PDA

View Full Version : Mitä mieltä Passionista?

Roakel
28.5.2002, 18:24:09
Ite en pidä sarjasta,mun mielestä näyttelijät voisivat olla enemmän mukana siinä.Se on myös hieman tylsä mun mielestä koska siinä saa aina seurata tabithan tappo yrityksiä jne.
Mitä mieltä te olette?

Sapphire
28.5.2002, 18:27:55
Olen katsonut sen pari kertaa.
Ne näyttelijät tosiaan ovat välillä naurettavan huonoja XD
Saa ainakin kunnon naurut :P

Aphrael
29.5.2002, 6:54:55
Se sarja on kyllä niin pitkävetinen ja huono että ihan kauhistuttaa.
Tuntuu kuin näyttelijät eivät osaisi samaistua rooliinsa,mutta kukapa osaisi tuollaisiin rooleihin?
Koko storyline on niin ärsyttävää ja hidasta että tekisi mieli potkia henkilöitä jotka ovat tehneet käsikirjoituksen.

Deux
29.5.2002, 11:54:00
Se on semmonen sarja, että kun ekan kerran näin ajattelin että tää on varmasti tsoukki, mutta miksei kukaan naura? Siinä on kaikki huonoa; näyttelijät, käsikirjotus [onko se yksi kitukasvunen olevinaan nukke?? Gaaad!] ihan kaikki. Enpä katso koskaan enää  :P .

Edited by Tiffany on 29.5.2002 12:54

Diamond
29.5.2002, 12:41:21
niin mustakin on aika huono passions ku sunset beach 100% parempi ku passions. tyhmää kun sunset beach lopetettiin olisi saanut tulla uusintana alusta asti.

Edited by uruk-hai on 29.5.2002 13:42

Narbeleth
29.5.2002, 13:20:33
Passionsinhan tarkoitus on juuri olla kiduttavan saippuainen. Näyttelijät näyttelevät oikeasti tarkoituksella naurettavan surkeasti ja juoni vilisee saippuaoopperoiden kliseitä. Loistava idea mielestäni. Harmittavaa vaan, että monilta hauska menee täysin ohi, kun ottavat sen tosissaan. Itse olen muutaman jakson silloin alussa katsonut ja sain kyllä nauraa vedet silmissä.

Amadeus III
29.5.2002, 16:13:15
Näyttelijät saattavat olla huonoja mutta monessako sarjassa olette nähnyt saippuaa ja scifiä samaan aikaan :huh:

Pidän sarjasta vaikka en sitä pahemmin juuri seuraakkaan ;)

Ilezki
29.5.2002, 16:16:53
En pidä siitä juuri lainkaan, en ole koskaan nähnyt yhtäkään jaksoa kokonaan. Ehkä se yrittää olla hauska huonolla näyttelemisellään ja saippuamisuudellaan, mutta minuun se ei uppoa.

Crow
29.5.2002, 16:22:16
On se ihan hauska saippuaoopperaparodia(heh).
Huumorimielessä katsottuna se on ihan katsottava, mutta jos alkaa katsomaan sitä samalla asenteella kuin jotain uutisia, niin sitten se ei ole hyvä.

Ren
29.5.2002, 20:40:23
Kököstä puhuttaessa katsoisin mielummin erokäräjiä, mutta onhan tämäkin tarpeeksi huono ollakseen hauska.

Vren
29.5.2002, 21:07:02
Ihan ok.
Vaikka kun katsoo yhden jakson, ja ei katso viikkoon ja sitten katsoo uudestaan yhden jakson juoni on vieläkin samassa kohdassa. Siis HIEMAN hidastempoinen.

Naksu
30.5.2002, 6:35:14
:DDDDDD

Passions on ihan hirveetä, ainoo mikä siitä puuttuu on kauniiden ja rohkeiden "tuijotan sinua 10 sekuntia kohtauksen lopussa"

jb_slasher
30.5.2002, 7:19:56
Korni sarja, niinhän itse näyttelijätkin totesivat. No juu, kyllähän sitä katsoo. Tosin en itse ole jäänyt koukkuun. Tarkoitus oli, että kun sarja alkaa, minä yritän aina katsoa jakson. Pah, minä jaksanut sitä alkaa seuraamaan säännöllisesti ja nyt siis olen sitten ihan pihalla, mitä on tapahtunut. Ehkä pitäisi joskus tässä katsoa jakso, jos jaksan raahautua TVn ääreen. =)

AlkoTanko
30.5.2002, 8:14:55
Se on ihan pimee sarja. Se on takuulla tehty tahallaan niin huonosti. Silloin kun sitä katsoo, käy naurattamaan niin että vatsaan sattuu! ;D  ;D  ;D

luzmu
30.5.2002, 8:22:02
Originally posted by Roakel @ 29.5.2002 05:24
Ite en pidä sarjasta,mun mielestä näyttelijät voisivat olla enemmän mukana siinä.Se on myös hieman tylsä mun mielestä koska siinä saa aina seurata tabithan tappo yrityksiä jne.
Mitä mieltä te olette?
Passions on yx tylsimmistä sarjoista mitä tiedän, oon kattonu yhen jakson ja siihen se sit jäikin. ???

