PDA

View Full Version : Unet Final Fantasyistä...

Ember
6.1.2002, 17:35:50
Tunkeutuvatko pelit uniisikin? Jos niin on käynyt, niin millaisia unia?
Sillä minä ainakin olen nähnyt useastikin unia FF:istä(mutta onko se ihme, kun on pelannut koko päivän? ??? ) Tylsää unissani vain on se, että vain pelaan, eli ukot on kulmikkaita ja sellasta. Ne ei tee mitään ihmeellistä tai oo "oikeen" näkösiä. Peli siis jatkuu nukkuessanikin...

Jos tällänen on ollu jo, ni sulkekaa.

Ren
6.1.2002, 17:59:40
Olen nähnyt muutamia, lähinnä silloin kun FF oli vielä kovin uusi ja kahdeksan tunnin sessioita aiheuttava asia. Ei niissä mitään muuta ollut kuin jonkun hahmon ulkonäöllä varustettuja henkilöitä ym.

Ainoa peli josta olen nähnyt oikeasti täysin peliin itseensä liittyvää unta on operation flashpoint. En varmasti ole ainoa...

Malokan
6.1.2002, 18:03:52
Kyllähän niitä silloin tällöin näkee.

Esza
6.1.2002, 20:05:49
eipä ole erityisemmin... tosin piirustuspelistä olen nähnyt painajaista(you don't wanna know...)

Kultru
6.1.2002, 20:10:05
Ihan muutama, melkeimpä samasta syystä kuin renillä, joskus kun peli oli tuore ja yli kahdeksan tunnin sessio takana, helkatin väsyneenä nuq.
Tyyliin juuri että muutama hahmo varusteineen vilahtanut jossain nurkassa.

Pedro
6.1.2002, 20:13:40
Joskus kovimman innostuksen aikana saatoin jotain nähdäkin, mutta kaikkein kauheimmat peliaiheiset unet ovat seuranneet takavuosien ylettömästä Little Big Adventure kakkosen pelaamisesta. :P Kolme yötä putkeen sain katsella pelin idioottimasen näköistä lettipääsankaria seisomassa liikkumatta paikoillaan tylsänharmaassa luolassa. Voi sitä toiminnan paljoutta... :D

tuure
6.1.2002, 21:09:04
Muistan kerran nähneeni unta, jossa olin Squall... ;D
No, se oli sillon ku olin just saanu FF8:n.

Taisin kyllä nähä unta FF9:täkin.

lutti
7.1.2002, 8:21:57
en ole varmaan final fantasyistä nähnyt mutta onhan noita muita unia jotka pystyy heti oitis liittämään johonkin peliin ...niin kun tuossa muutama kuukausi taakse olin tappamassa terroristeja jossain jenkki-tyylisellä ostarilla  ???

Gabriel
7.1.2002, 9:45:54
Kuuluu kyllä muualle, ainakin käsittääkseni.

Ja en ole muistaakseni moisia unia nähnyt.

-Rixu-
7.1.2002, 10:00:00
Joskus olen nähnyt unta FF8 henkilöistä tai oikeastaan Squallista. Jotkut örkit hyökkäs mein kouluu ja sit me FF8 henkilöiden kanssa pelastettiin koulu... ja mitäköhän järkee siinäkin oli  :huh: ...siis pelastaa koulu :D

Vodoun
7.1.2002, 13:12:00
no onhan sitä.. kaikenlaista tullu nähtyä..
kerran näin unta, missä olin ikäänkuin rinoan tilalla. olin siinä kohtauksessa missä ne kuhertelee siellä avaruusaluksessa.
mutta mä ikäänkuin havahduin ja rupesin huutamaan squallille, että; ei helvetti! mitä mä täällä teen ja mitä sä jätkä oikeen yrität!!
se oli kyllä outo.. hmm.. perin outoa.. :/   :D

Dark
7.1.2002, 13:15:57
mä näen todella harvoin unia, Tai sit mä en vaan muista niistä mitään ;D FF8 olen kerran nähnyt unta ja se oli viel silloin, kuin odottelin FF8...

Celeb
7.1.2002, 13:22:36
ei tule nyt mieleen mitään sellasta

KomaJ
7.1.2002, 14:13:53
Juu, olen nähnyt kaksi, tosin toinen oli vain FF-pelien tapainen...
Toisessa taas Rinoa ja Squall putosivat johonkin luolaan ja Zell,  :lovetus:Selphie :lovetus: ja kaikki muut jäivät odottamaan ulkopuolelle... Squall kirjoitti seinään (en tiedä miksei hän sanonut mitään...) "Go! Fly out of here!" ja Rinoalle kasvoi siivet ja hän lensi pois... Squall jäi katselemaan ylöspäin ja uni loppui...

Rachel
8.1.2002, 15:41:51
Onhan niitä tullut nähtyä. Joissain unissa pelaan, toisissa olen pelissä, joissain fantasiamaailma on oikea maailma. Sitten on vielä niitä unia joissa jotkut pelilhahmot esiintyvät oikeina ihmisinä.

-Death Slayer-
8.1.2002, 15:49:02
Mä nään joskus semmosii unii, jotka ei liity FF-sarjaa, mut siin on samoi juttui..esim: Summonit, magic, weaponit ja kaikkii aseita.. sen mä muistan ku tuli taistelu yht örkkii vastaan niin siin käytettiin miekkoja, kirveitä, sauvoja jne..niin kuin joskus vanhaa aikaa...mutta! Se sijottu nyky aikaa... se tosi jännää nimittäin siin oli kaikki ku oikeesti messis(kaverit, perhe..)
mutta maailma oli silloin paha...ja kaikkee pahaa tapahtu..
siin mul oli joku ihme kohtalo...ja heräsin lopussa ku kaik meni hyvin =D  En enää kylläkää muista mitää... =/

Oizo
8.1.2002, 15:50:07
kyllähä niitä näkee aika usein mut minkälaisia sitä en taija kertoa...

Locke Cole
12.1.2002, 16:17:54
En ole niin friikki.  :D
En ole koskaan nähnyt.

Edit\\ Älkää turhaan käyttäkö quatea alkuperäisestä postista, sillä se on turhaa *if*

Edited by ifritnet on 01.2.2002 17:36

Shai
12.1.2002, 17:23:46
En nyt muista... olen saattanut mutta en ole yhtään varma

Eikös joku tällänen samantyyppinen topikki ole jossain Häröilyssä ollut?

Dante
12.1.2002, 17:26:06
En yleensä näe peleistä unia, ellen odota jotain peliä tosi innoissani, tai olen juuri päässyt johonkin pääkkiin mitä sitten jännitän liikaa, tai en ole päässyt läpi pitkän yrittämisen jälkeen, myönnettäköön että viime yönä näin unta DMC:stä, ja siitä että voittaisin Nighmaren, olin juuri päässyt vikaan Nightmare pääkkiin Dante Must Die(vaikeimmalla) moodilla, enkä päässyt läpi, jotenka unet menivät vähän pilalle, eipä tarvitse kuitenkaan kärsiä seuraavaa yötä enään kun se meni läpi.

David A. Mage
12.1.2002, 19:37:27
En ole muistaakseni pitkään aikaan nähnyt peliunia... Ainut, minkä muistan, oli tällainen:
Olen sängyssäni, ja kuulen yhtäkkiä epämiellyttävältä kuulostavaa narskuttavaa ääntä vierestäni, kun katsahdan sinne, näen kauhistuttavan näyn; Zombi syö ruumista vierelläni, ja kun huomaan sen, niin se alkaa kääntää päätään ilkeän hitaasti.. Ja se mulkaisee minua kuin olisin sen seuraava saalis! Herään sitten heti tuon jälkeen, kuin yleensäkin painajaisissa on tapana, eli siis nousen yhtäkkiä ylös yltä päältä hiestä märkänä ja vilkuilen ympärilleni varmistuakseni siitä, että se oli unta. No kenelläkään ei ole varmaan epäilystäkään, mistä tuo oli. Heille, jotka eivät vielä hahmottaneet, mistä on siis kyse, vastaus on Resident Evil, ja se kohtaus, kun Jill/Chris tapaa ensimmäisen zombin.. Tuo uni oli minulla jonkin verran sen pelin julkaisun jälkeen, kun ensimmäisen kerran sitä peliä kaverilla näin.

Narbeleth
18.1.2002, 10:11:41
Mitään selkeitä kuvia en ole peleistä nähnyt, mutta tunnelma on ollut usein sama (varsinkin pienempänä kun pelasin eri tasohyppelyitä, tulivat laatikot, rahat ja rotkojen ylitykset uniinkin). Edellisen kerran on tunnelma tullut muutama vuosi sitten ja sillon olis FF8:n Balamb Gardenissa eksiksissä. Se ei näyttänyt täysin samalta, mutta musiikki taisi olla juuri oikea  :)

Pinchi
23.1.2002, 8:12:32
Näin kerran Sephiroth unta:

Minä ja muita tyttöjä oli teljetty pieneen kosteaan tyrmään. Sitten ovi aukesi, ja sisään tallusteli Sephiroth! En muista muiden tyttöjen kohtaloa, mutta ainakin minä pääsin pakoon. Juoksin ja juoksin ja juoksin, mutta tuntui kun Sephiroth olisi koko ajan ollut kannoillani pirullinen hymy kasvoillaan. Juoksin risteileviä hiekkateitä pitkin, mutta aina Sepi yllätti jonkin kulman takaa... eikä hän edes juossut perässäni, vaan käveli rauhallisen itsevarmasti. En vaan muista miten uni päättyy, mutta oli ihan jännä uni kuitenkin ^__^.

Edited by Pinchi-chan on 23.1.2002 11:14

Magus
31.1.2002, 19:10:25
Ff vi:tä serkku pelasi joskus kun se ilmestys. Näin siitä semmosta unta missä oli makitek armoreja ja äijiä vilisi oli ihan ihme uni tuli varmaa vähän liikaa katottuu päivisin sitä.

metalmiku
31.1.2002, 22:14:23
Näin kerran unta että yritin tavoittaa Sephiroa jollain metsä polulla(oli hieman eri taka-ajatus kuin Cloudilla :lovetus: ),mutta en koskaan saavuttanut sitä hienoa miestä....... :(  .....mun tyypillistä "uni-tuuria"......

Näen usein omista hahmoistani unta..mutta peleistä hieman harvemmin,,,,,,....kerran olin Hwoarang :ohhoh:

Pykmi
1.2.2002, 16:38:32
Olen nähnyt, parikin kertaa. Juonesta tms. ei juurikaan mitään muistu mieleen, mutta jotenkin unessa näkee hahmot "ihmisinä", vaikka selvää ulkonäköä ei muistakaan. Ja itse en ole samantapaiseen topicciin törmänny, joten pysyköön auki.

Potri
1.2.2002, 19:01:38
Kyllähän sitä helpostikkin tulee noita pelejä uniin sotkettua. FF elementit eivät olekkaan unissa kovin harvinaisia. :)
Lähinnä loitsut ja summonit saattavat ilmaantuakkin niitä tarvittaessa. Kerrankin metsistä alkoi uhkaavasti ilmaantua tankkeja (tai jotain muita mekaanisia laitteita) ja joutui lähtemään pakoon, mutta mikä se taivaalle kohta ilmaantuikaan ellei Ragnarok joka alkoi niitä tulittamaan ja lopuksi ampui plasma ammuksen jolloin saatiin hieno motion blur effekti ja sitten uni katkesi.
Eräässä unessa sitten oltiin koulussa lähdössä näyttämään taitoja jonnekkin paikkaan jossa oli taistelu meneillään. (niin kuin FF8) Kuitenkin uni ehti jo päättyä ennen kuin tositoimiin päästiin.
FF hahmoja korvaa usein tosielämän henkilöitä tai toisin päin ja paristikkin kertaa ollaan itse FF8 maailmassa oltu.

skaven
1.2.2002, 19:47:15
Ainoa minkä muistan, on se, kun sain FFXIII:n! Eli FF14,
jota ei ole edes alettu suunnitelemaan. Pelasin sitä ihan innoissani aina. En muista sen enempää siitä.

Croppola
20.2.2002, 17:55:09
Olen kyllä nähnyt (mutten muista mitä siinä tapahtui :eh: )
Mutta lähinnä tulee mieleen kaverini uni jossa hän ja muutama muu lähti haastamaan Odinia tappeluun.
Tämä sattui kaverini pelatessa FF8 läpi. Mistä lie saanut unensa lähteen ;)

Mikoto
21.2.2002, 12:22:49
Nään, ja aika useinkin. Varsinkin jos on pelannut koko päivän, niin ei ole ihme, jos joku hahmo sattuu ilmestymään uniin. Viimeisimmän FF-unen, jonka muistan, näin kai viime viikolla. Siinä olin juuri saanut FF10:n ja tietenkin pelasin sitä. Pelissä ei ollut varsinaista alkuvideota, vaan hahmoa alettiin heti ohjaamaan ja video tuli sitten vähän ajan pelaamisen jälkeen. Uni oli hyvin lyhyt ja minä vain pelailin kymppiä siinä. Edellisenä päivänä olin taas kerran lueskellut lehdistä juttua kympistä ja katsellut nauhoittamaani Tilttiä, jossa oli pari pätkää pelistä, ja oli ollut kamala hinku päästä pelaamaan sitä.

