PDA

View Full Version : Pisin kamppailu? (spoilers)

The_Sipi
26.10.2002, 22:39:03
Eli missä pelissä ja ketä vastaan teillä on ollu pisin kamppailu ja kuinka kauan kesti? Tuli tänään mieleen, kun mulla kesti 40 minuuttia, ennen kuin voitin ton FF6:n Wrexsoul tyypin Doma Castlessa. Eka meni minuutteja siihen, että odotin, että niiltä SoulSavereilta loppuvat MP ja sitten vasta rupeen itteäni sen enempää pieksemään, että saan HP:n niin, ettei Near Fatal "arvo" mee ylitse, eli se arvo häviäis siitä. Tämä siksi, että en halunnut, että Wrexsoul vetäis HP:t nollille Bolt3:lla heti. Sitten se häipy vähän väliä muille maille vierahille ja jouduin sitten taas odottamaan ja saamaan HP:t juuri sopivaksi, siinä sitten 40 minuuttia tappelin ja arvatkaapas, olinkos huojentunut kun voitin sen? Olin nimittäin kuollut aikasemmin samana päivänä siihen joku 5 kertaa :)

Shai
26.10.2002, 22:50:44
Originally posted by The_Sipi
Eli missä pelissä ja ketä vastaan teillä on ollu pisin kamppailu ja kuinka kauan kesti? Tuli tänään mieleen, kun mulla kesti 40 minuuttia, ennen kuin voitin ton FF6:n Wrexsoul tyypin Doma Castlessa. Eka meni minuutteja siihen, että odotin, että niiltä SoulSavereilta loppuvat MP ja sitten vasta rupeen itteäni sen enempää pieksemään, että saan HP:n niin, ettei Near Fatal "arvo" mee ylitse, eli se arvo häviäis siitä. Tämä siksi, että en halunnut, että Wrexsoul vetäis HP:t nollille Bolt3:lla heti. Sitten se häipy vähän väliä muille maille vierahille ja jouduin sitten taas odottamaan ja saamaan HP:t juuri sopivaksi, siinä sitten 40 minuuttia tappelin ja arvatkaapas, olinkos huojentunut kun voitin sen? Olin nimittäin kuollut aikasemmin samana päivänä siihen joku 5 kertaa :)

Hmm..... varmaankin FFVII:ssä joskus 20minsaa tappelin One winged angelin kanssa. Ja muuten The_Sipe, tuo on jumalattoman helppo... olisit vaan X-zonen heittäny niin ois helpottunu tooodella paljon

Ra
26.10.2002, 23:58:11
En nyt muista kunnolla mutta luulen, että se oli Dark Anima, sitä vastaan taistelin noin tunnin verran. Onhan niitä kyllä ollut muitakin.

Tordragon
27.10.2002, 0:08:49
Hmh, kyllä se joko FF9:ssä on tai FFX:ssä, se pisin mättö siis. Jotenkin minä kyllä aina selviän noista mätöistä kovinkin nopeasti. Ainahan se tietty on, että jos vahingossa lähtee vaikka esimerkiksi väärillä junctioneilla tappeluun, kasissa siis, niin mätöstä tulee hiukka hitaampaa kun esimerkiksi Squallin lyönnit on disabloitu.

Kympissä taisi yksi mättö olla missä tietty mökö kiskoi reflectia ja leikki vielä Curagalla siinä samassa. Siinä nyt tuli aina vahingossa Dispellattua väärää hahmoa ja sitä rataa, tätä pelanneet ehkä tietävät. Eli siis: vahingon (mahdollinen pluraali) kautta taistelusta tulee siis pitkä, mutta muuten nuo pitkät taistelut ovat hieman hakusessa, minulla siis. Tai en minä siis ainakaan muista mitään erityistä, pitkää mättöä.

Ja Sipi: ennen tuota spoileria mielellään tieto siitä, että mitä siellä mustassa, piilossa käsitellään ^^ Kun Squaren peleistä yleisesti puhutaan niin on hieman vaikea arpoa mistä niistä kun ei näe. Ja mieli tekisi kuitenkin lukea. En minä muuten, mutta vihaan vain spoilausta yli kaiken, se on minulta monnaasti pilannut koko pelin ja siihen liittyvän innon pelata sitä.

Roakel
27.10.2002, 7:23:11
Hmm, FFVI:ssä se taisi olla wrecksoul, mutta ei siinä ehkä mennyt enempää kuin 15 minuuttia. FFVII:ssä se oli sitten se one winged angel, se oli mielestäni aika paha ja aikaa en muista. FFX:ssä pomo jossa kesti 20 minuuttia oli se hirviö joka karkaa siitä häkistä, se oli erittäin paha.

urho
27.10.2002, 7:29:10
Originally posted by Tordragon

Kympissä taisi yksi mättö olla missä tietty mökö kiskoi reflectia ja leikki vielä Curagalla siinä samassa. Siinä nyt tuli aina vahingossa Dispellattua väärää hahmoa ja sitä rataa, tätä pelanneet ehkä tietävät. Eli siis: vahingon (mahdollinen pluraali) kautta taistelusta tulee siis pitkä, mutta muuten nuo pitkät taistelut ovat hieman hakusessa, minulla siis. Tai en minä siis ainakaan muista mitään erityistä, pitkää mättöä.

Tarkoitatkos sitä Monsteria, joka tulee ennen Zanarkand Ruinssille menoa? Minullakin kesti siinä muutama yritys... :eh:

Pisin mättö taitaapi olla tuota Dark Bahamuttia vastaan. Taistelin siinä noin puolisen tuntia. Sitten unohdin katsoa sen OD mittaria, ja yllätys sieltähän pläjähtää Mega Flare. Terve, eikä kellään ollut edes Auto-Lifea.

Leviathan
27.10.2002, 7:51:28
Minulla on ollut aika paljon pitkiä kamppailuja

VII
Siinä sitä Blizzarro Sephiroth:ia vastaan kun en aluksi tajunnut että se pallo pitäisi tuhota toisella ryhmällä ja mikäs sen rattoisampaa kun jotain 15min yritin tappaa sitä Cloudin ryhmällä ja välillä vaihdoin toiseen ryhmään. Sitten kun olin tuhonnut sen sinisen pallon vahingossa, oli kestänyt 20min

IX
Jotain 15min meni ARK:a vastaan

X
En tiedä kuinka kauan mutta aika pitkään meni sitä jotain tyyppiä joka pääsee häkistä oliko sen nimi joku Sinspawn? tai jotain tuonne päin

Siinä nytten ne jotka muistuu mieleen.

Son.Goku
27.10.2002, 9:48:02
huhhuh... FF7 kesti kun tapoin Vedenalasta asetta nii vitun kauan... mull ei ollu Knights of roundii viel joten siinä kesti iha pikkasen aikaa... yli tunnin. joten se siitä sit... moimoi :confused:

Supah
27.10.2002, 10:32:06
Seiken densetsu 3 tiny miny loppuvastus spoiler
Arch demonia vastaan oleva taistelu kesti noin tunnin

Seyana
27.10.2002, 11:24:12
VII

Loppareita en hakannut kovinkaan kauaa. Pisin oli varmaan se Scarletin ja Heideggerin punainen robotti.
Ja sitten tietty kaikki Weaponit.

VII
Lopparia väänsin varmaan tunnin, ja sitten menin ja kuolin shock wawe pulsariin..
Sitten se Radio towerissa tuleva bossi, koko pelin ensimmäinen. Siltä kun piti ne sata douplea vetää kaikille..

IX
Hilgigarsh, kun piti se Fairy flute saada varastettua..

X
Seymouria Macalania temppelissä jouduin hakkaamaan kauan. Monta kertaa hävisin, ja kun lopultas voitin,olin hakannut ehkä 20 minuuttia.
Yunalescaan meni puolisen tuntia.

Jubar
27.10.2002, 11:55:04
Sitä FFX:n häkistä karannutta oliota minäkin hakkasin aika kauan. Siinä jossain vaiheessa Lululta loppui MP, joten lopulta mätin sitä pelkästään Auronilla (Yuna paranteli huonoja ukkojani). Kesti varmaan tunnin ;D

Myös siinä ennen Zanankard Ruinsseja tulevaa hirviötä vastaan sain taistella todella kauan; Reflectit, Dispelit ja Curagat siinä kun meni vähän sekaisin :)

edit: Nyt tuli tuo spoiler-laatikkokin oikein :)

Arwie
27.10.2002, 12:13:52
Senkin nynnyt. :) Tässä teille ihmeteltävää ihmisen tyhmyydestä.

FFVIII
FF8:n Ultimecia kaikkine vaiheineen vei minulta kaksi yritystä; toisella vähän päälle kuusi tuntia ja kuolin, toisella melkein kahdeksan. Tämä johtuu siitä, että en koko pelin ensimmäisellä läpipeluukerrallani keksinyt sellaista toimintoa kuin Limit Break enkä myöskään erityisemmin käyttää Junction-järjestelmää, lätkin vain ne taiat junction-kohtiin aivan summissa. Status-junctioniin en ollut laittanut ainuttakaan taikaa ja ainoat toiminnot joita käytin olivat perus-magic, draw, GF- ja item-komennot, eli en esim. recover- tai revivea, jotka olisivat olleet erittäin hyödyllisiä. Kun vielä sitten hätäpäissäni käytin Ultimaa Grieveriä vastaan, HP alkoi laskea...

Repikää tuosta :P

nox
27.10.2002, 12:54:36
Seiskan loppareissa taisi ensimmäisellä kerralla kestää sellaiset kolme tuntia. En ollut siis koskaan aikaisemmin mitään FF, tai edes sen tapaista peliä pelannut ja olin enemmän tai vähemmän pihalla kaiken maailman taktikoinneista.
Seiskan Ruby weapon oli kanssa aika pitkä sessio. Meniköhän siinä tunti tai jotain sinne päin. Muistan kuitenkin että nämä kaksi ovat olleet pisimmät taistelut.

Adeíron
27.10.2002, 17:09:28
Originally posted by Kitten
FFVIII
FF8:n Ultimecia kaikkine vaiheineen vei minulta kaksi yritystä; toisella vähän päälle kuusi tuntia ja kuolin, toisella melkein kahdeksan. Tämä johtuu siitä, että en koko pelin ensimmäisellä läpipeluukerrallani keksinyt sellaista toimintoa kuin Limit Break enkä myöskään erityisemmin käyttää Junction-järjestelmää, lätkin vain ne taiat junction-kohtiin aivan summissa. Status-junctioniin en ollut laittanut ainuttakaan taikaa ja ainoat toiminnot joita käytin olivat perus-magic, draw, GF- ja item-komennot, eli en esim. recover- tai revivea, jotka olisivat olleet erittäin hyödyllisiä. Kun vielä sitten hätäpäissäni käytin Ultimaa Grieveriä vastaan, HP alkoi laskea...

Repikää tuosta :P
Kas, enpäs olekaan ainoa jolla oli hiukan ongelmia sen kanssa. FFVIII sattui olemaan ensimmäinen FF johon tutustuin, niin esimerkiksi taikoihin en ensimmäisellä läpipeluukerralla oikein tutustunut.

Ultimecian sain mätettyä viimeiseen vaiheeseen asti (meni n. 4 tuntia... :eh: ) ja sitten se alkoi drawia niitä kivoja taikoja joihin kuolin heti kun ei kellään porukassa ollut 'draw' ominaisuutta kun olin hiukan sählännyt menussa. Junctionit nyt oli jotenkuten, limit breakit huonojen aseiden johdosta lähes hyödyttömät, taioista esim. hastea/shelliä/protectia/flarea/meteoria en kertaakaan käyttänyt jne.. No juu. Sitten toisella yrityksellä olin jo sen verran kiukkuinen, että niissä samoissa neljässä tunnissa sitten sain sen mätettyä kun olin vähän paremmin tutustunut niihin junction systeemeihin ja taikoihin.

