PDA

View Full Version : Musica, musica, missä?

Shear Feather
15.9.2002, 17:53:47
Ensinnäkin - wau. Mä oon ollu tosi sivistymätön kun en oo aikasemmin vieraillu suomenkielisellä FF-sivustolla - täähän on mahtavaa että niitäkin löytyy! On niitä enemmänkin tietty, mut tässä on tyyliä! Kuka ihmemies/-nainen onkaan näiden sivujen takana...vai onko teitä kokonainen röykkiö? Kiitos vaan kaikille, on kyllä hianot......

Sitten itse otsikkoon: löysin tän sivuston ettimällä FFX:n mp3 musiikkia ja valitettavasti tulin vuoden liian myöhään (viime vuonnahan niitä faileja oli kai tarjolla ffinsiderissa..?).

Nyt kyselisin että mistä mahtaa vielä löytää FFX OSTin mpkolmosina?

Kävin juuri audio.gamingforce.com kattelemassa mutta ne häsää jotain remonttia tai jotain eikä oo hajuakaan kuinka kauan semmonen kestää...Että oisko kellään tietoa? Tai jopa halua jakaa omia faileja, hmmMMM..? :angel:

Auttakaa!! Tahtoo pelimusiikkia, eikä mitä tahansa pelimusiikkia, vaan ehtaa Nobuo-laatua! Ja kympistä nimenomaan! Pliiiiss... :doggy:

Kiitoksia!! :)

nox
15.9.2002, 17:56:02
Kazaalla löytyy vaikka mitä. Itse kuuntelen parhaillaa "one winged angelia" orkesterin soittamana. Eli siis imuroit Kazaa nimisen ohjelman ja aloitat vaan etsimisen. Tai vaihtoehtoisena Kazaa lite, jota jossain määrin suositellaan enemmän.

//: Kazaa liten löytää osoitteesta www.kazaalite.nl
Toista en muista mutta esim. jollain googlella löytyy ja varmaan joku muukin tulee tänne informoimaan. Kannattaa kurkata tuonne PC, internet yms osastolle, siellä on käyty keskustelua noista eri ohjelmista joilla voi imuroida netistä elokuvia, musiikkia etc...

Celeb
16.9.2002, 8:38:35
Eihän niitä musiikkeja ihan muutamassa minuutissa hankita. 13 tuntia pelkkää FF:ää niin tajuat että ajan mittaa ne kasaantuu.

WinMX on kanssa ihan hyvä vaihtoehto sillä Kazaa on harvinaisen paska :(. (oma mielipide)

Veikkaisin että parin viikon sisällä se Gamingforcekin alkaa taas toimia.

Niera Kuuranpoika
17.9.2002, 10:16:56
No jaa, itse suosisin Kazaa Liteä, koska jos lataus katkeaa, se yleensä etsii automaattisesti saman tiedoston toiselta palvelimelta. Winmx:llä katkenneen latauksen jatkaminen on yleensä vaikeampaa, toki hyvällä tuurilla löydät vastaavan tiedoston ja voit jatkaa latausta, mutta yleensä jos lataus syystä tai toisesta katkeaa, et enää koskaan pysty jatkamaan sitä. Ehkä tämä on tapauskohtaista, mutta itelläni on vino pino katkenneita latauksia, jotka koskaan eivät suostu jatkamaan latautumista. Ja yleensä ne katkeavat juuri kun lataus alkaa olla loppusuoralla... 56kbs modeemilla se alkaa pikkuhiljaa kyrsiä.

Ja Shear Feather, tervetuloa foorumeille. Toivottavasti viihdyt joukossamme. Käypä tervetuloa-osastolla pistämässä esittely itsestäsi.

Eetupatukka
17.9.2002, 18:16:31
Käytä DC++:saa, jos sinulla on varaa pistää jotain jakoon.

http://dcplusplus.sourceforge.net/

http://thereisnogod.jesusanswers.com/

Ja muistathan lukea hubbien säännöt, äläkä vaan etsi sieltä kaikkia kivoja kanavia ja yritä tunkea niille väkisin, vaan noudata tarkasti jako ja slotti sääntöjä.

:D =) ;)