Muistan myös sellaisen hiukan vanhemman unen, jonka näin saatuani tietää, että Kingdom Heartsissa on mukana myös Tidus. Näin unta, että pelissä oli Tiduksen ja isonenäisten mooglejen lisäksi myös Zidane. Toivottavasti se ei ole totta, sillä Zidanea ei saa tunkea samaan peliin Disney- hahmojen kanssa, vaikka haluaisinkin nähdä Zidanea enemmän.

Edited by Mikoto on 21.2.2002 13:23

Croppola
23.2.2002, 16:58:41
Kuten sanoin jo edellä olen nähnyt unia mutten muista. Mutta viime yönä tuli taas semmonen uni ja kun se on vielä muistissa niin voisin sen vaikka kertoa.

Kohtaus oli suoraan FF8:sta siitä kohtaan kun Squall kantaa Rinoaa FH:sta Esthariin siinä sillalla. Se vaan että itte olin Squall ja kannoin selässä Rinoa ja meitä ajoi takaa taisteluhelikopteri josta joku ampui meitä jousipyssyllä (tiedän aika sairasta) onnistuin muuten väistelemään nuolia mutta sitten yksi osui minua jalkaan ja siihen tuskaan heräsin sitten aamulla, hikisenä tottakai. Creepy... :eh:

Crow
24.3.2002, 13:01:12
Mä näin kerran unta, jossa mä olin joidenkin ihmeellisten tyyppien kanssa jossain metsän keskellä olevassa talossa.
Sitten yhdessä vaiheessa mun piti mennä ulos. Siellä ulkona käveli karhuja, jotka hyökkäs kaikkien kimppuun jotka sinne tuli.
Sitten mä taistelin niitä karhuja vastaan.

Ja unen lopussa vasta tuli mukaan Final Fantasyt.
Nimittäin FF8:n Raijin anto mulle jonkun 'supernyrkin', jolla mä sitte hakkasin niiden karhujen pomon.

Se oli aika outo uni.

Edited by Crow on 02.4.2002 18:46

Adeíron
1.4.2002, 21:18:03
teil on kyl mahtavia unia.. mukava lueskella näitä :D

mii olen nähnyt joitain unia joissa on ollut FF hahmoja, mutten tietenkään muista niitä :/  ja olen kai joskus ollut (unessa) Highwindinkin kyydissä :D

mutta parhaiten on jäänyt mieleen kun olin pikkuinen, niin näin painajaisunen jossa rölli halus syödä mut.. siitä ei toivu... :eh:

psaijai
1.4.2002, 21:44:39
Mä näin kerran unta, sillon kun sain FF8:n. Olin mukana pelissä Squallin paikalla ja pelissä oli menossa se kohta kun Galbadia Garden nousee pois siitä monusta. Mä lähin liitelee sillä ympäri meriä enkä tiedä mihin päädyin kun heräsin ennen sitä. Välillä mä juoksentelin siellä sisällä ja olin jossain vaiheessa siellä "viidakko" paikassa jossa on se Jokeri. En muista sen mestan nimee.

Crow
2.4.2002, 17:48:20
Originally posted by spy85 @ 01.4.2002 22:44
Välillä mä juoksentelin siellä sisällä ja olin jossain vaiheessa siellä "viidakko" paikassa jossa on se Jokeri. En muista sen mestan nimee.
En ole nyt yhtään varma, mutta tarkoitatkos Training Centeriä?

Moppi
3.4.2002, 21:32:50
Mäpäs olen nähnyt Zidanen ja Daggerin suudelman. se vasta oli jotakin. Itse olin siinä unessa Vivi, ja seurailin sivusta tapahtumia. Muistu mieleen nyt, mutta yksityiskohtia en kerro. Jossain vaiheessa ne naurahti yhtä aikaa ja jatko. Tiedän muuten mistä se oli tullut siihen uneen mutten kerro ;D

-Rixu-
4.4.2002, 14:30:02
Pääsiäisenä tuli pelattua tosi paljon FF9 ja sitten näin jotain sekavaa untakin joistain hahmoista. En muista tarkemmin.
Joskus viime syksynä näin unta, että pelastin Squallin kanssa kouluni tuholta. *pyörittelee päätään* Miksi ihmeessä halusin pelastaa koulun?!  :D

Mikoto
4.4.2002, 14:42:57
Mäpäs olen nähnyt Zidanen ja Daggerin suudelman. se vasta oli jotakin. Itse olin siinä unessa Vivi, ja seurailin sivusta tapahtumia. Muistu mieleen nyt, mutta yksityiskohtia en kerro. Jossain vaiheessa ne naurahti yhtä aikaa ja jatko. Tiedän muuten mistä se oli tullut siihen uneen mutten kerro
Epistä! Tahtoisin kyllä mieluummin nähdä unta, jossa olen itse Garnetin paikalla.  :D  Tai Yunan paikalla Tiduksen kanssa. :D  Näin kerran unta, jossa halasin Orlando Bloomia, ja olin tietysti aivan onnessani jo sen näkemisestä. No, se ei kuulu tänne, kun ei liity FF:iin... :eh:

Deux
7.4.2002, 16:14:02
Ei, mutta menetän niiden takia yöunet... =D

Sephrenia
7.4.2002, 18:37:04
Mä näin joskus tässä vähän aikaa sitten semmosta unta, että olin Auronin ja Seiferin kanssa metsässä ja me tapettiin jotain örkkejä. Sit yhtäkkiä me pudottiin johkin kuoppaan missä oli Ifrit. Siihen se uni päätty..ainiin ja mulla oli siinä semmonen hiiieno miekka. Se oli kiva uni :D

Khazar
7.4.2002, 18:47:15
Hmm... *mutin*, nejp. En ole nähnyt.

psaijai
7.4.2002, 18:49:22
Originally posted by Crow @ 02.4.2002 18:48
En ole nyt yhtään varma, mutta tarkoitatkos Training Centeriä?
En ole varma. En muista enää oikein niitä FF8:n mestojen nimiä. Joku paikka jossa on kaks sellasta metalli ovea. Sit siellä pääsee sellasten puu "siltojen" päällä kävelee ja Jokeri, se yks kortti clubin jäsen seisoskelee välillä siellä. Sit sieltä pääs sinne yhelle parvekkeelle ja Elone piti pelastaa jossain vaiheessa sellasen ison "ampiaisen" kynsistä.

Sonya
29.4.2002, 7:36:26
=) en oo tainnu nähä ff-unia..muistaakseni.. :/

NOesc
23.5.2002, 12:14:01
lyhyesti ja ytimekkäästi..
näin jossa Aki lauloi TSW:n lopputunnarin(the dream within) graylle kun ne oli kahdestaan siellä "tutkalla"(oon katsonut liian monta kertaa TSW:n).jotenkin koskettava hetki ... =)

Aphrael
23.5.2002, 13:19:48
Kyllähän on joskus tullut jatkettua pelaamista unessakin.
Yleensä silloin jos on tullut pelattua liian monta tuntia putkeen ennen nukumaan menoa. :eh:
ja nukkumisestahan ei meinaa tulla mitään, hyörin ja pyörin sängyssä vaan.
Ja seuraavana aamuna ei ole kovin pirteä olo. Yleensä tälläisen yön jälkeen jää pelaamiset taas vähäksi aikaa.. :/

Mizakki
23.5.2002, 13:49:45
Muutamia...

Tässä yksi jonka näin viimeksi... :eh:

Olin Sephirothin oppipoika ja leijuin ja terrorisoin maailmaa, no mähän tietysti koulun halusin tuhota, niin mä lentelin siel koulun lähel, ja Cloudin näköinen hemmo :eh: , tuli ja iski miekan mun vatsan läpi. :(  nostin käteni ja vihreä valo välkähti...

en muista enempää, mutta ne unet sais joskus olla totta... =)

Yuffie
26.5.2002, 16:32:10
niinpä niin.....näänhän mä unia varsinkin seiskasta.....ja oonkin pelastanu maailman pari kertaa Cloudin kanssa  :shy:

CloudStrife
26.5.2002, 17:11:50
Örgh... Olen nähnyt omituisia unia liika varsinkin seiskasta...
Vähän aikaan en ole nähnyt uutta, pääni pyörittää uusintoja...

Roleplayer
26.5.2002, 19:39:42
Kyllä olen nähnyt unia Final Fantasyistä mutta en kyllä silti ole aivan varma koska ukot on hiukan oudon näköisiä uniinkin =/

Albert
26.5.2002, 19:59:05
En. Min ei näe kovin usein mitään mielenkiintoista unta, joka on aika tylsää ???

Mikoto
26.5.2002, 20:28:57
Originally posted by Mikoto @ 21.2.2002 13:22
Nään, ja aika useinkin. Varsinkin jos on pelannut koko päivän, niin ei ole ihme, jos joku hahmo sattuu ilmestymään uniin. Viimeisimmän FF-unen, jonka muistan, näin kai viime viikolla. Siinä olin juuri saanut FF10:n ja tietenkin pelasin sitä. Pelissä ei ollut varsinaista alkuvideota, vaan hahmoa alettiin heti ohjaamaan ja video tuli sitten vähän ajan pelaamisen jälkeen. Uni oli hyvin lyhyt ja minä vain pelailin kymppiä siinä. Edellisenä päivänä olin taas kerran lueskellut lehdistä juttua kympistä ja katsellut nauhoittamaani Tilttiä, jossa oli pari pätkää pelistä, ja oli ollut kamala hinku päästä pelaamaan sitä.
Prkl, miun uni kävi toteen! Kymppi ei alkanut videolla vaan se tuli vasta myöhemmin. Ja unessani alku oli muutenkin sama.(kattonu netissä kuvia) Siis se auringonlasku-alku. En muista unestani enempää, varsinkaan enää. Miustahan tulee ennustaja. :D  Aika siistiä nähä enneunia.

FilthSkin
26.5.2002, 22:28:52
usein olenkin.
ja aina ihan hämäriä.
kerran näin unta että cait sith ajoi mua takaa chocobolla ympäri meidän koulua.
sick dude ???

May
3.6.2002, 20:16:49
Kyllä, viime yönä.
Olin kouluni lähellä olevassa tunnelissa, kun paikalle ilmestyivät Squall, Rinoa, Irvine, Zell ja Quistis. Itse muutuin Selphieksi (Jesh jesh joo, mistäköhän sekin tuli... En erikoisemmin muistuta sitä enkä edes niin kamalasti pidä siitä... :eh: ).
Lähdettiin sitten kaikki johonkin ostoskeskukseen ja löydettiin sieltä aseita. Sitten kuvaan astuivat zombit ja siinä vaiheessa tajusin, että juttu on unta, koska kaikki tapahtui keskellä kirkasta päivää ja zombithan tunnetusti liikkuvat vain öisin. Järkevää päättelyä. Joku alkoi huutaa minulle, että pitäisi ampua sellasessa kuilussa könöttävät zombit, mutta en osannut käyttää asetta. Paniikkihan siinä iski kunnes joku ne ampui. Siellä kierreltiin tappaen kaikki tielle tuleva ja osuttiin isoon valkoiseen kämppään jossa oli paljon jotain tiedemiehiä. Yhtäkkiä kaikki olivatkin minua vastaan ja lähtivät ottamaan kiinni. Juoksenneltiin ympäri ostaria ja sitten heräsin...
Sellainen FF8- & Resident Evil-uni  ;D

FantasyManIX
3.6.2002, 22:30:12
Joo kyllä pelit on tunkeutunu mun uniin.On ollu FF,Resii ym.

Mutta kaikkein pahin uni ikinä on ollu se kun(ei välttämättä kuulu tähän mutta...)olin joskus tosi pienjä kattonu Terminator 2 ja siitä näin painajaista jonkun viikon ajan.Se perhanan T-1000 jahtas mua ympäriinsä.Ja sitten kun viimesellä pääsin eroon unesta niin tämä palaa muutaman päivän päästä.Silloin unessa kävi niin että en jaksanu enää juosta vaan pysähdyin ja T-1000 tappo mut :(
Et arvaakkaan kuinka inhottavaa tuo oli, taisin olla 6-9 vuotias.

Toivon että kenellekkään muulle ei ikinä kävisi noin.

Ilezki
4.6.2002, 10:56:25
En ole koskaan nähnyt mitään unta mistään pelistä, paitsi kerran, näin prologin LBA-pelisarjalle...

