PDA

View Full Version : Mikä Anime hahmo olisit?

Crimson
20.10.2002, 10:26:00
Telläistä on jo kysytty FF:ien puolella, joten kysytäänpä nyt sitä täälläkin!
Eli siis mitä anime (mangat lasketaan nyt mukaan, en viitsinyt tätä tunkea tuohon otsikkoon) hahmoa kuvastat tai mikä hahmo olisit?

Itse muistutan jotenkin vain niin paljon Tenchi Muyon Ryokolta ja Love Hinan Shinobulta... ^^
Ja eräs täällä FFfinilläkin oleva henkilö (kyllä varmaan itsekkin tietää kuka) on sanonut, että minulla ja Marsin Reillä on näköä... Ja katin paskat mitään näytän siltä...

Ja jos nyt oikein muistan, ei tällaista topiccia ole ollut, neh?
Ja jos on ollut, niin antaa newbieitten kirjoittaa tähän ihan rauhassa...

AlkoTanko
20.10.2002, 11:47:05
Olisin Alucard (Hellsing), koska hän on idolini ja hän on aivan mahtava tyyppi. Pukeutuu tyylikkäästi ja omaa huippuluokan asenteen. Alucard rules!

Potri
20.10.2002, 12:08:30
Olisin kai Shinji Ikari.

Evangelion 01... lauch!!! =D =D =D

Muutenkin siis kai sopisin siihen rooliin ja tilanteeseen.

Onhan niitä muitakin hahmoja, joita voisin kuvitella olevani, mutta en kylläkään halua. :)

yksisiipi
21.10.2002, 13:36:09
Nojuu... tottakai Urashima Keitaro. Eipä sitä joka poika pääse niin hehkeiden neitosten (huom. lukumäärä ei hehkeys) luokse asustelemaan. :D Muuten on tyypillä hiukan liikaa noloja tilanteita... Mutta mikäs ettei.
Jos mangahahmotkin laskettaisiin olisin ehdottomasti Kaneda Akirasta.

Roakel
21.10.2002, 15:02:26
Niitä on oikeastaan aika vähän, mutta pitkän harkinnan jälkeen valitsin alucardin. Hän on jotenkin kummallinen ja mahtava, on vaikea selittää miksi olin juuri hän.

Archux
21.10.2002, 21:41:40
Ööh jep...taitaa olla taas yksi Keitaro täällä. Suurin osa anime-miehistä on vaan niiin omituisia että tuskin kukaan ihminen muistuttaisi heitä. Toki myös Ilpalazzo tulee mieleen mutta eivät minun "palvelijani" nyt sentään aivan noin lojaaleja ole *grin*.

Jos nyt saisin valita, niin eiköhän se olisi Kenshin :D

Redmage
22.10.2002, 11:31:57
No ensimmäisenä nyt mieleeni kyllä juolahti Inu-Yashasta Kagome... Luonteeltaan hän muistuttaa minua eniten, tai sitten Shippo.... ;D

muumuu
22.10.2002, 17:24:36
Pistit kyllä vaikean... :L
Mutta sanoisin että Fruits Basketin Yuki [meissä on sitä samaa feministisyyttä ^^;;] tai sitten ko. sarjan Ayamelta :))
Ollaan molemmat kiinalaisessa horoskoopissa kärmeksiä! :D Ja muutenkin samanlaisia... ^__^;;

Noirre
27.10.2002, 20:06:53
Luonteen puolesta, Kagome Inuyashasta on lähestulkoon täydellinen min ^_^ Ulkonäköä jos aletaan vertaamaan, sitten meneekin jo hankalammaksi...

Safir
27.10.2002, 22:49:49
Enköhän olisi tuosta Rurouni Kenshinistä tuo.. Koaruko sen nimi nyt oli. Ainakin kiivastun yhtä nopeasti ja herkästi kuin hän.
Tahi Akane sitten. Tuittupää minäkin olen. X)

mazzeneko
29.10.2002, 21:35:44
Ihan anime-hahmoa en kyllä osaa sanoa... ehkä Hideki Chobitsista olisi aika lähellä ulkonäöllisesti :D mutta muuten olisin anime-hahmona Kissa-bishounen. Luonteeltani tulen melko lähelle joko Keitaroa tai no, Hidekiä. (pervo tyyppi siis, NOSEBLEED!)

Velvet
30.10.2002, 17:20:26
Minä olisin Totoro. Sellainen jättimäinen möttiäinen jolla olisi suorastaan häikäisevä pepsodent hymy. Hmm. Tai ehkäpä olisin Xelloss... häh hää, sain persoonallisuus testistä Xelloksen. Mutta eii, en minä nyt niin ilkeä olisi.
Totoro, se olen minä.
Tai sitten se ihastuttavasti ilmeilevä kissabussi ^-^ Yatta!

Banjo_Bill
30.10.2002, 18:26:00
Ulkonäöltäni minä olisin varmaankin joku karmea hentai-lonkero-hirviö, mutta luonteeltani olisin.... vaikka Ashitaka, Mononoke Himesta (niin rauhallinen ja jatkuvasti tilanteen herra).
Piilevänä piirteenä Shinji Ikari sopisi myös (angsti nuorukainen).
Jos pitäisi valita nainen, niin valitsisin luultavasti Princess Kushanan Nausicaä:sta (niin kylmän viileä, sotilaallinen, välittää ennenkaikkea miehistöstään)

Khazar
30.10.2002, 19:45:24
Hmnjaa. Katsokaa pahasti tai älkää, mutta olisin Miroku Inu-Yashasta (eieiei, en minä ihan niin pervo ole, mutta kaikki tulevat kertomaan syntinsä minulle..? "Isä Khazar auttaa kaikkia"). Luonteeltani voisin kylläkin olla Rei Ayanami (NGE). Kukaan ei herättäisi huomiota sellaisen luonteen omaavaan henkilöön koulussani.

Mikey
31.10.2002, 12:35:03
Mun tyttöystäväni sanoi että näytän aivan Ninja scrollin juubeilta... O.o??? Naaanioo??!!

En mä voisi näyttää siltä... se on aivan liian pitkä ja sillä on pitkät hiukset... mä taas oon lyhyt ja lyhyet hiukset (ajattelin kyllä kasvattaa niitä)...

Olen jotain 170 cm pitkä ja olen meidän perheen PISIN!!!... -_-'''

Mutta mikä olisin... Ihan varmasti INU YASHA!!!

K-chan
3.11.2002, 0:02:50
Luonteeltani muistutan Sailor Moonin Bunnya (itken helposti) tai sitten Inu Yashan Kagomea (lyhyt tempperamentti, mutta välittää kuitenkin) Ulkonäöllisesti liikkuisin varmasti Rayearthin Fuun tai Vampire princess Miyun tasolla..Tai sitten olisi Gravitationin Ryuichi aina värittämässä värikynillä ja pukeutumassa kaniasusteisiin keskellä kirkasta päivää.. ;D

LizzieFox
5.11.2002, 10:40:14
Olisin varmasti hopea nuoli vaikka se onkin koira.
Minulla ja sillä on samanlainen luonne enkä keksi mitään muuta anime hahmoa joka muistuttaisi minua niin luonteeltaan.Ja muuetenkin olen aika koira..*hih*
Tykkään jos minua rapsuttaa selästä..:)

Dagger
6.11.2002, 20:29:04
Kysytäänkö nyt kuka animehahmo olisin..

Niin kuin kuka haluaisin että olen, vai että ketä eniten muistuttaisin? Varmaan myös paljon vaikuttaa tuo mihin maailmaan hahmo sijoittuu ja kenen kanssa mahdollinen romanssi olisi. Ennemmin olisin vaikka yhden viikon jonain hahmona. Aika hankala kysymys lopulta..

Noh, mitä nyt äkkiä mieleen tulee niin voisi olla omalla tavallaan hauska sekä kamala olla Miyuki-chan Miyuki-chan In Wonderlandista. Repikää siitä.

Ryuudo
9.11.2002, 19:45:19
Boogiepop ehdottomasti. Aivan mahtava ase hänellä! Tai sitten haluaisin olla Keitaro Urashima. :D

The White Mage
13.11.2002, 14:16:00
En hirveästi muista ketään Anime hahmoa, mutta Oh My Goddess- kirja sarjan( josta on tehty myös elokuva tietojeni mukaan)henkilöistä olisin varmaan Belldandy..En muistuta ulkonäöltä tai luonteeltani Belldandya mutta hän on hyvin kaunis ja paljon kivempi kuin siskonsa tai ainakin Urd on sellainen josta en tykkää..Kolmatta en muista, jos joku muistaa muistuttakaa minuakin kiitos :)

Dagger
16.11.2002, 0:03:34
Originally posted by The White Mage
Kolmatta en muista, jos joku muistaa muistuttakaa minuakin kiitos :)
Skuld. Se kaikista nuorin, mustat hiukset, pitää jäätelöstä ja koneiden rakentamisesta. Tappelee aina Urdin kanssa ja hänen voimansa ovat kirjoittaa sana "Fool" jonkun ihmisen naamaan. (Ei kynällä, vaan ihan huutaa "You big dummy! ja jotenkin tämän toisen henkilön naamaan ilmestyy ne sanat).

..Tuossa oli tuollainen lyhyt kuvaus/muistutus Skuldista.

Ra
16.11.2002, 0:46:00
Totoro tai Yatta :D: Ne on kuuleimmat ever. Tai sitten Alucard \o/, koska se on paras kaikista ja se on niin mahtava. Musta tulee ainakin isona alucard.

Raziel86
16.11.2002, 12:53:57
hmm, luonteeltani muistutan Shinjiä NGE:stä mutta kyllä mä Genjiäkin joten kuten muistutan... Sitten olisi, Genma Saotome ulkonäköni ja muidenkin asioiden takia. Mutta jos paras niin se olisi tuo Shinji. muistutan sitä persoonallisesti kokonaan. Olen yhtä naiivi kuin hän, olen kaikkea mitä hän on...Ja ehkä enemmän.. ;D
I musn't run away...
I musn't run away...
I musn't run away...

Ultimate atakki
16.11.2002, 18:43:11
FF: Unlimitedin Kaze. Se on jotenkin "siisti" tyyppi ja semmone jänskä. En nyt osaa selittää

Z-e-r-o
16.11.2002, 20:56:53
Vash the Stampede!!!! LoVe&PeAcE !!!! LoVe&PeAcE !!!! LoVe&PeAcE !!!! LoVe&PeAcE !!!! LoVe&PeAcE !!!!

Hiunut arvet.... ja muutenkin. (minulla on Fetissi Robottikäsiin ^^)

Eltsi
25.11.2002, 19:59:16
.

Goljatt
26.11.2002, 22:58:21
Mä olisin ehdottomasti Devil May Cry:n se pää hahmo joka heiluttelee niit sen pistoolei ja miekkaansa, teurastaen erillaisii hirvityksii :D Siit jätkäst tulee iha mielee FF VII:n Vincent joka on kans tosi hieno hahmo olla olemassa, mut mun mielest sillä on iha liikaa vuoro puhelua siin pelis :P (sarkasmia) Mä muutenki tykkään semmosist hahmoist jotka on sillee vähän "synkkii ja mysteerisii"

Seyana
29.11.2002, 7:45:39
Shippo-chan^_________^. Inuyashasta siis.
En ole vielä mitenkään älyttömästi animea nähnyt tai harrastanut, mutta tähän mennessä tutuiksi tulleista hahmoista Shippo. Olen itsekin sellainen vähän lapsellinen ja ärsyttävä.
Shippon erikoiskyky on kiva, ja se häntä ihku^^.

Jaguar
4.12.2002, 11:53:08
Mä oisin varmasti Urashima Keitarouuuuuu!!!!!
Mä aina nolaan itteni just niinku Urashima!

Frodo
12.12.2002, 15:41:09
D. Minäkin haluan elää ikuisesti ja jutella kädelleni. Ötöjen pieksentä tulee bonuksena.

BodyHammer
12.12.2002, 20:51:42
Hmmm... tätä täytyy ihan miettiä.
Anime hahmo joka haluaisin olla on kyllä Alucard se on niin pirun kova jätkä.
Mutta omasta mielestäni olen samanlainen kuin Scryedin Kazuma. Me olemme kummatkin yhtä äkkipikaisia :P
Unohtu tuo Gatts berserkistä aivan uskomattoman karu jätkä

Rude
2.1.2003, 1:52:53
Kyllä se varmaan Urashima Keitaro olisi.
Tai no jos nyt aivan tarkkaan ajatellaan, niin Trigun-sarjan Kuroneko-sama ;D
Kuulostaako tutulta? Hän oli se joka jaksossa hetken aikaa esiintyvä isosilmäinen kissa, kawaii ^^

Jen
4.1.2003, 13:27:15
Ummm, mä olisin varmaan Kaoru Flame of Recca:sta, ku me ollaan niin samanlaisia siitä luonteen puolelta. :D
:huh: Muuten, onks kukaan tääll nähny yhtään Flame of Reccaa? (Alkuperäinen nimi Recca No Honoo) Vai ooks mä ainoo? En kai...

Tiituli
8.1.2003, 12:43:02
No itse on vähän niikuin Milly Thompson (siis älyltään.....) Mutta sydämeltään on Kagome....(siis hermostuu ja suuttuu ihan pisteen nopeasti mutta ei ole pitkävihainen....) Mutta sielultaan on kuin Wolfwood.....(....siis ei rakasta ehkä lapsia mutta ei halua kenenkään kärsivän ja osaa itsepuollustusta....)

Velvet
9.1.2003, 15:04:03
Minä animehahmona.

Hmmmm. Jos nyt kysyttäisiin kuka minä haluaisin olla, niin tietty olisin Totoron kissabussi! Son niin ihana kun se virnuilee silleen "Bweeeee..." ja sitten sillä on sellaiset jumalattoman metkat jalat *.*
Ah, kuulostan jälleen hiukan psykopaatilta. Kumma juttu.
Kissabussi on rautaa.
Tai sitten olisin itse Totoro. Sillä oli aivan ihana nenä ja kauhian iso suu. Muistuttaisi minua (vaikka miun nenä onkin oikea kärsien kuningatar).

