PDA

View Full Version : Kaikista Anime leffoista kovin ja verisin...

Raziel86
18.9.2002, 11:45:51
Missä Animessa siis lentää verta lujaa ja paljon, samalla kuitenkin todella kova kaikilta osa alueilta??
En ole vielä katsonut kovin verisiä Anime leffoja joten jelpatkaa hiukan ja kertokaa mikä kannattaa katsoa?

Wompatti
18.9.2002, 12:01:30
Jos haluat nähdä verta ja suolenpätkiä, suosittelen seuraamaan television dokumentteja lääketieteestä. Niissä hyvinkin usein kuvataan oikeita leikkauksia, joissa näkyy oikein sisäelimetkin. Tavara on sitä paitsi taatusti aitoa.

AlkoTanko
18.9.2002, 17:06:37
Nooh, ainakin Hellsingissä ja Blood: The Last Vampiressa on aika ajoin kunnon splatter-meininki (kuten Hellsingin kuudennen jakson klassinen rautalankakohtaus, hehehe...). Mutta olen kuullut Ninja Scroll: Resurrection of Jubein olevan oikein ultraväkivaltainen?

yksisiipi
19.9.2002, 11:22:59
Originally posted by Muukalainen
Nooh, ainakin Hellsingissä ja Blood: The Last Vampiressa on aika ajoin kunnon splatter-meininki (kuten Hellsingin kuudennen jakson klassinen rautalankakohtaus, hehehe...). Mutta olen kuullut Ninja Scroll: Resurrection of Jubein olevan oikein ultraväkivaltainen?

Vain Bloodin olen nähnyt. Pitänee noihin muihinkin anime-splättereihin tutustua. :D Hellsing kuulostaa varsin mehukkaalta. Vaikka ennemmin kahtelen semmoosta söpilyä. :) Mutta veri miehen tiellä pitää, varsinkin jos on vampyyri.

nox
19.9.2002, 11:40:28
Vaikka en olekaan asiantuntia niin voin sanoa että Ninja Scroll on aika verinen. Se oli ensimmäinen anime-elokuva jonka näin ja joissakin kohdissa kyllä katsoin sitä suu auki ja mietin että:"mitä ihmettä tää on? Onko toi verta mitä tuolta sataa? Lähtikö tolta kädet irti?"

esuteru
19.9.2002, 18:05:32
jos oikein raa'an animen haluaa,niin Fist of the north star on semmoinen...en itse siitä oikein välitä juuri tuon takia

AlkoTanko
19.9.2002, 19:38:15
Originally posted by yksisiipi

Vain Bloodin olen nähnyt. Pitänee noihin muihinkin anime-splättereihin tutustua. :D Hellsing kuulostaa varsin mehukkaalta. Vaikka ennemmin kahtelen semmoosta söpilyä. :) Mutta veri miehen tiellä pitää, varsinkin jos on vampyyri.

Ja se ON. Katso vaikka avatarini ja signuni. Ja Crying Freemanhan on kuulema myös k-18, ainakin se elokuva (pääosassa Mark Dacascos) oli varsin hurja.

Ja mangankin puolelta löytyy oikeita verijuhlia, kuten Lone Wolf and Cub ja Domu- Dreams of Children. Domu oli muutenkin aika himmeä, mutta Lone Wolf on ihan hitti, kuten ensimmäisen kirjan, Assasin´s Roadin muutama kohtaus osoittaa.

Jim Profit
20.9.2002, 15:31:28
(kuten Hellsingin kuudennen jakson klassinen rautalankakohtaus, hehehe...).

Itseasiassa ei ne kyllä mitään rautalankoja ole vaan jotain muuta ja toisekseen missä siinä muka se veri lentää? Ghouleilla kun on siitä vähän vajetta suonissa. Kyllä siinä se verikin virtaa mutta ei tuossa mainitsemassasi kohtauksessa, vaikka huippu kohtaus onkin.

