PDA

View Full Version : Final Fantasyjen loppuvideot

Tidus_88
14.9.2002, 20:09:17
Mitä mieltä ootte ff:n loppuviedoist?Must kaikkein surullisin viedo on ollu ehdottomasti ffx:n loppuvideo,se vaan on niin hyvä. ffix:n loppuvideo oli taas ihan mukava loppu,kasissa loppuvideo oli vähän hämärä,mut loppujen lopuks ihan hauska,mut se on must yks parhaista loppuvideoist. :)
En tahtoisi valittaa...eiku juu. Tahdonpas. Ei FFX:ää FFVII-IX -alueelle. Voisi noita perustelujakin olla hieman.-SILLI

nursetwiggy
14.9.2002, 20:14:04
mm. eniten ehkä kolahtanut ffix;n loppu vaikken erityisemmin hahmoista pitänytkään tai jotain. seiskan loppu oli vähän sekavahko, kasin tod. kökkö (oh i love you! -yeah, i love you too! `(^-^)´ ) alkuviteoooista hienoin on muuten äksässä, josta löytyy saman tien huonoin loppu. idea on tyhmä kuin saapas ja toteutus samaa luokkaa.

Tommistus
15.9.2002, 1:21:01
Paras on kyllä FFVIn loppuvideo ja sillä kaali!

yksisiipi
15.9.2002, 9:37:02
FF7 ja 9 viedeot ovat hyviä ja kauniita, mutta kyllä se kasin mainio ja iihana^.^ loppisvideo voiton vie. Itse asiassa en ole muita FF-loppuvideoita nähnytkään. :D

AlkoTanko
15.9.2002, 9:46:46
Hmmm. No, seiskan loppuanimaatio oli minusta hiukan, miten sen sanoisi, sekavahko, ja ehkä liian synkeä. Kasin oli myös hankala, mutta pidin siitä paljon, juuri sen... tota... äähh... en keksi oikeaa sanaa, mutta hyvä loppu se oli.

Ysin oli ehkäpä paras, kuten pelikin. Ensin vaikuttaa kaikki hieman lohduttoman onnettomalta, mutta kun selviää Zidanen jääneen henkiin Iifa Treen "jutun" jälkeen, ja hän on siellä lavalla, saa minut liikuttumaan suuresti. .

Kympin loppu oli syvältä. Ainoa huono loppu josta olen pitänyt oli The Killerissä, jossa se sai minut melkein itkemään. Tässä tapauksessa se vain vihastuttaa.

edit: No nyt toimivat.

Ceassa
15.9.2002, 10:04:06
Final Fantasy X:n loppuvideo on tähän mennessä ollut kaikkein kaunein ja surullisin, tosin en olekaan nähnyt sen lisäksi kuin VII:n ja IX:n loppupätkät. =) Ysin video oli myös uskomattoman ihana, mutta seiskan puolestaan oli hieman sekavahko ja jotenkin vain... Ei hyvä. X:n loppu on siis joka tapauksessa kaikkein paras, siitä ei pääse yli eikä ympäri. :)

Muukalainen: Unohdit /-viivan toisen spoileritagin edestä. Eli komennot ovat muotoa [*spoiler]spoilaava teksti tähän[*/spoiler], ilman noita tähtösiä tietenkin. :)

Excel
15.9.2002, 11:21:55
musta kynpin loppudemo oli kaikkeinkaunein vierähti kyynel poskeen...näin sen ekaa kertaa just eilen byäähniin surullinen mutta kaunis... :cry: ff7:kan loppudemo oli kylläkieltämättä aika sekava ja ff9:loppudemo oli ennalta arvattavissa... joten ffx:in loppudemo oli paras...

nox
15.9.2002, 11:34:54
Kai se on tuo ysin paras. Kasissa on mielestäni kaikista hassuin kun siinä on se kotivideojuttu. Hih ^_^ se on oikeasti aika hauska. Etenkin se kohta missä Seifer on kalastamassa Fujinin Ja Raijinin kanssa. Seiskassa on tosiaan vähän sekava.

Pikku-Tyy
15.9.2002, 11:39:39
Olen nähnyt vain kympin ja kasin loppuvideot, joten paras pitää suuni kiinni....