Totta kai piti sitten peli vetää vielä pari kertaa koko peli läpi, pientä pilkunviilausta vaille täydellisesti. Oli se niin hauskaa kun sitten sain sen Ultin mätettyä alle puolessa tunnissa. :)

Mickey
27.10.2002, 18:23:51
FFVII:n Ruby Weaponissa meni ekalla kerralla puolisen tuntia ja se taitaa olla pisin. Yleensä olen bossit mennyt joko alle puolen tunnin tai sitten kuollut lähestulkoon jopa tahallani, sillä uusi yritys on yleensä edellistä paljon parempi.

Safir
27.10.2002, 22:59:14
Lallallaa.

Nelosen kiviseinämä pomossa meni kyllä vähän aikaa. (vähän vain.. okei, aika paljonkin) Mikä sen nimi nyt oli, en muista, mutta kyllä se oli ärsyttävä. Oli mennä hermoot sen kanssaa~~ Huhhuh.
Ja samasta pelistä vielä semmoinen musta energia pallero joka teki wallia aina itselleen. Grrr.. siihen oli se tietty menetelmä miten pääsi, mutten minä sitä heti hoksanut.

Viitosessa oli se Neo X-death. En päässyt sitä muistaakseni ihan ikinä koskaan läpi. -_-;; Niin ärsyttävä. Laiska kun olin kasvattamaan ukkeleita.

Kuutosessa.. no ei se nyt nin vaikea peli ole, ei mitään niin pahaa. Paitsi ne umm.. jotka pääsi sillion vapaaksi ne monsterit.
siis ne joista yksi oli siellä oopperassa, yksi siinä taikatornissa ja nin edelleen

Seiskassa. Myös siinä oli se seinämä ärsyttävä todella. Ush, että minä vihaan aina mennä sitä kohtaa. Sen läpäisyyn taisi mennnä yli viitisentoista minnuuttia.

Kympistä ei nyt mitään kamalan vaikeaa muistu paitsi kuni että sielllä Zanarkand Ruinsseissa ihastuttava leidi Yunalesca. Pahus miten vaikea se oli. Meni kyllä siinä kauan, yli puooli tuntia

Kreifi
28.10.2002, 3:07:38
Kasin lopparissa minulla oli suuria ongelmia. Aikaa siihen sitten meni n.3 tuntia. Tarkkaa aikaa en muista. Seuraavassa tarkempi kertomus. Älä kurkaa jos et ole mennyt FFVIII läpi.
En jaksanut tai viitsinyt kerätä ukoille mitään leveileitä tai muutenkaan parannella niitä millään tavalla. Mitään ylimääräisiä GF:iä ei minulla ollut(paitsi se lampusta tullut, jonka nimeä en muista). Loitsutkin oli aika heikkoa tasoa, kun en ollut niitä parhaita saanut(saaret eivät olleet tiedossa). Juoksin siis vain mahdollisimman nopeasti kohti loppua unohtaen melkein kaiken muun. En myöskään saanut mitään hyviä aseita, enkä tajunnut, että loppari mennään läpi niillä limiteillä(en muista mitä ne oli kasissa). Käytin siis taikoja, ja voi pentele kun oli kamalaa nysväämistä. Joskus siltä sai imutettua ja heitettyä hyviä loitsuja, mutta kyllä siinä meinasi usko mennä, kun ukotkin oli todella huonoja.Mutta pakko myöntää, että todella hyvältä tuntui, kun sen lopulta sitten iski matalaksi. Toisella pelikerralla se menikin sitten heittämällä läpi, 10 minsaa.

Dougar
28.10.2002, 15:46:38
Hmmh.. Oiskohan se ollu FF VII
Kun tapoin Bizarro Sephirothia, kun se aina herättää henkiin niitä osiaan..

Crow
28.10.2002, 15:53:59
Taistelut Rubya ja Emeraldia kestävät aika kauan KOTRin takia, mutta ilman sitä on pisin taisteluni ollut varmaankin FF8:n T-Rexauria vastaan jollain level 5:lla. Kesti yli tunnin muistaakseni. Käytin pelkkiä tavallisia hyökkäyksiä, 50-100 dmg/kierros, kun en vielä osannut peliä pelata.

yksisiipi
28.10.2002, 17:29:24
Pisin kamppailu lienee ff seiskassa Emerald Weaponia vastaan. Reilusti yli puoli tuntia meni taisteluun enkä edes voittanut. Loppuvihollisetkin lienevät ff6-8 siinä parinkymmenen minuutin tienoilla. Mutta tunnen erään, joka tappoi Sepiä noin puolitoista tuntia eikä voittanut. :D

Isthan
28.10.2002, 20:08:02
Minulla ei yleensä kauan mene, sillä kuten olen jo aiemmin maininnut, kerään hahmoni levelit sun muut aina täysille ennen loppubossia. Tosin poikkeuksina ovat:

FF7:

Ruby Weaponin, sen vanhan pirulaisen, hakkaamisessa meni jotain tunti. Oli joku vanha save, jossa oli hahmot jollain 60 - levelillä...
Ei kuluttanut KotR:kaan mitenkään hyvin niillä magiceilla. (kyllä, minä menen aina siitä, mistä aita on matalin...)

FF9:

Ei nyt mitään suuria lukemia, mitä nyt ARKissa kesti noin puoli tuntia. (=huonot levelit)

FF10:

Näitähän löytyy enemmänkin....

Ensinnäkin:

Yunalescan tapossa vierähti mukavasti puolisen tuntia. Että se zombie - hyökkäys oli hilpeää, juuri kun oli saanut HP:t kaikille täysile. Ja vielä kun kaikilla oli Regen...

Sanctuary Keeper. (se ennen Zanarkandiin menoa) Ehkä vaikein kaikissa monstereista, mitä olen FF10:ssä tavannut. Niitä mukavia statustaikoja kun sillä riitti...En muista aikaa, mutta kauan siinä meni.

Nemesis. (vai mikälie, sillä Monster Arenan viimeisenä Originalina) Jotain päälle tunti kesti mukavasti siinä. Eivät olleet HP:t missään huippulukemissa (30,000 tuolloin) ja se hyökkäys, mistä tulee kaikki ne mukavat Power Breakit sun muut oli kyllä hallaa mun ryhmälle. Kaikilla kun oli aina Regen ja Haste (ei ollut vielä auto - modena) ja Breakithan piti Dispelilä hoitaa pois.

Dark Yojimbo. Piru kun piti viidesti tapella, eikä voinut edes tallentaa välissä! Silloinkaan, en ollut kerännyt mitään statseja täysille (paitsi Defense, se oli pakko) ja tappelin vielä kolmelta yöllä sitä vastaan. Ja kahdeltatoista kun aloitin...

Sellaista minulla.

bigspin
28.10.2002, 20:58:24
FF VII:
Hakkasin FF 7:ssa Emerald weaponia noin puoli tuntia ja ehkä vielä vähän päälle.Taisi olla keski yö kun sitä hakkasin hiki hatussa :) Se oli kyylä suhteellisen paha vastus.

Doomtrain
29.10.2002, 11:59:44
Breath of fireII:

pisin kamppailu oli varmaan kun hakkasin viimestä bossia noin kaks tuntia kunnes tajusin että eihän sitä voi voittaa ilman erästä Drägön förmiä jonka unohdin hakea.Nooh eiku resettiä ja uudestaan koko vika dunkeoni ja tällä kertaa hain sen df:n niin upposihan siihen silti aikaa noin puoli tuntia :eh: piste.

memo
29.10.2002, 15:32:00
FF VI:
Pisimpään ehkä hakkasin ekaa Atma Weaponia.
Olisko ollu noin puolen tunnin matsi.

FF VII:
Hakkasin Emerald Weaponia noin puol tuntia.
Oli about keskiyö ja yks kaveri ol mun luona yötä.
Se ei oo ihan into ff, mutta se halusin kuitenkin nähä jotain...

FF VIII:
Kovin pitkiä vastuksia ei oo tullu vastaan. Joskus yritin tappaa
sen ihme hämähäkki robotin siellä Dolletissa ja voitinkin sen...
Siinäkin noin puol tuntia män.

FF IX:
Ei oo tullu taisteltua kovin pitkiä otteluja...
Pisin oli ehkä itse elävä legenda: Ozma!
Sitä hakkasin noin 20 minsaa. Ja sitten toi Hilgigars.
Se oli vähän sama juttu, kun tolla Ozmalla kun yritin varastaa
Fairy Fluten.

Kurt Zisa
31.10.2002, 19:00:25
FFVI:tais olla doom gaze siellä ku piti lennellä ilmalaivalla meni varmaa tunti ku se ei halunnu tulla.

FFVII:emerald weapon mul oli under water ja meni n.30 minuuttii

FFVII:ultimecia kokonaa meni tunti siihe

FFX:niit on monta esim.

penancee meni iha hiton kauvan ottaa 12 millii ja kädet yhteensä3 millii joten 15 millii iha kivaa meni vaivaset 2 tuntii
nemesis 10 milliii ja kaiken näkösii iskuja nemesiksellä tunti
dark yojimbo viis kertaa 160000 tuhatta peräkkäin nii kesti 2 ja puoli tuntii. :eh:

Crimson
1.11.2002, 11:43:22
VII
Ruby Weapon oli kova pala kun piti ne hahmot herättää kun vielä kerkesi... Mättösin about 2 1/2 tuntia...

VIII
Ultimecian linnassa oli se sähköhirviö siellä "alakerrassa" kattokruunun alla...
Ei siinä mitään vaikeaa ollut, muttakun miulla oli junctioitu niin, ettei ollut muuta kuin draw, ja junctioneissa siinä 100 thundagaa jokaisella että ne ne "absorbbas" ne sen örvelön hyökkäykset, ja aseet olin unohtanut vaihtaa parempiin, niin että se siinä kesti KAUAN...^^

IX
En ole vielä löytänyt mitään liian vaikeaa...

X
Se häkistä karkaava örvelö kun Siniä koitetaan saada paikan päälle.

David A. Mage
1.11.2002, 19:13:53
Kesti varmaan yli tunnin tämäkin taistelu...
FFX:
Defender X Tai jokin sillalla siellä jossain missälie. (todella tarkasti selitetty... Ei Zanarkandissa kuitenkaan..) Tiduksella ei ollut Piercingiä aseessaan, Auron ei jaksa väistellä peltimörön iskuja ja viimeinen hahmo vaihteli, useimmiten Lulu käytti Reflexiä tiimin jäsenten Evaden parantamiseen, välillä Rikku heitteli ties mitä kyseisen robotin ja tiimin niskaan. Kaiken kruunasi se, kun Defender tappoi kenet tahansa (Auron mukaanlukien) yhdellä iskulla, eikä Tiduksen ja muiden iskujen teho yltänyt edes kahteensataan (Auron poikkeuksena Piercing-aseillaan) ja Auronin Armour Break ei tepsinyt.. Siinä sitten mekaanisesti pistää Tiduksella Hastea, herättää Auronin henkiin, Reflexittää Lululla, hakkaa Tiduksella ja Auronilla ja satunnaisesti heittelee Rikkulla tavaraa ympäri kenttää, ja jatkaa samaa rumbaa kyllästymiseen asti... Loppujen lopuksi sitten viimeisillä vuoroilla Rikku loi Super Mighty Guardin ja ties mitä, Tidus herätti Auronia henkiin kerta toisensa jälkeen, Auron kuoli kerta toisensa jälkeen jne. Kunnes Tidus monen vuoron jälkeen huitaisi Defenderiä, ja matsi oli siinä... Hirveä sekoilu ja täysmetallimies sitten kaatuu lopulta yhteen Tiduksen iskuun aseesta, jossa ei Piercingistä ole tietoakaan.. Oli kivaa... =)

Mysticus
2.11.2002, 10:58:56
Tähän hätään saan mieleeni vain yhden taistelun, jonka parissa on vierähtänyt minuutti jos toinenkin.

