PDA

View Full Version : Ankea kuva.

Pinchi
23.5.2002, 17:03:48
Yks päivä piirustelin maantiedontunnilla, ja sain aikaan tällaisen. Väritys on tehty harmaata taustaa lukuunottamatta käsin, kahdella tussilla. On sitten tarkoituskin olla ankea kuva...

http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/i/pinchi/1022165475660.jpeg

//edit: jatäällä (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/i/pinchi/1022175760811.jpeg) on sama kuva, mutta sille ei ole tehty mitään (olikohan järkeä laittaa tämä... no whatever)

Edited by Pinchi-chan on 23.5.2002 20:57

Yuria
23.5.2002, 17:06:58
En nyt tiedä onko tui kuva niin ankea... Hieno se ainakin on... *Mutinaa.* Voi kun minkin osaisin piirtää jalkoja noin hyvin... :(  
Mutta, mutta.... Väritys näyttää kuin se olisi tietsikalla tehty, mutta kait se tusseilla on... Eli suoraan sanottua tuo on aivan UPEA!!! :D

Pienensin sitä hieman niin se saattaa näyttää tietsikalla tehdylta ^^, mutta kyllä niitä tussibugeja näkyy.
-Pinchi

Edited by Pinchi-chan on 23.5.2002 18:11

Dagger
23.5.2002, 17:31:23
Hieno se on. ..Ei ankea. ^^
Minäkin aluksi luulin että se on tehty tietokoneella, sillä väritys oli niin tasainen. Sinä värität oikein hyvin, Pintsi. Hahmot ovat oikein kauniit, ja vasemman asento on hyvä. Oikean jalat ovat (käsiin nyt verrattuna) hieman lyhyet, mutta kun on kyse lapsesta ja manga/anime-tyylistä niin ei ole mit väliä. Jos silmäni eivät valehtele, niin tuon taista kuvion reuna (alhaalla) on hieman vinooho, niinpäs onkin ^^. Mulla on varmaan silmät eri tasilla XD., mutta se on nyt pientä.. Ei valiteta sen enempää. Oikein hyvä työ. :)

Edited by Pinchi-chan on 23.5.2002 18:36

Sephrenia
23.5.2002, 17:47:01
Mitää? onko tuo muka tussilla tehty? Ei tussilla voi saada noin tasasta jälkeä :)
Hienosti piirretty ^_^ Min pidän erityisesti tuon pienemmän hiuksista, non hienot :) Ja sit tuon isomman asento on hyvä (omissa piirrustuksissani non aina ihan solmussa jne.. ??? )
Elikkäs hyvä piirrustus on :)

Noirre
23.5.2002, 19:12:17
Kerrassaan ihana :D Vain kaksi miinusta- se tausta, joka on vino (auts, pikkuvirheet pistävät silmään >.<) ja sitten tuon pienenmmän tytön polvet ovat jotenkin oudot... Muuten se on kyllä ihuna :) Ja ihan totta, aika lailla koneella tehdyn näköinen, mutta toisaalta, niin ovat kaikki työsi :P

tuure
23.5.2002, 19:25:09
Ihanan melankolinen ja synkkä. Tasainen ja yksinkertainen väritys. Loistavaa työtä, I say!  :)

mikotomew
23.5.2002, 19:50:43
toihan on todella hieno! taustakuvion vinoisuus ei haittaa (minä luulin että se kuuluu niin  =/ ) mutta ton pikkusen jaloissa on kyllä jotain outoa, niinkuin ne ois jotenkin kiemurassa  :huh: ... ja tuon isomman toinen hartia olkapää mikänytonkaan taitaa olla liian alhaalla. Mutta muuten aivan älyttömän hieno työ  :)

(hihii...eka kerta kun kirjoitan Grafiikkaan)

Narbeleth
24.5.2002, 1:14:08
Heh, minä en edes huomannut että tausta on vinossa ennenkuin luin ;D ...noh, enpä sitten takerru siihen. Oikeastaan ei tuosta paljon takerruttavaa löydy. Vasemmanpuoleisesta en löydä mitään muuta sanottavaa, kun että pidän todella paljon sen asennosta/vaatteista/ilmeestä. Lapsessa häiritsevät sensijaan sääret hieman, mutten osaa sanoa miksi... Täytyy vielä mainita, että sinulla oli aivan loistava värivalinta tussien suhteen :D