Justen
11.1.2003, 21:35:14
Um... kysymyshän on se millainen HALUAISIN, olla mutta aloitetaanpa nyt kaiken uhallakin siltä, miltä minusta tuntuu, että olen. Nimittäin se tyttöjen dissaama nörttihahmo, jolla on (epä)onni elää likkojen keskellä. Esim. Onegai Teacher, Love Hina, Ai Yori Aoshi, Ah! My Goddess jne. En viitsi pistää nimeä koska tyyppi on animessa sen verran yleinen (käytännöllisesti jokaisessa komediasarjassa vähintään sivuosassa), ja hiustyyliä lukuunottamatta jätkä on aina sama, likinäköinen ja hiukan kömpelö, IQ siinä keskiarvon paikkeilla, mutta hellyttävä ja ymmärtävä jätkä. Tai jotain.

Mutta mikä olisin? Umm.. kuten aika moni muukin täällä, mielipide taitaa olla niissä pitkissä mystisissä tyypeissä tyyliin D, Alucard ja Vash. Mutta koska haluan olla erillainen, ja omata uskomattoman onnen jolla ei ole mitään tekemistä kyvyn kanssa, valitsen

Kapteeni Justin Uetin Tylorin, ikä 20. Olisin hiukka kivaa hallita täydellinen suostuttelutaito ja onni jonka ansiosta mistään ei tarvitse huolehtia. Eikä se mielenlaatukaan pahaksi olisi....

Suzaku
12.1.2003, 9:33:23
En nyt ihan varma ole, mutta luonteeltani olisin aika paljon samanlainen, kuin Fruits Basketin Ayame. Toisaalta taas olisin myös hieman samanlainen, kuin Kyou tai Hatsuharu tuosta samaisesta animesta. Myös Fushigi Yuugin Tasuki on aika samaa luokkaa... Mutta jos ulkonäön kannalta katsotaan, niin sitten menee vaikeaksi.

Clawlynna
15.1.2003, 12:36:15
No, jos kysytään kuka haluaisin olla niin vastaus olisi luultavasti Gundam Wing:in Lucrezia Noin...haluaisin elää yhtä mielenkiintoista elämää ja olla yhtä viisas ja kylmähermoinen =)
Tai sitten Ninja scroll:in Kagero...miksei ninja voisi olla ammatti siinä missä muutkin :bored:

jackman
15.1.2003, 15:07:40
Pet Shop of Horrorsin Count D. Niinkin eksoottisen eläinkaupan pitäminen Chinatownissa ei olisi hullumpi homma. Mielestäni loistavimpia hahmoja mitä tiedän.

happosai
18.1.2003, 0:39:38
mikä animehahmo.. Luultavasti Ranmasta tulee koska en tällä hetkellä ole muita animeja nähnyt. Tai NGE:tä olen nähnyt vain ekan jakson kun ei oikeen pelannu.. Mutta sitten itse asiaan. Eli olisin varmaan Ranma. Tai Ryoga silloin kun se on possu :D se on niin söpön näköinen. Mutta sillä on huono suuntavaisto. Ja jos pitää perustella, niin en tiedä. Ranma on niin.. niin.. Hyvä jätkä. Tai toisaalta voisin olla vaikka se pingviini NGE:stä :D

Deux
20.1.2003, 11:51:25
Varoitus; ne ketkä EIvät ole lukeneet/katsoneet Ranma 1/2:sta eivät välttämättä tajua mistä puhun.

Olen varmaankin Akane Ranma 1/2:sta :D . Se vaan jotenkin on niinkuin minä (suuttuisin juu, mutta en sentään löisi ketään). Tulisielu, hyvässä ja pahassa. Minäkin varmaan reagoisin samallalailla kuin hän. Siksi varmaan onkin niin hauska lukea kyseistä magaa ^^, pääsee samaistumaan. En kyllä tiedä.... en ole yhtä "suosittu" kuin se koulussa. Mutta pidän Akanea aika samanlaisena kuin minä (en kumminkaan ole väkivaltainen). Akane on myös lojaali Ranmalle vaikka se ottaakin Akanea useimmin päähän.

Mutta eikö ihmiset halua nähdä itsensä parempana kuin ovatkaan? Ainakin minä haluan ^.~

Mutta osaan kyllä uida paremmin enkä ole sentään niin huono kokki ^__^

edit// tässäpä kuva Tendon sisaruksista (Akane on heti ensimmäisenä)
http://www.eurodatabank.com/links/immagini/ranma.gif

Lumi
21.1.2003, 12:46:16
Kari Koski Superperheestä! siinä oli lyhyt ja ytimekäs, mutta koko leffa on niin huvittava, että pakkohan sitä olisi Karin päähän päästävä

Tosin kyllä Ranma 1/2'sta se hemmo, jolla löytyy koko hackmanin veitsisarja hihoistansa, olisi karu kokemus kanssa :)

Shuichi
25.1.2003, 20:40:00
Hmm.. ulkonäöltä (ja luonteelta)muistutan ystävieni mukaan sekä Gundam Wingin Quatrea että Digimonin Koshiroa. :) (Miten niin minä muka muistutan kaikkein eniten jätkiä?!) Plus sitten vielä luoteeni on TÄYSIN samanlainen kuin Nadesicon Yurikalla. (nainen, onneksi) :D Ja olen myös ajoittain kuin Gravitationin Shuichi.. ^^ Tai Ryuichi. Ja osaan olla myös kuin Tohma. (Tohmispehmis ^^) Tohman takki rulz.

rei-kan-tan-tei
6.2.2003, 21:50:15
Tarkennetaan hieman, mäkin haluan olla Kari Koski Super Perheestä, mutta japanilaisesta versiosta, eli Kyousuke Kasuga.

Kimagure Orange Road rulettaa.

Tai sitten olisin Il Palazzo Heppoko Jikken no Animation Excel Sagasta, tai Rumbold VS Kishi Ramune & 40 Freshistä ^_^

Zarin
10.2.2003, 14:30:23
Tein kerran erään anime-hahmo testin, jonka mukaan olen Ash Pokémonista :ooh: No, kaipa sitten kun en itse enemmän osuvaa keksi.

SDNKorento
25.3.2003, 18:36:04
Jostain syystä haluan olla Mononoke Himen päähenkilö. (Nimeä en muista---> liian monimutkainen :eh: ) Olisi kiva ratsastaa jollain antiloopilla keskellä todella kaunista feodaali japanin luontoa. Ja lisäksi päähenkilön ase...mmm....se on ihan asia erikseen :D . Sen voin sanoa että tyylikäs ja kätevä.

Dae
27.3.2003, 12:40:39
Hmm... varmaankin mieluiten Kaze ff:unlimitedista(tyyli mies).. Shigure fruits basketista on myos mahdollisuus... Krim(vai Kurim) hack signista... ja tietenkin ylityyli Auron :D

Mauler
28.3.2003, 15:39:53
Gatts Berserkistä, ehdottomasti. Vahva, lojaali, taisteluntahtoinen ja voittamaton persoona. Kuten itsekkin olen, tai ainakin tahtoisin olevani...

Jubar
29.3.2003, 16:07:41
Alkujaan kirjoittanut drgonfly
Jostain syystä haluan olla Mononoke Himen päähenkilö. (Nimeä en muista---> liian monimutkainen :eh: ) Olisi kiva ratsastaa jollain antiloopilla keskellä todella kaunista feodaali japanin luontoa. Ja lisäksi päähenkilön ase...mmm....se on ihan asia erikseen :D . Sen voin sanoa että tyylikäs ja kätevä. Tarkoitat varmaankin Ashitakaa.

Minä haluaisin olla jompikumpi Tonari no Totoron päähenkilöistä, Satsuki tai Mei. En juurikaan muistuta kumpaakaan heistä ulkonäöllisesti tai muutenkaan, en ole edes tyttö kuten he, mutta olisi niin upeaa tavata Totoro ja Neko bus ja omistaa heidän kaltaisiaan salaisia ystäviä. :D

ceeb
29.3.2003, 17:25:49
Miksi kukaan valitsisi ketään muuta kuin Alucardia. Täysin voittamaton megavampyyriverenlupsuttaja joka nuijii kuihtuneet jumalatkin pois tieltään. Hei, tekisin mitä vaan saadaksení muuttua silmäpuuroksi kiitos.
Oi ja toinen samasta sarjasta, mielipuolisen naurun omaava Andersson. Sekopäisyydellä ei ole rajoja. Kuolemattomuutta tavoitellaan.

Naruto on myös lähellä tätä valintaa. Hyperaktiivinen tuleva kovanluokan shinobi. Otetaan tästäkin vielä yksi samasta sarjasta, Sasuke. Erittäin tyylikäs ja itsekeskeinen hahmo "evvk-asenteellaan" + Sharingan.

Gabriel
29.3.2003, 19:14:23
Ehdottomasti Kakashi. :) Yksi tyylikkäimpiä koskaan näkemiäni hahmoja ja muutenkin asenne-tyyppi. Lisäksi Kakashilla on myös omalaatuista karismaa ja hänen melko harvinainen ja käsittääkseni tahatonkin huumorinsa (minut on ainakin saanut nauramaan) on vetoava.

+ tietenkin Sharingan. :D

Shinomori
14.4.2003, 17:49:03
:D .... ööhh. omasta mielestäni Keitaro Urashima. Ainakin teen yhtä paljon kaikkea tyhmää!

Afrox
24.4.2003, 19:18:21
Luonteesta tulee ehkä eniten mieleen Naruto :eh: ,koska hänellä on samanlaisia piirteitä.
Ulkonäötä taas samurai deeper kyon migeira vaikka huomasin näyttäväni häneltä vasta kun pistin tyyliin ninja huivin suulle.
Kakashi olisi kaikista hahmoista kyllä kovin.

animar
27.4.2003, 1:31:58
ketä muistutan... heti ekana tulee mieleen Shindou Shuichi mutta shuichi onkin minun idolini :D. (ja eri sukupuolta)
Tokana tulee mieleen Love Hinan Kitsune. tiedä syytä en, mutta jotain samaa siinä on kuin minussa.

Redmage
28.4.2003, 14:57:34
eeh, voisin sanovani olevani Gravitationin K-the only one and real manager!!!
Guaah, niin minä! Rakastan potkia ovia sisään... ^^;;

Tai sitten Kenshinissäkin olisi pieniä osia... OROOOO.....!!!

Tai sitten Yami no Matsuein Tsuzuki Asato!!! I LoooooVe sweeeets....!!! Lempeä, huolehtivainen... *kikatusta*

Janzku86
28.4.2003, 21:16:20
No jos tahtoisisin olla joku shinobi(ninja) anime hahmo, niin se olisi joko Naruto taikka Sasuke. Syitä en rupea kirjoittelemaan, koska se saattaisi spoilata aivan liikaa sitä sarjaa.(Naruto).
Luonteeltani olisisin Naruto eli jääräpää, joka ei luovuta koskaan.

Mutta jos en olisikaan shinobi, niin silloin olisin FFU:sta Kureki Kaze (Black Wind), koska se on siisti ja ei puhu turhia.
Taikka Shiroi Kumo (White Cloud), mutta syytä en tiedä.

Edit: Anteeksi tuo shinobi käännösvirhe, sillä shinobi tarkoittaa vakoojaa, mutta sitä silti voidaan käyttää ninjan kutsumisessa.

Yose
30.4.2003, 20:15:59
No minä varmaankin olisin varmaankin Pokemonin Ash, koska ehkä ihan minimaalisesti näytän siltä, ja olen sen oloinen.

Illuusia
2.5.2003, 20:11:17
Minä olisin Nana Osaka, Nana-mangasta... Meissä on itse asiassa jossain määrin samaa näköä, ainakin hiustyyli matchaa... ^^
*vilkaisee avataria* Nanalla on oma tyyli kaiken suhteen: miesten, vaatteiden jne. Vähän niin kuin minulla.

sasu
3.5.2003, 11:44:17
Olisin varmaankin Hopeanuolesta se Ross.

Silloin kun olin paljon nuorempi leikimme aian välillä hopeanuolta ja minä halusin aina olla Ross.

niten
3.5.2003, 14:09:52
No ehdottamasti olisin Mugen no Juninin Manji! Viriili mies joka tietää mihin tikkunsa pistää ja osaa silpoa porukkaa siihen malliin että ******!!!! :)

Roleplayer
5.5.2003, 19:19:05
Tähän on kutakuinkin helppo vastata...Mieluiten olisin joko Vas the Stampede(Trigun) ´Tai Alucard(Hellsing) kummatkin omaavat tyylikkäät vaatteet ja ovat muutenkin todella "persoonallisia" tyyppejä :P(Tai no jaa.. ) :ooh:

Ken_Masters
9.5.2003, 17:03:40
Minä olisin tietenkin....arvaa, Akuma (Gouki) Street Fighter V:stä No en nyt sentään olisin tietenkin Ken Masters Street Fighter V:stä. Hän on mielestäni kaikkein paras peli ja anime/manga hahmo mitä on! Hän pitää siisteistä autoista (niinkuin minäkin) ja hevymusasta (niinkuin minäkin) ja Taistelulajeista (niinkuin minäkin) sekä hän on blondi (niinkuin minäkin...) :eh:
Kaikenlisäksi tässä Anime leffassa hän menee naimisiin Elizian kanssa Tyttö kuvassa. Mitä minäkö pakkomielteinen, pah! Eihän siinä ole mitään muuta kuin, että koko elämäni vain perustuu tälle hahmolle...

Gakuto-seme
14.5.2003, 10:59:19
Olisin varmaankin... Gundam Wingin Heero Yuy!! Tai Duo Maxwell. Mutta kuitenkin. Heero rulz! Haluaisin ehdottomasti olla se tai sitten... *mietiskelee kaikkia anime-sarjoja* Ayashi No Ceres-sarjan Tooya. Paitsi se kuolee.

Uber Weapon
16.5.2003, 9:01:26
Mutenrooshi Dragon Ballista! Olen aika varma muuttuvani juuri sellaiseksi vanhana... En siin voimiltani mutta persoonaltani. Olen ihan varma että minusta tulee sellainen Dirty-Old-Man.