FFX: Spectral Keeper, Zanarkandin temppelissä. Siis se vihulainen, jonka taistelun aikana täytyy pomppia alustalta toiselle. Tiimini oli Tidus, Auron ja Yuna, aloitin manailemalla Aeoneja ja taistelun alkupuoli menikin ihan suht koht kivasti, kunnes Keeper alkoi räjäyttelemään niitä alustoja, enkä minä tietenkään tajunnut hypätä niiltä pois. Tidus ja Yuna kuolivat lähes heti, ja Auron jäi vielä sinnittelemään elävien kirjoihin, mutta sitten Keeper keksi laittaa hänen päälleen Berserkin. Ei siinä auttanut sitten muu kuin katsoa, kuinka Auron tasaisin väliajoin urheasti sivalsi miekallaan ja Keeper hakkasi häntä minkä ehti. Ehdin käydä siinä välissä vielä jääkaapilla ja hakemassa postin, ja palasin sopivasti katsomaan, kuinka Auron heilautti leipäveitseään viimeisen kerran ja tappoi Keeperin. Olin ilmeisestikin ehtinyt aiheuttaa Aeoneilla jo ihan kiitettävästi vahinkoa, joten bossi kuoli loppujen lopuksi aivan tuurilla. Ja koko hommaan taisi kulua noin 20 minuuttia. ^^

Chang
2.11.2002, 19:47:15
FFVII Ruby Weaponissa meni noin tunnin verran. Se oli silloin ekalla kerralla kun pääsin sen läpi. Mutta onneksi en kuollut siinä lopussa olisi jo pikkaisen ottanut päähän. Mutta tuokin on koettu että taistelun lopussa vastus tekee jonkun sairaan liikkeen ja sitten kaikki on iloisia kun hahmot kuolee ihan lopussa.

JonVonRox
3.11.2002, 11:18:17
FF7:n Ruby & Emerald, mutta tuorekseltaan tulee mieleen inhoja taisteluja FF8:sta kun sitä pelailen 'bout 5:ttä kertaa läpi (Mikäs hyvän tappaisi). Tonberryjen lahtaaminen oli todella puuduttavaa ennenkuin HERRA Tonberry itse ilmaantui paikalle ja sekään ei mikään easy ollut tajuttoman HP:nsa ansiosta. Omega & Ultima myös ovat aika pahoja ja tietysti Ultimecia lopussa. Inhottavia vihulaisia kyllä löytyy ympäri kenttiä enkä ilahdu Malborosta enkä GF-Jumbo Cactuarin lahtaamisestakaan.. (ties kuinka monennetta kertaa) , ei sillä että olisivat pahoja mutta aikaa saa kulumaan... :eh:

Sonya
3.11.2002, 16:07:34
Olen pisimpään luultavasti pelannut Dark Yojimboa vastaan.. siinä taisi vierähtää melkein 2 tuntia. Toinen on varmaankin FFVIII:n loppari Ultimecia. Äijät olivat todella huonosti kehittyneet ja siinä vierähti aikas kauan aikaa.. (en muista kuinka kauan tasan tarkkaan)

Moppi
3.11.2002, 21:53:49
Luultavasti pisimpään meni Ozman kanssa, kun levelit olivat liian alhaalla. Onneksi se sitten kuukistui sadannennella pelikerralla, tämä kyseinen ottelu kesti n. 45min. Mätkin todella monta taistelua peräjälkeen, pakko oli voittaa, pakko. Kolme tuntia siinä vierähtikin. onnkesi kuukahti :P

Bizarro Sephirothin kanssa meni myös sangen kauan, ei tietoakaan kotrista. ja se pentele senkuin paranteli itseään samaan tahtiin kun ehdin mättää.

Ceassa
5.6.2003, 12:55:35
Äh, saattaa sisältää ihan pikkuriikkisiä spoilereita, mutta minen jaksa alkaa tekstini ulkoasua niillä laatikoilla pilaamaan, joten lukekaa jos pienet, harmittomat pilaajat eivät maailmaanne kaada.

FFIX:ssä Ozman kanssa tuli tapeltua melko pitkään. Ozma oli Hadeksen jälkeen ihka ensimmäinen tällainen _todella_ vaikea bossi, johon olin Final Fantasyissa törmännyt, sillä minen tosiaankaan ollut uskaltanut seitsemännessä tai kahdeksannessa osassa lähteä näitä kaiken maailman Weaponeita sun muita metsästämään ennen kuin olisin ensin kehittänyt itseäni FF:ien parissa ihan kelpo pelaajaksi. Noh, Ozman kimppuun kävin siis viimeinkin, kun olin saanut hahmoni itseäni miellyttäville leveleille (75-80) ja Zidanella, Freyalla ja Steinerilla oli kullakin käytössään yksi isku, joka kulutti 9999 HP:ta. Dagger toimi parantajana. Ozmalla oli loppujen lopuksi aika vähän HP:ta käytössään, mutta kun se teki niitä ihme iskujaan koko ajan, niin ei siinä paljon ehtinyt itse iskemään vaan koko ajan sai olla Daggerilla parantelemassa kärsiviä hahmojaan. Jossain vaiheessa menin vaihtamaan kokoonpanoani siten, että Eiko tuli Daggerin tilalle, ja hänen avullaan sitten lopulta koko pallon voitin; aina kun koko party heitti veivinsä, Eikon eidolon Phoenix ilmestyi kentälle ja heitti iskunsa Rebirth Flame, joka herätti kaikki takaisin henkiin ja kulutti vieläpä Ozmalta hiukkasen HP:ta siinä sivussa. Tämä toistui muistaakseni kolme kertaa taistelun aikana, ja viimeinkin Ozma sitten kaatui, kun olin muutamassa välissä ehtinyt sivaltaa Steinerilla Shockia ja Freyalla Dragon's Crestia sen päälle. Victory!

FFX:ssä Yunalescan voitin ensimmäisellä yrityksellä, mutta taistelu kesti aivan rasittavan pitkään. Ei naurattanut lainkaan, kun hän ensin iski zombie-statukset kaikkien päälle ja sitten paranteli hahmoja hieman tai vaihtoehtoisesti heitti Full-Lifella. Neitonen kuitenkin menetti HP:tään minun toimestani hitaasti mutta varmasti, aina kun pääsin häntä iskemään, niin kulutinkin energiaa ihan kiitettävät määrät, mutta näiden kaikkien kolmen muodon tappamiseen kyllä upposi aikaa ihan yllättävän kauan, muistaakseni noin reilut puolisen tuntia hänen kanssaan tappelin.

FFVII:ssä ensimmäinen Jenova-taistelu oli huonojen levelien takia aika vaikea, eikä hän tasoja nostettuani siltikään kaatunut niin nopeasti kuin olisin olettanut. Noh, se oli silloin kun ylipäätänsä ensimmäistä kertaa FF:iä pelasin, joten pistän sen ovelasti kokemattomuuteni piikkiin. Kjähä. ^^

Yose
5.6.2003, 15:14:26
En muista kunnolla aivan varmaksi, mutta mitään hirveän pitkiä tappeluita ei ole ollut, pisimmät varmaan Final Fantasy kympissä(Pientä spoilausta):

Omega Weaponia tuli varmaan hakattua semmonen joku 15-20 minuuttia.

Yunalescaa tuli hakattua joku 30 minsaa.

Siellä Zanarkand-templessä ennen Yunalescaa tulevaa hirviötä tuli kanssa hakattua muutama tovi ainakin semmoinen 30 minsaa.

Ekaa Seymoriakin tuli jonkun aikaa taltutettua muistaakseni 20min.

Näitä on varmasti lisää, muista vaan pätkii, pahoittelen, etten itse taisteluista paljoa muista.

gosu
5.6.2003, 16:10:11
FFX

Yunalescaa vastaan semmoset 40minuuttia

Omegaa semmoset ½tuntia koko ajan pelkäsin että hitto jos nyt kuolee.

Sephiroth13
6.6.2003, 16:22:08
Mun pisin taistelu oli FFVII:ssä Sephiroth. Noin viis kertaa piti yrittää hakata se. Kun vihdoin onnistuin niin siinä meni aikaa noin tunti....

Lazuli
6.6.2003, 22:39:11
Originally posted by Tordragon

Taidat tarkoittaa Sanctuary Keaperia, right?

Mii pääsin siitä ensi yrittämällä, siinä meni n.20min. Eräällä toisella tallenuksella yritin varmaan 5 kertaa ja aikaa meni n.30-40min. Taisi olla onnenkauppaa, tai minellä oli joku outo taktiikka, miitä kyllä löytyy... :eh:

Pisin mättö...? Niin, Lady Yunalesca. Siinä meni ainakin 45min, tai enemmän. Piti miettiä tarkasti mitä tekee ettei tule game over. Melkein koko ajan piti käyttää phoenix down:eja tai life:ä, tai jotain tommosta... Se taisi olla pisin aikani. Aina kun olin Yunalesca-taistelussa kolmannella muodolla ja kuolin, niin alkoi jo hermot pettää... =)

Johnny X
7.6.2003, 0:26:20
Eiköhän se melko ilmiselvää. FF seiskan Emerald Weapon: rapiat 40 minsaa plus 5 aikaisempaa tappeluyritystä...

Ferithem
7.6.2003, 12:12:17
FFVIII: Pelatessani peliä ensimmäisen kerran, toisen levyn lopussa oleva Edea-taistelu vei minulta noin 40 minuuttia. Surkeaa, eikö olekin? Jumbo Cactuarin päihittäminen kesti myös noin puolisen tuntia, ja Bahamutin hankkiminen venyi niin pitkäksi, että painoin ihmenappulaa ja heitin hanskat naulaan hetkeksi.

FFIX: En muistaakseni kamppaillut kovin pitkään kenenkään kanssa, mikäli lukuisia varastusyrityksiä ja niiden ansiosta pidentynyttä aikaa ei lasketa.

FFX: Liian suuri spoileri, joten laitetaanpa se musta laatikko kohta tulemaan...

Viimeinen taistelu Yu Yevonin kanssa kesti aivan liian kauan, vaikka olikin älyttömän helppo. Kulutin ensin kaikki aeonit loppuun (tai no, mitenkä sen nyt sanoisi?) ja sitten taoin pomoja Yunalla ja Lululla, vain huvin vuoksi.

Tosin tämä taistelu ei kestänyt kuin puolisen tuntia, mutta yöllä yhdeltä pelatessa se tuntuu ikuisuudelta, kun odottaa innolla nyyhkytarinan loppua.

Muita Final Fantasyita en ole juurikaan hampaat irvessä pelannut, sillä jotenkin nuo vanhemmat osat tuntuvat helpommilta. *sanoo hän, jonka ensimmäinen roolipeli oli Pokémon Blue*

Gabriel
7.6.2003, 14:41:58
Olen melkoinen perfektionisti mitä hahmonkehitykseen tulee, joten yksikään taistelu ei kestä kovin kauan. Pisimmät taisteluni olen käynyt FFX:ssä. Evraen kanssa meni puolisen tuntia - joka minulle on oikeasti sangen paljon - ja vielä pidempään meni ainoastaan yhden Monster Arenan olennon kanssa. Kyseessä oli Chimerageist, ja sitä hakkasin 40 minuuttia. Ei siis kovin paljon, mutta useasti tuli mietittyä "eikö se jo kuole?".

Yleensä hahmot on kehitetty niin huippuunsa ettei taisteluihin mene todellakaan pitkään. Kahdeksikon Ultimeciankin päihitin suhteellisen nopeassa ajassa. Itse pelit tosin kestävät sitäkin kauemmin nimenomaan hahmonkehityksen takia. Hyvänä esimerkkinä toimikoon edelleen Final Fantasy -sarjan kymmenes osa. Olin nimittäin pelin loppuvaiheessa noin sadankahdenkymmenen pelitunnin jälkeen, eikä yksikään hahmo ollut vielä kovin huipussakaan. :eh:

Candice
7.6.2003, 14:52:06
Sanon samantien, että FF8. Menin ensimmäisellä pelikerrallani ihan kokeilunhalusta huonosti kehiteltynä moikkaamaan sitä loppistätiä (ainoa, jonka leveli oli yli 80 oli Squall). Tai no oikeastaan se oli vähän vahinko ei minun vielä ollut tarkoitus siinä vaiheessa mennä sanomaan moi, mutta minä eksyin sinne linnaan ja sitten hupsis, yhtäkkiä olinkin taistelemassa.

