PDA

View Full Version : Musaohjelmista

Ben
10.10.2002, 13:30:48
Tietääkö joku täällä jotain hyvää musaohjelmaa? Itse olen kokeillut Guitar Pro 3:sta, mutta äänet ovat luokattoman huonot. Muita en tiedä, vain eJay:n, mutta olen kuullut, että nekin olisivat huonoja. Jos jollakin olisi tiedossa jokin hyvälaatuinen niin pistääkee linkki demoversioon. Kiitoksia etukäteen!

Theemu
10.10.2002, 16:29:10
Öö.. minkähänlaista "musaohjelmaa" noin tarkemmin sanoen haet?

Joku Dance eJay ja Guitar Pro kun palvelevat TÄYSIN eri tarkoituksia.

Supah
10.10.2002, 17:50:30
Fruity loops on aloittelijalle sopiva vehje.
tarkoitat varmaan musaohjelmalla tälläistä hieman ejaytä parempaa jokapaikanhöylää ettei tarvitse ostaa joka tarkoitukseen eri ohjelmaa.Tällä voit tehdä kompit säveltää ja muokata ääntä suosittelen kaikille musantekoa aloitteleville.

Ben
10.10.2002, 21:10:35
Juu tätä hain. Kiitos Supah ja soti Theemulle minun epäselvästä tekstistäni. Nyt vaan etsimään. Jos tiedät Supah vielä linkin tolle niin olisi hyvä.

Ja niin etsin ohjelmaa, jolla voi tehdä esim. komppeja, sävellyksiä eri instrumenteilla. Oliko yhtään selvempi? Ja lisää saa toki laittaa jos tietää!

Ultimate3
18.10.2002, 18:42:07
Niin tota ajattelin tässä että olispa mukavaa tehä itte musaa mut ei löydy oikein ohjelmia millä tehä.
Niin että voisko jotkut jokka tietää sivuja mistä saa musiikin teko ohjelmia (esim. eJay, fruity loops...nje.) niin pistää ne tänne.
Vois olla myös miksaus ohjelmia niin kuin mixman ja semmosia.
Olisin kiitollinen jos joku voisi vaivautua pistämään niitä :)

Theemu
18.10.2002, 19:08:54
Alkujaan kirjoittanut UltimateGF
Olisin kiitollinen jos joku voisi vaivautua pistämään niitä :)

Minä taasen olisin kiitollinen ajattelukyvystä.

Käytä Googlea, ei luulisi paljon hakemista tarvitsevan jos kerran jo tiedät ohjelmien nimetkin.