View Full Version : ff 6! help!
bigspin
3.6.2002, 21:19:56
ff 6:eli mihin pitää mennä siinä kohassa kun on saanut sen uuden ilmalaivan ?kiitos jo etukäteen :)
chicag0
3.6.2002, 21:55:07
Originally posted by bigspin @ 03.6.2002 22:19
WoB:ssa? Narsheen.
The Game
4.6.2002, 12:48:59
Mullakin on ongelma samassa pelissä!
Miten voi voittaa Vargas -nimisen hemmon 9-10 levelillä olevilla ukoilla? Tiedän että pitää Blitz -liikkeellä viimeistellä se, ja tiedän että pitää painaa vasen, oikea, vasen ja x viimeistelemällä se, mutta mitään ei tapahdu! Ilmoittaa vain näin: Incorrect BLITZ input!! Ja mä aina kuolen siihen kun Vargas sanoo Sabinille "Come on! What's matter?" ja sit se lyö mut kahdella iskulla kanveesiin joka kerta!
The Game:
Paina ensin Blitz, sitten tasaiseen tahtiin syötät ne Pummelin nuolet, sitten painat X... jos ei Pummelia tule niin jo on kumma. Siis ensin valitset Blitzin, sitten syötät sekvenssin ja valitset Blitz uudestaan.
WoR:ssä ilmalaivalla pitää seurata sitä lintuu joka menee kaupunkiin joka on ooperatalosta itään.
bigspin
4.6.2002, 21:58:01
Originally posted by Ultros @ 04.6.2002 16:30
WoR:ssä ilmalaivalla pitää seurata sitä lintuu joka menee kaupunkiin joka on ooperatalosta itään.
joo menin justiin eilen tonne paikkan.sieltä sai Cyanin.pitäiskö mun nyt sitten mennä sinne Narsheen =/
ps:kiitos vastauksista :)
no joo eli eilen menin sinne narsheen.siellä piti taistella jotai jetiä vastaan.sitten kun olin voittanu sen, niin lähdin pois sieltä.eli taas on sama kysymys eli mihin nyt :huh: pitääkö mun mennä ettii niitä muita mun jäseniä(shadow,locke,gau,relm ja se yks pappa =/ )
ps:sori kun tulee kyseltyä liikaa :eh:
Älä tuplapostaile! Editoin viestisi tähän vanhan viestin perään. Ja kysymyksiä saa toki esittää. -Crow
Edited by Crow on 06.6.2002 21:44
The Game
11.6.2002, 14:23:44
Joo, kiitos, nyt kyllä pääsin sen Vargasin läpi, mutta on taas UUSI ongelma! Olen palannut joka ryhmällä Narsheen ja siellä odottaa Kefka. Hänen soltut kyllä pääsen läpi, mutta se KEFKA! Että ottaa päähän! Pelissä itsessään luki BONUS -lisäosiossa että sen voittaa Celesin Relicillä, toisessa paikassa neuvottiin että sen voittaa kun ryhmänä on: Celes, Terra, Gau ja Edgar, mutta kun se Kefka hyökkää, se attack tekee n. 170 hp joka ukkoon ja laittaa vielä perään Poisonin, että VARMAAN kuolee, ja mulla ei oo kuin 51 Tonicii, jotka nekin menevät päähenkilöille, eli kysymys kuuluu: MITEN VOITAN KEFKAN HELPOSTI?
Locke Cole
11.6.2002, 15:46:55
Originally posted by The Game @ 04.6.2002 13:48
Ilmoittaa vain näin: Incorrect BLITZ input!! Ja mä aina kuolen siihen kun Vargas sanoo Sabinille "Come on! What's matter?" ja sit se lyö mut kahdella iskulla kanveesiin joka kerta!
Minulla on sellainen ongelma pelissä että Blitzit eivät toimi PS 2:sen ohjaimella, aina kun pelaan niin pitää vaihtaa ykkösen ohjain että saan ne toimimaan, onko kenellekään muulla tällaista ongelmaa?
Originally posted by The Game @ 11.6.2002 15:23
MITEN VOITAN KEFKAN HELPOSTI?
Laita Celes, Locke/Sabin, Terra samaan ryhmään laita ne vahdille sinne ylös jonne tulee eniten sotilaita. Sitten Kefka tapetaan näin pistä kaikki takariville ja pistä Celes käyttämään Runicia koko ajan ja Terra käyttämään Curea ja Locke/Sabin hyökkäämään.
The Game
12.6.2002, 15:49:16
Kolmas ongelma: Minne pitää mennä sen jälkeen kun Terra muuttuu "esperiksi"? Tiedän että pitää mennä johonkin paikkaan, mitä kutsutaan Kohlingengiksi (tai jotain sinnepäin) mutta MISSÄ se tarkalleen ottaen sijaitsee? Mitä kautta pitää mennä? Pitääkö mennä Mt. Koltzin kautta vai...?
//edit: e puuttui. Korjattu!
Edited by The Game on 12.6.2002 16:49
Nightblade
12.6.2002, 16:07:34
Kohlingeniin pääsee Figaron linnan kautta. Sisäänkäynnin jälkeen mene rappuset alas vasemmalle päin ja juttele siellä papalle, niin pääset Kohlingeniin. Voisin kertoa enemmänkin, mutta koita nyt ensin itse etsiä sitä Terraa..
The Game
12.6.2002, 16:23:40
Kiitos, nyt kyllä taas pääsen etiäppäin, ja jos tulee jottain vaikeuksii, niin kysyn taas neuvoa... Tack, tähän asti. *kättelee pelastajaansa* :D
The Game
13.6.2002, 13:59:02
Ja ongelmia taas! Tällä kertaa 3 kpl.
1. kysymys: Mitä Jidoorissa pitää tehdä tauluille? Mikä järjestys? (Owzer's House)
2. kysymys: Entä mitä pitää tehdä Zozossa?
3. kysymys: Entä mikä on oikea resetoimisaika Zozossa olevaan pysähtyneeseen kelloon? (tunti/minuutti/sekunti)
Olen kokeillut vaikka mitä kellonaikoja, mutta aina tulee ilmoitus: "Didn't reset a clock..."
Edited by The Game on 13.6.2002 15:00
Nightblade
13.6.2002, 16:06:57
Ja vastauksia taas. Tässä näin...
1: Jidoorissa? Tauluja? Mistäs tuon kuulit? Jidoorissa pitää hiplata tauluja vasta WoR:ssa. Ellen nyt erehdy pahasti..
2: Siellä pitää etsiä Terra. Se on jonkun shopin (relic?) ylimmässä kerroksessa (ja niitä on paljon... ).
3: 6.10.50. _Saat... mutta eipäs pilata yllätystä.
Edited by Nightblade on 13.6.2002 17:08
The Game
13.6.2002, 17:17:10
Originally posted by Nightblade @ 13.6.2002 17:06
Ja vastauksia taas. Tässä näin...
1: Jidoorissa? Tauluja? Mistäs tuon kuulit? Jidoorissa pitää hiplata tauluja vasta WoR:ssa. Ellen nyt erehdy pahasti..
2: Siellä pitää etsiä Terra. Se on jonkun shopin (relic?) ylimmässä kerroksessa (ja niitä on paljon... ).
3: 6.10.50. _Saat... mutta eipäs pilata yllätystä.
WoR? Mistä lyhenne? *tietämätön*
Nightblade
13.6.2002, 17:23:32
Se on niinku toinen maailma tavallaan... En haluis kertoo enempää kun se on kuitenkin "hauskempaa" nähdä itte.