Tietysti taistelemassa olivat huonoimmat hahmoni Zell, Quistis ja Selphie. No siinä sitten ajattelin, että samapa tuo kuolen kohta kuitenkin, mutta kokeillaan nyt tämän tädin kestävyyttä sitten. Aikaa meni kaksi tuntia, tai ehkä tunti ja kolme varttia. En ole varma.

Siinä kolmannessa vaiheessa aloin jo purra vähän huulta (pelin jälkeen tuli verta) ja ajattelin, että ehkä minä jopa pääsen tämän läpi. Quistyn ja Zellin limitit käyttöön ja Selphie parantelemaan. Kyllähän minä loppujen lopuksi sitten voitin ja siinä vaiheessa meinasi jo itku tulla.

Toinen pitkä ja tuskastuttavan vaikea bossi oli kympin Yunalesca. Sitä hakkasin varmaan kolme kertaa ennen kuin pääsin läpi. Miten se saattoikin olla niin vaikea ja pelottava? Loppupeleissä minulla taisi mennä noin tunti sen kanssa. Rasittava... naiset on aina kovimpia vastuksia.

Yurikosan
8.6.2003, 1:16:06
joo o..

Final Fantasy X : Vika tappelu.. Se missä soi Otherworld ja se iso örvelö nousee siihen eteen :P (kyllä tiedän kuka mutta en viitti sanoo etten spoilaa ja en jaksa spoiler laatiikkoo tehä x) )

GRANDIA 2 : Ne KAIKKI vikat jutskat

Pokemon Gold/silver : SE HELVETIN ASH KETSUPPI !!!!! (vai oliko se crystal jossa sitä manasin x) nojoo kuitenkin)

BlackWalzi
9.6.2003, 0:29:54
En muista aikaa mut kauan siinä kesti kun päätin tehä tämmösen väläytyksen FF6:ssa
että kun en tahtonut selvitä siellä Fanatic's Towerissa Mage Masterin Ultimasta minkä se tekee kuollessaan niin päätin poistaa siltä kaikki manat Rasp loitsulla joten ei tullut enää Ultimaa... Ja manaahan sillä hepulla oli ja paljon Rasp ei nyt hirveästi vienyt... Helpoin tapahan olisi ollut nakata vain Life 3 omille :D

Bartz-87
9.6.2003, 14:38:20
Originally posted by Seraphina
[B]

Viimeinen taistelu Yu Yevonin kanssa kesti aivan liian kauan, vaikka olikin älyttömän helppo. Kulutin ensin kaikki aeonit loppuun (tai no, mitenkä sen nyt sanoisi?) ja sitten taoin pomoja Yunalla ja Lululla, vain huvin vuoksi.

Yu Yevonissa ei voi käyttää Aeoneita

Itse sanoisin ehdottomasti FFX:n Nemesis. Lahtasin sitä varmaa joku tunnin. Oisin ehtiny vetää Dark Yojimbonkin alusta loppuun jo siinä ajassa :)

Afrox
9.6.2003, 16:33:35
Ei ole tarkkaa muisti kuvaa kun kaikki taistelut yleensä menevät nopeasti mutta voisin veikata että FF 10:ssä saattoivat olla pisimmät tappelut varsinkin jos käytin magus sisterssin overdriveä joka on kuitenkin tyhmää kun passado tekee vissiin enemmänkin.

Pisimmät taistelut taitavat liittyä original monstereihin tai dark aeoneihin (hoitelin ne kyllä useimmiten zanmatsulla) .
Yu yevonissa kesti kanssa aika pitkään kun oli kaikki aeoneiden animaatiot ja aeonit kehitetty voimakkaiksi ja koviksi evade ukoiksi. Useimmiten taistelut kestävät korkeintaan 10-20 minuuttia mutta yli pahoja pomoja en ole vetänytkään.

/laitoin tuon spoiler-laatikon tuohon nyt puolestasi, mutta ensi kerralla tarkista jos on jotain epäselvää, jooko?
-Candice

/ Okio nyt kyllä osaan varmaan kaikki komennot :)

q-me
10.6.2003, 17:22:01
En pahemmin ole kelloa katsellut hirmuja hakatessani, mutta muistelisin, että ainakin Yunalescan mättämisessä kului muutama tovi. Nyt pelaan uudestaan FFX:ää läpi ja tavoitteena olisi hakata Dark Aeonit ja kaikki Monster Arenan körmyt, joten saa nähdä kuinka kauan niiden päihittämisessä menee :)

Ferithem
10.6.2003, 19:25:53
[QUOTE]Originally posted by Bartz-87
[B][QUOTE]Originally posted by Seraphina
[B]

Yu Yevonissa ei voi käyttää Aeoneita

Siis ennen sitä mustaa möykkyä[/i], kun Yunan täytyy [spoiler]kutsua ne yksi kerrallaan ja tuhota ne. Lauseeni oli typerästi muotoiltu, olen pahoillani siitä.

Clacier
14.6.2003, 16:48:38
VII:n viimeinen Jenova-taistelu. Sitä läpi mennessä minulla meni noin 15 minuuttia. Saattoi johtua siitäkin että käytin niin paljon hyökkäyksiä jotka kestivät kauan, mutta silti.

Tämäkin VII:stä. Se, jossa piti jakaantua kahteen ryhmään ja tappaa se iso otus jonka nimeä en tiedä.
Ei ollut kovin paha vastus nyt kun jälkeenpäin ajattelee, mutta siinä meni myös jotain 15-20 minuuttia.

//Ei kovin paha vastus? Perun puheeni. Koulutin hahmoja vähän paremmille leveleille ja menin kokeilemaan pelin läpäisemistä uudelleen, mutta jokin meni vikaan ja tyyppi teki koko ajan Bizzarro Energya, ja minulla meni sen läpimenemisessä 1 h 53 min. Melkein kaksi tuntia! o.o Kyllä, katsoin kellosta aikaa. Ja tapauksella on yksi turhautunut silminnäkijä jolta meinasi myös mennä järki xD

Tämä -> http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/a/sailor.titan/1055600232777.gif

Hakkasin sitä jotain 45 minuuttia eli melkein tunnin, mutta sitten mokasin ja hävisin. Mutta mitäpä tuosta. Yritän kohta uudelleen :D

Raika
14.6.2003, 17:07:18
Onhan noita muutamat tullu ff-historian aikana ainakin pelattua. Muissa peleissä vastustajat perustuvat enemmänkin nopeisiin reflekseihin, kuin varsinaiseen taktiikkaan. Tai sitten pitää keksiä joku hyvä tyyli, millä vastustajan voittaa. FF-peleissä taistelut venyy yleensä sen takia, jos on tullut mokattua jossain vaiheessa peliä, esim. tullut jätettyä jotain hommaamatta. Tai sitten ei ole oikeita loitsuja tai jotain. Mutta tässä nyt muutama pitkähkö taistelu ff-historiasta:

FF8:
Cactuar kingiä vastaan taistelin ILMAN lionheartia. Suicideä ei voinut tehdä, koska sitä ei vielä tuolloin ollut. En muista paljon tuolla vastuksella on hp:ta mutta taistelua kesti 1h 30min approx. En vielä tuolloin edes tiennyt, että lionheart on semmoinen kuin on. Sillä vastaavan taistelun olisi hoitanut hetkessä, mutta kävi se näinkin.

FF7:
Sitä viimeistä sephiroth-taistelua edeltävä vastus (siis se, mikä uusii niitä raajojaan) oli myös aika pitkästyttävä. Taistelua kesti noin 30min. Oli vain 2x cut eikä nights of the roundia, joten oli hieman tuskaista.

FF10:
Siinä, kun hyökätään sinne siniä kohti ja pitää niitä sen "silmiä" (vai mitälie olivatkaan), tuli tuhrattua aikaa myös aika kivasti. Tähän meni noin 40min. Meinasin vielä kuolla aika loppuvaiheessa sitä taistelua. Olisi varmaan jäänyt pelin pelaaminen siihen, jos olisin kuollut. :P

Outraider
14.6.2003, 17:25:57
Tähän mennessä pisin taitaa olla

Emerald weapon FFVII:ssä. En vieläkään ole oppinut kasvattamaan kultaista chocoboa, joten se piti pieksää ilman knights of round table-summonia. Sen ainoa kerran kun olen jaksanut tarpeeksi kouluttaa hahmoja, että pärjäisin sille, voittoon taisi mennä 30 min. Aluksi satunnaisilla taioilla ja myöhemmin Cloudilla omnislash & mime

Tommistus
20.6.2003, 11:28:26
Aivan varmasti tähän mennessä pisin on:
MinäFF8 vs Diablos... Se johtuu siitä, kun minun oli "pakko" saada demit täyteen jokaiselle hahmolle ja 1 hahmo otti aina 1 demin per draw. Ei siinä kestänyt ku varmaan 45min. Diabloksella oli vielä blind ettei se voinut tappaa minua millää *hihii. Eli jätin kirjan ohjaimen X napin päälle ja lähdin syömään :D.

lapasorsa
4.7.2003, 20:05:26
Heh! Mä tappelin kerran seiskan vikaa vastusta vastaan. Olin pelannu jonkun ~20min kun Sepi päättää tehdä supernovan. Ajattelin että joo pistetäänpä megaelixir tulemaan. Mut se tyyppi joka meinas sen heittää menikin confusioniin ja päätti heittää kyseisen esineen Sepille :confused: :prkl: ja eikun uudestaan mättämään!

Moogeli
6.7.2003, 16:20:37
FFII:
En oo viel pitkällä, mutta vaiken on varmaan ollu se Z-örmy siellä vuorella missä muututaan Paladiniksi. Ei siinä muuta, mutkun en ees hoitanu hahmoja ennen sillalla jatkamista

FFVI:
Ultroksen, onko se nyt kolmas muoto, en oo päässy vieläkään, syy: liian huonot hahmot -> kehittämään vaan

FFVIII:
Varmaan Ultimecia, tosin, Lion Hearttia vaan niin kyllä se putoaa. Unohin hakata Ultiman ja Omegan, niitä tässä nyt olen tänään alkanut ajamaan takaa

FFX:
Yunalesca, niin v*tuttava se sen Mega-Death...

aijommi
8.7.2003, 18:17:14
Pisin kesti varmaa FF kasissa jotai 3 tuntia. Uskomatonta mutta totta.

Se oli se taistelu siel...

Galbadia gardenissa sitä edeaa vastaan. Hi-potioneita oli 100, mut ei ollut lainkaa phoenix downeja ja eikä life taikoja. Zell oli enää hengissä ja hakkasin vain attackilla. Ei ollut enää taikoja jäljellä, tai ne oli ihan pas*oja. Sit parantelin itteeni niil potioneilla.

SDNKorento
11.7.2003, 12:41:42
Heh. Itsekin olen taistellut FF3 (huom ei 6) kolmetuntia ennen kuin älysin lähteä karkuun herra Bahamutia. Hänet oli ohjelmoitu kuolemattomaksi, mutta kun en älynnyt :D

Ja onhan FFX otettu monia yli tunnin matseja, kun piti auttaa kaveria. Sillä ei ollut niin hyviä hahmoja...

Liquid
18.7.2003, 16:38:38
FFX:ssä D animaa vastaa meni kohtuullisen kauan, suunilleen 45min, Animan suuren HP määrän takia, tosin kun joskus haastan Penancen kunnolla, niin mätöstä tulee varmaan lähes 1 ½ tuntia.
FFVIII:ssa siinä Sorcceres Adelissa meni myös aikaa lähes tunti, kun en keksinyt siihen mitään erityistä stradegiaa, ja kun ei voinut käyttää edes GF:iä. Noi oli varmaan pisimmät!

Feamor
30.7.2003, 20:01:48
FFX: Jostain syystä toka Seaymour: meni jotain 30min.

FFIX: Toisiks viimonen: 20min.

FFVIII: Fuijin Ja Rajin: 40min.

FFVII: Lifeform Hojo: 30min.

