PDA

View Full Version : It's Late Night with Conan O'Brien!

The death Magic
28.5.2002, 8:24:59
Seuraakos kukaan Conan O Brienia Subilta.(joka arki ilta)

Se on talk show mutta Conan osaa tehdä siitä pirun hauskan. Se on ainoa syy miksi katson sitä. Ne ovat hauskoja juttuja mitä siinä on. Tosissaan.

Katsooko joku muukin Subin omaava vai olenko ainoa?

Aphrael
28.5.2002, 8:50:05
Minä ainakin katson sitä melkein joka arki-ilta. Sehän tulee aamulla uusintana, joskus tulee katsottua sillonkin.  :)
Välillä saa kyllä nauraa ihan kippurassa sen jutuille...
Varsinkin ne sketchit missä on Mr.T mukana... (In the year 2000..) :D

Eltsi
28.5.2002, 9:06:48
.

Marmadoc
28.5.2002, 11:36:06
Jep, kyllähän sitä silloin tällöin katselee. Ennen kattelin joka päivä, mutta kun nyt tulee niin paljon uusintoja ei enää tule katseltua.
"I pity the fool!!"  :D

yksisiipi
28.5.2002, 11:49:57
Voih...olen muutaman jakson nähnyt nauhalta ja ne ovat aivan pirun hauskoja...täällä vaan ei näy Subbari ><

Shai
28.5.2002, 12:13:10
Silloin tällöin. Kunnon huumori pläjäys se kyllä on! Joskus katoin sitä että ne uusinnat aina. Nykyisin sen kattominen on jo vähän vähemmällä.

Masturbating Bear rules!!

Nyt on lähiaikoina tullut latailtua Triumpheja netistä.

FOR ME TO POOP ON!! I KEED I KEED

hyzky
28.5.2002, 12:21:17
Ennen tuli katottua joka ilta,mutta nykyään ei jaksa kuin silloin tällöin.Se on aivan loistava,varsinkin sketsit on hyviä ja jotkut vakiovieraat kuten Dave Chapelle.Sketseistä parhaita on ne jossa on Joel tai jossa tulee niitä uusia hahmoja. :)

Ren
28.5.2002, 16:56:51
Eroaa Joonas Hytösestä vain niillä kolmella ennen tylsiä haastatteluja tulevalla vitsillä.

Äärettömän yliarvostettu ja huono.

Toia
28.5.2002, 17:03:10
Voih kunpa minäkin voisin katsoa
mutta täälä päin ei näy subtv :(

Sonya
28.5.2002, 17:34:54
kyl min sitä kattoisin, mutku subtv ei täällä suostu näkymään :cry:

Helmholtz
28.5.2002, 17:36:16
Mielestäni COBS on hauskin ohjelma mitä televisiosta tällä hetkellä säännöllisesti tulee (Jackassin lisäksi).
Seuraan sitä silloin kun on yhdeksäksi tai kymmeneksi koulu seuraavana aamuna.

Edited by Helmholtz on 03.6.2002 19:17

isoSILLI
28.5.2002, 17:37:59
Hähää!!!
Conan O Brien on aivan omaa luokkaansa, hänhän on päässyt jopa teelevisiolaatikon kylkeen :D
Huumori on hyvää...MR. Thx oli hauskaa kuunneltavaa :D
Sekä pöydällä ajelu.... :D
Nykyään katson harvoin, ennen joka päivä...

bigspin
28.5.2002, 18:18:17
joo on sitä joskus tullu katottua kavereilla ja onhan se ihan hauska :) harmi vaan ettei mun tv:ssä näy subtv :eh:

Roakel
28.5.2002, 18:19:51
Tietenkin seuraan conania,sillä vasta on huumoria.JHS show muistutta aika paljon sitä vaikka conan'o brian on paljon hauskempi.

Jabberwokki
31.5.2002, 14:22:44
Se on ehdottomasti SubTv:n paras ohjelma. Tottakai mies, joka on kirjoittanut Simpsoneiden jaksoja on hauska. sääli vaan ettei mulla näy Subi. JHS yrittää välillä selvästi matkia jotain sketsejä Conanista, mutta aika huonolla menestyksellä (omille vitseilleen naureskelu ei ole kovin hyvää viihdettä).

Edited by Jabberwokki on 31.5.2002 15:25

mithon
31.5.2002, 14:26:46
Conania tulee kateltua aika monestikkin mut lähinnä syrjäsilmällä samalla ku tekee jotakin muuta. Jotkut vieraat on sen verta kiinnostavia et niiden haastattelut kattoo kokonaan mut muuten ei jaksa enää niin paljoo keskittyä. Sketsit siinä on kyl välillä niin huonoja et naurattaavat sen takia, mut sehä niitte tarkotus kait onkin :)

Jay Lenolla on myös erinomainen talkshow mut se ei taida näkyä kuin cnbc:llä ja ei oo tekstitystä.

Moguta
31.5.2002, 14:28:58
Joskus tulee katsottua ellei samaan aikaan tule mitään katsottavaa ohjelmaa... Jos on hyvät vieraat tai joku kiinnostava julkkis, niin katson. Ei vaan oikeen jaksa naurattaa Counäänin jutut... Onhan siinä välillä ihan hyvääkin läppää, mutta... Yhdyn Renin mielipiteeseen: yliarvostettu ohjelma.

Ikanan
31.5.2002, 17:18:32
Tietenkin sitä katsotaan joka päivä. Ainakin vielä. Välillä kyllä ihmettelen miten se jaksaa toistaa joka jaksossa sitä kuin niillä on loistava ohjelma tänään. Parasta on kuitenkin ne vitsit ja kun se meinaa itsekin nauraa niille mutta saa pidettyä naaman peruslukemilla.

Roleplayer
31.5.2002, 18:04:11
Olen nähnyt broidin luona pari jaksoa mutta himassa ei näy SubTV... :mad:

Dreamer
31.5.2002, 19:48:02
Minä katsoin sitä, mutta sitten muutettiin tänne missä ei Sub näy joten nyt ollaan sitten ilman...
Ne jutut oli kyllä ihan hyviä ja niitä tässä tuleekin ikävä, kun ei enää tiedä mitä illalla tekisi.

Locke Cole
31.5.2002, 20:00:39
En katso säännöllisesti kun ei näy SubTV, mutta joskus olen sitä katsonut ja se on aivan hemmetin hauska.  :)

Jim Profit
4.6.2002, 8:47:43
Onhan se hauska, varsinkin sillon kun vieraina on Marc Maron tai Scott Thompson tai Dave Chapelle (kait muistin oikein nimet..?) niin meno on melkoista...se Olympialaisten aikoihin tullut Conan snoukkaa juttu oli kans aika hyvä..muita en tähän hätään muista /osaa selittää..

Niin ja ne jotka valittavat subtv:n puuttumista niin hankkikaa digiboksi.. :)  *ottaa vastaan ruskean kirjekuoren Digitalta* :D

Captain Cid
4.6.2002, 12:29:02
Ennen katsoin sen joka päivä kun uusinnat tulivat klo 17.00. Nykyään uusinta tulee aikaisin aamulla, eikä sitä kerkeä katsomaan. Tosin nyt kesälomalla Conania pystyy seuraamaan. :)

Dagger
4.6.2002, 18:49:27
En mnä sitä seuraa tai mitään..
Mutta olen kyllä joskus aamuisin sitä katsonut. En nyt tiedä onko se niin erityisen hauska tai mitään, mutta vaihteeksi hieman "erilainen" talk-show. ^^

Dragonic
9.6.2002, 17:27:03
O Brien on loistava! Varsinkin nyt ku oli se valasviikko;D mahtavata! se vaan osaa vääntää pirun hyvin läppää...

hyzky
9.6.2002, 17:51:20
Kattokaapa maanantaina se edellisen uusinta.Siinä insultdog Triumph solvaa Star Wars -Nörttejä.Sai aika hiljakseen nauraa ;D ."Minäpä kerron sinulle ennustuksen,Sinä kuolet yksin". ;D

Jim Profit
10.6.2002, 10:24:53
Originally posted by hyzky @ 09.6.2002 18:51
Kattokaapa maanantaina se edellisen uusinta.Siinä insultdog Triumph solvaa Star Wars -Nörttejä.Sai aika hiljakseen nauraa ;D ."Minäpä kerron sinulle ennustuksen,Sinä kuolet yksin". ;D

Paras on kuitenkin se kun se tuo sen Vulkaaniks pukeutuneen äijän näytteleen niille faneille keskisormea..  :D Ei hitto, kahtokaa se tänään uusintana subtv:ltä..

Crimson
22.6.2002, 20:19:17
Originally posted by Toia
Voih kunpa minäkin voisin katsoa
mutta täälä päin ei näy subtv :(

Jos muistat niin jonkun faijalla näkyyyy...!!!:D Min katon sitä silloin tällöin... Se hai-viikko oli kyllä cool... En kyllä tajunnut minkä ihmeen takia jotkut ihmiset menee antaa toisen ajella päänsä vaan sen takia, että saisi rahaa...

bigspin
23.6.2002, 19:53:37
tämä nyt poikkeaa vähän aiheesta mutta:

huomasin äskön , kun valitsin tämän foorumin , että topicin on muka alottanu mää:bored: siis onkohan tietsikka vähän outo vai..:eh: näkyykö muilla noin:huh:

Ugluk
25.6.2002, 8:05:40
Tietysti mä katon sitä se on PARASS!!!! ( :down: katso signu :down: )
Bigspin sama homma täällä vaan et se on se triviaa FF7-FF9 Bordilla.

urho
25.6.2002, 10:55:11
Juu kyllä minäkin sitä aina joskus satun vilkasemaan, jos vaan muistan. pirun hyvä ohjelma.

Conan kun osaa vielä tehdä siitä niin loistavan...

Heldy
28.6.2002, 17:18:44
kyllähän sitä katselee ja nauru tulee yleensä suusta..:D
Noh ei se mikään huono talk-show ole, sen voin sanoa!

