin ihan sen kaksin pelin takii kun en vielä omista semmosta.
ja tos just psone:lle ostin diablon vanhan klassikon.
viimeks ostin Warhammer II Diablo Starcraft + expansion cd setin dosesta...
Leviathan
10.8.2002, 14:14:16
Itselleni FF Anthalogy.....Pakkohan sekin oli ostaa!
Rowena
11.8.2002, 10:52:55
Viimeksi ostin Final Fantasy 6:n...
Malttamattomana odottelen sen saapumista :)
Zell Dincht
11.8.2002, 17:37:10
Ostin just eilen final fantasy 10:n.
Tar_Minastir
13.8.2002, 17:41:59
Viimeks tais tulla ostettua Baldur's Gate 2 Alennusmyynnistä, on muuten mielettömän hyvä ostos suosittelen muillekin :D
Viimeisin peli jonka ostin on yllätys yllätys Final Fantasy 10 PlayStation 2:lle.
Tänään sain Smash Court Pro Tennis Tournamentin. Oli pakko hommata ku ei oo tennis peliä ja mulla menee siihen segan peliin pelihallissa kaikki rahat :)
Banjo_Bill
20.8.2002, 10:55:24
Minää ostin kesällä Medal of Honor: Frontlinen.
Sensori
21.8.2002, 22:11:26
Disciples II: Dark Prophecyn.
aeris2
24.8.2002, 13:24:24
Tuli tos joku aika sitte ostettuu FFX, nyt mietin pitäiskö ostaa Grandia II vaiko säästää...
Viimeksi ostin FF anthologyn... Sitä on tullut hakattua hetken...
X-wing: Alliance PC:lle. Epäsuoraa jatkoa X-wing:ille ja TIE Fighter:ille, erona se, että XWA on paljon juonipainotteisempi. Pelissä myöskin lennetään ensimmäistä kertaa esim. Corellian engineering corp.:in YT-1300:lla (mm. Millenium Falcon kuuluu tähän luokkaan.) Siis XWA on ns. lentosimulaattori, jossa eri tehtävissä joko vain kuljetetaan rahtia tai hyökätään Imperiumin alusten kimppuun. Tähän asti ollut hyvin kiinnostava, varsinkin tällaiselle SW-fanille :)
Sami E
27.8.2002, 23:51:49
Shadow Hearts PS2:lle. Mukavan tuntuinen hieman Final Fantasyja synkempi rope, joka on kuitenkin ainakin pintapuolisesti aika samantyylinen kuin etenkin PSX-FF:t. Pelistä kyllä löytyy kiinnostavia ideoita juonen ja pelimekaniikan puolella, kuten Judgment Ring. Peli sijoittuu "oikeaan" maailmaan, joskin anakronismit, tarut, sadut ja huuhaa temmeltävät pelissä oikein mukavasti. Varsin hilpeää ääninäyttelyä. Peli on kyllä vaikeammasta päästä, joku viisi tuntia pelattu ja Game Over tullut jo kolme kertaa. Pitäisiköhän turvautua menneiden aikojen rope-taktiikkaan, tasojen keräämiseen?
Ja voi jumaluta näitä vastauksia! Pelin nimi tai yksi sana, sepä on kiinnostavaa. Nyt modet riehumaan!
Ostin Grandian ja Parasite even, ensin mainittu on muuten loistava peli..
Justin1
30.8.2002, 13:16:09
minä ostin viimeksi shaolin pelin ja sitä aika semmin Grandin (shaolin tappelu peli) no siinnä taisi muita viimeksi ostetut. (pleikallle)......
Edellisin ostettu peli oli peräti ihan FFX.
Tämäkin topic aika retee tosiaan kun alkaa olemaan nuo vanhimmat postit jo huvittavan vanhoja..No odotetaan 10 vuotta lisää niin sitten katsellaan, että mikä oli viime peli jonka ostit ;)
bastard
1.9.2002, 10:53:34
Viimeisin on Mario Advance 2. Sitä ennen Vampire Night PS2:lle. Vampire Night on kyl aika paska valopistoolipeli.
Hommasin just FF Anthologyn ja sen pitäisi saapua mulle ensiviikolla :) Tällä viikolla ostin FFX:n...
Taisi olla FFIX :p Se on jo pelattu läpi, vähän liiankin helppo, must say...
Sitä ennen oli ehkä FFVI, en muista tarkalleen. VI:ssä on vaikeusastetta kunnolla :P en ole vieläkään päässyt läpi XD
Uusin peli on Devil may cry, en ole ennen tämän tyyppisiä pelejä ostanut joten odotan innolla kun se tulee postissa. ^^
Tuli samalla tilattua Tekken4, mutta se ilmestyy vasta syyskuun puolenvälin jälkeen joten sitä saa odotella...