Mamsmilk
2.8.2003, 14:55:34
FF8:n pääpahikses meni noin tunti tutisin itteni ihan kuoliaaks.
Kädet tärisi kuin olis katuporalla poraillu.
Kämmäsin siinä noin 4 kertaa ennen kuin nirhasin sen.
Mulla oli nääs kaikki taistelus olevat äijät 99 tasoisia.
Lopuksi piäksin sen Lion Heartilla.

Toinen oli FF10 joku niistä Calm landsin Pasin Arenalla.
Se oli sellaane helkkarin täystuho kasvi.Sellaane josta lähtee myrkkyä. Piäksin sitä about 45 minuuttia.

Ekalla kerralla FF10:s vipas Seymouris meni kivasti aikaa,
mutta kun alootin pelin alusta hakkasin sen Aukan yhdellä lyönnillä.

Yunalesca kympis. Yritin sitä tasan 19 kertaa ja osaan puheet näin puolentoista vuoden päästä vieläkin ulkoa.
Joka kerta meni noin 2 tuntia.
Myös Sin vei kivasti peliaikaa.

Miceroth
13.8.2003, 9:28:23
Mulla meni kasin Omega Weaponissa reilusti yli 2 tuntia, en tiiä mite ihmeessä selvisin niin kauan mutta lopulta sen voitin! ps: kesti varmaan sen takia ku Squallilla oli twin lance aseena eikä muillakaan ollu mitää loisto aseita/statseja...

Ferithem
15.8.2003, 15:37:35
Hakkasin sormeni turvoksiin taistellessani kympin Omega Weaponia vastaan... ainakin tunnin ajan. Alkoi hieman tympimään koko ajan toistuva kuvio: Yuna heittää kaikille Auto-Lifen, Tidus Hastegan ja Auron hoitaa hyökkäykset. Jossakin vaiheessa heitin kehiin myös Magus Sistersit ja Animan, ja lopulta voitin... Kesti kauan, mutta kannatti.

Toinen pitkästyttävä taistelu oli Catoblepasia vastaan kympissä. Kesti TODELLA kauan, ja lopulta en jaksanut enää, vaan annoin kuoleman korjata hahmoni. Ei lainkaan taistelutahtoa...

SnowCrow
15.8.2003, 20:37:42
Eihän tässä sanottu että sitä ottelua on tarvinnut voittaa? Ok... One winged angelia hakkasin varmaan yli puol tuntia kun se käytti varmaan 3 kertaa supernovaa! Ja ei ollul kotria eikäomnislashii niin se teki ottelusta aika vaikean... Niin siinäpä sitten kuoltiin. (Seuraavalla kerralla minulla oli KOTR niin iskin ekana omnislashin ja perään KORTIn niin kuoli siihen eikä kerennyt iskee muuta kuin yhen wallin^^)
Ai niin... Pelasin battle arenalla kun hankin W-summonii, niin tuli viimesenä vihollisena semmonen Sea worm jolla on enua varmaan milli(tai vähän vähemmän)niin mulla oli menny ase rikki varmaan 3 kertaa niin se iski jotain 200 yhellä iskulla(siis Cloud), ei ollu enää mitään materioita eli piti iskee siihen jotain 200 aina vuorossa, ja kaiken lisäks mulla oli slow! Ja sitten se mato iski jotain Crushia koko ajan eikä se koskaan osunut, siis se ei voinut osua...
Siinä taistelussa kesti jokunen hetki... ÄLKÄÄ KOSKAAN TAISTELKO SEA WORMIA VASTAAN!!!!

Ze Shoopuf
23.8.2003, 21:53:58
Kympissä (en omista muita) tämä Dark Ifrit- taistelu, vähän yli puol tuntia... Ei erityisen kauan :tultamunille:
Toiseksi pisin on Dark Ixion-taistelut, eka kesti semmosen vähän päälle puol tuntia, melkein yhtä kauan kuin Dark Ifrit, ja toinen vähän alle puol tuntia. Sen jälkeen tulee varmaan Dark Valefor, ehkä semmonen 20 minuuttia...
edit:
Sen jälkeen Dark Shiva. 15 minsaa, kun kehitin äsken vähän hahmojani.

Enkuli
23.8.2003, 23:08:36
Eiköhän se ole se kuuluisa Penance FFX:ssä. jotain 1,5 - 2 tuntia siinä itse taistelussa kului ja voin sanoa että se oli vähän puuduttavaa. Tosin vuoden paras saavutuksen tunne tuli kun se overkill teksti viimein napsahti herra P:n päälle.
Liekö keston vika sitten taktiikassa, mutta ainakaan en keksi mitään nopeampaa konstia. (Unohtakaa jo se zanmato).

Toinen aika hyvä oli Seiskan Emerald weapon ilman knights of the roundia, sekin kesti sellaisen tunteroisen ainakin (ja muutaman yrityksenkin myös, oma vika kun ei jaksanut level-upata phoenixia ja final attackia).

Mutta siinäpä kaikki, muita maratontaisteluja ei ole tainnut tulla vastaan.

-Enkuli, musta siivekäs

forever_child
26.8.2003, 14:59:31
FFVIII
taistelin ainakin tunnin Ultimeciaa vasta..monen yrityksen jälkeen tietenkin. Toinen kasissa missä kesti oli Jumbo Cactuar. Siinäkin meni jotain tunti ja se perkeles vielä lähti pakoon. Piti sitten uudelleen mennä.

FFIX
taistelin vaikka kuinka kauan niitä punaisia lohikäärmeitä vastaan mitkä tuli siellä gulug mountainilla (?).

FFX
minäkin jumituin tässä siihen sinspawniin joka päästettiin vapaaksi. toinen oli Yunalesca mihin jäin pitkäksi aikaa jumiin

Apocalypse87
2.9.2003, 17:02:57
Pisin kamppailu mulla oli FF7:ssa Ruby weaponia vastaan.... Minä en käyttäny KOTRia enkä mitään muita Summoneja tai taikoja.... Mulla oli vain käytössä mime ja elixerit... Se ottelu kesti vajaat kolme tuntia. Ja minä käytin pelkästään Cloudia. Toisen sijan ottaa FF8:n Omega Weapon ja sen pieksämiseen mulla meni pari tuntia, ja se on koko peli pahin vastus..

Atomos
10.9.2003, 13:38:27
mun vaikein vastus mitä olen koskaan pelannut missään pelissä oli ff8 loppuvastus, nuijin sitä noin tunnin verran, ja mulla alko jo pitkästyttää, heitin siihen kaikkia mahollisia taikoja, mutta se ei vain kuollut helposti, mutta kyllä se siitä sitten tipahti, luulen että se olisi ollut paljon helpompi, jos olisi vain tiennyt oikean taktiikan. kaveri sano että se oli sillä ihan helppo. johtui kai siitä että se oli säätäny niitä tyyppejään. =)

toivottavasti että en spoilannu mitään :D

SnowCrow
10.9.2003, 21:05:06
Alunperin kirjoittanut Apocalypse
Pisin kamppailu mulla oli FF7:ssa Ruby weaponia vastaan.... Minä en käyttäny KOTRia enkä mitään muita Summoneja tai taikoja.... Mulla oli vain käytössä mime ja elixerit... Se ottelu kesti vajaat kolme tuntia. Ja minä käytin pelkästään Cloudia. Toisen sijan ottaa FF8:n Omega Weapon ja sen pieksämiseen mulla meni pari tuntia, ja se on koko peli pahin vastus..
Miten voi mennä kolmee tuntia Ruby Weaponia vastaan, ja et käyttänyt Summoneita etkä taikoja??! Sehän olis sitten rökittäny sut ihan tosta vaan... Ja miks sulla oli vaan Elixirit ja Mime? Mikset käyttäny muita? Mut varmaan kuolit siinä taistelussa, jos se edes on totta...

Alunperin kirjoittanut Cloudwalker
tappelin ruby weaponia vastaan FF7:kassa yksin cloudilla, pelkillä aseilla, ei loitsuja eikä summoneja, meni parisen tuntii että hakkasin sen hengiltä fyysisillä iskuilla.
Sama juttu. Mikset käyttänyt loitsuja, summoneita etkä muitakaan. Siis pelkillä aseilla? Ja pari tuntii? Sehön olis hakannu sut hengiltä heti. Ja sitten vielä tapoit sen Cloudin iskuilla? Maksimi on iskulla 9999 ja jos käyttää 4x cuttia niin saattaapi tulla vajaat 40k damagee. Mutta jos se iskee 5 donaa niin sitten sun oli pakko parantaa ja sitten se taas iskee ja taas parantaa!?
Tuopas mielenkiintoista, sillä Ruby Weapon on PIKKUSEN kestävä.

Apocalypse87
11.9.2003, 11:06:10
käytin minä Omnislashia ja heti sen jälkeen mimen.... Siltä loppu mp jossain välissä ja se ei voinu käyttää ultimaa ja comet 2... Ja minä käytin elixerin aina kun se hyökkäs ja niitä kului varmaan 40, voin sanoa että se oli todella rasittava vastus..... Ja mulla oli siinä taistelussa Cloudilla käytössa Fourth Braclet ja Ribbon sekä Ultima Weapon

Razakin
11.9.2003, 12:43:37
Hmm.. Pisimmät tappelut.
Yksi on ainaskin FF 9:stä ja tappelu Hilgigarssia vastaan ja sen Fairy Fluten varastusta.. Joku tunti siinä men reilusti.
Myös ysin Tantarian aiheutti tollaisen tunnin matsin kun en saanut Demon Mailia varastettua. Kummassakin meinasi lopulta hermot mennä. Myös Ozma aiheutti pelikelloon ajan lisäystä vähän liikaa, kun piti alkaa leikkimään matsissa.

Jubei
13.9.2003, 8:11:56
Ihme ennätyksiä, ite ainoa pitkä tappelu (ja ärsyttävin) oli kun taistelin dark animaa vastaan tunnin ja sitten kuolin. :prkl:
Ittellä meni ff8:sin päättärissä 10min, omegaweaponissa 5min ja seiskan emerald weaponissa 10 min ilman KOTR:ia (Oli cover ja 11 Counter materiaa=emeraldin yks isku sai vastaansa yuffien 11. 9999 iskua :P

Edit: SnowCrowille: Sillä seawormilla on 9000hp:ta :D
Edit2: Apocalypse87:lle: en käyttänyt the endiä...

Apocalypse87
3.10.2003, 8:51:52
siinä FF8:n Pää vastuksessa menee pakosti yli 10minuuttia...... kun se jauhaa sontaa siinä lopussa... mulla enintään on mennyt 15 minuuttia.... ja en oikein usko että hakkasit Omegan 5 minuutissa... eiku joo pystyy sen hakkaamaan kun käyttää the endiä... Hölmö minä

SanHosee
3.10.2003, 20:26:30
Alkujaan näin rustasi Mysticus

FFX: Auron jäi vielä sinnittelemään elävien kirjoihin

ei se voi jäädä :)

itselläni pisimmät tappelut ovat olleet sen häkistä karanneen pedon kanssa, sen lohikäärmeen kanssa (ilmalaivatappelu) ja sitten Yunalescan (ainakin jos tasonkohotus otetaan mukaan) molemmissa meni joku 45 min ja kolme-viisi yritystä :) ja sitten sen lohharin jälkeen mennään heti valittamaan Seymorille... siinä meinasin oikeesti saada sydärin kun en tallennuspaikkaakaan löytänyt...

Nitromethane
5.10.2003, 12:27:08
Kerran tuli vajaa 3 tuntia pieksettyä FF 8 loppareita... Sitten kosahti siihen viimeiseen ja sillon paloi käpy aika pahasti :tultamunille:

Mutta sen jälkeen sisuuntuneena menin Island Closest to Hell saarille ja kehitin tyyppejä ja hankin parhaat aseet ja muuta sälää ni kyllä alko Ultimeciat, Grieverit ja kumppanit kaatuilemaan :D

ceeb
5.10.2003, 12:54:32
FF VII:
Ruby & Emerald Weapon. Näitä vastaan on tullu taisteltua useammankin minuutin voittamatta niitä. Erittäin pahoja vastuksia. Itseasiassa pahimpia joihin olen koskaan törmännyt.

