PDA

View Full Version : Kamalimmat TV-mainokset

Sivua : 1 [2]

Faris
5.7.2005, 22:51:54
Kaikki Elisan mainokset ovat kamalia. Ne ovat yleensäkin niin pitkiä, samat tyypit kaikissa mainoksissa ja niitä änkee melkein jokaisen ohjelman väliin. Taitaa rakkaalla teleyhtiöllämme Elisalla olla liikaa rahaa.

Sitten vielä tämä: "Sinä osta Dolmio!" Arg argh arghhh! Aluksihan tämä oli hauska, mutta liikaa katsottuna saattaa olla pahaksi henkiselle teveydellesi. Näiden mainosten jälkeen en ikinä ikinä aio ostaa kyseistä tuotetta. (Dolmio on siis pastakastiketta.)

Aluksi joku mies sanoo surkeasti dubatulla äänellä; Hei! Minä olen Olli Mäkinen! Mainoksen alareunassa lukee; Käytettävä suojakäsineitä, ja se "Olli" ei itse käytä mitään hanskoja.
Kyllä, tuokin on aika paha. Onneksi sitä ei tule turhan usein. Ja olisihan huonoa mainosta jos "Ollilla" olisi ne käsineet. Se saisi pesuaineesta jotenkin vaarallisen kuvan. (OMG! tämä on niin ihoa syövyttävää ja tappavaa happoa, että on pakko pitää sentin paksuisia erikois über suojakäsineitä!!! Ne pystyy tilata erikseen numerosta 666 666. Jos soitat puolen tunnin sisällä saat tuntuvasi etuja pla pla pla..) Kyllä sitä varmaankin voi käyttää ilman käsineitä. Ei se Ollikaan siitä näyttänyt kuolleen.

Fumi
5.7.2005, 23:54:39
Kaikki dupatut mainokset ovat ärrrsyttäviä, varsinkin se "Minä itse"-mainos ja Cillit Bäng (vai mikä helevetti se olikaan).
Lisäksi se ihme Vanish Oxi Action-mainos...Hei oikeesti.
"Välillä on vaikeaa erottaa tahrat liasta.."
Siis häh..?Mitäs järkeä..Äh.
Eivätkö juri ne tahrat ole likaa?
Emmie tiiä enää mittään.

Korjatkaa virheeni.
Olen pohjasakkaa, kakkaa.

pensu
6.7.2005, 17:49:25
Kyllä se Magnumin kuinkas-monta-niitä-nyt-olikaan aistia on aika ällöttävä. Siitä tulee ihan semmonen mörrh aahrgh *kuola valuu* -fiilis. Myös kaikki nämä hammastahnamainokset ovat ärsyttäviä, varsinkin dupatut. "Hammaslääkärini suositteli golgate -mikälietä, kokeilin, ja HÄMMÄSTYIN tuloksista!" ja "Söin eilen jopa jäätelöä!". Kuten tuossa ylempänä mainittiinkin, "minä itse, minä itse" on myös hirveä. Lapsen kimeä ääni aiheuttaa päänsäryn.

Jesh
6.7.2005, 19:04:26
Riesen, se yksi sokeriton suklaamainen karkki.

Urgh, se idea, dubbaus, ne henkilöt, kaikki helvetistä. Jokin pirumainen koitos ihmisille kestettäväksi.

Se pikkupoikakin tuo mieleen pienen peräsuoltaan hallitsemattoman mielenvikaisen oravan. ''Hei pikkupoika, seuraavaksi haluat varmaan, että tämä patonki vahingoittaa takamustasi sisäisesti. Mutta ethän sinä ennen siitä pitänyt.'' ''No siitä nyt on aikaa. Ja näillä kasvoilla, jotka ovat todiste siitä, että Jumalalla oli huumorintajua luomistöissään, ei mielenmuutoskaan ole mikään ihme.''

Dubbaus on kyllä hirveimpiä mitä on ihmisille laitettu kärsittäväksi. Ikinä. Olisivat säästäneet Suomalaisten ihmisten korvia jos olisivat pitäneet alkuperäiskielellä, oli se mikä tahansa. Tämä olisi ehkäisseet ne 40 prosentin lisät Suomen kansalaisten kuulovioissa. Näkövioille ei kuitenkaan voitaisi mitään, niin kauan kun se Jumalan hylkäämä kasa höyryävää paskaa pyörii televisiossa.

Ja eiväthän ne karkit ole edes hyviä :).

Pelagia
6.7.2005, 19:32:09
http://www.funpic.hu/swf/cillitbang.html[/url]

Voi veljet, jos kaikki mainokset olisivat noin hyviä, katselisin niitä joka aamu, päivä ja ilta (Hei, yöt on ihan jotain tai jotakuta muuta varten).

Nyt hirveimpiä mainoksia, joita tv,ssä pyörii on juuri se kamala "Hei, minä sekstata se" (siltä se siis kuulostaa ^^) mainos ja ne iänikuiset dressman mainokset.

Dressmanit ovat niin karmeita. Miehet vetää hidastettua rallia juhlapuvut päällä. Voi, ku ihq :P . Sitäpaitsi, niiden miesten kampaukset ei sovi pukuihin. ( Veljeni mielipide. Arvatkaa, kuka kurkkii olkani takana?)

Kaikki dupatut mainokset ovat myös ihan kamalia. Inhoan muunmuassa sitä mainosta, missä joku "täti" juttelee äidillensä ja selittää, miten ihana uusi hiusväri hänellä on.
-"Hei äiti. Tiesitkö, että olen värjännyt hiukseni hevosenpissalla?"
-"Peittäisiköhän se minunkin kaljuni?"
Tai jotain vastaavaa. Olen niin tmpääntynyt siihen mainokseen. Onneksi sitä ei näytetä enää niin hirveästi.

Veljeni vihaa kuulemma ostos teeveetä yli kaiken. "Tylsää itsensä toistoa ja karhunkidutusta."
Anteeksi muuten ehkä ruma kielenkäyttöni. Olen vain niin pahalla päällä.

Unemito
10.7.2005, 10:09:11
Ärsyttäviä mainoksia on niin paljon... kuten Persil, Riesen, Weetabix, lasten lelumainokset, Dolmio, Dressman, Jamba+muut mobiilimainokset, Elisa, Magnum 5 aistia...
Lorealin mainokset on kanssa tympiviä kun niissä on niin mahtavat dubbaukset. Ja jos on esim. joku hiusväri mainos: "Koska olet sen arvoinen." On käynyt mielessä että aijaa, olen siis vain 10 e arvoinen. xD

aeris-92
10.7.2005, 11:39:48
Just ne amerikkalaiset missä kaikilla on valkoset hampaat. Ja sit on kans noi känykkäliittymämainokset alkanu ärsyttää, ku niitä tulee nii hirviästi. Riesen on ärsyttävä ja sit se pasuaine mainos mutten muista mikä sen nimi on... =/

Chaos
11.7.2005, 8:59:02
Just ne amerikkalaiset missä kaikilla on valkoset hampaat. Ja sit on kans noi känykkäliittymämainokset alkanu ärsyttää, ku niitä tulee nii hirviästi. Riesen on ärsyttävä ja sit se pasuaine mainos mutten muista mikä sen nimi on... =/

Pesuaine taisi olla Vanish? ;D

Ärsyttäviä mainoksia on niin paljon... kuten Persil, Riesen, Weetabix, lasten lelumainokset, Dolmio, Dressman, Jamba+muut mobiilimainokset, Elisa, Magnum 5 aistia...

Dolmio on paras!!! Sinä osta Dolmio.

Noh itelläni ottaa kyllä päähän se Ariel huuhteluaine mainos siis OMG miten voi olla noin ärsyttävä mainos.. Ukko röhöttää tuolilla ja nauraa TV:een höpötyksille =/ eiköhän se kaikki näy kun kokeilee itse... '' Entä jos ei tykkää jalkapallosta '' =/. Toinen todella ärsyttävä mainos on 020202 mainos.. kakkonen kiertää maailmaa ja kertoo elämästään kuten. '' Toisessa paikassa palkka oli hyvä, mutta työ liian vaarallista '' mitäs menee sellaiseen paikkaan töihin missä voi henki mennä.. muutenkin todella typerä mainos.

Berrycake
26.7.2005, 8:19:14
R-kioskin uusi Red devil- energiajuoma (vai mikä onkaan) mainos on oikeasti huono. Kuka siinä nyt oli - Mika Häkkinen tai joku ottamassa huikkaa siitä litkusta ja toteamassa jotain fiksua päälle. Voittaja-ainesta? Juu, saattaa olla, muttei mainos ainakaan.

Mainoksen arvon ja tosissaan otettavuuden kusee kintuille viimeistään se patsasteleva eukko siinä, joka on ensinnäkin aika räjähtäneen näköinen ja punainen devil-PVC asusteensa laatua Kuponkiuutiset. Kyllä kävi sääli sitä eukkoa, Mika Häkkistä, Red Devil energiajuomaa, R-kioskia ja vastuussa olevaa mainostoimistoa kun tämän näin.

Sixpounder
26.7.2005, 8:57:30
Pampersin Easy Up vaippa (mikä prkl onkaan) mainos saa tappotuulelle..... Ei sitä jaksa kuunnella kun se lapsi toistaa koko ajan: "MINÄ ITSE!" MINÄ ITSE!!!!"
Ja toinen on Elisan mainokset... "Kappas kotimaisia mansikoita! Pitää ottaa kuva.." ei p*****e! Älkää sanoko että Dolmio on huono! "Sinä, osta Dolmio!" :)

Hukka
27.7.2005, 18:20:15
Kaikki 1000 ärsyttävyyspistettä annetaan kyllä Sotkan mainoksille. Kuka helkkarin sekopää niitä siellä oikeen väsää? Saatan sieluni silmin nähdä muutaman vanhan äijänkörilään istuvan pienen pöydän ääressä kirjoittamassa "hassuja" ideoitaan paperille:
- Joo ne vois olla sombrerot päässä ja puhua silleen meksikolaisittain! Loistava idea!

Ei sellaisia tueta. Sitten kaikki nuo siivousväline ja -ainemainokset jossa iloisesti hymilevät täti-ihmiset suhuttelee suloiselta tuoksuvia aineita ympäri huonetta auringon paistaessa, lintujen laulaessa ja perhosten liplatellessa ohi.

Gluxh
27.7.2005, 20:33:26
Mehukatti mainos. Mitä hittoa se Matti tarkottaa siinä?! Se on muutenkin saatanan ärsyttävä mainos "Vielä hauskemmissa pulloissa ja mehukkaampia" miten se menikään. Ei ne ole mitenkään hauskoja ne on rumia pulloja.

Toinen ärsyttävä mainos on varmaan toi kännykkä mikä tulee melkein koko ajan subtv:llä Se Samsung merkinen. Sitä tulee koko ajan siellä subtv:ssä.

Snabii
29.7.2005, 15:43:29
Ärsyttäviä mainoksia on ihan tuhottomasti. Esimerkiksi sotkan mainokset on kyllä sieltä ja aika syvältä vieläpä. Ai niin ja ARGH se mobilat mainos! Se mikä oli tuossa joskus aikaisemmin, jossa se nainen selittää teennäisellä äänellä: "sitä me tyttöjen kanssa aina laitetaan". Että minä vihasin sitä mainosta.

Tällä hetkellä en ole kovinkaan ollut perässä telkkarissa pyörivistä mainoksista, kun tv oli rikki enkä oikein kovin usein siitä johtuen tullut sitä katsoneeksi. Ikäväkseni kuitenkin olen onnistunut varmaan miljoona kertaa näkemään sen kamalan pesuainemainoksen, jossa se ukko istuu sohvalla katsomassa telkkaria, josta tulee pesuainemainos. Sitten siinä lopussa se ukkeli sanoo: "Entäs jos ei tykkää jalkapallosta" ja siihen perään aivan kammottava selkäpiitä karmiva nauru.

^Alucard^
29.7.2005, 15:58:04
Jaa että ärsyttävin mainos..?
Varmaankin se Bambberssin mainos, kun se vauva huutelee: "Minä itse, minä itse.." Aargh, että se on ärsyttävä!!
Tai sitten toinen:
Kun siinä haribon karkki mainoksessa, missä sanotaan: "Mies selviytyi autiosaarelta. söi kolikoita, pulloja, puhelimen, purjeveneen, yms." (en nyt muista niitä muita..) niin että, miksikö se on ärsyttävä..? No, kun siinä sanottii, että ukko söi sen veneen. Miksi se ei lähtenyt vekeen sieltä saarelta!! :tuska: Ja toinen asia, mikä minua siinä ärsyttää: Se, että se söi puhelimen. Aargh, miksi se ei soittanut sillä puhelimella apua!! Ja vaikka, se puhelin, olisi ollut kolikko-puhelin, niin olihan kääkällä kolikoita! :tuska:
...siis.... se... ärsyttää....

