View Full Version : Onko FFX vienyt aikaanne?
bigspin
1.6.2002, 17:30:50
eli nyt kun ff 10 on tullut, niin onko se vienyt aikaanne paljon?
oletteko vähentänyt täällä olemista?itselläni kaikki on kuten ennekkin koska en valitettavasti omista ps2:sta :eh:
ps:jos tämä on väärässä paikassa niin siirtäkää vaan :)
psaijai
1.6.2002, 17:51:49
Kyllähän tuo on vieny aikaa aika kiitettävästi mutta en mä täällä oloani sen takia ole lopettanut. Irkissä tulee oltua kokoajan ja tänne kirjoteltua. Olin alussa sen kimpussa niin paljon että nyt olen pitänyt vähän taukoa ettei kaikki ilo mene heti siitä.
Roleplayer
1.6.2002, 19:03:00
Broidilla ps2...ittelläni ei oo meen sinne pelaan sitä sit ku se hankkii sen :D :D ..kyllä siihen varmaan kuluu aikaa aika kiitettävästi...
arvaa.
on miunkin olo täällä vähetynyt :eh: apaut ½-1½ tunnin vierailuille päivässä...
tai sitten en välttämättä käy jokapäivä ollenkaan :P
eli toisinsanoen, on vähentynyt.
Muutama viisi päivä ostamisen jälkeen en paljoo muuta tehnytkään kuin pomppinut TV:en edessä. Nyttemmin on pelaaminen vähentynyt. Eilenkin pelasin vain pari tuntia. Ei sitä "kävele kaksi askelta> taistele vihollisia vastaan> kävele pari askelta> taistele aivan samoja vihollisia vastaan> kävele pari askelta> taistele taas ihan samoja, samassa järjestyksessäkin olevia vihollisia vastaan" -rutiinia jaksa pitkiä aikoja. Eikö pelaamisen pitäisi olla hauskaa?! Tuo vastaa ennemmin tylsää liukuhihnatyötä. Ehkäpä Edgen 6/10 arvosanassa olikin jotain perää...
No onhan sitä pelattu jo aika paljon,mutta en ole huomannut että se olisi mitenkään vienyt aikaani.Olen kyllä vähän vähentänyt sen pelaamista
"No sitä on tullut pelattua vähän liikaakin... Missaan kaikki meitin laiva-reissut vaan sen takia, etten voi erota FFX:stä, ja huono puoli asiassa on, etten omista edes PSX2:sen muistikorttia!!! :D
Edited by Yuria on 02.6.2002 12:36
Onhan siihen mennyt aikaa: eilen aloitin pelaamaan ja pelasin koko päivä ja sama on varmaankin tänään edessä. Blitzball RULEZ! :D
Ehheh.. taas on todistettu, että min olen auttamattomasti seonnut.. Heti kun sain pelin käsiini, niin pelasin 12 tuntia putkeen :D
Ja suurin osa vapaa-ajasta menee siihen edelleen :P
Jaah
että onko vähentynyt........paljonkin........joka päivä vähintään neljä tuntia tulee pelattua......et silleen......eli en oikein oo täällä ollu lähi aikoina montaa tuntia........
Jabberwokki
2.6.2002, 13:31:28
Onhan sen parissa aika vierähtänyt ihan kiitettävästi. Välillä pelaan pelkkää Blitzballia pari tuntia ja sen jälkeen taas eteenpäin. Aamulla pelaan 2-3 tuntia, jonka jälkeen lähden ulos ja sitten illalla taas muutama tunti.
No eipä ole paljon vähentynyt.
Aluksi pelasin aika paljon mutta nyt viime aikoina pari tuntia päivässä. Nyt aloitin alusta joten siihen menee myös aikaa... =/
On se aika paljon aikaani vienyt.
Heti sinä päivänä kun sain pelin niin pelasin sitä 8 tuntia putkeen.Seuraavana päivänä 6 tuntia ja joka päivä tulee pelattua vähintään 2 tuntia.
Vähän on minun oloni täällä vähentynyt, vaikka eipä sillä että täällä niin usein olisin, kun pitää ulkonakin olla joka päivä uimassa ja pyöräilemässä käydessä, kun tuo kesäloma alkoi. :)
FantasyManIX
3.6.2002, 1:54:03
Originally posted by Yuria @ 02.6.2002 14:35
"No sitä on tullut pelattua vähän liikaakin... Missaan kaikki meitin laiva-reissut vaan sen takia, etten voi erota FFX:stä, ja huono puoli asiassa on, etten omista edes PSX2:sen muistikorttia!!! :D
No nyt hop hop ja kauppaan.Eihän tollaista peliä nyt ilman muistikorttia pelata. :)
Mutta ei peli aikaani ole vienyt en oikeastaan paljoa ole edes pelannut.
isoSILLI
3.6.2002, 7:45:40
Hähää!!!
Sain sen torstaina, tässä tilastoja, noi on sitten tuntimääriä, jos joku tollo ei tajunnut...
Torstai: ~5
perjantai: ~7
Lauantai: ~6
Sunnuntai: alle 2
Tavoite Maanantai(tänään): ~9
ja yria, mikä idea on ostaa FFX, muttei muistikorttia?
Peli on vienyt aikaani sen verran että siitä ei kokonaista päivää pysy erossa... Koulujen loppua olin kyllä juhlimassa mutta muuten olen pelannut ja pelannut ja pelannut...
w00t w00t arvaa vaan :D en osaa sanoo et paljonko päivässä mut nyt peliaika näyttää jtn 20. Sain sen perjantaina.
Noin nopeasti laskien aikaa on vierähtänyt keskimäärin 6,5h / pvä. Peli ollut 9 pvää, josta yksi päivä ilman pelaamista. Työnteko vähän häiritsee pelaamista ;) , mutta jos lukemia katsoo niin hyvä niin ???
Onhan se vienyt aikaa aika paljonkin. Kolmen päivän jälkeen pelaamisen keskiarvo päivää kohti oli 8 tuntia, vaikka oli myös töitä. Sittemmin olen hiukan rauhoittanut ja esim. eilen en pelannut lainkaan. Kai pitää hiukan nautiskella ja töissäkin käydä. *hymy*
Banjo_Bill
3.6.2002, 10:54:22
Juuhh...onhan se jo vienyt sellaiset vajaat 40 tuntia.
Nyt olen pitänyt hieman taukoa kun fudis skabatkin alkoivat ja kaikkee... tänään vois jatkaa taas.
Locke Cole
3.6.2002, 11:12:26
Nyt on pelattu 10 tuntia ja sain sen perjantaina. Eilen pelasin sitä lähemmäs viisi tuntia. Perjantaina ja lauantaina ei ehtinyt pelata oli muuta tekemistä. *kippis*
Jaa onko? Noh...
Ostin pelin 24.5, eli perjantaina. Samana iltana pelasin noin 6 tuntia, mutta hauskuus tyssäsi siihen kun tajusin PS2:n muistikortin puuttuvan... *murisee* ( Yuria, et siis ole ainoa! ;) )
Lauantaina ja sunnuntaina peli sai olla hetken rauhassa, sillä keräsin kokoon rahaa saadakseni maanantaina ostettua muistikortin.
Maanantaina kauppaan, ja kortin kanssa kotiin. Pleikkari aukesi noin kolmen aikaan päivällä, ja sammui vartin yli yhden yöllä. Sama rumba jatkui koko loppuviikon, koulusta kotiin ja FFX:ää vähintään puoli kahteen asti. Ainoa poikkeustapaus oli torstaina, jolloin pelasin aamu kolmeen... :D
Juu-uh. Päätelkää siitä.