FF VIII:
Viimeinen Ultimecia oli vaikein juuri sen takia kun en käyttänyt auroja enkä heroita yhtään, ja kaikkihan tietävät ettei näitä itemeitä käytetä viimeistään lopussa ne ?

FF IX:
Necron. Ensimmäistä kertaa menin aivan liian huonosti varustetuilla tyypeillä sitä vastaan tappelemaan ja tästä sitten ajan venyminen vaikka kumminkin sain tuhottua sen vihdoin avuttomilla yrityksillä. Muistaakseni kukaan ei laittanut kertaakaan 9999 siihen. Siitä voi sitten miettiä ne jotka ovat tämän Necronin hoitanut.

Mikään näistä ei kumminkaan ylittänyt, jos näin äkkiä alkaa muistelemaan, puolta tuntia pidempää.

?
6.10.2003, 20:05:52
Minulla meni noin ½tuntia ennen kuin atma weaponi kaatui. Minulla tyypit kuolivat yksi kerrallaan ja kun minulla oli enään tyyppi jonka olin varustanut atma weaponilla niin se meni löymään sitten atmalta mukavat 9999 enua ja minähän pompin ilosta :) . Se teki jonkun ihmeellisen erikoisliikkeen sillä ja sen jälkeens e ei ole tehnyt sitä koskaan.

make
15.10.2003, 17:00:47
Varmaan FFX:ssä Omega Weaponia vastaan ja se kesti n.30min. Johtunee kait siitä että ukot oli huonolla levelillä. Siinä ajassa kerkesin käyttää kaikki aeonit sillee että melkein jokaisella vetäsin overdriven. Aeonien jälkeen sai melkein kokoajan olla parantamassa jotaki Tidusta ku se aina "tappo" sen. Sit muutamasta Auronin overdrivestä se kuoli, mutta niitten keräämisessä kesti jonku aikaa, koska sillo ei ollu mitään double tai triple overdrivejä.

Laguna
16.10.2003, 18:40:09
ffIX:n Arkissa kesti minulla tunnin jonka jalkeen painoin resetia ja lopetin pelaamisen.Myohemmin sittn lapaisin sen noin 30.Min.

Melkor
24.10.2003, 14:32:25
Ensimmäisellä läpipelauskerralla FF7:ssa en jaksanut kouluttaa kavereita juuri yhtään, myös minulla ja isoveljelläni oli pienoinen läpipelaus-kisa. Joten surkuhupaisen huonoilla hamoillani menin kraaterille ja aloitin taistelun Sephitothia vastaan. Ensimmäistä vastusta vastaan pelasin 2-3 tuntia ja en siltikään edennyt taistelussani juuri yhtään. Lopulta päädyin luovutusvoittoon, eli sammutin pleikkarin ja rupesin nukkumaan.

SAMUS
30.10.2003, 12:44:44
Mulla kävi pikkuise nolosti tossa IX. Meinaan siis että minä taistelin jotain ihan perus örkkiä vastaan en muista mitä. No kuitenkin. Siinä kävi sillai että olin unohtanut parantaa jannut parin edellisen taistelun jäljiltä, ja ne hirviöt sai puolet mun hemmoista hengiltä kerralla. Ongelma oli siinä ettei mulla ollut Eikoa, Garnettia tai Amarantia mukana joten täyty käyttää phoenixejä. Kaiken huipuksi mulla oli semmonen homma menossa et oltiin kaverin kanssa lyöty vetoo siitä että saisinko mä kuukauden ajan varastettua kaikilta hirviöiltä kaikki tavarat ja tappettua ne vielä Zidanella(kaupungeissa ei saanut käydä kuin parantamassa, eikä paeta saanut). No ne kuitenkin piti hyvin lahjakkaasti Zidanen hengiltä ja varastuskin tökki.Siinä meni semmoiset vähän päälle tunti mutta onnisti :eh:

Soul Reaver
30.10.2003, 15:03:01
Penancen, hirviön jota vastaan vain harvat ja valitut ja taitavat saavat taistella, siinä meni tunti ja vartti päälle. Tokalla yrityksellä. Oblitzirateria vai mikä hitto ny olikaan suojautuessa oli aika tukalat paikat, mutta Oblivion ja Entrust+Attack Reels nii johan alko kuolla.

'Jecht'
1.11.2003, 19:13:35
Mun pisin taistelu oli:
Ozmaa vastaan FF9 pelissä. Se oli ihan lopussa kun olin tehny reflect:it kaikille mun hahmoisse ja sit mä menin tekemään Daggerilla Guragan Zidanelle ni se vittu kimpos sille ja sit ei ollu kivaa. :D Ihme kyllä voitin sen taistelun vielä. =)

Pykmi
1.11.2003, 19:39:23
A. Pykmi: Taisteluni

Ehdottomasti pisin ja vaikein taistelu on ollut Final Fantasy seiskassa siellä "kellotemppelissä" viimeinen taistelu jossa Aeris on mukana, eli se seinätaistelu. Herra Seinä vaan ei meinannut kuolla aivan ensimmäisellä pelikerralla millään, ja muistaakseni kolme-neljä päivää olin kyseisessä seinässä jumissa. Yhdelläkään seuraavalla pelikerralla kyseinen seinä taasen ei tuottanut minulle minkäännäköistä ongelmaa.

Riku
12.2.2004, 7:35:24
Kyllähän se "iki ihana" Omega Weapon (FF VIII) vei paljon aikaa voittaa, no noin vartin, mutta FF-vastustajaksi paljon. Sama asia Ultima Weaponissa, jos otetaan huomioon rasittava matka hänen luokseen.

Unski
13.2.2004, 9:14:06
FFVII, Emerald Weapon. Viidennellä yrityksellä onnistu ja ennen tappelun alkua kävin hyvin viisaasti pistämässä kahvin tippumaan. :D Air Tam De Tom vaan tuntuu aina vetäisevän porukat kerralla polvilleen ja sitten saakin ihastella nättiä Game Over kuvaa.

Cele
13.2.2004, 14:52:46
Hmm.. FFVII:n Emerald Weapon. Tokalla yrityksellä kuoli, mutta meni aika pitkään ennen kun sain sen tapettua. Ehkä 25min.
Ja sitten Sepirotheissa meni jonkun aikaa.
Ei ole muista pitkiä taisteluita tullut vastaan.

-gunmachine-

M1green1
18.2.2004, 21:24:09
ööörh,oikeastaan vain tämä tulee mieleen...
FF VIII:
Kun pelasin ihan ensimmäistä kertaa final fantasyjä,niin pelasin kasia.Noh,Kun tuli vastaan Adeli,niin pieksin sitä n.1 tunnin verran.En nyt muista,kuin tehokkaita mun lyönnit oli, mut hp:ta oli ainakin omilla ukoilla vain jotain 2000...Ja guardian forceja oli vain Quezacotl,Shiva,Ifrit,Cerberus ja Alexander.Voitin sen kummiskin nipin napin.

Necrofobia
18.2.2004, 22:17:07
Tässä on mun pisimmät tappelut

FFX Nemesistä vastaan tuli tapeltua yksi kokonainen tunti, mutta lopulta sen voitin siis ilman Zanmatoa, ja aikaa siihen tuli vielä lisää kun oli vahingosa jääny Aeoneitten kutsumiset normaalin pituisiksi. Niin ja kasissa meni Omega Weaponiin jotain 30min. Seiskassa pisin oli Emerald weapon jotain 40min tai hieman kauemmin

mogvisti
19.2.2004, 16:15:35
Ehkä pisin taisteluni kesti 10 tuntia ja se tapahtui FF X:ssä
Syy tähän ei ole se että ukkoni olivat huonoilla leveleillä eikä se että olen muuten vaan huono vaan se että pelailin tässä eräänä iltana kahden aikaan yöllä ja jostain syystä satuin nukahtamaan. No kun aamulla heräsin niin huomasin pelin olevan päällä. No sitten saatoin taiston päätökseen ja jatkoin pelailua. Tämä tapahtui pelin alkuvaiheilla Lucassa.

liquids
19.2.2004, 16:43:22
Minulla ne pisimmät tappelut on varmaan ollu ysissä kun mun on aina pakko varastaa kaikki ne hyvät tavarat niiltä bosseilta vaikka koko porukka Zidanea lukuun ottamatta kuolis... Ne tavarat on vaan pakko aina saada, ja pelin alkupuolella, kun ei ole niitä varastamista helpottavia abilityjä, niin siinä menee kyllä mukavasti tunti tai pari per bossi...

aijommi
22.2.2004, 11:36:15
FF kasissa Adel bossissa vedin Zellillä Attack, Hi-Potion, Attack, Hi-Potion... Kun kaikki muut oli kuollu ja ei ollu Life loitsua tai Phoenix Downeja.

Berrycake
24.2.2004, 10:49:14
Voisiko uskoa, mutta: (laitetaampas varalta..)
FFX:ssä monster arenalla Neslug nimistä jättietanaa vastaan taistelin about tunnin verran, ennenkuin se gukistui. Meni "jonkin aikaa" ennenkuin sain sen kuoren hajotettua kun se oli siellä sisällä parantumassa. Sillä on nimittäin melko tehokkaat regenit. Siinä on rehellisesti sanottuna mennyt kaikista kauimmin koskaan. :3 Syy piilee varmaan siinä, etteivät äijäni olleet kovin kummoiset vielä siinä vaiheessa.

SAMUS
28.5.2004, 12:16:37
Tossa pari kuukautta sitten kirjoitin että pisin kamppailuni oli joitain IX:n perus örvelöä vastaan. No tilanne on muuttunut
Minä nyt yritän tehdä tähän sen semmoisen spoileri lootan että älkää ihmetelkö jos tässä on jotain ihme söheröä.Homma oli siis semmonen että olin saanut yhdeltä kaverilta X-2:n lainaan vähäksi aikaa, ja oli hirmunen kiire päästä se läpi, mistä tietenkin seurasi se että ei ollut aikaa pahemmin kehittää hemmoja . Mutta asiaan, Gagazetissa kun pitää pistää se Garik takaisin ruotuun tuli pieniä ongelmia. Eka virhheni oli että yritin nuijia ensin ne Garikin kaverit, jolloin Garik sai Mighty Guardilla evasionin ja defensen tappiin ja vielä sen saamarin regenin. Oltiin patti tilanteessa koska omat hemmot oli tiputtanut Garik&kump. attacin pohja lukuihin.Siinä sitä sitten tapeltiin oikein pitemmmän kaavan mukaan. Lopulta sain Rikun speiciaali spherellä ne sen kaverit hengiltä mutta Garik parani koko ajan nopeammin kuin ehdin sitä tappaa. Sitten keksin vaihtaa Yanan S-D.sphereen joka osasi scannin. No sitten mä scinnasin sen ja huomasin että sen sai myrkytettyä(mikä siis olisi tavallaan kumonnut regenin), mutta kuten arvata saattoi ainostaan Rikun SDS osasi jotain mikä myrkytti. No takiasin siihen sitten, mutta kun pari onnistuneen Poison Missailin jälkeenkin se oli vielä täysin terve iski minuun epäluulo, joten takaisin Yanan SDS:n tarkistamaan. No tietekin se piti paikkansa, mutta SDS ei edelleenkään osannut mitään myrkky jutskia joten minun täytyi vaihtaa takaisin Rikulle. No sen tuhannennen kerran jälkeen se lopulta myrkyttyi, ja sitten se tappaminen vasta alkoi osumia tuli edelleen harvoin mutta pitkällisen väännön jälken se lopulta potkas tyhjää. Jos haluatte tietää niin aloitin taistelun ilta viiden aikaan ja lopetin sen siinä vähän ennen yhdeksää, välissä tosin oli semmoisen 20 minnutin suihkureissu. Rikun SDS oppi muuten kaiken muun paitsi ton Vajran Jos joku osaa tuhota sen mun vanhan kirjotuksen niin senkun.

