View Full Version : Nykypiirretyt
Seyana
25.5.2002, 18:49:39
en löytänyt tällästä mistään, mutta lukitkaa jos olin sokea.
Eli mitä mieltä ootte nykypiirretyistä, kuten Twipsystä ja Tabalugasta?
Min en tykkää ollekaan, varsinkin maikkari näyttää todella surkeita piirrettyjä.ei mikään cyberavaruuteen matkaaminen ole kunnon lastenohjelmaa.Myös kaikki nipa normaalit ja korallifisut kummpaneineen ovat huonoja.Tarinat tylsiä ja henkilöt myös.
Missä ovat Kaukametsän pakolaiset ja Tohtori Sykerö?
Kakkonen näyttää sentäs vähän parempia ohjelmia, mutta ei nuo Maikit ja pelottavat Pontsotkaan vedä vertoja vanhoille kunnon piirretyille.
muumuu
25.5.2002, 18:55:13
i agree, vielä 5-4 vuotta sitten tuli vielä ihan hyviä lastenpiirrettyjä, mutta nykyään ne näyttää vaan pelkkää potaskaa.
hyvnä esimerkkinä Twipsy, mitä lastenohjelmaa siinäkän oikein on?
itse kyllä tykkään katsoa TV:tä silloin tällöin, mutta jos Twipsy tulee.....
Mimi ja Tabaluga menee jotenkin, vaikka niidenkin dubbaukset ovat huonot, mutta jos niissä ei olis dubbeja, ni eihän ne sitten sopis pikkulapsille, huono juttu on juu :prkl:
Aivan tosi. Ja kun katsoo niitä Disneyn jatko-osia niiden klassikkopiirretyille, huomaa mihin piirossarjojen ja -elokuvien maailma on menossa.(kamalaa) :eh:
Koko suomalaisessa televisiossa näkyvä lastenpiirrettyjen kirjo voitaisiin korvata yhdellä tai kahdella laatusarjalla, kuten Alfred J. Kvak ja/tai Nikke Knakkerton.
Ei mikään ihme että mukulat ovat nykyään niin huonosti käyttäytyviä riiviöitä kun eivät ole nähneet pienenä tuollaisia loistavia piirrettyjä.
Nykypiirretyt olisivat kyllä varmaan ihan siedettäviä jos sitä dubbausta ei olisi tehty niin riivatun huonosti. :prkl:
Originally posted by Vren @ 25.5.2002 21:35
kun katsoo niitä Disneyn jatko-osia niiden klassikkopiirretyille, huomaa mihin piirossarjojen ja -elokuvien maailma on menossa.(kamalaa)
Ei Disneyssä miusta mitään vikaa ole!!! Olen kattonut Disneytä melkein koko ikäni, eikä se ole muuttunut paljoa mihinkään... :eh: Vika varmaankin sitten siinä että rakastan Walt Disneyn elokuvia...
Kun taas sitten telsusta tulevat nykyajan pirretyt (en ota MKR: ää mukaan! :D )eivät ole niitä ihania, joita tuli kaaaaaauan sitten... =)
AlkoTanko
26.5.2002, 9:14:41
Originally posted by Kassi @ 26.5.2002 02:13
Koko suomalaisessa televisiossa näkyvä lastenpiirrettyjen kirjo voitaisiin korvata yhdellä tai kahdella laatusarjalla, kuten Alfred J. Kvak ja/tai Nikke Knakkerton.
Nykypiirretyt olisivat kyllä varmaan ihan siedettäviä jos sitä dubbausta ei olisi tehty niin riivatun huonosti. :prkl:
Muistankin nuo sarjat, joskin etäisesti. Tuo Alfred J. Kvak jos jäi väliin, niin sitten kiukuttelin koko loppupäivän. Nikke Knatterton oli myös aivan laatusarja. Mutta kyllä nuo Marvel-hahmoista tehdyt sarjat, kuten Spider-Man, Hulk, Ihmeneloset ja Rautamies olivat hyviä, lähetysaika vain oli hieman outo (kolmen aikaan yöllä?).
