View Full Version : Kaikki kulkevat ohitseni
yksisiipi
22.9.2002, 18:49:19
Tältä minusta on joskus tuntunut. Kuin kukaan ei välittäisi. Onneksi tämä on vain sen hetken tunne, ei sentään koko elämäni. Innoittajani lie Mortiisin "Everyone Leaves" kappale. Kaiketi kirjoitin tekstin alunperin englanniksi, mutta korjailin hiukan tekstejä, ja sain suomi-versiosta muokattua paljon alkuperäistä paremman.
Kaikki kulkevat ohitseni
Kukaan ei tiedä kuinka yksinäinen olen
Kukaan ei välitä mitä olen
Kaikki kulkevat ohitseni
Kukaan ei tiedä mitä tunnen sisälläni
liekki palaa niin hiljaa että tuskin elän
Jäädyn tähän talvipakkaseen
vielä en täysin kadonneena
Älä pelkää minua
älä pakene minua
jäisit luokseni
edes hetkeksi
Minut on jätetty
minut on unohdettu
kukaan ei muista
kaikki kulkevat ohitseni
Varjoissa seinää vasten nojaten,
en itse pysyisi jalkeilla
Kaikkea liikkuvaa peläten
silti seuraa toivoen...
Kreifi
23.9.2002, 16:17:24
Sinähän tosiaan pärjäsit runokilpailussa paremmin kuin minä. *hiljaista mutinaa* Runosi on paska!!!!!!(6kpl)
Hehheh, kylläpäs se huumori tänään kukkii - asiaan. Runosi on jotenkin tylsä. Siis se on hienosti kirjoitettu ja sanoja on käytetty hyvin(sen sinä todellakin osaat), mutta aihe on koluttu mijoonassa runossa jo läpi. En sano, että aiheesta ei saisi enää kirjoittaa. Taisi tämä runo olla kuitenkin "itselle" kirjoitettu joten siinä mielessä se ei ole paha asia. Minusta runosi joissa on hiukan enemmän ideaa ja omaperäisyyttä mukana ovat parempia. Mietinpä vain, että onkohan tämän runon kirjoittamisesta kauankin aikaa? Aina on kiva lukea runoja joissa ei ole riimejä.
yksisiipi
23.9.2002, 17:55:48
Runo on kirjoitettu alkuvuodesta 2002. Ellei jopa tammikuussa. Kyllä itsekin huomaa vanhoja tekstejä lukiessaan niiden olevan hiukan huonompia kuin nykyiset tuotokset, mutta se on sitä kehittymistä. Vuoden päästä on hyvä jos pidän yhdestäkään tämän vuoden teoksesta.
Sinähän tosiaan pärjäsit runokilpailussa paremmin kuin minä. *hiljaista mutinaa* Runosi on paska!!!!!!(6kpl)
Kiitos, jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin, mutta mistä tuo "6kpl tuli?" Minä sain 7 ääntä. :P
Originally posted by yksisiipi
Runo on kirjoitettu alkuvuodesta 2002. Ellei jopa tammikuussa. Kyllä itsekin huomaa vanhoja tekstejä lukiessaan niiden olevan hiukan huonompia kuin nykyiset tuotokset, mutta se on sitä kehittymistä. Vuoden päästä on hyvä jos pidän yhdestäkään tämän vuoden teoksesta. Menee koko viestini offtopiciksi, mutta minen välitä.
En tiedä onko kyse kehittymisestä. Se on vain jokin kumma juttu minkä aika tuo tullessaan. Itse olen ajatellut, että se johtuu siitä ettei pääse enää samaan tunnelmaan kuin mitä silloin aikanaan. Runon ideakin voi olla jo hiukan hukassa runon ollen unohdettuna koneelle kuukausia. Minä ainakin onnistun kyllä pitämään vielä myöhemmin osasta runoistani, osa taas vaikuttaa silti, että kummastelen miten olen saanut paperille jotakin noin typerää.
Kiitos, jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin, mutta mistä tuo "6kpl tuli?" Minä sain 7 ääntä. :P (6kpl) oli erittäin huono vitsi joka viittasi huutomerkkien lukumäärään.