Dreamer
3.6.2002, 15:58:00
On se päässyt aikaa kuluttamaan, varsinkin viikonloppuna, kun ei ollut muuta tekemistä. Viikolla ei ole ollut niin paljon aikaa, kun pitää olla muissa hommissa, mutta loman loppupuolella jää luultavasti niin paljon aikaa, että useampia tunteja pääsee päivässä käyttämään. Ainakin pelistä löytyy paljon tekemistä. :)
On se nyt hiemankin aikaani vienyt, mutta mitäs sille voin et sitä on just siistiä pelata :D
Eilen pelasin aamu kahdestatoista, ilta yhteentoista ja tänään aamu kymmenestä, ilta kahdeksaan. En enää tiedä olenko hereillä vai unessa :D
bigspin
3.6.2002, 20:58:11
Originally posted by Ceassa @ 03.6.2002 13:17
Jaa onko? Noh... =)
Ostin pelin 24.5, eli perjantaina. Samana iltana pelasin noin 6 tuntia, mutta hauskuus tyssäsi siihen kun tajusin PS2:n muistikortin puuttuvan... *murisee* ( Yuria, et siis ole ainoa! ;) )
Lauantaina ja sunnuntaina peli sai olla hetken rauhassa, sillä keräsin kokoon rahaa saadakseni maanantaina ostettua muistikortin. ;D
Maanantaina kauppaan, ja kortin kanssa kotiin. =D Pleikkari aukesi noin kolmen aikaan päivällä, ja sammui vartin yli yhden yöllä. :D Sama rumba jatkui koko loppuviikon, koulusta kotiin ja FFX:ää vähintään puoli kahteen asti. Ainoa poikkeustapaus oli torstaina, jolloin pelasin aamu kolmeen... :D
Juu-uh. Päätelkää siitä. ;D
siis häh?tuohan on jo liikaa =/ :) :)
Minusta se on ihailtavaa. :lovetus:
Oikasti, vältä jatkossa tallaisia turhia kommentteja. -Potri
Edited by Potri on 03.6.2002 22:22
Originally posted by Ceassa @ 03.6.2002 13:17
Jaa onko? Noh... =)
Lauantaina ja sunnuntaina peli sai olla hetken rauhassa, sillä keräsin kokoon rahaa saadakseni maanantaina ostettua muistikortin. ;D
Maanantaina kauppaan, ja kortin kanssa kotiin. =D Pleikkari aukesi noin kolmen aikaan päivällä, ja sammui vartin yli yhden yöllä. :D Sama rumba jatkui koko loppuviikon, koulusta kotiin ja FFX:ää vähintään puoli kahteen asti. Ainoa poikkeustapaus oli torstaina, jolloin pelasin aamu kolmeen... :D
Juu-uh. Päätelkää siitä. ;D
Ohhoh, min löysin just toisen yhtä addiktoituneen :D Min ostin pelin kanssa sillon perjantaina, ja pelasinkin sitten koko yön. Heräsin päivällä yhden aikaan, ja taas peli pyörimään ja neljältä aamulla nukkumaan :D
Olin varmaan huvittava näky koulussa silloin. Samaa tasoa haudastanousseen kanssa, me thinks :D
se vie vähän liikaa aikaa, ku ei pahemmin tuu nukuttua.... :/
Minusta se on ihailtavaa. :lovetus:
Ihailtavaa? Kiitos! /me pyrkii olemaan esikuvana kaikille pelien ystäville :D
Wuffie: liityn kanssasi haudastanousseiden kerhoon... ;D
Onhan se vieny. Pakostaki, eihän sitä voi jättää rauhaan pitkiksi ajoiksi. Yleensä oon pelannu sitä joka päivä koulun ja nyt töitten jälkeen, vaikka ei mulla yleensä oo tapana pelata arkisin. Sitä on vaan pakkko pelata. Ikävä kyllä tänään en ehtinyt pelata lainkaan, vaikka olisin kovasti tahtonut, sillä ensin työt veivät suurimman osan päivästä ja sitten sen jälkeen migreeni. Ja saadakseni pääni siedettäväksi tulikin sitten nukuttua johonkin iltakahdeksaan asti. Siitä asti olen ollut täällä. Kerran koulun jälkeen oli pakko pelata ja halusin väkisin pelata, mutta nukahdin jossain vaiheessa. Silmät alko vaan mennä väkisin kiinni(pitäis mennä aikasemmin nukkumaan, joo :eh: ), joten tallensin pelin ja jätin musan soimaan. Ja kyllä harmitti, kun ei jaksanu pysyy hereillä. Ja minä sitten tunnustin äsken suurimman syntini vähään aikaan. Olen kamala ihminen.
En ole hylännyt FFfiniä kympin takia, täytyyhän tännekin ehtiä. Ehkä vähän vähentynyt, en tiiä. Mutta kyllä ffx vie sitten aikaa kaikesta muusta. Koskakohan oon edes viimex piirtäny. Ja muutenkin kaikki muu on vähän niinkuin töytästy toiselle sijalle.
Kaiowas
5.6.2002, 18:25:03
Ostin pelin julkaisupäivänä ja nyt pelikello näyttää n. 52 tuntia...että kyllä sitä nyt kohtalaisesti on tullu pelattua.
Originally posted by Kaiowas @ 05.6.2002 19:25
Ostin pelin julkaisupäivänä ja nyt pelikello näyttää n. 52 tuntia...että kyllä sitä nyt kohtalaisesti on tullu pelattua.
Min ostin päivää myöhemmin, ja miulla on kolme seiviä.. yhdessä 92:53, toisessa 20:37 ja kolmannessa 1:29 :D
Ceassa: haudastanousseiden kerho.. juu, tietty, mielenkiintoista. pitääkin laittaa ylös :D
Sain sen lauantaina, ja täällä en oo sen jälkeen käynyt minuuttiakaan, tosin johtuu myös siitä että meidän netti on hajalla, ja pitää mennä aina iskälle nettiin..
joka päivä on menny jotain 7 tuntia, kait.Peliaikaa siinä nyt 36h.
Nyt taas vähenee vähän, koska en jaksa yrittää mennä sitä seymouria kovin montaa kertaa päivässä, kun häviö on taattu..
AnotherGamer
9.6.2002, 21:05:52
Ei oikeastaan, vaivaiset 165 tuntia pelikellon mukaan. Sen siitä saa kun ei vaivaudu sammuttamaan PS2kkosta joka 10 minuutin tauon aikana ja jossei ole muuta tekemistä.
Diamond
11.6.2002, 11:06:20
mä olen jo pelannut jo n.90 tuntia jo päätelkää siitä sitten onko vienyt mun aikaa pelaamisessa.
ja olen melkein vetänyt pelin läpi olen vaan jäänyt ettimään animaa ne temppelit pitäis kaluta läpi vain mutta yksi temppeli on jäänyt vain
Catch a fish
11.6.2002, 12:36:34
Se peli on tosiaan vienyt multa runsaasti aikaa... En oo
edes kerenny täällä käymään.. :eh:
On se niin hyvä peli. Pakko vähän rajoittaa sen pelaamista.
Toinen on tietty MOH:Frontline.... :lovetus:
Se on loistava. :)
Omenaweapon
5.1.2005, 10:19:41
no mulla on ollu kyseinen peli noin 1,5 vuotta ja onhan sitä tullu pelattua kohta 150 tuntia
Velvety
5.1.2005, 12:16:49
Onhan tuo peli vienyt kovasti aikaa. Viimeksi kun pelikelloa katsoin, olin pelannut pikkuisen yli 120 tuntia. Kaikkea mukava oli pitänyt hommata hahmoille. :) Onhan tuo peli sellainen, että sie vie paljon aikaa. Ainakin minun kohdallani asia oli näin.
Päätelkää tästä: Muistieni yhteenlaskettu aika on vähän vajaa 520 tuntia. Jokainen muisti on vedetty läpi.
Eli joo kyllä, sen parissa on tultu vietettyä vähän useampikin vuorokausi, enkä hetkeäkään kadu, paitsi, että kerran kun pelasin pari tuntia tallentamatta ja kone tilttasi.