Jos niitä ei olisi dubattu, ei niiden varsinainen kohdeyleisö eli kuusivuotiaat mukulat katsoisi niitä. Voisi niihin kyllä panostaa aika tavalla. Esimerkiksi Digimon. En muista missään animaatiossa olleen niin onnettoman surkeaa dubbausta kuin siinä. Englanniksi puhuttuna sitä jo katsoisi mielellään, kuten myös Pokemonia ja lukuisia muita sarjoja tai elokuvia.
On elokuvia kyllä joskus dubattu oikein laatuisasti, esim. Kananlento, Keisarin uudet kuviot ja Shrek, jotka ovatkin suosikkianimaatioelokuviani. Eihän ne kyllä tietenkään alkuperäispuheita parempia ole, mutta hyviä kyllä. Muitakin sarjoja/elokuvia saisi dubata samalla taidolla kuin edellämainitut.
TaoTao sen olla pitää. siinä on sentään kunnolliset musiikit verrattuna näihin nykyajan "PAMPAM" "VIUH" siinä meni valkoinen talo ohjelmiin.
uusissa lastenohjelmissa vain räiskitään tai ajetaan autolla. :\
niissä ei ole mitään ideaa. onneksi sitä MKR:ää tulee vielä jonkin aikaa. Pokemon menettelee vielä. senkin katsominen on jäänyt hieman taka-alalle :P
Kyllä mä oon teidän kanssa samaa mieltä kun kattoo noita Twipsyjä,Tabalugia ja korallifisuja.Ne on ihan hirveitä ja kun vielä lisää aivan kauheat dubbaukset niin johan on soppa valmis.Kuunnelkaapa joskus niitteen alkutunnareita niin silloin ei tiedä pitäiskö itkeä vaiko nauraa.
Se on aina mukava tulla kotiin kun pikkusisko kattoo tollasta roskaa kun sille piirretty on aina piirretty.
Ennen tuli kaikki loistavat sarjat kuten:Ankronikka,Nikke Knakkerton,He-man...lista jatkuu loputtomiin.Mutta Turtlesit on aivan pakko mainita koska se oli mun pikkupoika aikojen suosikki-sarja ja kattoisin ne kaikki jaksot uudestaan jos ne vaan tulis vielä. :)
isoSILLI
26.5.2002, 11:17:28
Hähää!!!
Yuria, käsitit väärin...Siis disney elokuvien jatko-osat ovat[spoileri=D]p*rs**st*[/spoileri=D]
(hmm...paljastinkohan liikaa niiden juonista?)
no kumminkin, nykypiirretyt on aivan kauheata katsottavaa, ei mitään TMNT tapaisia jännitys paukkuja tai ankronikkaa ja monia muita...
Disneyssä ei ole mitään vikaa, paitsi että niiden tuottamat jatko-osat on säälittäviä tekeleitä...oho unohtui spoileri varoitus...
Albert
26.5.2002, 12:34:45
Nykypiirretyt ovat p:stä. Muumit, Alfred J.Kvak, Tohtori Sykerö, Matka maailman ympäri ja muut klassikot kunniaan! :prkl: Mimi on mun mielestä ihan hauska
:)
Edited by Albert on 26.5.2002 13:37
Adeíron
26.5.2002, 12:45:19
:)
min muistan vielä kaukametsänpakolaiset, Alfred J. Kvakin ja muut, ja etäisesti vielä Tao taon... se oli joskus mun suosikki piirretty, aivan ihana. enää en muista siitä paljoakaan, ja se on harmi.
piirretyt oli laadukkaampia aikoinaan, ja sen sanon törmättyäni kerran vahingossa tähän mikä-lie-kalapiirretty-nyt-olikaan -piirrettyyn. useimpia muita manitsemianne en tietääkseni ole koskaan edes vahingossa nähnyt. (pokemon ja digimon poikkeuksia, niihin ei ole voinut olla törmäämättä =) )
nykysiin lastenohjelmiin tosiaankin tarvittaisiin parannusta niin juonellisesti kuin ääntenkin vuoksi. alkaisivat vaikka näyttää vanhoja disneyn piirrettyelokuvia telkussa esim. viikonloppuisin, kuten kaunotar ja hirviötä, prinsessa ruususta ja muita klassikkoja. se ei vielä parantaisi joka aamuisia piirrettyjä, mutta ainakin lapset näkisivät miten hienoja piirretyt voivat olla verrattuna näihin uusiin yrityksiin.