Torspa
21.9.2002, 10:34:51
Conanissa on aivan mahtavaa huumoria.Kesälomalla tuli katsottua melkein joka kerta kun tuli uusi,mutta koulun takia on jäänyt vähemmälle,koska se tulee yleensä niin pirun myöhään.Ja uusintojen aikana olen yleensä jossain kavereitten kanssa.Ja enhän minä edes koskaan muista niitä uusintoja.

nox
21.9.2002, 10:44:09
Katsoin Conania ennen subTV:tä joskus muutamia vuosia sitten joltakin amerikkalaiselta kanavalta joka meillä sattui näkymään kaapelin ansiosta. Nyt ei ole Sub TV:tä tai kaapelia. Ohjelma oli mielestäni loistava. Minulla oli tapana katsoa sitä nukkumaan mennessä ja nauraa itseni uneen.

Raziel86
24.9.2002, 9:24:45
Conan o'brian on siis hervoton talk show!! ;D
Nauran aina kun jotain huippua tapahtuu... ;D
Sarjassa on vieraillut jo vähän kaikkia mutta eniten harmittaa että
en nähnyt sitä jaksoa kun WWE:n panijoista Rock, Rikishi ja Big Show olivat siellä vierailulla...

Morwen
1.10.2002, 18:14:16
Yksi televison parhaimmista sarjoista! Suomessa näkyy vain yksi kotimanen talk show Joonas Hytönen show, joka on mielestäni vain laiha kopio Conanista.

Conanin huumorin on hauskaa, mutta ne pakkovitsit sen rumpalin kanssa eivät jaksa innostaa. Yleensä suomalaisille "tuntemattomat vieraat" ovat parhaita, mutta pidin esimerkiksi Ethan Hawken haastattelua hauskana. Kaikki riippuu haastateltavasta. Jotkut ovat ihan täysillä mukana, jotkut taas koettavat olla asiallisia mikä ei sovi (minun mielestäni) ohjelmaan. Tai no toisaalta... Onhan se ihan hauskaa kun Conan kiusaa nyreää vierastaan :D.

mindless
2.10.2002, 21:14:14
:laatta:

Mä en sano muuta. :eh:

Maguz
9.10.2002, 17:25:43
Ehdottomasti paras talk show! Sketsit ovat loistavia (masturboiva karhu :D ) ja conan on todella hauska mies.
Jäi vähän lyhyeksi mutta en nyt enää keksi mitään. =D

Ceassa
11.11.2003, 21:31:18
(saanhan min nostaa tämän? saanhan?)

Satuin tuossa selailemaan näitä muinaisia topikkeja ja tämä osui silmiini, kumma etten ole ennen huomannut. Conan on nimittäin mielestäni television parasta antia tällä hetkellä, ohjelma joka on pakko nähdä joka ilta. Yksinkertaisesti siksi, että se on käsittämättömän hauska. En enää edes jaksa miettiä mistä O'Brien kaiken sen huumorinsa ammentaa, mutta minuun se joka tapauksessa uppoaa muitta mutinoitta.

Vieraat ovat yleensä aikas tylsiä, mutta alun ajankohtaisvitsit ja ohjelman välivaiheilla nähtävät pienet sketsit/parodiat/sun muut vastaavat korvaavat senkin seikan. Viimeaikaisista parodioista etenkin "60" aiheutti hyvinkin voimakasta suupielen nykimistä.

Harmi vaan, että O'Brien näkyy niin myöhään, aina ei millään jaksaisi valvoa yhteentoista saakka (no ikäänkuin min en vielä siihen aikaan olisi normaalisti hereillä, mutta kyllä minuakin joskus väsyttää, d'oh) mutta alkupaloihin pitää ainakin yrittää sinnitellä. Hienoa on se, että tuoreet jaksot saapuvat tänne Suomenmaallekin kovin nopeasti, nyt televisiossa pyörivät ohjelmat taitavat parhaimmillaan olla ainoastaan kaksi-kolme päivää vanhoja. Toki uusintojakin katseli mielellään, mutta viidennen kerran jälkeen nekin alkoivat jo maistumaan puulta.

Tähänastisista jaksoista paras - tai mieleenpainunein - taitaa olla se, jossa Jim Carrey oli vieraana ja vetäisi Conanin kanssa "Vuonna 2000" -pätkän. Kaksi maailman hauskinta miestä samoissa tiloissa, tuloksena ei voi olla muuta kuin hervotonta komiikkaa ja nauruhermoja kutkuttavia hetkiä.

Ohjelma on myös yksi huomattava syy siihen, miksi en enää ikinä tule kykenemään ottamaan Arnold Scwarzznöögermikälietä vakavasti. =)

Soul Reaver
12.11.2003, 21:11:43
Ceassalle suurkiitokset nostosta.

Katson tätä ohjelmaa niin paljon kuin pystyn (myöhäinen lähetysaika ja nukkuma-aika, aijai =/ ) Selvästi talkshovvien aatelia, on se vaan uskomatonta miten keksitään kymmeniä (hyviä) sketsejä viikossa. Aikamoista tahtia.

Minulle ikimuistoisin hetki oli kun "mitä jos he pariutuisivat?" osiossa katsottiin minkälainen olisi Spider-Man nörtin ja jonkun toisen nörtin lapsi.
No sehän oli Conan itse mutta sillä oli rillit ja lastenvaatteet päällä olisittepa nähnyt sen kuvan LOLLOL :D
Sitten kuvannäytön jälkeen Conan otti juuri samanlaisen asennon, ilmeen ja nörtti-imitaation kehiin ja totesi nörttiäänellään: "Tuo EI ollut hauskaa." Olin aika väsynyt silloiin mutta silti loistava sketsi, vieläkin naurattaa :D
Myös tietenkin "vuonna 2000"- sketsissä on loistavia letkautuksia.

//: Miten saatoin unohtaa Triumphin keskustelun Star Wars- fanien kanssa. Huippukamaa sekin.

LizzieFox
20.11.2003, 6:34:56
Katson sitä aina joskus enkä tajua ollenkaan mitä hauskaa siinä on. Ehkä esityksessä saa oikeasti nauraa vaan kerran. Huomaa kyllä kenelta Joonas Hytönen on matkinut ideoitansa omaan talk shouhunsa. Conan ei vaan iske minuun. Subi löytyy ja melkein aina kun sen avaan siellä on joku oranssi hiuksinen Conani laukomassa ihan käsittämättömiä 'vitsejä'?

Selkeydeksi voin tietysti sanoa että en ole ikinä ymmärtänyt talk shown - asioita. Ne eivät vaan minusta ole hauskoja. Ehkä jos olisi itse katsomossa. Mutta ei tv:n läpi tuijotettuna..
// oho.. Huomasimpas että taidan olla yksi ainoista jotka Eivät pidä Conain juttuja huvittavina..:D

Izzy
21.11.2003, 12:19:25
Olen seuraillut Conanin höpinöitä vuodesta 1996 lähtien - kun sitä tuli NBC:ltä muistaakseni. Aivan ehdoton koomikko! Tekee mitä muut eivät uskalla - eikä lipsu rasittavan ylikiltteyden puolelle vitseissään. Logiikka - huumorinsa puolesta - kohdallaan... Vaikka satunnaiset pissakakka yms. jutut eivät voisi vähempää kiinnostaa.

Nyt ei kyllä ole pitkään aikaan näkyneet mitkään muut kanavat kuin ne vakiot ykkösestä neloseen, joten näen uusia jaksoja todella harvoin. Showta on hieman ikävä kyllä...

7th heaven
21.11.2003, 17:54:12
Juu melkein joka arki-ilta. Tosin alkaa sekin irkku vähäsen kyllästyttää, ku ne sen jutut ja vitsit on koluttu monia kertoja. Mutta eipä kai parempaa talkshown vetäjää olekkaan :)

Bianca
7.12.2003, 0:49:51
Mäki katon sitä. Se on tosi hauska sarja. Mä en aluks tykänny siitä mut kerran katoin telkkarii ja se sattu just tulemaan ja Conan esitteli semmosia pieniä patsaita missä jeesus urheilee lasten kanssa, yhessä se ainaki pelas golfia ja kaikkee muuta semmosta. Ne oli älyttömän hauskoja ja sen jälkeen mä oon sitä kattonu. Nykyään on kyllä aika vähälle jääny.

memo
7.12.2003, 10:12:36
En ole paljoakaan kyllä katsonut, mutta ehkä jotain reilut 10 jaksoa... Kotona ei näy SubTV.

O´Brienin jutut on kyllä sellasia, että... Joskus jopa hervottoman hauskoja, joskus taas niin helkatin tyhmiä, että niille jopa nauraa...

Mr.T -sketsit on hyviä!

welho
12.12.2003, 10:08:42
Melkein joka ilta tulee katsottua, mutta välillä harmittaa kun tulee uusintoja jotka on jo nähty. "If they mated" (kirjoitinkohan oikein) on kyllä aivan loistava ja paras osio koko ohjelmassa. Joskus on kyllä vähän vaikeaa katsoa ohjelmaa illalla kun nukuttaa niin samperisti.

ffviiac
15.12.2003, 23:05:24
Parasta sarjaa mitä TV:eessä on. Nauran aina itseni puolikuoliaaksi kaikille sketseille ja hauskoille jutuille. Itseäni vieläkin naurattaa "masturboiva karhu" sketsi. XD

Diamond
15.12.2003, 23:23:24
No en todellakaan kato kyseistä sarjaa ja eiköhän ne jutut ole jo aika kuivia mun mielestä, conan on vähän hölmö ja en ole koskaan tykännyt tollasista koomikoista. Tom green on parempi ja dirty sanches

Darruel
8.1.2004, 21:27:53
Silloin tällöin katson showta. En voi sanoa, että se olisi mielestäni hyvä, mutta kyllä jotkin jutut saavat minut nauramaan. Varsinkin tämä kokonaan vaha-animoitu jakso oli erittäin hauska. Se oli myös aivan loistavasti tehty. Tosin Johnny Knoxville ei näyttänyt yhtään siltä herralta, joka tuolla MTV:n puolella ja aikoinaan Nelosellakin Jackassissa pomppi.

Kyllähän tuo ihan mukiinmenevä show on, muttei vain aivan minun makuuni.