Tiesin vasta FFFinstä vasta sen jälkeen, kun X ja X-2 oli vedetty vain läpi. Silti minä pelaan niitä ihan jonkin verran. Täällä käyn silloin, kun lystää.
Dorianthem
5.1.2005, 13:30:32
Onhan sitä pelattu jonkin verran. On monta savea ja niissä on jotenkin näin:
160h
80h
10h
10min:D
Ja sain sen viimevuonna.
YunaTheMage
5.1.2005, 13:59:17
No kyllähän sitä tulee pelailtua... Mutta vain viikonloppuisin :(
Ei ole vähentänyt täällä käymistä, sillä käyn täällä viikolla :D
Eli
Viikot: FFfin
Viikonloput: FF X
No taisi mennä aikalaiseksi spämmiksi tämäkin viesti, joten yritetääs perustella...
Se nyt vaan ON niin hyvä (Siis FF X) että käyttää viikonloppuisin kaiken (No melkein...) sen pelaamiseen... Ja FFfin vaan ON niin mahtava paikka, että täällä luuraa miltei koko ajan lähettelemässä rasistista ja törkeää spämmiä koko ajan... (No ehkä tuokin oli vähän liioittelua... Ei niitä rasistisia viestejä paljoa kirjoitella =) )
Gift of Death
5.1.2005, 21:39:22
Kyllä on vienyt aikaani noin 200h etta sillai :D . Nyt on ollu ainakin kahen kuukauden tauko. Ostettiin se joskus puoltoista vuotta sitten.
Kyllähän tossa 100 tuntii meni. En oo ihan kaikkee jaksanu häslätä, esim. Nemesistä en oo jaksanu hankkia sinne Monster Arenalle jne. Semmosta pientä.
Enkä muuten yhtään enempää ois kyseistä peliä jaksanukkaan pelätä.
VII:tä, VIII:tä ja IX:ää pelasin jokasta noin 200 tuntii, et ku siihen vertailee... ;)
ascalon
5.1.2005, 22:01:13
Yhteensä pelikellot näyttävät päälle sataa tuntia, mutta pääosa siitäkin ajasta on peräisin kesiltä 2003 ja 2004. Viimeksi pelasin sitä pari kuukautta sitten. Eli hirveästi se ei loppujen lopuksi ole kallista aikaani syönyt. Itse en ainakaan koe asian olevan näin.
Master Of The Night
19.1.2005, 13:16:51
Ei ole viennyt aikaani, kun en ole saanut peliä vielä.
Ja varmaan sitten omassa asunnossa se vasta aikaa viepi =)
Mutta kunhan ei vie ilta myöhään asti ;D
folder
19.1.2005, 14:15:18
Onhan sitä tullut pelattua jo noin 230 tuntia. Enkä ole vieläkään saanut penancea hengiltä. Suurin osa ajasta on peräisin vuodelta 2004, mutta silloinhan sen pelin sainkin. Talletuksia on 1.
freya™
19.1.2005, 14:54:38
Aika juoksee vanhimmas saves ~140 h ja nii paljon on viel tekemist... On kyl tullu pelattuu se pari kertaa alusta läpi uudestaan kylläkin. Sehän onkin iha parast ku jättää jonkun fantasyn vähä hautumaan ja alottaa jonkun ajan päästä uudestaan... On kun uus peli... Vielä ku omistais kalan muistin :D
Liquid
23.1.2005, 13:45:44
FFX on kieltämättä vienyt hirvittävät määrät aikaa, jos lasketaan kaiki poistamani savet + olemassaolevat tallennukset. Arviolta heittäisin ehkä n. 500h yhteensä. Paras tallennukseni on 268h 40min, toinen tallennus on Inside Sinissä, jossa ei ole paljon mitään sivutehtäviä tehty n. 35h. Sitten on todella paljon niitä poistamiani tallennuksia, joten tuo 500h voi hyvinkin pitää paikkansa. Ja hankin pelin silloin kun se ilmestyi vuosia sitten.
Kiinnostaisi muuten tietää kuinka paljon pienempi/suurempi teidän FFX:än peliaikanne on verrattuna muihin Final Fantasyihin.
Omalla kohdalla FFX on eniten pelaamani Final Fantasy. Olen tosin muitankin pelannut kohtalaisen paljon. Tässä järjestys -->
FFX, FFVIII, FFX-2, FFIX, FFVII, FFIV. FFIX ja X-2:en järjestyksestä en ole kyllä varma.
In memoriam
23.1.2005, 14:04:38
Minulta FFX ei ole vienyt hirveän paljoa aikaa. Läpi olen pelin pelannut jo aikoja sitten, mutta en edes muista koska viimeksi pelasin peliä. Viime kesänä? Vai viime keväällä? Joka tapauksessa siitä todella pitkä aika, kun viimeksi pelasin kyseistä peliä (on muutenkin viime aikoina tullut pelattua todella vähän). Tarkkoja pelituntimääriä en nyt muista, enkä jaksa tarkistaa. Arviolta ehkä yhteensä jotain 140-150h on tullut pelattua tuota peliä. Suurin osa tuostakin ajasta kuuluu ensimmäiseen tallennukseeni, jota olen pelannut jotain yli 80 tuntia.
Kiinnostaisi muuten tietää kuinka paljon pienempi/suurempi teidän FFX:än peliaikanne on verrattuna muihin Final Fantasyihin.
Minä itse olen pelannut X:ää pelin laajuuteen verrattuna aika vähän. Itse asiassa olen pelannut varmasti enemmän seiskaa kuin kymppiä. Muuten kymppi nousee muita FF:iä korkeammalle pelatuissa tuntimäärissä. Mutta toisaalta onhan minulla vielä paljon tekemistä kympissä, että aika varmasti tulevat nuo kympin tuntimäärät vielä nousemaan. Hahmoja pitää vielä kehittää ja kaikki yrmyt Monster Areenalla pitää vielä voittaa. Ja Penance. No ainakin tekemistä riittää.
tontsa.inzip2
29.1.2005, 10:30:00
Kyllähän tuo on paljoo vienyt... Olen joutunut nimittäin aloittamaan pelin ihan ihan alusta jo kolme kertaa koska mun pikkuveli on aina tehnyt jotain sekoa :eh: Viimeks ku olin kehittäny aivan täkynä ja lähin saattamaan mun kaveria ja sanoin mun veljelle et voit kehittää sillä aikaa ku saatan sen... Sitte ku tulin nii se oli sitte jotenki menny sillee hassusti.. Sitte lopulta se kerto et se oli savettanu vahingossa väärään paikkaan sen pelin tai ainakin katso sitä väärin sillä se savetti just sen päälle jossa olin pitkällä.. eli se oli katsonut väärin ja oli savettanu siihen mun savetuksen päälle ja eipä se tietenkään tiennyt että muistikorttia ei saa vetää pois silloin ku savettaa ja tietenki hän oli vetässy sen pois ja hupsista keikkaa siinä mun pitkä savetus PIRSTALEINA!!!! :prkl: Mää voinu mitään muuta ku aloittaa pelin alusta... :prkl:
Eli jos haluatte kokeilla et savetus menee pilalle nii: paina sitä savetus juttuu sitte ku se savettaa eli siinä lukee jotain että ''Save Gameing don't remove the memory card'' nii vetäset muistarin pois... Siinä se sun savetus sitte on ihan murskana... :shy: =)
ps. Ei kannata kokeilla! :)
Tsaukki
29.1.2005, 18:16:58
Tääkin on vienyt aikaa reilut 300 tuntia mutta nykyään tulee vähemmän pelattua koska oon lähes kaiken jo menny.Eniten tätä finalia oon pelannu mutta FFX 2 saavuttaa uhkaavasti.