Irvy
2.8.2005, 21:30:03
Koska en jaksanu kaikkia 18 sivua lukea niin joku on saattanu sanoo tän aikasemminkin.

Mutta sen verran on pakko sanoo että se mainos oikeen v*ttaa missä se kersta on opinu käveleen ja haluaa tehdä kaiken ite ja samalla hokee koko ajan "minä itse". Yrittää ottaa takkia naulakosta, laittaa sitä päälle jne. ja samalla hokee "minä itse". Tekis mieli napata jostain tiiliskivi kouraan ja viskata se tv ruutua kohti. Tai vahtoehtosesti tehä samallalailla kun Tetsuo tekee Vares elokuvassa. :D

Plop
2.8.2005, 22:01:24
No nykyäänhän tehdään pelkästään surkeita mainoksia. Noh, paria hyvää lukuunottamatta, mutta jotkut mainokset ovat aivan kamalia. Joskus kyllä pistää oikein vihaksi kun ei osata tehdä oikeasti hyviä mainoksia, vaan sellasta v*tunmoista p*skaa. Hyvinä esimerkkeinä toimikoon mm. juuri se mikälie Pamppers- mainos, missä se pikkukersa haluaa tehdä kaiken itse. "Minä itse, minä itse, minä itse, minä itse, minä itse" kuuluu koko ajan tyhmästi dubattuna.
Tekis mieli napata jostain tiiliskivi kouraan ja viskata se tv ruutua kohti. Mun tekis mieli ottaa se kersa niskapers- otteeseen ja heittää parvekkeelta alas, kunhan ensin löytäisin jostain. Niin ja surkeita mainoksia on myös ne hammastahna mainokset, joissa se mies/nainen selittää, kuinka "Hampaani alkoivat kellertyä. En kuitenkaan halunnut valita valkaisuainetta. Hammaslääkärini suositteli..." tohon tyylin. Ihan surkeita. Ja noita ton tyylisiähän riittää. Niin ja myös se pesuaine mainos missä se idiootti äijä yrittää mollata sitä pesuaine mainosta. Hyi että rupeaa ihan pistämään vihaksi. Mutta täytynee lopettaa ettei tule ruumiita =) .

TottiSpotti
2.8.2005, 23:42:05
Listaa surkeista mainoksista siis:

Se pampersin minä itse mainos on kyllä surkedessaan ärsyttävä. "MINÄ ITSE, MINÄ ITSE JA VITUT MITÄÄN ITSE!". Niin surkea dubbaus vieläpä että huh huh. No, mainoshan on onnistunut, jos se tuote muistetaan sen mainoksen kautta...
Jamban crazy frog mainokset. Eikö sitä piipittäjää voida jo unohtaa?? No crazy frog anymore!
Ylipäätänsä kaikki huonosti dubatut mainokset. Ne on tuhoon tuomittuja laadun suhteen.
Se radio cityn mainos, missä se yks ämmä selittää ärsyttävällä äänellä "Radiomainonnasta voi olla hyötyä liiketoiminnallesi, ja niin kauan kun et minua usko..." Siis sekin on mainos kamalimmasta päästä, siis tosta paistaa läpi se että mainos on väkisin tehty...
Kännykkä ja liittymämainokset. Ei kiinnosta, että onko tele finland laskenut hintojansa 5snt alaspäin/minuutti vai ei. Tylsiä mainoksia.
Ja sotkan mainokset. "Osta sohva saat alle tonnin nyt vaan 999,99¤!" Keksikää jotain uutta sielläkin päässä.

Tossa noita mitä tuli mieleen.

Lorealin mainokset on kanssa tympiviä kun niissä on niin mahtavat dubbaukset. Ja jos on esim. joku hiusväri mainos: "Koska olet sen arvoinen."
Joo, ja uskotaan todellakin että ne hiukset heiluu ja pyörii niin paljon... tietokoneella tehtyjä nekin efektit ovat.

Saruwatari
3.8.2005, 15:30:28
Vaasan mainokset tuli heti mieleen. Vaasasta ollaan kotoisin, ja kun ne mainokset näytetään koko suomelle... (Tropiclandia, Wasalandia jne.) alkaa hävettämään koko Vaasan puolesta.
Elisan mainokset saisi heittää jonnekin... vaikka viemäriin.
Ne äijät on niin tekopyhiä niissä mainoksissa. argh!
Sitten kaikki nämä hammastahna mainokset. Aina kaikki sanoo, että viikon kuluttua on jopa valkoisemmat hampaat, ja sitten Pepsodentissa on sellainen kiva -öh- "juttu" siellä takana, että saa katsoa kuinka keltaiset/valkoiset hampaat on. Ja sitä ei saa edes irti sieltä takaa, niin että eikun vertailemaan hampaittensa väriä Pepsodent- purkkiin. :blah: Kaikkein eniten ärsyttää se yksi mainos jossa se nainen istuu siinä tuolilla ja sanoo; "Söin jopa jäätelöä eilen!" Ja sen pää kivasti heilahtaa siinä samalla, ja tuntuu kuin se oikein pitkittäisi sitä jäätelö-sanaa. Että söin jopa jääätelöä eilen.

Se pampersin minä itse mainos on kyllä surkedessaan ärsyttävä. "MINÄ ITSE, MINÄ ITSE JA VITUT MITÄÄN ITSE!". Niin surkea dubbaus vieläpä että huh huh. No, mainoshan on onnistunut, jos se tuote muistetaan sen mainoksen kautta... Ja se muistetaankin liian pitkään. Jos sen mainoksen näkee vaikka aamulla se pyörii aika kauankin päässä. :eh: "Minä itse, minä itse. " Kivat dubbaukset tosiaan...

"Vanish voitti taistelun tahroja vastaan!" ;>

Hayzel
3.8.2005, 16:05:15
Kamala mainos on yksi ärkioskin jäätelömainos :D
"Nyt opimme englantia, speek english."
Yuu, se on juuri se Ice Scream, You Scream.
Se on aivan jotenkin vain kamalaa katsottavaa, mies vetää toista miestä nuijalla käteen. Sitten tulee puolialastomia tyttöjä jäätelökopan kanssa. Mies varastaa jäätelör ja puolialastomat tytöt jahtaavat sitä pusikoiden ympäri sipsutusaskelin ;)
Jotenkin se vain raastaa hermoja.

Ja sitten se Ketorin-kipugeeli mainos.
"Mä olen nimittäin löytänyt uuden, ja se sopis ehkä sullekkin!"
Voi huh huh.

Garig
6.8.2005, 9:30:20
Onhan niitä surkeita tv mainoksia vaikka millä mitalla. Esimerkkinä vaikka tämä "minä itse" mainos. AARGH! Ja sitten se telefinlandin mainos jossa orava näkee jotain unta, että "vanhat asiakkaat älkää vaivautuko" ja kun se herää niin se mies sanoo niin typerällä äänellä: "voi näitkö pahaa unta" Se ärsyttää niin hemmetisti että...
Sitten nämä "lika on hyväksi" mainokset ne ärsyttää myös todella paljon koska se kuulostaa niin tyhmältä kun se sanoo sen "lika on hyväksi".

Voisko mainoksen tekijät tehdä joskus mainoksia jotka ei ärsytä niin paljon. PRKL.

Tekis mieli napata jostain tiiliskivi kouraan ja viskata se tv ruutua kohti.
Aivan.

Tatsuki
7.8.2005, 0:06:03
Sanoisin että melkein kaikki puhelinmainokset ovat ärsyttäviä! Inhoan niitä "elämä on mainoksia" ja niitä, joissa on se joku sininen ukko tms.
Sotka mainokset on myös inhottavia! Hyi olkoon...

Deux
9.8.2005, 18:44:15
Kyllä kaikista kamalin mainos on Barbie Summer Hits cd:n mainos tv:ssä. "Se on ihan mast eli must"! Hirveää. Taisin siitä rähistäkin jo jossain ketjussa, mutta laitetaan se nyt tännekin varoitukseksi. Se on sellainen mainos että kun sen kerran näkee haluaa välittömästi vaihtaa kanavaa. Koko mainos on kamalan pinkki ja joku pissiksen oloinen tytteli hehkuttaa ko. cd:tä mm. yllä mainitulla lauseella. Yök!

Kyllä ne kännykkäoperaattorimainokset vois jo loppua. Ihan hirveetä pakkomainontaa. Kunkahan kauan niitäkin on pyörinyt tv:ssä? Alkavat käydä epätoivoisiksi. En melkein enää muista aikaa jolloin niitä ei olisi näkynyt =_='

EDIT// Chinu, näinkö on? Joka tapauksessa se ei naurattanut yhtään. Tuli vaan sellainen kauhea olo että "pissikset valtaa maailman". [I know, kuulostaa hullulta] Kyllä Krissen pisteet laski mun silmissä aikas paljon ;]

Daiki
9.8.2005, 21:20:11
Tiffany, jos en ihan väärin kuullut niin kyseessä oli Krisse? Ainakin hän harrastaa näitä Barbeja etc... Joo, tota, eteenpäin. -.-

Olen myöskin samaa mieltä näistä kännykkä mainoksista. Kuinka monta kertaa olette nähneet Saunalahden tai/ja Elisan mainoksia? Myös tämä "Elämä on"-juttu ei enään jaksa naurattaa, mutta onneksi ovat jättäneet tämän nykyään pois. "Elämä kallis, Dna halpa!"

Entäs shampoo mainokset? Onhan se tietenkin miehille ihanaa katsottavaa kun naiset alasti [jaa-a, kuinkas muuten] keikkuvat suihkussa, ja lotraavat valkoista vaahtoavaa nestettä ylleen. Näin naispuolisena immeisenä en suosi tällaisia mainoksia. Samaan syssyyn lisätään muutenkin ihonhoito tuotteet saippuasta säärikarvojen poistoon. Nämä mainokset juuri aiheuttavat [ainakin minismaalisesti] tätä "pakko-olla-laiha-look" ja eipä hirveästi enään hieman pyöreistä pidetä. Ja pyöreistä muutenkin. Tietenkään en yleistä jne, enkä ole varma minkälaista elämä oli aikoinaan... Eh, offista onniin.

Kamalaa katsottavaa on omasta mielestänikin tämä "minä itse!" mainos. Nykyään eivät näytä, kiitos ja ylistys.

~Chinun höpötykset, vol. mikälie.

Lapamato
10.8.2005, 19:58:11
Minä niin harvoin edes katson TV:tä, että jopa mainokset tuntuvat ihan hauskoilta. Onhan sitä joskus jopa odottanut että mainoskatko alkaisi.. Vaikka eipä se ohjelma edes tainnut olla huono.
Sitä en kyllä voi kieltää, etteikö mainosten taso olisi nykypäivänä laskenut...ja paljon. Mutta kylläpä sieltä aina välistä pari oikeasti hyvää mainostakin pääsee yllättämään.

Aki
10.8.2005, 23:17:21
Dna:n mainokset alkavat kyllä riipiä hermoja. Ja todellakin ääliö-minä-itse surkea-dubbaus-mongerruksesta Ariel mainos on kyllä melkein kaikista kamalin. Dna:n elämä on jutusta saatiin naurut joulunäytelmästä. Yhdessä kohtaa kun joululahjoja ostettiin niin joku sanoi: "Ompa kallista" johon vastattiin: "Elämä on". Tuo kuului ihan käsikirjoitukseen. Mutta palataan taas aiheeseen. Tele-Finland on myöskin aikalailla ärsyttävä. Sen näkee laskusta mainoslause tosin saa nauramaan. Koska sen nimenomaan näkee laskusta. Ja offtopiccina juttua myös radio mainoksista. Isoveljeäni, isääni ja itseäni ärsyttää pingviini mainos. "Toi pingviini vilkutti mulle" Alkaa jo olemaan hyvin ärsyttävä.

Millenia
11.8.2005, 8:36:17
Miuta ärsyttää Taffelin sipsimainos, jossa näytetään kahta eukkoa vyötäröstä alaspäin kun ne istuvat sohvalla arse leviällä. Sitten toinen puhuu siinä puhelimessa poliisille, joka on muka "löytänyt" tämän pankkikortin ja kysyy sen tunnuslukua. No tämä eukko tietenkin kertoo sen niin ärsyttävällä äänellä, että hampaistani lohkeilee palasia. Ja kun se on niin auttamattoman tyhmä! Toinen vaan tuijottaa kaveriaan. Ja se sipsipussi, se idea..argh! Naishenkilönä nyrpistän moiselle nenää ja käännän kanavaa.

Tv-shopin mainokset on todella idioottimaisia, että ne käy meikäläiselle köyhästä komediasta. Säälittää ne immeiset, jotka kehuu maasta taivaisiin jotain mitäänsanomatonta tuotetta. Leveä virne kasvoillaan, valmiit tekstit syötettynä heidän suuhunsa..joo-o, "uskotaan että se toimii sittenkin". Hah!