Dezibeli
20.5.2003, 19:56:12
Olisin ehdottomasti Shampoo (Ranma ½), koska se on mun mielestä hauska tyyppi, joka rökittää milloin ketäkin. Kuulostaa ihan multa, no melkein! ;)

Mun on aika hankala valita muita hahmoja, koska olen lukenut tosi vähän mangasarjakuvia.
En ole lukenut muuta mangaa kuin vain nämä:
Ranma ½ (mun lemppari!)
Maison Ikkoku (ihku sarjakuva)
Akira (1-6 asti se oli hyvä, hiukan masentava, sitten se yllättäen sekosi täysin)
Mai the psychic girl (järkyttävän surkea tekele)

meresger
21.5.2003, 9:43:28
No olen saanut kuulla olevani Inu-Yashan Kagomen tai Kikyon näköinen, mutta ehkä luonteeseeni sopisi parhaiten samaisen sarjan Shippo. Hieman pelokas aina välillä... :eh: No kuitenkin, löytyy niitä varmaan muitakin kuten Naruton Sakura. Mut jos itse saisi päättää niin en olis mikään näistä kolmesta vaan olisin Inu-Yasha Sesshomaru

Pay Gried
10.2.2004, 16:13:07
Krääh! Tulipas lyhyt viesti.

wad3
10.2.2004, 16:26:21
No mä oisin Gaara tai Orochimaru (Naruto). Gaara, koska se on niin siistin näkönen (kuvani) ;) ja Orochimaru, koska sil on niin komee ääni =D. (toinen kuvani)

Miyuki
11.2.2004, 17:47:18
Luultavasti Seilor Moonista tuttu Jupiter. Näytän ulkonäöltä häneltä aika paljon ja luonnekin on vihaisena samanlainen. Muita anime hahmoja en muistuta mielestäni yhtään.

Rune
11.2.2004, 19:48:40
Osaka Osakaa! Ainakin väsyneenä, kuten tänään. Ensin ajatus kulkee 'hieman' hitaasti (Peetu, peetu? ...peetu? -mmm, häh? =)) ja sitten myöhemmin olen enemmänkin Tomo chan. Tai jotain vastaavaa, tänäänkin oli viimeisen saksan tunnin jälkeen sellaista että itkettää. Kaverin kanssa nauretaan ihan ilman syytä lattialla vatsaa pidellen. Vaikka ei tuo Tomoa ollutkaan, yhtä kovaäänistä ehkä. ;D Mutta Osaka on aika pop.

OmniWepon
12.2.2004, 20:12:09
Olisin Vegeta tai Goku DragonBallZ:stä
ja hopeanuolesta itse hopeanuoli :D

vegeta on aikaminun laiseni.haluaa aina olla paras ja vahvin porukasta.ja vegeta on tosi chool :tultamunille:

Merya
17.2.2004, 8:27:50
Min oisin joko Totoron Mei tai sitten Henkien kätkemän Chihiro. Mei muistuttaa minua pikkuisena, joten ehkä siinä mielessä enemmän Mei kuin Chihiro. Chihiro taas ajautuu kaikenlaisiin vaikeuksiin, samalla tavalla kuten minä ^^

Nostrovia
17.2.2004, 9:48:54
En näytä varmaan miltään anime hahmolta, mutta haluaisin olla FFU:n Shiroi Kumo, kun sillä on sarvet ja siisti maski, Kazekin olis kiva olla kun sillä on demon gun :D

Amaterasu
17.2.2004, 20:50:15
Ulkonäoltä en muistuta juuri ketään (kuinka perus suomalainen tytön tyllerö voisikaan?)... mutta niitä pelottavia samankaltaisia luonteen piirteitä löytyy mm. ilkeältä enkunopettajalta Tanizaki Yukarilta (Azumanga Daioh, tosin en kännää vapaa-ajalla), hulluina aikoina muistutan lähinnä Exceliä (Excel Saga) ja ilkeä sanoa; joskus saatan vaikuttaa Inolta (Ino pig xD from Naruto).
Apeus ei kauheasti kuulu minun näkyviin luonteenpiirteisiini, enkä usein ole niin kovin vihainenkaan (hyvä niin, saattaisin heittäytyä yllättävän väkivaltaiseksi xP).... so so... nämä hullummat hahmot kuvastavat minua oikein mainiosti. Tosin, minussa nyt sitä piilevää cooliuttakin on.... ... ... nääh.

Zeratul
18.2.2004, 2:32:47
Siitä onkin pitkä aika kun viimeksi tänne jotain kirjoitin...tjaah.

Varmaankin luonteen perusteella olisin Chrno Crusaden ... Chrono! Sellainen ulospäin näkyvä iloisuus ja pirteys, sisällä taas nukkuva demoni joka välillä heräilee ;D

No ulkonäön perusteella ei ole epäilystäkään, se olisi sitten Totoro.

:eh:

Jarkkopekka
18.2.2004, 12:51:22
Nyt vasta tajusin, että Rock Lee, en välttämättä ihan treenaisi 1500 potkua jos en saisi 1000 punnerrusta koska en saanut 800 vatsalihasta joka johtui siitä, etten saanut 500 kyykkyä. Siis kukaan tässä maailmassa ei välttämättä ole sellainen työmyyrä, mutta luonteelta. Kunnianhimoinen, levoton, innokas oppimaan uutta, ns. outo hyvällä mielellä ja kuuluu kunnianhimoon tai ei, tahdon näyttää, että työllä voi tulla vahvemmaksi. Ulkoisesti ei niinkään mitään. Kenellä on pottahiukset, pyöreät silmät, vihreät vaatteet ja jättilaismäiset kulmikkaat kulmakarvat? :huh: Tietenkin Gai-Senseilla. Mutta tarkoitin oikeaa elämää :) Lee saa sanomillaan asioilla tuntemaan itsensä väheksytyksi ja niin saan minäkin. Gai-Sensei on siinä vielä enemmän edellä. Eli, luulisin, että Rock Lee.

Edit: Siis, niille jotka eivät tiedä, Rock Lee on Naruto - sarjasta.

Kirishin
19.2.2004, 15:19:11
Ensimmäisenä tuli mieleen Naruton Hyuga Hinata. Olen usein hiljainen ja ujo, mutta tutussa/puolitutussa porukassa olen aivan eri.
Sitten tuli mieleen Hopeanuolen Akatora ^^;; Se vain tuli mieleen, haluan vain olla punainen, fiksu ja raidallinen koira, mutta... ei ihan.
Orochimaru olisin ihan ilman syytä, paitsi se on vain siisti tyyppi.

Mutta kaikesta huolimatta olisin Hinata, se vain on niin!

Sepeh
19.2.2004, 18:15:11
Ulkonäöltä näytin ainakin joskus Hikaru no Go:n Hikarulta. Nykyään on tullut ruskeat hiukset, niin en ole enään kovinkaan paljon hänen kaltaisensa. Luonteesta en osaa valita ketään. Kuitenkin on hahmoja jotka haluaisin olla.

Little Chocobo
25.2.2004, 14:54:43
Saattaisinpa olla Fullmetal Alchemistin Edward näin niinku luonteeltani.

Ulkonäöltäni läimmäksi varmaan osuisi Naruton Ten Ten. Silmälasit pois ja hiukset tummemmaksi niin tadaa!

Kyo
29.2.2004, 13:28:36
Pistitpä pahan... Ehkä Fruits Basketin Tohru Honda. Niin kiltti, avulias, ja suloinen. Kaikkea mitä minä en ole :eh: Tosin ehkä pääsyy on, että Tohru saa asua bishojen, Yukin ja Kyoun, kanssa samassa talossa. Tohru on muutenkin niin hyväsydäminen.

Minua ei oikeastaan muistuta mikään, ainakaan ei tule mitään mieleen. Jos muistutan vähän kaikkia? :bored: Jos tarkemmin miettii niin kyllä minä joitain tapoja olen omaksunut joiltain anime hemmoilta...Tiedä häntä =D

Ninjor
1.3.2004, 23:46:02
Ehkä eniten itseäni muistuttaa Narutosta tuttu Shikamaru. Olen laiska ja turhaannun helposti. Minua on myös vaikea saada tekemään mitään, varsinkaan sellaista mistä en itse hyötyisi.

Pilviä tosin harvemmin jään ihailemaan..

Prinsessa Garnet
9.3.2004, 10:37:18
Luonteeltani olisin ehkä Naruton Sakura. Suutun ainakin yhtä helposti. Ja ulkonäöltä....öö.....en oikeastaan ole ihan varma.

pmhoa
13.3.2004, 19:28:29
Gogeta!!Tietenkin Goketa!! :D......miksi?
hmmnnnnn........mul on aina julkisissa paikoissa aina samanlainen ilme ku Goketalla,en tieda miksi mut kaverit ja muut sanovat et mul on aina vihainen ilme.... =)

GOKETA ON PARAS!!!!!!

OmniWepon
14.3.2004, 14:53:21
Mä oliosin MajinVegeta.olisin aina vihainen ja suuttuisin helposti.
kun jokin kaveri tulee mulle haukkuun päin naamaa niin se lentäis ikkunasta pihalle ja perään ampuisin FINALFLASH ja sitten tekisin ouluhun BIG BAM ATTACK! ja sit oiskin kivaa :D

Mouse
16.3.2004, 11:08:20
Min haluasin olla Princess Tutun Ahiru. Son kaunis(ainakin joskus) ja samanlainen epäonnistuja niinkuin minäkin.
Tai sitten Sumomo! Son söpö ja pirteä.

Beserker
16.3.2004, 15:40:50
Kova sana, kirjain ja lause olisi olla Sasuke Narutosta.
Luonne menee Naruton ja Sasuken väliin...Narutoa vähän enemmän.

LizzieFox
17.3.2004, 11:10:41
Luultavasti Love Hinan Kaolla Su. En ehkä näytä siltä höpsöltä tytöltä mutta osaan olla yhtä rasittava ja kova ääninen kun hänkin. Sekä tykkään keksiä kaikenlaista joka ei sitten e h k ä toimikkaan ihan niin kun olisi tarkoitus. Niin ja mikä parasta, meitä yhdistää myös se että tykkäämme molemmat syödä paljon ja aina :D Ja Su on pieni kuin myös minä (mutta myöskin nuorempi). Mutta minähän haluankin aina pysyä nuorena ja pienenä teini tyttönä. höhöö.

http://www.daimyo-shi.com/su01.jpeg

Candice
17.3.2004, 11:38:24
Kimura-sensei Azumanga Daiohista. Olen luonteeltani yhtä pelottava ja kummallinen. Kimura tykkää nuorista koulutytöistä, minä nuorista koulupojista ^^, pidän suutani samalla tavalla ammollaan ja päästelen epämääräisiä äännähdyksiä ^^

Toinen vaihtoehto olisi varmaankin Chobitsin Sumomo, rasittava pikku otus, mutta tavallaan mahdottoman suloinen, tyksin raksin <3

//Edit: Hähää. Maria katsonut paljon gravitationia viime aikoina ja olen samaistunut Ryuichiin. En kuitenkaan itse väitä olevani samanlainen kuin lapsetuspuuskissani. Charmikasta minusta ei tänä vuonna saa. Ehkä olen enemmän Yuki. Kylmä ja etäinen kun sille päälle satun. Lisäksi minusta on toisinaan kamalan ahdistavaa puhua tunteistani. Onhan se söpöstely somaa, mutta tuo oikeiden tunteiden selittäminen. Saatan säikähtää ja vetäytyä pois. Lisäksi himoiten Yukin suukkoja. Tahdon antaa samanlaisia.

Kaiowas
17.3.2004, 15:47:54
Mä olisin iha selvästi Onizuka. Mä oon ihan samallaine säätäjä ja koko aja nortti huules.

Ruhve
18.3.2004, 11:05:17
Minä en nyt niin paljoa ole animeita katsonut, että voisisin sanoa että joku animehahmo muistuttaisi minua jollain tavalla.
Mutta Ilezki sattui kerran yksillä LANeilla mainitsemaan, että muistutan jonkin verran Get Backersistä Amano Ginjiä. Kuulemma välillä käyttäytymiseni on aika lailla samanlaista kuin Ginjillä.
Jotain se sano, että silloin kun Ginji huutaa aina Ban-Chan, niin mie muka huutaisin samalla tavalla Marma-Chan. Tietenkään en sano tuota "chan" sanaa tuonne perään, mutta luulen että ymmärsitte pointtini jotka Get Backersin ovat nähneet. Eipä siinä mitään, jos Amano Ginji pystysin olemaan. :)

Dagger87
18.3.2004, 13:15:20
Hmm...paha kysymys, mutta olisin ehkä Akane Ranmasta, tai sit naispuolinen Ranma. Sailor Moonista olisin ehkä Venus ja Magic Knighteista Fuu tai Hikaru.
Oli kyllä tosi paha kysymys :D ;D

Axel
20.3.2004, 10:24:35
Trigunin Nicolas D. Wolfwood. Tyypillä on mielenkiintoinen elämä ja pääsisi ammuskelemaan ylisuurella Risti-Ase hybridillä.

Antza
21.3.2004, 23:41:48
Minä olisin Dragon ball z:tan Gogu muuttuneena super sayjalaiseksi. Ja liittoutuisin Vegetann kanssa, jonka kanssa voisi tehdä kaikkea kivaa. Ja Goguna olisi kiva nostella painoja punttiksella. Ja tietysti rannalla olisi kiva pelata ranta lenttistä Gogun vartalolla :D

ArUcArD
22.3.2004, 19:41:31
Kuka minä olisin.... hmmmmm..... olisin tietenkin minä itse, animessa joka kertoo minun elämästäni Japanissa. Sarjan alussa muuttaisin japaniin ja sitten sarja alkaa seuraamaan edesottamuksiani ja seikkailuitani Japanissa.

Se voisi olla hyväkin anime, pitääkin tehdä tuosta pseudo-manga-projekti.... sen Shinsengumi mangan lisäksi.

Bananasplit
12.4.2004, 9:13:14
Ukonäöltäni en varsinaisesti muistuta ketään animehahmoa (ainakaan sellaista, jolla olisi kunnon henkilöllisyys) mutta lähimpänä olisi ehkä Gravitationista Yukin sisar (jonka nimeä en tähän hätään muista jos sen olenkin kuullut)

Mutta luonteeni kuvastuu tietämistäni animeista ehkä parhaiten Trigunin Vash The Stampedessä (Katso singu) yhtenä hetkenä hän on suorastaan pelottavan vakava, sitten hän säikähtää ja alkaa kiljumaan kuin teinityttö ja höpöttämään omituisia, lopulta hän tokenee säikähdyksesä ja joko palaa vakavuuteen tai on loppupäivän täysin hyper. (tosin siinä missä Vash rakastaa donitseja, minun makeanhimoni kohdistuu lähinnä kaikkeen muuhun, kuin leivonnaisiin)

//edit: Taisi olla Mika nimeltään tämä Yukin sisko

Yooha
13.4.2004, 12:57:14
Nadesico-sarjan Gai Daigoji!! Se on ihanan fanaattinen sen Gekiganger 3-animesarjansa suhteen. Kuvastaa jollain tapaa mua unelmineen ja näkemyksineen elämästä dramattisineen käänteineen.