Uusimmat pelini taitavat olla:
FF VI - PSX
Alien versus Predator Gold Edition - PC
+ nes- ja snes-emulaattorit ja kasa pelejä PC:lle
Tais olla Final FantasyX ja sekin on pelattu läpi :eh: muuta ei nyt tuu mieleen...
Medal Of honor: Allied Assault Pc:lle. Loistava yksinpeli ja moninpelikin ihan ok
Tais olla Gran Turismo. Oikeestaan sen osti veli, mu hällä väliä.
bastard
4.10.2002, 18:43:50
Tekken4 on viimeisin, sen ostin 18.9. Pari viikkoa ennen tota ostin ToCA Race Driverin ja huomenna ostan Hitman kakkosen.
Silver Wolf
5.10.2002, 9:43:56
Neverwinter Nights elokuun alussa - miksikö? Sen pitäisi olla lahja isosiskolleni, mutta totuus on että minä pelaan sitä enemmän. Seuraavaksi on n. 5 - 10 pvä kuluttua Icewind Dale 2.
Vääh. Ei taijja olla miulla rahhaa peleihin laittaa. Mut ostatin pikkusiskolla Simssien uusimman lisäosan. Unleashedin englanninkielisenä. Nää on näitä laatupelejä :P Mut sitä ennen oisko ollu se FFX. Sitäkään en maksanu ite. Viimesin oma ostos olis sillon FFVI. Kukaan ei halunnu tietää tuota.
Taisipa olla kaikille tuttu Final Fantasy X. Seuraavana ostoslistalla Kingdom Hearts..
Adl2000
9.10.2002, 12:01:02
Viimeksi?
... Doom GBA :D
Belgarath89
9.10.2002, 14:25:32
WWF SmackDown 2: Know your Role: varmaan paras wrestling peli PS:ällä!!! =)
Rowena
9.10.2002, 16:52:07
Vihdoin viimein sain hommattua Final Fantasy IX:n. En malta odottaa sen saapumista, pääsen varmaankin jo syyslomalla pelailemaan sitä :)
sketsie
10.10.2002, 19:43:29
Viimeksi ostama peli oli NBA streets kun se makso vain vaivaiset 19 euroa. Ja seuraava peli on yllätys yllätys GTA Vice city
timmy87
11.10.2002, 15:40:32
Viime peli jonka ostin oli FinalFantasy X
ja millehän koneelle sen ostin? :huh:
Makso jotai 62 € :)
Chastity Rowan
11.10.2002, 18:24:26
Tällä hetkellä viimeisin ostos taitaa olla ffx ja olen sihen koukussa!
Neo-Bahamut
11.10.2002, 20:18:06
Taitaapi olla Mafia. Todella hyvä ja hauska peli :) tosin turhan helppo,läpi parissa päivässä. (onkohan minulla elämäkin?)
Liquid
14.10.2002, 15:36:04
Viimeks taisin ostaa - GTA3:sen - ps2:selle.
Suosittelen kyseistä peliä, jos joku nyt sitä ei vielä omista.
Sfigi
16.10.2002, 20:48:53
ostin viimeksi FFX
Ostinpas Final Fantasy VI:n pleikkarille! Ostin sen kaverilta ku sitä tympi koko peli ku ei päässy yhestä etanasta eteenpäin. ;D Myi sen sitten 10€.
Ostin näilläkin foorumeilla käyvältä FullMoonilta Saga Frontier II:n, joka saapui postissa Evolution pelin kanssa. En ole vielä ehtinyt kumpaakaan testata.
Meikäläinen osti GameCubelle: The Legend of Zelda - Wind Waker -pelin. Isäni yrittää vähän rajoittamaan, mitä ostellaan.
Ostin viimeksi tosi hyvän pelin, joka sijoittuu fantasia maailmaan jossa kaikki magic on kadonnut 1000 vuotta sitten sodassa( eli tosta voikin jo hyvin päätella mikä ff peli on kyseessä :) )
Viimeinen peli, jonka ostin taitaa olla ''The Sims'' ps2:lle. Se ei ollut niin hyvä peli, kuin luulin. Lisäksi se oli vielä tosi helppo peli. Sain sen vedettyä läpi viikossa. Nykyään, kun en jaksa pelaa sitä, niin laitoin se hyllyllle.
GTA Vice City PS2:selle. Seuraavaks ostan suuraavan GTAn jos ne tekee semmosen.
FullMoon
2.10.2003, 16:07:20
Ostin tuossa eilen Dark Chroniclen, ja ihan hyvältä peliltä näyttää. Olen kyllä myöskin ostamassa Sami E:ltä Suikoden III:n, ihan liikaa rahan tuhlausta...
FFVI, joskus jouluna. Taitaa olla ainoa peli jonka olen itse ostanut.