Kolmanneksi tulee kaikki mainokset, missä näytetään isoa suuta joka nauttii Suurella Nautinnolla vaikkapa Riisifruttia. Pahimmat on jäätelömainokset, esim. magnum. Se musiikki taustalla tekee minut hulluksi! Ja vielä pahempi, karvanajo-mainokset! "Hoi, minä tässä sheivaan kinttujani ja poikikseni tykkää katsella kun teen sitä! Ah, kuinka sileä! Ah, kiiltää kuin parketti! Ah, yhtä hymyä! Tekee NIIN hyvää!!!1" öh, niin mikä? xD

Sharppa
11.8.2005, 11:42:42
"Minä itse."

Enempää ei tarvitse sanoa....

nappa
11.8.2005, 11:57:49
"Minä itse."

Joo, ja ennenkuin tuo tuli Suomeen, se näkyi Kreetalla jossa olin lomalla. Pentu huusi "Manimo, manimo!" tjsp, ja uskokaa pois, se oli paljon ärsyttävämpi kuin "Minä itse!".

Mutta syvä on vihani TeleFinland-mainoksia kohtaan. "Näitkö pahaa unta? Kohdeltiinko siinä asiakkaita epäoikeudenmukaisesti?" Ei mikään yksittäinen mainos, vaan koko saatanan mainoskampanja käy niin pahasti hermoille ettei mitään rajaa. "Hyvä Saunalahden asiakas. Haluaisimme nyt nuolla hieman persettäsi, puhuttelemalla sinua todella kunnioittavasti. Sen lisäksi haluaisimme mollata nykyistä matkapuhelinoperaattoriasi, ja verrata hintoja täysin yhdentekevään "Pulina" liittymään, jota sinulla ei edes ole, sillä sinulla on sinulle täysin sopiva matkapuhelinliittymä joka vastaa sinun tarpeitasi. Lisäksi olemme todella ovelia, sillä osaamme olla nuorekkaita, ja verrata kondomia ja avioseksiä liittymäämme. Se on todella hauskaa ja saa varmasti asiakkaat hyvälle mielelle. Lisäksi meillä on maskottina rumasti animoitu kalju kumipukuinen mies, ja sen vierellä käsittämättömän värinen, oravantapainen olento."

Joo, eiköhän tämä ollut taas tässä. Idea tuli varmaan selville.

TinaNappi
12.8.2005, 11:23:23
Siis ei oo mitään nii hirveetä ku Elisan mainokset!!!
Niitä ei vaan voi kattoo ilman et alkaa voimaan pahoin... Ne kaks ukkoo on NIIN kaameita, ettei löydy toisia... En ny keksi sanoja kuvaan mun inhoo...
Ja toine on ne v*tun (anteeks ny vaan) Sotkan jätkät... kuka ostaa mitään niiltä sen jälkeen ku on nähny niitten mainoksen???
Noi tyypit vois ampuu ittesä...

YUP
17.8.2005, 21:27:22
TeleFinlandin mainos on tyhmä. Inhoon sitä lentävää ukkoa. arrrgh.
Kolumbuksen mainos on liian tylsä. ei kiva ei kiva.
Saunalahden mainos on samaa luokkaa.
Mustanpörssin mainokset. plaah. tylsiä. " mustapörssi on nyt valkoinen " jeejee
Valion jugurtti mainokset. Oih. Nekin on tyhmiä en tykkää ollenkaa :D
DNA:n tonttu mainos. " ostit sitten tonttuja " ihan tylsä :/

Sisko ja sen Sisar
18.8.2005, 15:03:51
Sisar: Inhoan Tele finlandin mainoksia, se "supermies" on rasittava ja se sen orava-apuri on painajainen. Sellainen killisilmäinen monsteri, hui olkoon!
DNA:n elämä onitkin on rassaavia niinkuin muutkin puhelinliittymä mainokset. Sitten meinasin ruveta kirkumaan kun näin Bratz mainoksia. Tokyo Go Go! Yääkh!!! Bratz babyz, meikkavia vauvoja? YÄÄÄÄKH!!! Mihin maailma on menossa, luoja! Ei ihme että kaikki pienet tytöt muuttuu entistä pissismäisemmiksi vanhetessaan kun ovat leikkineet tuollaisilla muotihirviöillä!

Flame
22.8.2005, 19:40:39
"Se on siististi cool."

Voi hirveänpahasana miten ärsyttävän inhottavan ällöttävää. *hur*

WonderAndy
22.8.2005, 20:19:32
Kaikki mainokset, joissa soi "Taivas lyö tulta". Se on muutenkin niin ärsytävä kappale, ettei mitään rajaa ja sitten sitä vielä lykätään joka läpeen. Hulluksi meinaan mennä.

Sitten on se Island-elokuvan mainos. Joka läpeen se hemmetin ukko sanoo: You want to go to the island. Ottaa kirjaimellisesti aivoon.

Tiduz
22.8.2005, 20:31:51
Siis ei oo mitään nii hirveetä ku Elisan mainokset!!!
Niitä ei vaan voi kattoo ilman et alkaa voimaan pahoin... Ne kaks ukkoo on NIIN kaameita, ettei löydy toisia... En ny keksi sanoja kuvaan mun inhoo...
Ja toine on ne v*tun (anteeks ny vaan) Sotkan jätkät... kuka ostaa mitään niiltä sen jälkeen ku on nähny niitten mainoksen???
Noi tyypit vois ampuu ittesä...
My thoughts exactly. Elisan äijien touhu on niin teennäistä, että pahempaa saa hakea.

"Naulan kantaan. Nyt jos koskaan kannattaa suosia suomalaisia tuotteita."

"Ei toki, samat asiat ovat edelleenkin tärkeitä."

Siinä nyt pari pahimmasta päästä. On se kumma kun kaikki ärsyttävät asiat jäävät aina päähän.. :/

Ja sitten nämä Sotkan mainokset. Nekin ovat jotain niin käsittämätöntä. Tässä "viemme samalla vanhat pois" -mainoksessa naisen Hei!'ittely ottaa mukavasti aivoon.

Kyllähän näitä muitakin on vaikka kuinka, mutta tuossa nyt ne kaksi, joita vihaan ylivoimaisesti eniten.

Mici
24.8.2005, 19:41:47
Kauheita mainoksia tulee televisiosta toooooooosi paljon, mutta luettelempa vain pari.Sotkan mainokset ovat aivan kauhei, ne eivät todellakaan ole mitään hauskoja, tai edes mitään sinne päin.Myös se vaippa mainos jossa se tyttö huutaa koko ajan "minä itse!", ja se mainos on hieman pelottava...Nämä mainokse on jo sanottu varmaan tuhat ja yksi kertaa muttta sanoin silti niistä oman mielipiteeni.

yksisiipi
29.8.2005, 12:54:45
"EB, se on siististi cool. Sää tiedät."
Express Bussin mainokset ovat ärsyttäviä. Nyt tuo Miljoonapelle ja aiemmin oli se punkkari joka tokaisi "Tuleeko tää telkkariin?". Siinä tosin mainostettiin seutulippua, mutta joka tapauksessa sekin oli kamala.

Toinen todella ärsyttävä mainos on se jonkun huonekaluliikkeen, jossa typerällä ilmeellä varustettu mies tööttäilee autostaan ko. liikkeen tunnaria ja heiluttelee jotain pakettia ikkunasta ulos. Muistaakohan kukaan minkä liikkeen mainos se oli?

Nyarlathotep
29.8.2005, 14:19:56
Pakko mainita vanha Hesburgerin hese-kastike mainos, jossa ne kastikepullot tanssivat musiikin tahtiin. Samalla joku ukko laulaa taustalle "Vesi kielellä, sitä maistellaan. Hese-kastike!" Tuon mainoksen olen viimeksi nähnyt vuosi sitten. Kaiken kruunaa lopetus, jossa ukko huutaa suurinpiirtein kurkku suorana "Hese-kastike! Hese-kastike!" Tuo mainos on hirveä varsinkin siksi, koska ne kastikepullot tanssivat.

Nesquik-muro mainos on myös jotain niin hirveää. Varsinkin ajatus on hirveä. Nesquik-pupu ja muutama lapsi istuvat ruokapöydässä ja ovat ottavinaan Nesquik-muroja. Yhtäkkiä he huomaavat, että murot ovat loppu. Kärsiessään riippuvaisuudentuskasta joku saa idean, että "Hei! Ulkoilutetaan naapurin rouvan hauvat." Tuo varsinkin on tyhmä. Mitä järkeä tehdä helvetisti työtä kymmenen koiran ulkoilutuksen eteen, kun vastapalkaksi saa vain kupillisen, niitä Ah-niin-ihanan-herkullisia-Nesquik-muroja. Lopun ääninäyttely on loistavaa. Varsinkin naapurin rouvan "Pikkuiseni odottavat" repliikki ja lapsien "Mmm..."-ääntely.

Kaikki mainokset, jossa mainostetaan myös jotain ohjelmaa ovat ärsyttäviä. Yleensä ne myös kestävät liikaa ja tuskin ketään sellaiset kiinnostavat. Ostos-TV on kaikista kauhein mainostaja ja myyjät liian lipeviä.

Toinen todella ärsyttävä mainos on se jonkun huonekaluliikkeen, jossa typerällä ilmeellä varustettu mies tööttäilee autostaan ko. liikkeen tunnaria ja heiluttelee jotain pakettia ikkunasta ulos. Muistaakohan kukaan minkä liikkeen mainos se oli?Sotka?

Duel Master
29.8.2005, 15:26:16
Minun mielestä kamalimmista kamalin tv mainos on hesen perunasalatti. Perunoita ja majoa hesen kastike vesikielellä sitä maistellaan hesen kastike on ihan kauhea Se perunoita ja majoa kohta on ihan tyhmä kohta. Sitten se on myös kauhea se ostosteeveen magic bullet. Siinä ne tekee jotkut ihme bileet ja se on myös ärsyttävää kun se tekee kaikkea mitä ne haluaa. Minun kaverillani on magic bullet ja sen munakkaat on ihan ruton pahaa.

Toinen todella ärsyttävä mainos on se jonkun huonekaluliikkeen, jossa typerällä ilmeellä varustettu mies tööttäilee autostaan ko. liikkeen tunnaria ja heiluttelee jotain pakettia ikkunasta ulos. Muistaakohan kukaan minkä liikkeen mainos se oli?Jysk-tavaratalo.

Toshiro
4.9.2005, 8:31:23
Se on aika kamala se kun mies syö coctailpiirakoita keittiössä (3kpl) ja sitten tööttää ovikello. Sitten se jatkaa syömistä, ja sittenkun on syönyt vie jääkaapin kaappiin piiloon. Sitten hän menee ovelle "Ai sinä, tämäpä yllätys". Ja sitten hän yrittää estää vierasta tulemasta sisälle, mutta hän pääsee sisälle. Menee kaapin luo, avaa kaapin, avaa jääkaapin ja VOLA! Coctailpiirakat ja iskulause 'mitäpä jos antaisit hyvän kiertää'
The end.

+Bonus

Kaksi suomalaismiestä on saksalaisella lentokoneasemalla. He puhuvat kännykkään. Sittenkun kuluu kuulutus, että suomeen lähtee lento ym ym, He heittävät puhelimet roskikseen. Sitten joku saksalaismies söpisee jotain saksaksi (en tiedä mitä, en osaa saksaa) ja sitten toinen suomalaisista sanoo:
"Ich libe dih" (anteeksi jos meni väärin) , Joka tarkoittaa Rakastan sinua. ;D
Sitten toinen suomalainen sanoo: "Mitäsä sanoitja mitäsesano" (justiinsa tolleen) ja toinen suomalaisista sanoo: "Se sano että melko älytöntä ja mä sanoin et hei, elämä on"

Eka on jonkun coctailpiirakoiden mainos, ja toka on DNA Liittymän mainos.
(MUT HEI, ELÄMÄ ON)

Y.R.P
4.9.2005, 16:57:23
Ärsyttävimmät mainokset ovat:

Fani Pala: ''Fani Pala, se vie koko käden'' Ja pah! en ees tykkää koko Fani palasta

Toffifee: ''Löydä riemun Toffifee..''Ja ''koska kaikki pitävät siitä'' Yök! se mainos on ällö! kaikki muka pitää siitä!.

Ariel: ''Ei vaan puhdasta vaan yllättävän puuhdasta'' yllättävän likaista mielummin.