Crow
11.1.2004, 19:53:12
Saatuamme pari kuukautta sitten SubTV:n olen kyllä melko aktiivisesti Conan O'Barbaaria seurannut. Conanin hauska olemus ja hauskat jutut tekevät ohjelman katselemisesta hauskaa puuhaa. Conanin avulla on myös helppo pysyä Amerikan viihdemaailman perässä. (Tosin minulla ei ole minkäänlaista tarvetta siihen).

Musiikkivieraat ovat myös oleellinen syy, miksi ohjelmasta pidän. Satunnainen toisto on ainoita huonoja asioita ohjelmassa. Esim. Arnold-piloihin kyllästyi jo ensimmäisen kerran jälkeen (ja niitä viljellään vieläkin lähes jokaisessa jaksossa 8<), ja se "maailman nopein kynttelikkö"-juttu menetti viehätyksensä myös melko nopeasti, ja silti se näytettiin ainakin viidessä perättäisessä jaksossa lähes täysin muuttumattomassa muodossa. Ehkä irkulla oli ideat lopussa.

Eliza Liv
14.1.2004, 9:45:06
Saimme n. kuukausi sitten subbarin ja näin on tullut Conanin showkin tutuksi. Ihan pöljää menoa. Saa ainakin illan naurupommin ellei muuta. Toisinaan loppua kohden jutut kyllä ovat ryöstäytyneet käsistä, mutta alku on ainakin mukava katsoa. Sellainen naamanvääntelijä kuin Conan ansaitsee kyllä oman shown, mutta jaksojen ajankohtaisuus on kyllä sitten jotain aivan muuta.

En niinkään odota kieli pitkällä ohjelmaa vaan katson sen jos satun illalla siihen aikaan tv:n ääressä oleskelemaan. Se vain tulee niin myöhään, eikä meikäpikkuinen jaksa valvoa loppuun asti vaan katson vain puolet ja menen paupimaan. Jos ohjelma-aikaa siirrettäisiin, jaksaisin kaiketi katsoa ohjelman alusta loppuun. Mutta eihän se sitten olisi Late night...

Minun mielenkiintoni odottaakin aina lempinäyttelijöitäni vierailulle - vasta oli Kevin Bacon, joka oli ihan mukava piristys siihen iltaan. Toivottavasti mielenkiintoiset kuuluisuudet eivät lopu kesken ja Conanilla riittää mielikuvitusta uusien jaksojen tekemiseen. Ihan hyvää viihdettä.

Zephiroth
16.1.2004, 22:32:12
Katson sen joka kerta kun muistan että sekin tulee........ne on kyllä niin hauskoja että silmät tippuu päästä (mikä kuvaus toi nyt oli?) :)

Excalibur
17.1.2004, 13:57:57
Katon ainakun muistan

saa aina hyvät naurut ;D =D ;D

Lunete*Almasy
23.1.2004, 20:24:07
Voi kyllä. Tosin viime aikoina en ole jaksanut/muistanut kovin usein katsella.
Aloin seurata Conania silloin kun SubTV aloitti TVTV-nimellä ja lähetti yhtenä viikonloppuna kunnon Conan-maratonin. Jäin sitten koukkuun siihen ja pitkän ajan oli pakko katsoa melkein jokainen show. Conan on vekkuli mies kertakaikkiaan, vaikkakin nykyään ei ehkä ihan samalla tavalla jaksa naurattaa kuin aikaisemmin (jutuissa on sen verran paljon toistoa jo).

Vieraatkin ovat useimmiten ns. hyvätasoisia, samaa ei valitettavasti voi aina sanoa musiikkivieraista... Olen huomannut nauhoittaneeni häiritsevän monta Alan Cumming -haastattelua, ja yksi parhaista jaksoista on se missä Conan matkustaa Irlantiin "etsimään juuriaan". Se on mainio.
Kuten koko show.

Diamond
24.1.2004, 10:55:31
Alkujaan kirjoittanut mindless

Mä en sano muuta. :eh:

Aivan samaa mieltä olen ja kun sen conanin jutut on liian kuivia joille ei voi edes nauraa, niin en kato ollenkaan sitä ohjelmaa vaikka mulla näkyy Subtv. :bored:

Quaraptor
24.1.2004, 13:26:28
Alkujaan kirjoittanut Diamond

Aivan samaa mieltä olen ja kun sen conanin jutut on liian kuivia joille ei voi edes nauraa, niin en kato ollenkaan sitä ohjelmaa vaikka mulla näkyy Subtv. :bored:

Mitä mitä mitä?! Niin ehkä SINUN mielestä Conanin jutut ovat kuivia, mutta MINUSTA ne on hauskoja. Ai niin. Ethän sinä muusta pidäkkään kuin LOTR:sta, Tähtiportista jne. Minun mielestäni ne taasen ovat tälläisia:

Ei pahalla. :bored:

'Jecht'
24.1.2004, 16:08:49
Minä olen sitä pari kertaa katsonut kaverilla/kavereilla ja erittäin hyvä ohjelma. Pidän muutenkin talk show ohjelmista ja tama on ehdottasti sitä eliittiä JHS(=Joonas Hytönen Show) kanssa.

Harmi vaan että meillä ei näy SubTv.

Berrycake
28.1.2004, 7:41:11
Tuleehan tuo katsottua melkein joka arki-ilta. Conan O' Brienin talkshow on minusta yksi rehellisesti hauskimmista ohjelmista, joita televisiossa tätä nykyä näkyy. Ei se ehkä mitään maailmaa mullistavaa ole, mutta ottaen huomioon nykyisen television tarjonnan laadun... muutamallakin hyvällä ohjelmalla on paljonkin merkitystä.

Conanin huumori on kaikessa sarkastisuudessaan mielettömän viihdyttävää. Tietenkin mukaan mahtuu hutijuttuja aina silloin tällöin, eivätkä kaikki vieraatkaan välttämättä aina kuulosta (no, ainakaan aluksi) niin kamalan mielenkiintoisilta.

Hauskaa tosin on, kuinka monesti ne tuntemattomalta kuulostavat nimet sitten kameroihin tullessaan tunnistaakin esimerkiksi näyttelijäksi siitä ja siitä sarjasta. Saattaa naama olla hyvinkin tuttu, mutta nimi kuulostaa oudolta. Ja kaikenlisäksi, kaikista hauskimmat vieraat ovat itseasiassa monesti niitä hieman "nimettömämpiä". Hauskinta koko ohjelmassa on ehdottomasti ennen haastattteluita olevat vitsit.

Joku tuossa aikaisemmin sanoi, kuinka Conanin huumori on kuivaa. Onhan se tavallaan- kuivaa ja siksi juuri niin hedelmällistä. Me likey, me likey. :yay:

Pay Gried
3.2.2004, 19:28:48
"Hei! Conan O'Brien alkaa!" kuuluu huuto olohuoneesta joka ikinen arki-ilta. Eli, kyllä täälläkin sitä katsotaan.
Conanin jutut ovat aivan hulvattomia. Hän onnistuu sitten tekemään hauskaa joka ikisestä. En nyt muista näyttelijän nimeä, mutta Viidakon Ykän näyttelijä se oli, Conan onnistui tekemään hänen vauvansa leikeistä oikein kunnon hupia. "We are going to play I'm gonna get you!- game". Tässä kohtaa tavaton naurun-pyrskähdys.
Ja onhan sitä aina hyvä nauraa ennen kuin menee nukkumaan. Nauruhan pidentää ikää.
Conanillahan on tavattoman hyvä lauluääni. Kävi kyllä eilisestä jaksosta hyvin selväksi (02.02.2004) kun vieras kutsui Conanin mukaan laulamaan. Itse en seuraa yleensä Talk-Show ohjelmia, en ainakaan suomalaisia tylsimyksiä, mutta Late night with Conan O'Brien on poikkeustapauksien poikkeus. Se on nimittäin hulvatonta viihdettä. Kunpa isänikin ymmärtäisi sen. Hän katsoo ohjelmaa viitisen minuuttia ja ihmettelee puolet ajasta, miten me voimme katsoa sitä. Niin, miksiköhän.
Kerran join kaakaota samaan aikaan, kun tölläsin show:ta. Oli siinä kyllä kaakaot vähällä lentää paidalle, kun piti nauraa oikein kunnolla. Nykyään en paljoa juo mitään katsellessani Conanin vetämää show:ta. Ettei niitä vahinkoja vaan satu.

Hyuga
8.2.2004, 15:13:00
-Sanotaan näin:
Puolivuotta sitten ei olisi tullut mieleenkään katsoa Conania.
Ei óllut lippu kovin korkealla näet.
-Nyt kun pian pääsee tästä hemmetin lukiosta pois ja pääsee kouluttautumaan OIKEASTI työhön niin on huomattavasti rennompi olo.

-Nyt katson Conania lähes joka päivä ja nauran välillä katketakseni.

-Huumori on vähän kuivakkaa, mutta viihdyttävää.
-Ainakin se joonas hytösen voittaa.

Necroth
8.2.2004, 18:28:08
Conan on mielestäni yksi parhaimmista Talk shown vetäjistä. Ainut ongelma tähän asti on ollut se, että sub tv ei näy meillä päin. Nyt kun olen ollut Helsingissä jo 2 kk ~, niin olen katsonut lähes joka jakson. Ohjelman menoon vaikuttaa yleensä se ketä on vieraana, vaikka Conan ottaakin yleensä Shown haltuunsa. Oli vieras kuka tahansa. Joissain jaksoissa Conan on myös ollut väsynyt tj joka on myös vaikuttanut ohjelman menevyyteen, mutta tätä ei yleensä tapahdu usein. Loistava Talk Show ja minä pidän. Nothing further comments.