Gabriel
2.10.2003, 16:39:55
Olisikohan ollut tuo Crash Bandicoot 3: Warped joka tuli ostettua kesällä tyttöystävän kanssa. Anttilassa alehyllyssä oli ja melko halpaan hintaan meni (käyttämätön platinum-peli), joten tuli ladottua rahat tiskille ja mentyä kotiin tahkomaan. Oikein kiva peli joka oli meillä molemmilla aiemminkin, mutta katosi sitten kummaltakin. Tämä uusi jäi sitten minulle kun itse sen olin maksanut, mutta tuli havaittua että time trial -ennätykset siirtyvät muillekin tallennuksille, joten pakko kyllä välillä hänellekin sitä muistikorttini kanssa lainata.
Hauska ja paikoin liiankin haastava peli. Tekeminen ei kyllä lopu läheskään heti. Pidän siitä melko paljon. :)
Viime viikonloppuna hankin vihdoin sen uunituoreen Jedi knight: Jedi Academyn PC:lle.
Altercamo
2.10.2003, 18:25:17
Pari viikkoa sitten FF VI:n. En olekkaan vielä ehtinyt pelaamaan. (pitääpä muistaa editoida, kun ostan FF IX:n omaksi. Lainassa on tullut sitä spelailtua...)
Banjo_Bill
3.10.2003, 9:08:30
Tuossa viime perjantaina postiluukusta kolahti Soul Calibur 2 Xboxille. Nyt on olo jotenkin tyhjä, sillä vuosien odotus on nyt päättynyt... kylläpä se kestikin.
Minäpäs taisin ostaa viimeksi the Legends of Zelda Wind wakerin kuutiolle... Se on kllä hyvä peli kannattaa koettaa jos vähänkään pitää Zelda peleistä^^On se kyllä ehkä vähän lyhkänen ja muuta...
No ostin sen silloin kun se ilmestyi... päivä on jo kadonnut mielestä.
-sorrowbringer-
3.10.2003, 10:11:25
Ostin viimeksi The Sims Double deluxe-paketin pc:lle ja sitä ennen (olisko kuukausi aiemmin) Tekken 4:n ps2:lle. Addiktoivia molemmat..
Viimeksi ostin PS2:lle Tomb Raider: Angel of darkness -pelin. Sitä on tullut pelattua suhteellisen paljon kyllä, mutta ei siltikään päässy loppuun.
Seuraava pakollinen ostos on kyl Broken Sword 3 PS2:lle.
Kirishin
3.10.2003, 12:54:58
jaa a...
Keskisellä ollessa kipitin peli hyllylle aikomuksena ostaa LOTR the two towers PC:lle, muuta satuin menemään pleikka pelien ohi ja näin siellä ff9:n kääntelin sitä hetken, sitten isoveli tuli ja kehotti ostamaan sen... no, nyt sitten pelailen sitä, vaikka joskus olin sitä mieltä, että se on surkea peli (en ollut ikinä pelannut) ei pöllömpi peli ollenkaan! :D
Vegeta7
3.10.2003, 16:00:31
Ostin viimeksi FF Originssin, en ole vielä jaksanut mennä niitä "läpi", mutta hyvä ostos kuitenkin!
Seuraava ostos on varmaankin WWE Smackdown: Here Comess The Pain tai Unlimited Saga
Ferithem
3.10.2003, 16:16:37
Minä ostin viimeksi Final Fantasy Anthologyn, jonka löysin Ruotsista pilkkahintaan. Pakkohan siihen oli tarttua, kun se sattui olemaan ainoa kappale ja hinta oli euroissa noin reilun kympin luokkaa.
En usko ostavani lähiaikoina uusia pelejä, mutta joululahjaksi toivon Final Fantasy Tactics Advancea ja Pokémon Sapphirea, kummatkin Game Boy Advancelle. Taskupelit rullaa.
gorppi
3.10.2003, 16:17:17
Taisin ostaa tuolta samaisesta Keskisen kyläkaupasta X-Wing Alliancen halpalaarista. Paljoa ei maksanut, ja hyvä pelihän se kaikkiaan on. Ei mennyt rahat aivan hukkaan. Seuraava ostokseni tulee olemaan Dx2, rahatkin ovat jo valmiina... Kunhan saan vain sen käsiini...
Crimson
3.10.2003, 16:19:23
Ostin juuri viikko-pari sitten Guilty Gear X2'sen.
Ehana peli.
Orion666
3.10.2003, 16:56:50
Ostimpas tossa jonku aikaa sitte Kingdom Heartsin, pääsin sen läpiki jo. Se on kyllä sitte ihana peli!
Von Wiensburgh
3.10.2003, 17:02:15
Edellinen peli on Neverwinter Nights: Shadow of Undrentide (Eli lisäosa. Lasketaanko se peliksi??). Sitä aiemmin sain Star Fox Adventures:in ja itse ostin viimeksi käytettynä heinäkuussa Wizardy - Tale of forsaken Land:in ja Primal:in.