Alkuvideoista ehdottomasti paras on kasin ^^ Saa pulssin kunnolla nuosemaan

Seyana
15.9.2002, 13:27:57
FFVI:n loppu oli mielestäni kaunis. siis se PS-version.
"Katso nyt sinne taaksesi. Katso jo, katso jo! aaargh, sokea!"
Graafisestikin se oli nätti. surullisen haikea.

Kympin video oli koskettava. täytyy möntää että kyllä minä siinäkin itkin..
Etenkin siinä, kun Yuna juoksee suoraan Tiduksen läpi.
Auronin lähetys oli hieno, auron säilytti arvokkuutensa loppuun saakka.

Seiskan loppu oli kieltämättä pettymys.
Mutta en sanoisi että mitenkään liian sekava.
Life streamin tulo oli kuitenkin aika hienoa, ja pidin lopussa muutenkin siitä, että Aeris lopulta pääsi Planeettaan ja pystyi auttamaankin.

Ysin loppu oli nätti. Lopussa iloinen yllätys^^.

Kasin loppu oli massiivinen, mutta mielestäni vähän typerä. hali hali pusi pusi aamen.
Rainen ja Lagunan kohtauksesta kuitenkin pidin. Oli surullista, kun rupesi jo ajattelemaan että hei, ehkä Raine onkin elossa, ja sitten kuva pysähtyykin hänen hautaansa
Selphien kotivideot olivat kyllä hauskat^^;;.

Yuana
16.9.2002, 8:31:22
FFX:n loppuvideota en ole nähnyt, mutta 7-9:n on ihan ok. No on ne ehkä enemmänkin kuin ok. Erityisesti FF8:n se videokuvaus pätkä. Se tais olla kaikkein paras. FF9:sä on varmaan sitten ihanin. Seiskasta en oikein paljon välittänyt. Se oli hieman liian pitkä.

Sonya
16.9.2002, 16:15:41
Minä itse pidän ff 8:n loppuvideosta (siinä on vain sitä jotain).. mutta myös 9:n ja 10:n loppuvideot ovat ihania!

Banjo_Bill
17.9.2002, 10:52:53
No nii, selitinkin tämän jo erääseen toiseen topicciin, mutta menkööt nyt uudestaan:

Mielestäni FF7:ssa käytettiin videopätkiä sentään tarinan kerrontaan, toisin kuin FF8:ssa ja VARSINKIN FF9:ssä, missä videovälikkeiden tarkoitus lienee ollut vain esitellä nais-päähahmon muotoja ja kurveja.
Verratkaapa vaikka pelien loppudemoja. FF7:ssa siinä oli sentään jotain järkeä ja tarkoitusta, ja varsinainen ratkaisu jätettiin avoimeksi (katosivatko ihmiset ?). Epilogin lopussa, kuvan vaihtuessa pimeyteen, saatamme kuulla lintujen rääkynän taustalta ihmis-lapsen naurua... ehkä me sittenkin selvisimme... vai? Jokainen päätelköön itse.
8:ssa ja 9:ssä oli vain joku mälsä "tyttö-etsii-poikaa"-teema.

memo
17.9.2002, 16:15:03
No FF VIII:n loppuvideo on aika sekava.
FF VII:ssä on ihan hieno.
FF IX:ssä on myös ihan hieno vaikkakin hieman sekava. :huh:

Roakel
20.9.2002, 6:21:00
Muistan että tällainen topic olisi joskus ollut, muistanko väärin. FFvii:n loppu video oli minun mielestäni aika tunnelmallinen ja synkkä. Minä hämmästyin ensimmäistä kertaa sitä katsoessani kun Aeris heräsi henkeen . FFviii:n loppuvideo oli mielestäni tosi hieno, mutta aika sekava.
FFix:n loppu video oli kammottava kun melkein koko loppu oli tavallisella animaatiolla, se ei mielestäni ollut katsomisen arvoinen.

Jiriki
21.9.2002, 21:34:41
Alkujaan kirjoittanut Roakel
Aeris heräsi henkeen.