Riku
13.2.2004, 9:38:35
Katson suunnilleen joka päivä Conanin, ja uusinnoistakin katson ainakin alkusketsit. Edes Jay Lenon show ei vedä Conanile vertoja :P

valany
14.2.2004, 10:15:05
Onneksi on digiboxi. :P
En aina jaksa kattoa koska pitää herätä 6.30 koulun takia.. Onneksi lomilla jaksaa kattoa joka kerta. :)
Todella hauska ohjelma. Meinaan melkein joka kerta kuolla nauruun. :D
Minuakin vähän kyllästyttää se "Meillä on aivan mahtava show tänään.". Joka kerta samat höpinät.. :eh:
Mutta joistakin jutuista huolimatta mahtavan hauska ohjelma!

mogvisti
21.2.2004, 13:54:47
Katson kyseisen ohjelman aina jos satun olemaan hereillä. Conanilla on homma hanskassa. Ohjelma on aivan mahtava ja hauska.

Mut harmittaa kun ei vaan aina jaksa valvoa, vaan nukahtaa ennen kuin se alkaa :(

Siilimobiili
21.2.2004, 16:52:12
kyllä! Minä katson ainaski.
Olen seurannu Conanin sekoiluja jo alusta asti,(Siis Suomen lähetyksiä) olsiko jo TVTV ajoilta, siis silloinhan tämä ohjelma alkoi (En ole 100% varma)
Mutta et selvästikkään ole ainoa joka tätä åhjelmåå seuraa.
Mutta minuun vetosi ensin ne superit "väli-jutskat" (Sketsit vieratten välillä) ja sitten vasta sisäistin Conien haasttatelut, jotka ovat paikoittan hauskin juttu ohjelmassa.

Mutta kerron teille yhden unelmistani; se olisi päästä... Tattadadaa; Vieraaksi Late Night With Conan O'Brienin:iin
Muuta en tästä mahti ohjemasta keksi kirjoittaakaan... Sori

M1green1
23.2.2004, 14:40:02
Conan on ihan huippu ohjelma! Siinä on kyllä HARVOIN typeriä juttuja,mut vaikka olisikin vähän typerä juttu,niin conan tekee siitä omilla ilmeillään ja jutuillaan hauskan! Katsoin sen ennen jokapäivä,kun se tuli.Mutta nykyään en ole aina muistanut kahtoa sitä...johtuu varmaankin siitä, kun se tulee niin myöhään.

Svengikettu
4.3.2004, 13:56:09
Tosi hyvä ohjelma, jos vain jaksaa katsoa, kun ei olisi muuta tekemistä... Sattuiko kukaan katsomaan sitä viikkoa Conanista, jolloin hän oli vierailulla Kanadassa? :huh: Se viikko oli parhaimpia Conanin jaksoja, mitä olen katsonut..

Ogloppi
4.3.2004, 16:58:54
olihan se hauska, seuraan ite conania aina kun ehdin.. se oli hauska kun ne näytti, kun se yks kaveri tuli liftaamalla sinne kanadaan ;D

vegeta
14.3.2004, 11:17:06
Totta kai kuka ei nyt kahtos, ihan mahtava talk show :D. Conan on aina niin huippu, vieraat tosin joskus on vähän huonoja, mutta yleensä Conan korjaa potin. Muutenkin tykkään enemmän ekasta osuudesta ennen vierasta ja jos on kaksi vierasta niiden väliin tulevasta pienestä osuudesta. Tietysti myös "Frankenstein wastes a minute of our time" on loistava ;D . Conan Roks

Davidson
16.3.2004, 13:12:01
Conan on ehdottomasti yksi viime vuosien parhaimpia tv-ohjelmia. Vaikka vitsit eivät aina ole sieltä parhaimmasta päästä tai sitten ne ovat liian arvattavia, huumorin yleistaso on omasta mielestäni ihan hyvä, mutta Conanin late night oli parempi vielä pari vuotta sitten, kun Andy Richter oli kommentoimassa sidekickinä. Silloin ohjelmaa tuli vielä enemmän katottua, kun nykyään sitä tulee katottua lähinnä silloin tällöin...

Burnhill
15.4.2004, 13:35:10
Tulee katottua melki joka päivä. Aivan loistavaa viihdettä. Conan osaa hommansa ja on mielestäni paras talk show vetäjä...

Sattuiko kukaan katsomaan sitä viikkoa Conanista, jolloin hän oli vierailulla Kanadassa? :huh: Se viikko oli parhaimpia Conanin jaksoja, mitä olen katsonut..

Satuin katsomaan sen ja olen samaa mieltä.

Hellas
21.4.2004, 22:10:33
Olen seurannut Conania yhtä kauan kuin se on tullut Subbarilta (tai no, ennenhän se oli TVTV!). Olen fanaattinen fani. ;) Tai olin.

Vuosia sitä seuranneena, voin sanoa sen kehityksestä sen verran, että pervompaan suuntaan mennään. Ihmetyttää Conanin suosio; mikä tekee siitä ohjelmasta niin mielenkiintoisen, että ihmiset jaksavat valvoa yömyöhään vain nähdäkseen miehen pelleilemässä julkkisten ja muutaman vakionäyttelijän kanssa?

Pidin aiemmin Conanista enemmän, tosin en ole ihan ajantasalla ohjelman kanssa, sillä minulla ei ole ollut sitten elokuun mahdollisuutta katsoa sitä, kiitokset taloyhtiölle, joka ei voi järjestää kaapeliteeveetä. Ja muutenkin ei voi olla aina ihan varma, kuinka vanhoja Conanin jaksot ovat, kun asiasta ei missään mainita. Toki voi ajankohtaisten asioiden perusteella päätellä, että milloin ohjelma on kuvattu.
Se millaiseksi Conan muuttui noin vuosi sitten, on vain normaalia kehitystä, ottaen huomioon, että seksi myy.
Kuitenkaan tämä kehitys ei minun aivonystyröitäni kutkuta:
samanlaista turhamaista pervoilua saattoi seurata peruskoulussa.
Miksei voi tehdä laatuviihdettä ilman niitä ainaisia kaksimielisiä kommentteja?
Sketsit voivat olla hauskoja myös ilman pervoilua.

Ollessani kotona visiitillä katsoin erään jakson, jossa Conan & se mies joka ennen oli Conanin seurana ohjelmassa (Jimmy?) esittivät sketsin Marilyn Mansonin kanssa. Jakson nähneet tietävät tarkemmin, mitä siinä tapahtui. Normaalisti olisin ehkä nauranut sketsille, mutta tajusin ohjelman tason laskeneen, ja se sai vain huonolle tuulelle.
Noh, aikansa kutakin, nothing lasts forever ja niin edelleen.

Offtopik: Onko porukka katsonut Saturday Night Livea?
Se on ihan hyvä sketsisarja. Minähän olen katsonut jotain ikinvanhoja jaksoja siitä, kiitokset Subbarille. Pitäisi hankkia jostain uusia jaksoja, mikäli sarja vielä edes on olemassa. :D

Meltsi
24.4.2004, 22:37:38
Siinä 2 vuotta sitten aloin tota kattomaan ja hyvä on ollu. Tietenkin joskus on jotain ihan tyhmää ja semmosta samaa niin ei semmosta jaksa kattoo.

ijikemushi
1.5.2004, 13:15:56
Conan on ihan hauska ukkeli ja show on koominen. Tulee katteltua aina joskus. Mutta oi niitä vanhoja aikoja. Nauran joka kerta (melkein) kun katson Jack Blackin haastattelun Conanista. Se vain on niin hauska.
"I'm the sidekick, I'm the go to guy, watching the back of my buddy Conan, making sure that it's all good. 'Cause I'm the sidekick at the end of the couch, when you kick me I say auts, when you kick me I say aaaautsss!"
So funny! :)

Elazul
2.5.2004, 21:22:39
Conan on erittäin hauska ohjelma. ;D
Hauskimmat jutut ovat ohjelman alussa ja katson ohjelmasta ainakin ne.Haastatteluissakin on kyllä jotain hyviä vitsejä mutta niitä ei jaksa aina katsoa.

BlizzarD
22.5.2004, 21:26:13
Katson Conanin joka päivä ellen satu nukkumaan. Hän on niin mahtavan hauska siis ihan huippu! Paras on kyllä kun Frankenstein tuhlaa minuutin ajastamme :). Se on ihan sairaan hyvä ;D! Vitsit ovat ovat mahtavaa luokkaa, vain erittäin harvoin huonoja. Ja vieraatkin ovat useímmiten hyviä paitsi ne musiikkivieraat on useimmiten huonoja. Kokonaisuudessaan ihan huippu sarja.

Julppa
22.5.2004, 21:38:16
On ehkä yksi parhaista sarjoista, tai ainakin paras talk show. Vieraat ovat lähes poikkeuksetta hauskoja ja hyviä, mutta musiikkivieraitten osalta olisi kyllä parannettavaa. Suurin osa esiintyjistä on sellaisia joista ei ole koskaan kuullutkaan, tosin onhan siellä seassa sellaisiakin muusikoita kuten B.B. King ja Bruce Springsteen.
Sarjan parasta antia on kuitenkin alun vitsit, kaikkein parhaat olivat kun Conan oli Kanadassa ja sitten joulujaksojen alut. Hauska on myös Triumph the Insult Comic Dog ja TV-"haastattelut" mm. Arskan ja Bushin kanssa.

Sarja on hauska ja se tulee katsottua aina kun muistaa ja ehtii.

nox
23.5.2004, 13:29:06
Heih, joo! Katson kyllä. Aloin seurata joskus 1997, mutta kun muutin kotoa pois, ei näkynyt enää NBC. Vanhemmilla oli joskus satelliitti, kaapeli tai joku sellainen, jonka ansiosta näkyi kaiken maailman kanavat. Tässä viime talvena saatiin tähän kämpään SubTV, jonka ansiosta voin taas nauraa itseni uneen joka arki-ilta. Muutamien päivien viive ei ole paha. Tekstitys on ihan hyvä juttu, NBC:ltä katsottunahan ei mitään käännöksiä tehty. Pidän Conanista todella paljon.

Edit:
Katos vaan! Olinkin jo joskus vastannut tähän ketjuun. :shy:

Critis
23.5.2004, 18:27:24
Pitää nyt vielä tännekin postata kun Conanista on kyse itsekin pidän Conan O'Brian showsta.Parhaimmat sketsit ovat if they mated missä julkkis parit
yhdistetään että minkälaisen lapsen hesaavat ja se peräpukama mies Raymond
Raymond is here to help aaaaaah. Vieraat saisivat kyllä olla tunnetuimpia eikä
ihan tuntemattomia muuten Conan on parhaimpia telkkari ohjelmia.