The Game
14.6.2002, 16:12:57
Okei... Entäs missä sijaitsee Opera House? Aavikolla ei ole kuin yksi linna... Figaron linna! Eli missäs se "kuuluisa" Ooppera Talo sijaitsee? :eh:
Nightblade
14.6.2002, 16:46:07
Opera house on etelään päin Jidoorista. Se on pitkulaisessa niemessa.
Aavikolla on Figaron linna.. ..so? :huh:
The Game
19.6.2002, 15:53:34
Kiitoksia! Nyt pääsen taas etteenpäin!
bigspin
23.6.2002, 20:26:59
ja taas on vaikeuksia:
eli miten saa Shadowin takas joukkoon=/ ? oon siinä kohassa missä pitää mennä hakee Locke.toivottavasti tiiätte kohan.
Odotiksä Shadowta WoBissä ku mailma tuhoutu ku jos et niin et voi saada sitä.
bigspin
24.6.2002, 9:13:22
Originally posted by Ugluk
Odotiksä Shadowta WoBissä ku mailma tuhoutu ku jos et niin et voi saada sitä.
tämä on nyt ehkä tyhmä kysymys mutta mitä toi WoB meinaa?
tarkoittako se sitä ilmalaivaa vai mitä?
:huh: :bored:
Originally posted by bigspin
tämä on nyt ehkä tyhmä kysymys mutta mitä toi WoB meinaa?
tarkoittako se sitä ilmalaivaa vai mitä?
:huh: :bored:
hmm.. Kuten olet varmaan huomannut, FF VI:ssä on tavallaan kaksi maailmaa, toinen ennen sitä lentävää mannerta, ja toinen sen jälkeen. Vanhaa "maailmaa" kutsutaan World of Balance :ksi (WoB), ja "uutta" World of Ruiniksi (WoR).
No, nyt siitä Shadow-kysymyksestä: Mikäli et jäänyt odottamaan häntä Lentävällä mantereella, vaan hyppäsit heti ilmalaivaan, niin ikävä kyllä siinä tapauksessa Shadow on kuollut, eikä häntä mikään enää saa takaisin.
bigspin
24.6.2002, 10:14:40
Originally posted by ilezki
hmm.. Kuten olet varmaan huomannut, FF VI:ssä on tavallaan kaksi maailmaa, toinen ennen sitä lentävää mannerta, ja toinen sen jälkeen. Vanhaa "maailmaa" kutsutaan World of Balance :ksi (WoB), ja "uutta" World of Ruiniksi (WoR).
No, nyt siitä Shadow-kysymyksestä: Mikäli et jäänyt odottamaan häntä Lentävällä mantereella, vaan hyppäsit heti ilmalaivaan, niin ikävä kyllä siinä tapauksessa Shadow on kuollut, eikä häntä mikään enää saa takaisin.
kyllä mää mun mielestä sitä ootin niin kauan kunnes se tuli
=/ en oo ihan varma=/
ps:kiitos kun selitit tuosta WoBista ja WoRista:)
Nightblade
24.6.2002, 18:30:04
Mä en kyllä tosta paljoa tajunnu, mutta jos nyt joku haluaa tiedon, että miten Shadown saa WoR:issa, niin tässä on:
Sinulla pitää ensin olla toinen ilmalaiva. Lennä Cave in Veldtiin ja etsi Shadow (muuten, jos Shadow kuoli Floating Continentiin, löydät Relmin). Joudut taistelemaan Behemothia(?) vastaan, mutta se on helppo. Sitten sinä ja Shadow joudutte sinne paikkaan, jossa Strago ja Relm asuvat. Tätä kohtaa en muista tarkalleen, mutta piti jutella Shadowlle tai jotain, niin sitten se lähtee pois. Sitten mee Colosseumiin ja aseta Striker panokseksi (sen sai Cave in Veldtistä). Saat Shadown vastukseksi ja se liittyy sun jengiin.
Kepakko
25.6.2002, 17:54:06
Miten sen Mog hahmon saa, tuleeko se automaattisesti vai pitääkö se jotenkin hankkia itse? Olen nyt siinä lentävässä mantereessa. Ei spoilereita jos se tulee itellään. :)
bigspin
25.6.2002, 18:05:32
Originally posted by Nightblade
Mä en kyllä tosta paljoa tajunnu, mutta jos nyt joku haluaa tiedon, että miten Shadown saa WoR:issa, niin tässä on:
Sinulla pitää ensin olla toinen ilmalaiva. Lennä Cave in Veldtiin ja etsi Shadow (muuten, jos Shadow kuoli Floating Continentiin, löydät Relmin). Joudut taistelemaan Behemothia(?) vastaan, mutta se on helppo. Sitten sinä ja Shadow joudutte sinne paikkaan, jossa Strago ja Relm asuvat. Tätä kohtaa en muista tarkalleen, mutta piti jutella Shadowlle tai jotain, niin sitten se lähtee pois. Sitten mee Colosseumiin ja aseta Striker panokseksi (sen sai Cave in Veldtistä). Saat Shadown vastukseksi ja se liittyy sun jengiin.
kiitos neuvosta
:) pitääpä koittaa=)
Nightblade
25.6.2002, 18:09:08
Lentävässä mantereessa? Me kyllä puhuttiin, että miten ne hahmot saa uudestaan lentävän mantereen jälkeen..
No joka tapauksessa, Mog löytyy molemmissa maailmoissa Narshesta. Mä en jaksa selittää miten, joten voit kattoo sen Narshen Jeti - palstalta. (suljettu)
The Game
26.6.2002, 15:39:01
No entäs nyt? Menin, tappelin ja voitin Tritochin, tipuin kaivoon, voitin Jetin, joka sanoi vaan koko ajan Ooh... Miten sen saa ja mistä löytyy Auction House?
Seyana
26.6.2002, 15:48:01
Auction house oli muistaakseni jidoorissa,jos nyt oikein muistan.Sellanen iso talo.
Nightblade
26.6.2002, 18:23:49
Mog pitää olla mukana, jotta Umaro liittyisi jengiin..
bigspin
26.6.2002, 19:07:21
ja taas on avun hätä:
eli mitä mun pitää tehdä siellä Phoenix Cavionissa?(Tzenin yläpuolella oleva vuoristo)taistelin siellä on yhtä sellasta lohikäärmettä vastaan ja voitin sen.mitä seuraavaksi?
thanks!
Nightblade
26.6.2002, 20:03:10
Ootko jo löytäny Locken? Se on siinä ihan lähellä. Sitten kun oot löytänyt Locken, niin voit etsiä muita ryhmän jäseniä.
bigspin
28.6.2002, 9:11:54
Ootko jo löytäny Locken? Se on siinä ihan lähellä. Sitten kun oot löytänyt Locken, niin voit etsiä muita ryhmän jäseniä.
en oo vielä.mistä se löytyy?mulla muuten alkaa oleen jo kaikki ryhmän jäsenet.kaks tai kolme tyyppii puuttuu
=/
Nightblade
28.6.2002, 13:14:47
Lockehan on siellä Phoenix Cavessa. Se on ihan siinä Fire Dragonin lähellä. Jatka etsimistä, niin löydät varmasti.
No niin, minullakin olisi pieni ongelma tämän FF6 kanssa. Miten ihmeessä minä saan sen Atma weaponin tapettua siellä Floting Islandilla? En jaksa enään kokeille, menee hermot vaan kun se nujertaa ne joka kerta.:( Apuanne tarvitaan siis kiireellisesti.