Arwie
4.6.2002, 14:26:17
eeh... tää on osittain sisäpiirijuttu, mutta kerran näin sellaista unta jossa Squall, Selphie ja 2 meidänluokkalaista tuli koputtelemaan meiän ovelle. Minä ja mun kaveri mentiin avaamaan ja Squall anto meille jätskipaketin. Sitten se kysy englanniksi onko Seiferia. Vastattiin että ei, ja sitten mä kysyin miks Seifer tulis tänne. Selphie sanoi että se sano tulevansa. Mä sanoin 'sori, ei oo. Haluatteko tulla kattomaan Pearl Harboria?'

Siinä vaiheessa mä ajattelin että tässä on nyt jotain mätää, ja heräsin...

Mitä tää kertoo mun psyykkeestä???  =/

Karppi
4.6.2002, 15:45:43
Minä en muista nähneeni unia ff:stä,
mutta siskoni näki unen jossa meidän perhe kilpaili Tiduksen ja Auronin kanssa samassa joukkueessa kilpailussa, jossa piti löytää Erkki-nimiselle makkaralle (jolla oli silmätkin) sisäelimet. Oho.  =)

Ceassa
4.6.2002, 18:18:16
Kyyyllä, minä olen nähnyt useampiakin FF-aiheisia unia. Joskus olen seikkaillut Rinoana avaruudessa, joskus vetänyt Zidanea hännästä ja joskus istuskellut Tiduksen kanssa rannalla katselemassa auringonlaskua! *köh köh* :D Kenties sillä, että pelaan kyseisiä pelejä vähintään 7 tuntia päivässä, on jonkun verran osuutta asiassa...  ;D

Amadeus III
4.6.2002, 18:52:00
Enpä pahemmin final fantaseista ole nähnyt unia mutta doomista ja lähes kaikista 3d-räiskinnöistä olen nähnyt unia että olisin sen pääsankari ja tappaisin kaikki jne...

Roakel
12.6.2002, 15:09:37
Näin unen ffvii:stä,olin pelannut sitä peliä kauan ja mennyt joskus kahden aikaan aamuyöllä nukkumaan.Näin unen että olisin ollut tifan kanssa alttarilla ja hänellä oli sellainen hääpuku päällä ja kun katoin itteeni niin mulla oli ihan normaalit vaattet päällä.Muistan myös että tifa kikatteli koko ajan  :shy:

Edited by Roakel on 12.6.2002 16:10

Leviathan
25.6.2002, 21:41:35
juuh kyl niit on tullu nähtyä varsinkin kun ysissä oli kolmos cd:llä. Yleensä olin unissa itse Zidane tai sitten Zidannen kanssa terrassa.....hm:huh: tosin pidän terrasta vieläkin eniten kaupunkina ja siel on muuteskin ihan kivaa kun on jaksanu jälleen pelata sinne:)

Kassi
25.6.2002, 22:35:52
Pelasin tässä FF VII:n lävitse ja sen ansiosta tällainen kammottava apokalyptinen meteoriteema on tunkenut uniini jo parin yön verran. Ei kiva.

RinOa
28.6.2002, 17:16:58
mä näin vähän aikaa sitten monena yönä peräkkäin unta ff8:n Squallista ja Seiferistä, ja aika hassua mut niissä unissa ne oli aina vissiin parhaat kaverit ja kulkivat käsi kädessä :)

Tommistus
30.6.2002, 20:13:51
Mä olen nähnyt tasan yhden unen FF peleistä ja se oli semmonen eetä mä voitin jonkun kilpailun tulevaisuussa (Kun olin matkannut sinne unessani) ja sain FF1-15 aitoina versioina ja kaikkien niiden tarvitsemat konsolit.
JA TÄMÄ ON TOTTA, SIIS EI VALETTA, VAAN TOTTA!

Kaiowas
1.7.2002, 16:47:54
Kyllä joskus tulee jotakin nähtyä. Viimeisin mitä muistan on se kun kaverini tuli sanomaan minulle, että FFX:ssä on Shiva 2 & Shiva 3.

Pelagia
1.4.2004, 18:26:50
minä nään jatkuvasti unia ff,istä ja olen suunnitellu oman "maailman. minusta on mukavaa nähdä unia final fantasyistä, sillä lähes joka yö uneni jatkuu ikäänkuin sarjana ja minä olen osa sitä. :D . unissa on parasta se, että MÄ oon Sephirothin "valittu" :shy:

aaag, näin vasta kauheeta unta: se ihmeen Pu-Pu örkki (ff8) tuli mun luo ja alko ruinaamaan elixerejä. Mä annoin sille yhden ja se alko ruinaamaan lisää lähdin juoksemaan sitä karkuun mutta se tuli perästä ja huuti: "elixirit mulle, elixirit mulle". sitten Sephiroth tuli, ja iski sitä örkkiä masamunella. Pu-Pu ei kuollu, vaan käytti elixirin ja lähti karkuun ja huusi ettei enää ikinä pyydä keltään elixirejä. rankka uni :D

Bananasplit
1.4.2004, 21:05:46
En ole vielä kauaa pelannut finalia, mutta on sitä uniakin ehditty nähdä. eräs mainio esimerkki oli, kun valitin siskolleni, etten malta aina olla katsomatta FFX-2 spoilereita, kun niissä on sellaiset otsikot, kuin "Lulu syö ihmisiä X-2:ssa?" ja "Auron palaa X-":een. BALETTIHAMEESSA"

Niinpä tästä seuraavana yönä näin sitten unta, että Auron pelasti maailman balettihameessa. Sen siitä saa, kun keksii tyhmiä esimerkkejä.

Näin myös toissayönä unen, että löysin kotoani videokasetin, jossa luki "FFVII" ja jotain, ja ajttelin katsoa sen heti kun herään (Outoa, että tajusin näkeväni unta, mutten sitä, että se ei ole totta)

Sepsku
10.4.2004, 9:17:19
jännä juttu sinänsä nuo unet... itse olen nähyt tai itseasiassa näen melkein joka yö sarjan toisiinsa liittyviä unia, joissa olen Shin-rassa Soldierin koulutus assistanttina :solong: ja rääkkään Cloudia ja Zackia jotka ovat ryhmässäni...*wirn* hauskaa on hauskaa on... parasta näissä unissa on se että olen sephin kanssa vaikka ko. herra on hyvin mustasukkainen yksilö... siis vahtii koko ajan tekemisiäni etc.
Shin-raan päädyin pidätettynä jostain terroristi iskusta tai jostain... sitä en muista mutta sinne siis päädyin ja nyt olen käynyt soldierin tarkka-ammunta kurssit läpi ja kaikkea...
*sepin assistantti ja leso siitä*
kerran näin myös sellaista unta (tämä tapahtui voitettuani Sephirothin ensimmäisen kerran kingdom heartsissa) että kävelin sinne olympus coliseumin arenalle Cloudin buster kätösissäni. juuri kun aloin ihmetellä mitä sillä oikein tekisin sephi teleporttasi paikalle ja vaati busteria itselleen, kuulemma jotta "se homo Cloud ei enää saa sitä" :huh: noh jalona ihmisenä kieltäydyin kunniasta ja seph hyökkäsi kimppuuni. olemattomilla taistelutaidoillani siinä sitten kamppailin häntä vastaan ihan 6-0 sephin hyväksi kunnes hän alkoi repiä busteria kädestäni. siinä vaiheessa onnistuin (mistäköhän niinkin keksin tehdä) alkaa kutittaa häntä... (outoa, myönnän) ja koska hän on ilmeisesti herkkä kutiamaan, hän tiputti hämmästyksestä ja naurusta masamunensa jonka tietty korjasin parempaan talteen ja aloin kutittaa häntä kunnes hän antautui. siinä sitten ollessamme Cloud saapui yht'äkkiä paikalle ja...
*jännitys tiivistyy*
*what will happen*
ah niin ihana herätyskello soi... :prkl:

Ogloppi
10.4.2004, 11:17:10
Ainoa peli josta koskaan olen nähnyt unta ja muistaisin sen (tosin enää muistan vain nähneeni siitä unta) oli Zelda:Ocarina of Time..
Mutta koska tässä puhuttiin Finaleista, niin tämä meni offtopiciksi. ;D

Zhuu
10.4.2004, 11:24:09
Olenhan mä nähny uniä FF:tä. Eka uni tais olla että seikkailin ff7 maailman kartalla lentokoneella. Ja toisessa unessa taas taistelin Rikkun ja Painen kanssa avaruus aluksessa ;D

Cele
10.4.2004, 16:04:03
Muistaakseni vastasin tälläiseen. Noh, olen muutaman kerran erehtynyt näkemään unta FF:istä. Yhden muistan vain ja sen tapahtumat sijoittuivat FFVIII:n alkuun. Balambiin ja BalambGardeniin.. Muuta en muista. :bored:

Liquid
14.4.2004, 13:37:01
Mä olen nähnyt vain yhden unen Final Fantasyista. Se sijoittui FFVIII:een ja siihen kohtaa missä Balamb Gardenin joukot (mm. Squall, Seifer, Zell ja Quistis) hyökkäs sinne Dolletiin. Ja nimenomaan siitä kohdasta kun Squall syöksyi sitä hämähäkkirobottia pakoon takaisin siihen veneeseen. Se oli ilmeisesti niin hieno kohtaus, että näin siitä vielä untakin. Tosin tuosta unesta on jo aikaa.

Yunski
14.4.2004, 14:24:21
Mä näin kerran sellaista Final Fantasy unta että mun kaveri oli pelamassa jotain Final Fantasy peliä, en muista mitä, mut anyway niin mä satuin vilkaisee ulos ja näin kun Squall, Selphie ja Rinoa juoksee alas kalliota ja sanoin kaverille että tuolla menee Squall, Selphie ja Rinoa ja en pistänyt edes kenkiä jalkaan kun juoksin ja huusin että odottakaa!! sen jälkeen ne meni johonkin rappuun ja mä huusin Squall ODOTA!! sit se näytti Selphielle ja Rinoalle että menkää sisään ja jäi itse ulos. Sitten yhtäakkiä me oltiin mun kotona. Oltiin vähän aikaa siellä ja se sano että sen täytyy lähteä ja mä saatoin sen ulos. Ja sitten se kysy multa et onks mua koskaan suudeltu, laitoin pää alas ja sanoin että ei ole. Sitten nosti mun pään ylös suuteli mua :lovetus: ja sit mä heräsin.

Oon nähnyt muitakin unia. Ehkä joskus laitan niitä lisää :)

korppis
14.4.2004, 16:31:40
En ole nähnyt, tai jos olen, en muista sitä. Mutta se hämää, jos te näätte kahdeksan tunnin sessiosta unta, miksen minä nää, jos ole pelannut n. 10 tuntia? Mutta ihan sama, olen kai joskus kantanut Squallin Gunbladea unissani. Jos tuo nyt lasketaan.

toniblade
30.6.2004, 15:51:13
ff7:Näin kerran unta, että olin Cloud ja vakoilin Aerista ja jotain pientä tyttöä.Sitten tyttö huomasi minut ja halusi taistella.Aeris kuuli tämän ja kuiskasi minulle, että älä käytä muuta kuin ice-taikaa.Ja minähän käytin tyttöön ice-taikaa ja tämä tyttö jäätyi.Tämä tapahtui takapihallani.

Kauniita unia. ;)

Two winged angel
30.6.2004, 16:47:31
Pidän hirveästi unista joita Finaaleiden pelaamisesta koituu. Minulla on nimittäin semmoinen huono tapa että pelaan aina yö myöhällä ja menen vähintäänkin puoli pyörryksissä nukkumaan joten sekava mielentila aiheuttaa sekavia unia.

Olen kerran unessa ratsastanut Chocobolla pitkin mist continenttia.

Ja kerran olin puettu beatrixin asusteisiin, taistelin semmoista mist monsteria vastaan, uni loppui siihen kun huomasin että kädessäni ei ollutkaan "save the queen" niminen miekka vaan "save yourself"
Olin ilmeisesti pelastanut juuri alexandrian aikaisemmin pelatessani...

Ildjarn
22.7.2004, 20:18:01
Itseasiassa tasan yhden kerran olen nähnyt final fantasyista unia, ja se koski finalin yhdeksättä osaa. Unessa olin Zidane, joka ilmeisesti koulutti itseään käyttäen jonkin sortin Super Weaponia. En ymmärrä unta niin lasinkaan, se on joku abstrakti mieleni tuotos. Ja hyvä vain, että en näe muulloin.

Grove
22.7.2004, 20:20:05
Pari vuotta sitten näin melko aktiivisestikkin unia Final Fantasyistä, mutta se taas johtui ilmeisesti siitä, että pelasin FF:iä n. 7 tuntia päivässä.