Prometheus
28.5.2004, 19:43:55
En ole enää katsonut Conan O'Brienia juurikaan. Joskus olen sattunut kääntämään illalla subtv:lle, niin sitten on tullut katsottua. Osa jutuista on ihan hauskoja, suurin osa on tosin niin tyhmää hömppää ettei sellaista viitsi katsoa. Viitsin joskus, mutta nyt se on alkanut toistamaan itseään.

Niistä alun sketseistä pidän eniten. Harvemmin siellä on sellaisia vieraita, jotka jaksaisivat kiinnostaa. Useimmiten on joitakin tuntemattomia turhuuksia, jotka ovat ehkä tuttuja, mutta vain samaisesta ohjelmasta. Siis ne, jotka ovat aiemmin vierailleet.

Sketsit ovat ihan hauskoja, vaikka ne paikalliset asiat eivät niinkään iske. En myöskään niin kamalan kiinnostunut ole joistakin paikallisista poliittisista jutuista, joista en ole kuullutkaan. Ainoastaan maailmanlaajuisista asioista pilailu ja puhuminen aiheuttaa yleensä parempia reaktioita. Hauskoja ovat muun muassa keksityt lehtimainokset, vierailut, kierrokset, paljastukset (Secrets), se täydennyshomma "Se on sille sitä, on yhtä kuin tämä on tälle tätä", Elokuvista tehdyt parodiat, kuten se, jossa ihmetellään "sitä yhtä kohtausta", joka pilasi elokuvan tunnelman täysin. Nämä kohtaukset ovat tietenkin lisättyjä. Vaikka oikeasti olikin todella huono ja vihaan tätä, pisti silti naurattamaan Sormusten ritarit ja eräs siihen upotettu sipulirengasjuttu... Todellisia huonouksia löytyy tietysti myös näiden joukosta.

Typerimpiä juttuja ovat nuo maskotit. Joku ihmisen kokoinen maissi ja niin edelleen, ääh. Huonompiakin oli, mutten muista nyt heti yhtään.

karpo90
4.6.2004, 11:44:07
Tottahan MInä Conania katsastan. Arki-ilta ei ole mitään ilman Conanin oman ohjelman haukkumista ja alku-sketsejä. Conan O´Brien Kyllä joskus liikaakin käyttää aikaa oman ohjelmansa haukkumiseen. Hauska ohjelma se on kokonaisuudessaan. Ei ilta ole mitään ilman pikku nauruja ;D

Grove
4.6.2004, 11:50:31
Siis Conan on yksi maailman historian hauskimmista ohjelmista. Conan osaa antaa välillä yhtäkkiä jonkun hauskan kommentin ja myös ne ovat hauskoja kohtia kun vain esim. yksi yleisön jäsen naurahtaa niin Conan huomauttaa heti: "Hiljaa, ei se ollut niin hauskaa!" :) Vierailijat ovat yleensä huippuja megajulkkiksia ja vieläpä yleensä minun lempinäyttelijöitäni/artisteja. Mutta parhaat on kyllä ne puhuvat naamat-hommelit. ;D

Migelus
4.6.2004, 12:44:59
voi pojat kuinka hupaisa ohjelma! Vieraat ovat joskus todella säälittäviä, kun he ovat paskanjäykkiä ja eivät tajua huumoria. Olen kyllä ehdoton Pierre Bernad Reclairer of RAGE:n ja Frankenstein wastes a minute of our timen fani! Toinen asia mikä tekee ohjelmasta hyvin on Conanin jatkuvat vihjailut homoseksuaalisuudesta ;D

Antza
22.6.2004, 2:55:19
Mahtava sarja! En muita seuraakkaan oikeastaan tv:stä kuin tätä.:P

Toinen asia mikä tekee ohjelmasta hyvin on Conanin jatkuvat vihjailut homoseksuaalisuudesta ;D

Tottatosiaan, ei minulla ole mitään homoseksuaaleja vastaan eikä pitäisi tuollaiselle nauraa mutta kyllä siinä vain aina repeää nauruun.
Esim. kun vähän aikaa sitten oli vieraana se mustahiuksinen tyyppi joka on Jurassic Park elokuvissa.
Ja sitten naurattaa kaikki vihjailut Conanin huonoisuudesta aina jossain asiassa ja hänen ihonväriinsä liittyvät sketsit. Todella pahaa huumoria.

Ja "suomijakso", ai perhana että sitä jaksoi nauraa, saattaisin ottaa nauhalle sen toiveuusinnan.;)

Migelus
22.6.2004, 8:23:39
Esim. kun vähän aikaa sitten oli vieraana se mustahiuksinen tyyppi joka on Jurassic Park elokuvissa.
Se oli ehkäpä paras vieras pitkään aikaan. Ja eihän siinä ole mitään pahaa nauraa heidän homoudelle, koska eiväthän he pilkkaa sinäänsä homoja vähemmistönä. Vähän harmittaa kun kesäjaksot tulevat niin myöhään että jos sen katsoo niin voi olla varma että nukkuu duunissa

Berrycake
22.6.2004, 11:11:51
Typerimpiä juttuja ovat nuo maskotit. Joku ihmisen kokoinen maissi ja niin edelleen, ääh. Huonompiakin oli, mutten muista nyt heti yhtään.
Hauskaa :3 Nuohan on juuri parhaita. (Eipä mitään kummempaa, mielipiteensä kullakin, tietysti.)
Minulla siis on varmaan aika kuiva/ kieroutunut huumorintaju, koska tykkään juuri noista surullisen kuivista maskoteista melkeinpä eniten. Sehän niissä on ideanakin ja vitsin tarkoituksena, että ne ovat niin tavattoman lameja ja mitäänsanomattomia. Kakstuskokki joka soittaa "we didn't start the fire"a huilulla on varmaan paras. Eihän siinä ole järjen hiventäkään. Lollotilol... ;D Lisääkin kuivia helmiä löytyy: mystinen Walker the Texar Ranger- vipu, sekä "Frankenstein wastes a minute of our time". Eivät ole kyllä maskotteja, mutta samaan omituisuuslahkoon kuuluvia hyvinkin. Edelleenkin kuivaa ja vielä kuivempaa, mutta siksi juuri niin tavattoman hauskaa. Conanin huumori iskee kaikkiin sellaisiin tehokkaimmin, jotka osaavat ymmärtää karua sarkastista puujalkahuumoria. Eli siis sellaista huumoria, joka käy vastalauseena kaikelle muulle huumorille.

Yritän tässä näköjään kovasti analysoida ja selittää Conan O' Brienin shown hedelmällistä huumoria, mutta onnistuukohan tuo nyt sitten niin hyvin...? Kaippa tästä silti jotakin irti saa.

Prometheus
22.6.2004, 13:43:28
Hauskaa :3 Nuohan on juuri parhaita. (Eipä mitään kummempaa, mielipiteensä kullakin, tietysti.)
Minulla siis on varmaan aika kuiva/ kieroutunut huumorintaju, koska tykkään juuri noista surullisen kuivista maskoteista melkeinpä eniten. Sehän niissä on ideanakin ja vitsin tarkoituksena, että ne ovat niin tavattoman lameja ja mitäänsanomattomia.
Tai sitten minä olen vain niin kuiva tyyppi, kun en jaksa aina nauraa noille kaikille. Totta kai noidenkin joukosta löytyy aina silloin tällöin sellaisia, jotka pistävät kamalasti hihittämään. Riippuu mielentilasta. Nyt en ole vain jaksanut...

Ja sitä paitsi suurin osahan Conanin huumorista on juuri tätä "huonoa huumoria". Texas Rangeritkin ovat huvittaneet joskus yksinään pelkällä käsittämättömyydellään. Ihan kaikille osioille ei vaan jaksaa nauraa pelkästään sen takia, että ne ovat todellakin niin lameja ja mitäänsanomattomia. ;)

kimeeri
22.6.2004, 14:08:55
Conan on ihkubeibe :love:
Ainoa ohjelma, joka oikeasti naurattaa minua. Jo pelkästään Conanin kasvot ja olemus ovat aivan loputtoman koomiset, ja myös tapa kuinka hän osaa pitää pokkansa kerrottuaan jonkin hauskan jutun. Ja kaikki vakiovitsit (homous, Conanin kampaus, La Bamba jne. jne.), ei ne menetä tehoaan vaikka mikä olisi.

Ainoa mikä joskus vaan vähän häiritsee on inside-jutut. Tai sellaiset siis, mitä Euroopassa asuvana ei täysin ymmärrä, Amerikkalaisista julkkiksista ja TV-ohjelmista ja niin päin pois. Yllättävän hauskoja nekin vitsit ovat, vaikka ei pilkan kohteita aina tuntisikaan =)

Riku
23.6.2004, 16:17:39
Hohhoh :D Ovatko jo muut nähneet jakson jossa Conan ensiksi pilkkaa 20 eri maata, mm. Suomea siinä toivossa että niistä maista lähetettäisiin postia takaisin? Nyt kaverini näytti pätkän jaksosta jossa Conan lättäsi pöydälleen kasan kirjeitä, ja ne KAIKKI olivat SUOMESTA! Ainoastaan suomalaiset näyttivät vetäneen herneen nenäänsä ja lähettivät haukkumapostia Conanille. "Conan, olet valkoisempi kuin Suomen talvimaisemat", "Conan, olet melkein yhtä hyvä kuin Blues Brothers 2000" ;D Tuon jälkeen pari avustajaa kantoivat suomen lipun Conanin taakse, Max Weinberg orkestereineen soitti samalla Maammelaulun ja Conan ylisti suomea, ja sen jälkeen haukkuin ruotsia :)

Antza
23.6.2004, 16:40:57
Hohhoh :D Ovatko jo muut nähneet jakson jossa Conan ensiksi pilkkaa 20 eri maata, mm. Suomea siinä toivossa että niistä maista lähetettäisiin postia takaisin? Nyt kaverini näytti pätkän jaksosta jossa Conan lättäsi pöydälleen kasan kirjeitä, ja ne KAIKKI olivat SUOMESTA! Ainoastaan suomalaiset näyttivät vetäneen herneen nenäänsä ja lähettivät haukkumapostia Conanille. "Conan, olet valkoisempi kuin Suomen talvimaisemat", "Conan, olet melkein yhtä hyvä kuin Blues Brothers 2000" ;D Tuon jälkeen pari avustajaa kantoivat suomen lipun Conanin taakse, Max Weinberg orkestereineen soitti samalla Maammelaulun ja Conan ylisti suomea, ja sen jälkeen haukkuin ruotsia :)

Mainitsin tuosta omassa postissani, oli aivan mahtava. :D

Niin ja siinä on ideana se että Conan huomasi ettei edes tiedä että missä kaikkialla ohjelmaa näytetään joten nytten hän haukkuu maita ja pyytää lähettämään vihaista postia jolloin hän saa tietoon että missä sitä seurataan.