Lockehan on siellä Phoenix Cavessa. Se on ihan siinä Fire Dragonin lähellä. Jatka etsimistä, niin löydät varmasti.
joo,nyt se on löydetty
:) seuraavaks Narsheen=)
Lisäys:niin kävin äskön tuolla Narshessa.menin sinne asekauppaan ja valitsin Raganrokin jotta voin oppia Ultiman.
eli oisko mun kannattanu ottaa mielummin se miekka=/
Nightblade
2.7.2002, 11:40:06
Riippuu vähän. Jos olisit ottanut miekan, sen olisivoinut "vaihtaa" Colosseumilla Illuminaan. Illumina on pelin paras ase ja opettaa Ultiman. Mutta Ragnarock-esperi voi muuttaa vihollisen esineeksi. Tällä tavoin voi saada hyvin arvokkaita esineitä. Eli et voi olla täysin tyytyväinen, minkä sitten valitsitkaan. Ragnarock-miekan voi myös pölliä Kefkalta, mutta tämä on ihan pelin lopussa, eikä sille olisi sitten enää mitään käyttöä.
bigspin
2.7.2002, 20:32:00
Riippuu vähän. Jos olisit ottanut miekan, sen olisivoinut "vaihtaa" Colosseumilla Illuminaan. Illumina on pelin paras ase ja opettaa Ultiman. Mutta Ragnarock-esperi voi muuttaa vihollisen esineeksi. Tällä tavoin voi saada hyvin arvokkaita esineitä. Eli et voi olla täysin tyytyväinen, minkä sitten valitsitkaan. Ragnarock-miekan voi myös pölliä Kefkalta, mutta tämä on ihan pelin lopussa, eikä sille olisi sitten enää mitään käyttöä.
No kai se Esper kannatti ottaa mun mielestä
=)
ps:hyvää syntymäpäivää:D
<Black Mage>
2.7.2002, 21:47:41
Niin milläs levelillä sun hahmot on? Mulla ei ainakaan ollu mitään vaikeuksia sellasilla 28-31 levelisillä hahmoilla. Muuten,
kannattaa sitten piestä niitä ninjoja Floating Islandilla ja sitten kun on tarpeeksi ninja star:eja niin menet Atma Weaponin luo ja heität Shadowilla niitä siihen.
Mun levelit on kaikki alle 30. Mun ryhmässä on Terra, Loche, Mog ja Shadow.
Mistä niitä "tähtiä" saa? En kyllä omasta mielestäni ole niitä saanut niiltä ninjoilta...
Crow tuossa ehdotteli että kannattais käyttää Raspia, se kuulemma on tehokas.
Mulla on kylläkin vaan yhdellä hahmolla se taika. =/
Eiköhän niitä "tähtiä" saa hakkaamalla Ninjoja, kuten <Black Mage> sanoi. -Crow
Nightblade
3.7.2002, 12:36:16
Kiitos kiitos, mulla tosiaan oli synttärit! (edes joku huomasi)
No siitä Atma-jutusta.. Se ei ole mikään helppo pomo, mutta voitettavissa on. Hyökkää ja varasta Lockella ja Shadowlla, Mog voi käyttää tansseja ja Terra parantaa. Taisin voittaa Atman niin, että mulla oli yksi hahmo hengissä jollain 50 hp:lla. Eli helppoa.
Ja, muista tämä: Kun Shadow jää tappelemaan ja käskee teidän muiden paeta odota Shadowta!!!. Siis sitten kun olet ihan ilmalaivan vieressä. Kun se teksti kysyy: Jump to the Airship? Vastaa: Gotta wait for Shadow.. Shadow tulee juosten kun aikaa on jäljellä vain 5 sekunttia. Jos et odota Shadowta, et voi saada häntä enää uudestaan. Joten odota!
bigspin
6.7.2002, 20:27:25
Ja jällen kerran olen taas avun tarpeessa=)
eli tulin juuri Ancient Castlesta ja mun piti mennä sinne Ebot"s Rockkiin.No mää menin sinne ja siekkailin siellä vähän aikaa.pian vastaan tuli sellanen arkkun joka halusia "Corallia"
Mää annoin sille vaikka kuinka monta kertaa sitä Corallia mutta aina se haluu lisää:eh: eli mitä mun pitää tehdä:huh:
Nightblade
6.7.2002, 20:33:56
Haet lisää niitä Coraleja.
bigspin
6.7.2002, 20:50:17
Haet lisää niitä Coraleja.
okkei.muuten pitääkö mulla olla joku tietty ryhmä että siitä pääsee?
Nightblade
6.7.2002, 20:54:37
Hmm.. Enpä tiiä, mutta jos ei ole muuta tekemistä, niin voit kokeilla Cyanin/Stragon kanssa.
Missäs muuten on hyvä paikka nostaa levelejä WoR:ssa?
Ja voiko Exp. Eggejä löytää enemmänkin kuin sen yhden ennen kun sai Falconin (ilmalaivan)?
Originally posted by Crow
Ja voiko Exp. Eggejä löytää enemmänkin kuin sen yhden ennen kun sai Falconin (ilmalaivan)?
Ei taida voida, paitsi areenalta saattoi voittaa. Ei tarkkaa muistikuvaa kuitenkaan.
Levelinnostoon käy mainiosti dinosaurusmetsä (Veldtin yläpuolella sellainen dinon pään muotoinen metsikkö) ja jos haluaa vähän huijauksen omaista levelinnostoa harjoittaa, Doman saaren vihreät alueet. Tosin vaatii pari jippoa joita en nyt viitsi paljastaa ettei mene peli-ilo pilalle.
Nightblade
8.7.2002, 13:52:52
Originally posted by Crow
Näin saat lisää Exp. Eggejä:
Lyö Colosseumilla Elixir panokseksi, saat Rename Cardin.
Lyö Rename Card panokseksi, niin saat Marvel Shoesit.
Lyö Marvel Shoes panokseksi, niin saat Tintinabarin.
Lyö Tintinabar panokseksi, niin saat Exp. Eggin.
Jos lyöt Exp. Eggin panokseksi, saat Tintinabarin.
Ne on sitten aika pahoja vihulaisia, mitä pitää voittaa saadakseen nuo tavarat. Suosittelisin ainakin L.40+.
Dinometsä Veldtissä on tosiaan hyvä paikka saada levelejä. Ja muista voittaa ainakin yksi Brachosaur, että saat Economizerin!
mie olen ihan pihalla... mikä ihmeen leijuva planeetta? oon pelannu jotain 17h ja nyt oisin menos magitek armor tehtaaseen (tai mikä se nyt oli.. :eek: ).. eli häh? hjelppii...
Nightblade
8.7.2002, 17:01:40
No siis se "leijuva mantere" tulee myöhemmin pelissä, enkä haluis kertoo enempää, kun se pilaa yllätyksen..
Ja muista voittaa ainakin yksi Brachosaur, että saat Economizerin!
Onhan noita jo tullut hakattua, mutta en ole kyseistä esinettä saanut. Nyt on levelit neljällä parhaalla jotain 55-58, ja huonoimmilla 35. Ihan hyvä paikka tuo dinometsä... Parin tunnin tappelulla nuo...
Dinometsä Veldtissä on tosiaan hyvä paikka saada levelejä. Ja muista voittaa ainakin yksi Brachosaur, että saat Economizerin!
Niitä ei muuten tunnu saavan jokaisessa pelissä. Kaksi kertaa olen tuonne asti pelaillut mutta enpä ole koskaan Economizeria saanut.
Nightblade
10.7.2002, 10:26:24
Originally posted by Theemu
Niitä ei muuten tunnu saavan jokaisessa pelissä. Kaksi kertaa olen tuonne asti pelaillut mutta enpä ole koskaan Economizeria saanut.