...tai sitten voitaisiin Tao tao ja Alfred tuoda uudestaan ruutuun ;)
AlkoTanko
26.5.2002, 14:11:19
Originally posted by hyzky @ 26.5.2002 11:23
Mutta Turtlesit on aivan pakko mainita koska se oli mun pikkupoika aikojen suosikki-sarja ja kattoisin ne kaikki jaksot uudestaan jos ne vaan tulis vielä. :)
Ai helvetti unohdin Turtlesit ihan kokonaan. Oli kyllä niin hyvä sarjakuvana, piirrettynä kuin elokuvinakin, että toivoisin kovasti niitä tulevan uudestaan. Mutta taitaa olla kuolleena syntynyt ajatus. :(
Tuo He-man oli myös aivan huikea sarja, kuten aikaisemmin mainitut Matka maailman ympäri ja Matka maan keskipisteeseen. Sitten oli vielä Phineas Foggista kertova joku kolmas sarja. En kyllä nyt muista kuolemaksenikaan mikä se oli. :eh:
metalmiku
26.5.2002, 14:22:52
Nykyään käytetään huonosti teitokonetta animaatiossa,esim.tabalugassa ja muissa köyhäläisissä.Laiskuus näkyy etenkin näkyvissä pikseleissä :prkl: ...puhumattakaan "juonista" ja kiinostavuudesta...
Ainiin,katsoiko kukaan koskaan pienenä Transformersseja?Meillä olikin erikois kanava mistä niitä tuli :P
Ne on aivan kauheita. Siis lähinnä nuo MTV3:n iltapäivällä tulevat "piirretyt".
Näyttävät aivan kauheilta, juonet on idioottimaisia, ja niitä ei jaksa hullukaan katsoa.
Nah, enpä katso paljoa piirrettyjä, mutta jos joskus onnistun selaamaan kanavia siihen aikaa jolloin niitä näytetään, niin vaihdan äkkiä kanavaa. Olen ihan samaa mieltä; surkeita ovat. Voisivat alkaa näyttää animéa, niin saatas jotain tasoa :D .
Moguta
26.5.2002, 18:48:38
Kaukametsän pakolaiset, Tao tao, Turtlesit (juu juu, ihan totta), Alfred J. Kvak, Maailman ympäri 80 päivässä, Olipa kerran amerikka....
Miksi nykyään ei näy muuta kuin just jotain naurettavia, nuonosti dubattuja, väkivaltaisia (niitä joissa joku hakataan ja seuraavassa kohassa se on taas niin ku ei mitään. esim. KMP:ssa ei tätä luonnotonta tapahtumaa ollut), sarjatuotantona tehtyjä, ideattomia ja yksin kertaisesti Huonoja piirrettyjä lapsosille? Suurin osa uusista sarjoista vaikuttaa väkisin väännetyiltä ja ne on tehty sen mukaan, mikä aikuisten näkökulmasta on lapsista hauskaa. Ja niin paljon ihania klassikoita olisi tarjolla...
Masentavaa juu... :(
CloudStrife
26.5.2002, 19:49:31
Originally posted by Moguta @ 26.5.2002 19:48
Kaukametsän pakolaiset, Tao tao, Turtlesit (juu juu, ihan totta), Alfred J. Kvak, Maailman ympäri 80 päivässä, Olipa kerran amerikka....
Turtlesit!!!! Minä pienenä olin aivan fanaattinen Turtles-fani!!!!