Asiaan: Berserkki peliin jos verta haluaa, teräs leikkaa heikkoa lihaa hurmoksen lentäessä niin että heikoimpia hirvittää..

That's all I have to say about that.

kervi-chan
20.9.2002, 17:53:22
kenshinin eka ova sisältää pätkiä joissa näytetään miten mies ansaitsi nimensä 'hitokiri battousai'...

ja tietenkin hentaista löytyy tavaraa joita lecterkin kauhistuisi :D

Sensori
22.9.2002, 20:55:55
Originally posted by Jim Profit

Asiaan: Berserkki peliin jos verta haluaa, teräs leikkaa heikkoa lihaa hurmoksen lentäessä niin että heikoimpia hirvittää..

Ja mangassa verta tirskuu vielä litrakaupalla enemmän, tarkemmin kuvattuna ja vielä useammin. Ja Berserkhän alkaa vasta Post-Eclipsessä!

AlkoTanko
23.9.2002, 18:25:23

Itseasiassa ei ne kyllä mitään rautalankoja ole vaan jotain muuta ja toisekseen missä siinä muka se veri lentää? Ghouleilla kun on siitä vähän vajetta suonissa. Kyllä siinä se verikin virtaa mutta ei tuossa mainitsemassasi kohtauksessa, vaikka huippu kohtaus onkin.

Jaahah! Mitäs niistä sitten lentää, jos ei verta? Hiekkaako? Ja kyllä ne minusta kovasti rautalankoja muistuttavat.

Mutta mangasta muistin nyt kunnon verijuhlan: Ichi The Killer! Japanin väkivaltaisin manga mikä on. En ole edes uskaltanut lukea.

Jim Profit
25.9.2002, 19:39:57

Jaahah! Mitäs niistä sitten lentää, jos ei verta? Hiekkaako? Ja kyllä ne minusta kovasti rautalankoja muistuttavat.

Mutta mangasta muistin nyt kunnon verijuhlan: Ichi The Killer! Japanin väkivaltaisin manga mikä on. En ole edes uskaltanut lukea.

Epäiletkö kerettiläinen sanojani? ;D Iskenkö raamatunsivun otsaasi kastetulla veitsellä Iscariot-instituutin tyyliin? =D Kröhöm. perusteluihini:

Puhutaanko me edes samasta kohtauksesta? Siis 6 episodin eka kohtaus jossa ne jotkut langat esiintyy? Eivät ole rautalankoja koska viimeksi kun rautalangan kanssa leikin se ei oikein aaltoliikkeen mukaisesti lennellyt ja kiertynyt kaulan ympärille, en osaa sanoa mitä ovat, ehkä jotain ihme matskua tai joku perverssi pianonkieli-viritys. Ja mikäli meillä on sama source ollu niin mistä lähtien veri on ollut harmaata, eli eiköhän se ole sitä tuhkaa joksi ne ghoulit muuttuu kuollessaan?

Zarin
25.9.2002, 20:27:26
Noh, verta luulisi löytävän Urotsukidojista, kun se siitä kuuluisakin on. Siis itse en todellakaan suosittele tätä, mutta kun raaimpia animeita kysytään...

Eetupatukka
26.9.2002, 7:32:53

Epäiletkö kerettiläinen sanojani? ;D Iskenkö raamatunsivun otsaasi kastetulla veitsellä Iscariot-instituutin tyyliin? =D Kröhöm. perusteluihini:

Puhutaanko me edes samasta kohtauksesta? Siis 6 episodin eka kohtaus jossa ne jotkut langat esiintyy? Eivät ole rautalankoja koska viimeksi kun rautalangan kanssa leikin se ei oikein aaltoliikkeen mukaisesti lennellyt ja kiertynyt kaulan ympärille, en osaa sanoa mitä ovat, ehkä jotain ihme matskua tai joku perverssi pianonkieli-viritys. Ja mikäli meillä on sama source ollu niin mistä lähtien veri on ollut harmaata, eli eiköhän se ole sitä tuhkaa joksi ne ghoulit muuttuu kuollessaan?

