View Full Version : Hopeanuoli
FantasyManIX
20.5.2002, 10:03:16
Mistähän voisi löytyä Hopeanuolet 1-5, eli en halua sitä ranskalaista jossa on vain 4 osaa. Olen yrittänyt etsiä kaupoista, mutta ei löydy mistään. Tietäisikö joku paikkaa josta sen saisi?
// Pörrh, korjasin noita sun typojas :D
Edited by Naksu on 01.6.2002 15:01
En ole ikinä kuullut että siitä olisi viisi osaa. Itselläni on ne neljä osaa ollut jo pienestä saakka. En ole missään nähnytkään viidettä osaa...
muumuu
20.5.2002, 12:50:33
no noilla File Sharing ohjelmilla saattaa löytyä, jos tiedät den alkuperäisen japanilaisen nimen, jota en nyt muista, sillä kun etit ni pitäis löytyä.
kaupoista tai mistään vastaavista liikkeistä mistä vois saada, en tierä, sowwy :(
Edited by vivi89 on 20.5.2002 13:50
Dagger
21.5.2002, 16:11:14
Hopeanuoltaa saa jopa kirjastosta.. Tietääkseni niitä osia on vain neljä, mutta niistäkin on sensuroitu niin paljon, joten on todellakin mahdollista että niitä on jopa viisi. Niita kasetteja löytää melkein kaikkialta.. Pitäkää silmänne auki, jos ne noin kiinnostavat. :P
esuteru
21.5.2002, 17:01:21
äsh,oletin että ihmiset vastaisivat tähän jotain hyödyllisempää...ensinnäkin,
1)ei ole olemassa mitään ranskalaista hopeanuolta(mistä lie tämäkin legenda syntynyt =) )
2)et varmasti saa leikkaamatonta hopeanuolta mistään muualta kuin Koreasta(koreaksi dupattuna) tai Japanista(japanin kielellä,jos nyt edes sitäkään),paitsi,
jos on hopeanuoli friikki,voi TÄÄLTÄ (http://www.silverfang.mine.nu/) tilata 10 vcd cd:tä(tarkemmin siellä sivulla...),mitkä sisältävät koreaksi dupatun hopeanuolen-eli leikkaamaton!Mutta,voi myös odottaa että se mokomakin ozon media saisi vihdoin Toeilta oikeudet niihin poistettuihin pätkiin...jos se tapahtuisi,olisi future film valmis levittämään sitä suomessa,leikkaamaton hopeanuoli dvd,suomeksi tekstitetty...*alkaa haaveilla*
lisätietoa saa hienolta suomalaiselta hopeanuoli sivulta:http://www.hopeanuoli.cjb.net -tämä on ikävä kyllä nyt tauolla :( ,mutta uusimmat uutiset saa täältä mahtavasta
ruotsalaisesta hopeanuoli sivusta:http://www.silverfang.cjb.net
eikun ruotsia lukemaan!-koska sieltä löytyy aika paljon mielenkiintoista materiaalia...
Edited by esuteru on 21.5.2002 18:03
FantasyManIX
1.6.2002, 13:42:44
Korjaan tuota.Siis se uusi on tuotettu Ranskassa 1996
http://www.leffat.com/scripts....LE&FR=0 (http://www.leffat.com/scripts/Detail.asp?ID=651&Query=Hopeanuoli&FromURL=SimpleSearch.asp&searchby=TITLE&FR=0)
Ja minulla on joskus ollut muutama niistä joita nyt etsin uudestaan, olen nähnyt kyllä toisen laisenkin(eli tuolla osossa olevan) Hopeanuoli sarjan.Olen katsonut niitä ja ne olivat erilaisia.
bigspin
1.6.2002, 17:02:47
joo kai niitä kirjastoista ainakin saa =/ muuten mun iso-veljen kaveri osaa kaikki hopeanuolen vuorosanat ulkoa :/ se on niin monesti kattonu niitä.ja sillä on ne versiot joita ei oo sensuroitu :)
En tiedä paikkoja mistä löytäisi mutta mua ärsyttää kun menin myymään ne kaikki (videot) pois joskus penskana kun ajattelin niiden olevan turhia kun ne on nähty :(
(Hopeanuoli 4eva)
mitä niissä sensuroimattomissa versioissa on?
Edited by Supah on 08.6.2002 22:58
Originally posted by Supah @ 08.6.2002 22:56
Ainakin se kohta, missä näytetään, minkä takia punakoirien johtjalla ei "alussa" ollut arpea silmänsä seuduilla ja sitten se, minkä takia se Hopeanuolen faija lopussa makaa siinä maassa vaikka juuri se oli elämänsä vireessä....