No siis niitä economizerejä voi saada hyvällä tuurilla.. Vai pitikö ne sittenkin varastaa? Vai oliko se joku toinen dino?
Theemu
10.7.2002, 14:13:38
No siis niitä economizerejä voi saada hyvällä tuurilla.. Vai pitikö ne sittenkin varastaa? Vai oliko se joku toinen dino?
Kyllä se brachiosaur on, joilta economizerit saa jos saa. Muttei varastamalla tietääkseni.
Joko minulla on käynyt sitten todella huono tuuri (n+kiljoona saurusta piesty) tai se tosiaan pätee, ettei niitä yksinkertaisesti vain ilmesty joka pelissä. Jotenkin sellainen aavistus voisi olla takaraivossa että tämä liittyy Ragnarokin valintaan. Itse olen ottanut esperin molemmilla kerroilla.
Nightblade
10.7.2002, 14:51:20
Originally posted by Theemu
Kyllä se brachiosaur on, joilta economizerit saa jos saa. Muttei varastamalla tietääkseni.
Joko minulla on käynyt sitten todella huono tuuri (n+kiljoona saurusta piesty) tai se tosiaan pätee, ettei niitä yksinkertaisesti vain ilmesty joka pelissä. Jotenkin sellainen aavistus voisi olla takaraivossa että tämä liittyy Ragnarokin valintaan. Itse olen ottanut esperin molemmilla kerroilla.
Ei se siihen liity. Economizer on vain todella harvinainen.
bigspin
12.7.2002, 19:32:28
No nyt tuli mentyä toi kutonen läpi:)
Olenko muuten väärässä vai oliko siinä valikossa mistä valitaan,että aloittaako uuden pelin vai lataako muistikortilta,niin Squall pienen kokosena=D vai olinko taas väärässä:eh: ?
Nightblade
17.7.2002, 10:17:38
Originally posted by bigspin
No nyt tuli mentyä toi kutonen läpi:)
Olenko muuten väärässä vai oliko siinä valikossa mistä valitaan,että aloittaako uuden pelin vai lataako muistikortilta,niin Squall pienen kokosena=D vai olinko taas väärässä:eh: ?
Taisit nähdä harhoja..
Siis tuon uuden FF VI:n painoksen yleisin vitsi on, että johonkin väliin jostain pulpahtaa Squall. En tiedä missä khdassa, mutta harhoja et tainnut nähdä!=D
bigspin
27.7.2002, 21:36:52
Originally posted by Rune
Siis tuon uuden FF VI:n painoksen yleisin vitsi on, että johonkin väliin jostain pulpahtaa Squall. En tiedä missä khdassa, mutta harhoja et tainnut nähdä!=D
Joo kävin kattoo netistä ff 6:sen hahmoja ja siinä kohdassa missä oli "ei pelattavat hahmot" niin oli Squall:)
Ja se kohta on siinä heti alussa kun alottaa pelin.Squallin näkeminen voi olla aika tuuria sillä siinä ruudussahan voi käppäile vaikka esim. Shadow=)
Huh!Menipä sekavaksi tuo selittely=/
Tommistus
1.8.2002, 18:39:45
Originally posted by _Zidane_Tribal_
miten saa hahmot taka riville :eh:
*huokaus*
Tarkoitatko FF6sta? Jos tarkoitat niin tässä vastaus:
Menussa paina vasemmalle ja sen hahmon kohdalla jonka haluat takariviin paina kaksi kertaa "valinta"-näppäintä.
Vivi_88
31.10.2002, 21:23:29
FF6:Miten se toinen arkku ongelma pitää tehdä haamu junassa
(cyanin uni)? :confused:
tätähän on jo jossain kysytty, am I right? No kerrompa silti: vas. ylhäältä, kesk. ylhäältä ja oik. alhaalta auki. Loput kiinni. So simple.
jonntu
3.11.2002, 15:52:09
APUA!!!
Miten tapan Kefkan kun on käynyt näin.
Mulla on ne 3 groupia mitkä piti tehdä ja ne on:
Sabin
Cyan
Gua
--------
Locke
Terra
--------
Celes
Edgar
joten miten ihmeessä saan tapettua Kefkan??? :huh:
EDIT: Jee ei mitään pääsin sen kohan läpi edgarila ja celesillä ja nyt on ZOZO kaupungissa, ja olen iloinen että sain hakattua sen saamarin transu Kefkan kun sil on pitkät hiukset(hyi helvetti) ja joku hemmetin mekko ainakin mun mielestä.
Miten niin, miten saat? Menet sinne ja piekset sen. Mielellään Celeksen kanssa, runic pieksee aika roimasti. Edgarilla käytät sitten jatkuvasti Chain s.... eikun ensin bio blasteria ja sitten auto crossbowia, jos isku tekee liian vähän. Parantelet välillä Celestä edgarilla ja homma on selvä. Kunhan muistat käyttää Celeksellä vain ja ainoastaan Rúnicia!! Mutta voithan tietty mennä Kefkan jollain muullakin ryhmällä.... :huh:
juu, tarviin taas apuu :) Ooon siinä ihme junassa kun se Celes tekee sen itsemurha pelastustaian ja sitten on enää Cyan,Sabin ja Locke. JOten miten tapan sen junan päävastuksen kun mulla on vain: Cyan 87 HP Sabin: Wounded Locke: 115 HP eikä yhtään energia juomaa jäljellä :( Miten hitossa mä voin tappaa sen tosa kohdassa???
The death Magic
6.11.2002, 8:39:36
Originally posted by jonntu
juu, tarviin taas apuu :) Ooon siinä ihme junassa kun se Celes tekee sen itsemurha pelastustaian ja sitten on enää Cyan,Sabin ja Locke. JOten miten tapan sen junan päävastuksen kun mulla on vain: Cyan 87 HP Sabin: Wounded Locke: 115 HP eikä yhtään energia juomaa jäljellä :( Miten hitossa mä voin tappaa sen tosa kohdassa???
Tuollaisilla energioilla ja varusteilla et pääse läpi mitenkään. Ellei sinulla ole taikoja. Jos ei ole on mahdotonta mennä tuo läpi enää. Joudut aloittamaan alusta. Jos sinulla on taikoja käytä parantamista ja jos on, Lifeä. Sitten vaan hakkaat sitä joko attackilla tai taioilla. Kädet muuten uusiutuvat aina joten älä niihin vaivaudu.
jonntu
6.11.2002, 19:03:57
Originally posted by The death Magic
Tuollaisilla energioilla ja varusteilla et pääse läpi mitenkään. Ellei sinulla ole taikoja. Jos ei ole on mahdotonta mennä tuo läpi enää. Joudut aloittamaan alusta. Jos sinulla on taikoja käytä parantamista ja jos on, Lifeä. Sitten vaan hakkaat sitä joko attackilla tai taioilla. Kädet muuten uusiutuvat aina joten älä niihin vaivaudu.
Ehkä ei ole mahdoton!
Cyan 87 HP Sabin: Wounded Locke: 115 HP
Mutta huomasin että mul on vielä 2 Fenix Downia ja 1 X-Potion. Joten mitse nyt? Pliis kerro vahingossa poistin aiemmat savet mul on enää se save jäljellä missä on se bossi heti :(
The death Magic
7.11.2002, 7:28:32
Ehkä ei ole mahdoton!
