View Full Version : Zack (spoilereita, FFVII)
Captain Cid
26.5.2002, 16:47:39
Voisitteko kertoa minulle FF7:n hahmosta nimeltä Zack. Kun on jäänyt vähän epäselväksi hahmon liittyminen juoneen.
Eli miten Zack liittyy Final Fantasy VII:n juoneen?
seifer
26.5.2002, 18:00:27
En nyt ole ihan täysin varma...mutta onko se joku cloudin klooni tai vastaava lutkuttaja.....haluisin itekkii saaha selville... :huh: :huh:
Yksikin hymiö riittää kiitos.
Edited by celebration on 31.5.2002 19:10
Cloudin kaveri. Se kiikuttaa Cloudin Midgariin. Se on just sama tyyppi, joka Cloud 'kuvittelee olevansa', eli SOLDIER. Ainiin ja se kuolee ja Cloud ottaa sen Buster swordin.
edit//meniköhän se ihan noin? no suurinpiirtein ainakin
Edited by Tiffany on 26.5.2002 19:04
Pelaa peli loppuun, hahmo liittyy juoneen, eli tämä tarina on puhdasta spoleria!
Elikkä kerron nyt miten muistan. Cloud pyrki Soldieriin, muttei päässyt kuin pikkutehtäviin, eli epäonnistui karvaasti. Mennessään Kotikaupunkiinsa Sphirothin ja Zackin kanssa Sephirtoh alkoi pahaksi pojaksi kun sai selville että hänen äitinsä on Jenova. Sephiroth koittaa tehdä jotain pahaa, muistaakseni herättää Jenovan henkiin, Mako Reaktorissa Vuoren huipulla, jolloin Zack koittaa pysäyttää häntä mutta kuolee Sephirothin iskusta. Cloud ottaa Zackin Buster Swordin ja iskee sillä Sepiä.
Epäonnistumisen myötä Cloud alkoi uskoa että hän oli itse ollut Zack joka oli menestynyt Soldierissä. Näitä kiemuroita selvitellään itse pelissä.
Oli epäselvää ja _vaikeasti ymmärrettävää.
Edited by Moppi on 26.5.2002 23:15
Crow87
31.5.2002, 17:57:41
Tietääkseni Cloud juulee että on itse Zack. Sen huomaa kun kattoo väli pätkät tarkkaan.
bigspin
1.6.2002, 17:19:02
määki oon monesti miettynyt tuota mutta kun luet vaan teksit kunnolla ekkä näpytä vaan, niin eiköhän se selviä =/
SDNKorento
5.6.2002, 9:31:43
Chigaco eiks se jack ollu tifan tyttöystävä? :huh:
zack-SILLI
Edited by IsoSILLI on 06.6.2002 11:22
Locke Cole
5.6.2002, 12:11:49
Originally posted by drgonfly @ 05.6.2002 10:31
Chigaco eiks se jack ollu tifan tyttöystävä? :huh:
Zackin. Muistaakseni hän oli..en oikein muista. Pitäisi pelata seiska läpi kun saa tuon kympin vedettyä.
chicag0
5.6.2002, 13:48:00
Zack Tifan Tyttöystävä? Mistä lähtien se Zack tyttö on ollut?
Ja ei ole ollut Tifan poikaystäväkään. Aeriksen.
SDNKorento
6.6.2002, 9:16:16
ops. sorry :eh: jack oli tifan poikaystävä (menikö oikein?). Asia selvisi gongaga villagessa, kun menit tiettyyn taloon.
Sapphire
6.6.2002, 10:17:48
Originally posted by drgonfly @ 06.6.2002 10:16
ops. sorry :eh: jack oli tifan poikaystävä (menikö oikein?).
Ei.
Zack oli Aerisin poikaystävä :P
isoSILLI
6.6.2002, 10:39:35
Hähää!!!
Eli siis Zack liittyy cloudiin tavalla kuten moppi meille kertoi.
Aerikseen tavalla, zack oli aeriksen ensirakkaus.
Tifaan tavalla, zack oli tifan ns."kirjekaveri" eli he harrastivat kirjeenvaihtoa...
*suljettu*
Kumpikohan näistä, jutuista sitte on oikeen...
Kun sehän kuolee siellä mako reaktorissa.(vai kuoleeko?)
Mutta mulla on tullut sellanen, juttu Nibelheimissä, kun oon
männy sinne labraan, niin Cloud on ruvennu muisteleen jotain.
Siinä se meni Zackin kanssa liftaamalla Midgariin ja niitten
kimppuun hyökkäs shinran sotilaita. Cloud sekoili jotenkin.
No kuitenkin ne tappo Zackin ja Cloud otti sen Buster Swordin ja
meni Midgariin ja tapas Tifan ja liitty Avalancheen...
Tai jotenkin tollee se meni.