Zorah
13.4.2004, 15:55:51
Mun suosikki animehahmo on Dark Mousy D.N.Angelista, ja haluaisin kovasti olla hän. Niin komea mies, nuih! Ja siivet joilla lentää o.o

Toisaalta olisi mukava olla Matantei Loki Ragnarokin päähahmo Loki, kun se on niin pienin ja herttainen, mutta omaisi silti kauheat voimat.

Ja kyllä se hiukan vaihtelee aina animen ja mielialan mukaan. Nuo kaksi tuntuu juuri nyt sellasilta kivoilta, koska on sellainen olo että haluan joitain erikoisia kykyjä yms. ~.^

Kihaku
16.4.2004, 20:57:10
Jaa... että kuka olisin... luonteeltani olen aika paljon samanlainen kuin Sailor Moonin Bunny( itken helposti ja mogailen) tai Minako. Samaistuun joskus Ranma1/2:m Ryogaan, koska minulla on surkea suuntavaisto(vaikka ei ihan niiin surkea) ja en saa asioita sanotuksi, eikä kaikki aina suju suunnitelmieni mukaan(eli menevät pieleen)...sekä minua on helppo huijata.

Miespuolisista hahmoista olen eniten kuin One Piece:n Ruffy (vähän skitso, ihan pihalla, ei tosiaankaan käytännön ihminen, naivi..pitää syömisestä ja poskienvenyksestä;)) Kuitenkin jos kaikin puolin ajatellaan(myös ulkonäöllisesti) olen eniten kuin Dragon Ball Z:n Videl..:itsepäinen, liiankin tarkka omissa mielipiteissään, vähän ärsyttävä, eikä tiedä milloin on korkea aika luovuttaa.

Jos taas kysyttäisiin, kuka haluisin olla on, mahdollisuuksia monia... no aluksi ihan kuka tahansa, joka on erikoisen vahva, rohkea tai omaa jotain taikavoimia... esim. joku DBZ:ta tai MKR:tä jopa Sailormoonista... muuten vaikka: Taichi(Digimon), koska, jotenkin ihailen sen luonnetta ja tapaa suhtautua asioihin(+Agumon). Zoro(One Piece).... jos minullakin olisi ihan niin paljon sinnikkyyttä.., Seto Kaiba(Yu-gi-oh!), koska olisi hienoa, olla superälykäs, rikas ja omistaa oma yhtiö, joten ei tulevaisuuden suunnitelmista tarvitse kantaa huolta. Ei tietokoneiden kanssakaan olisi niin paljon ongelmia. Yami Yuugi(Yu-gi-oh!) on siisti tyyppi, omaa erikoisia voimia ja on voittamaton peleissä.... ja koska naisia ei tule paljon mieleen.. niin sanotaan vaikka Isis(Yu-gi-oh!)...

Ryu-chan
17.4.2004, 18:15:51
Hahahaha kuinka tyhmä kysymys! Ryuichi Sakuma (Gravitation) tietysti!

Olen vain niin salaperäisen mystinen, mutta samalla myös älyttömän älytön ja pöhkö pomppiva häröiliä. Ne jotka ovat lukeneet/katsoneet Gravitationia saattavat saada tästä nyt erittäin pahan kuvan minusta :P, mutta ne jotka eivät ole katsovat ja sanovat: "jaahas... kukas hullu tuo nyt luulee olevansa"

Toisaalta, sarjassamme muita hulluja sopisin seuraaviin: Nicholas D. Wolfwood (D.:stä en ole varma) (trigun), Vash the Stampede (trigun), Shindou Shuichi (Gravitation), Shigure (Fruits Basket), Ikari Shinji (Neon Genesis Evangelion), Muraki (Yami no Matsuei), Kyo (Fruits Basket), Hatsuharu (Fruits Basket), Allen Schezard (Escaflowne), Leon Schezard (Escaflowne), Folken (Escaflowne), Excel (Excel Saga), Ilpalazzo (Excel Saga), Pedro (Excel Saga), Ano Hito = That Guy (Excel Saga).

Laskekaa noiden luonteenpiirteet yhteen niin saatte minut. Ja, vaikkakin jotkut ovat samassa animessa/mangassa ja jotka ovat aivan erilaisia niin jotkut ovat niitä ketä HALUAISIN olla. Excel Saga lista muuten jatkuu niin kauan kuin vain siinä on henkilöitä...

Että minun täytyy lopettaa näiden viestien laittaminen kun olen näin häröllä päällä, enhän minä itsekkään saa näistä mitään selkoa! *menee nukkumaan, menee suoraan nukkumaan kulkeamatta joka threadin kautta*

D.N.Angel
20.4.2004, 11:19:48
No ketäs muutakaan kuin Shindou Shuichi ;) , jumaloin Yuki Eiri:ä ja olen ihan tismalleen samanlainen kuin Shindou, olemme kuin kaksoset. paitsi että hiukseni ovat mustan liilat ja olen tyttö.

mutta sitten taas toisaalta veljeni sanovat että muistutan Narutoa tai sasukea, riippuu tilanteesta.

Leya
1.5.2004, 13:51:50
Mikä anime hahmo olisin? Jaa, sehän on ilmiselvää! Haluaisin ehdottomasti olla Narusegawa Naru, joka on avassanikin. Ja singussa. Se on myös uusin lempihahmoni Love Hinassa. Aiemmin pidin Haruka Urashimasta kaikkein eniten, mutta sarjaa katsellessa se on vaihtunut Naruun.
Joskus tein erään testin että mikä Love Hina -tyttö olet? Tai joku sellainen ja siinä sanottiin että muistuttaisin eniten Harukaa. Siis ulkonäöltäni en varsinaisesti muistuta ketään, ainakaan omasta mielestäni.
Niin vielä että olisin Naru sen takia kun se tekee sellaisia kivoja Naru-puncheja, ja olisi kiva päästä hakkaamaan Keitaroa. ^^ Juu, min olen tämmöinen kauhian väkivaltainen tyttö.

Nama
3.5.2004, 17:37:36
Olisin varmaan D.N. Angelin Dark Mousy (komea ja omaa ihanat siivet! siisti muutenkin), Taikasotureiden (Magic Knight Rayearthin) Caldina tai Lafarga tai Final Fantasy: Unlimitedin Lisa Pacifist. Muistutan Caldinaa tai Lisaa joidenkin mielestä :D

ijikemushi
4.5.2004, 17:42:59
Final Fantasy Unlimited:istä Kaze. Siis se on niin rocksor! Armoton tykki ja sitten summonataan joku summon. Sellanen peli oli siisti missä pitäis muistaa niitä ammoja kanssa. But anyway. Jos en olis Kaze saattaisin olla Ranma. Koska olisi mielenkiintoista osata hakata niin hyvin ja olisihan se jännää muuttua tytöksi välillä. :shy: Ja olisihan Ranman isä myös ihan makee olla. Sais olla panda välillä. :D

Kartz
5.5.2004, 14:24:08
Valinta on aikas selvä. Noita mitä haluaisi olla on monia (Duo Maxwell, Alucard, Anderson, siis se pappi Helsingissä jne.) mutta lähinnä totuutta on Excel Saagasta herra Koshi Rikdo.

Jotka miehen tietävät, ymmärtävät mitä tarkoitan. Seko mies. Muuten saman lainen oon, paitsi en piirrä Hentaita (Shh Miceroth :D )

"Manga authors are the scum of the world, the failures of life, no one would notice if one would die" ;D

Riyuu
15.5.2004, 10:50:57
Luonteen puolesta voisin olla Alucard, Yuki Eiri, Hosaku, Ryoma tai Tohru. Mutta kun aloin miettimään tarkemmin [kyllä, minä tosiaan mietin hyvinkin kauan, mitä tähän topiciin voisin vastata] oli vastaus ilmiselvä. Minä olisin Muraki Yami no Matsueista. Paula kutsuu sitä raiskaaja-senseiksi, kai se sitten on sitäkin.

Mutta niin, Muraki ja minä. Me ollemme aivan samanlaisia. Ensimmäisenä ajatellaan omaa etua, toisten mielipiteistä tai toiveista ei välitetä. Mitä tahansa, jotta päästään päämäärään, vaikka joku kärsisikin siitä, ei sen väliä. Käytetään muita ihmisiä omiin tarkoituksiin, eihän ihmisillä muuta virkaa olekaan. Keräillään nukkeja, jotta olisi edes joku, joka aina hymyilee. Nukkeja voi kiduttaa ja leikellä saksilla, siltikin ne hymyilee sinulle aina.

Ulkonäkö ei taida oikein matchata. Muraki on helvetin hyvännäköinen, ~20-vuotias seksihullu poika, minä olen 14-vuotias, hiljainen ja syrjäänvetäytyvä tyttö ja vieläpä ihan perkeleen ruma sellainen. ._. Ja erno, kun tahdon sen Murakin toisen silmän~.

Aiona
26.5.2004, 10:42:23
Kukako minä olisin.. hmm.
Ensinnäkin mieleeni tuli Kenshinistä Sanosuke, mutta tarkemmin ajateltuani ehkei nyt aivan sentään.
Toiseksi tulin ajatelleeksi Kenshiniä, hänen luonnettaan ja niin edespäin. Ehken minä kuitenkaan mikään Hitokiri Battosai ole. ^^
Kolmanneksi ajattelin Totoroa ja niitä nokipalleroita sekä pientä valkoista totoroa. Uih.. ^^
Muuta ei nyt tule mieleenikään. Enpä pahemmin ole ehtinyt mitään lukeakaan tai katsoakaan.

Artemicion
6.6.2004, 1:04:17
Hehe, luonteeni puolesta voisin varmastikin olla Narutosta se laiska ninja, Shikamaru. Ainakin koulussa olin lähes samanlainen...

Mutta haluaisin olla vaikkapa Kakashi (Narutosta) koska heppu on vaan niin hauska.
Esim. kun Rock Leen valmentaja Gai selittää sille jotain tosi tärkeää ja Kakashi vaan lukee "tuhmaa" kirjaansa ja tokaisee: hmh.. sanoitko jotain?
Ja Kakashi on aina myöhässä kuten minä.

Berrycake
6.6.2004, 7:36:01
Haluaisin olla ehdottomasti jokin viileä, pitkiin mustiin vaatteisiin pukeutuva mies. Esimerkiksi D on todella hieno ja karismaattinen hahmo. Eli siis D, from Vampire hunter D. Mies on sellaista hiljaista ja vähäsanaista sorttia, mutta silti on loppupeleissä erittäin räväkkä ja repäisevä. Wow, se mies todella on viileä.

Toisena vaihtoehtona olisi mukava olla hienostunut, vakavamielinen ja kaunis papitar, niinkuin Rei Hino Sailor Moonista. Sittenpä minullakin olisi kämppänä upea temppeli, olisi mahtavan kaunis tukka ja kaksi lemmikkikorppia kaverina. How cool is that?

Ildjarn
6.6.2004, 10:50:06
Luonteeni vastaa ääliömäistä pervoa Keitaroa Love hinasta. Tosin en näytä keitarolta yhtään. Keitarolla on tummat hiukset ja silmälasit, toisinkuin minulla vaaleat ja lasittomat silmät. Mutta luonne pysyy samana.

ijikemushi
6.6.2004, 17:09:33
Haluaisin olla Ranma. Nyt kaikki pitää minua aivan sekopäänä. Mutta saisin samalla olla tyttö ja poika. Eikös siinä olisi sitä jotakin. Ja osaisi vielä taistelu lajeja. Siinähän alkaa olemaan kaikkea kivaa. Voisis kyllä tulla välillä vähän tukalia tilanteita mutta entä sitten? Se vain toisi lisää jännitystä tähän elämään. Sanokaa mitä sanotte mutta minä haluaisin olla Ranma Saotome.

vegeta
13.6.2004, 2:45:54
Dragonball Z sarjasta Vegeta tietysti. Pieksesin kaikkia runkeloita ja sitten lähettelisin niitä toisiin ulottuvuuksiin. Muuttuisin sillon tällön aina superiks. Ois vaan siistiä päästä sanoo "See you in the next dimension!" ja Fuusioitua, tai muuttua jätti apinaksi =)

Hyperion
28.6.2004, 14:13:12
Akirasat Kaneda tietysti, on asennetta, hieno prätkä ja siistit vaatteet.
Niinkuin Akira (animeversiossa) "It's mr. Kaneda to you, punk!" :D

Grove
28.6.2004, 20:47:22
Kaipa minä haluasin olla siitä Hopeanuolesta se Johnin isäntä. Hänellä on kivat muskelit ja hän on tarkka ampumaan sekä kiväärillä, että jousella.

Hämäräh
29.6.2004, 20:42:03
Jaa-a. Ketään en kyllä muistuta pätkääkään :eh:
Ehkä ketä tahansa jolla on pitkä blondi fleda.
Haluaisin olla....hm.

-Kaolla Su, Love Hina. Energia ei loppuisi ikinä, lemmikkikilpikonna ja saisi syödä syödä syödä! Ja silloin tällöin muuttua aikuiseksi, mennä halailemaan Keitarouta ja saada jälleen kerran Narun lyömään sitä. Hohoo. ;D
-Nami, One Piece. Olen aina halunnut olla varas. ^^ Ja vieläpä Sanjin ihastuksen kohde. Oy. :lovetus: Ja sillä on siisti keppi.
-Celas Victoria, Hellsing. Vampyyriksi Alucardin puremana! Oy. :shy: Ja sais kuuleja pyssyjä. Vai mitä tykkejä ne onkaan. ^__^

Mikä tahansa näistä hahmoista voisin olla vaikkapa Angelic Layerin tai Dot Hackin maalimassa. Angelic Layer tai The World ois aivan mahtava peli :D

Sininenkissa
15.7.2004, 21:41:56
Muistuttaisin varmaan lähinnä Totoroa. Semmonen pulska pallero... ^_^ Ja minulla on samanlainen pelottava hymy. Tai sitten se kissa... Ei, en ole nopea enkä notkea. Totoro olisin minä.