Seuraava tulee varmasti olemaan NHL 2004 Cubelle. Kunhan vain saisi rahaa jostain ....
Isosiskoni kanssa yhteiseksi Golden sun 2:The lost age-peli Gameboy advancelle. Ihan mukava peli se on..
Dezibeli
3.10.2003, 19:44:42
Minä ostin viimeksi aivan loistavan pelin, pilkkahintaan.
Olin etsimässä itselleni huulirasvaa, mutta jotenkin onnistuin eksymään pelipuolelle ja sitten näin siellä semmoisen tarjouskojun. Minulla ei ollut mikään kiire, joten menin sinne penkomaan ja olin näkevinäni pelin kannen, jossa luki: Silent Hill. Aloin suurinpiirtein viskoa pelejä lattialle ja sitten yletyin kyseiseen peliin ja se oli kuin olikin Silent Hill ! Ja se maksoi vaan 20 euroa.
Sekosin ja ostin pelin itselleni ja menin heti kotiin pelaamaan sitä.
Von Wiensburgh
4.10.2003, 14:30:22
Ja nyt kieltämättä olen tyytyväinen: Ostin sen NHL 2004:n ja se pitäisi tulla kotiin ensiviikolla. Joten se on uusin ostokseni ....
Hmm ... Olisiko pitänyt Edittaa?
Alkujaan kirjoittanut Désirée La'Esurio
Minä ostin viimeksi aivan loistavan pelin, pilkkahintaan.
Olin etsimässä itselleni huulirasvaa, mutta jotenkin onnistuin eksymään pelipuolelle ja sitten näin siellä semmoisen tarjouskojun. Minulla ei ollut mikään kiire, joten menin sinne penkomaan ja olin näkevinäni pelin kannen, jossa luki: Silent Hill. Aloin suurinpiirtein viskoa pelejä lattialle ja sitten yletyin kyseiseen peliin ja se oli kuin olikin Silent Hill ! Ja se maksoi vaan 20 euroa.
Sekosin ja ostin pelin itselleni ja menin heti kotiin pelaamaan sitä.
Tuota kutsuisi jo löydöksi!
Edellinen peli jonka ostin taisi olla Silent Hill 3, tai no ostatin sen siskollani, mutta maksoin siitä osan joten se on virallisesti nyt minun ostamani peli. Ihan kokonaan itse viimeksi kaupasta ostettu peli oli Age of Mythology, koska se jostain syystä oli alennuksessa, ja nyt on tilauksessa kauan metsästämäni Phantasmagoria 1, mutta koska sitä ei ole vielä maksettu niin se ei periaatteessa ole vielä "ostettu" peli. Seuraavaksi ajattelin hommata itselleni sen Silent Hill Remaken kun se joskus ulos putkahtaa, FFX-2 oli harkinnassa mutta taidanpas jättää ostamati, ei nimittäin trailerit sun muut olleet kovinkaan kutsuvia paljaine pyllyineen ja tisseineen....
freyelise
4.10.2003, 19:50:58
Pelejä tulee ostettua sen verran harvakseltaan köyhyyden takia, että täytyy panostaa laatuun enempi. Eli tehdä vain laadukkaita heräteostoksia.
Viimeisin taisi olla viime keväällä 2003 ostettu Fallout, Anttilan halpislaarista uudelleenjulkaisuna. Sen verran tuo nimi oli tälläkin foorumilla kävellyt vastaan että päätin sen olevan juuri se peli mitä minä tarvitsen, eikä hintakaan ollut kovin huikea. (olisiko ollut 7 euron paikkeilla)
Ihastuin peliin heti ensimetreiltä lähtien. Tunnari toi kyllä aluksi hieman epäuskoa, mutta kun tajusi mistä alkudemon hilpeydessä on kyse niin repeilyä ilmaantui vähän väliä. Itse peli sitten oli melko nopea omaksua ja tuntui heti miellyttävältä. Ensimmäisen hahmoni luomiseen taisi vierähtää puolitoista tuntia ja sitten vaan kovaan, karuun post-apokalyptiseen maailmaan pelastamaan sitä!
Fallout vaan toimii. Pelatessa on miellyttävä vapauden tunne kun voi mennä itse mihin haluaa ja seurata valitsemiaan pikkujuonia halunsa mukaan. Ensimmäinen pelikerta oli tyydyttävä, mutta jätti silti nälkää pelata peli vielä uudestaan ja koluta niitä pikkujuonia mitä ei edellisellä kerralla niin tutkinut.