Cyan 87 HP Sabin: Wounded Locke: 115 HP
Mutta huomasin että mul on vielä 2 Fenix Downia ja 1 X-Potion. Joten mitse nyt? Pliis kerro vahingossa poistin aiemmat savet mul on enää se save jäljellä missä on se bossi heti :(
Onko sulla taikoja tai espereitä/phantomeita? Ja paljonko sun äijät aiheuttaa damagea? Koska 1:stä X-potionista ei ole kuin kertaparantajaksi(ja se ei riitä) ja fenix downit antaa liian vähän energiaa.
Tuolla vihollisella on energiaa ruumiissaan noin 5000 ja käsillä on noin 900-1000 mutta kädet syntyy aina uudestaan.
Jos sinulla ei ole taikoja minä en ainakaan voittaisi tuota.
Onko sulla taikoja tai espereitä/phantomeita? Ja paljonko sun äijät aiheuttaa damagea? Koska 1:stä X-potionista ei ole kuin kertaparantajaksi(ja se ei riitä) ja fenix downit antaa liian vähän energiaa.
Tuolla vihollisella on energiaa ruumiissaan noin 5000 ja käsillä on noin 900-1000 mutta kädet syntyy aina uudestaan.
Jos sinulla ei ole taikoja minä en ainakaan voittaisi tuota.
Sabinilla on se lighing esper, ja sabinin Bolt 2 tekee dmg 800 ja sil on myös bolt ja poison. Sit sil Cyanil on sellanen hassu hymyilevä tuli hyyppä esperi ja sil on vaan imp ja fire. JaLocken esperist ei oo mitään hyötyy. Siitä tulee cat rain, ja siinä aina tulee miss.
The death Magic
7.11.2002, 9:21:36
Sabinilla on se lighing esper, ja sabinin Bolt 2 tekee dmg 800 ja sil on myös bolt ja poison. Sit sil Cyanil on sellanen hassu hymyilevä tuli hyyppä esperi ja sil on vaan imp ja fire. JaLocken esperist ei oo mitään hyötyy. Siitä tulee cat rain, ja siinä aina tulee miss.
Sulla on huonot taiat. Sun ainoa mahdollisuus voittaa olisi se että pidät sabinin hengissä. Heitä sillä phoenix down ja x-potion ja toivo parasta. Teet bolt 2 kokoajan sillä jos sabinilla et sitä saa hengiltä et saa sitä hengiltä millään. Mutta sanon että on ihme jos pääset läpi tuollalailla.
jonntu
7.11.2002, 17:15:09
Sulla on huonot taiat. Sun ainoa mahdollisuus voittaa olisi se että pidät sabinin hengissä. Heitä sillä phoenix down ja x-potion ja toivo parasta. Teet bolt 2 kokoajan sillä jos sabinilla et sitä saa hengiltä et saa sitä hengiltä millään. Mutta sanon että on ihme jos pääset läpi tuollalailla.
Prkl, ei sitten taida muu auttaa kuin aloittaa pelaaman peliä uudestaan TODELLA kaukaa... dämn
Kurt Zisa
10.11.2002, 9:35:36
MÄ tartten apua ebot´s rockiin mitä siellä pitää tehä mä oon antanu ruokaa sille arkulle mut se ei väistä se pyytää lisää ruokaa mun tyypit on edgar LV87 sabin LV99 celes LV93 ja setzer LV98
No levelit on ainakin hyvät!!! Mutta se arkku on kyllä ärsyttävä, tosiaan. Anna sille jotkut 80 palasta sitä kristallia tai korallia mitä pyytääkään. Kyllä sitten pitäisi päästää sisään! Hermothan tuossa menee mutta minkäs teet.
Niin juu, ja tossa sulla pitäis olla strago mukana.
Celeb
10.11.2002, 15:36:51
Huoh mitä spoilereita. Voisiko joku moderaattori editoida ketjun kokonaan. Suunnilleen joka toinen posti vaatii spoiler -tageja.
Lisäsin spoileritageja ympäri koko ketjun, toivottavasti herra isoherra on tyytyväinen :). Käyttäkää ihmiset niitä spoileritageja, joku voi vielä pelata kyseistä peliä. -Ilezki
Nyt näyttää paljon paremmalta. Kiitoksia, sillä minä satun vielä pelaamaan kyseista peliä, mutta järkevänä ihmisenä osaan olla lukematta posteja, jotka epäilyttää :). Herra isoherra on nyt tyytyväinen
Vivi_88
16.11.2002, 11:40:29
Miten saan stragon, relmin ja locken :huh:
Oho ku meinas unohtua. siis WoR:ssa
Varokaa niitä tuplia. -Kitten
Hmm.... Mitenköhän ne meni. Relmin saat näin. Jos et pelastanut Shadowia, niin mene sinne Veldtin luolaan ja sieltä perältä löydät hänet. Kun hänet viedään sinne kaupunkiin, niin hän karkaa mennessäsi sinne vähän ajan päästä uudestaan. Hän on karannut Owzer's houseen, ja etsi hänet niistä tauluista painamalla. Hänet saatuasi mene cult of Kefkan torniin ja puhu Relm ryhmässäsi stragolle rivissä.
Locken saat Phoenix cavesta, joka on vuorien keskellä keskellä karttaa, tai jossain siellä. Sellainen syvänkö tai kolo tai jotain. Se on paha paikka, tarvii käyttää kahta ryhmää. Pelotus paikka.
Editoinko minä ihan turhaan tätä ketjua? KÄYTTÄKÄÄ SPOILERITAGEJA! -Ilezki
Sori Ilezki. En mä tarkottanu....
Chocobo
19.11.2002, 11:04:27
Juu, mä oon "vähän" alummassa apua tarvimassa. Siinä kun Sabin menee siihen virtaan ja valitaan ketä halutaan seurata, Seurataanko siinä kuitenkin kaikkia hahmoja vai onko se niin et vaan sitä hahmoa jonka siinä kohdassa valitsi?? Entäpä siinä vähän aikaisemmin kun piti valita suuntia, onko väliä miten niitä valitsi??
KÄYTTÄKÄÄ NIITÄ SAAMARIN SPOILERITAGEJA PRKL! -Ilezki
Nightblade
19.11.2002, 13:46:06
Originally posted by Chocobo
Juu, mä oon "vähän" alummassa apua tarvimassa. Siinä kun Sabin menee siihen virtaan ja valitaan ketä halutaan seurata, Seurataanko siinä kuitenkin kaikkia hahmoja vai onko se niin et vaan sitä hahmoa jonka siinä kohdassa valitsi?? Entäpä siinä vähän aikaisemmin kun piti valita suuntia, onko väliä miten niitä valitsi??
1. Ei ole väliä. Jos valitset ensin vaikka Sabinin, niin sitten kun olet vetänyt Sabinin "reitin" niin pääset vetämään Locken ja Edgarin/Terran/Banonin reittiä. Sabinin reitti on ehkä vaikein, ja Terran ja kumppaneiden helpoin. Kannattaa ensin vetää helpot reitit jotta saat ostettua armoreita. Sitten voit equipata ne myös Sabinille, vaikka Sabin olisi ihan eri paikassa.
2. Siis kun siinä lasketaan sitä virtaa niin ei ole väliä minne menee. Siellä ei ole kätkettyjä aarteita.
KÄYTTÄKÄÄ SPOILERITAGEJA! EIKÖ SE MENE PÄÄHÄN, ETTÄ JOKU PELAA VIELÄ FF VI:TÄ? -Ilezki
Hups..
Outraider
19.11.2002, 16:46:48
Mikä kellon aika ZOZOn kelloon pitää laittaa?
tahon moottorisahan
Kellon aika minusta näkyy tuolla pää sivulla, tai sitten sitä on jo kysytty tässä topicissa mutta ainakin jossain sitä on kysytty. Mutta sanon sen vielä. Laitan senkin spoiler tageihin, hahahaa!
