PDA

View Full Version : Onko ff- Unlimitedin nähneitä?- mitä piditte

sword_of_fang
30.9.2002, 14:41:51
Omasta mielestäni unlimited:iin oli aika hyvin saatu laitettua sitä vanhaa kunnon finalfantasya, mutta omaperäisyyttäkin siitä löytyi.Ja olihan siinä sentään se ainoa ja oikea taistelumusiikki, hieman oopperan suuntaan muokattuna.Älköömme myöskään unohda pientä chocobo- lintua.
:confused:

Ilman noita juttuja kiitos. Tämäkin ketju on jo miljoonas tätä aihetta käsittelevä. Etsi vanha ketju, pistän tämän lukkoon. Jos ei sitä löydy, avatkoon se mode joka haluaa.

//Aukasinpas! Noh, jos tämä pitääkin laittaa kiinni, laittakaa. Pidän näppini erossa tästä ketjusta. Tosin, eivät kaikki uusimmat jäsenet ole tätä ketjua aiemmin nähneet, mutta ei se meistä "vanhemmista" jäsenistäkään ole kovin kivaa jauhaa samoista asioista heti kun entinen ketju häviää... Noh, tehkää tälle mitä lystää.

"Tällanen topic oli jo seitsemän kuukautta sitten, se kyllä hävisi kun foorumeita vaihdettiin, mutta ei se mitään. Tästä on jo keskusteltu, ei me vanhat enää jakseta."

Ohhoijaa... *avaus*

Jos tällainen topic on jo, linkittäkää ja sulkekaa vasta sitten.

Narb helvetti. Onko sun aina pakko ruveta vittuilemaan joka helvetin asiasta? Tiedätkö miten ärsyttävää tollanen tahallinen ja syytön vittuilu on?
Jos haluat matkia Reniä, herranjumala tee se sitten edes kunnolla.
//Tässä kohdassa valitus oli täysin aiheellinen, sillä hoidit moden hommaasi huonosti. Perustelutkin siinä oli. -Echo

psaijai
30.9.2002, 15:06:17
Saanen kysyy että miten voi joku eksyy näin pahasti?

Uudet materiaalit alue, aihe joka löytyy jo oikealta alueelta Animesta, teksti laitettu quoteen ja lisäksi yksi vaivainen hymiö oikeassa paikassa. ;D

edit:// Ei animessa olekaan enää aihetta FFu:sta joten meneppäs tekemään ketju oikeaan paikkaan niin voin/voidaan sitten ottaa kantaa. Eli tässä (http://youzen.fffin.com/vbulletin/newthread.php?s=&action=newthread&forumid=30) on linkki Anime&Manga (http://youzen.fffin.com/vbulletin/forumdisplay.php?s=&forumid=30) osaston uuden ketjun lisäämis lomakeeseen. ELi sinne vaan otsikko FFU tai jotain sinne päin ja sit omat mielipiteet. MUista myös tälläkertaa vaan kirjoittaa tekstiä ilman mitään quote juttuja.

// Edit: Siirsin tämän jo. -Narb

samiloop
1.10.2002, 17:19:37
Ensimmäisen jakson nähtyäni olin vähintäänkin laajoissa hypetyksissä. Syyt ovat ilmiselviä.

Toinen jakso oli vähän kuriositeetti. Neljännessä jaksossa sitten tapahtui jotain muutakin, ja ajattelin että kyllä tämä tästä vielä lähtee käyntiin.

Kuudennentoista episoden jälkeen lopetin sarjan katsomisen. Toisto on ihan hyvä tehokeino, mutta joo. Aika halpa fiilis jäi käteen.

Kyllähän sarjaa katsoo FF-viittauksia jahdatessa, mutta ei siinä oikein paljon muuta ole.

Sensori
3.10.2002, 18:28:11
Originally posted by samiloop

Kuudennentoista episoden jälkeen lopetin sarjan katsomisen. Toisto on ihan hyvä tehokeino, mutta joo. Aika halpa fiilis jäi käteen.

Ja minä kun siitä niin tykkäsin, vaikka en edes mitään FF:iä ollut koskaan pelannut, enkä itseasiassa kuin vain kuvissa nähnyt. Mutta minähän katsoinkin sen jo osittain sen takia kun olen siinä porukassa joka sitä teki. Silti, tykkäsin siitä, sillä juonikin vaikutti ihan järkevältä.

Sen jälkeen olen muutamia FF:iäkin pelannut, ja niissä olen huomannut tämän saman puolen josta valitat, jota kuitenkin pidetään niissä peleissä hirviän hienona. Saman toistoa, jatkuvasti. Samaa samaa samaa tappelua joka helvetin välissä, koska se on muka "hauskaa". Eikä niissä lopulta ole edes kunnollista pointtia. Kunhan vain pitää kehittää hahmoa, vaikkei se nyt kauhean mahtavalta pointilta tunnu.

Edes nämä summonit eivät tee oikeasti mitään oikeata vauriota peleissä. Sellaisenhan pitäisi olla niin kova tuomiopäivän ase ettei semmoisen iskusta selviä kuin joku tosi kova tyyppi, mutta joka välissä tulee joku kikkare joka nauraa naamalle kun sitä sellaisella lyö.

samiloop
5.10.2002, 9:51:27
Originally posted by Sensori
Sen jälkeen olen muutamia FF:iäkin pelannut, ja niissä olen huomannut tämän saman puolen josta valitat, jota kuitenkin pidetään niissä peleissä hirviän hienona.

Teit kyllä sellaisen virheolettamuksen, että erityisesti nostaisin jalustalle hikistä level 99:n jahtaamista Final Fantasyissä. Olen lopettanut lukuisia FF-pelejä kesken vähän ennen loppua sen vuoksi, ettei ole jaksanut hiettää leveliä levelin perään... Joten sama kohtalo tuli FFU:lle, vaikkei siinä juuri expoa ei kerätäkään.

Se yksi nimenomainen pätkä näytettiin aivan liian monta kertaa lähes identtisenä. Alku- ja lopputekstit vielä menevät kun ne voi kelata helposti yli, mutta niin. Säästeliäämpi käyttö tuolle osalle olisi ehkä tuonut sen ensimmäisen episoden "wow":n useampaan otteeseen, kun nyt ajatuksena oli lähinnä "ai taas vaihteeksi".

Da-
12.10.2002, 0:37:40
Itse pidin unlimitedistä aika paljon.. tosin kävi loppujaksoilla ärsyttää kazen loputon paukuttelu :D
eniten ärsytti kun ei vieläkään ole ilmestyny 26:a jaksoa.. vai onko? :p

Jackal von ÖRF
12.10.2002, 10:17:31
Originally posted by Da-
eniten ärsytti kun ei vieläkään ole ilmestyny 26:a jaksoa.. vai onko? :p
Sarja loppuu 25. jaksoon. ;)

Da-
12.10.2002, 20:29:29
Originally posted by Jackal von ÖRF

Sarja loppuu 25. jaksoon. ;)

damn... luin jostain että niiden valmistus lopetettaisiin 26. jaksoon
ja muutenkin 25 jakso loppuu tyhmästi, pitää tutkia asiaa...

Säkä Jake
18.10.2002, 13:45:50
Juu mistä vois imuttaa kaikki ne jaksot ku en oo oikein löytäny niit mistään =(

Da-
21.10.2002, 9:39:53
Alkujaan kirjoittanut Säkä Jake
Juu mistä vois imuttaa kaikki ne jaksot ku en oo oikein löytäny niit mistään =(
Direct connectista saa parhaiten anime-hubeilta tai sit huonoimmassa tapauksessa kazaalla.. :P