Karppi
24.5.2002, 5:55:21
Originally posted by Narbeleth @ 24.5.2002 02:14
Heh, minä en edes huomannut että tausta on vinossa ennenkuin luin ;D
Hee, sama täällä.
Mutta nyt kun huomio kiinnittyi taustaan, täytyy sanoa että onpas se yksinkertaisuudessaan hieno. Täytyy itsekin ruveta käyttämään tuollaisia. Mikäh, ai baittari vai??+++ :P
Ja värivalinnasta iso plussa, nätti kuva.

Edited by Carbuncle on 24.5.2002 06:55

Moppi
24.5.2002, 15:13:25
Kyllä on mahtavia hahmoja molemmat. Hiukset, silmät, asennot, mittasuhteet, vaatteet... kaikki täsmää. Onhan Pinchi kyllä todella hyvä piirtäjäkin, ettei sen puoleen. Tausta ei minua häirinnyt ennen kuin sanottiin, enkä polvissa huomaa mitään outoa. Itse pidän enemmän koko paperin vievistä kuvista, mutta tämä on tehty tunnillla joten eipä niin väliä. Väritys on onnistunut. Kaksi tussia...

Sonya
24.5.2002, 21:59:54
ihana kuva..  :D ei se ole ankea.. kumpa minäkin osaisin noin hyvin piirtää.. vielä pitkä matka edessä!!!

Celeb
24.5.2002, 22:15:25
ankea  ???
öh, tuo on todella onnistunut kuva siinäkin mielessä, että vaikka siinä ei ole varjoja niin se on silti aivan upea.
kummallakin on todella nätit hiukset *minäkin haluaa*.
mikä on kuvan tarkoitus? miksi vanhempi halita näyttää hieman ärtyyntyneeltä?

Roakel
25.5.2002, 8:33:41
"kumpa roakel osaisi piirtää" Toi on upea,väritys on tosi hienoo, ja kengät ovat ihan kivan näköisii.

lutti
28.5.2002, 23:41:35
siinä on joulu-elffejä  ;D  ...no ei vaan oikeesti tuli kyllä joulu mieleen  :)  ...hienoa se piirtää edelleen  :lovetus:

Neruru
29.5.2002, 13:43:28
Hieno, väritys onnistunut, samoin kasvot, jalat ja mittasuhteet. Muuta väriä ja taustaa jäi kaipaamaan. Myös tuon vanhemman jalat näyttää hiukka pulskilta kenkien kohdalta verrattuna muuhun vartaloon,mutta se ei haittaa silmää. 9+

Ilezki
29.5.2002, 19:33:08
oikein hieno kuva, mutta ei tuollaista väritysjälkeä voi kyllä tussilla saada, se on liian tasaista! nojaa, kyllä minä uskon että se on tussilla tehty jne.. Hieno Työ! Minulta ei kyllä lähtisi suora tikku-ukkokaan, että sinäänsä minä olen huono arvostelija... Sanon vaan että hieno työ, hyvä väritys, ja hyvin onnistunut Skannaus.

Roleplayer
1.6.2002, 20:23:50
Todella upea kuva....SE on todella hyvin väritetty ainakin tusseilla jos se on väritetty..Hiukset ja kasvot ovat onnistuneet todella hyvin :respekti:

kuva on vähän vino mutta ei sillä väliä...muuten todella upea kuva!!osaisimpa minä piirtää noin hyvin *mutinaa*

Chang
1.6.2002, 21:17:40
Jaah
että ankea.......näyttää kyllä että olisi tehty koneella eli todella lyhyesti sanottuna aivan loistava kuva.........väritykset......kaikki............

K-chan
2.6.2002, 9:47:51
Oikein onnistunut kuva, eikä se minusta kovin ankealta näyttänyt. Kahdella tussilla tehtynä tuo kynäsi jälki on aivan upeaa. Erityisesti pidän onnistuneista asennoista ja kauniista hiuksista, upeat varjot niissä on!

