PDA

View Full Version : Birth of the World

Flaming Amarant
14.9.2002, 17:22:25
Tällä kertaa tämmöistä jöötiä, se käsittelee vähän erikoista tapaa maailman synnystä, tyhjästä noussut maapläntti (tundrainen saari keskellä) taivaineen (aurinkoineen ja pilvineen), joka laajentuisi lopulta maailmaksi (maapalloksi). Ja siitä on tarkoituksella realismi kaukana.
Ohjelmana Psp7.

http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/a/m/amasa/1032015653203.jpeg

nox
14.9.2002, 17:27:27
Sanon ehkä näin aina mutta tämä on parempi kuin edellisesi.
Ehkä sitten kehityt niin nopeasti. Kuva on ehkä vähän tarkempi kuin aikaisemmat ja olet tainnut pakata sitä jonkin verran vähemmän. Tähdet tuikkivat todella tunnelmallisesti. Kuvan alaosa on hieman omituinen kun siinä on tuo ruskea sävytys. Yläpuolella oleva sininen yksikkö on hyvännäköinen. Sieltä tuleva valo ja sen säteet näyttävät todella jumalaisilta. Sieltä voisi vielä tulla joku käsi Monty Pythonin tyylin. -)

yksisiipi
14.9.2002, 17:27:49
Mikiköhän töistäsi tulee lähes aina mieleen elokuva "Ensimmäinen Yhhteys". :) Kaunis on avaruus, en tiedä oikein tulisiko tuosta mieleen maailman synty. Ennemmin kaunis kuva kaukaisesta galaksista. Hieno työ kuitenkin kaikessa väriloistossaan. :)

Gabriel
14.9.2002, 18:26:09
Sinun töistäsi on tämä minun mielestäni kaunein. Olet todellakin onnistunut vangitsemaan luomishethen kauneuden ja saanut aikaan loistavan tunnelman. Värit ovat kauniita ja sopivat kuvaan erinomaisesti. Minun täytyy vain sanoa, että lisää samankaltaisia kuvia sinulta, please. :)

Originally posted by Brain Power
Sieltä voisi vielä tulla joku käsi Monty Pythonin tyylin. -)
:D

Safir
14.9.2002, 19:01:28
Siis, Vauh.
Todella hieeno. Saattaa olla peräti paras tähänastisista.
Värit todellakin ovat kauniita, muuta ei voi sanoa. Ne jotenkin vain sopivat tuohon. Tulee mieleen kuitenkin jokin ääretön avaruus, joka ei lopu. Minä todellakin pidän tästä.:)

R'lyeh
14.9.2002, 19:07:19
hieno, ehdottomasti hieno. oikein tunnelmallinen kuva jossa tiivistyy luomishetken jumalallisuus. tai jotain sinneppäin kuitenkin, tuolta valosta odottaa tosiaankin tulevan jonkun jumalhahmon. avaruus puolestaan näyttää melkoisen aidolta, ja muutenkin värit on aika täydelliset kuvaamaan tuota merkkitapausta. mietin vaan miten psp7:lla voi tehdä jtn noinkin hienoa...

Kreifi
15.9.2002, 2:59:05
Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että tämä on töistäsi(mitä olen nähnyt) ehdottomasti se paras. Tunnelma on loistava ja realistisuus lämmittää sydäntä. Voisin hyvinkin kuvitella hetken olleen tuon näköinen silloin joskus aikoinaan. Sain kyllä kivoja maailmanloppu visioitakin tuosta kuvasta. *hymy* Mikä minustaa on vikana kun aina tuollaisia kuvia katsellessa lähtee mielikuvitus lentämään? Mitään negatiivista on kuvasta vaikea löytää, mutta jos nyt alkaa pilkkua viilaamaan niin minusta tuon valon ei tarvitsisi olla ihan noin kirkas - liikaa huomio ehkä kiinnittyy siihen. Loistava tekele, ei voi muuta sanoa(silti sanoin paljonkin muuta).

Yuana
21.9.2002, 7:37:16
Wau. Todella siisti. Aivan kuin olisi ottanut valokuvan jostakin. Todella aidon näköinen. kuva on tarkka ja tähdet erottuvat hienosti. Kaunis. No kaipa kuvistakin tulee hienoja jos ohjelma on hyvä. Luultavasti parhain tähänasti näkemistäni töistä. :)

Roakel
21.9.2002, 16:02:49
Tämä on mielestäni kaikkein paras työsi mitä olet tänne työntänyt, upea kuva. Tuota kuvaa voisi luulla aidoksi kuvaksi. Noi sumupilvet sopivat kuvaan tosi hyvin ja siinä on sellainen hieno tunnelma. En löytänyt kuvasta mitään paranneltavaa ;).