PDA

View Full Version : Gladiaattorit?

bigspin
24.5.2002, 21:37:01
eli mitä mieltä olette tuosta uudestaan alkavasta gladiaattorit sarjasta?musta se on kyllä aika legenda ohjelma.onhan sitä ihan kiva kattoo.itse katoin tota ohjelmaa jo joskus 7-vuotiaana =D se oli silloin musta kauheen hyvä ohjelma :)

PS:gladiaattorissa oleva Turbo asui ennen meiän naapurissa :D

Moppi
24.5.2002, 23:49:54
Niinjoo, kyllähän sitä tuli katsottua pienempänä. Kerran käytiin paikan päällä katsomassa miten kuvaukset toimii. Pitäisi kai katsella pari jaksoa, jos vaikka muistaisi jotain niistä.

Roakel
25.5.2002, 8:40:47
Se on ihan kiva sarja,kun katoin sarjaa niin muistin että mulla oli myös sellasii gladiaattori leluja.Mä heitin ne noin 8 vuotta sitten pois

Theemu
25.5.2002, 10:25:24
Triumph of Excellency!

Katarina Ebelingin housut olivat tosi namit ja Viikinki näyttää mistä kana pissii.

Ilezki
25.5.2002, 10:57:31
Joskus kaa-uan sitten vuonna kaiutin katsoin sitä, ja pidin siitä, mutta nyt se on mielestäni pelkkä menneen ajan halppis, jota ei pitäsi pitää enää elossa uusinnoilla..

Ren
25.5.2002, 10:58:58
Mitä sitä nyt lapsena ei olisi katsonut? Kun vaan muistaisi nuo uusinnat, eilen nukuin jo siihen aikaan.

Seyana
25.5.2002, 11:07:22
no kyllähän sitä joskus hyyyyvin pienenä tuli katottua, mutta nyt en taida alkaa noita uusintoja seuraamaan.mainokset on ollu niin typeriä. "koe jälleen suurta riemun huumaa kun näet mohikaanin rökittävän vastustajan toisensa perään.,tms"

Sonya
25.5.2002, 13:47:42
no mäkin kattelin gladiaattoreita joskus vuonna poks!! sillon ne oli kyllä hyviä  :D
nyt en aijo niitä kattoo..

Eltsi
25.5.2002, 14:11:07
.

Chrono
25.5.2002, 15:03:35
Kyllähän tuota penskana tuli katseltua ja nyt kun uusinnat alkoivat niin pakkohan niitä on katsoa ihan nostalgia syistä ;)
Viikinki rulez!

Locke Cole
25.5.2002, 16:16:29
Naurettavaa touhua mielestäni. Katsoin sen kuitenkin eilen ja sain kunnon naurut.  :D

AlkoTanko
25.5.2002, 16:52:23
Nyt ei ehtinyt ekaa jaksoa katsomaan, kun pti pelata FFX:iä...

Mutta pienempänä niitä tuli katsottua aina kun ehti. On niin huippu ohjelma... :D  ;D  =D

CloudStrife
25.5.2002, 16:54:09
Se on ihan ykkönen!
Nauroin naamani halki sitä katsoessa...
Silti katson sitä silmät ruvella...

Adeíron
25.5.2002, 17:34:33
mitäs sitä nyt ei pienenä olisi katsonut.. =)
silloin muistaakseni pidin sitä hauskanakin, mutta tänään kun huomasin sen alkavan... suljin telkun. jos olisin viisikin minuuttia katsonut, osaisin ehkä sanoa mielipiteen tuosta uusinnasta, muttah... en jaksanut katsoa.

Vodoun
25.5.2002, 17:45:27
onhan noita ihan kiva katella. on se nyt aina parempi ku joku suuri "pieni" seikkailu tai salatut elimet..  :D
Halmekin on vielä "nuori" poika..  ;)

Yuria
25.5.2002, 18:30:23
Min kattelin pienenä hieman sitä.. En paljoa, koska en viihtynyt kovinkaan telsun ääressä... Ihan hyvä ohjelma, jos vaan muistaisi ohjelmasta jotain... :D Jotain pientä min kyllä muistan siitä...

psaijai
25.5.2002, 18:32:43
Olihan se sillon aikoinaan ihan hyvä mutta nyt se tuntu aikamoiselta peleilyltä. Katoin ton ekan jaksson ja voin sanoa että en kato seuraavaa.

Helmholtz
25.5.2002, 18:40:14
Tylsä ohjelma. Eilen katsoin sitä minuutin. En kyllä katso uudestaan. Kyllä menee maikkarilla huonosti kun pitää tuoda 10 vuotta vanha roskaohjelma takaisin ruutuun.

Näyttäisivät vaikka vanhoja kunnon piirrettyjä (Maija Mehiläinen, Alfred J. Kvack, Tohtori Sykerö, Tao-Tao yms.) uusintana.

Celeb
25.5.2002, 18:41:58
kyllä sitä on katsottu mutten tajunnut silloin siitä mitään.
aikani ei riitä enään paljoa TV kanavien katseluun :).
pitää vain pelata ja pelata jä söydä.