Suomea ei olevinaan pitänyt vielä vähään aikaan haukkua mutta Suomen lippu vain pomppasi esiin joten Conan haukkui sitten Suomen ja suomalaiset kunnolla senkin takia ettei älytä edes odottaa vuoroamme kun haukutaan.^^

Sitten myöhemm'ässä jaksossa tuli juuri nuo suomalaisten kirjeet ja tapahtui niinkuin sanoit.

vegeta
23.6.2004, 19:35:34

Kyllä. Conanin parhaita jaksoja :D, "tajusin että kohde yleisöni on ilmeisesti Suomessa...", "...Mikä olisikaan suurempi kunnia kun luokata vihattua naapurianne Sweden Sucks!" ;D. Jakso tulee vielä toive uusintana torstaina, pakko se vielä silloin katsoa.

Suuri
23.6.2004, 20:34:01
Mainitsin tuosta omassa postissani, oli aivan mahtava. :D

Niin ja siinä on ideana se että Conan huomasi ettei edes tiedä että missä kaikkialla ohjelmaa näytetään joten nytten hän haukkuu maita ja pyytää lähettämään vihaista postia jolloin hän saa tietoon että missä sitä seurataan.

Suomea ei olevinaan pitänyt vielä vähään aikaan haukkua mutta Suomen lippu vain pomppasi esiin joten Conan haukkui sitten Suomen ja suomalaiset kunnolla senkin takia ettei älytä edes odottaa vuoroamme kun haukutaan.^^

Sitten myöhemm'ässä jaksossa tuli juuri nuo suomalaisten kirjeet ja tapahtui niinkuin sanoit.

En tiedä onko tästä puhuttu aiemmin.

Eikös Conan o` brienin ohjelman toisessa maanhaukkumisosassa yksi suomalainen lähetti kirjeen ennen kun suomea haukuttiin. Kirjeessä luki: perkele from Finland. Ja kortin kannessa oli hakkapeliita renkaan kuva! Ei hemmetti kun repesin kun hommasin sen jakson netistä ;D ;D !!!

Kupopo
24.6.2004, 12:28:44
Conanin huumori on aivan omaa luokkaansa, mahtavaa, erittäin mahtavaa. Harmi, että 60 loppui, en ainakaan ole nähnyt sitä pitkään aikaan. Suomi-jakson olen missannut jo kahdesti, mutta sisko sanoi, että se esitettäisiin tänäänkin.

Kuppa
24.6.2004, 18:33:08
Minäkin pidän Conanin huumoria todella hauskana, koska hän keksii aina jotain sanottavaa vieraiden puhumisiin ja muutenkin laukoo erittäin hauskoja juttuja.

MUISTAKAA KATSOA TÄNÄÄN [24.6.2004] CONAN O'BRIENIN SUOMI-JAKSO! :P

Serpent
29.6.2004, 10:25:41
Kyllähän minä sitä seurailen :D hyvä show onkin, Conan osaa pistää väliin tosi hyvää läppää ja hauskoja heittoja, paras talk show tv:ssä. toisaalta se suomi jakso (osa "Conan hates my homeland!" operaatiota :D) oli melko suppea ja tylsähkö... :P mutta yleisesti show on kyllä tv: kulttuurin aatelia :D

daliah
30.6.2004, 15:29:32
Loistava show. Yritän lähes aina katsoa. Joskus saattaa jäädä väliin mutta pääosin voisin sanoa että seuraan sitä. Huumori on loistavaa, ja Conan osaa elehtiä ja ilmehtiä aivan mahtavasti. Kiitollinen olen subbarille kun tuota näyttävät. Tosin tuon suomijakson jälkeen tuntuu että sarjasta tuli paljon suositumpi. Voin olla väärässä, ja mitäpä se haittaa. Katsojaluvuthan vain nousevat. Se suomijuttu kyllä pilattiin liiallisella mainostamisella.

Totema
6.7.2004, 11:52:43
Conan tulee katsottua aina kuin mahdollista. Vaikka miehen vieraat eivät olisi aina mitään huippuluokkaa, huumori on. Viimeaikoina parhaat naurut ovat irroittaneet Suomi -jaksot ja Kanadassa kuvattu viikko.

Roskapussi
24.7.2004, 20:52:09
Joskus tuotakin tulee katsottua. Yleensä nuo vieraat on aika tylsiä, (johtuisiko siitä, että emme tunne heitä täällä Suomessa?) mutta jConanin jutut on ihan hauskoja.
Suomi-jakso oli kyllä loistava, sen verran olen kuitenkin katsonut. ^^

Axel
26.7.2004, 15:49:59
Tottahan toki minä conania katson joka ilta. Loistava talk-show joka ilta saa nauraa vaikkakin joskus sattuu tulemaan tympiviä jaksoja joissa on tuntemattomat ja tylsät vieraat.

Fed Ex paavi
6.10.2004, 21:05:05
Kyseessä on jokailtainen pakote katsoa. Conanilla on ennenkaikkea loistava kyky reagoida eri tilanteisiin. Milloin mokaaminen tv-ohjelmassa on saanut jonkun toisen ''isännän'' mainostamaan mokia tai pähkähulluidea leikkiä pöytämikillä, muilta menisi uskottavuus (kaikkea ei vaan voi käsikirjoittaa) :ooh: Tuon luokan itselleen nauraminen tv:ssä on harvinaista. Kannattaa katsoa nbc:n sivuilta hupaisa silmämunaheppu ja Conanin tapaaminen Norrisin (Walker Texas) kanssa. (http://www.nbc.com/nbc/Late_Night_with_Conan_O'Brien/video/) :solong:

Berrycake
15.10.2004, 13:31:57
Ainoa mikä joskus vaan vähän häiritsee on inside-jutut. Tai sellaiset siis, mitä Euroopassa asuvana ei täysin ymmärrä, Amerikkalaisista julkkiksista ja TV-ohjelmista ja niin päin pois. Yllättävän hauskoja nekin vitsit ovat, vaikka ei pilkan kohteita aina tuntisikaan =)
Tuo Jenkki- insidetys kieltämättä on välillä vähän häiritsevä ominaisuus. Sieltä jaksojen seasta saattaa huomata muutamia vakionimiä (joita en tähän tietenkään muista), kenestä Conan tekee pilkkaa säännölisesti. Jenkkiyleisö nauraa höröttää, mutta itse jää istumaan (monesti) "huh?" kommentin kanssa hiljaiseen olohuoneeseen. Monesti ainakin ne "uudet neljännesdollarin kolikot" jäävät ymmärtämättä itsellä. Toisaalta ne saattavat olla todella ihan hauskojakin, vaikka itse ponttia ei ymmärtäisikään kunnolla. Tämä johtuu yleensä kuitenkin siitä, että Conanin hassu olemus ja elehdintä kompensoi muutenkin monesti jotakin huonoa juttua ihan uudelle levelille. Jopa hyväksi asti :>

Hauskaa myös ajatella, että jossain muuallakin maailmassa [no ei kai? -_-;] on samanlaisia "kansallisia vitsihenkilöitä" tyyliin Matti Nykänen. Jenkeissä isoimmat ja tunnetuimmat vitsin aiheet ovat toisaalta kuitenkin suhteellisen kuuluisia, esimerkiksi nyt Michael Jackson. Mutta mitä siihen muuhun insidetykseen tulee, niin maassa tosiaan pitäisi joko asua, tai ainakin viettää paljon aikaa jotta ymmärtäisi sen sisäpiirivitsejä.

Fed Ex paavi
15.10.2004, 22:33:15
Aluksi ämerkkäläisen sisäpiirin jutut kuulostivat tietysti oudohkoilta, mutta itse olen päässyt (lähes)kaikkeen tietämisen arvoiseen sisälle (vuosien :eek: ) katsomiskokemuksen myötä. Monologeissa tulee päivitys tilanteisiin (sisäpiirijutut on täten mielestäni aika minimissään) ja asiat samat asiat voivat pyöriä sitten viikkotolkulla. Tietysti asiat pyörivät amerikkalaisrintamalla, niin täkäläiset talkshowt pyörivät 5,2 miljoonaisen kansan sisällä vieläkin enemmän.

Mm. hahmot tekevät ohjelmasta silti katsomisen arvoisen vaikkei olisi kuullutkaan Bush tyhmemmästä. Steve? St. Helen tyyppi oli loistava idea ;D

edgecrusher
20.10.2004, 19:18:32
Tottakai Conan pitää katsoa aina kun vain voi! :D Kesken kouluviikkoa ei sitä voi kumminkaan töllätä, pitää herätä aina kahdeksaksi. :prkl: :prkl: :prkl:
Mutta näin syyslomalla sitä voi seurailla. :)

Sarutobi
20.10.2004, 22:33:43
Kyllä conan on paras talk show mitä tiedän varsinkin kun jim carrey oli vieraana canada episodessa ;D Mun mielestä kaikkein parhaimpiin kuuluva juttu oli ku se yritti saada J'lo:n ohjelmaan ( viis vuotta sitte J'lo oli jäänyt pois ohjelmistosta, koska conan oli puhunut liikaa toisten vieraiden kanssa :P ;D , Se ei kyllä yritä enään ;D ) Kyllä raymon ( vai kuka se oli)on aivan v*tun hauska, ku se jakaa jotain perseenhoito voidetta ;D ;D

Rappi
30.10.2004, 18:58:16
Conan rocks. Se on niin hyvä kun vaan voi olla. Huumoria ei ainakaan säästellä. Juu katon aina kun vaan ehdin.
Se on niin hyvin tehty, että jokaisen tulisi katsoa sitä. Jos ei oo sitä nähny on vajonnu aika alas. Onneksi kumminki suurin osa mun kavereista kattoo sitä. Jos et oo vielä nähny kurkistappas ohjelmalistaa ja jätä joku iltahetki väliin, sillä sieltä tulee CONAN!!!