Pelissä on varmaan vieläkin juttuja mitä en ole nähnyt, mutta jostain syystä ei vaan tule enää pelattua. Mitä luultavimmin se johtuu ajan puutteesta, sillä vielä hiukan kutittaisi koluta aavikkomaiseman viimeisetkin kolkat. Suosittelen Falloutia kaikille tietokoneroolipelejä pelaaville vaikka vanha peli onkin, sekä Fallout kakkosta itselleni.
Tämä viesti on muuten suunnattu saattamaan häpeään kaikki kahden rivin postaukset tässä ketjussa, jos se ei vielä ole selvinnyt. Mutta on Fallout silti hyvä peli. (tai sitten minä vaan haluan päästä Graniitin kaveriksi)
Lloope
4.10.2003, 20:01:22
No viimeksi ostin demo-cd:n joka tuli pelaajalehden mukana. Mutta jos puhutaan kokonaisista peleistä, niin viimeksi ostin dark chroniclen. Tai oikeastaan timesplittersin. Tilasin dark chroniclen sunnuntaina ja maksoin sen saman tien. Sitten tiistaina ostin timesplittersin (erittäin huono ostos muuten, en ole jaksanut edes pelata kökköä yksinpeliä) ja keskiviikkona tulikin jo dark chronicle. Riippuu miten ajattelee. Dark Chronicle oli kyllä hyvä ostos, erittäin hyvä rooliseikkailu ja lopun mielipiteeni voittekin lukea 'Sony' alueelta threadista 'dark cloud 2' :)
ManijaiNinja
6.10.2003, 9:52:35
Meille ostettiin viimeksi Heroes of Might and Magic: Quest for the Dragonbone staff.
Sitä en enää pelaa....vaikea..
Roxsheena
6.10.2003, 13:47:05
Minun tuorein ostokseni on Chaos Legion ja tykkään siitä kovasti.
Harmikseni olen jo melkein läpäissyt sen vaikka ostin sen alle viikko sitten... :cry:
Storm Summoner
6.10.2003, 14:38:24
Tämä poikapa osti 8-bittiselle Nintendolle alkuperäisen Castlevanian kirpputorilta. Kiva peli.
Uber Weapon
9.10.2003, 6:06:24
Ostin Soul Calibur 2:sen kai viime viikolla. Loistava peli itseasiassa. Olen ollut pitkään aika boreutunut pelaamiseen mutta tämä SC2 aloitti uuden innostuksen. Olen nyt tahkonnut sitä minkä olen töiltäni ja irkiltä kerennyt, enkä ole tuntenut aikani menneen "hukkaan".
Melkor
13.10.2003, 13:07:11
Final Fantasy X tuli ostettua noin vuosi sitten ja siihen se sitten on jäänytkin. Enemmäkin olen lainaillut kavereilta uusimmat pelit.
Nyt kyllä ajattelin ostaa vanhalle kunnon psx:lle pari peliä.
forever_child
13.10.2003, 14:40:54
Ostin viimeksi pelin joskus heinäkuussa. Splinter cellin. Sitä ennen ostin pelin..eh,toissa keväänä, Final Fantasy X:n.
Juripa
13.10.2003, 21:44:34
- Final Fantasy Origins (Ennakkovaraus, tuli vuoden alussa)
- Resident Evil 3 -Nemesis- (Kaverilta vain 5e!)
- Kingdom Heartsin ostin viimeksi
- Tomb Raider Last Revelation PC:lle
- Tomb Raider Angel of Darkness
- Ja Final Fantasy X-2 on tullutkin jo :)
Ennakkovarasin myös Final Fantasy X-2:n
Celeb
13.10.2003, 22:13:15
Originally posted by YuRiPa
Ennakkovarasin myös Final Fantasy X-2:n
Mistäköhän varasit FFX-2:n ennakkoon näin aikaisin? Onko kyseessä jokin muu versio pelistä kuin PAL?
Banjo_Bill
14.10.2003, 8:58:27
Originally posted by Celeb
Mistäköhän varasit FFX-2:n ennakkoon näin aikaisin? Onko kyseessä jokin muu versio pelistä kuin PAL?
Esim. Filmifriikistä sen pystyi jo ennakkovaraamaan (he luulivat silloin että se ilmestyisi marraskuussa, nyttemminhän sen julkaisuajankohta on jo siirtynyt vuoden 2004 puolelle).
Takaisin aiheeseen. Edellisessä viestissäni ilmoitin hommanneeni Calibur 2:n boxille. Sen jälkeen olen ostanut käytetyn Grandia II:n PS2:lle (hinta 25€) ja Stokkan hulluilta päiviltä Onimusha 2:n (hinta 19,90€).
Anima
23.10.2003, 11:31:05
Ostin viimeksi eräältä hullulta kaverilta Shinobin 10€ pari kuukautta sitten. Siinä oli pari naarmua vaikka se sanoi että ei ole pelannut sitä ollenkaan, mutta hyvin se on pyörinyt tähän asti.