Lumba
25.5.2002, 19:25:06
Suurta nostalgiaa..
Sillon joskus kauan sitten kun oli vielä nuori niin sitä tuli katsottua, ja nyt kun tulee uusintana, niin päällimäiseksi nousee ajatus: mitä hittoa sitä tulikaan joskus katsotuksi??

hyzky
26.5.2002, 10:15:20
Siitä kyllä näkee miten asiat muuttuvat kymmenen vuoden aikana.Kun näki sen mainoksen siitä ohjelmasta missä oli se kaksintaistelu niin huomas miten nuhanen se oli :) .Olihan se silloin aika helmi ohjelma.

Khazar
26.5.2002, 10:21:47
Oikeastaan se oli niin tylsä, etten jaksanut katsoa sitä. En tiedä miksi, muttei innostanut.

Roleplayer
26.5.2002, 19:54:12
se on hyvä ohjelma..on tullu pienempänä seurattua sitä ja muistaakseni paikan päällä joskus käyty kattomassa kuvauksia..

MtG MASTER
26.5.2002, 21:29:16
Oi että, kun sitä pikku poikana tuli katsottua. Halusin aina olla Gladiaattori. Nyt se sitten tulee TV:stä uusintana ja arvatkaa kuka yrittää katsoa ne kaikki! ;)

volt
26.5.2002, 21:37:40
Pienempänä sitä tuli katottua, ja silloin ainakin pidin siitä.
Mutta perjantaina kun katoin niin se vaikutti ihan tyhmältä/tylsältä...

Ruotsissakin on Gladiattorit aina silloin tällöin ja siitä pidän ainakin enemmän..syytä en tiedä..  :/

Narvinye
26.5.2002, 21:53:39
krhm. minolin pikkuisena aivan hirmuinen gladiaattori-fani. Mulla oli juliste nimmarilla ja kaikkee. Käytii kattomassa Funplanetissa(sielkö ne kuvattiin??) niitä lavasteita =)
enää en jaksa innostua kun en koskaan muista katsoa telkkua siihen aikaan..  :)

The death Magic
27.5.2002, 8:05:14
Parasta ohjelmaa aikoihin. Kyllä oli kivaa pienenä katsoa noita ja nyt tottakai isompana haluaa katsoa mainion sarjan uudestaan vaikka ovatkin uusintoja. Viikinki rocks.
Sitä ei voita kukaan.(oikeasti muuten. sarjan aikana sitä ei voittanut kukaan painissa esim kun se siinä oli)

yksisiipi
27.5.2002, 8:39:41
Silloin kun se tuli aiemmin, minä tymänä pikkunatiaisena katsoin sitä silmät tapillaa huutaen "Hyvä Mohikaaniii! Tapa se Pentti", mutta nyt...uhh ><
Laittais siihin ohjelmapaikalle jotain parempia ohjelmia!

Jim Profit
27.5.2002, 8:56:32
Mä häpeän koko suomen puolesta kun tollasta "männävuastuhannen" villitystä näytetään uusintana.. :D Kunnon kamppailu meininkiä oli perjantaina vain eurosportilta tullu k-1, ja lauantain live lähetys pariisista samasta aihepiiristä antoi enemmän kuin koko gladiaattorit sarja ikinä yhteensä..

Amadeus III
27.5.2002, 13:10:05
Joo, kyllä noita jaksaa vielä uusintana katsoa, vaikka onkin aika vanhoja. Muistan hyvin terminaattorin ja laserin, muita ei oikein saannut mieleen :D

Diamond
27.5.2002, 13:42:00
kyllä mäkin katoin sitä silloin kun sitä tuli vuonna 1 ja 2. minäpä olen ollut siellä katsomassa useammassa jaksossa. kattokaa koska on kontu 83 fudisjoukkue mä silloin pelasin fudista mutta en enää. olin siellä kolme kertaa kattomassa gladiaattoreita.

bigspin
27.5.2002, 20:18:47
pitääpä tähän lisätä yks juttu mikä tuli just mieleen.
Eli silloin kun Turbo asui siinä meiän naapurissa niin me mentiin kauheella kaveri  porukalla pyytää nimmareita :D (meitä oli varmaan jotain 25 :) )oli varmasti Turbosta hauska jaella nimmareita niin monelle naperolle =)

Karppi
31.5.2002, 6:11:14
Ohjaajana Renny Harlin, ihmisiä trikoissa, kaikilla 90-lukulookki, juontajat tönkköjä, ja saa kuulla Tony Halmeen viisauksia. Ja tietenkin ohjelma on mahdollisen jenkkimäinen. Onko parempaa viihdettä? :D

Kersana tuo kuului ihan lempiohjelmiin. Aina se piti muistaa katsoa, ja mohikaani oli ykkönen. :P

Dragonic
9.6.2002, 17:30:47
olihan se sillon vuosia sitten hyvä ohjelma. tosin äippä ei antanu kattoo sitä yksin ku oli kuulemma "liian jännittävä". Nykyään se on vaan nostalgiaa ja huonoa semmosta!