Nuo muutkin ohjelmat ovat tosi hyviä :D
Nykypiirretyt ovat suolesta! :prkl:
Roleplayer
26.5.2002, 19:50:05
Jooh...nykyajan lasten ohjelmat suckaa pahasti vanhat kunnon piirretyt on hyviä kuten just sanottiin tohtori sykerö sun muut...niitä jään kaipaamaan...
bigspin
26.5.2002, 19:55:11
vaikka en kyllä paljon piirretyjä seuraa,niin on ne kyllä aika outoja :/muutenkin tuntuu että piirretyn tekijöillä on ideat lopussa :eh: pienenmpänä katsomani piirretyt olivat paljon parempia :)
The death Magic
27.5.2002, 8:02:32
Nykyajan piirretyt sucks.esim Music TV:ltä tulee paljon parempaa kuin joltain 3:lta. MTV:llä vaan on kieliongelma(ei suomennosta) Ennen vanhaan niinkuin kaikki painottaa tuli paljon parempaa. Nykyään tulee vaan paskaa opetusohjelmaa.
Jim Profit
27.5.2002, 9:18:11
Originally posted by Eltsi @ 26.5.2002 21:36
Nykyisissä ei ole tunnelmaa ja liian lepsuja katsottavaksi. Sellaisia pullamössä-sukupolven juttuja. Ei kasva nuorista kunnollisia, kun kaikki ratkaistaan puhumalla ja ystävyydellä. Kyllä joskus pahikset pitää hakata pieneksi veriseksi pulpuksi. Vasta sitten jakson lopussa voidaan miettiä: "olikohan tää lihakasa sittenkin ihan ok tyyppi?"
Juuri niin, kakaroista tulee kaikenmaailman viherhippejä puunhalaajia..kerpele Arnold Schwarzeneggerin Commando-elokuvasta lastensarja ja joka jaksossa sitten ammuttava vähintään 50 latinalais-amerikkalaista rynkyllä nurmikentän yli pyyhkästen niin maailma pelastuu...muuten pääsee tulevaisuudessa kaikenmaailman Osama Juniorit yms kyykyttään meitä ihan onnessaan... :D
Edited by Jim Profit on 27.5.2002 10:18
Nykyiset pirreetyt tulee sillon kun minä ja ilkka istutaan koulun jälkeen meillä ja katotaan telkkaria ja nauretaan Nipa Normaalille :D
Spider Man ja Mr. Bogus kunniaan! ja Power Rangers XD
Roakel
31.5.2002, 15:14:48
Kaikki piirretyt muuttuu ajallaan,kohta piirretyt ovat toy storin kaltaisia.Niitäkin on jo alkanut tulla tv:stä esim. ankan tahtiin,piirretyt jotka tuli 1992 oli mun mielestä kaikkein parhampia piirretyitä.
Moneta
18.6.2002, 11:03:53
Ne on nylkyään ihan surkeita..
Kaikkien piirrettyjen ääninäyttelijät on varmaan vaan vedetty kadulta mukaan ja ne alku laulut kun onb suomennettu niin hyi olkoon.Ei niitä kestä erkkikään kuunnella ja tekisi mieli heittää koko telkkari ikkunasta ulos.Vanhat piirretyt on kaikkein parhaita ja ne onm vielä hauskojakin mutta nykyään lapsia pannaan ihan halvalla.Luuleeko ne että lapsilla ei ole korvia tai aioja.AAARRGGH :prkl:
Waelcyrie
19.6.2002, 9:39:13
Olen aina joskus perjantaisin katsellut Pikku Kakkosta, koska siinä tulee niitä iäisyyden vanhoja ohjelmia, joita joskus tenavana katselin. Lempparini niistä on Käytöskukkanen, jossa on kunnon sanomaakin, hyviä käytöstapoja ja hyvät hahmot etc. Pieni käytöstapojen preppauskurssi ei tekisi nykytenavillekaan (siis alle kouluikäisille) pahaa...
Myös ne kaksi ukkelia, jotka aina sähläävät kaikkkea (mm. remontoidessa jne) ovat hyviä. En tiedä ukkeleille mitään nimeä, mutta olivat aina aikaisemmin Pikku Kakkosessa, eikä pätkässä koskaan puhuta mitään. Joku tsekkiläinen tms. nukkeanimaatio se oli... :confused: Tunnistaako joku?