Pampers: Penska huutaa koko ajan ''Minä itse!''. Tylsä mainos

Loreal: ''Koska olet sen arvoinen''

nämä mainokset eivät kyllä okseta :laatta: mutta on ihan tyhmiä

Verbatim
14.9.2005, 19:12:18
Nesquik-muro mainos on myös jotain niin hirveää. Varsinkin ajatus on hirveä. Nesquik-pupu ja muutama lapsi istuvat ruokapöydässä ja ovat ottavinaan Nesquik-muroja. Yhtäkkiä he huomaavat, että murot ovat loppu. Kärsiessään riippuvaisuudentuskasta joku saa idean, että "Hei! Ulkoilutetaan naapurin rouvan hauvat." Tuo varsinkin on tyhmä. Mitä järkeä tehdä helvetisti työtä kymmenen koiran ulkoilutuksen eteen, kun vastapalkaksi saa vain kupillisen, niitä Ah-niin-ihanan-herkullisia-Nesquik-muroja. Lopun ääninäyttely on loistavaa. Varsinkin naapurin rouvan "Pikkuiseni odottavat" repliikki ja lapsien "Mmm..."-ääntely.
Ei jestas, se toinen Neskvikmurojen (jotka ei ees oo hyviä) mainos, jossa se poika viestittää sen peilin avulla niille älykääpiökakaroille ja vielä typerämmälle pupulle, että tarvitsee muroja, on vielä typerämpi. Ensin hän jotenkin viestittää kolme kirjainta: N, E ja S ja sitten se jänisrusakkotaimikälie keksii että "Neskvikmurot on lopussa! Jos me ei pian hommata niitä sille se ei saa tarpeeksi hampaita tuhoavia ja pahan makuisia NESKVIKMUROJA!!!" Sitten ne jotenkin hommaa ne murot sen kourun avulla sinne yläkertaan (miten se edes on mahdollista? :o ) ja selostavat että "Pahanmakuiset ja epäterveelliset NESKVIKMUROSI ovat tulossa!" ja sitten se poika ei pidä niistä yhtään ja sanoo MM ja oksentaa heti mainoksen jälkeen. Sitten kaikille tulee paha mieli. Ja se mainos on muutenkin ilkeä.

Toinen ärsyttävä lajike mainoksille on puhelinmainokset. Siis Tele Finlandilla ja Saunalahdella on ilmeisesti kovakin kilpailu meneillään kun koko ajan haukkuvat toistensa liittymiä. Ja nyt joku DNA-fani tulee selostamaan että "Elämä on" ja sitten hermot menee vielä enemmän.

Monia muitakin on, mukaanlukien kaikki mitä OstosTV:ltä ja sellaisilta tulee.

P.S Nyrre ja Duel: Olen täsmälleen samaa mieltä. Tuo mainos saisi räjähtää ja kuolla ja kärsiä miljoonan vuoden ajan ja sitten herätä henkiin vain siksi, että tuo kaikki tehtäisiin uudestaan.

Kalypso
15.9.2005, 9:25:17
Ärsyttävimmät mainokset ovat ne, joissa on pikkulapset pääosassa. Minulla ei ole mitään lapsia vastaan ylipäänsä, ei tämä siitä johdu, mutta mainoksissa ne osaavat olla niin hemmetin ärsyttäviä.
Esim. se vaippa-mainos, jossa kersa huutaa "minä itse, minä itse!" Ja samoin se Atria-mainos, jossa se mukasöpö pikkutyttö huutaa "meiän äiti tekee teidän äitien ruuat!" En vain kestä noita. Hirveän ärsyttävän äänet niillä kersoilla. On hieman huolestuttavaa, että noiden mainosten aikana minun tekee mieli hakata pikkulapsia tohjoksi. Onneksi noita ei enää niin näytetä. Se kauhea teennäisyys tekee noista niin ärsyttäviä. Enkä minä pysty näkemään mitään söpöä tai suloista lapsissa, jos mainoksesta näkyy läpi, ettei lapselle on jotain viisisataa kertaa opetettu, että "nyt sitten sanot nääääin..." Rasittavaa kertakaikkiaan. Tuossa oli ne pahimmat, mutta osaavat ne muutkin tekopirteät ja kikattelevat pikkulapset ärsyttää (mainoksissa).

Ja nämä dubatut mainokset ovat ihan oma lukunsa kyllä. =) Samoin kuin kaikki hammastahnamainokset. Nainen puhuu järkyttävää kirjakieltä "tämä on ollut minulle elämäni pelastus ja hammaslääkärini suositteli minulle juuri tätä ja ja..." ja vilauttelee hampaitaan teennäisesti. Argh.

Ja tämä jo joidenkin mainitsema Fanipala-mainos. Ei jumaliste että onkin mennyt hermot sen kanssa. Kuka on niin idiootti että yrittää ottaa rasiasta keksejä samalla kun lukee sanomalehteä tai kokoaa hyllyä mahdollisimman vaikeasti. Ei naurata, ei. Ärsyttää vain.

Ja nykyään on näitä kännykkäoperaattori-mainoksia niin paljon, että niihin alkaa kyllästymään. Yhä vain häikäilemättömimmiksi menee tuo markkinointi, ja yhden mainoskatkon aikana ei juuri muuta tulekaan kuin toisten liittymien haukkumista ja oman kehumista. Kolumbuksen mainos on kaikkein kauhein, sellainen tylsä keltainen tausta ja jokin musta pälli vahingoittamassa itseään. Ei näin.

Fera
15.10.2005, 11:31:17
Nyt kyllä alkaa mennä jo noilla hiusväri mainoksilla höperöksi, tosiaan. Avasinpa tässä eilen television ja hupsistarallaa! sieltä pölähti heti ensimmäisenä uuden uutukainen hiusvärimainos jossa hätääntynet lääkärit kiikuttavat halvaantuneen näköistä naista pyörätuolissa sairaalassa; ''Tohtori, löysimme hänet hiusväri haalistuneena!'' Ja sen jälkeen tohtori kysyy joltain harjoittelijalta, mitä on tehtävä. No tämä alkaa selittämään jotain tietyllä hiusvärillä pesusta ja niin edelleen kaikkea älytöntä, mistä tämmöinen taliainen ei ymmärrä pöläystäkään. No lopultahan tämä ''potilas'' kävelee toimistoon hiukset uudesti värjättyinä 15 pesua myöhemmin, kyllä siinä jo alkaa voivottelemaan tätä mainosten tasoa eikä siinä tiennyt, pitäisikö itkeä, nauraa vai lyödä päätä seinään. Päädyin keskimmäiseen.

No-one
15.10.2005, 16:28:57
DNA: Se, missä se mies tulee johonkin baariin, ja se myyjä sanoo "Seuraavaksi meille esiintyy Keijo". Sitten se menee laulamaan sinne mikkiin: "Puoleen hintaan, DNA, Prepaid liittymä ...".
Sitten se jossa se pikkupoika menee sinne jäätelökioskille ja pyytää jonkun Eskimo - jäätelön tai kuitenkin jonkun jäätelön ja se myyjä sanoo: "Kakstoist tonnii". Sitten se pikkupoika sanoo: "Onpa kallista". Myyjä sanoo sitten sille: "Ei minusta". Sitten se poika kuiskaa sille: "Väärä repliikki", ja lähtee pois.
Siis miten ne jaksaa myydä TV - kanaville sellasii mainoksii, joissa kaikissa mainitaan jotain "Elämä on"?

Berrycake
22.10.2005, 16:44:13
No niin. Ei olekaan aikoihin hyppinyt ruudusta silmille mitään tajunnan räjäyttävää. Osittain saattaa johtua siitä, etten ole pahemmin viimeaikoina telkkaria katsonut mutta no kuitenkin. Vaan tänä aamuna räjähti potti. Tällä kertaa saamme kiittää suomalaisia vihanneksia tästä upeasta elämyksestä. Kyseessä on siis tämän jonkun "suomalaiset vihannekset" liiton whatever perunamuusimainos. Äippä on tehnyt perheelleen ruuaksi siis perunamuusia ja sen perheen reaktion siihen muusiin ovat jotain aivan uskomatonta. Miksi hitossa täytyy oikeasti laittaa porukka näyttelemään niinkuin se mainoksen ruoka-aines/muu olisi jotain maailmaa mullistavan upeaa. Ja silmät pullistuu päästä kun perunamuusikin on NIIIN hyvää että tulee ihan vanhat ajat mieleen. -_-: Voisi tosiaan kerrankin laittaa faktat tyyliin: "osta kotimaisia perunoita, niistä saat makoisaa muusia." Asia niinkuin se on, eikä mitään tuommoista sirkusta ruutuun joka saa katsojan lähinnä nostamaan kulmiaan samaan aikaan kun hikikarpalot vierivät ohimoa myöten. Kyllä nolottaisi jos olisin tuossa mainoksessa ollut osallisena! ^n^;

Mutta siis all hail for teh uusi peruna-mainos... -_- Ei. Ei näin.

PhazonBlaxor
23.10.2005, 17:12:29
nyt tuli mieleen rasittava mainos, se uusi elisan mainos jossa sauli ja pauli tuo sille naiselle "paketillisen eilsan uusia etuja", se on raivostuttava, tuntuu että pää räjähtää joka kerta kun näen sen mainoksen "en voi olla toteematta että, sataa etuja kun VETTÄ!" voi hele! mikä mainos...
aaargh.... suljen tästä lähtien TV:n ainakun nän sen... eeh...

niin juu ja sitten se mainos missä ne kakarat huutaa "minä itse!" ärsyttävällä suomeksi puhutulla äänellä... ei hitto se sulattaa aivot...

//nyt tuli mieleen mainos joka pesee nuo kaksi mennen tullen raivostuttavuudessaan, ja sehän on tietysti legendaarinen crazy frog, ei, en halua muistaa sitä ärsyttävää "musiikkia" mitä siinä/niissä soi, häiritsee kun se idiootti sammakko pomppii ja kuuluu se hyper-aktiivinen amish jumputus ja crazy frogin jammaus... EI NÄIN!
ja ei tietenkään riitä että tuo sammakko on TV:ssä, vaan sen täytyy viellä peliksikkin tulla... huh huh...

Hayzel
23.10.2005, 17:19:10
No ainakin toi edellämainittu ELISAN mainos on kauhea. Niin huono että ihan naurattaa.

Dolmion mainokset ovat myös surkeita. "sinä osta dolmio" Onko edes raivostuttavaa ukn jotkut saatanan käsinuket hyppii ruudussa.

Ja Danoninon mainokset. "Äiti saanx mä?" "Plii-is!" kauheat dubbaukset.

David A. Mage
23.10.2005, 17:33:31
Minä olen selkeästi joku ihme friikki, kun ei häiritse lähes mikään noista mainitsemistanne mutta taidan olla ensimmäisenä valittamassa tästä.

Sunsilk-mainokset. Siis ne, joissa on huonosti väsätty Jumalan käsi, joku tukkansa kanssa hermoileva naikkonen ja hemmetin huonoa dialogia korostettuna vieläkin huonommalla näyttelyllä. Eritoten itketyttää repliikki "Oumaigaad", joka on ensinnäkin typerä lainaus enklanninkielestä (herraJUMALA! toimisi ihan yhtä hyvin) ja toiseksi lausuttu niin surkealla eläytymisellä että heikompia hirvittää. Kerrassaan surkeaa.

Lisäksi Yliopiston Apteekin mainokset ovat sinällään ihan päteviä asiallisuudellaan, mutta en ole missään nähnyt selkeämpää paperiltalukemista. Vaikka ne olisivat ulkoa opeteltu tai improvisoitu, se kuulostaa paperistalukemiselta. Ja minä sentään olen Bofferi Productionin jäsen.

Faust
28.10.2005, 20:16:26
Duracell-mainos. Se kestää, kestää, kestää ja kestää niin helvetin pitkään, mutta niin kestää tämä kirottu mainoskin! :mad: Hermojaraastava ylipirteä miesääni selittää kuinka veikeä tämä uusi DURACELL ULTIMATE PATTERI on. Yleensä mainokset jotka kestävät yli 10 sek, saavat sapen kiehumaan, mutta Duracell teki ennätyksen ja rupesi ärsyttämään minua jo ensisekunneilla.

Ja se uusi Elisan uusi ns. musikaalimainos. Törkeää propagandan kopioimista entiseltä Natsi-Saksalta. Ja sitten kun Elisan homonaamat tulevat siihen jammailemaan niin johan alkaa Kekkonenkin kierimään haudassaan. Enkä millään malta, olla hokematta... ärr! :prkl:

Voi niitä aikoja jolloin tehtiin tahallaan ärsyttäviä mainoksia.

// Ai niin, sitten Danomino/Danonino mainokset (en muista sitä nimeä). Se yksi menee suunnilleen näin:

Poika 1: "Huhhuh, olipa siellä kuumaa."
Poika 2: "Otax jäätelöö?" *avaa jääkaapin*

Danomino-lohikäärme hyökkää jääkaapista!

Danomino-maskotti: "Hei! Osta sinäkin Danominon tee-se-itse-jäätelöä! Se tarkoittaa, että teet Danomino-jäätelösi itse. Laita Danomino tee-se-itse-jäätelöpaketti pakastimeen ja voilà, olet tehnyt itsellesi Danomino-jäätelöä! Nyt voit syödä Danomino-jäätelösi tarttumalla kädelläsi jäätelötikkuun ja tunkemalla tikku suuhusi (emme suosittele tikun työntämistä muihin reikiin)! Höhöö! Osta Danomino!"