Mutta haluasin olla joku DBZ hahmo koska se osais semmosia super juttuja ja sais tapella ja lentää ym. Eniten haluasin olla Gohan. ;)

Astral Flame
16.7.2004, 8:51:46
lol, tää on mun eka viesti joten oon uus näillä, mikä hahmo olisin?.. Goku tietysti! ;).. hmm.. goku ajattelee aina vikana itteensä, muut on edellä.. niin teen minäkin.. ja jos voisin uhrata elämäni tän maapallon hyväks niin tekisin sen (jos se auttais jotakin) mutta kun ei auta niin en uhraa :P

Nyarlathotep
19.7.2004, 16:17:42
Olisin Beybladen Kai. Koska Kai on semmoinen yksinäinen susi ja joukkueenjohtaja :angi: ja sitten hän vielä on semmoinen kauhean rauhallinen hemmo. Minä olisin Kai

Naukseri
3.8.2004, 7:50:07
Olisin Dbz:tan Puar, se hauskan näköinen ja huolehtivainen muotoaan muuttava kissaolento. Se kun oli niin säälittävä kun Yamcha kuoli se halas telkkaria ja itki :(

Velvety
8.10.2004, 16:44:49
Jaaha. Tämä on todella hankala kysymys, johon on todella vaikea vastata.

Mutta siis, FMA:n Edward muistuttaa minua todella paljon, nimittäin hänhän suuttuu aina, kun häntä sanotaan pieneksi ja mie suutun hyvin herkästi myös, joten eipä siinä. :D

Niin, sitten mie olisin myös Hopeanuolesta ehdottomasti Kurotora. :D Kurotora on hauska hahmo tuossa animessa ja pidän siitä todella paljon, kuten itse sarjastakin. Itseasiassa tahtoisin olla myös Riki, tämä hahmo on yksi suosikeistani ja pidän siitä todella paljon. :)

Noh, siinäpä ne. ^__^

Silva
8.10.2004, 17:47:37
voi hyvä jumala mikä kysymys... olisin fruitsbasketin Kyo ainakin väkivaltaisuuteni ja tempperamenttisuuteni takia. ja tota.. eh ...sen puolesta että en osaa ilmaista tunteitani selkeästi, jos ollenkaan. ulkonäöltäni en muistuta kyoa yhtään. olen tyttö come'on tai noh, jonkin verran ja sen sijaa kuka haluaisin olla on gravitationin Yuki. olen teoriassa homo niin paljon kun voin olla tyttönä joten Yuki ehdottomasti. haluasin ensinnäkin näyttää siltä, uskomattoman hyvältä ja hieman naiselliselta ("i look like a chick so i must be a gay!") ah. haluasin pystyä suhtautumaan kaikkeen niin viileästi ja rauhallisesti ja rakastua sellaiseen ihmiseen kuin shuichi ja olla tottakai kirjailija. :D

Sigma
8.10.2004, 19:49:54
Minun tyttöystäväni sanoi että olen parantumaton Seta =) . Mitä se sillä sitten tarkoittikaan :wink:

Auroch
8.10.2004, 22:18:55
Kaitpa minä muistutan eniten Edward Elriciä FMA:sta sillä suutun helposti kun minua nälvitään. Mutta jos pitää valita kuka haluan olla nii se oli kyllä Roy Mustang samasta sarjasta, koska hän on aivan mahtava. No muuta perusteluja en nyt tähän hätään oikein keksi.

scirata
9.10.2004, 8:32:25
Ehkäpä Sailor Mars/Rei. Muistutan häntä todella paljon luonteeltani, ja hän on hahmoinfonkin mukaan syntynyt samana päivänä kuin minä itse.

Rex
30.10.2004, 21:00:55
Olisin Son Goku! Se on vahva ja niin hyväluonteinen(Vaikka antaakin kaikille turpaan :D). Olen itsekkin aika samanluonteinen. Mukava, hyväsydäminen, kiltti, vahva. Mutta älykkämpi olen ainakin sitä. Kolme hurraa huutoa Son Gokulle. HURRAA! HURRAA! HURRAA! :D :P

raven
31.10.2004, 18:49:37
Hah! Kerran miulle on möläytetty, että olen aika lailla NGE:n Misato... *wirn* Tiedä häntä...

Lina Inverse on myös aika lähellä :)

Yurisuka
31.10.2004, 20:51:07
Mie varmaan muistutan kaikkein eniten Fruits Basketin Hatsuharua. Mie oon muuten aika suhteellisen rauhallinen ja mukava, mutta sitten kun mie pärähdän, niin mie oon kuulemma aika helevetin ilkeä. Kaverini oli itseasiassa kerran todistamassa, kun mie suutuin ja se oli oikeasti pelännyt miuta kovasti ja sen takia oli vaan istunut hiljaa nurkassa, kun mie olin raivonnut. Että ehkä miullakin on ne black ja white- puoleni. ^.~

Dagger
31.10.2004, 21:18:16
Death Note:n L. Aika iso yhdenmukaisuus on käynyt ilmi, niin ulkonäön kuin nimenkin lisäksi kun etu- ja sukunimeni ovat ällähtäviä. On tummat silmänaluset hyvin usein möllökatseeni lisäksi ja tukkamalli matchaa. Olen myös pelannut tennistä etc etc. Ilmiselvää homma alkoi olla kun kaverit ovat alkaneet kutsua Älläksi tai L-chaniksi. Todisteena on cosplaykuvat ja aamuinen ulkonäköni kun raahaudun kouluun peukaloani jäystäen.

Ame
1.11.2004, 16:01:51
Tuotah, täällä on ollut niin monenlaisia vastauksia etten enää tiedä tarkoitetaanko alkuperäisellä kysymyksellä että kuka haluaisin olla vai ketä muistutan. Vai kysytäänkö molempia. :p Sekin voi muuten olla. O_o Muistini on vähän lyhyt.

No joka tapauksessa, luonteeltani olen aivan kuin Azumanga Daiohin Yomi. Yritän kovasti laihduttaa ja olen sellainen.. 'järkevä'. Välillä. x) Minä jopa näytin Yomilta ennenkuin värjäsin ja leikkasin hiukseni.

Jos taas kysytään, kuka haluaisin olla, vastaukseni olisi kai Meroko Yui. Full Moon wo Sagashitesta siis. Merokolla on sellainen asenne ja luonne jota minä kadehdin, ja lisäksi hän on älyttömän kaunis ja saa olla sekä Takuton että Izumin lähellä. ^__^ Ja heij, Me-chan osaa lentää. XD

(O_o Minulla on kamalat paineet kun täällä on paljon tiukemmat säännöt kuin yhdessä toisessa forumissa.. Olkaa kilttejä minulle.. *Meep* ..Ja miten minä saan aina aikaan off-topiccia. -_-' )

Sixpounder
4.11.2004, 20:50:48
Olisin ehkä tuo Trunks Dragon Ball Z:sta. Vegeta kävisi hermoilleni ja rupeisin rankkaan taisteluun hänen kanssaan! (Ja tietysti voitan :D )
Sen jälkeen harjoittelisin 1000 asteen painovoimassa :D yhtä ankarasti kuin vegeta ja muut. Minusta tulisi MAHTAVIN henkilö koko universumissa :D KUOLKAA KAIKKI!

Nyarlathotep
5.11.2004, 17:01:23
Kyllä se on joko Hopeanuoli tai Dragonball. Ensimmäisen hopeanuolen joka oli leikattu video numero 3 katsoin kuusivuotiaana ja olin ostanut sen samana iltana Lelu-Tapulin alalaarista. Olihan se aika pelottavaa katsottavaa kuusivuotiaalle leikattunakin. Dragonballia olinkin nähnyt yhden jakson Italiassa hotellin telkkarissa. Taisi olla se jakso jossa Son Goku kiipesi Karin-Torniin. Kuusivuotiaana tuli sekin jakso katsottua. Mutta ensimmäinen anime jota katsoin oiken kunnolla monen kymmenen jakson verran oli Pokemon. Eka anime joka tuli suomen TV:stä.

//Voi perkele. Tuli väärään ketjuun vahingossa. Siirtäkää tämä viesti siihen tälle tarkoitettuun ketjuun.

Sixpounder
5.11.2004, 17:09:31
Kyllä se on joko Hopeanuoli tai Dragonball. Ensimmäisen hopeanuolen joka oli leikattu video numero 3 katsoin kuusivuotiaana ja olin ostanut sen samana iltana Lelu-Tapulin alalaarista. Olihan se aika pelottavaa katsottavaa kuusivuotiaalle leikattunakin. Dragonballia olinkin nähnyt yhden jakson Italiassa hotellin telkkarissa. Taisi olla se jakso jossa Son Goku kiipesi Karin-Torniin. Kuusivuotiaana tuli sekin jakso katsottua. Mutta ensimmäinen anime jota katsoin oiken kunnolla monen kymmenen jakson verran oli Pokemon. Eka anime joka tuli suomen TV:stä.

//Voi perkele. Tuli väärään ketjuun vahingossa. Siirtäkää tämä viesti siihen tälle tarkoitettuun ketjuun.
No se tuli väärään paikkaan mutta sanon sinulle vaan että pokemon on MANGAA! Ei animea vaan mangaa. Dragonball on sentään animea niinkuin hopeanuolikin mutta nyt ainakin tiedät sen jutun : D

Velvety
5.11.2004, 17:19:07
No se tuli väärään paikkaan mutta sanon sinulle vaan että pokemon on MANGAA! Ei animea vaan mangaa. Dragonball on sentään animea niinkuin hopeanuolikin mutta nyt ainakin tiedät sen jutun : D

Tietääkseni Pokemon nimen omaan ON animea, ei mangaa. Mangahan tunnetusti on japanilaista sarjakuvaa, kun taas anime on japanilaista piirrettyä. Kai sinä nyt ne osaat toisistaan erottaa, eikös?

Mutta olihan minulla asiaakin. Lisäisin omaan listaani, että olisin ehdottomasti joku Naruto hahmo. Ja kyllä, olen katsonut kyseistä animea jo muutaman jakson verran. :) En tosin jaksa muistaa hahmojen nimiä, laiskotus kausi päällä taas vaihteeksi. :D

Pectus
9.11.2004, 19:48:37
Kuka haluaisin olla? Piccolo(Dragonball Z). Äijässä(voiko muuten sukupuoletonta avaruus-otusta sanoa äijäksi? :eh: ) on tyyliä. Kun kaikki kannustavat ja huutavat "tolla ötökällä ei oo mitään mahkui! Mun isä hakkaa sen! se ei ehi ees pistää omia lyöntejä likoon!", niin Piccolo huomaa että "tuo ötökkä vain väsyttää sitä, se ei ees yritä lyödä". Ainoa älykäs heppu koko sarjassa. Eikä valtavat voimat ja telepatia mitään miinusta ois....

Ketä muistutan? Eiköhän se Trunks (uimahousut :eh: ) ole aika samanlainen kuin minä. Myöntää tosiasiat, tajuaa milloin vihollinen on liian vahva ja tekee mikä on järkevintä. Itseasiassa melkein yhtä järkevä kuin Piccolo (eipäs Piccolo ollutkaan ainoa välkky Dragonball Z:ssa).

edit:/// Ja se miekka, se miekka.:D

Ben
9.11.2004, 21:58:40
Hmmhmmhmm...

Kyllä haluaisin olla Sanji One Piecestä, sillä onhan se niin tajuttoman tyylikäs. Sanjilla on puku päällä, mikä on aina tyylikästä ja coolia, melkein tilanteessa kuin tilanteessa. On tarpeeksi äijämäinen ja osaa käsitellä naisia (voi kun minäkin osaisin edes yhtä =)).

Ozó
10.11.2004, 9:35:01
Aloitin Naruton katsomisen joku viikko sitten, ja hämmästyin kuinka sarjan Shikamaru muistuttaa minua. En ehkä ole yhtä "älykäs" mutta laiska ainakin, ja Shikamarulla on samantapaisia kommentteja kuin minulla :)

Nemes
10.11.2004, 14:11:54
Kerran minulle sanottiin että olen aivan kuin Naruto. Se tosin pitää pitkälti paikkaansa, olen monessa suhteessa kärsimätön hötkyilijä jolle sana kärsivällisyys osaa olla outo käsite. Olin myöskin lapsena pitkälti yksin istuskellen keinussa ja katsellen muiden lasten puuhia kuten Narutokin. Olin myöskin lapsena eritäin villi poikatyttö keksien ties mitä tyhmyyksiä ja tuhotöitä saadakseni huomiota (jostain kumman syystä jäin vanhempieni ainokaiseksi).

Myöskin peto eli ninetailfox Naruton sisällä sopii minuun siinä mielessä että olen aina halunnut olla susi ja minulla on tuntemus kuin olisin edellisessä elämässäni ollut kyseinen eläin. Jotkut piirteeni esim. luonteeni taholta ovat kuin suden käytöstä ja olen myöskin kuullut että minulla on susimaiset silmät. I can sence my inner wolfspirit. Noh, Naruton peto oli kuitenkin kettu, mutta koiraeläimiä kuitenkin kumpainenkin.

Vaylan
10.11.2004, 15:01:42
Mikähän olisin...joissain tapauksissa muistutan Fushigi yuugin Miakaa..
rakastan nimittäin ruokaa ja no olen ehkä sellainen samanlainen häseltäjä =)
Toisaalta taas haluaisin olla Gin eli Hopeanuoli (sain muuten testissä tulokseksi!)
Koska se on niin kaikkea erinomaista: oikeudenmukainen, vahva, päättäväinen sekä hyvä ystävä! Niin ja lisäksi Gin on pieni sekä pippurinen, kuten minä *wirn*

Jarre
10.11.2004, 20:27:54
Alucard,rauhallinen oikeudenmukainen tappaja.Juuri hahmo minun makuuni.Ja kukapa ei haluaisi olla kuolematon :lovetus:?Hänellä on mukavat pyssyt joita hän käyttää vain siihen mihin ne on tarkoitettukin.Aurinkolasit ovat myös erittäin cool. :D

Ferithem
17.11.2004, 9:24:00
En mitenkään valtavasti ole animea katsellut, mutta olisin varmaankin Fushigi Yuugin Miaka. Puoliksi haluaisin olla hän, puoliksi häntä muistutan. Haluaisin olla Miaka vain siitä syystä, että hänet aina pelastetaan pulasta ja hänellä on ihania miehiä häärimässä ympärillä (etenkin Hotohori ja Tamahome). Mitä yhtäläisyyksiin tulee, niin minäkin rakastan ruokaa ja joskus olen vähän sellainen pieni ja hössönhössön. Toisaalta voisin myös olla Yui samasta sarjasta, ainakin mitä sarjan ihan alkupäähän tulee. Alussahan Yui vain lukee sitä kirjaa ja Miaka seikkailee ties missä - hänestä tuntuu varmaankin ulkopuoliselta. Kuten minusta joskus.

Oikeasti minun kissani kyllä muistuttaa Miakaa. Aivan samanväriset, kultaiset silmät. Näin ohimennen sanottuna.

