View Full Version : ffX tee-paita
Mizakki
29.5.2002, 19:50:57
Eli en tiedä että jaettiinko näitä kaikkialla mutta ainakin muutamassa kaupassa 10 ensimmäistä ffX:än ostajaa sai ffX aiheisen tee-paidan. ketkäs täältä saivat?
hmh. mikäs kauppa se se oli?
Player Onesta tilasin ja paidan sain mukana. Sieltä sai t-paidan 200 ensimmäistä tilaajaa.
Minäkin tilasin Player Onesta ja sain sieltä myös T-paidan.
Se on muuten hiano. :D
Roakel
29.5.2002, 20:15:50
Jaa,mä ostin funstationista mutta en saanut t-paitaa.Ei se t-paita kaikkein tärkein asia oo.
Jooh mä sain sen töö-paidan ja ohan se ihan hiano.....mut en oo vaan käyttäny sitä paljon....
PlayerOnesta tilasin ja sain paidan. Tosin se ei ole tee-paita vaan aikas tyylikäs 3/4-hiha naisten viritys, nykysin pidän sitä joka päivä kun on niin tökerön hieno :) :)
orimos
30.5.2002, 13:59:16
Minä sain, kun varasin pelin Jyväskylän pelikeskuksesta. Se on kyl tosi hiano, mutta ei sitä uskalla päälle kuiteskaa laittaa. :D
Tilasin PlayerOnesta ennakkoon ja paketti tuli pari päivää sitten. Luulin että saisin jonkun M-kokoa olevan t-paidan, mutta sainkin tuollaisen XL-kokoa olevan pitkähihaisen paidan. Tai se on ihan samanlainen kuin mainoksessa luvattiin, mutta siinä ranteisiin asti olevat hihat. Paksuus on t-paidan luokkaa ja koko on suht hyvä minulle.
Eipä ole valittamista. En vaan uskalla pitää sitä päällä, kun se on niin kewl. :P
edit:// PlayerOni, mikä se sellainen on?
Edited by Eltsi on 30.5.2002 22:56
psaijai
30.5.2002, 15:03:38
Minä ostin VPD (http://www.vpd.fi):stä ja sieltä sai 200 ekaa paidan. Minä tietysti sain sen. :D
tuskimpa ainakaan itse tuun ffX:n t-paitaa saamaan, ku en vielä edes tiedä että milloin saan sen hankittua.. mutta samapa tuo..
Hyvinkään anttilassa oli t-paitoja :]
eij ollu vaan rahaa ostaa peliä :[
Karppi
30.5.2002, 15:51:54
Tilasin player onesta ja paita tuli joo.
Sellainen naisten versio kuten dustylla.
On se kyllä hieno, vähän ehkä pieni mutta mitäpä siitä.
FantasyManIX
30.5.2002, 16:19:49
Tilasin VPD:stä ja paidan sai 200 ensimmäistä.Ja minä olin siinä joukossa.Hieno on ja yhen kerran on tullut pidettyy.
Tristam
30.5.2002, 20:48:51
itseasiassa en saanu T-paitaa vaan semmosen ruman ööööööö. T-paidan jossa on mustat hihat ja paita valkonen... Ostin VPD:stä maanantaina...
Catch a fish
30.5.2002, 21:27:12
Sain sain !! PlayerOnesta.. =D
Se on hieno ja on tullu pidettyä päälläkin. :D
VPD:stä ostin ja sain jopa valita, haluanko t-paidan vai pitkähihaisen ja vielä minkä kokoisen. :yay: L-kokoiseen t-paitaan sitten päädyin, mutta vielä en ole viittinyt sitä avata. Gameworldiin sen voisi ehkä jopa pistää.. :D
Diamond
10.6.2002, 15:25:14
mäkin olen saanut t-paidan koska ennakko varasin tuolta rautatieaseman anttila megastoresta sen silloin kaikki ennakko varaajat saivat sen paidan kaupan päälle.
Archux
10.6.2002, 20:32:53
Ehkä oisin saanu muuten mutta kun mä sain sen pelin ilmaseks ni ei tullu paitaa.
No eipä haittaa. Se pelihän on tärkein.
Locke Cole
11.6.2002, 16:17:11
En saanut paitaa. Olen kyllä nähnyt sen ja hieno se on...*pännii*