Yooha
23.10.2003, 12:45:30
Elikkä Tekken 4 ostin viimeeksi. Hiano peli, mutta ei tarjoa sitä samaa uutuudenviehätystä mitä Tekken 3 saatika Tekken 2 aikoinaan.
Sitä ennen heräteostona Devil May Cry, joka osoittui "ihan kivaksi", mutta jonka läpäisin samana päivänä kuin ostinkin. Onneksi sain sen 30 eurolla, nimittäin jos olisin maksanut siitä 70 euroa ja selvittänyt 8 tunnissa, niin olisi siinä ollut kirveelle töitä....
korppis
23.10.2003, 12:52:06
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (platinium) Tosi hyvä peli ja oon vetäny sen läpi. Aika lyhyt peli, mutta kannattaa kokeilla siltä.
Minä ainakin ihastuin peliin ja tarina imas mut heti mukaan, joten oli pakko peleta peli loppuun asti. Hinta oli muuten 39.95€ ja ostin sen Citymarketista :D
Darruel
23.10.2003, 14:20:50
SOCOM: US Navy SEALsin. Todella hyvä peli ja viihdyn sen parissa pitkään.
The Mynthon Fighter
23.10.2003, 20:37:41
Vimmeeksi ostin PS2:selle Kingdom hearts (platinium) joka on ainut pelini PS2 konsolille sillä ostin sen vasta viime lauantaina. Peli on aivan loistava ja sen parissa viihtyy pitkään. Siinä jopa jaksaa yrittää vastuksia oseammankin kerran jos ei ekalla kerralla pääse.
Nitromethane
25.10.2003, 8:42:51
NHL 2004:n ostin PC:lle tällä viikolla. Täytyy sanoa että on paras NHL peli mitä olen pelannut. Niin paljon on uusia ominaisuuksia että hirvittää esim. pitää toimia joukkueen tj:nä jonka pitää palkata henkilökuntaa, asettaa harjoituksia, tehdä pelaajien kanssa sopimuksia, asettaa lipunhinnat kohdalleen ja pitää muutenkin joukkueen talous kunnossa... Ai niin pystyyhän siinä tietysti pelaamaankin =)
Bodom
25.10.2003, 23:47:32
Viimeisin peli jonka ostin, oli Anarchy Online.. Sitä ennen ostin Ultima Online - Age Of Shadow:sin..
Ceassa
28.10.2003, 21:20:06
Tänään sattui mukaani paikallisesta Suomalaisesta PC-peli nimeltään The Longest Journey, jota olen kuullut kehuttavan joka puolella ja tähän päivään asti olen metsästänyt sitä kissojen ja koirien kanssa sieltä sun täältä, kunnes se sitten tänään päätyi käsiini kaupan alepelejen korista. Vielä en ole matkaa päässyt aloittamaan, mutta odotukset ovat kovat ja kiinnostusta varmasti riittää, sen verran mielenkiintoiselta peli vaikuttaa. Iih. :)
Von Wiensburgh
29.10.2003, 10:45:08
Ostin tuossa toissapäivänä Grand Tourismo 3:n, koska alkoi tekemään hirveästi hyvää ajo-peliä mieli. Olen toki aiemminkin kyseistä peliä pelannut ja paljon, koska olen sitä lainaksi saanut.
Eli tiesin etukäteen ostavani loisto pelin, ja varmasti tulen paljon sitä pelaamaan.
Ja kohtahan tulee GT4:nen ...
arkkienkeli
30.10.2003, 20:48:42
Taisi olla GBA:n Golden Sun: The Lost Age. Niitä (minun mielestäni) hyviä pelejä tulee niin harvoin.
Viime pelihankintani taisi olla kaupoista Soldier of Fortune II - Gold Edition. Pikkuveljenhän toive tämä oikeastaan oli ja eihän me tietenkään siihen omia rahojamme kuluttaneet.
Minä puolestani oisin halunnun Dark age of the Camelotin mutta meillä taisi olla juuri silloin netti poissa joten tuumasimme ettei siinä olisi ollut mitään järkeä ostaa kun tämä daoc:han on täysin multiplayer-peli.
En kyllä alunperin halunnut mitään tälläisiä firstpersonview pelejä enään. Kaikki ovat turhan samanlaisia nykyään eikä kukaan osaa tehdä noista peleistä mitään mullistavaa jotta niitä kannattaisi edes harkita ostaa.
ghaleon
31.10.2003, 12:22:08
Viimeksi ostin pleikkarille Suikoden 3:sen ja gamegubelle skies of arcadia legendsin.