06:10:50
Chocobo
20.11.2002, 12:54:58
Tällä kertaa kaikki spoilereihin ettei varmasti tule pilattua uudestaan muiden peli-iloa..Olikohan se toi sama kello homma vai mikä ku kävin jonku äijän luona ja se puhu et kello pitäis laittaa aikaa ja käveli sen yhden seinän kohdalle mut en löytänyt siitä kelloa vaikka kuinka pyörin ja etsin. Tää oli se kohta ku se äijä ensin pyytää laittamaan kellon aikaan, sitten korjaamaan sen masiinan (tai mitä stove nyt sitten tarkoittaakin) ja sit viel pyys sängyn korjaamaan. Olisiko se ollut tämä kohta ja jos oli, miksi kelloa ei vain löytynyt??
The White Mage
21.11.2002, 9:37:41
FFVI:ssa jossain kaupungissa (oisko Narchessa) sellai talo, jossa on arkkuja..Niist saa kaikenlaista kivaa tavaraa HP:ta, relicejä ja sen sellasta. mut yks arkku on lukossa. Mihin siihen löytää avaimen? ku en tajua niit vihjeitä mitä ne tyypit siel sanoo mulle..? :boing:
Outoa, en itse muista tuollaista kohtaa, ainakaan Narshessa.... Oletko varma että se oli Narshe? Selvitä oliko se paikka Narshe ja onko kysymys Wobista ja Worista, nämä tiedot auttaisivat huomattavasti. Editoin lisää apua sitten kun annat lisää tietoa.
jonntu
21.11.2002, 19:47:26
juu,
jos en ottanut siellä z0z0ssa sitä chainsawia saako sen vielä jostain muualta?
The death Magic
22.11.2002, 10:33:52
juu,
jos en ottanut siellä z0z0ssa sitä chainsawia saako sen vielä jostain muualta?
Sanon sen lyhyesti ja ytimekkäästi. Ei saa. Se on erikoisase jonka saa vain tuolta. Mutta pääset kyllä Zozoon uudestaan. Miksi muuten spoileritagit? Tuo ei ole spoilaavaa.
Koska minä olen pelottanut luulot pois ihmisistä ja pannut kaikki pistämään Spoileritagit ^^ , tosin tuohon en ole vaikuttanut -Ilezki
No älä pelottele liikaa tai kukaan ei enää kirjoita. :P -death
Chocobo
28.11.2002, 8:46:26
Taas postaus, näit saa yhdistää jos siltä tuntuu. Eli olen nyt ihan jumissa Paikka on albrook ja ilmalaiva on nyt siin vieressä. Mihin ihmeeseen menen? Kävin kaikissa kaupungeissa mitä tällä mantereella näin mutta mihinkään en oikein päässyt. Jos sinne Vectorii pitää mennä ni paljon pitää olla leveliä ku en päässy siel eteenpäin, menin niin pitkälti ku pääsin ja sit jäin jumii ja jouduin palaamaan..? Nii ja nyt kun se ilmalaiva on ilmestynyt niin miten sillä pääsee lentämään vai pääseekö tässä vaiheessa vielä? Kävin joka paikan siinäkin läpi mutta ei se lentoon halua lähteä.. Zozosta tuli haettua ase (chainsaw) mut missä vaiheessa sen pystyy laittamaan kiinni? Näkyy item kohdassa mutta ei equip kohdassa.. Eikös se ole Cyanin ase?? Juu ja kysytään vielä notta miten ne esperit saa vaihdettua hemmolta toiselle ku taitas olla nyt sen aika.. Eiköhän tästä taas selviä eteenpäin kunhan näihin saa vastauksia..
Doomtrain
28.11.2002, 9:01:56
öriginäli pösted by chocobo:
Zozosta tuli haettua ase (chainsaw) mut missä vaiheessa sen pystyy laittamaan kiinni? Näkyy item kohdassa mutta ei equip kohdassa.. Eikös se ole Cyanin ase?? Juu ja kysytään vielä notta miten ne esperit saa vaihdettua hemmolta toiselle ku taitas olla nyt sen aika.. Eiköhän tästä taas selviä eteenpäin kunhan näihin saa vastauksia..
niin että toi chainsaw on edgarin ase, ja sitä käytetään tappelussa siitä tools- valikosta
Kurt Zisa
29.11.2002, 18:12:48
Originally posted by Chocobo
Taas postaus, näit saa yhdistää jos siltä tuntuu. Eli olen nyt ihan jumissa Paikka on albrook ja ilmalaiva on nyt siin vieressä. Mihin ihmeeseen menen? Kävin kaikissa kaupungeissa mitä tällä mantereella näin mutta mihinkään en oikein päässyt. Jos sinne Vectorii pitää mennä ni paljon pitää olla leveliä ku en päässy siel eteenpäin, menin niin pitkälti ku pääsin ja sit jäin jumii ja jouduin palaamaan..? Nii ja nyt kun se ilmalaiva on ilmestynyt niin miten sillä pääsee lentämään vai pääseekö tässä vaiheessa vielä? Kävin joka paikan siinäkin läpi mutta ei se lentoon halua lähteä.. Zozosta tuli haettua ase (chainsaw) mut missä vaiheessa sen pystyy laittamaan kiinni? Näkyy item kohdassa mutta ei equip kohdassa.. Eikös se ole Cyanin ase?? Juu ja kysytään vielä notta miten ne esperit saa vaihdettua hemmolta toiselle ku taitas olla nyt sen aika.. Eiköhän tästä taas selviä eteenpäin kunhan näihin saa vastauksia.. Spoileri tulossa!
Sinne vectorissa olevan miehen luo joka on ison laatikon takan ja se puhuu jonkin aikaa ja sitte se menee puhuu vartioille ja sinä hyppäät laatikon päälle ja menet magitek factoryyn jossa menet semmosen putkilon läpi ja enpä nyt enempää en paljasta tuosta kohdasta itse selviät varmaan loput kohdat ihan helppoja.Mulla oli n.30LV tyypit sillo mut pärjää huonommillakin tyypeillä jos olin tajunnut vääriin niin olet eri kohdassa kun luulin mutta jos se kefka ja gysthal on aukassu espereitten portin niin olen neuvonut väärin tai jos ilma-alus lentää niin menet kannelle ja pistät ekan vastaukesen ja otat tiimiisi 3 tyyppiä ja tulee monta vihollista vastsaan siellä ilma laivalla ja pääset solitary islandille jossa musta pukuinen henkilö(shadow)tulee tiimiisi ja sitten kun etenet niin ainaki 30-40LV tyypit siellä tulee Gigantos,Atma Weapon ja Nerapa.kun tulee 6 tai 5 minuuttia aikaa niin mene nopeasti voittamaan Nerapa ja mene sinne päähän ja tulee kaksi kysymystä pistä wait shadow tai jotain shadowsta.Sitten anna ajan mennä ja shadow tulee ja hyppäätte ilma-alukseen jos et odota shadowta niin et saa sitä World of Balancessa(eli seuraassa mailmassa).
Laiska-Mato
6.12.2002, 18:34:43
Originally posted by The White Mage
FFVI:ssa jossain kaupungissa (oisko Narchessa) sellai talo, jossa on arkkuja..Niist saa kaikenlaista kivaa tavaraa HP:ta, relicejä ja sen sellasta. mut yks arkku on lukossa. Mihin siihen löytää avaimen? ku en tajua niit vihjeitä mitä ne tyypit siel sanoo mulle..? :boing:
Tätä ei saa itse auki.
