PDA

View Full Version : mystillinen soturimiekkonen tjsp...

R'lyeh
18.9.2002, 18:04:56
pitkästä aikaa innostuin jopa piirtämään jotain, kuunneltuani liikaa erästä bändiä ja katsottuani liikaa erästä musiikkivideota. kyseinen musiikki innoittajana sitten töhersin tällaisen ukkelin joka jopa yrittää esittää erästä oikeaa ihmistä (jos joku keksii kuka mahtaisi olla kysymyksessä, saa kymmenen pistettä ja pöllömerkin). väritin sitten ensimmäistä kertaa ikinä tietokoneella, joten värit ei ole maailman parhaat. mutta opettelen kyllä vielä värittämään, ja ehkä jopa käyttämän kunnon *värejä* myös...
mutta siis, what say you?

nox
18.9.2002, 18:29:21
Ui juma! Älä missään nimessä väritä sitä [väreillä]. Tuo on on aivan loistava tuollaisenaan. Onko innoittajana kyseessä Emperor ja The Loss and Curse of Revenge?

Noh kommentit itse työstä. Siinä on tunnelmaa oikeasti. Olen päättänyt että anatomia-asioita en kommentoi koska se on kuitenkin taiteilijan päätös mitä kohtaa haluaa korostaa. Tässä nyt kuitenkaan ei ollut mitään virhettä mikä olisi pistänyt silmään. Niinkuin sanottua, tunnelma on kohdallaan ja tämä on kyllä ehkä parhaista töistäsi mitä olen nähnyt.

R'lyeh
18.9.2002, 18:44:07
Originally posted by Brain Power
Ui juma! Älä missään nimessä väritä sitä [väreillä]. Tuo on on aivan loistava tuollaisenaan. Onko innoittajana kyseessä Emperor ja The Loss and Curse of Revenge?
bändi meni ihan oikein (whoa, joku tosiaankin arvasi kenestä oli kyse *respekt*), mutta biisi (musiikkivideo) oli empty. alkoi vaan kiehtomaan vokaalisedän ilmeet siinä, ne kun olisi osannut ikuistaa niin olisin ollut übertyytyväinen.

Pinchi
18.9.2002, 20:14:10
Jee, hunni Attila ihan selvään ^_^!Mutta kuitennii, kivannäköinen miekkonen, ja haarniska on kyllä taitavasti tehty, ja muutenki on kaikinpuolin erinomainen työ. Tietokone värityskin on kuvaan juuri sopivaa, että ei se ainakaan mitään eye-killer värejä tarvitse. Sopiva tuollaisena ^^.

yksisiipi
19.9.2002, 8:49:20
Ihsahn, kerpele. :ooh: Tuo on aivan mahtava. Olet hyvin musavideosi katsellut. :) Toisaalta kasvojen perusteella tuo voisi näyttää myös Kirk Hammetilta. :D
Mutta kertakaikkiaan hienosti piirretty, ei pahaa sanottavaa. Katsele muitakin videoita ja piirtele. (suosittelen Immortalin Blashyrkhia ja Abbathin kaunista hymyä, piistäisitkö sen?)

Chastity Rowan
20.9.2002, 17:19:32
Ensinäkin vähän faktaa miksi työsi on upeasti tehty. :ooh:

Pää on todella upea :eh: jos tää vaan kelpaa tää mun arvostelu.
Silmät on ihan hyvin tehty paitsi toisessa silmässä on vähän nuolenkärjen muotoa.

Vartalo on kaunista työtä:eh:. Anatomiasta en mene mitään sanomaan, koska olen surkea vartaloiden piirtäjä, mutta kokonaisuus on todella upea.

Minä pidän työstäsi valtavasti paljon :rispekti: :ä vaan sulle tästä työstä ja lisää vaan tällasia tänne.

Roakel
22.9.2002, 9:53:23
Wau, tulipa tässä hieno kuva. Se pää on onnistunut tosi hyvin ja varjostuksetkin ovat kohdallaan päässä ja haaniskassa. Silmät ovat ehkä vähän liian isot minin mielestäni, mutta se ei häiritse. Haarniska on onnistunut tosi hyvin ja siinä on sellainen hauska kiilto, erittäin hienoa työtä :).