PDA

View Full Version : Commandos 2

Falco
27.9.2002, 7:57:51
Onko ketään Commandos 2 pelaajia, haluaisin pelat jonkun kanssa netissä? Mutta onko täällä ketään? Ja laittakaa mielellään myös arvosteluita pelistä...

yksisiipi
27.9.2002, 11:53:37
Ykköstä kovasti pelasin, ja se on mukavan omalaatuinen strategiapeliksi. Pitäisi asentaa se takaisin koneelle ja pelata se vaikkapa läpi. Mutta tuosta kakkosesta, voisiko joku kertoilla hieman minkälainen se on? Onko se kannattava hankinta jos ykkösestä piti? Onko se jopa parempi?

Falco
5.10.2002, 12:43:00
Commandos II on melkein samanlainen kuin ykkönen mutta kakkosessa on enemmän hahmoja parempi grafiikka, ja vielä lisäksi enemmän toimintoja hahmoilla...Mutta ainoa ongelma on se kun se on ihan sairaan vaikea peli... Kun siinä et tahdo millään päästä eteenpäin... Aina yksin virhe askel tekee siitä yritykserstä yhtä helvettiä... Mutta silti se on ihan hyvä, ostettavan arvoinen peli... Ainakin saa rahat vastinetta...

Falco
23.10.2002, 11:15:41
tiedätteko kukaan miten Commandos II:ssa voisi helpoiten tuhota tankkeja, Koska ei ole niin kovin kivaa katsella ympärilleen kun huomaa että tankki jyrää päälle... Onko jotain helppoa keinoa, siis muuta kuin Käsi Kranaatti. Käsi Kranaatti on niin hidfas tapa tuhota tankki. Ennekö kerkeet heittää viis Käsi Kranaattia olet jo kuollut neljätoista kertaa.

Mergetytytytin uuden kysymysketjun tähän koska peli oli täysin sama. Tämä ei siis ole tuplaposti. Käyttäkää hyvät ihmiset vanhoja ketjuja kysymyksillenne älkääkä aina aloittako uutta. -Kurko

Wakka
23.10.2002, 11:22:21
Sinko tai Anti-tank miina.

Prometheus
8.11.2002, 9:30:01
Minä voisin kokeilla sitä moninpeliä. Se voisi olla ihan hauskaakin. Sitä netin kautta (jossa annetaan ping) vois tesmata. Ongelmana on vaan se et mulla on vain säälittävä 56k motukka, et en tiedä miten hyvin wörkkii. Muuten tehoja kyllä pitäs löytyä.

Mutta... Minkälaista se moninpeli tässä pelissä oikein on? Suoritetaanko siinä samoja tehtäviä kuin pelin aikana? En oo oikein perehtyny tähän Commandos-nettipeliin tai ohjekirjaan.

Luulin ensin että tässä ois ollut sama helppo systeemi kuin Westwood Chatin kanssa. Mutta ei ollut.

Pitääkö olla samat versiot peleistä? Todennäköisesti?

Colimar
2.12.2002, 17:54:54
Commandos II nettipeli toimii niin että valitaan tehtävä mitä pelataan ja sitten molemmat tai kaikki pelaajat valitsevat itselleen commandot joita haluavat käyttää. Jos tätä netti peliä pelaa nii, kannattaa hankkia "gamevoice share" ääni chätti, koska tietääkseni monin pelissä ei ole mahdollisuutta kirjoittaa toisilleen viestejä.

Falco taisi kirjoittaa että Commandos II on vaikea peli. Olen asiasta täysin erimieltä. Peli on järkyttävän helppo. Olen pelannut pelin lävitse vaikeimmalla tasolla eikä se vaikeus ollut mitään verrattuna Commandos I vaikeuteen. Commandos I en ikinä edes ole päässyt läpi.