Unien tapahtumia en varsinaisesti muista kuin hämärästi, mutta voin sanoa, että se oli ärsyttävää. Näin unia siitä, että päivällä pelaamani FF jatkui siitä mihin jäin ja näin kaikenlaista mitä pelissä muka tapahtui. (Siis enhän minä nähnyt sitä oikein vaan näin sen juonen sellaisena kuinka voisi olla) Sitten aamulla kokeilin, että olinko arvannut juonen unessa oikein, mutta ei se olisi voinut mennä enempää pieleen.

Vähän sekalainen viesti...

Leon
22.7.2004, 20:24:52
Eipä oo tullu nähtyä... Oikeastaan en näe yllensä unta mistään, tai paremmin sanottuna en muista aamulla nähneeni unta mistään. Jos ylipäätänsä näkee peleistä unta, se meinaa vain sitä, että on tainnut tulla pelattua vähän liikaa ;)
Olisihan se hienoa nähdä aidon tuntuinen uni FF:istä ja muistaa se elävästi aamullakin, mutta se taitaa olla aika lailla mahdotonta.

huru-ukko
21.4.2005, 20:15:28
Parempias unia kuin finaliunet ei olekaan. :)
Minä näin joskus, kun sain kasin unta, että olin Squallin porukan kanssa ensin Balamb Gardenissa ja sen jälkeen olimmekin jo Balambissa lähdössä Dollettiin suorittamaan SeeD-tehtävää.
Olin mukana tehtävän loppuun asti, tai no sitten minua ja yhtä toista ammuttiin ja pyörryin unessa, jonka jälkeen heräsin ja voivottelin unen lyhyttä kestoa.
Muita en muista.

Choco&Mog
22.4.2005, 13:28:19
no oonhan minä nähny sellaisia FF-unia, niinkuin yhdesti näin tällaista ihan outoa FF-unta:Olin meidän pihalla, kun yhtäkkiä alkoi kuulua hirveää pörinää, ja näin, että FFX:N ilma-alus lensi meidän pihaan. Tidus astui ulos ja sanoi:"tämä on hyvä paikka minne voimme jättää kaikkien vihollisten raadot". sitten Tidus meni takaisin ilma-alukseen, ja kun hän tuli takaisin, hänellä oli iso säkki, jonka hän sitten heitti pois aluksesta (ja se säkki osui minua muuten naamalle). sitten ilma-alus lähti käyntiin ja lensi pois.

Sellaisen unen näin kerran. Aika sekava.

Zenes
22.4.2005, 23:53:29
Kerran yritin kuumehoureissani summonia jotain GF:ää... ^-^ Äitini ihmetteli että mitä ihmettä minä teen. Keskityin sillä tavoin niinkuin FF8:ssa ne tyypit tekee. Tämä siis tapahtui hereillä ollessani, mutta se oli kuin unta, niinkuin kuumeessa hourimiset yleensä...

Muita FF-unia en nyt muista...

kusimutteri
23.4.2005, 15:10:48
Vai unia FF:stä... Itseasiassa näin viime viikolla unen jossa olin mukana omana itsenäni.

Olin Cloudin ja Sephirothin kanssa siellä Nibelheimin reaktorilla ja sitten Sephiroth tuli hulluksi ja karkasi Northen Cavereniin.

Silloin lähdin Cloudin kanssa Northen Cavereniä päin ja joukkoomme liittyi Steiner. Vihdoin pääsimme Northen Cavereniin ja alkoi taistelu Sephirothia vastaan. Sephiroth teki Arkin kaltaisen summonin ja Cloud, Steiner ja minä kuolimme. Ja sitten heräsin.

Jos joku ihmettelee hieman outoa untani, niin olin pelannut FF:ää ilta myöhään. :P

Sir Edmund
24.4.2005, 10:36:12
En varsinaisesti ole nähnyt sellaisia unia, joissa olisin itse mukana pelissä, mutta paljon on näkynyt sellaisia, joissa pelaan jotain Final Fantasya. Tuntuu jäävän pelaaminen päälle sen viiden-kuuden tunnin jälkeen. Etupäässä nämä unet ovat olleet FF VII:stä ja Kingdom Heartsista, joissa olen saanut unissa mitä eriskummallisimpia aseita ja esineitä. Sitten harmittaa, kun oikeasti pelissä ei voi niitä saadakaan.

freya™
24.4.2005, 23:31:05
No kyllä niitä joskus näkee, aika harvoin kylläkin... Jos joku teistä tietää lääkkeen millai vois nähä niitä enemmän ni kertokaa ihmees! Armottomat kännit on otettu, pelailtuaki on tullu hyvin paljon, joten ne ei toimi :eh:

Sininenkissa
25.4.2005, 7:19:38
No, kyllähän mieki näitä joskus näen, hyvin harvoin kylläkin. Ja silloinkin kun näen en sitten muista unia kunnolla.

En ole nähnyt sen kummempaa unta kuin että olen pelannut FF7. En kyllä tiedä mitä siinä tapahtui, kun siinä oli kaikkea sellaista että tapeltiin Sepia vastaan uusimmilla grafiikoilla Aeriksen kanssa. [Mukana oli Cloud, Aeris, Yuffie, Red ja Vincent.] Elikkä joo. Se oli ihan mielenkiintoinen uni, varsinkin ne hyökkäykset...

Muuta sitten ei muistukkaan mieleen. Kyllä mie Cloudista ja Sepistä kai joskus olen unia nähnyt.

Ferithem
26.4.2005, 21:30:35
Minä olen nähnyt mielettömästi unia Final Fantasyista, joskin ne ovat vähentyneet tässä parin vuoden sisällä. "Harrastukseni" alkuaikoina pelit olivat läsnä lähes jokaisessa unessani - unipäiväkirjaa lukiessa ihan naurattaa - ja usein samat hahmot (Beatrix, Steiner ja Zidane) toistuivat. Nämä unet muistin aina heräämisen jälkeenkin ja kirjasin pieneen mustaan vihkoon, josta niitä aina lueskelen välillä. On hassua, kuinka suuren osan yksi peli voi varastaa unesta...

Useimmiten FF ilmenee unissani henkilöinä tai todella harvoin paikkoina. Usein nämä hahmot ovat pelastamassa minua jostakin tai sitten seuraan sivusilmällä heidän romanssiaan (kerran äkkäsin Selphien ja Irvinen makuupussista). Kaikkein huvittavin on uni, jossa taistelin semmoisilla Glyph Fieldeillä Kimahrin, Tiduksen ja Aerithin kanssa Ochuja vastaan. Laukaisin hyvin nokkelan repliikin: "Saako tästä bonusta, kun tämä ei kuulu juoneen?" Tuntuu, etten ollut täysin unessa tuossa kohtaa, tai ainakin tajusin voivani vaikuttaa unen kulkuun. Mistä muuten olisin repäissyt noin mahtavan kysymyksen? :D

Nykyään en enää näe unia Final Fantasyista, ainakaan kovin usein. Kiire on lisääntynyt elämässäni niin suuresti, etten edes ehdi nukkua taikka aamulla kirjoittaa ylös mahdollisesti näkemääni unta. Tavallaan se on surullistakin; olisi ihanaa tietää nähneensä unta. Ehkä kesä tuo tullessaan uusia FF -unia...

Fera
1.5.2005, 16:44:57
Olen nähnyt joskus kummallisiakin ff unia joista herättyäni en ole tajunnut niistä yhtään mitään. No niin, kerran näin unta jossa en ollut itse mukana ja koko juttu oli kuin elokuvaa. Aeris istuksi meidän yläkerran lattialla ja lauloi My Heart Will Going On:ia ja toisti sitä yhä uudestaan ja uudestaan. Paikalle tuli Auron, joka alkoi hätistellä Aerista pois ja höpötti jotain ajan tuhlaamisesta. No, Aeris ei tietenkään liikkunut ja Auronia alkoi suututtaa. Yhtä-äkkiä Cid (seiskan) kiikkui kirjahyllyn päällä ja kiroili hirveästi ja huusi jotain ''Omega on saapunut!'' Sitten meidän pihalle lösähti todellakin Omega, joka alkoi tuhota naapuri taloja. No, Auron sanoi Cidille että tämän pitäisi tuhota se mutta Cid vain katosi vaaleanpunaisena savupöllähdyksenä. Auron juoksi portaat alas ja lähti ulos mätkimään Omegaa ja sillä välin Tifa meni Aeriksen luo ja käski tämän nousta ylös. Aeris oli alkanut itkeä jostain kumman syystä ja Wakka tuli paikalle ja ehdotti että mentäisiin grillaamaan. Tifa mätkäisi Wakkaa turpaan ja tämä kaatoi kirjahyllyn kaatuessaan ja vajosi lattian läpi. Ulkona Auron tappeli Omegan kanssa ja Lulu oli mukana mutta se käytti jostain syystä miekkaa nallensa sijaan. Sitten Rinoa juoksi paikalle ja alkoi kiljua aivan mielettömästi. Omega sieppasi Rinoan ja Auronin piti mennä pelastamaan sitä ja pienen kamppailun jälkeen Omega nakkasikin Rinoan suoraan seinän läpi varastoon. Sieltä se kompuroi yläkertaan ja valitti Tifalle että Squall on kuollut. No yhtä-äkkiä Aeris nousi pystyyn ja sille tuli sarvet ja se karjui kuin hirviö. Sitten se muuttui Sephirothiksi ja alkoi manata varmaan jotain Aeonta. Silloin Squall(?) hyppäsi ikkunasta sisään ja alkoi mätkiä Sephirothia pesismailalla. Sephiroth muuttui tuhkaksi ja Omega räjähti. Sen jälkeen heräsin, enkä voinut uskoa, että olin nähnyt sellaista unta. Niin älyttömältä se tuntui. Kummallisin uni, jonka olen vuosiin nähnyt, ja muut ff uneni ovat olleet pientä tämän rinnalla.

Advent child
10.5.2005, 12:11:45
Kyllä sitä on tullut nähtyä muutamia FF-unia :). Niitä vain sattuu näkemään melko harvoin. Tässä pari niistä.

Olin jostain syystä jollain suurella tasangolla/niityllä, jossa oli vuoria (näytti mist continentilta) ja junarata. Yhtäkkiä vuori rupesi sortumaan, jolloin Zidane ilmestyi paikalle, ja käski minua hyppäämään ohi kulkevaan tavalliseen sähköjunaan. Sen enempää en muista.

Toinen uni, jonka muistan nähneeni FF:istä. Olin päättänyt lähteä Pariisiin pienellä moottoriveneellä. Keräsin rahaa matkaa varten olemalla töissä jonkinlaisessa varastossa. Olin juuri lähdössä töistä kantaen suurta pinoa pahvilaatikoita, kun muistin, että minun pitäisi ilmoittaa pomolleni matkasta. Joten laskin ne laatikot maahan, ja lähdin kävelemään kohti pomoni huonetta. Yllätyksekseni pomoni sattui olemaan itse Rufus. Selitin asiani hänelle, ja hän käski minun painua pois. Sitten olin kotimatkalla junassa, menossa pakkaamaan tavaroitani matkaa varten, kun huomasin junassa tutun henkilön. Se oli Sephiroth, joka kuunteli musiikkia korvalappustereoilla. Yritin myös kysellä, että mitä hän oli saanut joululahjaksi, mutta silloin herätyskelloni soi...

Frelial
10.5.2005, 13:09:07
Heh, näin joskus monta vuotta sitten unta että minulla oli oma chocobo ja liikuin sillä aina joka paikkaan ja kaikki olivat minulle tosi kateellisia. Sillä oli oma olkisänky huoneeni nurkassa ja syötin sille sipulia ja punajuuria. Väriltään se oli vihreä.
Siinä unessa eräs kaverini olisi halunnut samanlaisen ja hän suuttui kauheasti kun sanoin ettei niitä saa mistään.
Se oli kiva uni :)

Sini-san
10.5.2005, 13:49:29
Näin unta FFX-2 kun olin juuri saanut sen... Unessa olin yunan tilalla Rikkun ja Painen kanssa. Meillä kaikilla oli miekat. Samanlaiset kuin Painella pelissäkin mutta
jokaisessa miekassa oli eri kuviointi. Olimme jossain labyrintissä ja seinät, lattia ja
katto oli kiveä... En muista muuta kuin että olimme tappaneet jotain ihan outoja örkkejä ja niistä aina lensi veri ihan joka paikkaan. Sitten rikoimme lattiaan reiän ja menimme sisään. Kuului ääni "Ette voi paeta minua... Näen teidät... Ja te KUOLETTE!!" :evilgrin: "kuolette" sanan kohdalla minua alkoi kylmätä ja edessämme oli lauma toisia outoja örkkejä ja Rikku ja Paine alkoivat taistella ja minä aloin myös mutta minulle tuli ahtaat paikat koska Rikku ja Paine oli hyvin kaukana minusta ja miltein suurin osa örkeistä oli kimpussani... Lähdin juoksemaan ja huusin Rikkulle ja Painelle Apua ja Rikku huusi minulle jotain mutta en muista mitä. Öllimöllit lähti perääni ja juuri kun olin saamassa Kirveestä päähäni heräsin...