Ne on tuhkaa perskule, uskokaa nyt se. Ja ne "nauhat" on jotain jumalallisia kuolemanenkeli-vehkeitä. Ja Walterhan sanoo siinä, että se oli vielä stylempää, kun hän oli nuori.

Naksu
26.9.2002, 15:35:31
inuyashassa on aika ajoin kohtia joissa veri tursuaa, kuten
jaksoo jossa itse päähenkilö sekoaa ja tappaa läjän kyläläisiä (vai oliko se joku varasarmeija joka oli tullu siihe kylää?)

Jim Profit
26.9.2002, 16:29:37
Originally posted by Eetupatukka

Ne on tuhkaa perskule, uskokaa nyt se. Ja ne "nauhat" on jotain jumalallisia kuolemanenkeli-vehkeitä. Ja Walterhan sanoo siinä, että se oli vielä stylempää, kun hän oli nuori.

Niin minä uskonkin, mutta mitä tulee "nauhoihin" niin ei ne mitään yliluonnollista tai hightechiä ole. Ja sanatarkasti Walter (josta btw. olisit voinut miettiä ennenkuin semispoilaat muita) sanoo että se ei tapahtunut kuten nuorempana.

Z-e-r-o
27.9.2002, 21:26:05
Muutama nyt sitten tässä:

Vampire Hunter D: Bloodlust.

Ninja Scrolkin on aika väkivaltainen mutta ei nyt niin kuin esim Hellsing, Blood ovat myös hyviä spätteri leffaja.

Hellsing:issä ainoa paha on että netistä sitä on vaikeampi hakea kun kaikki jaksot ovat yli 100MB mutta jos rahaa riittää tilata niin suosittelen.

Mutta kyllä minuun iskee ennemminkin:

VanDread, Gundam Wing, X ja ne kaikki miljooonat muut, Neo Genesis Evangelion. (tosin Ninja Scroll on ihan laatu leffa)

Archux
27.9.2002, 23:03:13
No ainoa verinen anime-leffa jonka olen nähnyt on kyllä Ninja Scroll. Yhdessä kohdassa kun muuan herrasmies päättää leikata pään irti eräältä toiselta herralta, verta lentää kaula-aukosta litratolkulla, aivan kuin miehen sisällä olisis vain ja ainoastaan verta kovassa paineessa.

samiloop
28.9.2002, 4:22:27
Berserkkiä ehdittiin jo kehua pariinkin otteeseen, mutta siitä pitää mainita vielä muutenkin ylivoimainen vetoavuus nuorisoon esim. kohtuullisen yksityiskohtaisten paljasta pintaa esittelevien kohtien vuoksi ja toisaalta sen oksettavan raakuuden, joka ei tosiaankaan jää pelkän suihkulähteenä luikkivan veren varaan.

Berserk anime on vähän lelu verrattuna itse asiaan, eli Berserk mangaan. Kummatkin ovat kesken toistaiseksi, joten loppuun asti seuraamista saa odotella vielä kohtuullisen kauan. Animen viimeisin jakso on jonnin verran tähän mennessä ilmestyneen mangan puolivälistä eteenpäin. Jokainen kirjoista on lisäksi mukavan iso kokonaisuus (~200-400 sivua) ja ottaa täten oman aikansa lukea. Niitä on julkaistu nyt 23, huhujen mukaan viimeinen olisi välillä 35-40.

AlkoTanko
28.9.2002, 10:06:10

Olkoot sitten tuhkaa mitä niistä purskahtaa ja "lankoja" käsistä, hemmetti. Tulee vain vihaiseksi tästä riidellessä. :prkl:

Jim Profit
30.9.2002, 22:05:55
Originally posted by samiloop
Berserkkiä ehdittiin jo kehua pariinkin otteeseen, mutta siitä pitää mainita vielä muutenkin ylivoimainen vetoavuus nuorisoon esim. kohtuullisen yksityiskohtaisten paljasta pintaa esittelevien kohtien vuoksi ja toisaalta sen oksettavan raakuuden, joka ei tosiaankaan jää pelkän suihkulähteenä luikkivan veren varaan.