Mistä tuon repäisit??? Vaikka FFVII:n loppuratkaisun
pitäisi muodustua oman mielikuvituksen mukaan, niin yleinen
käsitys lopusta on, että Aeris ei herännyt henkiin
... vaan Aeris pääsi etsittyyn Promised Land:iin eli
Lifestreamiin. Lifestream on Cetra:n eli Ancienttien Promised
Land. Hänestä tuli Lifestream:in johtava 'henki'. En muista nyt
tarkalleen miten se meni. Lopussa Aeris tuli vain elegantisti
näyttämään kaunista/rumaa(it's up to you) pärstäänsä, kun
samalla pelasti Planeetan.
Planet cures its wounds.

Minusta FFVII:n loppu oli paras, koska se pisti ajattelemaan.
Sitten tuli ehkä FFVIII:n loppu, joka oli tosiaan surullinen.
FFIX:n loppu oli ihan jees, mutta ei mitenkään yllättävä, eikä
siinä ollut mitään eritystä loppuhuipennosta.
Itse en ole päässyt katselemaan FFX:n loppua, mikä on
aiheuttanut minulle suurta tuskaa, u know...

Ehh... Miksihän pidätte tuota FFVII:n loppua niin 'sekavana'.
Itse asiassa se ei ole sekava ollenkaan, siinä on vain
tarkoitus pistää uhri(=pelaaja) miettimään mihin kaikki päättyy
vai päättykö sittenkään. Loppuvideon on aivan selvä, jos on
seurannut tarinaa ja muutenkin.

"And he smiled till the end."

Locke Cole
23.9.2002, 18:13:02
Eniten minuun vaikutti seiskan loppu.

Se loppui niin hemmetin mysteerisesti että se jäi vaivamaan minua ja vaivaa vieläkin! Aeris ilmestyi, oliko hän elossa jonkin ihmeen kautta vai mitähähäh?
Kympin loppu oli aika ärsyttävän surulliseksi tehty, kyllähän se vähän kosketti mutta alle. 10 minuutin loppuanimaatiot 100 tunnin tahkomisen jälkeen olivat aika pettymys.

hellfire..HOT!
1.10.2002, 15:27:18
No, nyt kyllä taas ovat lapset asialla täällä..
Ensinnäkin FF 7 loppu oli Ihan selkeä ja siinä ei ollut mitään huonoa!
Mutta jos muitakin katsotaan niin sanoisinpa että X'ssä on kyllä todella hyvä loppu myös. Se sai tälläisenkin raavaan miehen pillahtamaan kyyneliin :cry. Mutta sellaista.

Safir
1.10.2002, 17:41:28
Pakkp kai se sitten on sanoa, että seistosen loppu on paras. Minä pidin siitä. Kun pelin monen tunnin pelaamisen jälkeen pääsi läpi, oli sanoinkuvaamattoman upeaa katsella niitä loppareita. Kaunista se oli, täytyy myöntää..~

bigspin
1.10.2002, 20:43:29
No kyllä ainakin 6:sessa on hauskimmat loppukuvat ja se musiikkikin on niin pirun loistavaa =) Myös 7:sassa on huiput loppu ja alkuvideot.Kasin videoista en oikein tykänny paitsi alkupätkästä.Ysissä oli kans ihan kivat kuvat :)

ShadowZero
2.10.2002, 10:31:32
FF VII ja FF IX loppuvideot olivat kaikkein parhaimpia, kasin loppuvideo oli hieman sekava. :D

Silver Wolf
2.10.2002, 15:42:20
Ehdottomasti FF5.
Onhan se lempipelinikin.
Ja sen loppumusa on uskomaton (vaivaiset 8 minuuttia - mutta niinhän sen pitääkin)

FF6:ssakin oli ihan nätti, mutta ei yhtä nätti kuin FF5:ssa. :)

Öh. PlayStation peleihin FF:ssä en ole pitkällä tikullakaan koskenut - en tiedä, ei vain vedä puoleensa (ehkä osittain siksi koska ei ole PlayStationia) - joten muista en voi sanoa mitään. Ja FF4 ei ole edes pelattu läpi.

Mutta jos puhutaan Chrono Triggeristä...