Voisin kertoa kokonaan sen jutun Hopeanuolen faijasta, mutta jätän kertomatta... :P
En ole itekkään kuullut et siit on viisi osaa mut on meil ainakin nelonen seon paras! :)
Locke Cole
9.6.2002, 12:27:50
Itelläni ei ole kuin kakkos osa, pitäisi saada loputkin..oli se niin hyvä sarja kun silloin penskana sitä katsoi. Pelottava ja jännittävä..voi niitä aikoja.. :)
sittenhän mulla oli se sensuroimaton :P
Originally posted by Yuria @ 09.6.2002 02:20
Originally posted by Supah @ 08.6.2002 22:56
Ainakin se kohta, missä näytetään, minkä takia punakoirien johtjalla ei "alussa" ollut arpea silmänsä seuduilla ja sitten se, minkä takia se Hopeanuolen faija lopussa makaa siinä maassa vaikka juuri se oli elämänsä vireessä....
Voisin kertoa kokonaan sen jutun Hopeanuolen faijasta, mutta jätän kertomatta... :P
Äääääääää kerro mulle, se on vaivannut mua jo 10 vuotta!!! Vaikka lyhennettynä PM:llä jos et muuten!!! Muuten et saa multa ikinä anteeksi. Lähetän sulle koko tietokoneen tuhoavan viruksen =)
Ei nyt sentään... Aivan kuin mä jonkun viruksen osaisin lähettää. Mutta kyllä mä tahdon tietää.
On se kyllä mahdollista että niitä on viisi... En kyllä ole koskaan kuullut sellaisesta. Lapsena tuijotin sarjaa ihan tohkeissani räpäyttämättä silmiänikään, enää en tiedä onko mulla koko videoita edes olemassa. Kun katsoin 8-vuotiaan serkkuni kanssa kolmososaa, tuntui että joka toinen minuutti täytyy laittaa simmut kiinni... Kolmonen oli mulle jo penskana kaikista rankin ja pelottavin. Se tappelu sen mustan dopermannin kanssa (mikä sen nimi oli?... Sniper?) ja se kun Ben jäi sinne kiven alle.
Mulla on ne nauhalla, kun pienenä oli suuri fani.Leikittiin aina Hopeanuolta pihalla kavereiden kanssa, ja kova tappelu siitä kuka sai olla Hopeanuoli :eh:
Kannattaa käydä kattomassa divareista ja kysellä vaikka netin osta ja myy palstoilta.
Roakel
10.6.2002, 18:29:35
Noita hopenuoli viedoita pitäisi löytyä divareista,mulla on ykkönen ja kakkonen.En ole ikinä ollut niin kauheen kiinnostunut niistä.
Archux
10.6.2002, 21:16:18
Heh pienempänä kattelin noita hopeanuolia tosi paljon. Mäki ihmettelin aina miks se faija siin lopussa kuoli.
Lonely Wolf
26.6.2002, 21:09:54
kävin Esuterun antamalla suomenkielisellä hopeanuolen sivulla...huhu...luin kohdat jotka oli leikattu....periaatteessa hyvä (tuli todella huono olo siitä loppu kohtauksesta :laatta:)...käykää ihmeessä siellä...siellä on myös adressi meneillä jos haluaa kirjoittaa nimensä...kyseessä on hopeanuolen leikkaamaton versio Suomeen.....jaa-a pistin nimeni sinne kun tuntuu jäänen paljon paitsi tossa hopeanuolessa...
---------
itel on leikatut versiot hopeanuolest mut pienen mä kattosin leikkaamattoman version muutaman kerran...oon nänhyt niitä myytävänä mm.Anttilassa...en tiiä myyvätkö enää...kattele hyllyistä kyl varmaan löytyy... itteäkin vaivaa se kun hopeanuolen isä kuolee siin lopus? muisti huono...kiva kun kuulen mist saa leikkaamattoman version
Peelo
Eetupatukka
26.6.2002, 21:37:53
Omistin kaikki videot joskus. Silloin oli joka kakara niitä lainaamassa, ja vähän aikaa sitten huomasin että joku oli lainannut kolmosen ja nelosen, enkä tietenkään muista kuka. Nyt joku pitää niitä itsellään palauttamatta.
Saatana.:prkl: :prkl: :prkl: :mad: :mad: :mad: :fuckya::fuckya::fuckya:
Minä omistan ne kaikki osat, vaikka en niitä nykyään paljon katsokkaan. Minä muistan kun katsoin pienempänä ihan innoissaan, ja pelkäsin sitten Akaka Boota. Mulle jäi siitä traumoja kun nykyään pelkään karhuja älyttömästi. ^^
Mutta mua on jäänyt askarruttamaan siinä pari juttua. Siinä alussahan se lensi se H.n isä sinne rotkoon. No yhessä vaiheessa se minun mielestä oli johtajana, yhessä viheessa tappelemasssa sen karhun kanssa 4 osassa, muutta siinä lopussa kun ne kutsu sitä johtajaa, se hyppäs lumipenkasta. Minä en tajuu..