Toinen Danomino-mainos on aika kamala myös. Siinä sama lohikäärme tulee selittämään jotain "Osta Danomino-hedelmärahkaa niin saat aakkos-magneetteja, joilla voit kirjoittaa AIVAN OMIA SANOJA!" 8O

MKUP
29.10.2005, 1:55:36
Ei kai tätä enään TV:ssä oo, eihän?

"Saisinko lehden?"
"Mikäs osa saisi olla?"
"mmm...Urheilusivut."
"Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni?"
"Haluan."
"Mutta ethän sinä aikaisemmin niistä ole tykännyt?"
"No siitähän on jo aikaa..."

Kauhein mainos, mitä maa päällään kantaa, jos ei lasketa Star Wars mainoksia: "Olkoon voima puhelimessasi!" :eh:

Edgar
2.11.2005, 14:30:52
Kaikki DNA mainokset on todella ärsyttäviä. Kaikissa sanotaan: "Elämä on", joka tietenkin on niin hyvä juttu, että tukka lähtee :bored: . Sitten se jää kaikille päähän ja tostetaan ihan vahingossakin. Väkisin hauskoja mainokisa nuo.

Toinen huono mainos on vaippamainos, jossa lapsi toistelee, että: "Minä itse". Se on niin ärsyttävä ääni, että sattuu, kun kuulee. Onneksi ei ole nykyään enää näkynyt

Ceassa
8.11.2005, 14:33:15
Ei nyt sinänsä varsinainen mainos, mutta... se SubTV:lla pyörivä jonkun espanjalaisen (?) ohjelman puffi, joka tuntuu pärähtävän ruutuun joka ikisellä mainostauolla. Saan tuosta kylmiä väreitä taatusti joka kerta. Arr! En osaa sanoa että mikä siinä niin inhottaa, mutta heti kun se ukko alkaa pälättämään jotain "hassanfanapoli montenegro affafassshgaaa" niin tämä tyttö näppäisee kaukosäätimen kanavanvaihtonapikkaa aivan takuuvarmasti. Niin kertakaikkisen etova ja luotaantyöntävä mainos! Taustalla joku pedofiilihiippari höpöttää jotain assaassaffs-kieltä joidenkin epsanjan auringossa täydellisiksi ruskettuneiden malliblondien ja -miekkosten hykerrellessä ympäri ämpäri ruutua, ja tuota kestää vieläpä ihan liiallisen pitkään. Ei siinä mitään jos mainos olisi joku ~10 sekunnin mittainen, mutta kun se jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja... jatkuu ja jatkuu ja... Aaargh!

Toinen on se "sinä osta Dolmio". Tekisi mieleni kiduttaa jotakuta.

fernircide
23.11.2005, 17:52:34
eniten vihaan tuotteiden mainoksia (esim: joku pesu aine) inhoan niissä sitä että niitä on muuneltu leikkaamalla ja tietokoneella ja niiden epä aitoutta myös lelu mainokset on tyhmiä kun niissä näytetään joskus vaan se mitä se ei oikeasti tehdä ja sitten joku lapsi pettyy kun esim: Action-Manilla ei voi leikkiä ulkona tai vedessä

Demonityttö
23.11.2005, 18:34:38
Ärsyttäviä mainoksia on niin paljon! Ne on ärsyttäviä! =/ (olen selvästi tuon hymiön ylikäyttäjä) Hmm. Esimerkkinä otetaan vaikka se Ajax (vai mikä nyt olikaan) mainos. "Ajax vetää likaa puoleensa kuin magneetti", siinä sanotaan ja sitten se tiskiaine vetäytyykin lian puoleen. Eeeerittäin fiiiiksua. Lisäksi muutkin tällaiset pesu- ja tiskiaine mainoksissa on niin teennäisiä ihmisiä, hampaat oikein loistaa valkoisina ja ne puhuu muutenkin kuin ääliöille.

Ja sitten se mainos, missä kaikki on mustavalkoista, kunnes se nainen syö jotain riisifruttia ja muuttuu taas värikkääksi. Yrittääkö mainos olla hauska? Minua ainakin ärsyttää, että mainos yrittää saada minut ostamaan riisifruttia, jotta maailmasta tulisi "värikkäämpi" paikka elää. Haha.

Elisan mainokset on kai ihan siedettäviä, paitsi se yksi... Nainen alkaa laulaa kuin jossain musikaalissa. Sanat on kuin hampaita kiristellen ja pakon edestä keksitty. Ei kyllä hyvin mene x)

Berrycake
26.11.2005, 0:09:24
Voi paska. Anteeksi mutten nyt keksi mitään muutakaan... *kyynelehtii* En tiedä, pitäisikö tämä laittaa jo hauskimpiin mainoksiin... ahahaha.. :'D *tähän sellaista epätasapainoisen kuuloista volinaa* Eli näin tänään varmaan itkettävimmän mainoksen aikoihin. Tai sitten hyvän. Se nähkääs oli niin hemmetin huono vitsi, että huonousmittari pyörähti maksimiin nanosekunnissa ja saattoi kääntyä jo takaisin plussan puolellekkin, koska se tosiaan oli niin huono. Kunniaa saa luvan kantaa kaikkien mainoskampanjoiden kruunaamaton kuningas, Hesburger. Jo joka aamu töihin mennessä korviani raastaa radiossa Hesburgerin mainos "kerrosviikooott! Kerrosviikoo~ooOOoot!!" Ölölöö... ei ole totta. Ja nyt vielä tämä päälle.

Elikkä tv- mainoksessa joka nyt on kyseessä, mainostettiin jotain kerroshampurilaista. Mainoksessa oli vampyyri, joka meni hissiin. Hissipoika vei herra vampyyrin tämän haluamaan kerrokseen. Vai veikö sittenkään? Hissin ovet aukenivat, ja k.o kerroksen käytävästä käsin kuvattiin tätä vampyyrismiestä pälyilemässä empien ympärilleen. Samassa ruutuun läsähtää teksti "VALKOSIPULIKERROS"

Teki mieli huutaa että LOL ja teki mieli alkaa itkemään. I was left without words. Kaveri katsoi ihmeissään kun koitin keksiä jotain sanottavaa, hoho. Siis tuo on jo huonoksikin läpäksi HUONO. Ei hitto... ei hitto.. *fade* Kyllä meidän sivistyneen kalsarikänestelyillan yllätti täysin takavasemmalta, ei pee.

http://i14.photobucket.com/albums/a301/Berrybukcake/doh.gif

Mistaken_One
26.11.2005, 12:08:37
Olen samaa mieltä monien muiden kanssa, DNA:n "Elämä on" -mainokset ovat todella rasittavia. Aluksi itsellänikin huvittivat ne, mutta nykyään "Elämä on" -fraaseja kuulee melkein joka päivä, siis ihan kavereidenkin suista, niin alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän.

En myöskään pidä Elisan mainoksista, siis niistä, joissa on ne kaks kummaa hyypiötä. Ne ovat jotenkin vain niin ärsyttäviä. Voisi sanoa, että yleensäkin operaattoreiden mainokset ärsyttävät - lukuunottamatta Soneran mainoksia, joissa on Pirkka-Pekka Petelius. Huippuja mainoksia.

Ja vielä tuli mieleeni yhdet mainokset: Vanish. Niin tyhmiä mainoksia. Mainoksessa sanotaan: "Voidaan käyttää kaikille materiaaleille", alareunassa lukee: "Ei saa käyttää villalle". Ärsyttävää myöskin sen takia, koska vihaan sen miehen ääntä, joka siinä puhuu.

Fae
26.11.2005, 12:56:57
Kaikki DNA mainokset on todella ärsyttäviä. Kaikissa sanotaan: "Elämä on", joka tietenkin on niin hyvä juttu, että tukka lähtee
Ärsyttäviä mainoksia on todellakin monta, mutta ehkä eniten vihaan näitä DNA:n "elämä on" mainoksia. Jotenkin niin tylsiä ne ja ärsyttävä tuo sanontakin..
Minunkin mielestäni nämä 'Elämä on'/ Elisan mainokset ovat käyneet jo hermoille. Aluksi ne olivat kyllä hauskoja, mutta kun niitä pitää tulla joka hemmetin viikko..>.<
Olen samaa mieltä monien muiden kanssa, DNA:n "Elämä on" -mainokset ovat todella rasittavia. Aluksi itsellänikin huvittivat ne, mutta nykyään "Elämä on" -fraaseja kuulee melkein joka päivä, siis ihan kavereidenkin suista, niin alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän.No hei... Elämä on... ;D

(Loistava esimerkki muuten äärimmäisen onnistuneesta mainoskamppanjasta!)

All time huonoin mainos on kyllä tämä Expressbussin "EeBee on siististi cool :up: " Kay oikein sääliksi sitä mainosmiestä, joka on tuon keksinyt. Pellestä puhumattakaan... Kai hänet on kiristetty mukaan tai jotain...

shadowknight
26.11.2005, 22:55:56
Tämä on vanha mutta en tiiä tuleeko enää nykyään. Domino keksi mainos on ärsyttävä. Ku ne pyörittää rannetta todella typerästi. Dna mainokset ovat myös surkeita. Mutta mulla on dna sim kortti ;D. Minua ei ole oikeastaa mikään mainos kiinnostanut. Minun mielestäni kaikki mainokset saisi hävittää kokonaan pois. Ne vaan ärsyttää, ku tulee kesken elokuvaa mainoksia.

Plop
11.3.2006, 19:07:23
Fonecta Finderin mainokset. Ne ovat jotain sanoinkuvaamattoman kamalaa sontaa kuin olla voi. Varsinkin se, jossa on joku kokous meneillään, ja se johtajamikälie tulee sönköttämään vammaisen näköisenä siihen jannun viereen. Jo se alku ennen kyseistä kohtaa on hirveä. "Kuka mahtaa Jantusta tavoitella näin kokouksen aikana?" Yleensäkin nämä nykyiset Fonectan mainokset ovat kamalia, mutta tuo on kaikista hirvein. Ei, ei näin.

Toiset ovat Sotkan nykyiset mainokset. Ehdin jo iloita, kun jossain vaiheessa tuli mainoksessa teksti, että Sotkan pojat ovat lähteneet TV:stä (tai jotain sinne päin). Mutta ei, nämä nykyiset ovat niitäkin reilusti surkeampia. Oikein matalalla budjetilla tehty, siltä ne ainakin näyttävät. Tuo uudempi niistä kahdesta, missä nainen on muka ollut kauneusleikkauksessa, on vielä surkeampi kuin se viinimainos. "No tee itse parempaa." Yhyy... Minusta jotenkin tuntuu, että tässä yritetään vähän samaa, kuin DNA:n mainoksissa. Ainakin tuon fraasin kohdalla. Toivottavasti ei onnistuta, sillä nuo DNA:n mainoksetkin ovat aina olleet perseestä, ennen kaikkea jokaisessa niissä (ainakin uusimpien kohdalla, ihan vanhoista en ole varma) esiintyvän "Elämä on" -lauseen takia.

Nykyään ei osata tehdä hyviä ja oikeasti hauskoja mainoksia. Melkein kaikki ovat näiden yllä mainittujen kaltaisia onnettomia räpellyksiä.

TeuK
11.3.2006, 20:18:30
En nyt saa mieleeni mitään ylitse muiden nousevaa surkeutta. Mutta yleensäkkin dupatut mainokset ovat kauheita. Vieläpä dupatut pesuainemainokset ovat jotain sanoinkuvaamattoman karseaa katseltavaa. Näistä tulevat ensimmäisenä mieleen kaksi. Toinen on se Vanish(?) mainos jossa nainen on kaupassa esittelemässä kyseistä pesuainetta. Niin kauhea se oli, että kiitän onneani etten muista mainoksen vuorosanoja. Toinen pesuainemainos on se jossa valkotakkinen setä on kuvan etualalla esittelemässä jotakin ainetta suihkupullossa. "Tällaisen kalkkikertymän saa aikaan vain minunlaiseni poikamis" Professori puhdistaa suihkun ja vaatii lisää haasteita. Naikkonen pyytää puhdistamaan uuninsa takaseinän pinttyneen rasvan. "Haasta se!"

