View Full Version : Enkelityttö ^^
Dagger
28.5.2002, 14:59:25
Olin kerran pienellä "matkalla", ja linja-autossa oli varsin tylsää.. Minä siis piirsin hieman. ^^ Työ ei ole mitenkään yksityiskohtainen, enkä ole värittänyt sitä.. Sillä se ei ollut mitenkään mahdollista niissä olosuhteissa. Näytetäänpä kuitenkin, sillä minusta siitä tuli ihan kiva :]
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/i/silver_pendant/1022587306059.jpeg
Roakel
28.5.2002, 15:07:22
Toi on ihan hieno,se muistuttaa jotenkin princess emeraudea.
Arvostaisin hieman laajempia kommentteja. Lukekaa grafiikka-alueen suositukset (http://youzen.fffin.com/cgi/ikonboard/ikonboard.cgi?act=SR;f=9).
-Dagg
Edited by dagger on 30.5.2002 19:38
Michelle
28.5.2002, 15:28:15
No todellakin!
Hei, onko täällä joku muukin joka katsoo taikasotureita? :D
Kyllä, piirros on legendaarinen suorastaan.
Itse kun en osaa piirtää paljoakaan.... jotain tulee suherrettua aina sillon tällön ja ne on täysin painokelvottomia...
The death Magic
28.5.2002, 15:34:11
Okei annetaanpas daggille perusteluita.
Työ on hyvä koska:
Se näyttää ihmiseltä ja linjat ovat hyvin piirretyt.
Se on söpö :D
Ja no ei näytä tuherrukselta.
MUTTA:
Väriä pintaan ei olisi tehnyt pahaa.
Kaikki enkelityöt tuntuvat olevan söpöjä(mistähän johtuu)
Dagger
28.5.2002, 15:49:58
Originally posted by The death Magic @ 28.5.2002 16:34
Väriä pintaan ei olisi tehnyt pahaa.
Silloin minä en ollut niin viisas, että olisin tajunnut ottaa retkelle ja linja-autoon mukaan myös värit.. Oikeastaan minulla ei ollut edes paperia tai kynää, mutta onneksi sain ne lainattua. Voisinhan minä nyt kotona tuon värittää.. Ehkä. ^^
Sapphire
28.5.2002, 17:33:50
Tuon tytön hiukset on ihanat!
Nuo kädet näyttävät vähän... tönköiltä tjsp :P
Mutta muuta moitittavaa en sitn löytänytkään.
Tuosta tuli heti Emeraude mieleen :)
tuo on mahtava!!! :D
hiukset ja siivet ovat minusta hienot..kasvoista on saatu tehtyä oikean näköiset (ihmismäiset :/ ..no miten tonkin nyt sitten selittäs..) ja saattaisi olla että kuva näyttäisi hieman vielä paremmalta jos siinä olisi käytetty värejä.. mutta on se lyijäri työnäkin tosi hieno!!
Toi on mahtava siivet on onnistuneet hyvin kuin myös tyttökin :)
Perusteluja, kiitosh... -Pinchi
Edited by Pinchi-chan on 28.5.2002 19:36
Noirre
28.5.2002, 18:00:25
Ihuna :D Hame tosin alkaa aika alhaalta ja kaula on suhteellisen pitkä... Muusta en valita, hyvä työ.
Pinchi
28.5.2002, 18:39:31
hmm, ehkä se olisi kaivannut hieman enemmän työstämistä, enemmän varjostuksia ja yksityiskohtia, mutta kelpaa noinkin. Ihan mukiinmenevä piirros, mutta enkeltyttösen kaula on ehkä animetyyliin liian paksu. Hiuksista min pidän, kun niissä on näkyvissä tuollaista liikkuvuutta yms, ja kasvoista ^^. kaunis.
Neruru
28.5.2002, 19:51:40
Vain söpöt pääsevät taivaaseen, on minun perusteluni.
Se on sievä.
Ei silmiinpistäviä virheitä
Mutta:
Se tosiaan kaipaa piristystä, värejä tai edes varjostusta. Hiukka persoonallisuutta vielä, sillä eihän kukaan ole täydellinen. En ainakaan minä, joten ei kukaan muukaan saa olla. (ooh, mikä logiikka) =/
Se ei todella ole yksityiskohtainen, mutta kokonaisuutena todellakin hyvä. Mittasuhteet on onnistuneet, kasvoista ja hiuksista ei löydä mitään vikaa, mutta enkelitytöksi hänen ilme ei ole kovin taivaallinen ^^ Siivissä hämää se, ettei huomaa että niissä oli sulkia, mutta silti sulkia lentelee ympäri paperia. Mutta hei, sehän oli yksityiskohdaton :D Kämmenet onnistuneet hyvin. Mekkokin on kaunis. väreistä en jaksa valitta :D
Narbeleth
29.5.2002, 2:15:34
Tunnelmaltaa sopii hyvin mustavalkoiseksi, mutta näyttää luonnosasteelle jääneeltä. Kun sieltä täältä vähän varjostaisi (ja ehkä hieman kaventaisi kaulaa), se olisi täydellinen. Siivet ovat juuri sopivan kokoiset, hiukset ovat kauniit ja kevyet. Kädet ja kasvot ovat hyvin onnistuneet ja leijailevat höyhenet tuovat yksityiskohtaisuutta kuvaan.