Woomera
31.1.2005, 8:19:21
Mullakin on noi 300 tuntia rikki menny. IX on silti ylivoimaisena ykkösenä melkein 400 tunnilla. Ei tohon X:ään ikinä kyllästy, välillä tietysti on vähän taukoja, mutta sitten kun alottaa taas pelaan, niin on koukussa :D . Niin kauan aion tota vielä pelailla, kunnes sitten joskus XII jaksaa ilmestyä, vaikka kaikki onkin jo melkein tehty =)
adenipoo
16.2.2005, 21:13:17
no mulla oli tallennus jossa olin pelannut noin 180h mun sitten huomasin että äijien kehitys on hidasta, ja sit luin täältä että miten on nopeinta kehittää ja sit jouduin aloittaa pelin aikasemmasta savesta. eli pelasin noin 80h turhaan. ja pitäsi vielä tehä kaikkee kivaa. nyt on pientä taukoo jtn saa nähä mlloin alan taas jatkaa koko hommaa. ihan huippuu toi äijjien kehittäminen. :) miten mie unohin tärkeimmän, siis kyllähän toi peli vie todella paljon aikaa multa.
Juu, Ihan rehellisesti sanottuna olen vähän hurahtanut kyseiseen peliin.:D Mun kaveri osti FFX:n silloin kun se tuli ja ihastuin siihen niin kovasti, että minunkin täytyi saada tämä peli. Kaver oli jossain Zanarkandissa menossa, mutta ohitin sen jo viikossa. nyt olen pelannut yhtä savea n.350 tuntia ja enään on penance hakkaamatta. Pitkä peliaika johtunee siitä, että on tullu sekoiltua pelin alkuvaiheessa aika mahottomasti ;D
Vienyt on ja oikeastaan liikaa. Ekalla peli kerralla mittarissa oli jotain 90:00 kun ei päässy läpi ja yritin ettii aeoneita (ei tullu mitää kun magus sisterii en sillo saanu) ja tokalla kerralla 130:00 kai kun kaikki aeonit ja kaikki muu hömpötys (ei yhtää dark aeonii voi ei). Ja sitten plus ne jotka epä onnistu jotain 10:00 kai ei ehkä nii paljoo. Alotin taas alusta jokin aika sitten (ja alotan pian taas) niin jotain 10:00 että on vieny.
TheBlackMage
11.3.2005, 17:52:58
Juu, Ihan rehellisesti sanottuna olen vähän hurahtanut kyseiseen peliin.:D Mun kaveri osti FFX:n silloin kun se tuli ja ihastuin siihen niin kovasti, että minunkin täytyi saada tämä peli. Kaver oli jossain Zanarkandissa menossa, mutta ohitin sen jo viikossa. nyt olen pelannut yhtä savea n.350 tuntia ja enään on penance hakkaamatta. Pitkä peliaika johtunee siitä, että on tullu sekoiltua pelin alkuvaiheessa aika mahottomasti ;D
musta toi sun ''viikossa zanarkandiin'' juttu kuulostaa aika mahdottomalta.
esimerkiks: Djose shorella tuleva sinspawn gui on miltei mahdoton
ellet oo kouluttanu hahmojas.
ja muutenkin ilman kunnon koulutusta Mt Gagazetin taistelu Seymouria vastaan päättyisi sun kohallas varmaan kuolemaan..
ja niinku Zanarkandiin vai ehditkö voittamaan Yunalescan? ilman HOLYA tulee hiukan vaikea ottelu tiiän kokemuksest.
ascalon
11.3.2005, 18:19:35
No mitäs vaikeaa on päästä Zanarkandiin viikossa? Sinne menee jotain 30 tuntia ja varsinkin lomalla se on todella vähän. Eikä se Sinspawn Gui mikään mahdoton ole. Itse pieksin ensin yrittämällä. (Olin tosin nähnyt kun isoveli ja serkku yrittivät tuskaisesti sitä piestä :P )
Knocker
13.3.2005, 0:55:11
peli e i ole vienyt aikaani..ostin sen vuosia sitten kun se tuli kauppoihin..(vuosia ja vuosia) paras tallennus oli 150 - 300h en muista tarkalleen koska menin ja poistin tallennukseni! (FFX,FFX-2) Xsästä jäi riivatun penance hakkaamati mutta ei se haittaa minua..alotin uudelleen X-2kkosen..koska olen vain kyllästynyt tiduksen lärviin ja muutenkin..
En ole päässyt vielä peliä läpi (eka tallennus pyyhkiyty pois :cry: ) olen Thunder Plantsilla, jonne pääsee parissa päivässä. Olin ekalla tallennuksella Seymorissa,(eka muoto) joka oli vienyt aikaani varmaan jotain kaksikymmentäkolme tuntia.
Nyt olen tosiaan siellä Thunder Plantsilla, jonne olen päässyt ekalla tallennuksella kahdellakymmenellä tunnilla, tokalla olen päässyt yhdellätoista tunnilla.
Joten kyllä se minulla vie aikaa.
ghaleon
21.3.2005, 7:32:47
musta toi sun ''viikossa zanarkandiin'' juttu kuulostaa aika mahdottomalta. esimerkiks: Djose shorella tuleva sinspawn gui on miltei mahdoton
ja muutenkin ilman kunnon koulutusta Mt Gagazetin taistelu Seymouria vastaan päättyisi sun kohallas varmaan kuolemaan..
ja niinku Zanarkandiin vai ehditkö voittamaan Yunalescan? ilman HOLYA tulee hiukan vaikea ottelu tiiän kokemuksest.
Mitäs mahdotonta siinä on kun pelin voi mennä läpi esim. 30 tuntiin...
Käytin ehkä noin 100 tuntia peliin, koska ei oikein jaksa innostaa hirviöiden keräily, kun se oli toteutettukkin niin typerästi. Muutenkin pelin tasapaino on melkoisen vinksallaan... Tarina alussa äkkiä ohi, koulutusta sen jälkeen >100 tuntia, jonka jälkeen pärjäät mahdollisesti... eli toisin sanoen pelin tarinan suhde kokonaisuuteen on mielestäni aivan liian pieni.
Sir Edmund
21.3.2005, 14:58:55
130 tunnin tallennus, jossa on pyydystetty kaikkia hirviöitä kymmenen kappaletta. Hahmojen kehitys vieläkin kesken, kun inspiraatio loppui toissapäivänä, kun magic spherejä kerätessä tuli Jumbo Flanilta viisi kertaa putkeen dark mattereita. Eniten on tullut pelattua avrmaan VIII:ta, jossa n. 400 tuntia (en tiedä kuinka olen tuossakin onnistunut). Seiskaakin on pelattua varmaan 300 tuntia jossain seitsemässä eri tallennukessa, kun muistikortit ovat hajoilleet ja sitten on vahingossa tullut tallennettua vanhojen huipputallennusten päälle.
No itselläni on ollut FFX PITKÄÄN! Heti kun sain sen kului ensimmäisen kuukauden kaikki päivät pelaamiseen. Nyt on täynnä ainakin 300 tuntia.
(olen ollut puoli vuotta pelaamatta.) Mutta FFX on ff joka on vienyt eniten aikaani ja se oli ensimmäinen ff minulle. Ja samalla paras. vieläkin ensirakkauteni.
musta toi sun ''viikossa zanarkandiin'' juttu kuulostaa aika mahdottomalta.
esimerkiks: Djose shorella tuleva sinspawn gui on miltei mahdoton
Juu tällaista asiaa: Sinspawn Guihan on todella helppo! Ei siinä tarvita Einsteinin kykyjä läpäisyyn. Mt.gagazet Seymour kuolee kun heität yhdesti Hastegan ja olet ladannut kaikkien aeoneiden overdrivet täysille. Ei siinä muuta tarvita. Ja Yunalesca: Minulla oli siinä kohtaa 18 Holy Wateria, parhaalla hahmolla: (auron) vain 3800 hp! Ja Holyn sain vasta kun pitää murskata Sinin 140000Hp pää! Silti piti yrittää vain kolme kertaa. Mutta 30 tunnissa Zanarkandiin on aika uskomaton veto... Mutta miksi ei?
no...on se noin 200 tuntia....onko kukaan tappanut kaikki dark aeonit
Minä oon. Ensin tapoin kaikki Valeforin, Ifritin, Ixionin, Shivan ja Yojimbon ilman Zanmatoa, loput Zanmatolla. Sitte otin vara tallennuksen jossa oli tapettu nuo samat valefor-shiva+yojimbo ja sitte tapoin loput ilman zanmatoa. ribboneiden keräys: HELVETTI.