Deux
10.6.2002, 11:34:54
Juuh, niitä uusintoja, joskin vain yhen jakson... broidi katto joten tulin paikalle pällistelemään.. enkä pitänyt, siellä ihmiset yritti päästä Tony Halmen ohi eikä yllätys yllätys kovin moni päässyt  :eh: ... sitä paitsi miksi ne nyt laittavat jonkun melkein 10 voutta vanhan sarjan telkkariin, olis ees hyvä sarja mutta tommonen *puistelee päätään*...ei oo totta

Angel Eiko
10.6.2002, 13:20:33
Mä kattelin kanssa sitä penikkana ja ihailin niitä akkoja ja niiden pitkiä hiuksia...  :D  onhan se vähän outo kun melkein 10 vuotta vanha sarja ilmestyy telkkaan kun on tottunut kattomaan jotain salatut elämät tyyppistä sarjaa...

Toia
10.6.2002, 13:25:46
Katselin silloin kauan sitten ja se oli silloin yksi suosikeista :D
Nykyään en kerkeä katsomaan  :(

-kikki-
26.6.2002, 15:48:49
Kyllä se on hyvä ohjelma....
Äiti sanoo että salama on sen entinen kaveri.....
Ei vaan tiedä missä se asuu.. :D :D :D :D

Safir
26.6.2002, 16:02:21
Minusta se on ihan hyvä ohjelma. En pienempänä sitä ole katsonut, joten minulle se on aivan kuin uusi ohjelma. ^__^

Hitomi
26.6.2002, 21:53:00
Pienenä sitä tuli katottua ihan huumassa. Harmi vaan että noi uusinnat tulee aina semmoseen aikaan, ettei oo koskaan kotona. Tarttis varmaan ottaa nauhalle...:D

Heldy
28.6.2002, 17:00:36
noh, kyllähän sitä voi katsella jos muuta katseltavaa ei ole...
Mutta kyllähän sitäkin katselee..!:D
Pantteri ruuls!

Nightblade
28.6.2002, 20:33:22
Katoin just ja hauskaa mättöä on! Ainoo huono puoli on, että siinä on aina samat lajit..

n4x
29.6.2002, 16:59:12
Mahtava ohjelma,katon sen aina jos muistan,ja se tunnus musa on kova:D

Polar
9.7.2002, 3:52:48
Gladiaattorithan on mainio esimerkki niin huonosta TV-sarjasta, että se on pakoltikin katsomisen arvoinen.

Hassua muuten kuinka paljon parempana sarjan muisti, kun sitä oli silloin joskus 3 jalan mittaisena katsellut =D

Candice
9.7.2002, 12:53:34
tunnustaa häpeillen: mulla oli tokalla samanlaiset hiukset kun Katarinalla:eh:

Ei mutta pikkusena mä ja mun kaverit leikittiin gladiaattoreita. Nyt sitä vaan kattoo ihan shokissa suu auki ja ihmettelee kuinka tyhmä ihminen voi olla. Ne nais-gladiaattoreiden housu-osatan ulottuu kainaloihin ja ne kilpailijoiden vaatteet... ;D hjelp!

Mä olin kauhee pantteri-fani...

Ra
9.7.2002, 12:56:26
olihan sillon ennen vanhaan hyviä mut nyt niille kyl vähän nauraa ku niit tsiikaa..;D

Zwiebel
4.2.2005, 17:51:24
Tämä on aikasta vanha topiikki, juu, mutta mä ajattelin kirjuutella tänne:

Voisiko joku kiltti ja ihana ihminen lähettää minulle (friikin_meili@jippii.fi) kuvia Gladiaattori-tyypeistä, mieluiten niissä naurettavissa spandex-virityksissä, mutta in-real-life -kuvatkin kelpaa, tottakai! Ei sellasia kuvia, jotka löytyy kys. immeisten virallisilta nettisivuilta, ne mulla luultavasti jo on. Kiitos jo etukäteen!!! :)

Nyarlathotep
4.2.2005, 19:29:40
Gladiaattorit tulivat televisiosta ensimmäisiä kertoja silloin kun synnyin joten nninpä en ole silloin katsellut, mutta kun MTV3 näytti pari vuotta takaperin uusintoja niin olihan tuo gladiaattorit aika hupaisaa katsottavaa. Kaikenmaailman teräsnaisia ja miehiä ja ainaskin Tony Halme oli kova sana. Minä kannustin aina Tonia koska se oli ihan paras :D . Silloinhan tuo oli aivan pakollista katsottavaa. Melkein yhtä addiktoivaa kuin vapaapaini. Ne kisat oli kyllä gladiaattoreissa aika siistejä varsinkin se jossa gladiaattorin piti päästä koskettamaan jotain juttua, samalla kun sitä ammuttiin hirmuisella tennispallo-tykillä.

En kuitenkaan toivo että tätä aika köyhää sarjaa ruvettaisiin näyttämään kolmatta kertaa uusintoina. WANHA! =/