Luchia
19.11.2004, 16:00:45
Mä olisin tietty Hikaru Shidou tai luchia !Hikaru on niin vahva ja ihastuttava tyttö.Ihailen tulta ja ehkä siksi haluan olla hikaru.Luchioa sen takia että osaisin laulaa yhtä kauniisti kuin hän.Joo eipä tähän muuta

Hyperion
20.11.2004, 11:27:01
Minä olisin varmaankin Souske Sagara Full Metal Panicista, ymmärrän paljon aseista ja teknologiasta mutta en tajua kovinkaan paljoa normaalista elämästä. Ja lisäksi olen aika vakava suurimman osan ajasta.

Cait Shit
2.12.2004, 14:23:48
Shinji NGE:estä tietenki :D! Ulkonäkö täsmää mahtavasti ja luonteen piirteetkin voisi olla valokopio hänen omistaan.

Blademaster
3.12.2004, 16:26:43
Olisin aivanvarmasti Balmung of the Azure Sky, The Descendant of Fianna sarjoista: .hack//SIGN tai .hack//DUSK sekä .hack//-peleistä. Siinä miekkamestarissa on tyyliä!

Sarutobi
3.12.2004, 16:55:43
juu olisin Gogeta dbgt:stä universumin voimakkain olento ja muutenkin aivan piipin hieno... Ton näköisenä ois kiva mennä kaupungille :wink:

Nippe
8.12.2004, 22:49:47
Minä oon ihan selvästi Ryuichi Sakuma- san Gravitationista! Kumpikin on just samanlaisii paitsi että hän on 31 vuotta ja miespä vielä.... Se on tossa mun avattaressakin! Tosin se osaa laulaa mä en... Me nauretaankin samallaila ja äänet on muutenkin samallaiset! On meillä jotain ulkonäkö samallaisuuksiakin ^^ No se on minua pari senttii lyhyempi... Jos sillä ei ois pitkä taka tukka ja sillä ois tummemmat hiukset niin sitten me ollaan kuin kaksi marjaa! :shy: Mutta jos kysytään et kenen näkönen oon niin ehkä Rurouni Kenchinin.... :huh: Ainakin kaverit väittää... Mä en muistuta ketään naispuolista... Ei ihme.... Ei minua ees oikeen voi tytöksikään sanoo! ;D Kaverit ne aina puhuu että minä olisin Ryu! Kai se sit on vaan niin.... Älykkyys osamääräkin on varmasti sama! Eli alle 100..... :eh:

Tossa on viel parempi kuva. Se keskimmäinen. Uskokaa tai älkää... se on se sama tyyppi joka on avattaressa....

Ruma Paskiainen
11.12.2004, 22:27:58
Mä olisin Ranma siinnähän olis muutamia varsin kiintoisia mahdollisuuksia(kiäh kiäh)... Lisäksi saisi mahtavat taistelu voimat ja kauniin kihlatun(lisää kiäh kiähiä)... Tai sitten olisin Trunks (DBZ) koska se miekka on niin #&#164;"% cool.

kuppikakku
11.12.2004, 22:46:40
Aika monen prosentin varmuudella olisin Naruton Naruto. Koska: kun suutun, ei hyvää seuraa. Minulla on suuret haaveet (jep, minusta tulee vielä jonain päivänä eläintarhanomistaja!) ja olen jonkin asteinen jääräpää ja kohtalaisen idioottikin ^^

Dawn_of_blood
17.12.2004, 21:11:56
taitaa se kallistua tuon Alucardin puoleen...ajattelin muuten teettää samanlaisen takin kuin edellä mainittulla

Tonishi
19.12.2004, 19:04:46
Hmm... Olisin

Naruto

Se hauska hahmo, joka saa kuhmuja päähänsä. Se hauska hahmo, joka osaa kivan jutsun. Se hauska hahmo, joka "omistaa" Kyúúbin.

Pidän Narutosta. Se on niin hauska :3.

Sixpounder
19.12.2004, 21:01:22
Njäh, njäh! Olisin tietysti Naruton Kakashi! Tuo älyttömän hyvä ninja. Naruton se pistää kuolemaan milloin haluaa... Ja toisena on kylläkin Naruto :D. Sasukea en ottaisi, koska se on niin tylsä. Kakashi vetää teitä turpaan :P

KuroJin
9.1.2005, 16:12:36
No tietenkin Narutosta tuttu Hatake Kakashi. ^^
Niin persoonallinen ihminen. Osittain näen itseni Kakashissa. :3
Hän omalla tavallaan piilofani.
Henkilö joka tykkää olla omissa oloissa.
On hieman laiskakin. :P

gaysha
12.1.2005, 15:05:59
Varmaan eniten muistutan luonteeltani Furuban Ayamea, molemmat sitä paitsi olemme horoskoopiltamme käärmeitä. Meissä molemmissa on kai kaikkea outoa ja välillä raivostuttavaakin. ^^' Lisäksi herralla on pitkät, valkoiset hiukset...<3 Upea hahmo, minusta.

Toinen vaihtoehto olisi varmaan Naruton Shikamaru, joka, kuten minäkin, on aivan jumalattoman laiska eikä aina tuo kaikkia lahjojaan julki. Eikä siinä vielä kaikki! *ostos TV -hymy* Poika on vielä todella sööttikin ja osaa hienon jutsun. x3

Bacto
15.1.2005, 17:13:56
Onko se nyt niin vaikea arvata....
Maito Gai Narutosta tietty.
Se on aivan kuten minä.. ei välitä pikkusista asioista, Hyvä meininki aina päällänsä, Vihreä molempien lempivär ja on myös hieman samantyyppinen hiustyyli...(naurakaa)

Qure
23.1.2005, 2:03:19
Äh nolottaa vastata tälläseen postiin kun oikein mainostaa kuka haluaisi "olla" :eh:

Joo elikkä helposti tosta avasta ja signusta saanee selville elikkä:
Edward Cleric @ Full Metal Alchemist:
No ensinnäkin en mikään hujoppi ole mutta en onneksi mikään tappikaan, Kuten Ed Minäkin otan Arvostelun vastaan ja pistän takaisin "kovaa" ikään kuin Ed.
Muuten en oikein löydäkkään samoja piirteitä muutakuin että samanpituiset hiukset oli tuossa vähänaikaa sitten... Sain muuten niistä hiuksista samanalaiset kuin Edillä... (;Salee)

chibi-chan
23.1.2005, 23:43:13
Olisin varmasti Pita tenin Misha-san johtuen että olen yhtä tyhmä....tyhmyyden taajus on pidemmällä minne auringonvalokaan ei pääse :shy: (sellainen baka minä olen) :P

Faris
25.1.2005, 11:49:26
Olisin Zoro One Piecestä... vaikka se onkin mies. Sille äijälle ei ryppyillä! ;)
Jos joku soittaisi suutaan ottaisin vain kolme miekkaani esille ja fileeraisin sen tyypin.. äh. Eipäs nyt poiketa aiheesta. Toisaalta olisi kiva olla joku jonka ei tarvitsisi aina hakata muita... FFU:n Lou Lupus on aivan älyttömän hauska. Olisin kyllä se! :lurps:

masu
25.1.2005, 13:10:58
Olisin varmaan sellainen Totoro-palleroinen. Viipeltäisin mennä ruohikossa ja tarkkailisin immeisiä. Kanniskelisin säkillistä tammenterhoja reppuselässä ja ottaisin pitkiä nokosia :D

Toisaalta voisin kokeilla täysin päinvastaista elämää: Naruton Orochimarun elämää. Voisi olla aika pelottavaa, mutta samalla myös mielenkiintoista. Orochimarulla on täysin oma maailmansa kieroine juonineen ja apureineen.

Daretec.Z
8.5.2005, 19:36:23
jos saisin olla joku anime hahmo niin oisen EHDOTTOMASTI one piecen Monkey.D.Luffy..perustelut: se on voimakas, erittäin venyvä (kiitos kumi-kumi marjan),hauska ja sillä on kiva hattu. mun mielestä muutenki one piece on maailman PARAS anime,manga.. :P

Sisko ja sen Sisar
1.6.2005, 20:14:31
Sisar: No tähän ketjuun on sinänsä aika vaikea vastata, kun tätä animea on tullut vain vähän katseltua... TV:n syy!!! No, tästäkin on tehty animea, joten tämäkin kai kelpuutetaan... Ranma 1/2:sta Ryoga, vaikka se onkin poika... possut on kivoja, eikä minullakaan ole lainkaan suuntavaistoa... eksyin ja eksytin kaverini 500 metrin SUORALLA matkalla... aikamoinen saavutus, eh? :eh: Ja sitten Tokyo Mew Mewsta Lettuce. Vihreä rulettaa, ja olen kai hieman kömpelökin...

Sisko: Tokyo Mew Mewstä Mint. Sillä on sarkastinen luonne (mikä ei aina ole hyvä asia) ja se on mukavan sininen. Se on niin hyvä vaan... ei täs varmaan muuta..

Chaos
2.6.2005, 11:11:59
Olisin vissiin dragonballeista Goku tai Trunks, molemmat hyviä taistelijoita ja tärkeä tehtävä puolustaa maata.

Tietysti Saiyanihan olisi ihan kiva olla, koska voisi napata rikollisia ja auttaa pulassa olevia ihmisiä tekisin kaiken vain hyvän puolesta!

Lalaith
2.6.2005, 12:47:18
Minä olisin varmaan Slayers sarjasta Lina Inverse. Pippurinen ja itsepäinen :D Lina on muutenkin aivan ihana hahmo, aina vaan kun tulee ongelma, ja hän suuttuu, niin ratkaisu siihen on räjäyttää koko kylä Dragon Slave taijalla ;D Niin minäkin tekisin :D

Boo
2.6.2005, 13:43:01
Inhaa myöntää, mutta muutama ystäväni tuli väittäneeksi että aina kun teen tai sanon jotain, heille tulee ihan väkisinkin mieleen Gravitationin Eiri Yuki. :eh:
Ei se kyllä niin huonokaan asia ole, Yuki-san kun sattuu olemaan äärimmäisen mielenkiintoinen hahmo. :P

Sinänsä outoa, itse en ole koskaan huomannut mitään tuollaisia piirteitä itsessäni..Tai sitten se tuntuu minulle vain normaalilta. =)

Ulkonäöltäni en usko muistuttavani oikeastaan ketään, mutta jos minä haluaisin olla joku, niin sitten haluaisin olla Naruton Uchiha Itachi. Eri sukupuolta, joo, mutta minkäs teet..Eeevil, sugoi.

Sir Edmund
2.6.2005, 15:01:09
Jos olisin joku animeista/mangoista tuttu henkilö, niin olisin varmaan Sasuke Narutosta. En olisi tämä siksi, että hän on joku mahtava ja muuten vaan loistava ninja, vaan ihan puhtaasti luonteeni vuoksi. Olen itsekin hillitty ja rauhallinen ihminen, joka ei aina kaipaa toisten seuraa. Pidän myös omat asini omana tietonani, joten katsoisin olevani Sasuken kaltainen henkilö.

Sananium
3.6.2005, 12:30:48
Himura Kenshin. Hoen jo muutenkin "oro?" aina kun en saa selvää puheesta tai yllätyn... Kenshin on rauhallinen ja aina hymyilevä persoona. Siis täysi vastakohta minulle. Haluaisin myös osata käyttää miekkaa kuten hän.

X-Raven
14.6.2005, 14:55:39
Nagi Souichiro Tenjou Tengestä.
Hän on kova haastamaan riitaa ja heikkohermoinen.
Kokoaika haluaa olla voimakkaampi ja voimakkaampi.
Hän on melkein kuin minä. :P

Sininenkissa
14.6.2005, 15:04:08
Minä olisin Gohan. ^_^ Osaisin lentää ja tehdä supertekniikoita yksikseni kun olisi tylsää. Muutenkin voisi pari ärsyttävää tyyppiä hakata jos vaan viitsisi voimiaan sellaiseen uhrata. Olisin muutenkin silloin sitten söötti. <3
Lentäminen olisi ihanaa. Saisi leijua vain taivaalla ja lennellä Nimbuksella jos ei viitsi lentää. Muutenkin saisi ehkä kokea kaikkea.

Muuten sitten olisin Ranma, koska hänkin osaa tehdä hienoja temppuja, mutten haluaisi olla kihloissa niin monen kanssa. :7 Mutta ne taidot olisi mukava osata.
Osaisi taistella hyvin, hyppiä kamalan korkealle ja kaikkea muuta hienoa!

Laureloth
17.6.2005, 23:57:26
Pakko myöntää, että luonteeltani muistutan aika paljon Fushigi Yûgin Miakaa. Unohdun aika usein haaveilemaan ja ruokakin maistuu hyvin. En nyt kuitenkaan IHAN yhtä syöppö ole kuin Miaka, mutta aika lähelle. Kuka nyt voisi vastustaa hyvää ruokaa?
Ulkonäöstä nyt en osaa sanoa. No, onhan meillä molemmilla tummat hiukset.

pensu
18.6.2005, 11:21:41
Ryoga/P-chan Ranma &#189; :sta. Hän on aina myöhässä ja hänellä on surkea suuntavaisto. Hän on myös kovin herkkä. Sitäpaitsi P-chan jopa näyttääkin minulta.

Tosin muistutan hieman myös kylmää ja tunteetonta Sesshô-Marua Inu-Yashasta. Hänen käytöksestään tulee mieleen se, miten käyttäydyn luokassa.

Waruar
1.7.2005, 21:33:58
No, jos ajatellaan ketä anime/mangahahmoa muistutan luonteeltani ja kenen rooliin pystyisin eläytymään parhaiten, olisin luultavasti Akiran Tetsuo. Hivenen kaltoin kohdeltu ja todella hämmentynyt teini, joka saa äkiltään voimia, joilla kostaa tietyille henkilöille ja lopulta koko yhteiskunnalle. Itseltänikin löytyy aggressioita, joita yritän purkaa joskus jopa unissani.

Jos haluaisin vain olla hiton tyylikäs hahmo, olisi Vampire Hunter D. Olen jopa aikeissa hankkia hivenen samankaltaisen lierihatun.

Thalassa
2.7.2005, 15:11:44
Minä voisin olla Oolong DragonBallista. Olisi hauksaa olla pervo sika. Ihan kirjaimellisesti.