*Taas vaihtamassa aihetta* :P

Leviathan
5.10.2002, 9:08:21
Lopuista paras on FFIXssä koska se on vaan niin ihana.

kun zidane ja dagger/garnet halaa siinä lopussa

Ja X:n loppu on sitten toiseksi paras

niin hellyttävät jäähyväiset :(

timmy87
5.10.2002, 13:30:02
Seiskas iha huippu vaikken niitä kokonaan enää muistakaan.
Arvosana:9+
Kasin kans aika hauska varsinkin kalastus ja kotivideo kohdat. :D
Arvosana:9
Ysin kuvat liian ennalta arvattavat mut iha hienot 8+
Kymppi, ehkä parhaat loppu vähän jäi auki siis kuvien ihan loppu.
Arvosana:9+ tai 9 1/2? =/

Kaikissa on iha siistit loppukuvat jotka saattavat herkkänä hetkenä ehkä pistää jopa kyynelen tippumaan silmästä.

Liquid
7.10.2002, 15:20:25
FFX - loppu oli kyllä tosi loistava, jotenki vaan niin haikee ja surullinen!! :up:
FFXI - ennalta arvattava. :down:
FFVIII - liian synkkä ja vähän outo. :down:
FFVII - loistava. :up:

FFX loppu on kuitenkin paras

Belgarath89
8.10.2002, 13:00:51
The old and wise Belgarath says:
Paras oli ilmanmuuta FFIX:än *romanttinen kohtaus*!!!

//Edit: Tuplapostit himputtiin -Ren
The old and wise Belgarath says:
ainiin voisiko joku kertoa miten spoilereita saa?

Ja kysymykseesi: [*SPOILER]Tässäpä spoilailen, että cloud on boonushahmo ffx:ssä[*/SPOILER] ilman noita tähtiä.

Chocobo
11.10.2002, 12:45:03
Mikäli oikein ymmärsin niin FFVII:n loppu oli ihan hyvä,
FFVIII:n loppu oli aika vaikesti tulkittava mutta viimeisimmän infon mukaan mitä olen saanut niin loppu on onnellinen,
FFIX:n loppu oli muistaakseni ihan kiva,
FFX:n loppua en ole nähnyt vielä kun ei ole kerinny pelaan loppuun asti mutta aavistan pahaa..

Roleplayer
10.5.2003, 18:36:34
Luulen että parhaimmat loppuvideot ovat FF IX:ssä sekä FFX:ssä. FFIX luulin alussa, että se olisi surullinen, mutta sitten selvisi että Zidane ei kuollutkaan yrittäessään pelastaa Kujaa lifa treen sisältä

JA FFX:ssä oli kutakuinkin surullinen loppu, koska TIdus häviää sieltä jostain takaisin sinne menneisyyteen. Tai jotain

Crimson
14.5.2003, 9:15:47
Paras loppu on ehdottomasti kasissa.

Happyhappy loppu siinä.

Seiskassa
Sephiroth (tai noh... Sen klooni tai jokin) kuolee, joka ei TODELLAKAAN tee lopusta hyvää. :F

Ysissä sitten taas
Kuja kuolee, joka on myös badbad juttu.
Ja se, ettei se ole kokonan demoa, tekee siitä...Yäck...
Mielummin Zidane olisi saanut kuolla, kuin Kuja. Kuja oli sentään söpö...

FFX sukkaa ja pahasti, eli en yhtä kertaa enempää loppua edes katsonut. Liian tylsä peli jo muutenkin.

Vodoun
15.5.2003, 17:33:36
eiköhän se ysi ollut, kun siinä tuli oikein tippa linssiin. Samalla loppuvideo myös ratkaisi jutun lopullisesti. (vaikka no arvasihan sen nyt, että zidane ja dagger saavat toisensa
Kasissa se oli ihan hauska ja koska kasi oli ensimmäinen tuttavuuteni, se oli silloin myös vaikuttava.
Seiskan loppuvideosta en kyllä hirviästi muista, paitsi juuri sen,että se oli suht sekava.