Omenarosvo
3.2.2005, 15:52:43
Joo katselen silloin tällöin. Joskus tuli katottua joka ilta, mutta se käy tylsäksi paljon katsottuna, koska ne kierrättää vanhoja ideoita eikä amerikkalaiset julkkikset ole sen mielenkiintoisempia kuin suomalaisetkaan.

Useimmiten katson vain ekan varttitunnin, lähinnä sen päivittäin vaihtuvan hupsutteluosion takia. Silloin kun käsikirjoitustiimi on jaksanut kehittää jotain uutta, on yleensä hauskaa. Jos ne kierrättää niitä vanhoja "jos he saisivat lapsen"-, "uudet kolikot" ja "mainosten pienellä präntätyt tekstit"-juttuja niin vaihdan kanavaa. Parhaita juttuja ovat Conanin tai Triumph-koiran reportaasit. Muistan etenkin muutaman hauskan koiranäyttelypätkän, Star Warsin ensi-illan ja Conanin Irlanti-reissun.

Ben
3.2.2005, 17:20:00
Ihan viihdyttävä talkshow aina välillä, jota Joonas Hytönen yritti matkia aavistuksen kun hänellä oli oma show. Se oli lähinnä säälittävää, tai jos se jaksaa naurattaa joka kerta ku se imitaattori (en nyt muista nimeä) veti Andy McCoyta. Pah.

Ei välillä Conanin läppiäkään jaksa. Jotkut tsoukit ovat liian lapsellisia minun makuuni. Äijä kyllä osaa sen itse asian eli puhumisen ja parhaimmat läpät tulevatkin keskustelun yhteydessä vieraiden, eikä suinkaan niistä alkusketseistä (okei, yksi alku sketsi oli hyvä, missä se elvisteli sen vanhalla fordilla =)). Kaiken kruunaa loistava housebändi Max Weinberg 7. Tosin vertaillessa Lenni-Kalle Taipale Trion, ei sekään missään nimessä huono ollut, harmi sinänsä ettei porukka enää puhalla yhteen hiileen.

Sini-san
4.2.2005, 15:11:37
APUA VAIHTAKAA KANAVAAAAAA!!!!

No ok! on se ihan hyvä mutta en seuraa!! en vain
jaksa seurata sen keskustelua joittenkin ihmisten kans :eh:
Pari kertaa venyin sohvalla ja katoin sen...
Pakko myöntää että jutut ois ollu hauskoja jos olisin ollut hereillä ;D

Thalassa
7.2.2005, 9:42:39
Juuh... Kyllähän mie nyt Conania katson!!
Itse asiassa se on yksi harvoja sarjoja, joita seuraan töllöttimestä ja pirun hauska sarja onkin!! Saan melkeinpä joka kerta oikein makeat naurut, ja arvatkaahan, ihmetteleekö koko muu perhe, kun käkätän yksikseni puolen yön aikoihin!! ;D

Joka tapauksessa yksi suosikki ohjelmistani, vaikka eivät ne Conanin ainaiset läpät jaksa aina naurattaa (niistä pesisjoukkueista tai mitä nyt lie..) ja vieraat ovat välillä minulla täysin mitäänsanomattomia (en tarkoita tällä nyt niitä kaiken maailman Brad Pittejä tms.)!

Loistava talk show, ja olen "kiitollisuudenvelassa" subbarille, että sitä näyttävät.... Kiitos, kiitos!! ;D

Vaylan
8.2.2005, 15:00:02
Toki, toki, Conan on hyvää nukkumaanmeno viihdettä! Minä katson sitä vaihtelevalla mielenkiinnolla eli tarkoitan sitä, että toisinaan töllötän Conania 5 kertaa viikossa ja välillä on viikkoja etten katso sitä lainkaan.

Conan on ennenkaikkea hyvä puhumaan ja on ilo seurata sitä verbaalista lahjakkuutta ja idearikkautta mitä hän tarjoaa. Vaikka aika paljonhan Conanin vitsit perustuu itseironiaan ja seksualisuuteen...kuitenkin: mikäs naurattaisi paremmin? //edit. tuli juuri mieleen, että eihän se Conan välttämättä itse niitä keksi...enivei...hyviä ovat, siis Conanin heitot.

Conanissa on kaikkein parasta ne pienet teemasketsit, mitkä tulevat yleensä ennen haastatteluja ja tietenkin itse haastattelut ovat erinomaisia. Nekin tietenkin vain silloin kun sattuu olemaan hauska haastateltava vieraana. Esimerkiksi Quentin Tarantinon haastattelut ovat olleet hulvattomia.

Ja vielä näistä "teemasketseistä" (vai miksi niitä voisi nimittää?) hauskoja ovat olleet yleensä Conan leffassa (?), siinä kuitenkin näytetään uusista leffoista tehtyjä outoja pätkiä..weird.

Qure
8.2.2005, 17:25:37
Hyvä sarja. Tullut katsottua runsaasti, Lähes aina tai ainakin silloin kun on jäänyt telsun ääreen. Parasta ehkä showssa on hyvät alkuläpät. Joskus ne on kyllä aika huonoja. Paras show mitä olen nähnyt on ehkä ollut se suomi jakso tai sitten se missä Conan vetää koko ajan siitä kahvasta mistä tulee niitä pätkiä siitä vanhasta sarjasta, Jonka nimeä en muista.

Ennen ei jaksanut katella niin paljon niitä haastatteluita mutta nykyjään kiinnostaa enenmän. :huh:

Mainio show.

Advent child
11.2.2005, 10:28:57
Ihan OK sarja. Tuli katsottua kesäloman aikana subilta jonkinverran. Nyt ein ole enää oikein aikaa kun koulu alkaa niin aikaisin. Jotkut jutut on kyllä välillä hieman kummalisia, mutta muuten ohjelma on ihan hyvä :) .

sipuli
11.2.2005, 15:45:14
Sarja on ihan hyvä, mut en seuraa kyseistä sarjaa joskus tulee katottua ja naurettua samalla....Joskus niitten pilat menee silti vähän yli, eikä ne oo sit sen jälkeen kuin pervoja :eh:

On hienoa, et joku alkuperältään eurooppalainen mies niittää mainetta jankeissä. Paras jakso tähän mennessä on se Suomi jakso, jota subbari mainosti tajuttomasti ja varsinkin ku Conan nosti sen "Sweden sucks" kyltin esiin.
Viime keskiviikon jakso oli myös hyvä mis oli vieraana Sharon Ossbourn ja joku mies. Aivan ihastuttava jakso ja varsinkin ne kamerat...Sharon oli oikein britti :D

folder
11.2.2005, 19:26:49
Katson, mutta en säännöllisesti.

Show on ihan hyvä minun mielestäni, mutta tekijät ovat menneet pilaamaan ohjelman kamalalla juontajalla! Bändi on minusta hieman outo, äläkä kysy miksi. Suomi-jakso todellakin oli aivan mahtava, Sub kylläkin veti sen mainostamisen vähän överiksi. (melkein) Joka mainoskatko Late Night With Conan O'Brien Suomi-jakso Sub-Tv kello jotain. Musiikkivieraasta en oikein välitä, koska se on melkein aina joku tuntematon pehmo-heviä soittava bändi.

Ohjelma on kouluarvosanalla 9-

vegeta
11.2.2005, 21:40:16
Show on ihan hyvä minun mielestäni, mutta tekijät ovat menneet pilaamaan ohjelman kamalalla juontajalla!

Juuri koko shown vetovoima perustuu Conaniin. Ei mitkään jutut olisivat varmati yhtä hauskoja ilman, että Conan olisi niitä kertomossa.

Bändi on minusta hieman outo, äläkä kysy miksi.

Max on pervo. =)

Niin ja Conan O'brien on parasta viihdettä, mitä televisiosta tällä hetkellä tulee. Erittäin hauskaa, vaikka vieraat ovat usein aika tylsiä. Parasta ohjelmassa on ehdottomasti Conanin juttutuokiot julkkisten kanssa, toivottovasti tänäkin iltana olisi tarjolla Arnolddia. :D

Ruhl
11.2.2005, 22:49:59
toivottovasti tänäkin iltana olisi tarjolla Arnolddia. :D
Ihmettelin ennen aina että miksi Arskaa niin kovasti pannaan halvalla Conanissa mutta en ihmetellyt enää kun näin arskan vierailun paikanpäällä.=)

Kyllä, ohjelma kuuluu subin tarjonnan parhaaseen kastiin. Enään en ole seurannut sarjaa kun ei jaksa nykyisin muutenkaan telkkua avata mutta kyllä se viellä viime keväänä oli pakko katsoa melkein aina kun se tuli.

Conan on se mikä tekee sarjasta hyvän.

Bacto
12.2.2005, 10:29:55
Haa! Viimeinkin löysin ketjun omasta lempiohjelmastani.

Olen katsonut Conanin, Tuota myöhäisillan barbaaria, jo suunnilleen puolitoistavuotta ja enkä tule lopettamaan koskaan.
Conan on niin hauska kun jokin ohjelmassa joku menee väärin. Esim kun nascar-autoa ajavan, pyssyllä uhkaavan Jeesuksen piti ajaa Conanin ohi, niin naru, jolla autoa vedettiin katkesi ja Jeesusta piti työntää studion läpi ;D . Kun conan alkaa nauramaan, niin itsekin repeän.