No juupa juu. Kukaan ei varmaan ottanut tuota todesta, enkä minäkään halua olla possu (olen sitä aivan tarpeeksi jo nyt). Sen sijaan haluaisin olla tälläkin sivulla jo mainittu Tokyo Mew Mew mangan/animen Lettuce Midorikawa aka Mew Lettuce. Vihreä on niin mukava väri (joka ei kyllä sovi minulle oikeasti) ja Lettucehan on vihreä aina hiuskiehkuroita myöten. Hän on persoonallisuudeltaan ehkä kaikkein lähinnä minua, sellainen toheloiva ksinäinen tyttö.

Toisaalta, olisi varmaan aika tylsää olla täysin samanlainen, kuin olen nyt, joten voisin olla yhtä hyvin itseni sekä Lettucen vastakohta. Joku oikein evil tyyppi, jollaista en nyt valitettavasti saa mieleeni. Inhoan asetelmaa hyvikset aina voittavat, joten olisi ihan kivaa potkia näitä ns. sankareita persuksiin. Joku anti-sankarikaan ei olisi hassumpi vaihtoehto.

Minä siis edioitoin, jos vain suinkin muistan ja saan sen pahiksen mieleeni.

Sini-san
2.7.2005, 18:32:41
No luulisin olevani Sakura sillä ehkä minäkin vähän aikaa katsoisin sivusta ja tosi paikan tullen toimisin (Olen niin hidas tyyppi :eh: )

Black Abyss
3.7.2005, 18:47:56
Minä haluasin olla Pikku-myy(onhan muumit tavallaan animea,niin ainakin
yhessä ranma pokkarissa väitettiin)Siksi koska ainakin luonteeltani muistutan sitä,yhtä seko.Ja pikku-myyhän on muumien khuulein hahmo,muut ovat niin tomppeleita ja lihavia.Óikeastaan "oikeat" anime ovan niin tyhmiä,kun kaikki ovat samanlaisia ja söpöjä!!1 kamalaa!Ja muutenkaan en tiedä yhtään animehahmoa joka muistuttaa minua.

Sarutobi
3.7.2005, 20:20:02
Minä haluasin olla Pikku-myy(onhan muumit tavallaan animea,niin ainakin
yhessä ranma pokkarissa väitettiin)Siksi koska ainakin luonteeltani muistutan sitä,yhtä seko.Ja pikku-myyhän on muumien khuulein hahmo,muut ovat niin tomppeleita ja lihavia.Óikeastaan "oikeat" anime ovan niin tyhmiä,kun kaikki ovat samanlaisia ja söpöjä!!1 kamalaa!Ja muutenkaan en tiedä yhtään animehahmoa joka muistuttaa minua.

....Ei muumi on ruotsalaista piirrettyä, "oikeaa" piirrettyä..

MonGooli
3.7.2005, 20:51:50
Ja olet siitä täysin varma, että Muumit ei ole animea? Tarkistappas seuraavat linkit:

http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=431
ja
http://www.animenfo.com/search.php?option=keywords&query=moomin&queryin=anime_titles&action=Go

Selitäpäs minulle miksi animea listaavilla sivuilla löytyy Muumista tietoa? Muumit on animea!

Meni minullakin offtopiciksi...

Vekkuli
3.7.2005, 21:12:35
Noiden Goolin mainitsemien linkkien sisällön lisäksi on otettava huomioon Muumien lopputekstit. Lopussa Lukee Japan ja vuosiluku (olisiko ollu 1972?). Joten kannattaisi vahvistaa asia ensin.

Asiaan. Jos saisin päättää eikä luonnettani otettaisi huomioon, olisin varmaankin Winry FMA:sta. Hän vain on niin sellainen... sellainen... Ei osaa selittää. sarja pitäisi nähdä jotta ymmärtäisi. Vaikken luonnetta osaa selittää, niin erittäin hyvät taidot laitteiden kanssa (miksi sitä sanottiin? Nyt ei muista) ja kiinnostus niihin.

Jos otettaisiin luonne huomioon, olisin Rurouni kenshinin Kaoru. Suutun helposti ja saan tahtoni läpi vaikka harmaan kiven. Saavat miehet takkiinsa kun alkavat pinnat palaa.

Olen huono selittämään.

Jesh
3.7.2005, 21:17:29

Koska viimeisin viestini jostain syystä poistettiin, niin on se muumit animea. Joskus ammosina aikoina Japanissa tuotettiin paljon piirrettyä länsimaille. Monet lastenkirjat (Esim. peukaloinen) muutettiin piirrettyyn muotoon Japanissa. Muumitkin muutettiin, mutta nähtyään ensimmäisen sovitelman piirretyksi muumeista, Tove Jansson ei pitänyt näkemästään ja lupaa kunnon Muumit-sarjaan saatiin odottaa aina 90-lukuun asti. Ja loppu on historiaa.

Eli, jos on Japanissa tehtyä animaatiota, on se animea. Sama myös mangassa, Japanilainen sarjakuva on mangaa. Siksi ihmettelenkin aina, kun monet nuoret piirtäjät toitottavat piirtävänsä manga-sarjakuvaa. Miksei vain sarjakuvaa, kun tuskin moni Japaniin asti haluaa lähteä mangaa piirtämään.
Ja jos joku tarkoittaa mangan piirtämisellä sitä yleistä isot silmät, terävät nenät-tyyliä, niin ei se tee piirrustuksesta mangaa. Tyylit vaihtelevat rajusti, kuten esim. Sailor Moonia ja Akiraa vertaillessa, voi huomata.

Ja mikä anime-hahmo olisin? Vaikea kysymys, monilla hahmoilla on traaginen ja surullinen tausta, niin en sitä itselleni haluaisi.
Öh, käykö tässä mangat myös? Jos käy, niin Satoru Slut Girlistä. Mikäs siinä leppoista elämää viettäessä =)...
Animesta sanotaan vaikka, että Kimura-sensei Azumangasta.

Sori, muuten Abyssille, jos olin ekassa viestissäni jotenkin agressiivinen, tai loukkaava. Ei ollut tarkoitus.

Lord JF
3.7.2005, 22:10:27
Hmm. Mikäköhän anime hahmo olisinkaan? Jotenkin koen samaistuvani Full Metal Alchemistin Roy Mustangiin. En osaa selittää oikein miksi, ehkäpä meidän luonteissamme on jotakin samaa. Myös hänen halunsa nousta urallaan huipulle, jotta hän voisi sieltä käsin muuttaa havaitsemiaan epäkohtia sopii minuun. Itsekkin tähtään huipulle.

HeavyLord
18.7.2005, 1:58:40
Hmm... Jos tyttöystävältä kysytään, niin Inuyashan Miroku. Olen ehkä "hiukan" pervo, mutta en kyllä edes uneksi muiden kuin oman rakkaani koskettelusta (Eli siinä vähän menee vähän ohi Mirokun luonteesta :P)

Bleachin Urahara Kisuke voisi olla yksi vaihtoehto. Aluksi vaikutan omituiselta, mutta normaalilta ihmiseltä. Sitten myöhemin selviää etten olekkaan mikään tavallinen tallaaja (Tosin, minusta selviää vain että olen paljon omituisempi kuin miltä aluksi vaikutin =) Urahara taas on aika iso tunnettu ja kunnioitettu kaveri)

Mutta loppujen lopuksi, oikeastaan mikään anime hahmo (johon olen törmännyt) ei kovin hyvin kuvasta minua. Ehkä juuri siksi katsomani animet ovat hyviä?

Dahlia
19.7.2005, 15:18:16
Gravitationin Ryuichi. Hän on supersuosittu laulaja, ja vaikka hän onkin 31-vuotias, hän on erittäin lapsellinen. Ryuichilla on pehmojänis, Kumagoro, jota hän kantaa mukanaan joka paikkaan.

KuroJin
27.11.2005, 19:27:09
No minä olisin tänäpäivänä mieluiten Kira Yamato Gundam SEEDeistä
Tyyppi on loistava paljon kokenut ja rauhallinen.
Eipähän ole kovin huonossa suosiossakaan ihmisten keskuudessa. :D

Fumi
27.11.2005, 22:38:11
Mjaa, minä varmaan muistutan eniten Happosaita (Ranma), sillä taidan ylla yhtä "häiriintynyt" kuin hän.
Tosin minä varastaisin silloin miesten pikkupöksyjä. Ja silittäisin sitten niitä autuaasti hyräillen.

Ei, nyt ma kekkasin, kuka tahtoisin olla. I wanna be Chiyo-chan! ♥
Chiyo-chan Azu Manga Daiohista. Hän on niiiin ihana ja suloinen.
Voisin käyttää hyväkseni suloisuuttani ja välttyä opettajien saarnoilta.
Lisäksi olisin niin pieni, että voisin ratsastaa koirilla. Jee. Hän ma tahtoisin olla.

// Uusi vaihtoehto: voisin olla myös Shuichi Shindou, jotta voisin majailla Eiri Yukin kanssa samassa talossa ja nähdä yhmm..ihmeellisiä_eroottisia_unia.
Tiedätte kyllä mitä tarkoitan, jos olette nähneet Gravitationin jaksoja..

i<3yaoi
28.11.2005, 14:45:19
"cannon god exaxxion Akane, viisas ja helposti itsekritiikkiä ottava"
Näin sanoo want_a_life. Minä en usko...

Minä olisin Neon Genesis Evangelionin Kaoru. Ihan vain siksi, että Kaoru on niin suloinen ja ehkä vähän yaoi. Mutta vain vähän :lovetus:
Kaoru on ihana. Siksi minä haluaisin olla hän. Ja minä olen sisäisesti transu. Siksi minä tanssin tyttöjen kanssa discossa.

Saruwatari
28.11.2005, 14:51:09
shinjiEi niitä perusteluja ole kovin vaivalloista laittaa.
Anteeksi leikin modea :3

Ensin tulee mieleen heti Fullmetal Alchemistista Edward. Siis siitä, kun minä olen niin lyhyt, ja Edfartti on myöskin... mutta muuta yhteistä meillä ei kyllä varmaankaan ole.
Mutta luonteeltani muistuttaisin ehkä~ Yukia Fruits Basketista.
Sellainen hiljainen tyyppi ja minun käsitysteni mukaan myös ujo. :3
Äh~ en minä tiedä. Sakura Narutosta sitten.
Minäkin olen sellainen vähän ulkopuolelta katsoja enkä 'osaa' oikein mitään. >:b

Olisin siis~ Edfartin, Yukin ja Sakuran risteytymä. O_O''
Ja väkivaltaisuus tulee Kyolta.
Tuliko edes ohvi :B

Haphazy
30.11.2005, 14:18:59
Tulee mieleen lastentarhan aikoja, jolloin tapeltiin siitä ketä kukakin leikkii.. :eh:

Enihuu.. Saattaisin olla Edward Elric, Fullmetal Alchemistista. Lyhyt olin.. tai taidan olla vieläkin. Tukastani saa aikaan 'pretty much the same' ja periaatteessa olen samanlainen tee-oman-mielen-mukaan -tyyppi. Kutsu mua vielä pieneksi, niin mä revin sulta pään!! :saarna:

// Prkl! Unohdin kokonaan Nuuskamuikkusen, Tanoshii Moomin Ikkasta! Se tietysti. Samanlaisia elämän periaatteita arvostan kun hänkin. Muikkunen pwnaa ja pahasti! ;D

Ei minulle tule juuri muita mieleen.. =)

Lacrima
30.11.2005, 15:21:29
Olisin mitä luultavammin Fruit Basketin Kyo, koska minäkin suutun herkästi ihmisille ja todella kiivaasti, mutta olen silti herkkä ja minulla toisinaan on ongelmia hyväksyä itseni sellaisena, kuin olen. Osaan mököttää suuttuneena. Kai minullakin on jokin sisäinen hirviö ja olenhan minä yhtä naisellinen, kuin Kyo. ^.^/

Muita manga-/animehahmoja, keihin olen samaistunut ovat mm. Genshikenistä Genshikenin jäsenistä se tummahiuksinen tyttö. Se on sellainen ujo, animea ja cossausta rakastava, hiljainen, nätti tyttö. Editoin nimen myöhemmin, jos muistan....

laittikola
30.11.2005, 20:46:13
Voisin olla ehkä Narutosta Naruto tai Gaara. Tulen testeissä aina heiksi. Olen sellainen kauhea riehuja kuin Naruto ja Gaaraa muistutan siksi. En tajua itsekkään mutta testit sanoo. XD Ninjalandiassa ois kiva elää whee~.

(Laitan vähän lisää tekstiä kun tämä näytti niin pieneltä)

Öhm. Voisin myös olla vaikka joku Pokémon. XD Aina päiväkodissa meikku ja eräs kaverini leikittiin jotain Pikachuja ja sitten serkun kanssa leikittiin Chanseytä! Muistutan ehkä jotain lento- tai vesipoksua.

pensu
30.11.2005, 21:17:41
No. Tuntuu jotenkin siltä, että kehuskelisin tai jotain, kun rakastan sitä hahmoa niin kovasti. Mutta ei siitä pääse yli eikä ympäri, näen itseni kovin usein Chobitsin Chiissä. Siksi ehkä pidänkin siitä niin kovasti. Koen usein olevani pieni hämmentynyt tyttönen jolla on niin huisin paljon opittavaa tässä suuressa maailmassa. Ja kun vaikka luen/katson Chobitsia, huomaan Chiillä usein olevan päähänpistoja ja kommelluksia jotka olisivat ihan hyvin voineet olla myös minun. Chiin ilmeet ja reaktiot ovat myös aika lailla samanlaisia. Ja köh.. minusta tuntuu siltä, kuin minussakin olisi kaksi eri ihmistä, toinen sellainen iloisempi, viattomampi ja puhtoisempi, ja toinen taas se vastakohta. Usein minusta on enemmän esillä se ensimmäinen, vaikka yleensä koen olevani se toinen, underneath it all.

Kurosaki Ichigo
4.12.2005, 21:52:46
Vaikka nimimerkistäni voisi päätellä, en olisi Ichigo. Olisin Number One suosikkihahmoni, joka on...Lyserg!(tai Lisarugu, miten haluaa sanoa). Lyserg on sarjasta Shaman King, joka on myös minun Number one anime/manga sarja!Lisäksi minäkin olen aika lain samalla tavalla Lysergin kaltainen. Ajattelen tuolla tavalla, ja minäkin haluan kostaa eräälle henkilölle, kuten Lyserg Haolle.

