PDA

View Full Version : Battlefield 1942

Amadeus III
27.9.2002, 16:17:58
Niin, onko kukaan sattunut pelaamaan tätä huippupeliä?
Itse olen jo kauan aikonut ostaa kyseisen pelin ja vihdoinkin sain sen käsiini. Pelissä on tietenkin yksinpeli mutta paljon parempaa viihdettä saa moninpelistä jossa voi ajaa kaverin kanssa esim. lentokoneella ja tappaa sotilaita ilmasta käsin.

Muutenkin pelin grafiikka on erittäin hienoa ja pelattavuus on kohdallaan. Ajoneuvoja tuossa on paljon, kuten tuo lentokone jonka mainitsin, sen lisäksi siinä on mm. jeeppi, tankki, APC, veneet, sukellusveneet..jne

Nuo laitevaatimukset ovat sitä itseään, peli toimii aivan hyvin pienemmälläkin kokoonpanolla ihan siedettävästi...tosin peli ei ole kovin hieno huonoimmilla asetuksilla.

Niin ja se vielä että olisi kiva saada jonkunsorttista porukkaa nettiin pelaamaan tuota peliä, olisi vain hauska kokeilla.

Mielipiteitä pelistä?

Marmadoc
3.10.2002, 15:44:25
Tuo peli on kyllä ihan kuin suunniteltu LAN-peliksi. Pelattiin amislaneissa tuota demoa pelkästään ~10 tuntia, ja oli hauskaa. Meidän luokalta taitaa olla jo klaanikin kasassa ja nyt viikonloppuna on taas lanit, niin sitten testataan kokoversiota. Ja tuohon ajokkilistaan voisi lisätä lentotukialuksen ;)
Peli on ihan hyvännäköinen ja melko realistinen(jos tästä nyt voi pelissä puhua).

edit:// niin ja lisäyksenä että pelaajia pitää olle vähintään kymmenen tai ei tule mitään. se on semmoinen alaraja että on hauskaa.

Ja vihjeenä: niillä jeepeillä kilpa-ajaminen on hulvattoman hauskaa jos koko reitti on täynnä porukkaa lentokoneilla ja muilla pommittamassa :D

edit2:// ja pelihän on tarkoitettu melko puhtaasti MONINPELIKSI, siitä on ihan turha repiä mitään huumoria yksinpelinä.

Falco
11.10.2002, 19:30:55
Mä saan kyseisen pelin huomen, jotenka Editoin tänne uusia mielipiteitä huomenna, mutta olen pelannut sitä sen verran kaverilla että se on liian hyvä peli ollakseen PC-peli!

/edit On ihan mainio peli paitsi kun pitäis saada se jostain itellee vaa... Mutta eiköhän se jostain tupsahda meillekkin kohta...

Colimar
17.10.2002, 13:01:25
No ohan sitä tullut pelailtua. Hyvä peli, mutta ei yksinpelinä, koska suoraan sanoen botit ovat idiootteja eivätkä anna vastusta juuri ollenkaan. Yksinpelissä kaikki kentätkin ovat jo valmiiksi pelattavissa niin miksi edes vaivautua pelaamaan campanjaa lävitse? Eli selvästi suuniteltu moninpeliksi Ainaakaan minä en tykkää pelata yksinpeliä.

Sephy
18.10.2002, 8:48:32
Toimiikohan tuo peli huonolla 3d kortilla?
Mulla on compaqin alkuperäinen s3 pro inc savage :P
Olis kiva ostaa joku tommonen sota peli mutta laitevaatimukset on yleensä liian kovat. :\

Kurko
21.12.2002, 3:57:07
Ihan kivahan tuota viimeksi LANeilla oli pelata. Tuli vähän Operation Flashpoint fiilikset. Harmi vain että kone oli viimeksi vähän huonossa kunnossa ja pelattavuus kärsi, mutta kunhan ensi kerrralla pääsen taas sitä mättämään niin jo luulisi olevan mukavaa. Yksinpeliin en edes aio koskea, pyhitettäköön Battlefield 1942 LAN peliksi.

