View Full Version : Omistatteko SSB Meleen?
Ultimate3
15.10.2002, 19:27:17
Niin eli omistatteko Super Smash bros. meleen?
Ja vaikka ette omistaisi ja olette pelanneet niin oliko teistä se hyvä peli?
Itse omistan pelin ja olen hyvin tyytyväinen ostokseeni.
Grafiikka on pehmeää ja sulavaa ja äijillä on tarpeeksi liikkeitä joita voi käyttää. Moninpelit ovat myös hauskoja kun on tasavertaisia vastustajia. Peli on tarpeeksi pitkä kun voi hankkia äijiä ja kenttiä monta viikkoa, kun pelimuotoja on hirveä läjä.
Ainoa huono puoli on siinä kun jotkut piilo äijät ovat toisten kopioita esim.Dr.Mario, Ganondorf ja Young link.
Omat lempihahmoni ovat Kirby, Falco ja "täysikäinen" link.
Minulta voi kysyä mitä vain tähän peliin liityvää sillä toden näköisesti osaan vastata.'
//editti: Ai niin unohdin aivan mahtavat musat niin kuin hyrule castlesta legend of zeldan musan
Rocket Knight
16.10.2002, 2:58:37
juu...ainakin tällä henkilöllä omistaa kyseinen pelin.
Ihan suoraan sanoen aika kiva peli. Grafiikka yees muodossa ja muutenkin on hauska pelata varsinkin porukan kanssa. Tosin paras pelistä mitä löytyy on itseasiassa pelinmusiikit, sillä kuunnelessaan jonkun kappalen saa minua muistelemaan vanhoista peleistä, niin että menee kyyneliin...
Jostain syystä peli jää ikävä kyllä tylsemmäksi sen jälkeen kun pelissä ei tarjota enää mitään uutta.
Oktobotti
17.10.2002, 18:02:51
En omista kyseistä peliä, kun ei tuota pelikuutiotakaan tuolta hyllystä löydy, mutta serkkupoika sattuu omistamaan SSBM:n.
Aina ollessani hänen luonaan on lähes pakko ottaa pari matsia.
Suoraan sanoen ihan mukavaahan ajanvietettä tuosta saapi. Pitkäikäinenkin peli on myös, grafiikka mainiota ja porukassa pidot luonnollisesti paranevat. Toinen toistaan mielikuvituksellisimpia taistelutantereita erilaisine bonusjippoineen sekä suuri määrä tuttuja taistelijoita valittavanaan.
Vanhoista Nintendon kappaleista on tehty uusia remixejä, joten vanhat pelaajat tunnistavat useimmat kipaleet.
Guben paras peli, omasta mielestäni.
Taistelijoista henkilökohtaiset suosikkini ovat Kirby, Young Link ja iki-ihana Yoshi.
En omista meleetä mutta eka SSB löytyy kyllä hyllystä.. tekisi kyllä mieli ostaa tuo melee mutta kun ei ole rahaa gamecubeen saati sitten ssb meleeseen :(
Dryad
19.10.2002, 15:23:33
Omistan Super Smash Bros. Meleen ja sen nintendo 64:n SSB:n. Musta ne on hyviä pelejä paitsi, että niitä ei aina jaksa yksin pelata.
Suosikki hahmoni ovat Fox, Roy ja IceClimbers.
Laiska-Mato
24.10.2002, 16:50:12
Jes, omistanhan minä... omistin myös alkuperäisen SSB:n, mutta en minä mikään hirmurikas ole, joten SSB VPD:lle(ja sitä kautta jollekin onnekkaalle henkilölle) ja SSBM minulle...
Aivan ällistyttävä grafiikka siinä ja sentäs vähän enemmän uusia (ja uusien kopioita.. harmi) hahmoja mukana.
En voinut kyllä uskoa korviani, kun ensimmäisen kerran Fire Emblem tyyppien(Marth ja Roy) musan kuulin... sitä olisi voinut kuunnella vaikka kuinka.
SSB:ssä suosikkini oli Ness, mutta SSBM:ssä hän on jotenkin surkeampi...
SSBM top 3:
1.Zelda/Sheik
2.(Wanha)Link
3.Marth/Roy(hmm...)
En omista mut oon pelannut noin kaksi tuntii tätä peliä. Se on parempi kuin mikään ykkösosa mut enpä silti taida ihan heti hankkii (mätkintäpelit ''NOt my style''.
Melinda
29.1.2003, 16:26:43
Juuh, kaverin luona ollaan hakattu siinä.Ehdottomasti paras peli tapa on pelata kaksinpelinä kaveria vastaan.
Jossei nyt ihan game cuben paras peli niinnyksi parhaimmista!