Scrtydogs
30.5.2002, 8:22:26
No onhan se kyllä aika omituinen saippuasarja. En kyllä sitä seuraa,
mutta välillä kun ei tule muuta niin saahan siinä mukavat naurut välillä... :eh:

Dreamer
30.5.2002, 9:14:14
Vilkaisin sitä kerran varttitunnin ja se ei onnistunut herättämään mitään kiinnostusta. Lähinnä tuli kaikki muut samanlaiset ohjelmat mieleen, joten taidan vältellä jatkossakin.

yksisiipi
30.5.2002, 9:41:03
Olin kahden jakson ajan koukussa, mutta pääsin siitä irti melko nopeasti. Loppujen lopuksi melko tylsä ja huono sarja, mutta eipä se minua omalla ohjelmapaikallaan häiritse.

metalmiku
30.5.2002, 11:29:00
Tämän köyhän sarjan ansiosta löysin erään upena mallin :lovetus: ,Galen Gering(tai serkkuni löysi).

Yhtä jaksoa olen vilkaissut,ja toivonut sen jälkeen että voisimpa mennä kirjoittamaan juonet saippuasarjoihini.

JOssain kohtaan joku tyttö yritti ns aivopestä jotain poikaa joka oli sairaalassa jollain oma tekemällä ääninauhalla laittamalla sen pojan päähän kuullokkeet,kaiken lisäks se ite puhui siinä nauhalla...aika ovelaa(siin käytettiin vähän tällästä nano-teknologiaa...)

Sonya
30.5.2002, 15:30:33
enpä mä nyt hirveesti kyseisestä sarjasta välitä.. :eh:
ne näyttelijät ei osaa eläytyä välillä niinkun ollenkaan siihen mitä niitten pitäs tehä..naurettavaa.. ;D

bigspin
30.5.2002, 16:54:25
en oo itse kattonu mutta kaverini sanoo että se on ihan ihme ohjelma :/

Lumba
30.5.2002, 20:46:15
Mun suosikki ohjelma..no ei sentään.
Mutta itseasiassa koska siinä kiteytyy kaikki mikä saippuasarjoissa on pielessä, se on parempi kuin keskiverto saippuasarja.  :D

@Kuja@
5.6.2002, 14:38:24
Passions on silleen hyvä sarja mutta joskus sarja menee pitkäveteiseksi ja tylsäksi saippuaksi.. ???

Chang
5.6.2002, 18:53:37
En oo kattonu muutaku muutaman jakson ja se ei oikein iske muhun....samaa p****a eri paketissa....

Seyana
10.6.2002, 21:53:51
Kerran oon kattonu,enkä tajunnu yhtään mitään.Joku ihmetteli,että oli nähnyt jonkun taulun aikasemminkin.(voi erkki kun on harvinaista.) ja joku oli koomassa.
Jakso oli niin surkea että.lisäksi oon kuullut sarjasta kommentteja jotka ei lisää suosiotani yhtään.

Arwie
10.6.2002, 22:36:07
Samaa mieltä, kyllä se jaksaa naurattaa niin että vatsa repeää...  ;D Siinä on se tummatukkainen latinotyttö joka on toivottaman rakastunut Ethan Craneen (joka on aika namu kieltämättä) Se taitaa olla kaikista pahin. Mutta kyllä Sunset Beach oli parempi, loppupuolella sekin jaksoi naurattaa melkein yhtä paljon...

Moppi
12.6.2002, 0:08:22
Ei jaksa innostaa. En ole nähnyt niin paljoa saippuasarjoja että tietäisin kaikki kliseet mitä niistä löytyy. Vähän aikaa katsoin ja siten vaihdoin kanavaa.

Ikanan
12.6.2002, 19:50:01
Passions on saippuasarja, mutta se on parempi kuin mikään muu saippuasarja mitä olen koskaan nähnyt (ja kaikkihan tietävät kuinka huonoja ne ovat). Kyllä sitä katsoo jos haluaa välillä nauraa tai katsoa jotain ei niin vakavaa saippuaa. Ehkäpä taas huomenna.

Heldy
28.6.2002, 17:30:29
se jankuttaa itseään liikaa..
Sehän alkaa kohta muistuttamaan Kauniita&Rohkeita!
No näyttelijät saisivat kulläkin olla hieman enemmän mukana..
Charity on kuitenkin paras, koska hän eläytyy
parhaiten siihen rooliinsa...

Nightblade
28.6.2002, 17:36:04
No en kyllä passionssista pidä, Jaffa Passionista sitäkin enemmän.

lutti
2.7.2002, 12:45:53
Originally posted by Amadeus III
olette nähnyt saippuaa ja scifiä samaan aikaan :huh:

scifiä??? missä siinä scifiä on?

Safir
2.7.2002, 12:49:32
Min en pidä sarjasta. Siinä olevat näyttelijät eivät osaa eläytyä rooliinsa, ja he ovat kaiken lisäksi vielä huonojakin.
Juoni on sekava, eikä jaksa katsoa, kun joku noituli Tbitha (tai joku) yrittää tappaa Charitya. Plååh.

Locke Cole
2.7.2002, 22:20:04
Yhden jakson katsoin ja täytyy kyllä sanoa että huonompaa sarjaa ja näyttelijätyöskentelyä saa hakea. Hirveää p*skaa, hirvittää että miten tällainen sarja on televisiossa.