Grafiikasta en sano mitään kun suosiolla heitin grafiikka asetukset minimiin performancen kiilto silmissä.

Ultimate3
27.12.2002, 13:32:50
No tuli tuota pelattua kerran kaverillani ja ihan kelpo pelihän se oli. Pelattiin varkossa ja hauskaa oli joku 2h. Siinä on ihan kelpo graffat ja realismi on hyvä. Ajattelin joskus ottaa sen yheks LANi peliks kun seuraavat on. Kunhan saan eka uuden 3D-kortin.

Ben
27.12.2002, 14:10:57
vaatimukset ovat kyllä hirmuisen kovia, mulla pätkii peli aika pahasti ja se syö pelinautintoa huomattavasti. Ja ei luulisi olevan koneesta kiinni tai muistista kerta jos on 256 DDR.

Kyllä peli on hyvä, ajattelin ostaa tuon kohtapuolin kun rahaa saa. Mulla on poltettuna koko peli, joten saattaahan se siitäkin johtua, että kone kettuilee. Tai jotain emt. Poltetussa versiossa en päässyt nettiin pelaamaan, mikä harmittaa suunnattomasti, mutta eiköhän aikanaan päästä kunhan pääsee kauppaan saakka ostamaan originaali version.

Amadeus III
19.1.2003, 11:53:42
Originally posted by King II
Grafiikasta en sano mitään kun suosiolla heitin grafiikka asetukset minimiin performancen kiilto silmissä.

Siis, tätä en kyllä nyt tajua. Kaikki väittävät että Battlefield tarvisi koneelta ihan jumalattomasti tehoja pyöriäkseen kunnolla, itse pelaan täysillä asetuksilla ja peli pyörii aivan loistavasti.

Niin ja se kone oli:

Pentium III 800mhz
Geforce 2 64mt
Muistia 256
Kovalevy 40gt

Noin huono kone on minulla ja peli toimii kuin unelma, oletteko kenties kertaakaan päivittäneet tätä peliä? Vai johtuuko se koneen tehoista?

Kurko
20.1.2003, 0:38:58
Alkujaan kirjoittanut Amadeus III
Noin huono kone on minulla ja peli toimii kuin unelma, oletteko kenties kertaakaan päivittäneet tätä peliä? Vai johtuuko se koneen tehoista? Voi kun ihunasti teitittelet. :)

krhm... No siis peliä en päivittänyt, sillä kuullut vähän juttua, että peli hidastuisi sen jälkeen vaikka tietysti jotain aina korjataan. Eikä sen puoleen, kyllä se olisi voinutkin toimia hyvin kunnon yksityiskohtaisella grafiikalla, mutta minä kyllä mieluusti pistän grafiikka-asetuksia moninpeleissä alhaisemmalle, ettei varmasti tule sitä töks-töks -ilmiötä juuri kun pitäisi taistella. Lisätään vielä että päivitin Win98SE:n WinXP:ksi, josta koneeni ei oikein tykännyt ja toimi erittäin huonosti (päivitys on jo purettu, Win98SE on kiva).

Chang
10.2.2003, 19:01:32
Ite oon ihan koukussa tähän peliin, ja ostan pelin heti kunhan saan uuden koneen. Varsinkin netissä peli on yhtä juhlaa. Varsinkin lentokone on aivan loistava, vaikkakin lennoista tuleekin kamikaze lentoja. Pelin tunnelma netissä on aivan mahtava.

Mizxu
2.1.2007, 13:55:01
ostin ton Anthologyn missä tuli siis itse 1942 ja sitten road to rome ja secret weapons, mutta kun koitan pelata netissä niin sanoo että invalid cd key. mikäs avuksi?

Sgt.Gustaffsson
9.3.2007, 17:08:30
Kenties sinun pitäisi päivittää peli, asentaa uudelleen tai varmistaa onko Punkbuster päällä. Huomaa että sanoin kenties. Että ne jotka tietävät enemmän voivat ihmeessä korjata sanomaani. Mutta ei epäkohteliaita kommentteja, kii-tos.