Candice
15.5.2003, 18:33:12
Ihan varmasti olen tähän tälläiseen jokus vastannut. Minä tiedän, että olen. Ihan varmasti olen. Juujuu. Eikun se taisikin olla paras pariskunta tai jotain, samapa tuo...

Mutta paras loppu (ja myöskin alku) on kasissa. Aivan ihanan hurmaava. Itkeä pillitin kuin puolikuollut lapsonen, kun tajusin, että this is it, peli on loppu ja näin kauniisti se vielä päättyy.

Rainen ja Lagunan kohtaus sai minut itkemään katketakseni, miksi sen mokoman piti kuolla? Miksi? Se oli kyllä niin hellyyttävän hienoa ja hämäävää. Luulin Rainen todellakin heränneen eloon, mutta sitten tuli se hautakivi...

Myös se kalastus ja kotivideot. Jag tycker.

Kympissä oli surkea loppu. Ensin en edes tajunnut katsovani loppuvideota ja kummastelin vain. Kyseisen pelin loppu ei tainnut herättää mitään tunteita. Tosin vika voi olla loppiksessakin. Enhän minä sitäkään hakannut kuin muutaman kerran ja se kaatui. Kasissa sai sentään noin tunnin ponnistella sen viimeisen pahiksen kimpussa.

Yose
15.5.2003, 18:54:12
Mun mielestä paras loppuvideo on tuossa seiskassa. Se vaan oli jotenkin niin herkullinen ja mehevä. Toiseksi paras, joka on surullisin ja koskettavin on tietenkin FFX:ässä. En mä nyt kuitenkaan siinä ihan itkemään alkanut, mutta kyllä se oli mahdollisimman surullinen ja kaunis. Nuo ovat parhaita loppuvideoita ei voi mitään, mitä sitä sen enempää selvittelemään.

gosu
15.5.2003, 22:52:02
Minä raavas mies meinasin ruveta itkemään FF10 lopussa :D.
En ole kyllä muitten loppuja nähnyt, mutta se on varmaan paras.

Ferithem
16.5.2003, 17:20:03
Todella häpeällistä ja alentavaa tunnustaa tämä, mutten ole vielä nähnyt kasin tai seiskan loppuvideoita. Niin typerää kuin onkin, en ole vain uskaltanut pelata loppuun asti, vaan olen pakonomaisesti aina aloittanut uuden pelin heti viimeiselle levylle päästyäni...

IX: Olin ehtinyt jo itkeä itseni puolikuoliaaksi, kun Zidane riuhtaisi rätin päältään. Eikä se siihen loppunut, koko videon ajan oli pakko ulvoa täysillä, tunteellinen kun olen. Kertakaikkiaan aivan ihana loppu, jota ei saa mielestään ikinä! Parasta tietenkin olisi, jos sellaista tapahtuisi myös tosielämässä...

Final Fantasy X:n loppu sai minut menettämään yöuneni viikon ajaksi. Valvoin kaikki yöt itkien ja musiikki päässäni soiden. Toisaalta se oli kauneinta, mitä olen koskaan kokenut.

Yhteenvetona voisin sanoa, että Final Fantasyt, etenkin niiden loppuratkaisut, ovat muuttaneet elämäni täysin. Minun täytyy karaistua ja uskaltautua VIII:n ja VII:n viimeisille levyille, jotta voin vihdoin arvostaa itseäni... ja elämää... ja rakkautta...

Piltz
21.5.2003, 14:15:11
Omat suosikkini ovat VI ja VII loput. Molemmissa on mainiot loput ja varsinkin VI:n PSX painoksen lopussa tuleva video on hyvä. VIII loppu taas ei niin kolahtanu, mutta kuitenkin ihan hauska...IX:n loppu taas oli kutakuinkin samaa kamaa kuin kahdeksikon. Pidin kuitenkin IX: lopusta enemmän...
FF X:n loppu oli mainio joskin lyhyt. Täytynee toivoa, että tulevassa X-2:ssa olisi enemmän vastauksia X:n lopusta.