Todellakin nämä ovat kaksi mainosta jotka tulevat karseudellaan ensimmäisenä mieleen. Jos mainoksia on välttämättä dupattava, niin eikö sitä voisi tehdä kunnolla? Pistäisivät tekstitykset. Ei niiden tekeminen paljoa duppaamista kauempaa pitäisi viedä. Mutta kai nuokin mainokset toimivat, koska muistin ne ja sehän on mainoksessa täärkeintä, että ihmiset muistavat sen..

vinyune
11.3.2006, 22:28:06
Täällä on paljon haukutta kaikkia DNA mainoksia, ja hesburgerin mainoskia ja itsekkin olen sitä mieltä että roskiin vaan kaikki tälläset. Yksi kuitenkin mielestäni SURKEA mainos on McDonaldsin nykyiset mainokset. Ei herra, miten niin surkeita mainoskia voidaan edes tehdä >_> Ensinnäkin se kikkarapää jätkä joka ei ymmärrä miten se "valitse pääruoka ja kakislisuketta" homma toimii, ihan ääliö mielestäni ja näyteltykkin on ihan surkeasti tuo mainos. Toinen on se, missä samainen kikkarää tuijottaa hampurilaista ja koittaa olla puraisematta hampurilaista, haluaen täydellisen hetken hampurilaisen haukkaamiselle =_====
Surkeaa!
Lisäksi on vielä se 'animoitu' mäkkärin mainos missä on todella ärsyttävä ääninen pikku kakara joka katsoo kartasta eri hampurilaispaikkojen paikkaa istuessaan perheensä kanssa mäkkärissä.Ei sitten yhtään aivoja tappavampaa ääntä olla voitu sille kakaralle antaa. Koko mainoksessa ei ole edes mitään ideaa..

Sananium
12.3.2006, 0:02:34
Kamalimpina mainoksina toimii kyllä melkein kaikki hiusainemainokset. Niissä siis huijataan ihan säälittä kaikkia tavallisia tallaajia. Ja varsinkin ne, jossa se "jumalan käsi" jotenkin tulee neuvomaan sitä eukkoa hän on sitten ihan "Omigod!"

Siis aivan käsittämättömän huonoja. Sisko aina sanoo kaikkia faktoja nuista mainoksista, koska hän kyllä tietää. Hän nimittäin opiskelee parturi-kampaajaksi.

Toiset huonot mainokset ovat yleensä aina niitä perus dubbaussontaa. Ihmisiä salakavalasti kidutetaan huonoilla ääninäyttelijöillä. Niitä ei jaksa kuunnella.

Keskimaan (tai minkä onkaan) mainokset ovat myös todella surkeita:
"Täällä on helppo käydä... lastenkin kanssa." Ja sitten sellainen pinei viaton taapero katsoo sormi suussa... Ei näin

"Saisinko lehden?"
"Mikäs osa saisi olla?"
"mmm...Urheilusivut."
"Haluan."
"No siitähän on jo aikaa..."Kiitos kun palautit tuonkin mieleeni. Nyt koko yö on pilalla. :(

Heba
12.3.2006, 0:30:42
Kyllähän niitä on. Muuta DNA mainoksista se verran, että eivät ne kaikki nyt niin surkeita ole ;).
Dubatut ovat aika ärsyttäviä, mm. nämä hemmetin hoitoaine mainokset. Lähettäisvät vain englanniksi tai sitten eivät lainkaan. Soneran mainokset kyllä myös jaksavat ärsyttää, rehellisesti sanottuna en ole ikinä nähnyt Pirkka-Pekassa mitään hauskaa, enemmänkin vain ärsyttävänä kuivien vitsien vääntäjänä =). Kyllähän se poikakin siinä osaa olla raivostuttava...

Myös sekin ottaa päähän, kun joitain tv-ohjelmia tunnutaan mainostavan liikaa. Meinasin oikeasti heittää tv:n lattialle, kun MTV3:lta joka mainoskatkolla näytettiin sitä helvetin "Tanssii Tähtien Kanssa" sontaa, kyllä rupesi jo keittämään pikku hiljaa yli. Onneksi ohjelma alkoi jo, niin ei tarvitse enää sitä kestää.
Kamalin tällä hetkellä on Maskun mainos, missä se helvetin pelle näyttää kuinka makkaraa ja mehulasia voidaan pitää kadessä samaan aikaan ja kuinka idiootin itsestään voi tehdä tv:n edessä. Selostajat ottavat myös päähän siinä mainoksessa, kamalat äänet ja kauheaa huutoa =/.

Oikeasti, eikö millään ole rajaa enää :P?

Dragongirl
18.6.2006, 18:49:14
Tämä ei kylläkään ole TV-mainos vaan nettisivu!
Se tyhmä Lohikäärme Danoninosta on tosi ÄÄÄÄÄÄRSYTTÄVÄ. Testatkaa vaikka http://www.danonino.net/ painakaa sieltä suomi ja sitten se liity kerhoon. Vie vain se hiiresi siihen päälle. Iha sairaan ärsyttävällä äänellä OLETKO JO KERHOSSA? Iha sairasta. Inhoon myös kaikkii Saunalahen ja Elisan mainoksia!

LunarBerry
20.6.2006, 9:30:46
Näitä on todella paljon.
Kaikki tekopirteät tekohymy sunshinelollipopsandrainbows - mainokset ärsyttää.

Elisa-mainos jossa se muijaa laulaa jotain helvetin ärsyttävää renkutusta Elisan kaikista eduista.
Elisa on aivan p***a sitäpaitsi =/

Sitten se Danonino-renkutus.
Yeah,yeah,yeah! SE ON NIIN ÄRSYTTÄVÄ! Tekee mieli itkeä ja potkia kun näkee sen. Sitäpaitsi, se Dinosaurus on kamala...

Kaikki pesuainemainokset, joissa on joku muija tekohymy naamalla ruiskuttamassa jotain hemmetin pesuainetta uuniin?! Onhan se hauskaa joo, mutta kaikella on rajansa.

Olvi maku-limu mainokset on kamalia.
Jee kaks äijää pukeutuneena raparperiks ja puolukaks?
Ei jeesus. Niin huonoja.
Ainoa hyvä asia siinä mainoksessa on Jukka Rasila.. \o/

Kaikki Bratz-mainokset on überhorrorkamalia. Ei kai tarvitse selittää?

Se mainos, missä valitaan niitä munkintekijöitä, kun ne yhdet raataa niska limassa keittiössä jaoiset istuu sohvalla ja katsoo telkkaria.
Se on niin sanoinkuvaamattoman hirveää kun se muija puhuu sellaisella söpötys lässytys-äänellä että Vaasan vadelmaiset sydämet ja ne helvetin mustikkatassut on niin mahtavia että! Tappakaa se muija. Oikeesti.

Animoitu Mäkkäri-mainos jossa perhe syö mäkissä ja ne molottaa jotain jostain Hampurista haahaa kun naurattaa vieläkin.

Emilia talouspaperi-mainos.
Mahtava imukyky \,,/
Sen renkutuksen sanoissa ei ole mitään järkeä.
Likaa tukistaa?! Okkei... Ymmärrän.

Nollaseitsemänsataaviisikolmeneljäkolmekaksikaks inollanollaviisikuusi soita niin huohotan luuriinhh....

Kaikki Venus shaveri-mainokset.
Juu, kyllähän se Hjallis Harkimokin näyttäis jumalattarelta kun tollasen ostais.

Dressman-mainokset on aina yhtä hirveitä.
Ota kaksi maksa kolme.

Sotka-mainokset.
Ne äijät, voi jeesus ne on niin ärsyttäviä.
''Jippo-pyörä tää taittuu tosta keskeltä, se on NIIN helppo kuskata ihan mihin vaan!''
Uskotaan,uskotaan, mutta älä laula! Jos sitä voi laulamiseksi kutsua..

Joku voide-mainos mitkä jotkut muijat hyppii kadulla ja vetää jotain selluliitti-voidetta jalkaansa ihan innoissaan.
Olisko ollut joku Nivea Firming-Lotion?

''Antero?''
''Jormaaaaaa?''
''Erkkiiiii?''
''Johannes?!''
Autotalli piste com. Sinne ne miehet menneet on.

Se mainos jossa joku äijä on pukeutunut pantteriksi ja tekee jotain überextrahurjia loikkia. Wii.

Kaikki rakastavat oranssiksi palloksi pukeutunutta miestä.
Po-po-po-poing poing po-poing poooooooing.

Sitten kauan sitten tuli mainos jossa mainostettiin uutta Loreal Kids- shampoota.
''Ei kyyneliä. Ei takkuja!'' ja kakara hieroo shampoota silmiinsä.
Arvatkaa vaan kuka oli järkevä 6-vuotias ja teki saman perässä? Niin. Meinas näkö lähteä.

Jamban mainokset.
Crazy Frog. *RingdingdingdigndingdingdingdingdingPOX*
Ampukaa se sammakko.

Joku Levolac-mainos missä mummo ottaa Levolacia ja hymyilee leveästi.. Onhan se ummetus niin iloinen asia.

Sunsilk-mainos jossa muijat istuu pöydässä ja yksi kertoo jtn tyyliin: ''Viime yönä me oltiin: GRAUH!''
Niin ärsyttävä ettei mitään rajaa..

Creme Bonjour- mainokset jossa tyypit maistaa Creme Bonjouria ja heittää kattilat ja pannut ikkunasta.
Syökö se sitten pelkkää Creme Bonjouria, vai silläkö se perunat keittää?

Analogisten-perhe mainos on hermojaraastavanhirveänkamalanärsyttävä.

Alunperin kirjoittanut MKUP
"Saisinko lehden?"
"Mikäs osa saisi olla?"
"mmm...Urheilusivut."
"Haluan."
"No siitähän on jo aikaa...''

infernus
30.5.2007, 20:25:37
Ainakin yks ärsyttävä on se hammastahna mainos, missä nainen nimeltä Brigitta Oksanen aukoo ett hänellä on vihlovat hampaat! Ketä kiinnostaa? :prkl:

Myös ne eniro mainokset aina ennen jonkun leffan alkua Nelosella. "0100100 miten voin auttaa" ja sitten sellanen kamala pepsodent-hymy päälle..

Dranda
30.5.2007, 21:38:44
- Joku uusi diettilaku tj. "anna mennä vaan, ota ota. anna mennä vaan, ota otaa-aah!" Aika porno ääni enkelipandaksi.
- Se missä kaksi naista on jääkaapilla ja syövät D:llä alkavaa jugurttia. Danone, Danione? Hyviä ne ovat, nykyjään pakkaukset ovat vuorattu kaikenmaailman "0% rasvaa"-tarroilla.
- Activia mainokset
- kökösti dupatut pesuainemainokset
- mainokset joissa esiintyy kököt onnelliset jenkkiperheet
- "nyt äitini voi tehdä sen kotona!" Onneksi olkoon.
- "kärsitkä ikävistä vuodoista alapäässä?" Nainen ja hyvällä pokalla vedetyt repliikit sekä upeat tilastot kuinka yleistä ja ikävää se on.
- SAARIOINEN (aaargh)
- Sonera, DNA, Telia, kaikki (DNA:n uusin Arvo-mainos)

On niitä varmasti vielä paaljon enemmän.

Hukka
31.5.2007, 9:00:58
Nyt tuli mieleeni se Fonectan mainos, jossa pissikset puhua pälättävät vittumaisilla äänillään. Mainoksella on selvästi pyritty huippuhauskuuteen mutta ainakaan minuun tuo hauskuus ei purrut. Mainos on ärsyttävää katsottavaa ja etenkin kuunneltavaa.

"nyt äitini voi tehdä sen kotona!" Onneksi olkoon Tuo on kanssa yksi, jota inhoan. Ilmeisesti pojan äänen olisi tarkoitus kuulostaa puhujan ikäistä nuoremmalta, mutta se menee ärsyttäväksi honotukseksi.

Ja kaiken maailman terveysjogurttimainokset; HUOH!

Dranda
31.5.2007, 10:23:08
Muistaako kukaan suunnilleen vuoden vanhaa kynsisilsa-mainosta? Vai olikohan se kynsisilsa, joku saman tyylinen kuitenkin. Siinä animoita karvaolio meni kynnen alle ja nosti sitä kynttä muistaakseni vielä ihosta ylös tj vastaavaa. Oli ehkä maailman kammottavin mainos ikinä, yökkis.

Myös eräs uusi mainos on mennyt aina ihan ohi, se missä nainen puhuu muistaakseni englantia tai ranskaa ja hieroo jalkojaan. Sitten siinä näytetään kuinka ihokarvat kasvavat nopeasti ja samalla nainen puhuu "nyt saat ihokarvasi kasvamaan nopeasti!". Lopussa tulee Digin mainos. Mitä siinä oikein mainostettiin? Ei ilmeisesti ihokarvoja nopeasti kasvattavaa tuotetta, ja kuka nyt sellaista edes haluaisi.

LAV-Kitsune-
31.5.2007, 14:55:35
"Söin huonosti ja nyt vähän turvottaa"
"Niin käy joskus"

Siinä on ehkä legendaarisen huonoin mainos dialogi *naureksii*. Sitten on tämä ihan nyt pyörivä naisten kuukautis suoja mainos:
"Se on erilainen edestä ja takaa, aivan kuten sinäkin!"