Locke Cole
27.6.2002, 14:05:05
Äääääääää kerro mulle, se on vaivannut mua jo 10 vuotta!!! Vaikka lyhennettynä PM:llä jos et muuten!!! Muuten et saa multa ikinä anteeksi. Lähetän sulle koko tietokoneen tuhoavan viruksen =)
Lopussa kun Daisukin pappa halailee niitä koiria siinä niin Akaka-Booto herää henkiin. Pappa yrittää ampua karhun mutta tämä katsaisee kourallaan haulikon ja raapaisee papan naamaa. Riki hyökkää sitten karhun kimppuun, mutta karhu heittää koiran hukkaan. Sitten Riki hyökkää uudestaan kimppuun ja karhu rutistaa Rikin tassujen väliin. Siihen se Riki kuolee. Ja sen jälkeen Hopeanuoli tekee sen "hyrrähyökkäyksen" ja katsaisee Akaka-Booton pään. Pää lentää komeasti ilmaan kuin raketti ja verta roiskuu.
Jos et tiennyt olepa hyvä.
Originally posted by Locke Cole
Lopussa kun Daisukin pappa halailee niitä koiria siinä niin Akaka-Booto herää henkiin. Pappa yrittää ampua karhun mutta tämä katsaisee kourallaan haulikon ja raapaisee papan naamaa. Riki hyökkää sitten karhun kimppuun, mutta karhu heittää koiran hukkaan. Sitten Riki hyökkää uudestaan kimppuun ja karhu rutistaa Rikin tassujen väliin. Siihen se Riki kuolee. Ja sen jälkeen Hopeanuoli tekee sen "hyrrähyökkäyksen" ja katsaisee Akaka-Booton pään. Pää lentää komeasti ilmaan kuin raketti ja verta roiskuu.
Jos et tiennyt olepa hyvä.
Uh-oh... onpa hyvä että se sensuroitiin, näkisin tuollasesta vieläki painajaisia. Katoin neljännen hiljattain uudestaan ja ajattelin että siinä varmaan on jotain tuollaista kun papan otsasta vuotaa verta. Kiitosta vain, nyt voin taas levätä rauhassa... jos tuommoisen jälkeen enää rauhassa levätä voi... :huh:
Tommistus
1.7.2002, 14:19:20
Mulla oli ne kaikki Hopeanuolet... ja on vieläkin! hahahaa! :yay:
Arvaappas mitä? ^^
Olisi kivempaa jos tämäkin viesti sisältäisi enemmän asiaa hahahaa! :p
Kurotora
1.7.2002, 20:55:50
Multa löytyy tottakai Hopeanuolet 1-4 ja koneelta joitakin koreankielisiä clippejä. Miettikääpä kuinka paljon noita on leikattu kun alkuperäinen Hopeanuoli sarja oli yhteiskestoltaan jotain 650 minuuttia ja nämä videokasetit mitä meillä on kestävät yhteensä noin 330 minuuttia! Siitä on siis leikattu lähes puolet pois! Tehkää kaikki kulttuuriteko ja menkää osoitteeseen www.hopeanuoli.com ja sieltää löytyy adressi johon voi kirjoittaa nimensä, jotta saataisiin Hopeanuolet leikkaamattomana suomeen mahdollisesti DVD-muodossa! Se olisi kyllä unelmien täyttymys! Jos jollain on kysyttävää Hopeanuolesta niin kysykää minulta, minä tiedän, katsokaa vaikka nimimerkkiäni:)
HOPEANUOLI 4EVA
Psykokwak
2.7.2002, 13:21:28
Oho.. Aika paljon sitä sitten näköjään on leikelty.. Noh, tietysti ihan ymmärrettävää kun muistelee kelle se oli suunnattu Suomessa silloin aikoinaan.
Täytyypä näköjään kuitenkin alkaa metsästämään tuota leikkaamatonta versiota jostain. :)
Jackal von ÖRF
3.7.2002, 13:00:19
Kun noilla sivuilla poikkoilin, niin löytyi tieto kanavasta #silverfang-lovers @ DALnet ja sen topikista linkki ruotsiksi dubattuihin jaksoihin (ftp://SF:SF@tobbesam.ath.cx:21). :D
Kunpa jostain saisi alkuperäisen version englanniksi subattuna. (Mikä sen alkup. kieli muuten on?)
