PDA

View Full Version : Paras Star Wars leffa?

Hessu
14.9.2002, 17:54:52
Joo, elikkä yksinkertainen kysymys johon mahdollisimman monimutkaiset vastaukset ;) .

Eli mikä on paras Star Wars elokuva jonka olet nähnyt?

Ps. jos tälläinen threadi on jo ollut niin en ainakaan löytänyt sitä.

Omasta mielestäni Uusi toivo on ehkä paras, tai ainakin se ja Imperiumin vastaisku. No siinä ainakin kaksi parasta.
Ja ne uudet ovat kyllä vaarallisen lähellä häpäistystä näitä vanhempia kohtaan.
Mutta antaa Georgen tehdä omalle trilogialleen mitä huvittaa, se oikeus hänellä vielä sentään on.

nox
14.9.2002, 18:00:59
Imperiumin vastaisku epäilemättä. Näin Jedin paluun ensi kerran joskus viisi vuotiaana ja pidin siitä valtavasti. Hurahdin jo silloin näihin elokuviin ja olen siitä saakka pitänyt Impukasta eniten. Se on sopivan synkkä ja aavistuksen paremman näköinen kuin Uusi toivo. Jedi on kanssa aivan loistava ja nämä uudet osat ovat mielestäni aivan saastaa.

Supah
15.9.2002, 8:48:37
Imperiumin vastaisku kaikki tässä elokuvassa on aivan loistavaa. Heti alussa elokuva tempaa hyvin mukaansa Hothin taistelussa ja kun tässä elokuvassa tapahtuu varsin paljon niin tietenkin pidän siitä mutta siinä ei kuitenkaan tapahdu liikaa niin etten pysyisi mukana.Pilvikaupunkikin on jännää katsottavaa ja tietenkin kaikki mitä siellä tapahtuu :D

yksisiipi
15.9.2002, 9:29:19
Kyllähän se tuo Imperiumin Vastaisku on. En osaa perustella tuota peremmin kuin muitakaan osia tuosta trilogiasta. Se on vaan parempi, sanotaan vaikkapa, että ne helvetin isot peltiropotit lumihangessa tekivät minuun vaikutuksen. :D

Heldy
15.9.2002, 9:47:05
Minäkin jaktan tällä omalla postauksellani sanomaa,
että kyllä Imperiumin vastaisku on parhain.

Vaikka olihan Episode 1 Myös hyvä,
niin rakastan klassikoita ^^

perkl noita typåja..

psaijai
15.9.2002, 9:53:12
Aina tätä kysytään ja aina siihen on niin hemmetin vaikea vastata. Vaikea sanoa mikä niistä olisi ylitse muiden. Vanhoissa on se jokin outo viehätys ja uusissa sit hieno ulkoasu ja nykyajan vempaimilla toteutetut jutut. Mulla se suosiki itseasiassa vaihtelee aina sen mukaan minkä leffan olen nähnyt viimeksi. :D Kun kävin katsomassa teatterissa SW2:n niin tuntui että se oli kyllä kaikista niistä hienoin ja paras mutta sitten tuli televisiosta ne vanhat ja sen jälkeen tuntui että ne oli aina järjestyksessä parhaat. :D

Liian yksinkertainen kysymys johon ei löydy yksinkertaista vastausta.

<mainos> http://www.swfin.net </mainos>

Zantetsuken
15.9.2002, 11:55:23
Imperiumin vastaisku on parash. Episodi yksi eikä episodi kaksi ollut mun mielestä läheskään niin hyviä kuin nelonen, vitonen ja kutonen.

Roakel
15.9.2002, 12:13:20
Hmm, minä olen aina tykännyt noista vanhoista star warseista ja niistä pitäisi valita paras. Ne kaikki ovat kokonaisuudessa parhaita, mutta ehkä se imperiumin vastaisku on paras.

Shai
15.9.2002, 16:49:49
http://youzen.fffin.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=113

Siinä on se edellinen. Suljetaan.

Kumama
16.9.2002, 14:21:32
Star wars5 on paras siitä että se on pisin
ja se että taistelut ovat pitkiä ja droideja tuhoutuu paljon ja päähenkilöt ovat parhaat.

Tidus_88
16.9.2002, 17:51:55
Mun mielestä kaikkien aikojen paras Star Wars on ehdottomasti Jedin paluu,siinä on jännitystä,romantiikkaa,draamaa,ja vaikka mitä,mutta eiks kaikissa Star Warsseissa ole? Paras kohta tässä leffassa oli varmaan se metsätaistelu,vähän ne pikkuhihhulikarhut oli kovii. :D Mutta hyvä leffa kaiken kaikkiaan. :)

Leevi
17.9.2002, 13:23:36
Avaruusboltsit (Space balls) on oikeastaan parempi kuin "oikeat" Star Wars leffat.
;D
http://www.ladyofthecake.com/mel/space/images/dolls.jpg

Colonel Sandurz: Prepare ship for light speed!
Dark Helmet: No, no, no, light speed is too slow.
Colonel Sandurz: Light speed too slow?
Dark Helmet: Yes, we're gonna have to go right to.....ludicrous speed!
Crew: Huh?? Huh??
Colonel Sandurz: Ludicrous speed? Sir, we've never gone that fast before. I don't know if the ship can take it!
Dark Helmet: What's the matter, Colonel Sandurz? Chicken?

Tommistus
18.9.2002, 14:36:53
Paras Tähtien Sota on mielestäni tämä "Pimeä Uhka". Siinä on parhaat musiikit, paras pahis (Darth Maul) ja siinä on paras lopputaistelu.

blind
19.9.2002, 11:06:36
Imperiumin vastaisku on paras... Ja kaikki kolme ensimmäistä ovat parhaat Star Wars elokuvat, kun taas episodi I & II oli aivan surkeita.