View Full Version : Faktaa vai fiktiota?
Olen kuullut huhuja,että mgs3 tulisi GC:lle.Mitä mieltä olette tästä huhusta:faktaa vai fiktiota?Ja onko muita tietoja kuin pelkkiä kuin huhuja jotka varmistaisivat tämän asian?
Ultimate3
18.9.2002, 16:28:11
No uskon ettei tule mgässää gamecubelle...
Mutta se joku uus mgs homma tulee pskahelle. en oo varma sen nimestä muttei kolmonen ole
Wompatti
18.9.2002, 16:39:14
PS2:lle tulee MGS: Substance, sen piti ilmestyä kai Xboxillekin, en ole varma. En myöskään ole varma oliko MGS 3:sta tulossa ollenkaan.
Olen kuullut sellaisia huhuja että Metal gear solid sarja päättyisi tähän ja konami alkaisi tekemään jotain uutta peliä. Metal gear solidin Game Cube versiosta en ole kuullut mitään.
Locke Cole
22.9.2002, 12:10:41
Originally posted by Roakel
Olen kuullut sellaisia huhuja että Metal gear solid sarja päättyisi tähän ja konami alkaisi tekemään jotain uutta peliä. Metal gear solidin Game Cube versiosta en ole kuullut mitään.
Enpä usko että MGs tähän päättyy. Kakkonen loppui hiukan mystisesti, pelin läpi pelanneet kyllä tietävät. Loppu antaa hyvän vihjeen että kolmonen tulisi vielä joskus, se että mille konsolille, sen näkee sitten. Saattaahan Kojima tehdä välissä jonkun muun pelin, mutta uskonpa että rakkaus MGS:ssää kohtaan tulee vielä jossain välissä ja alkaa suunnittelemaan kolmosta. Tai ainakin minä toivon niin.
:D
Minä Muistaisin hämärästi lukeneeni jostain että GC:lle tulisi joku omalaatuinen MG mitä ei muille konsoleille ilmesty? En kyllä nyt´ole aivan varma asiasta mutta kuitenkin.
Laitoin että Fiktiota, kun olen kuullut huhuja et MGS sarja loppuis siihen kakkoseen. Enkä usko et Konami vääntää vielä GameCubelle MGS:iä.