Kaiowas
3.7.2002, 13:21:14
Se on japani/korea. Future Film on vähän "lupaillu" et ne vois julkasta 5 DVD-boxi leikkaamattomist hopeanuolista (puhuttu japaniks/koreaks ja suomenkieline tekstitys). Boxi voi mahdollisesti ilmestyy jo tämä vuode puolel, jos sitä ny sit julkastaa. Kaikki kyl vois auttaa asian kulkuu kirjottamal siihe adressii. http://www.hopeanuoli.com
*köhköhmontakertaapitääsanoaköhköh*
Antaa tämän nyt olla kerran tässä on JOTAIN ASIAA.
-kikki-
21.7.2002, 14:00:06
Kirpputorilta niitä voi löytyä hyvällä onnella! :D Itselläni ei niitä kasetteja ole mutta olen nähnyt niitä meidän kaverin luona =)
Belwar
12.8.2002, 19:45:37
Niinku Aika moni on jo sanonu ni ei siit taida olla ku se 4 jaksoo.
Mut Hopeanuoli on kyl legenda :D :D :D
mazzeneko
13.8.2002, 6:49:36
Itse löysin Hopeanuoli 1-5 Kajaanilaiselta huoltoasemalta :D Eng Dub + Suomi Sub valitettavasti...mutta ei sentään Suomi Dubbeja :D ei ollut rahaa ostella kummiskaan. Ja nykyisin keräilen vain DVD:itä ja vhs ei oikein muutenkaan kiinnostanut...no, jos löytyis samaisesta paikasta DVD-versio niin olis ihan jees ;) R2-versiossa on myös Jap ääniraita nääs mukana ;P
Kaippa niitä tulee sitten 5 kasetillista kun otaa kaikki ne sensuurit pois...
Omistan kaikki 4 Hopeanuoli videota, tosin Hopeanuoli 2 on niitä ensimmäisiä julkaisuja eli kannessa on Kuva Hopeanuolen äidistä Fujista ja Daishukesta. Ikävä kyllä siitä ei ole poistettu läppää ja kohtauksesta jossa Jon haastaa Benin taisteluun puuttuu parin sekunnin pätkä ja tilalla on jotain ihmeen viulunvingutusta :prkl:
Pitäisi kai käydä ostamassa se uudempana versiona. 4 osan alussa taas puhe on paikoitellen yhtä mongerrusta. Kuuluuko muuten Hopeanuoli 4 alussa tulla alkumusiikkeja? Minun videossani ei niitä ainakaan ole. Mikä muuten olisi hyvä ikä näyttää lapselle Hopeanuolet ensimmäistä kertaa?
Olen muuten kuullut että Hopeanuoli-videoita olisi tehty yhteensä kahdeksan, mutta Suomesta ei 5-8 tietääkseni saa.
Missä se adressi oikein on??Kävin siekkä hopanuoli.comissa,mutta olen näköjään niin uivelo,etten sellaista adressis löytänyt... Kaikki jotka puhuu nyt niistä sensuroimattomista jaksoista sanoo,että ne tulis vain DVD:lle!! Onko totta?? Jokaisella ihmisellä kun ei satu olemaan DVD-soitinta.... Jos ja jos ne siis julkaistaan,miksei myös VHS:lle?
Lonely Wolf
28.8.2002, 18:46:01
:ooh: HOPEANUOLI 1 TULEE DVD:LLE 27.11 JESS, JESS...se tapahtuu :D ...jos kiinnostaa voi käydä futuren sivuilla www.futurefilm.fi ja valitse "Tulevia julkaisuja" niin voi itse sen todeta :D :D ...(muista ei ollut vielä mainintaa, mutta uskon niiden ilmestyvän ajallaan :D ) *nostaa hattua futurelle ja kaikille jotka ovat antaneet äänensä Hopsu DVD:lle*
--------
DVD sisältää 2 DVD:t :Lasten versio (mm. suomen kielellä) ja LEIKKAAMATON (japanin kielellä). Hintana on kuullema n. 33.33€ ellei enemmän. Tossa ylhäällä olevan Futuren osoitteesta voi käydä ihmettelemässä enemmän (hinnan luin eräältä Hopsu sivulta, gingacentterin vieraskirjasta, jolloin hinta ei ole varma tieto :P ). Muut tulevat sit jokskus myöhemmmin.
Tietoa hopsusta leikatuista kohdista löytyy mm. www.hopeanuoli.com ja members.lycos.co.uk/gingacenter.htm sekä Hopsu mangasta otetut leikatut/jätetyt kohdat www.kipsunhopsusivut.cjb.net. Ruotsin kielisiä sivujakin on, mutta niiden linkit löytyy ainakin hopeanuoli.comista.
:D Onko tarpeeksi tietoa kaipaaville :huh:
Onko tietoa milloin ne leikkaamattomat hopeanuolet tulevat suomeen??
:huh:
Lue ylempi posti.
Hienoa että nuo kohdat joita oon pienestäpitäen pohtinu, on mahdollista nähndä vihdoin ja viimein.
Täytyypä tilata dvd:t heti kun mahdollista!