Sinun pitää ensiksi päästää sieltä mikäsenniminyttaasoli Edgarin linnan vankilasta "Lone Wolf" Niminen hyypiö...
Myöhemmin, kuin sinne tullaan takaisin, niin Lone Wolf on aukaissut sen arkun ja lähtee pakoon, joten seuraa häntä. Kun olet viimein saanut hänet satimeen, niin hänellä on myös panttivanki, MOG(niin siinä taisi käydä...). Voit valita heistä vain toisen. Lone Wolfin ottaman esineen(Pelastamalla Lone Wolf) Tai uuden jäsenen ryhmääsi, MOG:in(Ilman MOG:ia et voi saada Umaroa myöhemmin ryhmääsi).
Dark Sephiroth
10.1.2003, 19:20:16
Olen FF kuutosessa vasta ihan alussa, mutta silti täytyy kysyä neuvoa.
Eli... Olen jumittunut South Figaroon. Pitäisi kai päästä jotenkin sinne Mt. Koltsiin, mutta se yksi tyyppi ei päästä ohitseen. Pitääkö minun viedä sille vanhalle miehelle siideriä kun se ei muuten suostu puhumaan? Olen kyllä kokeillut, mutta ei ole onnistunut... Tai ehkä en vain tiedä, miten sen voi tehdä. Kävin myös siinä pienessä talossa vähän kauempana South Figarosta, mutta ei sekään erityisemmin auttanut..
Joten voisiko joku teistä ehkä kertoa, mitä seuraavaksi pitäisi tehdä, jotta pääsen taas pelaamaan..? :)
Nyt teen täydellisen selostuksen (tai en täydellisen, kerron vain mitä pitää tehdä).
Ensin, kun Locke menee nurkan taakse piiloon vartijaa, niin voit alkaa liikkua hänellä. Mene ihan ensin pubiin tai item shoppiin, kuitenkin rakennukseen joka on heti vasemmalla olevia portaita kahdesti ylö, ylimmällä tasanteella eniten pohjoisessa. Mene puhumaan kauppiaalle, mutta älä tapa häntä. Varasta häneltä, niin saat hänen vaatteensa ja plumped hatin, tai jotain muuta vähemmän tarpeellista. Nyt olet naamioitunut kauppiaaksi, ja seraavaksi sinun täytyy mennä joko pubiin, jos sinne pääsee vielä, tai siiderimiehen talon alakertaan, jossa pikkupojan pitäisi päästää sinut läpi. Pubin alakerrasta löydät merchantin, jota vastaan taistelet, ja saat häneltä sideriä. Sitten mene siiderimiehen luo, ja hän kertoo sinulle salasanan, jota hän ei muistakaan. Oikea salasana on joku... joku courage juttu kuitenkin. En ole nyt ihan varma mihin tarvitsee sotilaan pukua, mutta ota se niin on hauskempaa. Eli sotilaan puvun saat varastamalla vihreältä sotilaalta. Tee tämmä ennen pojalle puhumista. Kun olet sitten puhunut pojalle, pääset salareittiä pitkin isoon taloon, jota sotilaat pitävät tukikohtanaan. kun pääset sinne, mene ylä kerrassa kaapin takana olevia portaita alas, siinä huoneessa kun kuuluu pieni puhuri. Siitä eteenpäin varmaan osaatkin, en halua paljastaa mitään. Äläkä vaihda vaatteita, ja kannattaa pitää sotilaan puku päällä. Sitten tulee hauska vitsi. ;D Ja toivottavasti tuo nyt auttoi, en tiedä.... En musitanut sitä kunnolla, enkä ole hyvä selittämään.
Tuttut rune...kaaduit omaan ylpeyteesi >.^
Dark Sephiroth
16.1.2003, 19:00:25
Kiitos kun kerroit, mitä pitää tehdä, mutta... Errh... En silti pääse eteenpäin. Sain liikuttaa Lockella, mutta vain siten, että vaihdoin järjestystä ja se on nyt ensimmäinen. Kävin Item Shopissa, mutta miten sitä kauppiasta vastaan voi taistella? Kun se on vain niin ystävällinen eikä tee muuta kuin yrittää saada minut ostamaan potionejaan. Ennen kuin liikutin Lockella, olin tutkinut South Figaroa Edgarilla, mutta vaikuttaako se siihen ehkä jotenkin..? Olen käynyt joka paikassa, minkä olen löytänyt, mutta ei mitään ihmeempiä ole tapahtunut.
No... Ehkä olen vain liian tyhmä pelaamaan sitä peliä, mutta kuitenkin olisi kiva päästä se läpi... Okei, taidan lähteä tästä nurkkaan häpeämään loppuillaksi.... .... ....
Wäääh!! Väärä kohta! Sniff sniff... No joo. Nyt kerron mitä teet. Menet pohjoiseen maailman kartalla, ja sieltä vuorelle. Siellä loikit eteenpäin (kannattaa olla paljon antidoteja), ja siellä tulee Vargas ja kaikkea kivaa. Siihen Vargasiin ovat monet jääneetkin kiinni. Toivottavasti sinun näppiksesi/ohjaimesi toimii. ;D
BigFatMoma
22.1.2003, 14:24:56
miten sen ultroksen voittaa siellä ooperatalossa ku sen tentackle tekee jotai 400 ja mulla on vaa 500 hp :bored:
Käytät sairaasti potioneja, green cherryjä, attackia ja siät salama bolt blitziä sabinilla. Se saattaa tehdä aika kovasti vahinkoa, mutta se ei kestä kovinkaan pitkään ylivoimaista mättöä. Varo silti sen acid rainia, aika paha. Ja muista käyttää kaikki hyökkäykset sun muut mahdollisimman nopeasti. Jos jäät miettimään.... puuf, kuolit. Se on hyvä vinkki mihin tahansa finaaliin (ei tosin päde X:ssä). Yrittele, kyllä se kohta kuolee. Äläkä pihtaile boltin tai potioneiden käytössä.
BigFatMoma
23.1.2003, 6:45:58
kiitti! nyt pääsin mutta on uusi ongelma mitä siel kaupungissa pitää tehä jonne se lentää se ilmalaiva :huh:
Diamond
23.1.2003, 13:48:57
miten pääsee sen ultrosin ja chuponin läpi. Ennen kun pääsee sinne flying continentille. Rune tai joku auttakaa mua.:huh:
Bääh, blääh, bläähbläähbläähbläähblääh.... No joo. Yksinkertaista. Yrotä olla välittämättä Ultroksesta patkääkään. Kunhan mätät Chuponia.Ota Terra tiimiin, morphaa hänet ja vedä pää täyteen Bolt2:sta. Kyllä menee läpi, usko pois. Ainut vain mikä voi aiheuttaa pään vaivaa ennen noita, ovat Imperiumin ilmavoimat. Rassaavaa..... Mutta kunhan teurastat Chuponin Terralla. Pitäisi tehdä Bolt2 morphilla jonkun hassut 3000+. Jotain vastaavaa. Ei ole sen pahempi. Mutta ensimmäisellä kerralla kun menet leijuvalle lautaselle , ota parhaat ukkosi mukaan. Loikkaa sieltä sopivan hetken tullen pois, mene uudestaan, sitten vaihda hahmojasi vähän huonompiin, kehitä niitä pari kolme kertaa, ja jatka näin. Hanki ainakin 10 tasoa. Tai no ehkä se voisi olla maksimi.... Ei mene kovin pitkään, kun Terralla tai Celeksellä heität Dragoneja parilla loitsulla maahan. ;D
Dark Sephiroth
13.3.2003, 19:15:32
Minulla on taas pari ongelmaa siinä pelissä... :ooh:
Ensinnäkin, olen unohtanut, miten se ensimmäisenä opittu blitz-liike (jos niitä nyt monia oppii edes..) tehtiinkään, kun siitä on niin pitkä aika kun viimeksi pelasin.