Viikossa Zanikseen ei oo mikään ihmeellinen saavutus, ainakaan mulla, jolla on kyky istua tv:n edessä yli kakstoista tuntia putkeen (parilla tauolla)...
Uudessa tallennuksessani on kello 64.57... Paras ukkelini (tidus) mennyt puolet jo "rihmastostaan" aj melkein kaikkia hirviöitä on jo kymmenen, sinistä ja omega ruinsseilta puuttuu...
Hahmon kehitystä en ole vielä alkanut, ihmettelen tässä että miten ihmeessä tidus voi olla niin pitkällä kun kaikki muut on vasta aikas vähän mennyt sitä juttuu...(rikkukin kyllä saanut lulun kiinni)
Ja juttu on nyt näin että käytän aikaa ihan liian paljon pelaamiseen... tälläkin viikolla vaan heti kun pääsee koulusta niin kotiin pelaamaan ja sitten läksyt joskus yöllä tai aamulla... Pitäisi kai lukita peli kaappiin turvallisuuteni takia...
//noooo, nyt tuli liioteltua ton rihmasto jutun kaa, se taisi sittenkin olla vasta 1/4... Paitsi nyt kun vihdoin pystyin aloittamaan kehityksen on se jo sen puolet mennyt... :)
Naruto
10.4.2005, 15:22:16
Miten ihmeessä teillä on noin hirvittävät tuntimäärät...? O_O Minulla kello näyttää jotain 50h ja vähän päälle. En ole tappanut Monster Arenan hirviöitä, en ole tappanut Dark Aeoneja enkä ole hankkinut Celestial Weaponeita. Jälkimmäinen taitaakin olla myöhäistä, kun lähes jokaisella tiellä odottaa Dark Aeon *huokaus*. Kesälomalla olen ajatellut aloittaa toisen tallennuksen, josta tulee ns. "täydellinen", eli maksatut hahmot, parhaat aseet, Dark Aeonit sun muut herkut.
FFX on vienyt aikaani todella paljon, vaikkei tuntimäärästä uskoisi. Olen siis pelannut pelin läpi, ja viimeisin tallennus on pelin viimeisellä savepointilla. Hyvä ajanviete vie paljon aikaa, se pätee myös FFX:n kohdalla. Erinomainen peli, enkä kadu yhtään tuntia jotka sen pelaamiseen olen uhrannut.
Dimish
10.4.2005, 17:50:38
onhan se siinä jotain 250 tuntia tullu pelailtua, jos kaikki savet lasketaan yhteen niin siinä on varmaankin jotain about 750 tuntia tultu pelailtua, olen savettanu hyvien savetusten päälle varmaanki jotain 10 kertaa (voi minua, sama joka pelissä). elikkä sitä nyt vaan on mukava pelittää kauan.Kantsii pelata vähintään 100 tuntia.
Hmmmm......
Aikas paljon aikaa FF x on kyllä vienyt....
ehkä.....noin 1-4 tuntia päivässä....
joskus en kylläkään ehdi sitä pelata... :(
Esim. tänään,koska kaveri kisko noin klo 13.00 ulos ja koko loppupäivä oon kököttänut pihalla....
No ei se kai niin kamalan hirveää ole jos en ehdi sitä joka päivä pelata,mutta silti jää surettamaan ne vastukset mitkä olisin jo voinut tappaa.... :D
No kuitenkin tuo mainio peli vie jonkin verran aikaani..
Troll Chieftain
19.4.2005, 19:48:30
Jotain 500h pelailtu yhteensä tuota peliä. Kolmikko (ette ikinä arvaa ;) ) Tidus, Auron, Wakka on kehitetty lähes täydelliseksi. Kaikki Dark Aeonit paitsi se ***** Dark Magus Sisters tapettu. Kaikki paitsi Kimahrin Celestial Weapon hankittu jne. Eli aikasen lähellä 100% mennään. Arvatkaas muuten, en ole vielä vetänyt peliä läpi! Braska's Final Aeonhan kuolisi parista iskusta, mutta sen jälkeen ei voi enää tallentaa. Olen suunnitellut pelaavani ensin 100%, ja sitten vasta vetäväni pelin läpi.
No siitä on kyllä aikas paljon aikaa jo, kun tuon aloitin niin eipä enää vie niin paljoa aikaa ja vasta kun olin pelin kuluttanut läpi aloin täällä (taas vaihteeksi) olemaan aktiivinen käyttäjä, joten ei täällä oloonkaan ole vaikuttanut. Itselläni taitaa olla pisimmässä talletuksessani alle 150 tuntia, mutta minulla on sellainen inhottava tapa jättää peli auki jopa koko päiväksi kun kyllästyn ja tallentaa kun sitten muistan sen, niin en oikeastaan tiedä kuinka paljon tuosta ajasta olen käyttänyt pelaamiseen. :D
Olen kouluttanut hahmoja tähän mennessä aika lailla. Pelaan pääasiassa Rikkulla, Yunalla ja Tiduksella. Muut hahmot ovat jääneet unholaan. Rikkulla ja Tiduksella 36 000+ HP ja Yunalla 27 000+ HP ja kaikilla hahmoilla jokainen (Attack, def, magic) yli 200 ja useimmat 255, joka on se eniten mitä niille saa. Ainoa joka on 10-30 on Luck.
Dark Aeonit olen myös ehtinyt tappaa (Ilman Zanmatoa, vie peli-ilon) Olen muistaakseni tappanut kaikki muut paitsi Magus sisterssit ja YoJimbon. Animasta en ole varma, koska en ole löytänyt sitä xD
Celestial Weaponit sun muut haettu, peli on lähes 100% läpi. Pitäisi vaan voittaa Darkit enää. Monster Arenakin on läpäisty, kun vihdoin löysin ne viimeiset kymmenen Tonberryä sinne.
Pelituntia noin yli 150 ja kaikkia vihollisia 10 napattu ja kaikki dark aeonit voitettu ja hp:tä Tiduksella ja Auronilla yli 35 000, Yunalla ja Rikkulla yli 24 000 ja kaikki meni hyvin, niin enköhän vahingossa poistanut ne tallennukset ja nyt on joku ihme homma uudessa pelissä, ettei tule satunnaistaisteluja.
Aphrael
17.5.2005, 14:00:47
Siis anteex mitä?! minäkö luulin että minä olen juuttunut pelin ääreen liian pitkäksi aikaan... taidan mennä jonnekkin nurkkaan häpeämään. Minähän olen aloittelija teihin muihin verrattuna tämän pelin kanssa. :shy:
Noh, tiedänpähän ainakin että pelaamista kyllä riittä. Jotku pelit kun tahtovat loppua juuri kun pääsee vauhtiin.
Black Abyss
24.5.2005, 18:59:02
En ole koneen eteen kovinkaan pitkäksi aikaa juuttunut,vaikka ekoina päivinä kun kyseisen pelin sain niin silloin meni jotain 3h per.päivä mutta kyllä nopeasti aika laski 2 tuntiin.koska peli oli jossain vaiheissa niin tylsä ettei sitä
jaksanut pelata kovinkaan pitkään,mutta onhan ffx ihan hyvä peli,blizzball
on hyvä extra vaikka minipelejä olisi voinut olla enemmän.