Tao Tao oli toinen hyvä sarja sekä Olipa kerran elämä/Amerikka/***(täytä itse). Tiedän tiedän, opettavaisia sarjoja kummatkin, mutta ei mielestäni ole mitään pahaa siinä, että lapsille opetetaan tapoja ja oikeaakin tietoa hauskalla tavalla. Itselleni ainakin on jäänyt moniakin asioita ihmisen kehosta ja toiminnasta mieleen em. sarjaa katsomalla. Nykypiirrettyihin ei ilmeisesti satsata samalla tavalla kuin ennen. Tärkeintä on pitää hyperaktiiviset pikkuriiviöt kurissa hillittömällä mäiskeellä ja räimeellä, sisältö, piirroksen laatu ja äänet ovat toisarvoisia.
absinthe
19.6.2002, 10:56:53
Nykypiirretyt ovat sanalla sanoen järkyttäviä. Aevan, järkyttäviä, kamalaa kiljumista, juonetonta töppäilyä ja typeriä 'opetuksia'. Säälin lapsia. Voi jeesus. Minne katosivat ah-niin-laadukkaat Muskettikoirat, Matka Maailman Ympäri, Tohtori Sykerö, Brätkähiiret ja Turtlesit? :D
Aivan ennen oli piirretyt rautaa nykyään lastenohjelmat ovat tyyliin "hei olen pokemon kai halaat minua koko päivän pikah!"
tai sitten teletappityyliin "katsotaanhan sama pätkä 15 kertaa peräkkäin koska tuotantokulut tulevat täten halvemmaksi"
miksei voitais näyttää uusintoina vanhoja piirrettyjä
Ilezki
19.6.2002, 18:37:54
Se on kyllä totta, että nykyään ei tule kun jotain Surkasti dubattuja halpasarjoja tyyliin: "Matkaa pikatsu nyt tulihyperhyökkäys noniin voitettiin nyt loppuohjelma jotain juonetonta pölötystä "pika" ".. Toista oli silloin joskus Turtlesien ja Matka maailman ympäri.. Siinä oli sarjoja, joissa oli laatua, niin juonellisesti, kuin dubbauksessakin. Kuten joku mainitsikin, nykyään käytetään joissan halppiksissa, kuten tabaluga tietokoneanimaatiota, mutta huonolla tuloksella. Ikävä kyllä menneet ajat eivät palaa, joten on pakko elää nykymaailman huonojen puolien kanssa.
Dreamer
19.6.2002, 18:58:24
"Toista se oli, kun minä olin nuori..." ;)
Kyllä tulee mieleen vanhat WB:n ja Disneyn piirretyt, ehkä ei muille mutta Väiski oli yksi lempi hahmojani pienenä. Sitten kun katsoo nykyisiä TV:stä tulevia, niin eivät ne kiinnosta veitsellä uhattunakaan (iällähän ei ole mitään tekemistä asian kanssa, olen ikinuori).
Ja sitten Turtlesit. Ne olivat mahtavia aikoinaan, meiltä taitaa viäläkin löytyä niitä kasetilta.
Eikö enää missään näytetä vanhoja piirrettyjä? Kiinnostaisi tietää, minä en ole nähnyt aikoihin... :rolleyes:
Leviathan
24.6.2002, 18:19:58
nykyään on monia surkeita piirrettyjä joista noi mtv3:en piirretyt on kyl pohja sakkaa...ennen oli paljon parempia esim: Alfred, J Kvak jaksoja on vielä noin 3kpl nauhottettuina, johtuen siitä että yksikään jakso ei saanut jäädä väliin pienenä;)
Täyttä Bullshittiä mielestäni. Tosin tuleehan sieltä sillointällöin Simpsonit ja Futurama. Saisivat laittaa South Parkkia tulemaan vaikka Sunnuntai-iltapäivisin, ei siihen aikaan kersat tv:tä kattele. Mutta joku perhanan Tabaluga ja Mimi... ärr. eihän niitä nyt kattele kukaan.
-kikki-
26.6.2002, 15:45:57
En enää paljoa seuraa niitä...
