View Full Version : Danzig Tavastialla 27.11
Mauler
17.9.2002, 15:49:06
Kuka on menossa!?!?!?
\o/
Itse tilasin tänään lipun tiketti.fi:stä
Tulee muuten saatanan kova keikka!
Odotukset on korkealla varsinkin jos muutama Misfits kappale heruis... :D :D :D
Ne jotka ei tiedä mistä on kyse....tässä itse Glenn pahistelemassa, eli kyseessä on Misfitsien ex-laulajan bändi.
http://www.rockshoppe.com/pinups/rock/r_glenn2.jpg
En ole menossa. Mutta kuulin tässä pari päivää sitten MoonTV:llä Misfitsin biisin Scream, jota olen nyt kuunnellut pari päivää lähes taukoamatta (eikös Danzig ole jättänyt Misfitsin kokonaan, eli siis Screamin laulaa joku muu äijä).
Muita biisejä en sitten olekaan kuullut, paitsi Die Die My Darlingin ja I Turned Into A Martianin. Voitko suositella jotain, mihin kannattaisi tutustua?
Edit:
eli kyseessä on Misfitsien ex-laulajan bändi
Heh, ei oikein tullut luettua tarkasti... =/
Mauler
17.9.2002, 22:13:48
Jos kerran tykkäsit Scream:ista joka on Famous Monsters levyltä, suosittelen tietysti kaikkia muita sen levyn kappaleita elikää:
Dust To Dust
Decending Angel
Saturday Night
Monster Mash
Lost In Space
The Forbidden Zone
(tossa ei ole kaikkia siltä levyltä)
ja vanhemmasta Misfitsistä (jossa on myös Glenn mukana):
Green Hell
Last Caress
London Dungeon
Skulls
American Psycho
Horror Hotel
(tästä nyt jäi puuttumaan jotain tietty, älkää huutako mulle jos tääl on joku kova misfits diggari)
ja itse Danzigin soolo tuotannosta (mikäli kiinostaa):
Mother
Am I Demon
Not Of This World
Dirty Black Summer
Long Way Back From Hell
have fun.
:D
Theemu
19.9.2002, 12:55:20
Originally posted by Fantomas
ja vanhemmasta Misfitsistä (jossa on myös Glenn mukana):
Green Hell
Last Caress
London Dungeon
Skulls
American Psycho
Horror Hotel
(tästä nyt jäi puuttumaan jotain tietty, älkää huutako mulle jos tääl on joku kova misfits diggari)
WÄÄÄÄÄÄ!
American Psycho löytyy American Psycho-levyltä joka oli Misfitsin comeback. Sitävastoin American Nightmare on Glennin aikainen biisi, ja tästä biisistä huomaa miksi miestä sanotaan Evil Elvikseksi. "Took an axe to my baby's head / gonna end up doin' time.."
Mutta joka tapauksessa, luultavasti minäkin olen Tavastialla 27.11. Until You Call on the Dark...
Mauler
19.9.2002, 13:48:36
Joo, anteeksi.
Ja eihän sitä Misfitsiä tipu suuren Glenn Vs. Misfits sodan takia.. =/
Theemu
19.9.2002, 16:29:59
Originally posted by Fantomas
Ja eihän sitä Misfitsiä tipu suuren Glenn Vs. Misfits sodan takia.. =/
Itse asiassa tuolla Danzigin livelevyllä oli ainakin Halloween II. Glenn-pojuhan niihin biiseihin oikeudet muutenkin omistaa, Jerry Onlylle ja Doylelle jäi ainoastaan oikeus käyttää Misfits-nimeä.
We Are 138 olisi helvetin hieno kuulla. Heh heh.
Mauler
19.9.2002, 17:58:01
hmmm, mielenkiintoista... no näkeepähän sitten, pidetään toivoa yllä, eiks jeh? :D