Lempiosioni on kuitenkin Jos he pariutuisivat, jossa selvitetään kahden julkkiksen mahdollisen lapsen ulkonäkö. Lapsista tulee aina jotain friikkejä ;D

Mitäs mieltä siitä olette kun Conan lopettaa Late Nightin tekemisen 4 vuoden kuluttua ja siirtyy Jay Lenon saappaisiin Tonight showhin. Näyttääköhän Subi sitten niitä. Toivottavasti.

Cuomi
24.2.2005, 20:24:32
Conan on kyllä ihan hulvaton. Ainut talkshow ohjelma jota voi kattoa.
Parastahan on aina ne alun hupailut. Etenkin ne missä julkkiksen pärstä on ruudussa ja joku puhuu siihen. Yleensä ihan mielenkiintoiset vieraatkin mutta nuo musiikkivieraat tuppaa kummastuttamaan. Yhtään itselleni tuttu bändiä tai artistia ei vielä ole tullut vastaan. Tai no Sting oli kerran.

Todellakin Subin parhaimmistoa. Ja se Suomi jakso on jo klassikko. Sweden sucks

marvin
12.4.2005, 14:52:57
Kuta kuinkin puolisen vuotta olen Bostonin punapään myöhäisillan toilailuja katsellut ja vaikka se onkin vain murto-osa sarjan kestosta niin huomaa miten paljon se itseään toistaa. Parhaimmillaan sketsit ovat mehukkaita ja purevia, syvältä rinnasta korisevan naurun arvoisia mutta varsinkin erittäin lyhyet ja mitään sanomattomat vieraiden haastattelut ovat noh, niin... mitään sanomattomia. Alkusketsienkin aikana toistuvat rutiinit ja jossain määrin kierrätettyt vitsit/hehkutukset yksinkertaisesti kuluvat ja niihin turtuu... Mutta ehkä late night shown piikki onkin siinä että sitä päivittäin seuraamalla ja ne uudet ja tuoreet jutut kalastamalla niistä saa kaksinkertaisen palkinnon. :D

Ehdottamasti sarjan paras osio on kun Conan itse lähtee ulos studiolta tekemään "journalismia paikan päällä", hyvänä esimerkkinä sketsi jossa vierailtiin USAn ja Kanadan rajalla ja jututettiin kanadalaisia rajavartioita... Se oli sarjaa parhaimmillaan, sinäänsä aika kummalista koska itse Late night talk show- konsepitin kanssa näillä jutuilla oikeastaan ole mitään tekemistä.

Sir Edmund
14.4.2005, 14:21:53
Conan on hyvä juontaja ja vitsit ovat sopivan tyhmiä minun makuuni. Tämä tekee ohjelmasta hyvän ja katselen sitä aina välillä. En ole mikään vakiokatsoja, mutta katson muutenkin niin vähän TV:tä, että voisin sanoa katsovani tätä ohjelmaa aktiivisemmin TV:stä kuin mitään muuta. Urheiluruutua ja Canal+:n jalkapallo-ohjelmia ei sitten lasketa tähän mukaan. Conanin parsata antia ovat kyllä hauskat ja monipuoliset vieraat, jotka pesevät täydellisesti suomalaisten talkshowien vieraat. Suomessa suurin osa vieraista on jotain pintajulkkiksia tai hirveitä tuppisuita. Conanilta löytyy joka lähetykseen aina vähintään yksi oikeasti hauksa ihminen, jota jaksaa kuunnelle. Muutenkin nämä amerikkalaiset talkshowt ovat hyviä ohjelmia poislukien Dr. Phil.

Zorah
16.4.2005, 10:45:50
Jeah, kyllähän se Conan-setä ownaa, eli katselen aika lailla tätä ohjelmaa kun aikaa liikenee. Joskus tuli pidettyä paussia, koska vanhat vitsit alkoivat kiertää hurjan monessa jaksossa. Ei siinä mitään, mutta pitemmän päälle niille ei enää jaksa nauraa.

Pidän Conanin tyylistä, eleistä ja ilmeistä. Vieraatkin ovat mukavasti jutussa mukana (sehän kuulu käsikirjoitukseen) ja ohjelma näyttää hyvin suunnitellulta. Muuten en paljon tv:tä katsele,mutta tämä pitää nähdä usein.

carnaviero
22.7.2006, 7:11:52
No, täytyy myöntää. Conan on sitä jotain hyvää talk showta, mutta en ikimaailmassa seuraisi jotain Oprahia tai Oknaa.

En kuitenkaan fanita Conania niin paljon, saatan katsoa tv:tä ja nauraa aina hyvin, kun tulee jotain hauskaa sanottavaa. Eilenkin tuli katsottua tämä ällistyttävä ohjelma, jossa oli Keskeyttäjä muuta en sano, enkä jaksa tehä spoileria.
Eilen tuli taas todistettua tämän hupiveikon täydellisyys. Vieraina oli Selviytyjien Jeff Probst Joku nainen ja koomikko.
Vaikka Conanin vitsit taas saivat minut nauramaan kuin hevonen olihan silti myös sen koomikon esittämät vitsit myös erittäin hulvattomia.

Aneo
22.7.2006, 17:32:35
Conan on melko hyvä show, mutta kaikkia vitsejä ei saa irti, kun monissa on jotain ulkomaalaisia julkkiksia joita en ole koskaan kuullutkaan. Välillä joitain kohtia jäädään jakkaamaan liian kauan esim. yhdessä jaksossa, missä näytettiin minkälainen lapsi syntyisi tietyille henkilöille. Aluksi ne olivat hyviä, mutta niitä tuli mielestäni aivan liikaa. Hyvän showsta tekee taas vitsit, jotka ymmärrän esim. tämä Zidane juttu "I kill you with my bald!", jota Conan teki kameralle. George W. Bush on myös usein pilkkauksen kohteena ja häneen kohdistuvat jutut ovat mainioita.

Eternium
22.7.2006, 19:29:42
Kyllähän mie sitä kasselen. En tosin kauhean usein, vitsit hieman toistaa itseään. Mutta onhan se mielenkiintoista nähdä aina, ketkä ovat vieraina, ja mitä Conie on nyt keksinyt. Mielenkiintoisimmat vierailut ovat olleet Jeff Goldblummilla, Johnny Knoxvillellä, Anthony Hopkinsilla, Andy Serkisillä ja... ja ja ja. En satu oikeastaan muistamaan, keitä Conan on kutsunut, en yleensä katso kuin alun sketsit ja vaihdan kanavaa. If they mated on hauska, sekä In the year 2000. Varsinkin, kun se yksi kaveri laulaa kimeällä äänellä jutun teeman. Myöskin se, että Conan muuttaa päivän uutiset huvittaviksi, ovat myös hauskoja.

Anarcia
10.8.2006, 0:45:31
Conan on mies!Tästä ei talk-show parane.Hänen showsaan on kaikki viimeisen päälle tyylikästä aina Maxin bändiä ja mielenkiintoisia hahmoja myöten.Itse katselen melkein aina,varsinkin jos vieraat kiinnostaa.Muistan edelleen ensimmäisen näkemäni jakson,jossa näytettiin savianimaatio sketsi jostain bileistä,jossa oli mukana kaikkia julkkiksia:Lopulta Saddam Hussein löydettiin pyödän alta piilosta samaan aikaan kun Bill Clinton oli naisissa sekoilemassa!:D

GolliM
10.8.2006, 9:08:55
Minä kuulun niihin harvoihin, joihin ko. ohjelma ei yksinkertaisesti iske .__.; Yhden jakson katsoin kavereilla, he nauroivat melkein jokaiselle "vitsille", mutta minä vain haokottelin ja teki mieli itkeä, kun oli niin tylsä ohjelma =). Toisen jakson näin, kun odotin lääkärissä, että pääsisin lääkärille, taas sama juttu. Kaikki ympärillä hymähtelivät ja minä hain viiden minuutin jälkeen Aku Ankan >_>.

Molemmista kerroista on niin kauan aikaa, etten muista mistä en pitänyt. En pitänyt juontajasta, en hänen vitseistään (tai sitten olin hieman typerä, enkä tajunnut vitsejä oikein o.O. Yleensä en naura edes lukiessani vitsikirjaa, pidän enemmän 'tilannekomiikasta' joskus saatan sellaisissa tilanteissa räkättää puoli tuntia putkeen!), en bändistä enkä yleisöstä ja koko ohjelma oli minusta läpimätä. En pitänyt ohjelmasta enkä aio sitä katsoa enää ikinä. Jos joku ehdottaa juoksen kilometrien päähän hänestä.

CereCere
26.8.2006, 16:14:40
Olen nykyään alkanut katsoa sitä enemmän. Varmaan paras tietämäni talk show. Conan is the best,yeah. Vaikkakaan en useimmiten edes tunnista haastateltavia,saatika sitten esiintyviä bändejä (jotka usein soittavatkin melko kammottavaa tai vain surkeaa "musiikkia". Mietin aina,mistä ne niitä penkoo.),sille ei voi olla nauramatta. Tai no,onhan se huumorintajukysymys. Yhdessä vaiheessa en ollut kovinkaan kiinnostunut,mitä nyt hymäilin kun kaveri kertoili joitakin vitsejä... mutta kun katsoin taasen muutaman jakson,tokaisin että ihan nasta sarja,ja siitä se sitten lähti.

Hukka
12.9.2006, 9:08:49
Hmm, kyllähän Conania tulee silloin tällöin katsottua, mutta jostakin syystä Subilta tulee joskus vanhojen jaksojen uusintoja. En sitten tiedä, mikä mahtaa olla moiseen syy, mutta kyllä Conanin vitsit kestävät toisenkin katselukerran ihan hienosti.
Hepun huumorintaju on ihailtava ja hän saa tylsistäkin vieraista irti sen verran ison huumoripläjäyksen, että ihan ihmetyttää. Musiikkivieraita ei voi tosiaankaan kehua kovin kummoisiksi, paitsi U2:sta totta kai. Kyseisen bändin esiintymistä lukuunottamatta olen aina kääntänyt kanavan, kun illan musiikkivieraan vuoro tulee.

Walker-vitsit ovat muuten ihan loistavia. (Pieni loppukommentti.)