Gil-Galad Ronso
21.5.2003, 17:28:31
Itse pidin kyllä FF 7 loppuvideosta vaikka se oli hieman sekava. Ysissä oli myös loistava loppu. FF X loppudemo ei ollut jotenkin vaan mieleeni, mutta se saattaa johtua siitä kun olin melkein unessa sen läpi pelattuani.

azla^
4.5.2004, 13:51:56
FF 7 loppu oli Ihan selkeä ja siinä ei ollut mitään huonoa!
Mutta jos muitakin katsotaan niin sanoisinpa että X'ssä on kyllä todella hyvä loppu myös. :lovetus: muta kyllä ffx-2 loppudemo on kaikein huonoin

LizzieFox
4.5.2004, 14:22:38
Pakko sanoa että seiskassa on paras loppuvideo. Johtuu kait osaksi ihan siitä että se peli on lempparini ja pidän siitä kovin paljon. Peli vieläpä loppui niin että se voisi siitä jatkua ihan hyvin. Ja periaatteessa sehän niin tekeekin. Pakko kyllä tunnustaa että empä taida olla nähnytkään muiden ÄfÄffien loppuvideoita vielä :D.

Flame
4.5.2004, 14:26:59
Minulle kaikkein mieleenpainuvin ja ihanin on/oli kasin loppuvideo. Peliä tuli pelattua niin pitkään ja loparin voittaminen oli sen verran haastavaa, että video tuntui todella ansaitulta. Siinä pelissä myös oli eniten samaistumisen aiheita. Jee jee.

Pidin loppuvideosta koska pidin itse pelistäkin ja olin jo valmis rakastamaan loppuvideota loparia hakatessani.

Miyuki
4.5.2004, 15:49:24
Parhain on FFVII:n loppuvideo, siinä kaikki kääntyi kaikesta maailman lopusta ja pahasta lopulta hyväksi ja onnelliseksi. Eikä Cloudin varmaan tarvinnut enää nähdä painajaisia Sephirothista =).
Pieni spoileri:
Cloud tappoi Sephirothin lopussa. Minä ainakin näkisin painajaisia jos sellainen ukko olisi olemassa.

Antza
4.5.2004, 16:13:40
Lempparini ovat FFIX:sän loppudemot. Loppu on pelissä kaikinpuolin muutenkin hyvä ja sitten alkaa vielä soimaan Melodies of life niin... :(
Harmittaa vieläkin Kujan

kuolema. :( Juuri kun hänestä alkoi jotenkin pitämään.

Ja yksi pointti jonka takia tämän pelin lopusta pidän niin kovasti on varmasti se että IX oli minun ensimmäinen FF enkä olisi voinut kuvitella että jonkin pelin loppuun panostetaan niin paljon.

Choco&Mog
26.12.2004, 16:00:03
Empä tiiä..... En ole nähny kovin paljon loppuvideoita. Kympin loppuvideosta Sellanen Juttu että *nyyh* :cry: Se on Surullinen.... Seiskan Ei oo Ehkä niin hyvä mutta muuten peli on HUIPPU!!!!!!!!! Mutta kaikkien FF:ien loppuvideot saa multa vähinään arvosanan 9-. Empä osaa muuta sanoa...
Muuten toivotan Hyvää uutta vuotta!! :) :cool: :)

Nyarlathotep
26.12.2004, 16:37:44
Kasin loppuvideo on kaikista mieleenpainuvin, koska näin sen viimeksi. Sitä oltiin kyllä odotettu piiiiitkän Ultimecia-fightin jälkeen. Squall vain käppäilee jossain autiomaassa, mutta sitten Rinoa saapuu paikalle ja lopussa kaikki on taas hyvin. Varsinkin se lopputekstien yhteydessä nähtävä video, jossa porukka kuvaa videokameralla.

Ysin loppuvideolle täytyy nostaa myös hattua. Necron on voitettu, mutta Zidane lähtee pelastamaan Kujaa joka on jäänyt Iifa Treelle.Kujan kuolema oli kyllä aika pöljää. Olisi hän minusta saanut elää Sitten näytelmän jälkeen Zidane paljastuu hupun alta ja Garnet juoksee hänen luokseen. Kyynel tuli silmään. Final Fantasyjen loppuvideot pieksevät kyllä muiden pelien videot. Totaalisesti.