Muita unia en muista, mutta ihan pienenä näin unta Squallista ja jostain susi örkistä ja sitten olen monesti nähnyt unta Sephirothista :lovetus:

Black Abyss
28.5.2005, 19:20:11
Kerran,kerran kun aloin FFvii:tä pelaamaan ja se tuntui niin hirveän hyvältä
peliltä joten näin siitä tyhmän unen jossa Sephiroth oli joulupukki ;D (painakaa
FFfin logoa)ja tuli käymään cloudin ja muiden hahmojen talolle ja jakoi näille lahjat(cloud sai sepen miekan?)....en kerro enenpää koska tulkitsin sen painajaiseksi... :eh: :eh:

Yurisuka
28.5.2005, 20:11:52
Olen nähnyt pariin otteeseen FF-unia, joissa kylläkin lähinnä on vain ff-hahmoja hillumassa taustalla. Yksi mielenkiintoisimmista oli kuitenkin uni, jonka muistan aika hyvin, joka sijoittui siis FFVII:n maailmaan, jossa itsekin siis seikkailin. Siellä oli Cloud ja kaikki muutkin, ja kaikki oli kaiken lisäksi ns. huonoilla grafiikoilla, millä itse pelikin oli. Oudointa oli, että miulla oli vauva ja se vauva oli kai Cloudin.. o_O
Viime yönä näin kanssa aika erikoisen unen, jossa oli mukana ah-niin-ihana Kuja. Jep, Kuja oli rakastettuni tai jotain.. Ja mie olin idiootti ja olinkin ihan in lööv jonkun toisen hyypän kanssa ja Kuja ei tykännyt siitä ja yritti tappaa miut. Ehh..

Sir Edmund
29.5.2005, 7:24:53
Näin viime yönä unta, että minulla ei ollut mitään tekemistä. Sitten jossain vaiheessa untani törmäsin pikkuveljeeni, joka ehdotti minulle, että pelaisin hänen ostamaansa FF X-2:sta. Ihmettelin pitkään, että milloin hän on sen saanut, sillä meillä ei kyseistä peliä koskaan ole ollutkaan. Hän sanoi ostaneensa se joskus vuosi sitten ja kaipa minä hyväksyin sen selityksen, sillä siitä asiasta en enempää muista. Seuraavaksi olinkin sitten pelaamassa peliä, joka muistutti erehdyttävästi FF XII:tä, sillä pelasin sen hahmoilla (Tai mistä sitä tietää. Vähäpukeisia naisia molemmissa). Ihmettelin pitkään tätä ja en vain päässyt mitenkään pelissä eteenpäin, sillä jostain syystä juoksin pelkästään ympyrää Calm Landsissa.

Dimish
29.5.2005, 8:37:13
olen nähnyt unen ff xästä. ukkoni olivat kaikki maximillaan treenattuja über korstoja ja minä olin tiittuksen paikalla. menimme tappamaan pahimpia darkkeja, joten tapoimme kaikki yhdellä iskulla (kaikkiin tuli tietysti oma isku) sitten minulla (tiduksella) oli abilitynä zanmato. Ja se ei kuluttanut yhtään mpeetä. Nyt muuten tajusin miksei tidus juoksee nopeempaa, ei se jaksa. Auron sanoi minullle siinä unessa "saat kolmetoista miljuunaa giliä jos juokset maapallon ympäri. minä poika juoksin koska tiesin että tämä oli uni, eikait auron puhuisi suomea ja aijemmin se puhui minulle ruotsia ja japania ja mahtavaa turun murretta! kun aamulla sitten heräsin, olin ihan poikki ja täysin hikinen. en ollut herännyt herätys kelloon ja olin noin 2h myöhässä koulusta

Boo
1.6.2005, 8:28:47
Itse on tullut nähtyä vaikka millaisia unia FF-hahmoista, lähes joka ainoa kerta aiheena on ollut Sephirothin sekoilut tai Kujan skitsofreniat.. :cool:

No, joitain mitä minä muistan:

Uni Nro.1 ( Sisältää mielisairaalameininkiä sekä yhden pyörtyilevän Kujan) :
Istuskelin puisella tuolilla valkeassa, todella steriilin näköisessä huoneessa, ja viuhdoin häntääni ärtyneenä edestakaisin. Olin Zidane. ( :eh: ) Keskustelin hermostuneena jonkun henkilön kanssa, mutta en kuullut omaa puhettani..Minua vastapäätä, huoneen lattialla, istui Kuja, joka ei vaikuttanut kuuntelevan mitään, mitä sanoin. Hänellä oli sellainen omituinen, lasittunut katse koko unen ajan..Sitten kuulin lopultakin, mitä sanoin ( tai siis, mitä Zidane sanoi..) : " Kuja, onko jokin..vialla? " Kuja nyökkäsi varovaisesti, muttei sanonut mitään.Nousin ylös tuolilta, potkaisin sen sivuun ( jahas..) ja astelin Kujan luokse, polvistuen hänen eteensä ( "Will you marry me, Kuja?" No ei..xD). Kosketin kädelläni hänen poskeaan, minkä jälkeen hänen silmänsä pyörähtivät ympäri, ja hän pyörtyi, erittäin epäseremoniallisesti, lattialle.
Ja siihen se uni sitten päättyikin, rats.

Uni Nro.2 ( Sisältää mustan silmän Kadajlle, introja Sephylle sekä suomalaisen Vincentin..) :
Olin oma itseni tässä unessa, mutta tapahtumat olivat aika kaukana omasta elämästäni..XD
Alussa, juoksin korkeassa heinikossa, pakoon jotakin joka jahtasi minua. ( Jos olette nähneet unia takaa-ajosta, niin tiedätte varmaan miltä se tuntuu..erittäin ahdistavalta. xD)
Kesken ryntäilyni, kompastuin johonkin epäasianomaiseen esineeseen, jota vielä sillä hetkellä oletin puun juureksi..Tiesin, etten ehtisi nousta ylös ennen kuin tuo jahtaaja saisi minut kiinni..Painauduin maahan, ja äkkiä tunsin kuinka tuo olio hyppäsi ylitseni ( Geez, do I look like a freaking root to you!?)..Nousin ylös, yllättävän nopeasti, ja jahtaajani paljastui..FF X:n Dual Horniksi. ( Oooh, hidoi, have some style.. =) ) Noh, se monsteri kääntyi ympäri, ja lopultakin huomasi minut. Samalla huomasin, että minulla ei ollut minkäänmoista asetta jolla suojata itseäni. Hermostuneena katsahdin maahan, tähän "juureen", johon olin kompastunut..ja sain huomata, että olin kompastunut Sephirothin Masamuneen. =_=;; Noukin aseen ylös, eikä se tuntunut edes kovin painavalta ( kuka hullu muka voisi "noukkia" mokoman ylös..!?). Virnistin pääni sisällä samalla, kun tämä Dual Horn syöksähti minua kohti..ja seivästin sen pään Masamunella ( eeewww..). Naureskelin siinä voitolleni, ja aloin hutkia monsterin ruumista kuin paraskin kirvesmies.

Aikani siinä hilluin, kunnes tunsin kuinka joku koputti minua olkapäähän. Säikähdin, käännyin ympäri ja olin valmis seivästämään tämän häiritsijän. Ilonpilaaja oli Kadaj. O_O Kadaj katsoi minua kummastuneena, ja sanoi: " Sephy wants his plaything back. You'd better return it." Ja viittasi minut mukaansa. ( "Plaything"..!) Seurasin, joskin hieman vastahakoisesti ( jäi leikit kesken..!). Tässä vaiheessa uneen tulee hieman Kingdom Heartsia, muttei mitään vakavaa..Kävelin Kadajn perässä, erm, Olympus Coliseumin porteille ( KH, KH!). Juuri kun olimme astumassa sisään, joku työnsi ovet auki, ja Kadaj sai ovista päin naamaansa.( Ouch..) Kadaj kirosi lahjakkaasti, ja minä käännyin katsomaan ovista tulijaa. Kuja. Kadaj näytti todella vihaiselta, mutta Kuja vain käveli tyylikkäästi ohitsemme, katsahti minua olkansa yli, sanoen: " You should hurry, he is here." ( WTF..Kaikki puhuu enkkua.)
Sitten hän poistui Silver Dragonin selässä taivaalle. Change to disc Two. Niiko.

Olimme päässeet Coliseumin sisälle, ja juoksimme nyt jotain käytävää eteenpäin, ja saimme huomata, että Vincent Valentine oli liittynyt joukkoomme. :huh: Saavuimme ovelle, joka johti areenalle. " Areena" oli Lindblumin Business District ( Jahas.) Astuimme ulos, ja Kadaj pukkasi minut eteenpäin. " Just GO already!" Vincent sanoi tähän: " Älä tee syntiä.." ( Syntiä?..No joku sentään puhuu suomea..xD) Hermostuneena kävelin keskelle toria, Masamune yhä kädessäni.

Taivaalla välähti. Sephiroth saapui, täsmälleen samalla tavalla kuin Kingdom Heartsissa ( This is Final Fantasy, damn you!). Hän kääntyi katsomaan minua, ja ojensi kättään, tarkoituksenaan ottaa Masamune. Huokaisin, ja ojensin sen hänelle. Hän virnisti, ja otti sen käteensä ( insert bishie-effects here, please). Sitten Seph astui taaksepäin, ja sanoi: " You should leave now."

Ja uni päättyi.Todella tylsä loppu, kaiken sen tension!sekoilun jälkeen..

Erm, tulipas tästä pitkä, toivottavasti ei haittaa. Tuollaisia unia näen todella usein, joten juttua riittäisi vaikka miten paljon..(Kuten eräs Sephiroth the Salainen Agentti-uni..xD..Öh, jätetään se väliin.) FF-unien aktiivisuus johtuu ihan vain siitä, kun pelaan nykyäänkin ihan naurettavan paljon FFiä, sekä minulla on myös paha tapa piirrustella kuvia Sepistä ja muista vähän liian myöhään..Syytän kyllä myös ylivilkasta mielikuvitusta. :shy:

Hawie
8.6.2005, 13:34:39
Joskus mä oon nähny hitosti unia seiskan Cloudista... ;D
mut jostain syystä mä en enää näe ja jostain syystä
mä viel haluun nähä... :huh:
(pieni edit)
kerronpa tarkemmin:
Mä istuin mun huoneessa pöytäni ääressä tekemässä jotain
kunnes mä kuulin laukauksia ulkoa. Sit suunnilleen viisitoista
vuotias rehupää (kyseessä on Cloud, nuori ja HARVINAISEN SÖPÖ, mut sitä mä en tienny aluks) hyppää jostain ulkoa mun huoneeseen (JA LASIN LÄPI)
ja lähtee juoksemaan meiän keittiöön päin. Mä tietysti olin säikätäny, mut sit ku mä katoin ulos NIIN KASIN CALBADIAN SOLDIERIT TULEE JA TEKEE HYÖKKÄYKSEN. Mä lähdin juoksemaan sen tyypin perään. Se katto mua, mut mä en ite nähny sen kasvoja. Ja heti ku mä olin keittiössä se tyyppi hyppäs ulos taas rikkomatta lasia. Sen jälkeen mun huoneesta tuli niitä sotilaita ja yritti ampua mua. Mä totta kai halusin pelastaa itteni joten mä hyppäsin sen tyypin perään ja rikoin siinä samalla keittiön ikkunan (ottaen huomioon mä asun toises kerrokses). Ulkona satoi hieman ja mä juoksin parkkipaikalle. Se tyyppi makas siel mahalleen. Mua ähän pelotti. Sit mä kävelin sen luo ja käänsin sen selälleen. Se oli elos, mut varmaan pyörtyny. Sil ei ollu paitaa päällä. Onneksi edes "pöksyt" jalas :P ja sil oli kädes jokin hopea systeemi. Mä tietysti koskin siihen hopeiseen systeemiin ja mä säikähdin (taas) ku se yhtäkkiä heräs. Sit se katto mua hämmästyneenä ja lähti hyppelemään pakoon aivan SAIRAAN ISOJA HYPPYJÄ!! Mäki hyppelin.
Sen jälkeen sinä samana yönä mä näin unta ja virallisesti heräsin, mut mä en sori nyt oikein jaksa kertoa...

Pelagia
8.6.2005, 15:59:27
Eräänä yönä näin unta, että olin jossain suuressa juhlassa, missä oli paljon poppoota niin final fantasyistä, kuin kaikista muistakin peleistä. Myös muutamia todellisuuden henkilöitä oli siellä.