Gimmo84
29.5.2005, 14:20:35
ite oon pelannu FF X:ää melkei puoltoista vuotta.. sitä on tullu pelattuu keskimäärin joka toinen päivä ja noin 25 tuntii viikossa.. et nytte pelikello näyttää muistaakseni melkein 480 tuntii... on sitä kyl tullu pelattuu :eh: FF X-2:sta on tullu pelattuu nyt noin seittemän kuukautta ja pelikello näyttää tässä kohtaa jo 225 tuntii. et tulloo noita pelattuu aika paljon.. seiskaa ja kasia oon sit pelannu yhteensä (vuodesta -97 asti) jotain 1000-1500 tuntii.. :eh: kyllä noihin aikaa saa kulumaan :eh:
Jani.P
30.5.2005, 21:59:15
Ohan se vienyt aikaa paljon, kun viime vuonna hakkasin sen läpi miltei täydellisesti. pelin kello näyttäs olevan 270 tuntia pelin en ole jättänyt yksin pyörimään no kokeintaan 5h max. Nyt en ole pitkään aikaan pelaillut X mutta jokus sitte....
Lalaith
31.5.2005, 20:10:15
Lyhyesti sanottuna, ON :) Pidän aivan kamalasti FFX pelistä, ja se tuntuu jotenkin paljon läheisemmältä minulle kun mikään muu FF peli (johtunee varmaan siitä, että hahmot puhuvat ääneen, ja niin niihin jotenkin tuli sitten läheiseksi. Tiedän, olen vähän hassu :shy: ) Olen mennyt FFX:än kaksi kertaa läpi, ja se on ottanut yhteensä n.360h aikaa. Mutta sitä pelattaessa aika tuntuukin menevän ihan siivillä, ja ajattelinkin mennä sen nyt kesällä taas uudestaan läpi koska se on niin ihana :lovetus: Tosin kylläkin olen mennyt sen niin pitkälle kun voi (ainakin luulisin, sillä päihitin senkin pomon joka tulee taivaalle dark aeonien jälkeen) joten mitään uutta ei luultavasti ole odotettavissa :( .. luultavasti :huh: ... sanoisin kyllä että tuo peli vie minulta varmaan vielä joku 200h lisää tuohon 360h nyt sitten kesän aikana :)
Kyllä vaan. Tilasin X:n netistä ja heti, kun sain pelin, pelasin iltamyöhään asti. Talon hiljentyessä tajusin, että olisi viisasta mennä nukkumaan. Nuokuin koulussa seuraavana päivänä puoliunessa. Uusi peli tempaa mukaansa. Nyt X ei ole vienyt hirveän paljoa aikaa, mutta pelaan sitä edelleenkin innokkaasti.
Lord JF
31.5.2005, 22:00:00
Nyt kun olen tuon X:n kahdesti vetänyt läpi on minulla siien tainnut yhteensä kulua n. 200-300 tuntia. (En muista tarkkaan mitä ekalla kerralla meni). Minulla on tosin jäänyt tuo dark aeoneiden metsästys ja ultimate aseiden keräily vähän puolitiehen niin voisi sitä joskus jatkaa niin tulee varmaan vielä 100 tuntia lisää peliaikaa. (Jos joskus viitsin tuohon ryhtyä.)
Se on vienyt todellakin ihan mukavasti aikaa minun elämästäni. Tällä hetkellä savetukset näyttää muistaakseni jotain 115 tuntia tai vähän alle. Jos ottaa vielä huomioon ne kaikki muut pelikerrat + tunnit jotka kuluivat pelatessa, mutta ei muistanut tallentaa ja tulikin sitten pirullisesti Game Over, niin kyllä sitä aikaa on varmasti tullut kulutettua ainakin runsaat 250 tuntia FFX:n parissa painiessa. Aikaa taitaa loppujen lopuksi kulua enimmäkseen hahmojen kehittämisessä. Minä kun meinaan saada ne Dark Aeonit vielä joskus tapettua, tähän mennessä vasta Dark Valefor hakattu ja seuraavaksi yritän Dark Shivaa. Varmaan siis tulevaisuudessakin tulen käyttämään aikaa treenaukseen ainakin semmoiset ~50 tuntia ellei enemmänkin.
Juonenkin mukaan kuljeksiminen vie ihan mukavasti aikaa, riippuen siitä miten nopeasti matkaa. Varmaan minulla on siihen mennyt semmoiset 50-60 tuntia, ellei hiukan vähemmänkin (siis nykyisessä tallennuksessani). Loput onkin sitten silkkaa treenausta. :E Niin juu, aikaa on myös menny Celestial Weaponeiden hommaamiseen, sitä ei saa missään nimessä unohtaa. Näillä näkymin siis juonen mukana kulkuun olisi mennyt eniten aikaa, kun kaikkien CW:iden hankkimisessa on mennyt ainakin semmoiset 10 tuntia. Ehkä enemmän, ehkä vähemmän.
Joskus kun pääsi aloittelemaan tuota peliä, niin varmaan päivässä tuli sen parissa kulutettua ainakin semmoiset viisi tuntia, joskus hiukan enemmänkin. Se oli sen verran hieno ja kiva ja kaikkee muuta hauskaa, ettei sen parista ihan helpolla halunnut lähteä. Tuntimäärästä sen näkee. :) Mutta sitten kun keksi kaikkea muuta tekemistä ja innostus alkoi vähäksi aikaa hiipua, niin ne pelityskerrat väheni semmoiseen ~10 tuntia per kuukausi.
Jotain kuutisenkymmentä tuntiahan tuo on vienyt. Hyvä peli on kyseessä, sitä vain jotenkin jaksaa pelata (saattaa johtua paremmasta grafiikasta). Olen hakenut muistaakseni Auronin, Yunan ja Rikkun Celestial Weaponit, mutta mitään niistä ei ole ladattu. Kunhan saan pelin lainasta, niin aloitan koko pelin alusta alkaen, nuohoten joka kolon ja avaten joka arkun ja kehittää juoniosuudessa joka paikassa jokaiselle hahmolle +10 Sphere leveliä niin siinä on sitten pohjustus. Tämän jälkeen pelataan viimeisen savepointtiin asti. Sen jälkeen aloitetaan se 100% pelaaminen. Anteeksi off-topic, muuten. :)
Linkittäjä
30.6.2005, 9:56:31
Olisinko pelannut noin 100 tuntia yhteensä. Tidus on lähes täydelline, kaikki muut on 255 paitsi Luck, Magic ja HP. (Luck=60, Magic=160 ja HP=34000) Auronkin on melkein täydellinen tosin jotain puutteita. Yuna ja muut hahmot on sellaisia keskivertoja tosin Yuna ja Wakka on ihan hyviä.....
Kaikki muuta Dark Aeonit on läpi paitsi Dark Yojimbo. Melkein kaikki hirviöt on kerätty Monster arenalle. Kyllä siinä vielä on pelaamista tosin...
FFX on vienyt aikaani ja vie edelleen.Edellisessä savessani aikaa on kulunut n.140 tuntia.Tuohon aikaan sisältyy läpipeluu,n.130 ottelua blizballia,hahmojen koulutusta,Animan ja Magus Sistersin hankinta,Celestial weaponien ja sigilien hankinta ja täysin turhaa jouksentelua ympäri maata ja mantua.
Tässä viikko sitten aloitin uudestaan alusta kyseisen pelin.Aikaa on mennyt n.10 tuntia.Eli aika alussa oon.Mutta eiköhän tuon uudenkin saven kanssa aikaa vierähdä monta kymmentä tuntia.
