View Full Version : Wiiware
Wiiware ilmestyi tässä muutamia päiviä sitten tämä lista mukanaan:
• Dr. Mario & Germ Buster (Nintendo)
• Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King (Square Enix)
• Lost Winds (pictured – Frontier)
• Star Soldier R (Hudson Soft)
• TV Show King (GameLoft)
• Pirates: The Key of Dreams (Oxygen Games)
• Toki Tori (Two Tribes)
Nintendo kertoo (http://www.nintendo.fi/?file=1076)
-
Itse olen Lost Windsin, Star SoldierR:n ja Final Fantasyn ladannut ja voin sanoa, että on kyllä pelien taso hemmetin hyvä. Maksoin vähän yli 30e kahdesta 60e arvoisesta(Lost Winds, Final Fantasy) ja yhdestä hyvästä, mutta todella lyhyestä pelistä(Star SoldierR; mutta tämä onkin täyttä arcadea internet highscoreilla..)
Suosittelen lataamaan ainaski Lost Windsin ja Final Fantasyn. Final Fantasyyn oon jo jäänyt riippuvaiseksi =/. Saakelin addiktoivaa.
Mitäs te?
Kyllä ton final fantasyn vois joskus hankkia(kun joskus tulee hankittuu se wi-fi usb liitin)Tietääkö kukaan muuten,että tuleeko sinne wiiwareen piakkoin sellaisia pelejä joissa pelataan balance boardilla?
Joo-o, LostWinds muka 60 euron arvoinen peli. Menee kuulemma kolmessa tunnissa läpi, joten oikea arvo on korkeintaan se 1000 pistettä (10-12 euroo), minkä peli maksaa.
Juuh, vaikka Lost Winds onkin erinomainen peli, se ei ole missään tapauksessa 60€:n arvoinen. Yhden läpipeluukerran lyhyys ei ole se ainut syy, vaan myös se, että se on niin helppo ettei siitä löydy käytännössä yhtään uudelleenpelattavuusarvoa. Kyllähän sen pelaa läpi kerran ja se viihdyttää sen muutaman tunnin. Eipä tuossa kuitenkaan ole mitään, mikä saisi pelaamaan toisen kerran läpi - ainakaan aivan heti ensimmäisen läpipeluukerran jälkeen.
tuleeko sinne wiiwareen piakkoin sellaisia pelejä joissa pelataan balance boardilla?
Varmasti jossain vaiheessa, mutta eipä sellaisia olla vielä paljastettu.
Njoo Lost Windsin läpäisyyn menee kyl se 3-4h, mikä on aika lyhyt. Monet 60 euron pelit eivät kyllä aina kestä sitäkään. 2D Metroiditkin maksoi 50e ja nekin meni läpi kolmessa tunnissa. Niissä tosin on kerättävää ihan sikana, kun Lost Windsissä kerättävä jää semmosii ihme patsaisiin, joita on piiloteltu.
Suosittelen kuitenkin eniten ostamaan tuon My life as a King. Aivan mahtava tekele ja oon pelannut sitä koko ajan ja 4pv:n aikana varmaan yli 20h ja oon aika alussa kaikessa :S. Ikuisuus peli ja on siinä vielä ihan ok juonikin.
Aattelin kuluttaa jopa 200p lisäsisältöön, kun sen verran sattu jäämään Star SoldierR:sta ylimääräistä...
Sami E
27.5.2008, 14:06:36
Erinomainen palvelu näyttää olevan kyseessä, jos julkaisujen laatu jatkuu tällaisena. Mielenkiintoisia pelejä on jo nyt tarjolla enemmän kuin oli lupa odottaa, ykkösnimikkeenä tietenkin My Life as a King. Edulliset hinnat innostavat kokeilemaan pelejä, ja on mukava saada Wii-ominaisuuksia hyödyntäviä pelejä suoraan laitteen muistiin, niin että ei tarvitse vaihdella levyjä. Ja lisää mielenkiintoisia pelejä on tulossa ja julkistetaan lisää jatkuvasti, kuten Strong Bad, Sam & Max ja Eternity's Child. Wiiware näyttää tuovan oman erittäin merkittävän lisänsä Wiin pelivalikoimaan.
Itsellä meni Lost Windsiin 2h50min, siskolla 3h50min...
My Life as a Kingia meni taas reilusti 20-30h ja kohta lähtee uusi pelikierros very hardilla, kun menin tallentamaan clear-tallennuksen mun normaalin tallennuksen päälle ja siihen tallennukseen jäi ihan pirusti käymättömiä dungeoneita, tappamattomia bosseja ja edes kaikki rakennukset ja sisältö ei ollut läheskään avattu...
Sain arvosanaksi S:n ja keskiarvo leveleistä oli 25lvl. Parhaan hahmon levelin jotain lähellä 35-40v. Päiviä jotain ~120.
TV Show King on muuten pirun hauska peli.