Dorianthem
4.12.2005, 23:37:50
Olisin Uchiha Sasuke! Tyyppi on niin vahva ja se osaa muutaman kymmentä hienoa ja näyttävää tekniikka, joista esimerkkeinä Sharingan ja Chidori. Lisäksi Sasuke on kuin minä joskus aikaisemmin. Eli yksinäinen susi. Tosin minä en kanna kaunaa isoveljelleni. Mutta Sasuke on Sasuke, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Flovera
20.12.2005, 15:22:09
Olisin kai Ranma:n Akane, sillä luonteeni on (HYVIN) poikamainen ja tappelunhaluinen ja ruokani... Käy myrkystä... Mutta toisin kuin Akane, minä olen perheeni lapsista se vanhempi (pikkuveli, joka minusta muistuttaa hiukan Shippô:a :lovetus: :shy: :enkeli: ) Voisin myöskin olla Full Metal Alchemistin Ed, sillä olen pätkä... Toisaalta, muistutan myös Beybladen ihanaa pitkänenäistä pätkää, Iania lähinnä sarkastisilla/ärsyttävillä/pervoilla/tyhmillä/äänekkäillä kommenteillani. Olen pahoillani että joudutte sietämään minua :evilgrin:

Defiler
20.12.2005, 19:08:51
Hetkinen, eli kysyttiinkö kuka anime hahmo haluaisi vaiko mitä anime hahmoa muistuttaa eniten? No laitan molemmat.

Haluaisin olla (laitan kaksi joiden välillä on liian vaikea valita):

Kisuke Urahara (from Bleach) tai Ichimaru Gin (from Bleach also), Urahara siksi että se on niin hassu, outo ja viisas, kun taas Gin koska sen kestohymy on salaperäinen ym. mukavaa.

Muistutan:

EDIT: Haa! Nyt muistan! Shikamaru (from Naruto)

Naskali
20.12.2005, 21:25:56
:cool: Luonteeltani muistutan eniten Luffy D Monkeytä, eli samaan aikaan melko naiivi, mutta toisaalta omalla tavallaan älyläs ja erittäin reilu.

Jos saisin valta kenen animehahmon kaltaiseksi tulisin, valitsisin varmaan Rein. Olisi kiva kokeilla tyttönä olemista, ja rei on anime tytöistä nätein. Jos pitäisi valita poika, olisin luultavasti Pokemonin rakettiryhmän Jamesin kaltainen. Siinä vasta mies.

Maruko
23.12.2005, 18:41:21
No minä ainakin olisin joko Love Hinan Keitaro taikka sitte Tenipurin Kaidou.
Keitarossa olisi se hyvä puoli et ois kuolematon mutta todella tyhmä ;D ja Kaidoussa ois se kyll kiva ku osais vedellä bumerang snakea ja sais aina sihistä välillä, haittana ois kyllä se et kaikki päivät menis jotenkin pilalle.

Antendo
24.12.2005, 21:07:58
Haluaisin olla Goku, Goten tai Naruto.

Goku haluaisin olla koska, everybody loves Goku, some way. Ja Goku on vahva (eikös se oo vissii vahvin), viisas ja se on pikkusen suomalais tyylinen. Syö paljon, suuttuessa vaaralline ja menee vaikka harmaan khakin(=jumalattoman kestävää) läpi!

Goten on aika samanlaine mitä Goku, onha Goten kumminkii Gokun lapsi.

Narutokii on aika suomalais tyyppinen. Ja vieläpä vahva (en oo kyl kovi varma kun en oo nähny paljoo Narutoo), viisas ja ovela. Eikä varmasti homo ;D :D

Kolmen "Which DBZ character are you?"-testin mukaa mie oon Vegeta. Ei se kyllä yhtää haittais olla prinssi, mut ei miul kyl olis paljo ketää käskytettävänä...

Sivustakatsoja
30.12.2005, 19:47:35
Minä luultavasti toimisin parhaiten Serial experiments Lain - animen
päähenkilönä, Lainina. Jotenkin tyttö vain vetoaa minuun jollakin tavalla.
^^;;.

Tahi sitten, vaihtoehtoisesti, saattaisin hyvinkin olla...:confused:
Pokemonin James! James on miinun idolini, aaww. :shy:

Miae
30.12.2005, 20:07:25
Kuka haluaisin olla?
Haluaisin olla kai onna Ranma, kun se on sievä, ja ketterä ja hyvä taistelulajeissa. En tosin tahtoisi muuttua pojaksi aina kuumassa vedessä.. Tai siitten haluisin olla.. No,, Shampoo on aika suloinen.. Vaan empä olisi kyllä luonteeltani ollenkaan Shampoomainen.. Tai ehkäpä tahtoisin olla.. Akane? En vain tiedä miksi.. Akane nyt on vaan semmoinen kiva.. Ja on sen luonnekkin samankaltainen kuin mein.

Entäpä kuka on luonteeltaan / ulkonäöltään samanlainen kuin minä??
Ulkonäöltä olisin kuin.. Nääh.. En mie ole nähnyt meikun kaltaista anime hahmoa.. Siniset silmät ja vaalean ruskeat kiharat?? Nääh..
Muttaa luonteelta? Ehkäpä Akane.. Se on hieman ujo, kuten minä, ja äkkipikainen, kuten minä yleensä. Ja onhan se melkoisen väkivaltainen.. ainakin Ranmalle.. Niinkuin minäkin joillekkin tyypeille.. ^_^' Ja se on sisukas, kuten mine.

Muita ei juuri nyt tule mieleen. Jos tuleepi, niin edittaan sitten..

//Edittiä..

Eli nyt muihinkin kuin Ranmaan tutustuneena lisäilen jotakiin tähän.

Eli haluisin olla Kagome Inuyashasta. Se nyt on vaan niin ihana ja se saapi olla Inuyashan kanssa. ^^ Tosin voisin kyllä olla mielelläni myös Sango, paitti et en haluisi että pervo munkki kähmii takamustani joka päivä. >:3

Ulkonäöltäni.. Olisin ehkä.. emt. Oih! Edittaan myöhemmin! Muuten en ehdi mukaan kauppaan ja pitäisi kävellä jos haluisin jotain.

The Raistlin
4.1.2006, 21:10:40
Zaraki Kenpachi :evilgrin: (Bleach) :siinä on äijä joka pistää kunnolla turpiin. Vahva, osaa tapella, kestää kipua ja ei pelkää mitään, lähes täydellinen tappokone :cool:

Hatake Kakashi (Naruto) : niin cool ja rento äijä, mitä muuta tarvitaan :huh:

Sitron
4.1.2006, 22:25:55
Olisin ehdottomasti Samurai Champloon Fuu. Sille aina sattuu ja tapahtuu ja haluaisin kokee ne tilanteet missä se on ollu ja sitten tehdä ne asiat omalla tyylilläni. Sitten ku se sattuu olemaan sillanen kiva öö, höhlä ja sähläilevä, jotenki pystyn samaistumaan siihen :D .
Sitten tämän kaiken lisäksi se sattuu vielä olemaan söpökin.

Lady Kiha
7.1.2006, 11:44:52
Noh niin, myönnän että olen tähän vastausta miettinyt jo monta tuntia, mutta lopultakin sain älynväläyksen.

Haluaisin olla:
Naispuolinen Sesshoumaru. Tunteeton, kylmä ja aina niin cool. Ystäviä minulla ei olisi (vain palvelijoita, mutta kyllä ne kelpaavat *virn*) ja olisin varsinainen tappokone. Voiko parempaa toivoakaan? (Vitsi, vitsi, älkää ottako todesta) Hiusten värin muuttaisin kyllä ruskehtavaksi, mutta en sitten mitään muuta. Olisi todellakan ihanaa omistaa niin pitkät ja kestävät kynnet.

Muistutan:
Ulkonäöltä en oikeastaan muistuta paljoa ketään, ei ole tullut vastaan näin pientä ja tämän näköistä... No, muistutan ehkä Shippoa, se on niin pieni. ;D
Luonteeltani puolestaan... Hmm, Sango? Olen todella rohkea, menen vaivautuneeksi kun yksi tietty tyyppi kysyy minulta jotakin (niin kuin Sango menee vaivautuneeksi Mirokusta joskus). Silloin kun suutun, olen todella pelottava... Kyllä, Sangoa minä muistutan.

Kaikki henkiöt ovat siis Inuyashasta, olen kyllä katsonut paria muutakin animea, mutta en muistuta mitään henkilöä niistä mitenkään.

Aneo
25.7.2006, 23:28:17
Hmm ennen olisin varmaan vastannut jonkun muun, mutta nyt kun olen tutstunut Fruits Baskettiin olisin Kyo Sohma. Hän on ulkoa kova, mutta sisältä päin hyvin mukava, mutta näyttää sen harvoille. Haha ja hän on kissana niin hienon näköinenkin. Harvoin sitä näkee niin oransseja kissoja. Jos hermostun niin kyllä itsekkin huudan, mutta en ehkä ihan niin paljon, tai no riippuu vähän pikkuveljelle varsinkin :eh:

Nautilus
26.7.2006, 15:08:16
Hmm...jos ulkonäköön katsoytaan niin olen aika lähelle pita tenin shia chan...tummatukkainen ja ruskeesilmänen...

mutta jos nyt kysytään mikä haluaisin olla niin tämänhetkisistä hahmoista mitä olen nähnyt niin haluaisin olla mew ichigo..tai sitten se zakuro samasta sarjasta...söpöjä molemmat olemukseltaan ja pidän isoista korvista..siis en ihmisten korvista vaan jos esim ihmisellä olisi vaikka jotkut tiikerin korvat niin ne pitää olla isot...ja nuilla molemmilla hahmoilla on sellaiset korvat..ja häntä..hooh! ha violetti ja pinkki on mukavia värejä...mutta ainut asia näissä hahmoissa joka ei ehkö ole minun mieleeni on maailman pelastus...en haluaisi joka välissä että joutuisin tappelemaan jotain monstereita vastaan..mutta eikai se ole välttämätöntä jos vaan ihan hahmoista puhutaan....:lovetus:

toinen joka ehkä muistuttaa minua ulkonäöllisesti on se tyttö joka on D.N.Angelissa ihastunut siihen darkkiin..se pitkä tummatukkainen tyttö...se on jopa yhtä ujokin kuin minä....

Lord Zacy
4.8.2006, 13:20:39
Ite olisin DBZ:n Goku, koska sen luonne on lähes samanlainen ku mulla. Niin iloinen heppu eikä ressaa turhia ja osaa olla silti tiukan paikan tullen positiivinen ja ajattelee muita ennen itseään. Aevan kuin minä. ;D

Jos olisi Vegetan tyylinen kaveri jossain niin kiusaisin sitä kokoajan.. :P

kaarnis
12.8.2006, 19:46:19
Luonteen puolesta olisin varmaankin Monkey D. Luffy One Piecestä; naiivi, häslään koko ajan enkä ole aina ihan heti tilanteen tasalla. Ja sitten toinen persoonaani sopiva hahmo on Alphonse Elric FMA:sta. Hänen tapaansa olen suhteellisen kiltti, kohtelias ja joskus laitan muut itseni edelle.

Ulkonäön puolesta en muistuta oikeastaan ketään, paitsi Naruton Gekkou Hayatea tummien silmänalusien puolesta ja FMA:n Dantea hiustyylin perusteella.

Kuka minä sitten haluaisin olla? Samurai Champloon Mugen. Omalla tavallaan syötävän näköinen ja persoonallisuutta löytyy. Ja mikä parasta, Mugen osaa miekkailla. 8)

LuZu
16.8.2006, 17:04:05
Koin tämän valaistuksen saatuani käsiini Angel sanctuary mangan ekan pokkarin. (Siitä kiitokset eräälle rakkaalle ystävälleni)

Jos olisin anime hahmo olisin Setsuna Mudo...

Minä ja mudo (tai Alexiel). Minulla oli seiskalla uskomus että olin uudestaan syntynyt enkeli..ja paljon muutakin mikä on aivan kuin revitty Alexielin elämästä. Ja Alexiel sanoo mangassa että, jos saisin syntyä uudestaan, haluaisin syntyä mieheksi. Ja "Katso näitä käsiä, ne ovat kovat, soturin kädet eivät naisen kukaan mies ei ole koskaan rakastanut minua joten näin kävi. Kenties jos joku mies olisi minua rakastanut näin ei olisi käynyt"

Suurinpiirtein näin. Kuten Setsunalla minullakin on hieman kieroutuneet ihmissuhteet ja pelkään että kun ottaa askeleen eteenpäin tuhoaa jotain kaunista jotain mitä ei enää ikinä saa takaisin.
Vierelläni seisoo yksi Kiran kaltainen ystävä ( tosin sillä ei ole jengiä) Ja monia muita joitten tunteilla leikin haluamattani ja se saa minut häpeämään itseani kuten Setsuna häpeää rakkauttaan siskoonsa.

Olen Setsunan kanssa hieman samanlainen muutenkin.
"Everything`s that is in his brains comes right out of his mouth"
" Damn youre an ugly one!"
Kyllä sama vika ja se ei ole maailman paras asia se. Ulkonäöllisesti en ole mitenkään Kumpaankaan päin mutta väliäkö sillä oikeastaan.
(Jos siitä katsotaan näytän Final Fantasy kasin Squalilta silloin kun minulla on lyhyemmät hiukset)

Setsunalla/Alexiellilla on aivan samanlainen filosofinen maailman katsomus ja ajattelutapa, kuin minulla ja monet hänen ajatuksistaan on kuin suoraan minun aivoistani (tosin en voi väittää että ainoastaan minulla olisi näitä ajatuksia ja mietteitä)

Masa^
17.8.2006, 1:25:16
Muumeista semmoinen hahmo, kuin Mörkö. Vaeltaa yksin kylmissä metsien varjoissa möristen yksinäisyyttänsä, hän ei ole paha olento, hän tahtoisi ystäviä ja läheisyyttä, mutta se on mahdotonta, koska kaikki jäätyy hänen tieltään pelkällä kosketuksella.

Ulkonäöltä ehkä hieman kuin Ippo (Hajime no Ippo), samanlainen lyhyt muodossapysymätön piikkitukka.

Hammasharja
13.4.2010, 8:16:41
It´s pretty hard to say, cooleja animehahmoja on aika paljon. Olisi kuitenkin mielenkiintoista olla Fuu MKR:stä. Jos joku erehtyisi pilata päivän turhalla kiusaamisella, usuttaisin yksinkertaisesti ison tornadon kusipäähän ja häipyisin hittoon tyylillä. Plussaa hienosta miekasta:) Magic Knights Rayearhin tunnelma olisi sentään erilainen kun tylsä tavis-elämä:D