View Full Version : Starcraft Ghost
Mukavaa, että Starcraftille tehdään vihdoin jatkoa. Näyttää hyvin paljon C&C Renegadelta, paitsi kuvien perusteella tässä ollaan paljon sisällä, eikä beissin rakennusta varmaan ole ollenkaan. Vaikuttaa perus 3rd-person räiskinnältä, tosin Starcraftin hahmoilla. Saa nähdä mitä tästä tulee. Mielipiteitä? (ainakin Patukalta)
Kuvia löytyy ainakin täältä (http://www.gameforms.com/games/ps2/scghost/media/media1/).
Tullut tätä mietittyä itsekkin että koska tuollainen myynti varma peli tehdään. Kyllähän tuo hienolta näyttää ei siinä mitään. Nyt vain pitää toivoa että siitä ei tule mitään tusinaräiskyttelyä, vaan otetaan ghostin syvin olemus mukaa muutenkin kuin vain hienona lisäefektinä.
Kunnon piilottelu, karkuun juoksemis ja yllätyshyökkäys meininkiä kehiin. Siinä pelissä pitää saada ampua selkään. :D Mutta vähän epäilen että siitä pyritään tekemään massoille sopiva peli, jossa rynnitään ghostilla ja välillä heitetään stealth päälle ja taas rynnitään.
Eetupatukka
22.9.2002, 14:00:06
Ahh, I love the smell of toasted zerqlings in the moring!
Kaippa minä sen ostan, kunhan vaan on plitsörd laatua.
Antakaa anteeksi, mutta olen vilpittömästi iloinen, että se ilmestyy konsoleille, voi olla, ettei mun kone sitä paljon jaksa pyörittää.
Odotellaan nyt SC kakkosta.
Kyllähän tuommoinen voisi hieno ollakkin, kunhan vain ei jää semmoiselle tiimi-quake-räiskintätasolle kuten Renegade jäi. Semmoisia pelejä löytyy jo tarpeeksi.
ELi sisältöä jos pelistä löytyy niin mikäs siinä, ja kunnon grafiikat sitten kaveriksi ja imastaan PC:stä viimeisetkin mehut irti :D
Archux
12.10.2002, 11:10:36
Pelihän ilmestyy vain konsoleille, joten eiköhän kannattaisi siirtää tämä aihe?
*edit* Hmm olisin voinut vaikka vannoa että löysin tämän PC alueelta.
mogvisti
9.4.2004, 3:55:50
Olisivat pelintekijät mielestäni käyttää aikansa parempienkin pelien tekoon kuin tähän StarCraft Ghostiin. Itse olisin toivonut strategia tyylistä StarCraft 2:sta. Mutta kun ei niin ei. Saattaahaan tuokin olla ihan mielenkiintoinen pelikokemus joka tulee pelattua läpi, jos vain jostain saa käsiin.
Ainakin grafiikat olivat vakuuttavat. :rispekti:
Tulikin mieleen että milloin tämän kyseisen pelin pitäisi tulla myyntiin, koska eikös sitä ole jo kauan aikaa hypetetty ainakin pelit lehdessä mutta ei ole ollut sen kummempia arvosteluja.
Tulikin mieleen että milloin tämän kyseisen pelin pitäisi tulla myyntiin, koska eikös sitä ole jo kauan aikaa hypetetty ainakin pelit lehdessä mutta ei ole ollut sen kummempia arvosteluja.
Antaa nyt Blizzardin poikien rauhassa hioa se kuntoon. Pitihän Warcraft III ilmestyä jo 2001 vuoden alussa, mutta tulikin 2002 kesällä. Uskailtaisin kumminkin veikata että kyllä se tänä vuonna tulee :huh:. Ainakin parempi ois :prkl:. Heti menen ostaa kun tulee :yay:
mogvisti
10.4.2004, 16:56:20
Antaa nyt Blizzardin poikien rauhassa hioa se kuntoon.
Mielestäni Blizzard ei tee kyseistä peliä vaan jokin toinen pelifirma :huh: . Tai ainakin niin jossain lehdessä niin väitettiin, mutten ole asiasta varma.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Ja saattaa siellä Blizzardilla olla naisiakin töissä :) .
Mielestäni Blizzard ei tee kyseistä peliä vaan jokin toinen pelifirma :huh: . Tai ainakin niin jossain lehdessä niin väitettiin, mutten ole asiasta varma.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Ja saattaa siellä Blizzardilla olla naisiakin töissä :) .
Ööö. Mistäs tuon tiedon muka kaivat? Eihän Blizzard nyt millekkään räkänokka tiimille anna mitään starcraft projektia "StarCraft®: Ghost™, Blizzard Entertainment’s upcoming tactical-action console game" että että... ja tietoa lisää jos joku haluaa http://www.blizzard.com/ghost/
mogvisti
12.4.2004, 16:05:23
Ööö. Mistäs tuon tiedon muka kaivat? Eihän Blizzard nyt millekkään räkänokka tiimille anna mitään starcraft projektia "StarCraft®: Ghost™, Blizzard Entertainment’s upcoming tactical-action console game" että että... ja tietoa lisää jos joku haluaa http://www.blizzard.com/ghost/
Siellä sivuilla kyllä puhutaan jostain "Nihilistic Software" pelitalosta. Ja ilmeisesti tämä kyseinen pelitalo on ollut mukana suunnittelemassa peliä. Kannattaisi varmaan lukea tuo sivusto paremmin läpi :soso:.
freyelise
12.4.2004, 16:28:56
Siellä sivuilla kyllä puhutaan jostain "Nihilistic Software" pelitalosta. Ja ilmeisesti tämä kyseinen pelitalo on ollut mukana suunnittelemassa peliä.