David A. Mage
30.5.2002, 16:17:37
Originally posted by The death Magic @ 28.5.2002 16:34
Kaikki enkelityöt tuntuvat olevan söpöjä(mistähän johtuu)
Hmm... Kai se johtuu siitä, että jos he olisivat isoja ja rumia mörköjä, niin silloin heitä ei luokiteltaisi enkeleiksi.. :P
Ja itse kommenttiin: Siivet ovat erittäin mahtavat (tosin ihmetyttää se, että miksi aina enkeleillä on kuvissa sulanlähtöaika meneillään :D ) ja hiukset ovat myös hieanot... Myös hameen rypytys on hyvin toteutettu, vaikkei varjostuksia tuossa olekaan. Varjostuksien puute ja luonnosmaisuus taitavat olla ainoat asiat jotka häiritsevät tuossa.
Ilezki
30.5.2002, 16:31:05
Hieno työ! siivet ovat onnistuneita, ja tyttö muutenkin. Loistava jos vielä otetaan huomioon se että se on tehty autossa... Sanokaa oudoksi ja/tai hulluksi, mutta minusta tuo enkeli muistuttaa aika paljon Rinoaa...
Roleplayer
30.5.2002, 17:06:05
Todella hieno piirros ja vielä linkussa tehdyks...itte oon niin onneton piirtään etten uskalla ees kertoa siitä...mutta mun mielestä tosi hieno ei suttuinen eikä paljoa muutenkaan valittamista kokonaisuudessa.. :rispekti:
FantasyManIX
3.6.2002, 22:13:45
Ei voi muuta sanoa kun että joillan on lahjoja :)
Mitähän kävis jos mä yrittäsin tollasta tehdä :D :D
Mutta tarkemmin:
Kuva näyttää selvältä eikä sellaselta tuherrukselta.
Väriä olisi voinut olla.
Gabriel
3.6.2002, 22:37:35
Enkeleillä ei oikeasti ole siipiä, vaan kirkko 'lainasi' ne egyptiläisiltä jumalilta silloin keskiajalla. Aivan kuten aiemmin pyhiä virsejä ei laulettu, kunnes joku (en muista nimeä) keksi joskus 1500-1600 -luvulla pistää sinne laulut mukaan soimaan. Siipien ja ruumiin kiinnityskohdat näyttäisivät myös aika omituisilta.
Tuosta kuvasta: Näyttää aika lailla Rinoalta. :)
Kuule, kyllä enkeleillä on siivet. Minä jopa tarkistin sen jostakin kirjasta, missä on juuri jotakin tällaista faktaa Raamatusta. (Anteeksi, nyt en muista sen nimeä.. Mutta siinä kyllä mainittiin että enkeleillä olisi siivet..) Jos se siua helpottaa, niin sanotaan tuota työtä vaikka nimellä `tyttö jolla on siivet`, k? -Dagg
Edited by dagger on 04.6.2002 19:29
Narvinye
3.6.2002, 22:50:52
:angel: enkeleitä, onko heitä? :henkeli: taas yksi, jonka raapustustaitoja voin kadehtia.
Siivet+Hiukset= :rispekti: värillä ja varjostuksella olisi saanu ehkä enemmän ilmettä (se tulikin jo aikaisemmin) mutta hyvä noin. Ei aina tarvitse olla "álá picasso"-tyylinen työ. Miäh tykkään tuommoisesta hieman, yksinkertaisemmasta tyylistä :) pisteet sulle =D siivistä vielä extra-plussat ;)
(kuten ehkä huomaatte avatarista/signusta siipiä löytyy ja niistä pidän :yay: )
Edited by Narvinye on 03.6.2002 23:53
Cyber_Ninja
4.6.2002, 21:15:55
Mainio
piirros, tulee ihan oma enkeli mieleen! Ja autossa piirretty? Cool
sinua täytyy ihailla... *nostaa hattua*
Dragonic
9.6.2002, 17:09:02
oli iiiihan pakko pistää sulle jotain tästä ku ehdottomasti kielsit multa sen:D jotenka... hmmm... onhan toi makee joku pisteinä 8½? kai...
Idi lukee myös grafiikka-alueen suositukset, ja opettelee kirjoittamaan parempia kommentteja. -Dagg
Edited by dagger on 12.6.2002 12:43
Tosi hieno... Siis kun ottaa huomioon että se on autossa tehty... No mutta jonkun 9 arvoinen työ! :D
Lue sinäkin ne suositukset. Olisi mukava kuulla; miksi työ on hieno.
Edited by dagger on 12.6.2002 13:19