Parastulee luultavasti olemaan tämä legendaarinen Zelda tai sitten vähemmän legendaarinen Smack Down.
Super Smash Bros:n grafiikka on myös minusta todella kivaa luokaa..jossei niitä paria maata lasketa mihin on taustat otettu suoraan Snessistä.
Hahmoja olisi voinut olla enemmän jotenkin nämä apinat(Kong:it)kyllästyttävät jo..mutta onneksi on mukaan ängetty Link!
Pelattavuus on varmasti ihan mukava niille ketkä ovat tottuneet game cube:n ärsyttävään ohjaimeen*wirn*
meenki täst nyt pelaa plegulla.. :)
Catch a fish
29.1.2003, 20:56:36
Sitten Smash Brotherssiin. Uskon, että kyseessä on yksi Nintendon historian parhaimmista peleistä. Yksinpelissä ei ole mitään kovin kummoista, mutta neljän (ihmis)pelaajan moninpeli on silkkaa riemua ja iloa. Mikään peli ei ole koskaan saanut "täysin-PC-pelaaja-kavereitani" tarttumaan konsoliohjaimeen kerta toinensa perään, mikä on jo suuri ihme. Hauskaa on tosiaan riittänyt, sillä moninpelimuotoja on useita, bonushamoja löytyy, eikä kentistä tai niiden vaihtelevuudesta ole pulaa. Kaikenkaikkiaan paras mahdollinen peli niille ihmisille, joilla on kolme lisäohjainta, ja saman verran hyviä kavereita.
Kuten tarkkasilmäisimmät jo saattoivat huomatakin, quottasin itseäni toisesta ketjusta. Lisään hiukan ylempään tekstiini.
Lempihahmonani toimii Samus Aran, joka on ehdotonta rautaa. Raastavan opettelun jälkeen tämä hahmo on voittamaton. Ainakin minun käsissäni. :D Lisäksi hän on niitä hahmoja, jotka hyppivät seiniä pitkin. Eikä siinä vielä kaikki, sillä Aromipesäss... eh, siis Samus Aran pystyy roikkumaan sillä käsisäteellään. Se pelastaa päiviä. :)
Nyt on tosin peli pienellä tauolla minulta, johtuen muista tämänhetkisistä kiinnostuksenkohteistani.
//: Miksei oikolukuni toimi? :(
danieliman
7.2.2003, 9:47:30
Mul on se..ja se on tosi hyvä peli. Jos katsot mun niikinmen tulokset niin mä olen palennut 2000 ottelua vs. modissa ja se on yli 3000 ja melkein 4000min aika hyvä vai mitä? Ja paras taistelija on Luigi
tottakai se on tuolla toisten Cube pelien joukossa :D
grafiikat ei nyt ole parhaasta päästä mutta kyllä kelpaa katsella.
Event Matchit ovat kyllä loppu puolella niin vaikeita että hetmot menee :eh:. Hahmoja ja ratoja siinä on kyllä ihan riittävästi, kyllä siinä menee aikaa saada kaikki 25 hahmoa auki (en ole saanut vieläkään). Lempi hahmoja ovat puolestaan ROY, DK ja Link(it).
the-aeon
20.5.2003, 10:08:31
On mul se,olen saanut kaikki hahmot, mun parhait hahmot ovat Luigi, MArio,Samus ja Mr.Game & Watch :)
Ja olen melkein pääsyt yli kaikki event match, vain noin 10 jäljel.
BobaMa
26.5.2003, 22:45:52
Tämäpä on ensimmäinen GameCube peli joka meiltä löytyy ja hyvä todellakin on. :) Varsinkin moninpelinä, mitä enemmän hyviä vastuksia ihmispelaajina, sen parempi. Yksinpelikin ihan pelattava jonkun aikaa, muttei sitä jaksa niin paljoa ku moninpeliä.
On tullu saatua kaikki salahahmot Mr. Game&Watch mukaanlukien, sekä kentistäkin melkeen kaikki, puuttuu vaan ne N64 version jotkut kentät tai jotain.
Ite tykkäsin N64:n SSB:ssä pelata Mariolla ja välillä Linkillä enimmäkseen. Tässä SSBM:ssä myös niillä ja sitten Marthilla ja Roylla, Young Linkiä tulee kans joskus käytettyä ja Ganondorfia myös. Muitakin silloin tällöin..:P
Musiikit on just hyviä tähän peliin ja grafiikkakin hyvää ja mukavasti parempaa ku kuusnelosella oli.. Kentät ihan hyviä vaikka jotkut vois olla parempiakin.
Oikein hyvä moninpeli kuutiolle.