Kyllä minä joskus katon :D
Jotkut nykyajan piirretyt ovat ihan hyviä, muutta jotkut taas eivät.
Tulisipa taas semmoisia piirrettyjä kuin TaoTao ja Peukaloisen retket. ^^. *sigh* Kummatkin hyviä ohjelmia, joita katsoin aina.
Onhan Simponit ja Futuramat, ja kaikki sammoiset hauskoja, mutta mitään Tabalukaa en kyllä katsele. XP. Vanhat piirretyt kunniaan!^______^
ne ovat vähän liian lapsellisia ja...ööh..noloja..
maikkarilla on yksi hyvä piirretty ja se onkin sitten ainoa..pokemon! :D
Noh..nelonen näyttää parempia piirettyjä kuitenkin vaikka aamupiirretyt sielläkin ovat aika....
auron_86
29.6.2002, 1:38:09
Ah, mitä antaisinkaan jos takaisin tulisivat sellaiset klassikot kuin Turtles, Alfred J. Kvak (tätä ohjelmaa katsoessa pelkäsin hehmojen puolesta ihan oikeasti), Tohtori Sykerö, Matka Maailman Ympäri 80. Päivässä, Spider Man (tuli onneksi Neloselta), Thunderbirds ja Ewokit (muistaako kukaan). Nykyään nämä piirretyty ovat aivan kauheita, tarinan opetus on aina "vaikka mitä tapaihtuis niin anna asioiden vaan mennä eteenpäin ja ole ystävällinen". Sillähän pärjätään jos maailmassa alkaa WWIII. Ennen oli piirretyt rautaa, turpaan vaan ja onnea oli, sitä sen olla pitää. Nylkyään kaikki taidertaan tehdä sarjatuontantona, eli yhden jakson aiheesta saa miljoona eri jaksoa. Lisäksi tietokonetekniikka on pikkuisen liian paljon esillä, varsinkin jos sitä käytetään laiskuuden korvaamiseen. Jos haluaa jotian suurta sen eteen pitää tehdäkkin jotain. Ei ihme et nykyään ei osasta tehdä kunnon piirrettyjä. Kaikki on vaan samaa mössö ja matkii toisiaan, vaan ennen oli toisin.
Ja sitten vielä nykyään on dubbaus... joka on niin karmeeta et sitä kestä kukaan. Näen edelleen painajasia Digimonista (ensimmäisen jakson loppu kun kakrut tippuu sieltä kalliolta). Hyvä etten saanu halvausta. Seb jälkeen olen aina juoksenut kiljuen karkuun kun olen nähnyt Digimonin tai jotain siihen liittyvää. Eikä kyllä muissakaan sarjoissa ole kehumista, tuntuu et näyttelojät tekee sen koska ne saa palkan siitä, ei väliä mimmosta jälki on. Sais edes hieman panostaa tekemisiinsä.
Olis kiva jos saatais kunnon animee telkasta, mut ei, sehän on liian väkivaltaista lapsille. Juuri tämän takia nyky-yhteiskunta horjuu. Kaikista tulee silkkaa pullamössöä jota on helppo taivutella kuin vahaa. Ja vaikka aniema saataisinkin niin se kuitenkin dubattaisiin niin huonosti että siinä joutuu sairaalaan. Tehkää nyt hyvät ihmiset asialle jotain.