Ei nyt äkkiseltään pysty muistaan tarkasti mutta siinä mun mielestä mitään normaalista poikkeavan yksityiskohtaista paljasta pintaa esitteleviä kohtia ollu, ainakaan mitään sellasia mitä ei muuallakin näkisi ja jotka ei sinällään oo mitään sellasta HC kamaa että pelkästään sen takia sitä kahtomaan nuoret hinkuis.. mutta mitäs minä tiedän minä olenkin wanha ukko... :)

*mutinaa* silloin minun nuoruudessani MÄNNÄ vuastuhannella hiihdin rikkinäisillä suksilla kouluun 50 kilometriä ja karhuja piti hakata rikkinäisillä sauvoilla samalla..*lisää mutinaa* kyllä nykynuoriso on.. *vielä enemmän mutinaa* ;D

Tiituli
4.10.2002, 13:37:29
nooh....Mielestäni kenshinin samurai x oli aikas raaka ja jotkut hentait todellakin....mutta vielä ei ole tullut vastaan mitään todella kuvottavaa mitä ei olisi voinut katsoa...tai ei ole kyllä tullut sellaisiakaan missä olisi ollut niin raakaa että ei olisi voinut katsoa ihan vain sen takia että raja tulee vastaan...

Eli vielä kaikki anime menee.....

Tar_Minastir
4.10.2002, 20:49:45
En ole itsekään mikään kovin veristen animeiden kannalla mutta on tullut Blood: The last Vampire katottua ja oli sekin ihan hyvä

samiloop
5.10.2002, 9:55:22
Ei nyt äkkiseltään pysty muistaan tarkasti mutta siinä mun mielestä mitään normaalista poikkeavan yksityiskohtaista paljasta pintaa esitteleviä kohtia ollu,

Normaalista poikkeava kenen kannalta?

Berserk animessa ei kuulemma kovin paljoa tuota paljasta pintaa näkynyt, sen sijaan mangassa oli aivan riittämiin. Vähemmälläkin olisi pärjännyt. Ei siinä että akteja olisi joka nurkan takana, mutta on niillä muutamalla pituuttakin ihan tarpeeksi.

Da-
12.10.2002, 1:04:26
rouroni kenshin oav:s lentää veri ihan kiitettävästi :)

Crimson
12.10.2002, 14:28:52
Originally posted by Da-
rouroni kenshin oav:s lentää veri ihan kiitettävästi :)

Juu, niin lentääkin...
(mutta olen katkera, koska se Kenshin on Pyro... Ehkä tiedätkin miksi, jos olet nähnyt ne loppuun asti... ^^)

eli siis Rurouni Kenshin OVA versiossa lentää aika paljon verta, ainakin alussa ja onhan Ninja Scrollissakin hieman verta... :3

mazzeneko
13.10.2002, 8:37:16
Hmmmm. Verisistä animeista tulee nyt nopeasti mieleen Ninja Scroll sekä Ninja Scroll: Jubei's Revenge... Ainakin jälkimmäisessä hurme lentää melko tiuhaan tahtiin.

Frodo
15.10.2002, 19:26:07
Alkuperäsessä Vampire Hunter D:ssä roiskuu veri jumalattomasti. Se pärjää verisyydessään jopa Braindeadille!!

Redmage
16.10.2002, 16:41:35
en ole hirveästi niitä "tappo"animeita katsellut, mutta ehkä verisin minkä olen nähnyt on Ninja scroll.... siinä kyllä veri lensi, vaikka tietenkin pahempiakin tapauksia löytyy... Kyllä myös X:ssä ihmiset menivät muutamaan osaan ja verta lensi ympäri huoneita.....