-element-
6.11.2003, 20:04:18
Ostin viimeksi ps2:lle SSX3:n, se on hauska peli... Aika über hyppyjä.. lol
'Jecht'
6.11.2003, 20:18:04
Viimeeksi ostin FF8 PS2 konsolille. Siis pelihän on PSX peli mutta pyörii PS2 konsolillakin.
Half-Life ykkösen ostin viimeksi halppiksena, tarvitsin oman cd keyn kun pikkuveljen kanssa jaettiin tuota vanhaa..
Ja sitä edellinen peli jonka ostin...
FALLOUT 1 SAKSANKIELISENÄ GAMEWORLD-MESSUILTA
Aivan, en ollut lainkaan tietoinen pelin kielestä ostohetkellä. Siinä missään lukenut että se on saksankielinen. Silloin en edes osannut saksaa. Nyt on kyllä vähän taitoa kertynyt ja voisi kokeilla pelin pelaamista... Potutti kyllä aika runsaasti ostohetken jälkeen tuo ostos...
TreasureHunter
12.11.2003, 0:33:49
Viimeksi ostin viime toukokuussa Metal gear solid 2 sons of the liberty
Juripa
12.11.2003, 5:57:14
Originally posted by Celeb
Filmifriikistähän (http://www.filmifriikki.fi) minä sen tilasin
Edit
Perjantaina ostin PC:lle Tomb Raider 3:n
[Edit]
Ja tulipa ostettua Tomb Raider The Last Revelation
LizzieFox
14.11.2003, 8:27:37
OStin vähän kesäloman loppumisen jälkeen FinalFantasy kasin. Siinä olivat kuitenkin ensimmäinen ja toinen levy jotakin ihme kieltä jotempapalautin sen ja sain uuden englanninkielisien tilalle. PS ykköselle tietysti.
Minä ostin viimeksi Golden Sunin GBAlle ja enkä todellakaan kadu ostostani on aivan ihana peli.:3
yksisiipi
15.11.2003, 10:03:21
Harvoin ostelen pelejä, mutta pitäähän niitä joskus hankkia. Muutama kuukausi sitten sain Noxilta Grim Fandangon poltettuna, sitä ei tosin tarvinnut ostaa. Vaihdoin hetki sitten pelikaupassa BG2:n ja Crash 2:n kauan himoitsemaani Return to Krondoriin. Mikrobitin jollain levyllä oli tarjolla kokoversio pelistä, mutta se pirulainen vaati rekisteröimisen, eikä se käynyt päinsä. Kun löysin sen pelin kaupan hyllyltä, oli pakko kokeilla. Enkä ole ollenkaan pettynyt, hienolta ropetukselta se vaikuttaa taistelusysteemistä musiikkiin. Joku siitä tulee mieleen, ehkä osittain Balduria, mutta ulkonäöllisesti enemmän joku Grim Fandango tai Monkey Island.
Evil Zack
15.11.2003, 18:55:01
Viimeksi ostin Icewind Dale II:n pc:lle. Huippuhyvä peli, suosittelen kaikille jotka tykkää ropeista ja sen tapaisista.
Keepa
15.11.2003, 21:48:16
Itse ostin Unlimited Sagan PS2:lle keskiviikkona, joka on todella jännä peli, suosittelen.
Little Chocobo
16.11.2003, 15:47:50
Ostin pari tuntia sitten ff8 :D parilla kympillä prismasta.
En ole vielä paljoa ehtinyt pelata, mutta hyvältä näyttää..
Soul Reaver
16.11.2003, 17:28:23
En ostele nykyään kovin usein pelejä, viimeisin oli Warcraft 3: The Reign of Chaos , jonka ostin n. 3 kuukautta sitten. *Mainos* Ylitti kaikki odotukseni, suositeltava peli jok' ikiselle. *Mainos ends*
Eikä ole mielestäni järkeäkään ostaa neljää peliä enempää vuodessa.
Natsenatu
19.11.2003, 13:50:25
ostin kesälomalla Parasite Eve kakkosen. Olen juuttunut tosin yhteen kohtaan tokalla kentällä, mutta en tahdo vaivata teitä marmatuksillani.
Olen aina halunnut Pleikka kakkosta mutten ikinä saanut, joten nykyään paahdan pleikkariani (johon pitää ostaa uusi muistikortti)
cloud-79
19.11.2003, 14:34:37
ostin maanantaina Tom Clancy's Ghost Recon erittäin siisti peli vielä kun löytäisi kärsivällisyyttä pelata sitä niin kyllä se siitä!
Meppu
19.11.2003, 16:52:40
Minä ostin Maanantaina Pleikkari 2:selleni Dark Croniclesin... Nyt olen 60 eppeä köyhempi... Ostin sen synttäri rahoilla, jotka sain Äidiltä, Mummilta ja Yonin äidiltä ja isältä. :) En ole vielä päässyt pelaamaan sitä, mutta vasta lauantaina pääsen... kakka...