EI OLE TOTTA! Olenko minä erilainen edestä ja takaa?! No onneksi tuli tuo mainos, niin huomasin senkin! Toivottavasti kaikki muutkin saivat huomata sen ^.^

Suorastaan ärsyttävä on se danoninon mainos missä se ukko hyvin sarjakuvamaisesti haluaa päästä syömään sitä herkku tököttiä. Mutta yleensäkin ärsyttäviä on myös kaikki miesten mainokset:
"Tämä uusi megaturbo X-treme 4c7833 visualisoitu formula-auto megalomaaninen dvd xx 567 parranajokone on juuri sinulle!" Ja ruudussa vilisee samalla hirmuista vauhtia kaikkea merkityksetöntä mekaniikkaa ja autoa. Ush...

Manofactor
31.5.2007, 15:53:59
En ole huomannut, että joku vielä olisi kertonut eräästä mainoksesta, jossa kaksi ihmistä mies ja nainen, ilmeisesti aviopari, etsivät netistä jotain sitten nainen sanoo:
"Mites ois tää?"
Sitten mies sanoo
"Joo tää me otetaan"
Ja he menevät piehtaroimaan sänkyyn. Jos tuo mainos vielä kerran tulee televisiosta heitän kaukosäätimen telkkua päin! :eh:

Laudon
31.5.2007, 16:36:36
"Söin huonosti ja nyt vähän turvottaa"
"Niin käy joskus"

Siinä on ehkä legendaarisen huonoin mainos dialogi *naureksii*.Ei, kyllä se on Riesen. Se mainos on pyhä. Uskomatonta eläytymistä. Myös Werther's Original. Tiesitkö, pojanpoikani, että minunkin isoisäni imeskeli tätä samaa karkkia lapsena?

Katselinpa kerran huvikseni ostos-TV:tä. Siellä mainostettiin sellaista konetta, joka silppuaa vaikka titaniumia kolmessa sekunnissa. Keittiössä joku akka vääntää sillä jotain salaattia. Porukkaa tulee krapulassa ja kertovat kuinka heillä on paha olo. Sitten se nainen pyöräyttää jonkin ginisekoituksen. Ihmiset silmät pyöreänä ihmettelevät sitä akan Magic Shottia. Oli siinä muutakin, mutta oli vähän turhan siirappista tässä kerrottavaksi.

Tuon mainoksen jälkeen menetin uskoni ihmiskuntaan.

LAV-Kitsune-
31.5.2007, 16:41:32
Ei, kyllä se on Riesen. Se mainos on pyhä. Uskomatonta eläytymistä. Myös Werther's Original. Tiesitkö, pojanpoikani, että minunkin isoisäni imeskeli tätä samaa karkkia lapsena?

Ai vitja! Kuinka olin unohtanutkaan jo Riesenit ja Wethers originaalit *nauraa*. Siinä oli niin uskomattoman upeat keskustelut, että heti teki mieli ostaa niitä karkkeja, ja jotenkin minun kaksimielinen mieleni sai ne vanhemmat miehet kuulostamaan jotenkin ihan pervoilta pedofiileiltä. "Haluaisitkos vähän Rieseniä? Mmmmmh!"

David A. Mage
31.5.2007, 16:52:46
Ai vitja! Kuinka olin unohtanutkaan jo Riesenit ja Wethers originaalit *nauraa*. Siinä oli niin uskomattoman upeat keskustelut, että heti teki mieli ostaa niitä karkkeja, ja jotenkin minun kaksimielinen mieleni sai ne vanhemmat miehet kuulostamaan jotenkin ihan pervoilta pedofiileiltä. "Haluaisitkos vähän Rieseniä? Mmmmmh!"Onneksi toisissa mainoksissa ei kahta mieltä edes tarvita. (http://www.youtube.com/watch?v=uEJpJT6LDgs)

Hayzel
31.5.2007, 17:29:39
pitkiin aikoihin mikään mainos ei ole saanut hermojani kiehumaan niin pahasti kuin uusi Dr.Oetkerin Paula-vanukas mainos joka on ilmeisesti tehty suuren luokan budjetilla
lauma söpöjä tytsyjä ja poikia pistää kaikki taitonsa peliin hoilatessaan ihanasti mieltä särkevää ällöttävän hyvin tarttuvaa viisua

On Paula-lehmä cool
se voittaa kaikki muut
saa vanukkaasta täplikkään
ja se vie kielen mennessään
vanilja-suklaa, suklaa-vanilja
-Paulalla on villit rillit
Paulan supervanukas
päivän tekee paremmaks

tämä pisti kyllä ostamaan ja voin sanoa että maku kyllä oli ihan kohdallaan. Ja
ainakin pakkaus on hieno.

Kans tätä katsellessa tuli itku. (http://www.youtube.com/watch?v=7XJRpv5q_NI) Siis tämä se vasta on esimerkki loistokkaasti toteutetusta mainoksesta, varmastikin myynti kohosi pilviin.

ascalon
31.5.2007, 18:36:29
Lähes poikkeuksetta jokainen mainos, jonka tarkoitus on myydä jonkin sortin siivoustarvikkeita, saavat aina sapen kiehumaan. Ne kun ovat keskimäärin niin äärimmäisen huonosti dubattuja, etteivät mene edes paskasta vitsistä. Toistavat itseään lisäksi joka ikinen. Äärimmäisenä esimerkkinä tuo Cillit Bang. Kuka helvetti antaa näyttää jotain tuollaista shaibaa?

Sekhmet
1.6.2007, 22:19:05
Mua raivostuttaa suunnattomasti se joku kissanruokamainos (oisko ollu Sheba).

Siinä siis nainen haahuilee ympäri asuntoaan ja riisuutuu pikkuhiljaa. Lopulta nainen päätyy alusvaatteisillaan makaamaan sänkyynsä ja sinne hyppää kissa. Kissaa kuvataan joku pari sekuntia, riisuutuvaa naista koko mainos.
Mitä hiton tekemistä tuollakin on kissanruoan kanssa??

"Hei, tehään mainos, missä nainen riisuutuu!"
"HYVÄ idea! Mut tää on hei kissanruokamainos, et mites se sit käy?"
"No pistetään vaan kissa hyppäämään siihen sängylle ja kuvataan sitä sit joku sekunti, ni sillähän se hoituu *hekottelua*"
"Joo! *hekottelua* Vitsit sä oot fiksu!!"

*sigh*

JSH
1.6.2007, 23:11:37
[quote=Hukka;370799]Nyt tuli mieleeni se Fonectan mainos, jossa pissikset puhua pälättävät vittumaisilla äänillään. Mainoksella on selvästi pyritty huippuhauskuuteen mutta ainakaan minuun tuo hauskuus ei purrut. Mainos on ärsyttävää katsottavaa ja etenkin kuunneltavaa.

Siis mikä sen stöden nimi on for real?

Ällöttävin mainos ja se pilaa pissiten vähäisen maineen (ennen tätä luulin mahdottomaksi)

paavolammas
3.6.2007, 17:54:23
"Saanko osan... lehdestäsi?"
"Mikä osa saisi olla?"
"Hmm... urheilusivut!"
"Seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni?"
"HALUAN!"
"Mutta ethän sinä ennen niistä pitänyt."
"No siitä nyt on aikaa." :eh:

Kysyn itseltäni vain, että miksi ihmeessä olen takonut päähäni tuon vuoropuhelun?
Mutta tosiaan, Riesen-mainos lienee kaikkien aikojen hirvein. Activia-mainokset tulevat heti perässä.

Myös kaiken maailman "hammaslääkärini suosittelee tätä"-mainokset ovat yltiökuvottavia. Ne mainospersoonat ovat liimanneet naamalleen zombiemaisen Janne Porkka-kestohymyn.

makebou
3.6.2007, 19:49:48
Mitäs kaikki niistä rieseneistä valittaa, sehän on ihan paras: "Seuraavaksi tahdot kai yhden rieseneistä."

Itteäni ärsyttää eniten tämä Cillit Bang mainos, missä kuvassa mies pesee seinää ilman haskoja ja ylhäällä lukee isolla "Käytä hanskoja"

Mutta kyllä mä mainoksia kattelen mieluummin, kuin maksan TV-lupaa (busted!)

Nyarlathotep
3.6.2007, 21:20:05
Karuin mainos nykyään on kyllä se syylänpoistoainemainos. Teini-ikäinen poika kertoo: "Ennen kävin poistattamassa syylän lääkärillä, nykyään äiti voi tehdä sen ihan itse." Siis wau, äiti voi poistaa syyläni ihan itse. :up:

Kannattaa kuunnella myös tarkasti kaikkia dubattuja pesuainemainoksia. En nyt muista oliko se Cilit Bang vai mikä mutta oli aivan törkeän huonosti dubattu. Englanninkielinen puhe kuului taustalta lähes yhtä selvästi kuin dubbaus.

Sgt.Gustaffsson
5.6.2007, 18:30:18
Se fonectan mainos on minustakin todella ärsyttävä, siis se missä ne kaksi tyttöä siellä vaatekaupassa höpisevät ärsyttävällä äänellään Zögestä. Hyrr! Saan siitä kylmiä väreitä.

Toinen ärsyttävä mainos on se mikä lie Vitalinea-jugurtti, mihin on yritetty laittaa vitsikin. "Kyllä tääkin kohta kielletään." "Miten niin?" "No kun eihän mitään hyvää saa koskaan syödä." Samoin se aiempi versio samasta jugurtista. Huonot näyttelijät, huonot vitsit.

Ihan vähän offtopic, joulukuussa näkyi nelosella mainos missä kerrottiin Taru Sormusten Herrasta-trilogian näyttämisestä. Legolas sanoo siellä lumivuorella "The wind carries evil noises" vai mitä se oli, se "Tuuli kantaa pahoja ääniä" ja kuuluu joku joululaulun musiikki. Jostain syystä tämä nauratti minua.

epeh
7.6.2007, 12:52:38
- Tähän on nyt lisätty myös magnesiumia ja D-vitamiinia.
- Kuin ne on vielä mahtunu sinne?
-Kun tästä ottettiin kaikki ylimääräinen rasva ja sokeri pois
Danone.. blablablaa ja lisää paskaa =/

Ostin kerran yhden Danonen sokerittoman/rasvattoman yoghurtin ja samalla sille kilpailijaksi Valion normaalin samaa makua edustavan.. Veikatkaapas kumpi meni roskikseen ja kumman söin loppuun asti? :D

Berrycake
14.6.2007, 23:53:11
Tässä nyt ei varsinaisesti kyse ole mainoksesta, vaan mainoksessa esiintyvästä naisdubbaajan/juontajan äänestä. Tätä iljettävää äninää kuulee nykysin useammassakin mainoksessa, sekä taisi olla lievempänä versiona tänään juontamassa Kenoakin... mutta joo.

Airwick fresh (tai joku) mainoksessa ainakin on tämä hirveän kuuloinen akka dubbaamassa sellaista cg-äitiapinaa. Tuo sama ämmä oli tosiaan jossain muissakin mainoksissa puhumassa kurkkuininällään... ja vielä kamalamman kuuloisena kuin tässä Airwick- mainoksessa.

SANANI EIVÄT RIITÄ KUVAAMAAN KUINKA VIHAAN SEN NAISEN "ylihempeää" ääntä... tai mikä nyt onkaan. Särkee korviani. Hyi saatana... Tai no anteeks... ei sovi liittää Saatanaakaan tuon naisen ääneen, edes hän ei sellaista vääryyttä osakseen ansaitse. Oikeasti, jokainen tuote jota tuon eukon "viaton, hempeä" sekä äitelä ääni mainostaa, minä en osta. D:

//Tuo ääni tosiaan, tai sen sävy enemmänkin on jotain niin uskomatonta, että sitä on hankalaa pukea sanoiksikaan että mille se kuulostaa. Toivon hartaasti, että kyseessä on vain jokin juontomaneeri, jottei kenenkään ihmisen tarvitse arkena tuollaista puhetta hänen lähipiirissään kuunnella. Kertakaikkisen hirveää!

shaiana
24.6.2007, 0:43:08
Kuka kannattaa ajatusta, että rääkyvät vitun kakarat pois TV:stä? Oli ne suloisia tai ei, niiden ääni on karmea kaikessa kimeydessään!

En enää ikinä asioi Postin/Itellan kanssa, saatana.

Paitsi että on pakko. Vittu kiitos, mitäs järkeä tässäkin nyt taas oli? Joka tapauksessa ihmiset hakee sieltä niitä saakelin palveluja, miksi siis perkele mainostaa tuolla tavalla? Eikö nimenvaihdosta olisi voinut tiedottaa muullakin tavalla kuin pistää kirkasääninen kakara kiljumaan ärsyttävälle kiiltokuvaäidille, että isot miehet sanoi näin! EIKÖ SAMAN ASIAN OLISI AJANUT VAIKKA VAIN TEKSTI "Posti -konserni --> Itella -konserni (lue lisää www.itella.fi tai kysy lähimmästä postista lisätietoja)" TV-RUUDUSSA MUUTAMAN HETKEN AJAN, HÄH?

Vihaan lasten kirkkaita ääniä, kun ne särkee korvat. VARSINKIN TV:SSÄ.