Juhlissa oli hirmu tylsää ja joku, muistaakseni Seifer ahdisteli minua. Hän oli ilmeisesti humalassa ja sain hakata hänet, ennen kuin hän luovutti ja meni kiusaamaan Squallia (yaoi)

En muista kunnolla unen tapahtumia, mutta jossain välissä näin Sephirothin lähtevän pois hyvin masentuneen näköisenä. Selitin joillekkin tyypeille, että menen hänen peräänsä ja he yrittivät estää minua.
Kysyin, miksi ja he alkoivat selittää jotain outoa, enkä nyt muista, että mitä se oli.

Kuitenkin karkasin juhlista ja menin eräälle kalliolle, mihin Sephirothkin oli mennyt.
Hän seisoi kallion reunalla ja itki (aww...) . Menin hänen luokseen ja taputin häntä olkapäälle.
Kysyin, että mikä hänellä oli ja vastaus kuului tyyliin näin: "Sinulla on uusi elämä ja ystävät. Ei sinulla ole enää tilaa minulle. kaikki on mennyt, eikä minulla ole syytä elää."

Ihmettelin, että mitä seppo oikein selittää, mutta sitten hän sanoi, että rakastaa minua ja yritti hypätä kalliolta alas.
Unohtipa Seppo, että minulla oli yhä käsi hänen olkapäällään.
Kiskasin hänet takaisin ja heitin hänet yhdellä kdellä seinään, joka oli ilmestynyt taakseni.
Huusin, että tuon jälkeen en ainakaan anna hänen tehdä itsemurhaa. En silloin kai ajatellut, että hän olisi varmaan vain lentänyt pois mutta...

Sitten loppu menikin vähän sekavaksi ja varmaankin hieman painokelvottomaksikin.

Muitakin ff-unia olen monestikkin nähnyt ja monesti tulen näkemään, mutta Sephiroth ei jätä minua rauhaan. Ei kai tosin tarvitsekkaan ;)

Faris
6.7.2005, 0:13:04
Näen itseni usein kävelemässä Edgarin käsipuolessa. Ei paha, ottaisin kyllä mielummin Setzerin... Pahimmillaan ffuneni ovat 2D:tä, mutta näen niitä senverran usein, etten kiinnitä siihen "grafiikkaan" enään mitään huomiota.
Olen ratsastanut chocoboilla useat kerrat ffv:n loppudemossa, olen taistellut Ex Deathia vastaan valomiekoin leikkipuistossa ja olen juonut kupilliset teetä Kefkan kanssa. Tätä sattuu varsin usein. Mitäköhän ensi yönä?

hän luovutti ja meni kiusaamaan Squallia (yaoi)
Mää, miksi minä en voi koskaan nähdä yaoi unia?! Olenko liian "puhdasmielinen"... X3

The Mysterious
6.7.2005, 0:19:19
Päivä sen jälkeen kun sain FF8:n, näin unta että olin Quistiksen kanssa jossain konserti-talon katolla ja me painimme siellä ja pusuttelimme, sitten hetken päästä huomasin hämmästyksekseni että lähellä oli myös... MICHAEL JACKSON ja hänen tyttöystävä tekemässä samaa, muuta en muista... :eh:

Joskus ennen kun näen unta, tuntuu Deja Vu-lta kun näen unta pelistä jotai ole vielä edes tullut? Kuten FF-pelistä jotkut... ;D

aeris-92
7.7.2005, 1:38:13
Juu, no mä nään muutenki aika mielenkiintosia unia, mutta yhessä Sephiroth
tulee huitoo sillä sen miekalla ja huuta jotain vihasena japaniks. Saman yön aikana Rinoa tuli ja nosti kukan maasta...Hyvin outoa, mutta juu, unet on. Tai ovat. Siis. Häh?
// Sit Yuffie tuli sörkkii tikulla, mutta se kuoli aika pian paiseruttoon tai johonki sellasee kammottavaan, joten en voinu jäädä siihen ihmettelemään. :P

kendoka
7.7.2005, 2:03:05
hmm... Heh hee, joskus aikoinaan tosiaan ainakin FF7 aiheisia unia tullut nähtyä. Yleensä juuri niin että tavallaan pelaan sitä mutta sitten siinä tapahtuu uusia asioita kuten Safer Sephiroth joka löytyy pelin alussa olevasta mako reaktorista, itseasiassa kun siellä on se tallennus piste ennen skorpioni roboa niin sen vieressä on sellainen oven näköinen juttu ja se johti mun unessa johonki hojon labraan jossa oli sit Safer Sephiroth... Outoa? Kyllä. Ja sitten loppudemo oli erilainen, jostain syystä Aeris oli yhä hengissä mutta siellä Northern Caven pohjalla yhtäkkiä jääpuikko putosi lävistäen hänen päänsä... Se oli järkyttävää. :eh: Joo, ja sitten yhdessä unessa Heidegger ja Scarlet oli Gold Saucerissa ja grafiikka oli jotain FFX luokkaa ja Scarlet oli jostain syystä sellanen punasilmäinen hyyppä joka puhu kunnon dath vader tyyliin!?!?!?!???? wtf?? Ja yhden kerran menin katsoo chocoboja farmille ja ne kaikki oli !kuollut! nälkään???? huhhuh? ja se oikeesti ketutti! oho, muistin enemmän kuin luulinkaan! xD Onneksi en muista enempää... Vielä ainakaan... =/

Daretec.Z
5.8.2005, 12:00:44
olen nähnyt monesti unia jossta olen cloud strife ja taistele kallioilla tai laavakentällä sephirothin kanssa..
olen myös nähnyt unen että olin heh, cloudin poika ja pelastin maailmaa squalin pojan kanssa.. ;D

Akie-san
5.8.2005, 13:24:46
Olen pelannut nyt Final Fantasy X:ä lähiaikoina todella paljon ja viime yönä näin unta että taisteltiin Sinin sisällä ja heitin Harry Potterille (mitähän helvettiä...) phoenix downin ja heräsin siihen että huusin: ''Mä tapoin Harryn!''

Olen kyllä tässä lukenut Potteriakin aina iltaisin, joten aika mielenkiintoinen sekoitus..

Crys
17.8.2005, 5:32:34
Che, nostelenpa nyt tätäkin.

Näin tässä muutama päivä sitten lyhyen unen Advent Childrenista. Olin siinä Yazoo ja hihhuloin jossain aika autiolla paikalla, oli vain muutama käppyräinen puu. Tiesin, että kuolisin kohta. No, pysähdyin sitten pällistelemään jotakin ja takaani ilmestyi Sephiroth puukko kädessä, lähestyen minua. Jäin siihen seisomaan selkä Sephirothiin päin, kun tämä tuli viereeni ja alkoi hakkaamaan puukolla minua yläselkään, niskaan ja olkapäähän. Hetken mätkimiseni jälkeen uni loppui, möh. Se puukotus tuntui unessa hassulta XD Koneellani ollut pikkusiskoni sanoi, että olin höpissyt unissani jotain "Ai hitto! Mut vähäks siistii..."

Eldea
17.8.2005, 8:19:24
Oon nähny monestikin unia FF peleistä. Varsinkin siihen aikaan ku pelasin yötä päivää colan voimalla. Mut ehottomasti paras uni oli tämmöne: Oli kesä. Käpsyttelin siinä mun syntymäkodin puutarhas ja tutkin mun omaa japanilaista puutarha plänttiä että kuinka sitä vielä kehittämään. Sitten katselin pilviä ja yks pilvi näytti hassusti ihan ilmalaivalta. Ajattelin siinä et joo, tullu varmaa vähä liikaa pelailtua FF9 (se oli sillo mul justii kuumin juttu, ja musta just se 9 on PARAS, ei mikää voita sitä). Sitten sielt pilvistä alko hiljalleen laskeutua oikea ilmalaiva. Tölläsin siinä suu ammollaan ja mietin et kuis toi on mahdollista.. kukas tommosen on keksiny. Mitä lähemmäs se tuli, sitä tutummalta se näytti. Waauuu, se oli PRIMA VISTA! Teatterilaiva! Tantaluksen lössi huiskutti mulle ja Blank huus megafonista "pistä suus kii tai sinne lentää kärpäne!" ;D Sitte Prima Vista käänty sillee sivuttain muhu päi siel ilmas ja näin ketkä kaikki siel kyydis oikeen oli. Tidus ja Yuna :lovetus: (olin just pelannu FFX läpi ja itkeny siinä loppuleffas itteni iha kuiville), Auron, Zidane, Garnet, Wakka.. iha kaikki hahmot FF9 ja 10. (oon toki pelannu muitaki ff pelejä, kute 1,2,7,8 ja ffx-2 mut noi hahmot vaa siel oli). Nii, sit ne nosti mut sinne kyytsii ja Tidus kysy et lähetäänkös Spiraa. Zidane pomppas jostain sivusta ja sano "eiku mennää Gaiaa!" Mä sanoin et mennääs kumpaaki :shy: Se tunnelma siinä unes oli niiiiin upea ja aito. Aaa, ja Lulu & Wakka oli saanu tyttövauvan. Pääsin sitä hellii.
Pyysin sit viel et saisko pikkusiskoki tulla mukaa ku sekin on niin hulluna final fantasyy :D Ja tokihan me sekin mukaa napattii.
Uni loppu siihe ku mentii jonkimoisesta teleportista läpi ja en tiiä kumpi maailma sieltä ny ekkuna esille tupsahti, Gaia vai Spira...

Crys
4.12.2005, 10:04:42
Nostelen taas~

Unessani meidän koulussa oli mustiin pukeutuneita, huppupäisiä tyyppejä [samanlaisia kuin ne Sephirothin seuraajat], jotka avasivat aina oven kun joku tuli sisään, pesivät taulun yms. Koulu oli järjestänyt jotkin juhlat ja Kadaj ja Yazoo olivat [ilmeisesti] vetäneet niitä.
Juhlien jälkeen vilkaisin luokkamme oven raosta sisään ja näin kun joku mustahuppuisista lävisti Yazoon miekalla. Huppuhyyppä lähti pois ja mie menin paniikissa hakemaan Yazoon ja juoksin hän sylissäni bussipysäkille, jotta voisin viedä Yazoon sairaalaan. Sinne sitten tuli joku yksityislääkäri joka sanoi paikkaavansa Yazoon. Lääkäri repi ensin haavan isommaksi, leikkeli sitä saksilla ja alkoi sitten tikkaamaan haavaa Yazoon kiljuessa ja sanoi, ettei ollut aikaa puuduttaa XD Kadajkin tuli kauhuissaan siihen pällistelemään ja selitin, että sellainen huppuhyyppä oli yrittänyt tappaa Yazoon. Kostoa manaten Kadaj lähti koululle ja lähdin seuraamaan tätä.
Koulussa Kadaj katkaisi miekalla yhden huppuhyypän pään ja itse tirkistelin oven raosta, ajatellen että ihan oikein huppuhyypälle.

Nojoo, sitten tapahtui kaikkea sekavaa ja selvisi että huppupäät oli pahoja ja aivopesi oppilaita varjolaisiksi. [olen lukenut liikaa Marjan sarjakuvaa... www.kirjoitukset.tk ] Mie menin sitten hakemaan repustani pistoolia, mutta huomasin että se oli jäänyt kotiin ja otin sitten katanani [.. mitenköhän sain sen ängettyä reppuuni?]. Otettuani katanan varjolaisiksi aivopestyt oppilaat alkoivat jahtaamaan minua ja yrittivät tappaa. Juoksin tuli persuksissa koulun rappusista alas jonnekin kukkulalle, josta näin että lähes kaikki rakennukset Imatralta olivat varjojen valtaamia [talot olivat muuttuneet mustiksi]. Huomasin, että Sephiroth [johti Varjon joukkoja] joukkioineen hyökkäsi kouluun vallatakseen sen. Menin sitten takaisin koululle auttaakseni
taistelussa [Dumbledorekin oli siellä. Ja joitain muita HP 4:sen hahmoja, mutta hyö kuoli]. Ainoana ei-varjolaisena ja hengissä olevana jouduin pakenemaan kotiini.

Kotona huomasin, että pikkusiskonikin olivat tulleet pahoiksi. Toisen pikkusiskoistani telkesin komeroon koska en halunnut tappaa häntä, pienemmän siskoni annoin pelata GameCubea, sillä hällä ei ollut aseita tms. Piilouduin nurkan taakse ja sisälle tullut luokkalaiseni [varjolainen hääkin] käveli ohi, jolloinka katkaisin katanallani hänen päänsä. Tämä otti pään puolikkaansa ja lähti ulos sen kanssa, kuollen sitten pihalle. Sitten tiesin, että kohta Sephiroth tulisi, joten sidoin katanani tupen vyötärölle [siinä tuli ostettaessa sellainen vyölenksu mukana], jotta saisin katanan siitä kätevästi. Sephiroth tuli sitten nurkan takaa masamunen kanssa ja mie katkaisin hänen masamunea pitelevän kätensä, joka kuitenkin kasvoi takaisin. Unen ylänurkkaan ilmestyivät minun hp:t, Sephirothin hp -kohdassa luki "infinity".