Super Saiyan
1.1.2005, 11:58:33
Mielestäni paras Final Fantasy on ollut Kasi ja siihen sisältyy myös loppu video vaikka se olikin aika surullinen kun Laguna kävi Rainen haudalla kasin kaikki videot ovat hianosti tehtyjä, mutta jotenkin tuntui että loppuvideoon oli panostettu muita videoita enemmän, kasissa oli myös huvittavat lopputekstien aikana näkyvät pikku videot. Ysissäkin oli ihan kohtalainen loppu, mutta olis voinu olla parempikin.

Velvety
1.1.2005, 12:46:56
Ihania nämä topicit. \o/

Final Fantasy VII
Pidin loppuvideosta. Niin kuin Angeli sanoi, oli mukava nähdä, että kaikki päätyi lopulta hyväksi. Loppuvideon kappale Word Crisis on kaunis ja tuo sopivan tunnelman tuohon loppuvideoon. Tapahtumat ovat loppuvideossa koskettavat minusta.

Final Fantasy IX
Jotenkin tykkäsin loppuvideosta. Se oli onnellinen haliruttaus video, sellaisia on harvoin finaleissa ja minä ainakin pidin siitä heti kun näin ensimmäisen kerran. en tosin hyvin muista tuota videota, mutta sama se. Tykkäsin kovasti.

Final Fantasy X
Surullinen. Ja koskettava. Musiikki oli kaunista ja tunnelma oli haikea. Tykkäsin videosta hyvin paljon, sillä se oli kaunis. Voisin sanoa sen olevan ehkä paras noista kaikista, mutta se ei ole niin. Kympin video on tasavaertainen kahden edellisen kanssa.

Nama
1.1.2005, 14:20:04
Minusta kaikissa FF:issä mitä olen pelannut, on kivat loppuvideot. ^_^ Mutta kaikista eniten ehkä tykkään ysin tai kasin loppuvideoista. Seuraavassa tekstissä on jonkin verran SPOILEREITA.

FFVIII:n lopussa oli hyvä, kun sai nähdä mitä monelle hahmolle kuului kun Ultimecia saatiin tuhottua. Musiikki oli kaunista ja loppuvideo oli muutenkin kaunista katseltavaa. Tunnelma oli lämmin. Viimeinen kohtaus, joka tulee lopputekstien jälkeen (kasin läpimenneet tietävät) on todella kaunis ja romanttinen kohtaus. :lovetus: Ja tietysti se kun Rinoa löytää Squallin maassa makaamasta.

FFIX:n loppu oli erittäin kaunis myös. Kohtaus, jossa Zidane paljasti itsensä hupun alta ja jäi odottamaan linnasta kiirehtivää Garnetia oli myös erittäin kaunis mutta Zidane olisi saanut myös juosta Garnetin luo eikä vain jäädä odottelemaan. Oli söpöä, kun Garnet hyppäsi Zidanen kaulaan onnessaan. Ja oli hienoa nähdä, että edes joku välitti Kujasta, kun Zidane meni Kujan luo ja yritti estää tätä kuolemasta.

Mutta nämä kaksi ovat suosikkiloppuvideoitani. ^_^ On kyllä seiskan ja kympin (ja kutosen ja nelosen) loput kivoja. :)

Atmis
2.1.2005, 18:20:44
Kaikki loppuvideothan on loistavia. Pelaajat palkitaan aina kunnolla. Oon joskus alkanu pelaan seiviä ihan lopusta ja myllyttäny lopparit vain nähdäkseni videot uudestaan.

FFVIII on ylivoimaisesti paras, ei pelkästään loppuvideon osalta vaan myös kaikki muut videot, varsinkin alkuvideo, ovat upeita. Seiska oli myös ensimmäinen pelaamani FF ja nähtyäni sen loppuvideon olin niin sanotusti taivaissa.

Master Tonberry
3.1.2005, 9:49:46
Joo varsinkin kasin loppuvideo melkein pistää vedet silmiin ku se on koskettava(kuulostaa liian romanttiselta) no kuitenkin seiskas on paras loppuvideo, varsinki ku Nanaki menee lastenlastensa kanssa sinne kalliolle.