Luulisin että blizzard kumminkin jo julkaisijan ominaisuudessa käyttää jonkinasteista valvontaa sen suhteen mitä elementtejä peliin tulee.
Ja minuahan ei haittaa yhtään jos ghost vähän myöhästyy, sillä blizzardin tapauksessa on tottunut siihen, että hyvää kannattaa odottaa. Ja muutenkin taitaa olla aivan sama milloin se ilmestyy, kun ei minulla ole siihen varaa kumminkaan.
Mielenkiintoista silti nähdä mitä tästä tulee.
Outraider
12.4.2004, 20:15:39
Kyllähän Starcraft: Ghost pienen odotuksen alla on, mutta vähän harmittaa kun, ainakin blizzardin SC:ghost FAQ:n mukaan, se ilmestyy vain konsolleille. Ei esim. voi testata demoa (ilmaiseksi) ja 3D-räiskinnäthän nyt eivät ole se paras mahdollinen genree padilla pelattavaksi (oletan, että kyseessä on FPS tai TPS peli).
mogvisti
15.5.2004, 19:11:13
Luulisin että blizzard kumminkin jo julkaisijan ominaisuudessa käyttää jonkinasteista valvontaa sen suhteen mitä elementtejä peliin tulee.
No totta kai! Ei kai Blizzard anna Nihilistic Softwaren tehdä mitä tahansa peliin, vaan valvoo tiukasti heidän toimiaan. Ja syy ehkä siihen että Blizzard ylipäätään otti muun pelitalon avukseen, niin on varmaan sen takia että ei Blizzardilla ole niin paljoa ammattitaitoa tehdä tasohyppely peliä, koska he ovat erikoistuneet startegia peleihin, vai olenko täysin väärässä? Mutta odotetaan ja katsotaan mitä Nihilistic on saanut aikaan ja toivotaan ettei tarvitse pettyä heidän työnsä jälkeen!
Omenarosvo
28.4.2005, 15:08:29
Aah, tätä peliä minä olen odotellut viimeisen vuoden. Toivottavasti se saapuu viimeistään syksyllä, sen verran hyvältä näyttää että rahaa on laitettava säästöön. Eniten kuitenkin pelottaa se, että Cube-versiosta luovutaan joskus viime tingassa. Silloin lentää muutama todella avoin vittusaatanaperkele tälläkin foorumilla.
Ja sellaista updatea noihin kehittäjätiimitietoihin, että Nihilistic Software on vaihtunut Swingin' Ape Studiosiin, joka on tehnyt ainakin Metal Arms:Glitch in the Systemin. Metal Arms on yksi suosikkipeleistäni tämän sukupolven konsoleilta, joten asiat eivät niin huonosti ole edenneet.
Ja se pääosassa oleva vaaleaverikkönainen on mielettömän hot. Jos joskus olen rakastunut pelihahmoon niin nyt. Pitäisiköhän laittaa deitti.nettiin ilmoitus: "22-vuotias mies etsii seuraa Samus Aranin tai Ghost Novan näköisistä naisista. Mielellään haarniskojen kanssa.".
Omenarosvo
5.11.2005, 14:00:08
http://cube.ign.com/articles/664/664175p1.html
Noniin. Haistakaa paska koko maailma. Olen odottanut tätä peliä viimeiset pari vuotta enemmän kuin mitään muuta peliä. Samalla olen koko ajan ollut varpaillani tällaisen uutisen mahdollisesta esiinpullahtamisesta. Ja nyt se sitten tapahtui!
VOI KEHVELIN KEHVELIN KEHVELIN KEHVELIN KEHVELI SENTÄÄN!! :angi: Itkettää. Pettymys maksimus. Lähden nyt täyttämään pääni alkoholilla ja sen jälkeen hirtän itseni. Laitan kameran ajastimelle ja jäähyväisviestissä pyydän äitiä lähettämään kuvan Blizzardille :( nyyh. nyyh..... nyyh..... nyyh....... nyyh....
http://cube.ign.com/articles/664/664175p1.html
Noniin. Haistakaa paska koko maailma. Olen odottanut tätä peliä viimeiset pari vuotta enemmän kuin mitään muuta peliä. Samalla olen koko ajan ollut varpaillani tällaisen uutisen mahdollisesta esiinpullahtamisesta. Ja nyt se sitten tapahtui!
VOI KEHVELIN KEHVELIN KEHVELIN KEHVELIN KEHVELI SENTÄÄN!! :angi: Itkettää. Pettymys maksimus. Lähden nyt täyttämään pääni alkoholilla ja sen jälkeen hirtän itseni. Laitan kameran ajastimelle ja jäähyväisviestissä pyydän äitiä lähettämään kuvan Blizzardille :( nyyh. nyyh..... nyyh..... nyyh....... nyyh....
Ja vielä syy, minkä takia tuo jätetään tuomatta Cubelle. JOKU VITUN NETTIPELI! Onko Blizzard niin epävarma yksinpelin viihdyttävyydestä ja uudelleenpeluuarvosta, ettei peliä voi tuoda pelkällä yksinpelillä, kuten vaikkapa nyt tylsiä puolivuotispäivitystahdilla tulevia Splinter Cellejä. Itsekin olen odottanut kyseistä peliä kuin kuuta nousevaa heti kun ideasta kuulin ja näin ensimmäisiä videoita.
EDIT: En edes tiennyt pelissä olevan nettipeli, eikä nettipelaaminen ikinä nouse hyvän yksinpelikokemuksen yli minun silmissäni.