Zax
28.5.2004, 12:22:13
Pisin tappelu on varmaan ollut FFVII:ssä Dragon Zombieta vastaan, kun odotin että se tekisi Pandora's Boxin...hohhoijaa.. :prkl: ...no onneksi sitten lopulta sain sen ja se oli viimenen Enemy Skill joka puuttui...ja kyllä oli muuten mukavaa sen jälkeen pistää se Omni slashilla päreiksi :)

Grove
28.5.2004, 12:32:51
Olen melkoinen perfektionisti mitä hahmonkehitykseen tulee, joten yksikään taistelu ei kestä kovin kauan. Pisimmät taisteluni olen käynyt FFX:ssä. Evraen kanssa meni puolisen tuntia -joka minulle on oikeasti sangen paljon

Minullakin nimenomaan tuossa Evreassa meni reippaasti yli puoli tuntia ja kuolin varmaan n. 10 kertaa, mutta se olikin ekalla kertaa. Ei siinä nykyään mene kauoa, koska toisin kuin ensimmäisellä kerralla nykyään koulutan hahmoja aivan älyttömästi. ekalla kertaa tuossa kesti sen takia niin kauon, koska se käytti koko ajan Poison Breathia ja itse asiassa kyllä tuo yli puoli tuntia on aikalailla paljon

Off topic! Lyhin taisteluni jotain vaikeata vastusta vastaan on (Kappas vain!) Ozmaa vastaan. Matsi meni suurin piirtein näin Ozma käytti Flaren Zidaneen, Zidane sai Trancen ja käytti Grand Lethalia (9999 damagee), Steiner käytti Shockia (9999 damagee) Freya käytti Dragon Crestiä (9999 damagee) sitten Ozma käytti jotain liikettä (en muista mikä se oli). Amarant käytti sen jälkeen No Mercyä (n. 8500 damagee). Sen jälkeen Zidane käytti vielä kerran Grand Lethalia ja Steiner Shockia ja siihen se kaatu.

Anteeksi Off Topicini (antakaa anteeksi minulle :( )

Hannu747
28.5.2004, 13:03:16
Minun pisin taisteluni on ollut kolme ja puoli tuntia ja tämä oli FF X:ssä Omega weaponia vastaan. Silloin hahmoni eivät olleet hyvät, enkä tietenkään ollut kuullut sellaisista aeoneista kuin Anima tai Magus sisters. Kiitos Rikkun se taistelu kesti noin pitkään, koska käytin jotain stamina tablet (?) itemeitä aina hahmon kuoltua, jolla sain hp:t tuplattua, mutta niiden loputtua meni kymmenen tai viisi minuuttia, kun Omega kyllästyi leikkimään huonon ryhmäni kanssa ja tappoi koko ryhmän.

Eihän tuossa voinut olla mitään spoilaavaa, joten jätetään se ilman spoiler laatikkoa...

Liquid
28.5.2004, 15:58:22
Pisin vääntö on luultavasti Penancea vastaan. Olisikohan ollut n. 1h 15min. Jos joku pystyy niittaamaan Penancen alle tunnissa, niin haluaisin todella tietää miten. Sitä tarvii iskeä 121 kertaa 99 999 iskuilla, joten aikaa kuluu paljon.
Eräs toinen tappelu kesti myös yli 30min, nimittäin FF8:n Omega Weapon. Menin sen ilman HolyWar-Trialia ja Hero Drinkkejä. Yrityksiä kertyi siihen varmaan 5-7. Sen takia noita yrityksiä kului, koska ilman näkymättömyys suojaa se Terra Break(?), vie aina yli 9999 damagea, ellei ole protect päällä. Joten aina piti huolehtia että on protect päällä, ja sitten käytin siihen Lion Hearttia muutaman kerran ja näin tappelu oli ohi.
Vielä yks mikä tulee mieleen on Safer Sephirot, koska hahmot oli 45lv, ei KOTR:ia tai Ominislashia. Juu ja vieläkin laitan yhden lisää, FFX-2:n Angra Minayuta vastaan sain aikaa kulumaan siinä 45 min, Ultima stradegiaa käytin.

Sergei Susi
31.5.2004, 7:01:51
FFVIssä:
Kolme taikapatsasta ja Kefkaa edeltävät patsaat veivät yhteensä pari tuntia. Pisin oli Kefkaa edeltävän patsaan korkein, joka niittasi porukkaa niin, etten meinannut saada ylihelppoa leiju-Kefka pois päiviltä.

zeikki-
31.5.2004, 18:59:11
Pitääpä varmaan vastata taas FF kympin Dark Aeonit. Oisko ollu joku Ifrit kaikista pisin, koska en ollu siihen mennessä hankkinu minkäänlaisia break hp limittejä ja muita tämmösiä. Tiduksella tais kyllä olla break damage limit, mutta sillä ei paljoo vielä siinä vaiheessa juhlittu. oisko menny ehkä jotain 45min, en ottanu aikaa.

Toisena vois mainita vielä FF seiskan weaponit, erityisesti ruby ja emerald. Muissa ei aikaa oikeastaan mennyt. Ja kun nuo vielä oli semmosia, että niissä meni aikaa enkä läheskään ekalla kerralla päässy läpi.. rasittavia..

Leon
31.5.2004, 20:01:37
FFX:
Tappelu Yunalescaa vastaan. En ymmärrä miten se meni niin hikiseen, koska mulla oli jopa aeoneitten overdrivet käytössä. Ja eihän siihen mennykkään ku 30 - 45 min :D Hyvä minä. Sain sitten myöhemmin vasta tietää että ois kannattanut jättää se zombie tila siihen viimeseen muotoon :P. Noh kunnialla siitä selvittiin.

Että tällä tavalla tällä kertaa.

Snes
2.6.2004, 9:31:38
FFVII:ssä

Bizarro-Sepissä meni yli puoli tuntia, sillä en ollut hakkinut Vincenttiä eikä ryhmää voinut jakaa kolmeen osaan. OWA:aan meni n. 45 min kunnes kuolin :eh: .

FFX:ssä

Evrae kesti melkoisen kauan, sillä en ollut kehittänyt muita hahmoja erityisemmin paitsi Yunaa. Kahdesti kuolin yritettyäni n. puoli tuntia ja kolmannella kerralla meni läpi 45 min. yrityksen jälkeen. Yunalescaan meni myös reippaasti yli puoli tuntia johtuen sen monesta eri vaiheesta ja hahmojeni heikkoudesta.

SanHosee
5.6.2004, 20:48:23
Jos katsotaan "minkä bossin päihittämiseen" (eli yritin useamman kerran), niin FFX:n Yunalesca ja tämä lohikärmes mitä vastaan tapellaan sen lentovehkeen katolla ovat kovilla. Anteeksi sekava selitys. Siitä on kauan kun pelasin FFX:ää... Molempia yritin useamman kerran. Muuten pisin tappelu taitaa kuulua Ultimecialle.

Berrycake
12.6.2004, 21:53:24
Nih, nyt tuli sitten tuosta aikaisemmasta mainitsemastani kamppailusta vähän pidempi tappelu eteen. Se on FFX-2:ssa kamppailu Agra Manilyuta vastaan. Eli siis se kolmiosainen öttimönkiäinen siellä aavikolla... siinähän vierähti kevyesti noin tunti. Ja meniköhän ensimmäisellä pelikerralla enemmänkin... Ukkelit ja hyökkäykset olivat aika heikolla tolalla, sekä koko ajan piti parannella ja herätellä äijiä eloon. Siihen meni jo varmaan puolet ajasta =) . Sitten kun siihen yhdistää nolot damagepointsit/per/ äijä, niin eiköhän ala battleaika kasvaa luvattomiin sfääreihin. Sitkeys palkitaan... mutta kyllä siinä muuan kirosana todellakin lensi.

Paajehu
13.6.2004, 10:03:42
Ainoa taistelu, jossa on mennyt aikaa on FFX Yunalesca. Siinä meni aikaa varmaankin yli puoli tuntia...
Missään muussa tappelussa finaleissa ei ole menny paljoakaan aikaa.

Outraider
13.6.2004, 10:07:50
Joskus kun en oikein onnistunut kultaista chocoboa kasvattamaan, niin kyllästyin niin KOTR:in hankkimiseen, siispä päätin pieksää emeraldin ilman sitä, itse tappeluunkin meni varmaan liki tunti, mutta siihen esi valmisteluun se vasta vierähtikin, hahmojen ja materioiden kehitys, final attackin hankkiminen yms. taisi mennä jotain liki 10 h =) (en kylläkään ole varma, aika kauan tuosta)

Andros
13.6.2004, 12:16:42
Aika moni on sanonu, et Yunalescassa olis menny paljo aikaa. Mä voitin sen noin vartissa. Pisin tappelu oli ff 7 One winged angeli:ii vastaan. (siis se yksisiipinen leijuva sephiroth.) Kesti kokonainen tunti, ku mun jätkät (Cloud, cid, Yuffie) oli kaikki tasolla 65, ja mult puuttu bahamut ZERO, KOTR, ja mime-materia. (pelasin pelii ekaa kertaa) Hävisin ton tappelun. Harmitti ihan helvetisti!

Kadaj
13.6.2004, 20:24:16
Kyl se varmaa oli FFX ja Yunalesca jota tuli piestyä enite, varmaan joku melk. tunti..tai sit Evrae sil ilmalaivan kannel, sama peli..mut oli se kyllä sen arvosta ku juuri siinä vaiheessa ku hp:t hipoo minimiä, tuleeki voitto..wihii!

Twom
18.6.2004, 14:02:37
Uskoisin FF 7 oli

Kun tappelin ermerald weaponia vastaan. sain käyttää sitä vastaan noin 20 kort niin se kuoli ja kupsahti :) .

Tai samasta pelistä tappelu Ruby weaponia vastaan pelkällä yhdellä tyypillä tappelu vei aikaa ja hermostutti. Varsikin kun sain mahtavan idean liittää master summonin ja magic counterin :eh: ja mikäpä sieltä tulee kun phoenix ja parantaa kaks muuta siitähän tuli paniikki. Hakkasin Ruby weaponia varmaan 30 - 60 min

vegeta
11.7.2004, 0:48:05
Pelasin FF 7 ekaa kertaa läpi:

Vika loparia, eli siis Sepirothttia vastaan. Se kohta missä pitää jaksaa porukkaa kahteen, tai siis tapella kahdella porukalla Sepirothtia vastaan ja heti sen perään tuleva "enkeli", mikä lie. Hahmot oli huonoi, enkä tajunnut vaihtaa aina grouppia, niin kesti ikuisuuden, toi tappalu ja tietysti kuolin vielä...

Roskapussi
11.7.2004, 15:47:55
FFX

Yunalescassa meni aikaa paljon. Mukavasti sai kikkailla niillä Zombie-statuksilla, että pysty voittamaan. Mutta n. 25-30minuutin taistelun jälkeenhän se kupsahti varsin iloisesti. :)
Kuoli muuten ekalla yrityksellä.
Samaisessa pelissä oli muuten eräs toinenkin hankala vastus, Evrae.
Sitä hakatessa aikaa meni ~puoli tuntia.

FFVI

Doom Gazessa meni myöskin aikaa. Kun sitä vastaan joutui taistelemaan niin monta kertaa, ja sen etsimiseenkin meni aikaa mukavasti... ^^

FFVIII

Ultimeciassa meni ensimmäisellä kerralla aikaa paljon. Hahmot oli niin heikot, että tiukkaa teki. Ihme, että ylipäätänsä pääsin pelin läpi niillä hahmoilla. 45minuutin taistelun jälkeen kummiskin voitin. ^^

Laitoin nuo kaikki varalta spoilereihin.