Jonkin aikaa taisteltuani minulla oli enää jtn 500 hp:ta ja kirosin sitä, etten kerennyt etsimään esinevalikosta Hi-Potionia ja joutuisin aloittamaan koko pelin alusta koska kuolisin. Enpä sitten kuollutkaan, Sephiroth heitti veivinsä ja katosi.

// Varjolaisia pystyi muuten tappamaan osoittamalla kirkasta valoa näihin. Yhdessä kohtaa heiluinkin taikasauvan kanssa ja manasin "Odotum suojelius"ta tms., sitä millä karkoitetaan ankeuttajia, mutta en oikein onnistunut XD

Joo, ihan ihme uni. Alku oli kiva, lopussa olin ihan paniikissa [yritä sitä väistellä pienessä huoneessa Sephirothin miekkaa <__<'] XD

Näin vähän aikaa sitten myös sellaisen unen, jossa Barret hyökkäsi kimppuuni ja ampui, mutta osuikin Marleneen. Nostin pyssyn Barretin otsalle ja nauroin räkäisesti, painoin liipasinta ja kirosin samantien itseni alimpaan helvettiin; pyssy olikin tyhjä XD Barret ampui minua ja kaaduin maahan. Sitten Marlene nousi verisenä maasta, otti jonkun konekiväärin ja ampui Barretin. Ja olin tuossa unessa Turks, alunperin minun piti lähteä etsimään Vincentiä metästä, mut törmäsinkin Barretiin XD

Johha
11.12.2005, 17:31:10
Mä näin kerran unta että olin kotona ja sitten Auron tuli sinne ja sano et ne oli just tappelemassa Seymourin kanssa. Ja mä sitte kysyin no voititteko?Auron vaan mutis jotaki siinä ja sano ei voitettu. se tuli kuulemma vaan kahville.Se oli outo uni ja lyhytkin vielä. :shy:

^^Black-mage^^
11.12.2005, 17:44:02
Niitä on kyllä kertynyt finalin liika pelauksesta...esim kerran olin tidus,minun täytyi taistella suomeen hyökkääviä pahiksia vastaan..uni oli kylläkin minusta aika hyvä kun sain mätkiä vihulaasia..heh.. ;D

Eternium
11.12.2005, 20:04:32
Olen nähnyt. Tälläinen uni: Cloud kavereineen ovat vuoristossa. He saapuvat jonnekin ihme rotkolle, jossa seisoo Rufus. Rufus selittää heille jotain. Yhtäkkiä, jotain räjähtää, ja Rufus jää loukkuun jonkun pylvään päälle, jossa on kivikaiteita. Se nojaa niihin, mutta ne pettävät. Sitten, yhtäkkiä SEPHIROTH heittää suuren lohkareen Rufusta kohti. Rufus ottaa sen kiinni, mutta horjahtaa ja putoaa rotkoon... :eek: Olin pelannut seiskaa jostain klo 22.00 johonkin klo 2.00. Elikkä aika pakosti ne on tunkeutuneet uniin. Olen nähnyt joskus aikaisemmin, mutta en nyt vain muista, mitä niissä tapahtui.(anteeksi edellistä postiani)Ajatuksissani lähetin postin,ennekuin edes aloin sitä lähettään.)

Sitron
16.12.2005, 19:35:11
En oikeestaan nää kivoja unia kauheesti Final Fantasyista, mutta mulla on sillanen juttu että jos pelaan sitä just ennen ku meen nukkumaan niin luultavasti tulee jotain "ahdistusunia" eli sillasia et herään siihen ku joku Final Fantasy -kuva on mun mielessä ja sittten ahdistaa...

Itseasiassa tää on kyllä ongelmana pelasin mä sitten mitä tahansa...

hege
17.12.2005, 14:09:05
näin kerran unta että olin cloudin tuntematon kaksois veli ja että olin shinran ykkös kommando ja mut oli lähettety listimään cloud mutta sitten cloud palkas mut listimään shinran pressa sit unen lopussa vasta sain tietää että oon cloudin veli :enkeli: :shy:

godsavetheroope
18.12.2005, 11:01:54
juuh... kyllähän tällästä käy pitkän pelisession jälkeen. Kerrankin kun myöhään illalla nostin ukkojen leveleitä oikein urakalla nukkumaan mennessä filmi jäi pyörimään ja kun heräsin aloin unen pöpperössä pelaamaan niin ihmettelin miksi ukot oli niin pieni levelisiä. koko yön olin nähnyt että kehitän niitä ukkoja ;D

Astrall
18.12.2005, 12:00:12
Kun selasin tätä ketjun sivua niin aika spammilta näytti =) .Nonething personal...
Mutta sitten itse asiaan:
Kun sain FF7:kan niin taisin pelata vain midgardin ulkopuolelle ja näin unta että Cloud kuoli tippuessaan sieltä mako reaktorilta kirkkoon. Pelin juoni muuttui oudosti ja Tifasta tuli pääpahis.
Sitten Kymmenestä osasta näin unta, että Sin olisi ollut vaan joku illuusio joka vaan säikäyttää kaiken kuoleeksi. Sitten kun Tidus meinasi viimeistellä sinin niin Yuna rupeaa hakkaamaan Tidusia sillä sauvalla huutaen, että ei se ole tehnyt mitään pahaa... :P

Naskali
21.12.2005, 22:27:55
Näin kerran unta että ajelehdin milla Jovovichin kanssa lautalla jossakin joessa. Poliisivene pysäytti meidät ja vei Millan mieleisairaalaan. Menin tapaamaan häntä sinne, mutta suurten käänteiden jälkeen selvisikin että hän olikin terminaattori. Juoksin karkuun ja jouduin johonkin ihmeen ostoskeskukseen. Liuin liukuportaiden kaidetta pitkin alas ja yritin sulautua väkijoukkoon. Väki oli katsomassa Rikkunn, Yunan ja Tiduksen pitämää puhetta seikkailun vaaroista. Olin pollea ja moikkasin heitä koska olin kokenut heidän kanssaan suuria seikkailuja. Uneni jatkui tästäkin vielä, mutta FF:istä ei ollut mitään mukana joten en jaksa kertoa vaikka teitä miten kiinnostaisi.

Yunski
22.12.2005, 20:34:04
Tässä tuli yks toinen uni mieleen.
Se alkaa näin et, mä olin Cloud :huh: ja mä juoksin seitsemän kerroksista taloa ylöspäin Sephiroth perässäni ja hän huusi mulle että mä tapan sut (pelottavaa) sitten kun mä pääsin ylös niin päätin mennä hissillä takas alas ja sitten kun oli alhaalla, niin kuulin kun Sephy kirosi ylhäällä ja kuulin kun se juoksi kovaa vauhtia alaspäin. Mä nopeasti häippäsin ulos rakennuksesta ja sit mä taisin herätä. :D

vinyune
25.12.2005, 13:59:27
Olen nähnyt yhden unen, jossa juoksen ihmisten kokoisten arpakutioiden päällä koittaen samalla hyppiä jonnekkin korkeammalle ja korkeammalle. Minulla oli unessa hiuslenkki jonka otin päästäni ja yhtäkkiä Kimahri tulee ja alkaa jahtaamaan ja hyppimään perässäni haluten hiuslenkkini. Minä jousen henkeni edestä arpakutoilla ja koitan päästä Kimahria pakoon kun hän jahtaa minua. Melko painajainen.

Xionheat
29.12.2005, 14:29:25
ihan ihme uni tää kyllä on mutta...
tämä on ff X-2:sesta yuna on siinä, ja sit minä.
minä koitan pelastaa yunan äänen :eh: . leblanc on keksinyt ilkeän juoman joka varastaa äänen. mutta sitten lopuks mää pelastin sen jotenkin.

Arwie
3.2.2007, 12:54:31
Tyhmä tyttö nostaa ylös tyhmän ketjun kertoakseen tyhmästä Final Fantasy-unestaan - kaikki tämä vaiva vain modejen kiusaksi tietenkin.

Eli tää näki tässä vähän aikaa sitten oikeasti sen verran erikoista Final Fantasy-aiheista unta, että ikuistin sen päiväkirjani sivuille ja päätin päättää ikuistaa sen tännekin.

Uneni oli täynnä sekalaisia palasia, jotka eivät paljoakaan liittyneet toisiinsa - se alkoi siitä, että jollain myrskyisellä rannalla oli jokin bussipysäkiltä näyttävä härpäke, jonka päälle oli pinottu kasa kiviä. Kimahri seisoi tuon härpäkkeen viereltä, ja bussipysäkin ja pinottujen kivien välisessä tilassa oli loukussa ainakin Rikku ja Selviytyjien Lily(?) ja oletettavasti pelasin peliä, koska sitten ilmestyi ruutu, jossa kysyttiin keinoa selviytyä tilanteesta. Vaihtoehdot olivat 'Call for help' ja 'Swim away'. Painoin vaihtoehtoa 'Call for help' ja Kimahri syöksyi ikkunasta läpi johonkin läheiseen rantavahtitoimistoon ja ilmeisesti tappoi porukat siellä. Tämän enempää en tilanteesta nähnyt.

Seuraavaksi siirryttiin kaupunkimaisemiin, jonka jotenkin tiesin olevan Helsinki, vaikka kyseinen paikka ei näyttänyt Helsingiltä ollenkaan. Raunioita ja kreikkalaisia rakennuksia oli joka paikassa, ja fiilis oli kuin jokin Venetsian ja Serenan ja jonkin Karibianmeren rannan yhdistelmä - siellä oli busseja, jotka olivat renkaitaan myöten vedessä ja jotain putkia, joissa ihmiset liikkuivat uimarenkaissa päästäkseen paikasta toiseen, ja sitten oli jokin eksoottisen rannan näköinen paikka, jossa oli hirmu pelottavan näköisiä eksoottisia kaloja. Tuolla rannalla istui jossain rekassa olevassa riippumatossa Sora, joka päätti yllättäen lähteä veks ja sukelsi jonnekin hirmu suloiseen kääpiömaailmaan, jossa oli hirmu disneymäisiä rakennuksia ja Ihmemaan Liisa. Liisa pyysi Soraa menemään jonnekin ja Sora meni johonkin randomiin rakennukseen, jossa oli pahiksen näköisiä hevareita juonittelemassa jotain. Joku hevareista huomasi Soran, joka sukelsi karkuun johonkin veden täyttämään kellariin, josta löytyi mätäneviä hevareiden ruumiita ja natsilippu. Tämän enempää en tästäkään tilanteesta nähnyt.

Takaisin Vesihelsinkiin, jossa seurataan tällä kertaa Tidusta, joka on kadottanut rakkaansa (ei Yuna, vaan joku tyttö, joka näyttää Manaajan Reganilta). Tidus kyselee tästä tyttösestä joka paikasta, kunnes löytää jostain uskonnollisen pyhätön näköisestä paikasta miehen, joka kertoo tietävänsä, missä tämä neitonen on, ja vie Tiduksen johonkin huoratalon näköiseen paikkaan, jossa tästä tytöstä on juliste. Tidus tapaa tytön, mutta ilmenee, että tämä tyttö ei muista Tiduksesta mitään. Sitten tämä Tiduksen paikalle opastanut mies paljastuu joksikin seksikauppavärvääjäksi, joka ottaa Tiduksen vangiksi ja tämä joutuu orjaksi tähän samaan pornohuusholliin. Tämä jatkui vielä jotenkin ja sillä taisi olla jopa onnellinen loppu, mutta en kuollaksenikaan muista miten se meni. ;_;

Sitten miljöö taas vaihtuu, ja tällä kertaa siirrytään vanhojen FF:ien tunnelmaan johonkin bossitaisteluun, jota oli hyvin hämmentävää pelata. Tämä bossi oli jättiläis-Quina uimarenkaan kanssa, ja partyssani oli muistaakseni Zidane, Tifa, Locke ja Auron. Ennen kuin pääsin taistelemaan, eteeni avautui jokin ihme valikko, jossa oli kaikkien maailman maiden liput. Tässä valikossa ei kuitenkaan valittu pelin kieltä, vaan... pelin toimivuutta. Lippujen joukossa oli nimittäin vain muutamia lippuja, jotka sallivat pelin toimivuuden. Nuo liput on randomisoitu ja mikäli sattuu valitsemaan väärin, taistelutoiminnot menevät hulaahulaa eli toimivat miten sattuu ja peli on automaattisesti pilalla jo tässä vaiheessa. Jättiläis-Quina huitoo ihan hillittömästi damagea jo siinä vaiheessa, kun itse olen valitsemassa toimiiko peli vai ei. Eihän se tietenkään toimi, ja partyni kuolla kupsahtaa. Sitten tämän kuolleen partyn tilalle tupsahtaa toinen party, johon kuuluu Rikku, Yuna, Lenne ja Paine. Ilmeisesti homma toimi niin, että jos sattuu tuossa kohtaa tekemään väärän valinnan, party kuolee ja saa paremman, vähän helpommin käytettävän partyn tilalle.