Kyllähän se on aikaa vienyt, ja vie edelleen. En olekaan ennen pelannut niin addiktoivaa peliä kuin FFX (siis kuplapelin lisäksi T_T). Noin kuusikymmentä tuntia on tuon pelin kanssa vierähtänyt, näistä tunneista noin viisitoista hahmojen kehittämisessä. Juonen mukana kulkeminen vei minulta 45 tuntia. Tällä hetkellä tapan niitä Belgeminen aeoneita jotta saisin Flower Scepterin (vai oliko se sittenkin Blossom Crown? -.-'), joiden kautta teh allmighty Magus Sistersin.
Eli kyllä on aikaa vienyt ja ihan mukavastikin vielä. :) Yhtäkään tuntia en kadu.
Kun mä sain X:än, niin eka pelasin sitä kaverilla (koska se osti sen mulle), pelasin sitä siel aamu9:stä ilta 7. ja kun pääsin kotiin jatkoin (en kyllä muista kuinka myöhään). Sitten seuraavana aamuna jatkoin ja pelasin koko päivän, kunnes olikin aika katsoa loppuvideot. (huom! käyntin yhtä koodia :( ,seuraavaks meen ilman koodei :D )
Ei ole vienyt aikaa, sillä peli ei juurikaan kiinnostaa. Dark Aeonit jaksoin tappaa, mutta Penance söi peli-innon lopullisesti. Tätäkin pelaan nyt alusta, syytä en itsekään tiedä. Ehkä minulla on tylsää?
(huom! käyntin yhtä koodia :( ,seuraavaks meen ilman koodei :D )Mitä koodia käytit? Kusetuskoodi on melko suosittu, joten veikkaan sitä.
No silloin kun se tuli, pelailin sitä vallan hirmuisen paljon. Se on ihanan surullinen, ja sitä on kiva pelata. Loppukin oli ihana. Hahmoista tykkäsin, ja tuo Shpere Grid -kehityssysteemi on aivan huippu. Musiikitkin ovat ihan jees.
Sama juttu on tosin aina kun saan jonkun uuden Final fantasyn käsiini. Kun olin sen muutaman kerran pelannut läpi, vähän jo kyllästyin. Nyt olen viime aikoina pelaillut paljon FF9:ä, ja kun sen olen taas päässyt läpi, siirryn uudelleen pelaamaan kymppiä, kun kaikki Dark Aeonitkin jäi vetämättä. Kympin jälkeen aloitan varmaan kutosen, kun sitä en ole ehtinyt läpäistä ollenkaan..
tontsa.inzip2
30.7.2005, 15:12:44
Joo onhan sitä tullu pelailtua aika paljon... jos jokaisen jutun laskee nii varmaan nyt oon pelannu yli 400 tuntii ku oon joutunu ottamaan jo alusta koko pelin kahesti...
Ekalla kerralla olin siellä seymor oliko se kakkosessa vai kolmosessa se mikä tulee mt.gagaset (miten se nyt sitten kirjoitetaankaan) ja olin kehittäny hahmojani aika kovasti... mutta sitte mun pikkuveli tuli ja savetti oman savetuksensa (joka oli lyhemmällä) mun savetuksen päälle... :eh:
Tokalla kerralla olin kilika woodsissa ja siellä olin ollu jo varmaan 10 tuntii ja kehittäny niitä hahmoja... Sitte eräänä päivänä mun pikkuveli jotenki veti sen muistikortin samaan aikaan pois ku se savetti ja siinä meni savetus taas.. Kiitos taas oman pikkuveljeni... :eh:
Mut kolmas on onnistunu ja sitä oon pelannu jo kohta 200 tuntii... :D
pandemoniac
18.8.2005, 15:30:11
kahdessa pelissä on menny aikaa pikkasen päälle 114 tuntia ja yhdessä 100 tuntia ja rapiat yhdessä 98 tuntia nyt oon aloittanu uuden joka on kestäny 15 tuntia en oo pelannu öisin :)
Totta kai se on vienyt aikaani, mutta en kadu yhtään. Jokainen peli jonka alotan ja haluan vetää kunnolla vie aikaani tietyn verran, mutta ei niin paljoa etten ehtisi tekemään muuta. Ja täällä oloni ei ole vähentynyt koska kun pelasin x:n läpi en ollut liittynyt tänne, mutta kävin täällä aika usein :D Onko final fantasy x tai x-2:n koodeja? :D en usko et niitä tarvitaan kuitenkaan :D
Veihän tuo. Silloin joskus.
Olen itselleni edelleen verisesti katkera eräästä vahingosta jonka mokoman kanssa tein. Mittariin oli pamahtamassa kolmatta sataa tuntia, olin uurastanut vedet silmissä, verenmaku suussa suttuisena pimeässä sietokykyni rajoille asti hankkiakseni kaikille hahmoille parhaat mahdolliset aseet ja panssarit mitä rahalla saa. Tämähän vaatii tietenkin, kuten totesin, rahaa ja ihan megalomaanista hirviöiden pinoon panoa. Myös Sphere laudan uusiksi rakentaminen (Clear Spheret eivät ihan ilmaisia siinä mittakaavassa ole...) ja korvaavien spherejen hankinta sai minut kiljumaan turhautuneesta tukahtuneesta tuskasta. Määrämpää tuli lähemmäs koko ajan mutta niin hitaasti.
Luulempa että tasoni olisi riittänyt jo hyvinkin kyydittämään Dark Aeoneita ykkösluokassa, mutta jaksoin jahkailla, olla oikea puupää perfektionisti.
Heh, mutta sitten eräänä kauniina päivänä sain kuningasajatuksen; siivota vähän muistikorttia ja katkeraksi iloksi minä heitin kaiken kankkulan kaivoon tuosta vain. Se jaksoi pistää vihaksi, taisin varmaan ihan pienesti masentuakkin. Pieni asiahan mokoma oli kaikkien maailman ongelmien rinnalla, mutta vain minunkaltaiseni ääliö itki sitä jopa nukkumaan mennessään.
Ja tietenkin, olin liian laiska laittaakseni itseäni likoon toiste.
Olisin tietenkin voinut mutta mieli halasi uusia haasteita ja suruaikani jälkeen pelasin putkeen Kingdom Heartsin, että normal että expert tason täydellisesti, FF X-2 ainakin niin että Happy Ending avautui (oli yhdeksänkymmenen prosentin paremmalla puolella) ja FF IX:n. Melko pikaisesti. Uusi talletus kympin tiimoiltakin on ehkä olen saanut raivoni takaisin. Mittarissa kahdeksan kymmentä tuntia, mutta siltikin katson paljon mielelläni kun pikkusisko pelaa omaa talletustaan. Menee hei varmaan satakertaa paremmin kuin minulla aikoinani, mutta hyvä että edes joku on oppinut virheistäni.
Sellaiset 200 tuntia aikaani se on vienyt. Ensimmäinen saveni 80 tuntia, toinen 40 ja kolmas on nyt 120 ja vielä kestää luultavasti pitkään. Kaikki Dark aeonit voitin, mutta hirviöitä on nappailtu vähemmän ja Penance tuottaa ongelmia, ei enää kuin 20 tuntia ja luck on ehkä jo 255 >_> Ja hp pitäisi nostaa myös korkealle. Huoh.
Pidän pelistä aivan tolkuttoman paljon, joten en näe mitään pahaa siinä että peli vie aikaani näin paljon. Toki ajan voisi kivempaankin käyttää, mutta... ;).
160 + 240 h. Eli kyllä se hiukan on aikaani vienyt :D.Vielä on tuossa 240h savessa The Dark Magus Sistersit ja Penance hakkaamatta, eli eiköhän siihen vielä muutama tunti saada lisää ;).
Blitz-kid68
28.8.2006, 20:04:16
Onhan se sitä aikaa vienyt n.200 tuntia, mutta mielestäni ei se aika ole hukkaan mennyt. Onhan niitten muittenkin pelien kanssa aikaa kulunut jo jokusen sataa tuntia :). Ja ainahan hyviä pelejä pelailee vaikka vanhuuspäiville asti :D Tuohon kahteen saataan tuntiin tulee reilusti lisää koska niitä vikoja bosseja sekä dark aeoneita jne. ei ole tullut päästyä läpi.