Chocobo83
11.7.2004, 19:03:41
Mun pisin taistelu yli FFVII:ssä Battle Arenalla. Hahmoni oli pienentynyt miniksi, ja teki tietysti vain yhden vahinkopisteen verran damage viholliseen. Itse vihollisella (Serpent) oli Hp:ta 50000!! Ja tämän taiston jälkeen olin saamassa Cloudin 4-limitin OmniSlashin, joten se taistelu oli käytävä!! Jokunen tunti siihen meni! :)

Qusse
16.7.2004, 3:19:17
Pisin tappelu taitaa olla:
FF7:Emerald Weapon, Juu-u tuli siinä sellaset 20 kertaa käytettyä Kotrii ja kaikkee tällästä ja parasta tässä jutussa on se että: Kun Cloud oli yksin jäljellä Emerald löi sillee että tuli: 7777 LUCKY SHOT! noh sitten Cloudi pisti settii ja se ku0L1 siihen :D Totta on usko pois ja se on tähän mennessä ainoo ainoo lucky shot mitä on tullu :D

Sellast sattuu ku käyttää hattuu :D

Astral Flame
16.7.2004, 10:56:46
mun pisin kamppailu oli ff7:ssa ruby weaponia vastaan mulla vierähti siinä taistossa tunti jos ei toinenkin.. se oli niin monimutkasta ja hidasta tappaa se bossi.. se on aika helppoo loppujen lopuks jos kaikilla 3:lla hahmoillas on ribbon ja knight of the round master, hades master, ainii ja KOTR+W-summon tietysti, ja 3 hahmollas parhaimmat limitit...mulla oli sillon hahmot: Barret, Cloud ja Cid.. siinäpä ne

azla^
21.9.2004, 14:51:01
seiskan lopparissa taisi ensimmäisellä kerralla kestää sellaiset kolme tuntia. :huh:
(cloud 50 cid 48 vincent 49)

Nyarlathotep
21.9.2004, 17:47:34
Minulla on mennyt aikaa Final Fantasy IX:ssä semmoiset 30 minsaa. Tappelin Lania vastaan. Piti saada vähän pöllittyä tavaraa. Ensin sain Gladiuksen ensimmäisellä yrittämällä. Toisella yrittämällä Phoenix Downin ja sitten alkoi armoton puolen tunnin varastus kun yritin saada Coral Swordin. Se oli aika ärsyttävää.

Thunderheart
21.9.2004, 17:53:23
VII
Siinä sitä Blizzarro Sephiroth:ia vastaan kun en aluksi tajunnut että se pallo pitäisi tuhota toisella ryhmällä ja mikäs sen rattoisampaa kun jotain 15min yritin tappaa sitä Cloudin ryhmällä ja välillä vaihdoin toiseen ryhmään. Sitten kun olin tuhonnut sen sinisen pallon vahingossa, oli kestänyt 20min

Mikä hiton pallo???
Ei siellä mitään palloa ole. Sen kaikki osat vaan pitää tuhota ja sitten sen pää. TODELLA helppoa, mikäli käyttää esim 4x-Cutia, mikäli on siis vaivautunut kehittämään Cloudia yhtään. Muut vaihtoehdot ovat Omnislash tai Knights of the Round. Helpompaa taistelua saa hakea kuin Bizarro Sepi.

Pisin kamppailuni....?
Olisikohan ollut tuo WindDragon FF VI:ssä, kun oli huono ryhmä mukana. Mutta kyllä siitä sitten Phoenix Downeilla ja sen semmoisilla selvittiin. Muuten saan kyllä kaikki pomot kaikissa Finaleissa kärsimään nopeasti, sillä unlike some people, minulla riittää kärsivällisyys hahmojen kehittämiseen :cool: ......että ottakaapa opiksi, mikäli Bossit tuntuu hankalilta....EXP:llä siitä selviää.... :D

Pelagia
21.9.2004, 20:32:29
Kauiten meni varmaan Final Fantasy IX:n Hilgigars loppsikassa, kun yritin viedä siltä sitä fiaryflutea (olikos se nyt se?) kauan meni. Olisiko ollut tunti ja sittenkään en saanut sitä. Lopulta hermostuin ja näytin sille, mitä tapahtuu, jos ei anna tavaroita minulle.
Nykyään en edes yritä varastaa siltä, liian työlästä ja tylsää. Hirmuinen tuuri siihen tarvitaan, tai sitten minun pelini ei vain tykkää minusta.

Tavallisesti selviän taisteluista hyvin nopeasti.

Kaverini teki joskus Final Fantasy kasissa niin, että meni taistelemaan jotain vihollista vastaan. Olisiko ollut joku iron man tai vastaava, heitti sille blindin ja confusen, lähti kouluun ja jätti pelin päälle siksi aikaa. Hän halusi Angelon vievän viholliselta tavaroita. Myöhemmin muutaman tunnin päästä hän tuli kotiin ja hoiteli sen örkin pois. Ja tavaroita oli tullut vaikka millä mitalla. Aika kätevää, huh?

Ja minustakin Bizzaro Sephiroth on helppo voittaa. Jopa ilman mitään erikois 4X attackeja. Itse voitin sen pelkillä taioilla ja tavan attackeilla ja limiteillä ja paras hahmonikin oli jotain levelillä 50. Eikä mitään ongelmaa.

Setzer-44
21.9.2004, 20:53:17
Chrono Triggerin loppuvastuksessa minulla meni 20 minuuttia viimeisen muodon kanssa.Tiukoille meni taistelu mutta suomalaisella sisulla pääsee läpi vaikka läpi harmaan kiven.Taistelu oli vaikea koska Lavoksen oikea apuri herätti henkiin aina keskimmäisen jos sen listi ja käytti tämä myös aika pahoja iskuja.Mutta kun on tarpeeksi MegaElixirejä niin voittaa kyllä varmasti Lavoksen.

Critis
24.9.2004, 22:42:11
Olisko ollut minun pisin kamppailu Adelia vastaan ihan ensimmäisinä peluu kertoina kun hahmot eivät olleet vielä silloin edes 100 levelisiä ja oli vielä huonot jucktionit ja ei ollut tullut hankkittua kaikkia GF:viä niin silloin taisi kestää aika kauan varmaan joku tunti.

Barret
28.9.2004, 8:40:12
Se oli mulla ylivoimaisesti FF VIII:ssä redgiand vastaan piksein sitä sitä ainakin 50min enen kuin sain sen tuhotua joten koitakaa pistää paremaksi sen piksimisessä. :bored:

Juste
28.9.2004, 12:03:06
Taisi olla Nemesistä vastaan FFX:ssä, mutta en muista kyllä yhtään kauanko meni, ehkäpä jotain puoli tuntia.

Sixpounder
4.10.2004, 14:06:00
Pisin kamppailuni kesti jotain 7 tuntia kun pelasin nemesistä vastaan FFX pelissä! se on niin paha että tappamiseenkin meni kauan! nemesiksen superi kun tekee kaikkii iskua jotaki 80000!
joten auronia mun piti käyttää koska se on ainoo jolla on mulla 99999! kauan meni mutta voitto tuli! auron oli viimesenä jäljellä niin siitä vaan 99999 isku ja se on siinä! muille sattui pahasti... tidus se tossa vieressä hymyilee :enkeli:

Virus
4.10.2004, 14:14:53
FF VII sitä veden alaista kaveria vastaan meni yli 2 tuntia, tai sitten se oli FF VIII loppuvastus... en muista enää siitä on jo jonkin aikaa, mutta luultavasti se oli se vedessä oleva weapon

NoLifeLost
5.10.2004, 17:22:04
Pisin otteluni on varmasti ollut FFV:n OMegaa vastaan. Se pentele ei vain kuollut koskaan. Oisikohan siinä n. yksi ja puoli tuntia mennyt kun sitä tahkosin turbovauhtinappi pohjassa.

Dorianthem
5.10.2004, 18:07:30
Pisin kamppailuni oli FFIX:n Ozmaa vastaan. Pelasin viisi tuntia sitä vastaan, mutta se ei vain kuollut. Inhottavinta oli se, että vielä menin häviämään sille... :eh:

Velvety
9.10.2004, 14:32:14
Oma pisin tappelu tapahtui Final Fantasy VII:ssa sekä X:ssä.

Final Fantasy VII
Taistelu oli Sephyä vastaan. Olin ensin taistellut kaksi tuntia sitä ensimmäistä muotoa vastaan, minulla meni muutenkin todella kauan ennen kuin tajusin sen systeemin, miten tuo muoto tapetaan. Lopulta se kuitenkin kaatui ja pääsin pieksemään toista muotoa, Safer Sephirothia. Tätä vastaan tappelin suunilleen kolme tuntia ennen kuin sen voitin ja kun sen lopulta tein, olin todella onnellinen. Eli tiivistettynä: Sephyn tappamiseen meni viisi tuntia. o.o

Final Fantasy X
Tappelu Seymouria vastaan Macalaniassa. Meni noin neljä ja puolituntia tappaa se roisto. Hahmot eivät olleet hääppöiset eikä minulla ollut kunnolla Sphere Grid hallinnassa, että olisin hahmoni saanut korkeammille leveleille ja ekalla kerralla satuinkin kuolemaan kun Anima iski kimppuuni ja näin ollen aloitin tappelun uudelleen, ensimmäisellä kerralla tappelu kesti vain ja ainoastaan kolme tuntia, mutta toisella kerralla se kesti juuri neljä ja puolituntia.

unknown
9.10.2004, 19:37:21
FFVIII:ssä True Ultimeciaa vastaan meni tooodella kauan. Heti aluksi se tappoi kaverini, ja vain Squall selvisi. Taistelu jatkui näin:

1. Squall tekee darksiden
2. Ultimecia tekee Apokalypsen/ultiman/judgement dayn.
3. Squall tekee recoverin.

Tämä ruljanssi jatkui siihen saakka kunnes voitin.

Nukkuva lohikäärme
9.10.2004, 21:54:22
FFX:
Taisteluni Yunalescaa vastaan kesti varmaankin 40min.. Se kesti ja kesti (ehkä strategia mätti..) Ja yritin sitä ainakin kuusi kertaa (hahmoni eivät olleet mitkään parhaat..)

FFX-2:
Taisteluni sitä Azi Dazak-mikälietä vastaan Sanubia-aavikoilla kesti todella kauan.. ja hävisin vielä lopuksi.. :P

Muista en muista.. ysissä oli luultavasti Garland tai Necron

Daiki
10.10.2004, 10:33:07
VIII: Bahamutin + Ruby dragonien [?] voittamisessa meni aikaa mutta en muista kuinka kauan.

X: Evraeta vastaan meni ekalla kerralla helposti puolituntua [nykyään vähemmän]. Yunalescassa meni 15 minuuttia. Spectral Keeperiä [?] vastaan meni kauan.

X-2: Angra Mainyua vastaan taistellessa meni muistaakseni tunti 15 minuuttia. Cat Nippiä minulla ei ollut ja hahmoni olivat muutenkin huonot. Voitte kuvitella sitä riemua kun voitin.

Frelial
15.10.2004, 12:44:54
ff X:n Yunalescaa yritin hakata noin 40min ja hävisin... Yritin uudelleen eikä menny kauaa kun tiesi oikean tyylin. ff7 ja ff8 loppu bosseissa kesti aluksi aika kauan.... Mutta kun ne on kerran hakannu niin ne on ihan helppoja. :)

aur00ni
5.11.2004, 17:45:15
FFVII:

meni semmonen 3.5 h (oikeesti) siihen punaseen robottiin cd 2 tai 3 (kumpi olikaan) hahmot kai alle 40lv.(en tarkalleen muista kun aikaa siit on n.7 vuotta)

FFX-2:

angra mainyuta vastaan semmosil 40-50 lv. plus paskat varusteet meni päälle 40 min. ja olin puolet paskonu siitä. sitten toiset 40 min. eli 1h 20 min.

Melodika
6.11.2004, 19:53:26
Mulla meni kympin sitä häkistä karanneen Sinspawnin kanssa hermot ja tunnin verran aikaa.Myös Yunalesca oli aika paha, monen yrityksen ja olikohan päälle puolentoista tunnin jälkeen pääsin sen.

FFXI
17.11.2004, 20:08:13
meikä on yrittänyt pölliä siellä terrassa kujalta kahen tunnin ajan sitä robea

Raiala
19.11.2004, 15:13:53
Pisin taisteluni oli ffx:sässä sitä yu yevon juttua vastaan noin 50 min.

SDNKorento
19.11.2004, 16:57:39
Joo...ei ketään taida kiinnostaa. Muutenkin on niin spammia. Jos jollakin on jotain tätä vastaan, niin peeämmätkää