Nykyään tuntuu et et hyvien piirrettyjen puute näkyy myös mielikuvituksessa. Kun minä olin pieni niin tehtiin saippuoista ja ties mistä myrkkyjä joilla myrkytettiin muurahaisia, tehtiin lumilinnoja, käytiin lumisotaa ja rakennettiin metsään majoja ja jopa leikittiin siellä. Yritin piruuttani kerran taivutella eräät tuntemani pikkumuksut tekemään sellaista. Hehän vastasivat heti "ei me jakseta, eikä meillä oo mitään siistii mistä tehä se, eikä me edes osattais. Mitä kaikkee siellä majassa sitten voi tehä". Tämä näkyy myös siinä et ainakin suurinosa jenkeistä kuvittelee et ei ole muuta kuin Windows, ja on tunnettu tosiasia että muu maailma seuraa USA:n esimerkkiä. No nyt ne alkaa tekeen lakia jonka mukaan kaikki netistä haettu olis kiellettyä, nii musa kuin jopa pelipäivityksetkin. Jopa Linux kiellettäisiin koska sehän on periaatteessa kaikkien ohjelmoitavissa ja lähdekoodi kaikkien nähtävissä. Ei käy sanon minä, jos se tapahtuu niin minä olen heti ensimmäisenä barrikadeilla, minun Linuxeenihan ei kukaan koske, ja tämä on tosi
Nightblade
29.6.2002, 16:39:29
Onhan jotkut nykyajan piirretyt ihan hyviä, mutta kyllä minä mieluummin vaikka jotain Turtlesia kattoisin, niinkuin auron_86 sanoikin..
En minäkään pidä niistä ollenkaan,turtleseissa ja prätkähiireissä oli sitä jotain:D
nursetwiggy
5.7.2002, 10:01:10
Originally posted by Ally
Matka Maailman Ympäri,
se oli muuten oikeasti loistava, löytyisiköhän videolla yhtään? :D kehtasivat sen taotaonkin heittää menemään, ei tässä voi enää mitään katsoa :[ pokemondigimonnipanormaalijatabalugat haisee ja kauas, ja sitten ihmetellään miksei pikkuiset katso enää piirrettyjä.
AlkoTanko
5.7.2002, 10:39:32
Originally posted by angi
se oli muuten oikeasti loistava, löytyisiköhän videolla yhtään? :D kehtasivat sen taotaonkin heittää menemään, ei tässä voi enää mitään katsoa :[ pokemondigimonnipanormaalijatabalugat haisee ja kauas, ja sitten ihmetellään miksei pikkuiset katso enää piirrettyjä.
Minulla pitäisi olla, ei tietenkään koko sarjaa (piru) mutta muutamia jaksoja löytyy. Haluatko lainaan?
:D
Psykokwak
5.7.2002, 11:45:00
Mjoo.. Kieltämättä Suomessa lastenpiirretyt on tällä hetkellä heikkotasoisia. Ainoastaan Batman ja Pokèmon menettelevät. Tai siis Batmanhan on loistava, mutta kuitenkin..
Mutta kyllä aika hieman kultaa muistoja, ei meidänkään lapsuudessa kaikki ohjelmat olleet hyviä. Kuka esim. muistaa vielä Snorkkelit? (Tuli vuonna miekka ja kilpi lauantai-aamuisin) Dubbaus taisi olla aika samanlaatuista kuin Digimonissa aikoinaan, mutta "tarina" oli vieläkin huonompi kuin jossain Tabalugassa =)
auron_86
5.7.2002, 20:08:59
Originally posted by Psykokwak
Mjoo.. Kieltämättä Suomessa lastenpiirretyt on tällä hetkellä heikkotasoisia. Ainoastaan Batman ja Pokèmon menettelevät. Tai siis Batmanhan on loistava, mutta kuitenkin..
Mutta kyllä aika hieman kultaa muistoja, ei meidänkään lapsuudessa kaikki ohjelmat olleet hyviä. Kuka esim. muistaa vielä Snorkkelit? (Tuli vuonna miekka ja kilpi lauantai-aamuisin) Dubbaus taisi olla aika samanlaatuista kuin Digimonissa aikoinaan, mutta "tarina" oli vieläkin huonompi kuin jossain Tabalugassa =)
Minä muistan, sekin tuli katseltua aina lauantasin, mutta jostain syystä se oli kyllä painunu ihan unholaan. Kiitti et muistutit. Pitää varmaan alkaa katsomaan josko sitä löytyisi jostain jakso tai pari...
JUMALAUTA ETTE SOLVAA TABALUGAA! TABALUGA ON LEGENDAARISEMPI KU SYKERÖ! :D
Blaxor
15.7.2002, 15:38:07
Onpa nuorta väkkee ku kahtoo piirettyjä :D