Tytöt hihkuvat jotain epämääräistä ja taas eteeni avautuu sairas määrä komentoja, joista ei kukaan voi tajuta yhtään mitään. Avaan Rikkun valikon ja avaan sieltä tuurilla yhden valikon- ja eteeni avautuu jokin torimyymälä, jossa on kaikenlaisia ruokia, munia, kinkkua, tomaatteja, pizzaa ja niin edelleen. Valitsen kursorilla tomaatit ja vau- saan jopa ohjeita, miten homma toimii. "Throws a tomate shower at the enemy" tai jotain sinne päin. Painan kyseistä toimintoa iloisena siitä, että löydän edes jotain, mikä toimii. Rikku heittää vihollista tomaateilla ja saan aikaiseksi vähän damagea. Tyttöparty heittää ilmoille jotain ällöttävän kuuloista hurraa-huutoa, ja sitten seuraakin Yunan vuoro. Avaan tuon samaisen torimyymälän, ja kokeilen tällä kertaa painaa pizzasta. Yuna näyttää siltä, että aikoo tehdä jotain, mutta sitten peli puukkaa eteen ruudun, jossa lukee 'You only say that because it's a pizza' eikä mikään hahmoista suostu tekemään taas yhtään mitään millään komennolla.

Tässä kohtaa minä sitten heräänkin. Yritän epätoivoisesti nukahtaa jotta uni voisi jatkua, mutta ei onnistu. ;_; Harmin paikka, olisi kivaa pelata tuota peliä uudestaankin.

Sase
3.2.2007, 15:08:52
Nohg. Uni oli FFVII aiheinen, olin siinä "kameramies", eli oikeastaan vain katsoin sivusta. Sinänsä outoa, että unen "grafiikat" olivat FFVII tasoa :P

Elikkäs Cloud, Cid ja Tifa (eli normaali tiimini) oli menossa jonkun jääluolan läpi. Kävelivät siinä hetken ja sitten tuli joku iso pomovastus 0__o. Näytti ihan Master Quanilta (Quinan gurulta), ja sitten ne pieksi sitä vähän aikaa. Lopulta se teki jonkun FFX ultiman näköisen iskun lopussa ja... Siihen se loppuikin =/

Y.R.P
15.2.2007, 17:32:50
Oih.. niitä on liikaa. Pari esimerkkiä:
Auron oli yhessä unessa mun kaukainen isoisä. Se aina aamulla keitti kahvit ja paahto leivät. Sitte se vaa söi ja luki. Aika tylsää, eikö? ja sitten..
Tidus oli mun isoveli. se oli samanen tidus, mutta sen nimi oli Sami "sampiainen / Tidus". Sitte kaikki Yunat ja Rikkut ja örkit kävi meillä kyläilemässä ja söi minun kaukaisen isoisäni Auronin paahtamia leipiä. Mukavaa.

LuZu
15.2.2007, 18:29:58
Olen aika monesti nähnyt unta siitä että toimin Sepirothin alaisena tai toverina jollain isolla ja salaisella tehtävällä Shinralle yleensä olemme olleet vielä jossain Nibelheimin vuorilla ja reactorilla ja aina unen lopussa Sepi-setä yrittää tappaa minut. Kovin rauhallinen uni.

Keyblade Master Sora
23.2.2007, 8:44:01
On näitä tullut nähtyä.

Tosin ei niin paljon enää.
Esimerkiksi useissa joku kenet tunnen muuttuukin ihan lähellä FF-henkilöksi tai sitten elän tämän ja FF maailman sekoituksessa jossa FF-hahmot ovat hyviä tuttujani jne.

Eniten niitä tuli joskus kun pelaili vielä kahdeksaa tuntia päivässä.:enkeli:

Spirit
25.2.2007, 16:21:46
Notjaa olihan yksi uni.
Se meni jotenkin näin: Ensin olin Calm Landsissa veljeni kanssa. Me rakennettiin taloa. Sitten yhtääkkiä sinne tulee talvi ja menemme taloomme sisään. Sitten ulkopuolelle tulee karhuja ja yksi karhu tulee sisään.kuinkasollakkaan yksi kaverini isoisä tulee sinne mökkiin ampumaan karhun. sitten lähdin jouksemaan karkuun mutta eteeni tulee joku mölli joka syö minut. Rauhallisia nämä unet.;D

debtor
25.2.2007, 18:42:59
Kerran olen nähnyt yhden FF unen...

Siinä oli surullisen kuuluisa "nauru" -kohtaus FFX:stä...

Oli pelottavaa...

En muista juurikaan mitä sitä ennen tai sen jälkeen tapahtui, mutta olin tehnyt jotain (tyhmää?), ja Tidus alkaa "nauramaan" minulle..

Kai sen joutuu painajaiseksi laskemaan.

hege
25.2.2007, 18:44:27
oli mul yks joka sai mut miettii mitä oli käynnyt jos squal olisi kuollut finaalissa.... no kuminkin: se alkoi sil et mä katsoin kotivideoita valkokankaalta.(ne videot oli VIII) videot oli kaikki juhlista noin 2vuoden välein... no rinoa oli juttujen pääosassa:lovetus: toka vikas rinoa oli paksuna. no siten mä itse oli kuvaamassa juhlia ja rinoalla oli noin 2v vauva vierellä. no sit rinoa hihkas mulle et hakisin shelphien ja irvisen juhliin ja mä lähin hakee... kun pääsin niiden talon ovelle juttu muuttu ja oli kuin olisin pelaamassa ja siin zell juoksi mun isän huopa tossua pakoon(outooo) kallio kielekeellä se oli kuin siel vankilas 2cd alussa eli kaikki paikat näytti samalt. no sit zell pääs pakoon ja olin taas shelphien ja irvisen oven takana. koputin oveen ja noin 3 penska tuli avaa kysyin automaatisesti oliko vanhemat kotona ja se poika päästi mut sisään. siin sit oli pienet small talkit irvisen kaa ja se sanoi et ne oli jo vanlmiit lähtee juhliin. no kun tultiin takas juhliin rinoa juoksi vastaan ja halas kaikkii:lovetus: :lovetus: :lovetus: :lovetus: no sit mä heräsin ja teki mieli itkee :( :( :( :(

huom squalii ei näkyny misään et siit toi alku juttu tai jotaa

Megis
1.3.2007, 2:14:27
Kerran olin serkulla yötä ja olin just ennen ku menin niille pelannu FF7 ja lukenut eri foorumeilta huhuja ja sellaisia. Sitten lopulta alettiin nukkumaan. En ole ikinä saanut siellä nukuttua kunnolla. En saanut nytkään.

Unessa tuli kuva kun pelasin Final Fantasy seiskaa. Liikun Cloudilla, Barretilla ja Cidillä jossain lumisessa maisemassa. Sitten tuuperruin maahan. Jouduin johonkin luolaan ja lähdin sieltä uudelleen matkaan. Vähän ajan päästä näin Sephirothin. Se löi Cloudia ja jouduin takaisin luolaan. Sephiroth makasi maassa. Barret sanoi että häntä pitäisi auttaa. Cloud ja muut nostivat Sephirothin ja Sephiroth löi miekalla kaikkia. Lopulta Cloud ja muut heräsivät ja lähtivät jahtaamaan Sephirothia.

Sitten heräsin enkä saanut unta enään koko yönä. Luin 4 tuntia Aku Ankkaa kunnes menin kahville.

Amira
4.3.2007, 11:07:41
Joo. Ainoa jonka selvästi muistan oli kympistä nähty uni. Se oli todella pitkä, mutta sen ainoan kohdan jonka hyvin muistan on että ihan jostain eri paikasta yhtäkkiä oltiinkin minun huoneessani, jossa tällainen ihme luuranko mies kävi kimppuuni haulikon kanssa! Hypin ja juoksin ja väistelin. Olin muuten Tidus. Oli siellä ne kaikki muutkin, mutta hyvien sivuhenkilöiden tavoin he vain katsoivat kärsimystäni. Sitten päätin, että hyökkäys on paras puolustautuminen ja hyökkäsin äijän kimppuun! Siitähän seurasi kauhea painimatsi, minä alimmaisena. Ei, ei tässä ollut mitään pervoja taka-ajatuksia. Tyypillä oli kauheat mätänevät luuranko kasvot. En muista miten sen sitten päältäni iskin pois ja "tapoin", mutta niin tein. :D Sitten juoksin ulko-ovelle kauhealla hastella, koska aina ne pahikset vielä nousee ja hyökkää uudestaan. Kauhea kiire ja paniikki. Lulu hitaasti sipsuttaa perässä kaikessa rauhassa ja juuri kun ulko-ovelle pääsin niin ei hitto. Wakka jää sitomaan kenkiään! SITOMAAN SANDAALEITAAN!! Niissä ei ole nauhoja jumalaut. xD Ja sitten pompin ja panikoin siinä ja hoputin heppua kauheasti, ei äijä ottaa vain aikaansa ja kauhean kauan menee. Sitten pahis, joka on tietenkin herännyt henkiin ja tulossa taas kaikissa voimissaan, pujahtaa huoneestani heilutellen haulikkoaan minua kohden, jolloin kunnon sankarin tavoin haistatin muille peen ja juoksin ulos ovesta niin nopeasti kuin kerkesin. Ravasin rappuset alas ja juoksin ulos ja hullu äijä rupeaa ikkunasta minua ampumaan! XD Aaargh, en muista ampuiko se minut, tähän kuitenkin heräsin ja kun nukahdin uudestaan niin sitten oli jotain sotkua Shivan kanssa. Jaa-a, muistaisikin.

Pervoja unia minulla on myös ollut, tosin, niitä en muista eikä niissä hahmot koskaan omaa mitään muuta kuin pelkän ulkonäön pelihahmoilta. Heiii, fantasioidahan sitä saa. Nämä unet, mm. tuo mistä kerroin ylempänä, ovat olleet sellaisia joissa pystyn itse ohjaamaan ja ajattelemaan. Suurin osa unistani on.

Jartza92
9.3.2007, 12:48:30
Jpskus aikasemmin näitä tuli enemmänkii, mut kyllä vieläkii joskus harvoin...
Yleensä näen, että olen joku pelin päähenkilöistä(esim. Tidus)
ja sitten liikun kaikkien muiden tyypien kanssa oikeassa maailmassa ja annan turpaan kaikille jotka sitä kerjää... Hauskinta on se, että hahmot saatoivat sekoittua keskenään(esim. Sephiroth ja Yuna samassa paikassa).

Jubei
29.3.2007, 10:42:31
Onko kukaan nähnyt fearlessia? Se nimittäin liitettynä Vaaniin ja Peneloon oli aika pitkälti se mitä minä näin viimeyönä. Uni vaihteli siinä mielessä että välillä olin Vaan ja välilä katsoin häntä ulkopuolisen kuvakulmasta. Unessa Vaan ja penelo asuivat jossain kylässä, jossain kohtaa lähdin Vaanina kalastamaan ja yhtäkkiä tuli ihan sairas tuulenpuuska/myräkkä joka heitti minut toiselle puolelle merta jonhonkin hevonkuuseen. Siellä oli jotain japanilaisia tyyppejä ja rakennuksia, joista yhden talon joku ukko adobtoi minut. Hän lupasi viedä minut takaisin omaan kylääni jos maksan hänelle joko 400 000 usan dollaria, 280 000 Venäjän dollaria tai 700 000 giliä. o.O (Unessa tosiaan Venäjälläkin oli dollarit) Tässä kohtaa uni hämärtyi aika paljon, vuosia tuntui jokatapauksessa menevän ja vihdoin sain rahat kokoon paluumatkaan. Tämä kohta muistutti eniten Fearlessia, lähtiessäni kyläni oli ollut pieni kalastajakylä, nyt se oli suuri kaupunkin jossa oli paljon modernia tekniikkaa. Saavuin höyryjunalla paikalle, jossa minua vastaanottamassa oli suuri joukko, vaikka näin jälkeenpäin ajateltuna en ymmärrä että miksi. Penelo oli vaatetukseltaan muutunut aika paljolti Ashen näköiseksi. Lopuksi jauhettiin kyynelsilmäisiä kuulumisia joihin kuului hillitön seksisessio Penelon kanssa. :D