View Full Version : Ensimmäinen cg Mangani
Tässä on aivan ensimmäinen manga-teos jonka olen photoshopissa tehnyt. Olen vast ikään innostunut enemmän mangasta ja muistanpa täällä jonkun pyytäneenkin tekemään jotain tämän tyyppistä.
Ilmeestä en sitten saanut millään tavalla iloista vaikka tytöstä piti tulla oikein sievä ja nätti. Kasvot eivät mielestäni onnistuneet ja tausta ei sovi tyyliin. Hiukset meni myös vähän niin ja näin + miljoona muuta bugia. Siitä huolimatta ensimmäinen varsinainen mangani. Olen oikein iloinen että vihdoinkin sain tämän aikaiseksi. :) Harjoitusta vaan...
Kaikki animanga-mestarit täällä: kommentteja kiitos.
http://personal.inet.fi/clan/grottoart/kuvat/giuy.jpg
Kiitos neuvoista ottaa heti oppia hehe.
No nyt sitä arvion tuota kuvaa vähän,ensimmäisenä iski silmään tuo nänni hohtaa.:D
Toiseksi tuo on muuten helvetin siisti tausta sopisi muuten mutta kun naisen kasvot hohtaa vähän likaa tai kirkas tämä tukka.
Hmm,silmissä jonkinlaista tuossa toisessa on kyllä jotain se menee nuolen muotoiseksi <(0).
Mitä sä sanoitkin jo omat virheesi niin mitä mun on mitään sanomaan hö.
+Hienot Kehykset.
+Hieno Tausta.
+Siisti puku.
-+naisen kasvot ei paha mutta jotain kuitenkin siinä on.
+Tyttö ympärillä hohtaa tai heijastuu hienosti valoa.
Oivallinen sukelluspuku työ tai no emmä mikää AniManga mestari oo kun ei osaa käyttää värejä.Piirän kuitenkin Manga Anime jutskia ja kaikkia töitä ei jaksai aina näytille laittaa kun ne on niin harmaita.
menikö hän tuo arvostelu nyt oikein :nuija: <---
En todellakaan ole animanga-mestari(sinä kyllä pian olet), mutta uskon kommenttieni kelpaavan kuitenkin.
Aluksi on pakko sanoa, että on hyvin vaikeaa uskoa tuon olevan ensimmäinen tämäntyyppinen piirrustus mitä olet tehnyt. Otetaanpa haukut ennen kehuja. Pää. Pää on jotenkin irrallinen muusta työstä. Aivain kuin se loistaisi tai hyppäisi jotekin kuvasta esille liiankin hyvin. Se onkin ainoa huono asia mitä tuosta keksin. Minusta tuo tyttö ei hymyä kaipaa sillä ilme on aivan loistava. Pääkään ei ollut kokonaan siis huono, varsinkin katsoo noita silmiä jotka ovat upeat. Kuvasta välittyy hieno scifi tunnelma ja tuo asu onkin siinä suhteessa ehkä kuvassa kaikkein onnistunein. Minun mielestäni se ei ole mikään sukelluspuku vaan jotain uutta - osittain metallista materiaalia, ja kiiltelee kyllä tyylikkäästi. Joskus sanoit, että et hallitse oikein taustoja, mutta tässä kuvassa ainakin tausta on kuvaan sopiva ja tyylikäs, joskin aika neutraali. Oikealla oleva efektikin ansaitsee kehunsa.
Jos pää olisi ollut kuvaan sopiva niin tämä olisi ansainnut suuren ja syvän kumarruksen. Toivottavasti saamme lisää sinulta tämäntyyppisiä teoksia. *hymy*
Edit// "Tämäntyypinen" taitaa nyt kuitenkin olla yhdyssana.
Hee~ Minä olen mielestäni joskus kysännyt että kokeilisit mangaa :p Ja onhan tuo aika siisti, varsinki toi väritys, vartalo on jotenkin gggg kiva! Rinnat ja sääretkin hohtaa oih...X)
Silmät on tosiaan ehkä vähän neliömäiset, en sitten tiedä onko se vaan sinun stailisi vai ei :) Mutta kyllä toi väritys nyt ainakin on ihan mahtava...nami vartalo :B
Originally posted by Neesa
Hee~ Minä olen mielestäni joskus kysännyt että kokeilisit mangaa :p
Niinpä ^_^
R'lyeh
16.9.2002, 12:28:31
whoa. vähän vaikea uskoa että tuo on ensimmäinen mangateoksesi, sen verran laadukasta jälkeä on jo. parin päivän päästä se varmaan tekee jo ihan uskomattomia mangatöitä, arvelen vaan *virn*
mutta tuohon työhön siis kommenttia. ensimmäiseksi jäin ihastelemaan tuota todella hienoa pukua, se on likimain täydellinen. ihan selvästi jonkinlainen tulevaisuus/avaruusasuste, joka suojaa käyttäjäänsä suurinpiirtein kaikelta. varmaan myös tuolta "kosmiselta myrskyltä", jollaisen vaikutelman tuosta psykedeelisestä taustasta saa. tuossa naikkosessa vaan hiomista kaipaisi tuo pääosio, se tuntuu olevan jotenkin oudossa asennossa ja vähän irrallaankin muusta vartalosta. ja nuo hiukset menevät vähän oudosti kyllä kun tarkemmin katsoo. mutta muuten kertakaikkisen loistava työ, respektiä sinne vaan ämpärikaupalla.
ja toivottavasti nähdään lisää näitä cg-mangoja.