Hahmojesi ilmeet ovat ehkä hieman apeat, mutta ei kuva muuten niin ankea ole. Ja onhan surullisuus sallittua, mieleeni tupsahti ajatus siitä, että ehkä pienempi haltia yrittää piristää isoasiskoaan  =D

Cyber_Ninja
5.6.2002, 10:23:31
Juu,
Tosi hieno!
en mäkään taustan vinoutta huomannut.
Juu, muuta en sanoa voi! :love:

Olisit edes sitten maininnyt, että mitä huomasit, eli perusteluita..! - Dave

Edited by David.A.Mage on 05.6.2002 17:25

Narvinye
6.6.2002, 19:23:43
Whoa  :D  miä en ala, *tahtoo osata piirtää* jooh, Ankea, ehkä joo, mutta silti se sopii "tunnelmaan" kun tuo isompi on allapäin?? toisella värityksellä olisi taas tullut toisenlainen tunnelma??
minäkään en huomannut vinoutta  =D.  Hiuksille :rispekti: .Aino mikä pistää miinuksena miun silmään on tuon pikkuisemman jalat?!? tai siis toinen jalka on hieman vinksu. Tussien jälkiä ei näy yhtään, joten kuinka paljon alkuperäisestä tuo on mukamas pienennetty? pöf :ooh:

Seyana
8.6.2002, 22:52:37
Tod.upea työ, varsinkin tälläisen hyper-piirtäjän silmistä.
Väritys on todella tarkka,luulin sitä aluksi tietokoneella tehdyksi.
Ankea tunnelma, mutta sitäkin sopivamp.
joillakin on lahjoja..

Antti²
9.6.2002, 15:37:36
wou! erittäin hieno kuva, etenkin 2 tussilla väritettynä!! rispektiä! ite en ole kovin mainio piirtämään joten se on todella mahtava

Swordman
9.6.2002, 17:04:21
Mahtavan hieno kuva :D Sinuna harkitsisin uraa ammattipiirtäjänä.Kunpa minäkin osaisin edes piirtää jotakin paperille.Arvosanani piirustuksestasi 9 :)

Evelyn
9.6.2002, 21:36:37
Musta toi on aivan ihana kuva! :lovetus: Kuinka sä osaat piirtää noin hyvin?Se ei ollu yhtään ankee kuva! :D

Angel Eiko
10.6.2002, 21:07:15
Hieno! toi väritys on onnistunut tosi hyvin, mun mielestä toi kuva on ehkä hieman surullinen, ei ankea, vai onko se sama? todella kaunis joka tapauksessa. :)

Leviathan
29.6.2002, 21:27:04
Hiukset on minust tehty molemmille hienosti. Ei se kyl kovin ankealta näytä minun mielestä:huh: Mut kokonaisuudessaan se on upea piirros!:D

nox
2.7.2002, 13:49:00
Miksi huomasin tän kuvan vasta nyt. Todella hieno. Mäkin haluan tuollaiset korvat!

Candice
3.7.2002, 10:54:15
löysin tän kuvan vasta äskettäin joten tää arviointi voi olla hiukka myöhässä...

No ensinnäkin, upee kuva! Oikeesti. Meikä tyttökin on piirrelly animeja tollaset kaks vuotta ja en ikinä saa mitään noin upeeta aikaseks. Värit on tosi hyvät ja väritysjälki on tosi tasanen. Ei se taustan vinoisuus haittaa, mä luulin että se kuulu tähän ennenkun se mainittiin. Ton pienemmän jalat on kyllä jotenkin kummat, mutta muuten tosi hieno kuva!

-kikki-
3.7.2002, 18:27:11
Se on kyllä hieno mutta tausta kyllä kusee.... Muuten se on hyvä työ arvosana 9½ :wink:

Safir
3.7.2002, 21:00:36
Kyllä hyvä työ on. Eikä se minusta näytä ankealta. Ei ollenkan.
Kummankin vaatteet on tehty hyvin. Ne ovat hyvin varjostetut, ja näyttävät todellakin tietsikalla väritetyiltä. XD
Hiukset on hienot, varsinkin tuon vanhemman hiukset. Jalat tuolla vanhemmalla ovat luonnollisen näköiset, ja tuon pienemmän ilme on mukavan hämmästelevä. Kyllä.