Ja sitten, tapasin pelissä sen Gau-nimisen tyypin, muttaaah (!!) kun sillä on nälkä niin pitääkö sille antaa jotakin, esim. joku item? Olen joitain kokeillut, mutta eipä ole kelvannut. Ja sitten vielä sellainen kysymys, että olisiko Celes pitänyt jo saada, kun katsoin tämän sivun pomolistaa..? Ja miksi Shadow häippäsi siellä metsässä ennen "kummitusjunaa"..? Kai se palaa vielä?
Thanks for etukäteen sille joka mahdollisesti vastaa... ;)
ShadowZero
14.3.2003, 8:53:20
Originally posted by Dark Sephiroth
Minulla on taas pari ongelmaa siinä pelissä... :ooh:
Ensinnäkin, olen unohtanut, miten se ensimmäisenä opittu blitz-liike (jos niitä nyt monia oppii edes..) tehtiinkään, kun siitä on niin pitkä aika kun viimeksi pelasin.
Ja sitten, tapasin pelissä sen Gau-nimisen tyypin, muttaaah (!!) kun sillä on nälkä niin pitääkö sille antaa jotakin, esim. joku item? Olen joitain kokeillut, mutta eipä ole kelvannut. Ja sitten vielä sellainen kysymys, että olisiko Celes pitänyt jo saada, kun katsoin tämän sivun pomolistaa..? Ja miksi Shadow häippäsi siellä metsässä ennen "kummitusjunaa"..? Kai se palaa vielä?
Thanks for etukäteen sille joka mahdollisesti vastaa... ;)
Katso sieltä sabinin blitz optionista, sieltä pitäisi nähdä mitä sabin osaa ja miten ne tehdään. Gaun taas saat itsellesi näin Osta siitä läheisestä kylästä meat:iä ja anna gaulle kun se tulee tappeluun
Celes tulee silloin kun se tulee älä hätäile
Shadowin saat takaisin näin Myöhemmin pelissä joudut floating continentille, kun se romahtaa elä mene airshippiin heti vaan odota siinä reunalla että aika loppuu niin shadowin pitäisi ilmestyä paikalle
Laiska-Mato
19.3.2003, 18:45:29
Tarkennuksia ShadowZeron ohjeisiin etc.
Ja miksi Shadow häippäsi siellä metsässä ennen "kummitusjunaa"..? Kai se palaa vielä?
Kunnon kikkailun avulla olisit saanut Shadowin vielä putoukselle asti. Shadow tulee vielä myöhemmin takaisin, esim. Vectoriin(muistaakseni) jossa sinun pitää maksaa "Inteceptorin muonarahat" jolloin Shadow liittyy vielä vähäksi aikaa mukaan. Shadow tulee vielä muutamassa vaiheessa mukaan. Lopullisesti Shadown saat mukaan World of Balancen lopussa, floating continentilta, kun olet pomotappelun jälkeen hyppäämässä ilmalaivaan valitse "wait", yritä uudelleen ja valitse "Gotta wait for Shadow" tjsp. ja jätä peliohjain pöydälle odottelemaan, käy vaikka jääkaapista hakemaan välipalaa ja kun aika loppuu, niin Shadowkin tulee mukaan matkalle.
Ja Gaulle pitää antaa "Dried Meat", jota/jonka voit ostaa lähimmästä kylästä, pelaajan näkökulmasta oikealle.
Dark Sephiroth
28.3.2003, 14:30:46
Help!! *krhm* Joo, mitens nyt kun olen saanut sen ilmalaivan ja lentänyt sinne, minne pitää, mutta... Minulla ei ole tullut mitään "Shadownodottamiskohtaa", olisiko pitänyt siinä vaiheessa? Eli siinä vaiheessa, jossa sain ohjata sitä konetta itse...
Ja sitten, joku oli kysynyt siitä lukitusta arkusta Narshessa.. Siinähän oli se Wolf (mikä olikaan) ja piti tehdä ne jutut... Mutta luin täältä että se pitäisi vapauttaa vankilasta, mutta minulla se on karannut sinne taloon, jossa ne arkut ovat.. Eli mitä teen, etsinkö sen? Ja onko minulla enää mahdollisuus saada Mog ja Shadow tiimiini, vai onko tallennokseni ihan pilalla..?
dark sephirot, jos et ole vielä läpäissyt floating continentia, shadowia ei pidäkään vielä odotella. Ja en laittanut tuota nimeä spoilereihin, koska yksin nimi ei meilestäni vielä spoilaa mitään. Ja sitten, siitä lone wolfista ja mogista sun muista. Mene figaron linnaan, avaa lone wolfin sellin ovi kun hän pyytää, mene sitten Narshen taloon, joka on kaupungin kaakkois reunassa, seuraa wolfia ympäri kaupunkia ja mene lopulta pohjoiseen kallion kielekkeelle. Siellä lone wolf on mogin kanssa. Nyt sinun pitäisi saada mog, mutta sitä ennen kuuluu olla tehnyt jotain, jota en vieläkään tiedä mitä. Olen kyllä saanut mogin joka kerta, mutta vain odottamalla ja rämppäämällä hänen luonaan. Joku muu saa kertoa että mitä siinä pitää tehdä. Ja Shadowin voit pelastaa myöhemmin, saat hänet tiimiin kun menet floating continentille.
Dark Sephiroth
31.3.2003, 15:56:07
Hmmh.. *köh köh*
Onko nyt jotenkin niin, että Relmin saa VAIN tiimiinsä, jos ei odota Shadowta, vai olenko ymmärtänyt väärin? Olin juuri siellä kaupungissa, jossa tapaa Stragon ja Relmin, mutta vain Strago siinä vaiheessa liittyy mukaan.. Ja Relmin kai saa sitten myöhemmin, mutta siis vain jos ei ole Shadowta? Tai sitten luen noita muiden viestejä liikaa ja ymmärrän ne ihan väärin... :)
Nyt katsos puhutaan jälkeisestä elämästä, jossa ilmeisesti et vielä ole. Ja tuossa vaiheessa jos tajusin oikein saat Relmin tuota pikaa. Nou hätä!
Dark Sephiroth
31.3.2003, 20:34:38
Okayh, mutta.. Saanko enää Ultrosta, kun en pääse enää ilmalaivalle, jolla voisin mennä Narsheen hakemaan Mogin, kun en voinut silloin pelastaa sitä siltä sudelta...? Nyt olisi vastassa se kolmas taistelu sitä mustekalaa vastaan.. Ja saako sen muuten edes niin että on Mog mukana kun menee sitä vastaan vai miten (sen Ultrosmustekalannäköisenolion)
Hehe, taidan olla täällä sellainen vakiopostailija, kun tuo kuutonen on niin monimutkainen ja tänäänkin meinasi hermot mennä.. ;)
//Tuohon viime viestiin niin taisin taas sekoittaa Ultroksen siihen toiseen tyyppiin, vai? Ihmettelin, että sellainen mustekala tiimissä, aika outoa.. Eli ei sitten mitään, jos olin väärässä.. :)
//Edit: Ei tuplaposteja, ja tästä lähin "Yleistä apua klassikkoihin"-topicciin nämä.
The death Magic
1.4.2003, 15:00:00
Tästä lähtien kaikki kysymykset tuohon kiinteään avunpyyntötopicciin yleistä apua klassikoihin
*suljettu*