Yli 250 tuntia mittarissa ja kasvaa... Ilman peluuoppaita olen pelannut enkä ole kilauttanut kaverille missään vaiheessa et miten tuo kehittyy tms.
Aikaa kului siihen, kun en tiennyt sitä oikeaa tapaa kehittää attribuutteja. Blitzballissa on kulunut myös kymmeniä tunteja, Tidus on korkeimmalla tasolla.
Penance vielä kesken. Luckin voisi kasvattaa 255:een. Auttaisi myös jos kaikilla hahmoilla olisi tarvittavat elementit aseissaan ja suojissaan, tiedätte kyllä mitä tarkoitan.
En halua vinkkejä kehityksiini edelleenkään, jos joku on sellaista minulle kirjoittamassa. Kiitos.
1, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 10-2, Tactics läpi, muita pelattu 10-2:een asti
Ihan kiitettävästi se on minun elämäänikin kulutti. Muistaakseni viimeisen kerran kun kyseisen pelin masiinaani ronkkasin niin oli reilut 240h pelattu. Mikä on itseasiassa vähemmän kuin olisin olettanut, koska FF8 vei minulta tietääkseni paaaaaljon enemmän.
Kuinkakohan kauan FF-pelit ovat kaikenkaikkiaan vienyt elämästäni aikaa? o_o alkaa pelottamaan kun ajattelee että ehkä sellaiset puoli vuotta on elämästä tullut kulutettua FF-pelien parissa....
ja omygosh.... n.11 päivää FFX:ää (jos vuorokaudessa on 24h...ja jos pelaa nonstop, niin n.10päivää siitä tulee). ...hurja.
pantsu
16.9.2006, 10:05:55
Tähän mennessä noin kolmekymmentä tuntia, vaikka olen vasta Bevellessä.
Peli tempaisee mukaansa itseasiassa vasta, kun lähdetään aloitus paikasta, kun nimeä ei tule nyt mieleen, koska vasta laivalla tulee ensimmäinen kunnon tappelu, ja juoni alkaa luistaa. Wakka luulee Tidusta kuolleekseen veljekseen, joka oli salaperäisesti palannut, ja Tidus joutuu esittämään tietämätöntä pitkälle peliin.
Eikös täältä FFfinin kotisivuilta löydykkin temppeli läpi-peluu ohje?
Stormheart
16.9.2006, 16:07:15
Kyllähän tuo on vienyt aika tavalla. Tallennuksessani oli kesän alussa n. 300 h pelattuna ( hahmot kehitetty maksimiin ( paitsi Magicin ja Luckin osalta, HP:tä n. 40 000 ) Dark Aeonit listitty ( ei Penancea ) ja Blitzissä hahmot n. 45-tasolla ). Mutta kun minä perkele menin tallentamaan heti lomalle päästyäni sen päälle :tuska:. Nyt pelaan sitten Expert Gridillä, olisikohan 100-120 tuntia takana.
Wakka luulee Tidusta kuolleekseen veljekseen, joka oli salaperäisesti palannut, ja Tidus joutuu esittämään tietämätöntä pitkälle peliin.Ööh... eikä luullut. Wakka vain sanoi, että Tidus muistuttaa Chappua.
pantsu
16.9.2006, 19:12:40
Voi, kyllähän han sanoo, kun Beasidella ollaan, Tidus herää, ja menee kuuntelemaan Wakan ja Lulun keskustelua. Siellä kuulee selvästikkin, että Wakka sanoo jotain että Chappu voisi olla palannut, menettänyt muistinsa Sinin takia, ja muuta.
Anteeksi, käytin väärää termiä. Piti lukea että Wakka luulee pelin alussa Tidusta veljekseen, mikä tekee heistä hyvät ystävät pelin mittaan.
Srry~
Phantasye
17.9.2006, 0:13:55
Voi, kyllähän han sanoo, kun Beasidella ollaan, Tidus herää, ja menee kuuntelemaan Wakan ja Lulun keskustelua. Siellä kuulee selvästikkin, että Wakka sanoo jotain että Chappu voisi olla palannut, menettänyt muistinsa Sinin takia, ja muuta.
Anteeksi, käytin väärää termiä. Piti lukea että Wakka luulee pelin alussa Tidusta veljekseen, mikä tekee heistä hyvät ystävät pelin mittaan.
Srry~
Taitaa olla mielipide kysymys. Että miten tajuaa kohdan.
Wakkan ja Lulun keskustelu:
L: - He does look a lot like Chappu. I was surprised too, the first time I saw him. But no matter what he looks like, he isn't Chappu. You shouldn't have brought him here in the first place.
W: Yeah, but.. he needed our help.
L: Excuses again?
W: Yeah, but..
L: That's it. No more. Enough, Wakka!
Wakkan palatessa telttaan meni keskustelu:
T: So, who's Chappu?
W: My little brother. He looked like you.
Omasta mielestä Wakka ei nähnyt Tidusta Chappuna. Näiden samanlainen ulkonäkö oli vain sivuseikka. Wakkalle vain tuli mieleen 'Hei, entäs jos Sin toisi Chappun takaisin, aivan kuten se toi Tiduksenkin'.
Nodachi
18.9.2006, 8:45:44
On vienyt aikaa ja paljon. Vähän liiankin paljon:
Yhteensä melkein 300h!
Ensimmäisen, ja parhaan tallennuksen aika näyttää lähes 160h, ja pari muutakin tallenusta löytyy (50h & 80h).
Tänään peli lähtee kaverille lainaan joten pientä taukoa pelaamiseen tulee...
Toivottavasti selviän :eh:
Xionheat
18.9.2006, 15:19:58
Voi se vei niin paljon aikaa multa silloin että läksyt piti tehdä aamulla ennen kouluun lähtöä =)
Hyvähän se on vieläkin ja pelailen joskus, mutta kun sen läpi pääsee niin ei siitä jaksaolla enään niin kiinnostunut.
Toki pelaan joskus, mutta lähi aikoinaei ole huvittanut.
Jasmin
14.10.2006, 20:33:24
En muista paljon siihen meni aikaa silloin ekalla kerralla kun menin sen läpi (varmasti aika kauan) enkä jaksa tarkistaa, mutta sen vuoksi meni unirytmini hiukan sekaisin. Se oli eka FF, jota pelasin. Veljeni osti sen platinum-version sillon jotain pari vuotta sitten syyslomaa ennen, ja mulla meni koko syysloma siihen kun pelasin sitä. Koska kaksi veljeäni valloitti pleikkarin päivisin, minä pääsin pelaamaan öisin. Pisin aika, jonka pelasin kerralla, taisi olla jotain 12 tuntia putkeen. Aloitin kahdeltatoista yöllä ja lopetin kahdeltatoista päivällä. Sitten kun olin jotain yli 60 tuntia pelannut, kävi semmonen juttu, että veljeni lopetettua pelaamisen, hän käski minun tallentaa oman pelinsä, ja vahingossa tallensin sen oman pelini päälle.
saatanan_kukko
21.10.2006, 11:32:48
no kyl toi ff 10 on vieny aikalail aikaa, mut ei enään nykyään ku ite oon jumis ja ku ei jaksa yrittää kokeil mennä sitä kohtaa...=)
Ceassa
21.10.2006, 15:33:27
Eiköhän ole aika päästää tämä ketju nukkumaan. Keskustelu oli ajankohtainen lähinnä FFX:n ilmestymisen aikoihin eli neljä vuotta sitten, ja nyttemmin aiheella ei näyttäisi olevan oikein päätä eikä häntää. Jos haluaa, niin asiaa voi jatkossa puida ihan hyvin vaikkapa yleisessä pelin arvosteluketjussa (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=116) muiden pölinöiden ohella. :)