Lloope
19.11.2003, 16:57:44
Tästä on jo jonkun aikaa, mutta tässä vajaa kuukausi sitten ostin Pro Evolution Soccer 3:n. En ole kyllä tippaakaan katunut, vaikka alku oli aika vaikeaa. Loistava jalkapallopeli :)
Vegeta7
25.11.2003, 17:52:48
Joku vähän yli viikko sitten ostin WWE Smackdown Here Comes The Painin.. [on muuten hyvä peli :P]
moogle
25.11.2003, 21:28:34
Ihan vähän aikaa sitten meille saapui peli nimeltä SSX3!!!
Ärsyttävän addiktiivinen peli!!! Pakko pelata koko ajan, en ees täällä kerkeä paljoa hengailla, ja taas tekis mieli mennä pelaan... :fuckya:
Ostin viimeksi GTA3:n (PS2). Se oli pakko ostaa kun GTA: Vice City oli niin kallis ja halusin saman tapaisen pelin.
Ja sain The Simsin ihan vasta muutamalla egellä.(PS2). :P
Viimeinen peli jonka itse ostin oli The Elder Scrolls III: Morrowind.
Mutta olen sen jälkeen saanut True crime ja Star wars: Knight's of the old republic pelit. Seuraavana Torstaina käyn ostamassa varmaankin Rainbow six's Kolmosen.
:boing:
Roakel
6.12.2003, 16:01:16
Toisin sanoen "minkä pelin sain viimeeksi". =)
Tänään tuli käväistyä Finnkinon Nintendo messuilla joilla annettiin 50:lle ensimmäiselle omat Zelda Collection Disc:t joka lopulta päätyi minullekkin, viiden tunnin jonottamisen jälkeen se tuntui taivaalliselta.
Itse ostin viimeksi Pókemon Sapphiren GBA:lle Heinäkuun lopussa(ei aplodeja kiitos). Seuraavat pelit mitkä saan jouluna ovat ainakin Worms 3D ja MK: DD. Saa nähdä tuoko pukki myös Mario Party 5:sen minulle, saatan ostaa kylläkin joulua ennen synttärirahoillani jotain Game Cubelle(kuten nuo muutkin sille)
edit:// Jeesh, jeesh. Kyllähän se pukki toi nuo kaikki jouluksi, mutten saanut ostettua itse uutta peliä mustikortin oston ansiosta. Seuraavaksi ostan ainakin FF: CC:n ja sitten ehkä MGS: TS:n
Von Wiensburgh
11.12.2003, 19:39:33
Viimeksi ostin kolme peliä ja laitteen. Eli ostin X-Box:in, jonka mukana tuli Halo, Midtown Madness 3 ja Project Gotham Racing.
Halosta ajattelin hankkiutua eroon, kun ei oikein ole minulle sopiva peli, mutta Project Gotham Racing on LOISTAVA ajopeli, kuten on myös Midtown Madness. Kaahailla saa rutkasti.
Ja onhan nyt jo tullut Project Gotham Racing 2, joten taidan vierailla pelikaupassa heti joulun jälkeen, jos pukki ei sitä tuo
TreasureHunter
12.12.2003, 0:27:48
Viimeksi ostin ESPN NHL Hockeyn playstation
kakkoselle heti kun se ilmestyi. Mielestäni peli
peli oli huono. Tauko musiikkina soi aina sama
kappale ja peli tilanteita uusittiin liian harvoin.
Näytettiin vain pelaajia ja niiden taustoja ja liian usein tuli samoja kommentteja
pelaajista Rookie tasolla peli oli liian helppo mutta professional tasolla maalia ei meinannut saada millään. Peli päättyivät usein 1-0 tappioon. Nhl:kenttä oli liian pieni. Ostin pelin siksi koska sitä oli hehkutettu paremmaksi kuin ea sportin lätkät mutta ne ovat paremmin tehtyjä vaikka ne eivät muutakkaan niitä paljon vuosittain.
Yunski
15.12.2003, 17:37:05
Viimeksi taisin ostaa Kingdom Heartsin, veli osti kyllä sen mulle ja sitä ennen sain faijalta Final Fantasy X. Varmaan saan joulu lahjaksi Dragonball Z Budokain.
Ostin itselleni joululahjaksi tanssimaton ja Dancing Stage Fever-pelin. (^-^) Olen ihan koukussa Konamin tanssipeleihin...ja ensimmäistä kertaa sitä kokeilin viikko sitten Cosplay Finlandin pikkujouluissa. Heti jäin koukkuun....*nyo* Kannattaa kokeilla, jos haluaa, että hiki lentää ja kunto kasvaapi!
Jozzu
19.12.2003, 10:11:43
Ostin itselleni joululahjaksi Broken Sword: The Sleeping Dragon PS2- pelin...