Onneksi leffa oli sentään hyvä eikä mainoskatkot pilanneet sitä niin kauheasti.

epeh
24.6.2007, 10:54:23
Nykyisin eniten ärsyttävät dominomainokset esimerkiksi. "Kuka laittoi Dominot pakastimeen" ja "tuli vaan sellanen olo" sekä kaiken kruunaava "se on Domino vaan jos siinä lukee DOMINO." Näistähän saa aivoverenvuotoja ja sepelvaltimosairauksia ku niin hirveitä ovat.

Unski
24.6.2007, 11:50:34
Kuka kannattaa ajatusta, että rääkyvät vitun kakarat pois TV:stä? Oli ne suloisia tai ei, niiden ääni on karmea kaikessa kimeydessään!

Kyllä kiitos ja mielellään myös mahdollisimman kauas arkielämästäkin. Ehkä voitaisiin perustaa kolonia Kuuhun, jossa kaikki kasvatetaan 18-vuotiaiksi ja kuljetetaan sitten takaisin Maapallolle? In any case, your words intrigue me and I would like to subscribe to your newsletter.

Ja taas sai TV-Shop minut huonolle tuulelle, kun mokoma paska pyöräytti mainoksen keskelle JIMin dokkaria Talebaneista. Vähän kuin että ensin TV sanoo että meillä on hätätilanne ja hommat on tosiaan aika huonosti. Sitten tulee katko ja TV sanookin että ei hätää! Osta TV-Shopilta tämä n. 700 markkaa maksava hökötys vailla paristoja ja kaikki ongelmasi ratkeavat. Sitten palaamme takaisin dokkariin ja taas se ääni TV:ssä kiljuu että kohta tulee ydinpommeja niskaan, eikä mikään vitun TV-Shop sinua perkele pelasta! Ristiriitaista.

fireboy
29.6.2007, 18:00:09
Kannattaa kuunnella myös tarkasti kaikkia dubattuja pesuainemainoksia. En nyt muista oliko se Cilit Bang vai mikä mutta oli aivan törkeän huonosti dubattu. Englanninkielinen puhe kuului taustalta lähes yhtä selvästi kuin dubbaus.

Cilit Bang: Sotta, Pytty ja Viemärit, eiköstä niin? Se oli AIVAN surkea

Mikä minun mielestä oli surkeaa, oli se Colgetten uusi hammastahna-mainos, jossa kuvataan "kuinka hammastahna saa sinut lumilautaileen jossain lumivyörssä". Mit vit?? Nyt on kesä!! Miksi talvea pitää kuvailla keskellä kesää??

Ja sitten se eräs auringonsuojavoide mainos: siinä näytetään kumiankan sulavan jossain rannalla, kun muut leikkivät rannalla onnellisesti. Vain pieni kauhumusiikki oli laitettu koko mainokseen. Siis, oliko sen suoja-aineen tarkoitus suojata kumiankkoja sulamiselta vai...?

Ja Shaianalle: yhdyn tuohon. Se oli sama asia kuin se Saarioisten mainos jossa pikkulapsi yht'äkkiä huutaa hymy perseellä että: "Meiän äiti tekee teiän äitien ruuat!" Ois tehnyt mieli huutaa että "Sou faking what??! Meiän äiti ei tee ruokaa ostettavaksi lainkaan niinkuin teidän äitinne!!"

Poistakaa pikkulapset TV-mainoksista, yhdyn mukaan!

paavolammas
30.6.2007, 22:36:08

Minäminäminä.

En voi yksinkertaisesti sietää esimerkiksi sitä talouspaperi? WC-paperi? Joku vessamainos kuitenkin :huh:, siinä jossa kuvataan ah niin somaa pikku poikaa kusella ja isä huutaa: "Poikani! (en muista nimeä)" "Mitä sä teet?" Ja Poika vastaa ihanan iloisesti: "Pissaan."
Jos se on oikeasti jonkun mielestä hellyyttävää niin kertokaa.
Olisipas muuten hassua jos Pojan paikalla olisi joku kaljamahainen örveltäjä.
Mutta se mainos ei ole lainkaan hauska, vaikka ehkä pitäisi, eikä se mielestäni hauskaksi muutu. Se on kamala.

Eräänä päivänä muuten näin Vaasan Muhku-sämpylämainoksen ja olin iloinen kun ruudussa ei näkynyt niitä painajaismaisia äidinkulta-kaksostyttöjä ruutumekoissaan heilumassa. Olin jo pitkään inhonnut sitä mainosta, sillä minusta niissä on oikeasti jotain karmivaa niissä kaksosissa. Varsinkin siinä loppuosassa kun ne tappelee yhdestä sämpylästä.
Ja äiti on niin Muumimammamainen: "Tytöt, jaetaan se."
Tosiaan sitten eilen oli se kohtalokas päivä jolloin se tuli uudestaan ja säikyin sämpyläkaksosia. Haluaisin sen mainoksen pois.

_Rosette_
30.6.2007, 23:52:42
Auts, näitä kyllä piisaa, sillä vihaan mainoksia, mutta sanotaan nyt yksi.
Vihaan kaikkia meikki mainoksia tai muita hiustuote tai iho, sillä ne on niin hyvin tietokoneella (tai muulla) muuneltuja mainoksia, että YÄK! Miten jotkut ihmiset voivat mennä niihin halpaan? Ehkä jotkut toimivatkit, mutta esim. jos yrittää päästä rypyistä eroon, niin eihän se rasva mitään muuta auta, kuin vain täyttää ne ryppy kuopat, ja sitten kun rasva kuivuu niin näkyvät jälleen rypytkin:confused:

Snage
1.7.2007, 16:09:13
Tässä näin vähän aikaa sitten mainoksen, jossa mainostettiin tiivistemehua. Siinä on perhe, jonka äiti huutaa "Children!" ja lapset "Yes Mummy!" Oikein Raivostuttavaa Teennäistä Paskaa. Riesens mainos, siinäkin on jotenkin niin ärsyttävä tunnelma. "No siitä on nyt jo aikaa", voi herranjestas. Jotenkin se on niin imelä.

Kunai
4.7.2007, 21:51:06
Argh :K kaikki mainos tv:n mainokset

"Osta nyt! vain 199 e (postikulut 17e)!"

Ja..sitten..kaikki pesuaine mainokset.. arrgh!

"Tiedätkö mitä yhteistä on sillä ja sillä merkillä? ne kaikki suosittelevat vain ja ainoastaan tätä pesuainetta"
No tuskin..

Särkänniemen mainokset.. pelkkää helvettiä :K Kuolema tulee jo vähemmästäkin.. ja sitten kun niitä tulee vielä j-o-k-a m-a-i-n-o-s-k-a-t-k-o-l-l-a! :tuska:

Sase
5.7.2007, 12:25:51
S-etukortin mainos (joku teini tai joku puhuu):
"Aattelin, ettei tästä oo mulle mitään hyötyä, kun tämä on sellainen aikuisten juttu. Sitten kun otin sen rinnastuskortin (mikälie), niin aattelin että kaipa tästä hyötyy. Saa näitä vaatteita ja muita."
Sillä on koko ajan sellainen :):)-ilme, alkaa ärsyttää. Tekisivät edes mainokset kunnolla, ei mitään tuollaisia takahikiällä tehtyjä. Lisäksi se Itellan mainos on sen laatuista paskaa, että aina eksyy käsi hiljennys-napille. Lisäksi nämä Cillit Bangit ja Vanishit, joissa "Petteri Yläjoen" suu liikkuu kaksi sekuntia ääntä ennen tai jälkeen. Ne eivät ole niin ärsyttävia, huvittavia enemmän :].
//
niin, vaikka ei TV-mainos olekkaa, niin ABC-liikennemyymälöiden (niinkuin itse itseään kutsuvat) mainokset ovat niin järkyttävän ärsyttäviä >:

Frelial
6.7.2007, 15:50:49
Luota Pinkkiin! Unohda tahrat!
Saakelin vänish yms. pesuainemainokset... Varsinkin ne tyylillä dupatut...

Grandiosa! Muista aina pitsa perjantai! Grandiosa! Multa täydet pisteet sai! Grandiosa! Jee jee jee!

Onko mitään hirveämpää kuin se että päässä alkaa soida joku mainostunnari? Töissä huomaa monesti mielessään hoilottelevan nuita kaikkia ärsyttäviä ja rasittavia eikä ne lähe pois. Tekisi mieli hirttäytyä siihen moppiin tai tehdä sellainen moppiseiväs hyppy parvekeelta alas.

Muutenkin kaikki tylsät mainokset ärsyttää.

Ben
6.7.2007, 16:13:02
Pakko avautua radiomainoksesta. Kai sen nyt voi tännekin ohimennen mainita?

Eli Radio Rockilta tulee Eckerö Linen mainos. Voi perkele kun ei tee mieli edes kuunnella koko kanavaa tuon yhden mainoksen takia! Kelatkaapa näitä hienoja lyriikoita, samaa grandiosatasoa:

Merellä on aikaa
Eckerö on taikaa
se antaa mielen rentoutua vaan!

Kun oot sä iha naatti
muista hauska paatti
mukavammin täällä matkustaa saa!

Voi vittu oikeasti. :prkl:

paavolammas
6.7.2007, 18:29:25
Minun täytyy vielä kolmannen kerran tulla tänne valittamaan mainoksista. Anteeksi.

Onko mitään hirveämpää kuin se että päässä alkaa soida joku mainostunnari?

Aivan. Eräs mainoskappale joka jää aina soimaan päähäni, on Tykkimäen mainos:

"Tyyyykkimäkee--en!
Mennään Tyyykkimäkee-eeeen!
Tyyykkimäeellä kiva päivä vietetään!"

Joskus tuli myös sitä kauheaa mainosta sekä telkkarista että radiosta, sitä jossa mies laulaa: "Lip lap, lip lap, maanmainio laituri"
Sitäkin olen joskus hoilannut päässäni itsekseni.

Myöksin Särkänniemeen särkänniemeen-rallatus on inhottava. JA kaikki muut tivolimainokset joissa on joku muka-hauska biisi. Enkä tajua miten kukaan (ainakaan siitä päätellen että tunnaria ei ole vieläkään vaihdettu) ei ole kyllästynyt Mikko Alatalon Puuhamaa-lauluun. Ainakaan minun pikkusisarukseni eivät pidä siitä ollenkaan. Se on aikansa elänyt.

Hawie
7.7.2007, 16:02:30
Joku paperijuttu mainos, missä pikkupoika pissii yksin vessassa.
"*pikkupojan nimi, en muista"
"Joo!"
Poika ei käänny kuin puoliksi ja kusee lattialle.
"Mitä sinä teet?"
"Pissaan!"
Sitten tulee se iloosen naisen ääni. "Kylpyhuoneessa aina tapahtuu!"
AARGH!! Ah, näitä kaikkien rakastamia dubattuja mainoksia.

Kaikki mainokset ärsyttää, ainoa mikä voittaa on Domino-jäätelö mainos. Ylivoimaisesti. Paras.

// Niin joo, ja sitten on tuo Hirudoid Forte. Kun tämä "pelastava aines pelastaa ja vapauttaa" kuuluu semmonen ärsyttävä tititididididiiiiiiiiiii ja muutenkin taustalla semmoinen tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

kuvotus
8.7.2007, 17:48:46
En ole telkkaria katsellut vähään aikaan, enkä tiedä pyöriikö ko mainos enää siellä (toivon hartaasti, ettei), mutta minua tämä otti kaikkein eniten päähän:
"Hei, äiti. Miten päivä meni?"
"Söin vähän huonosti, ja nyt vatsaan sattuu."
"Niin käy joskus."
Siis ei!! Kuka hullu on keksinyt tämän dialogin!?!?!?
Ja kuka oli katsomassa näyllelijävalintoja? Kammo kammo kammo.
=/

tial
27.11.2007, 11:52:06
Pakko laittaa viestä tänne kun luin noita. Itselläni ottaa pahimmin päähän se Saarioisten mainos, jossa ne laulaa "Jonka paistoi äiti!". Niin raivostuttava se mainos.. Se on pelottava, ahdistava, kamala... Ja sitten kun ne laulaa niin tekopyhästi/tekoiloisesti stiä, niin se tekee siitä vielä kamalamman :'D

marlin
29.11.2007, 18:35:55
Joo minuakin todellakin ärsyttää se jonkun paperijutun mainos missä on se pikkupoika pissillä ja plä plä plä....
Ja sitten se semmone pesuainemainos Luota Pinkkiin! Tai jotain. Teki joskus mieli nirhata se ärsyttävästi hymyilevä nainen siitä mainoksesta.

No-one
29.11.2007, 20:39:54
Minua ärsyttävät kaikki mainokset, missä tyypit esittelevät tuotteen sellaisella -kaikki-on-hyvin- ilmeellä ja jossa ihmiset teeskentelevät kuinka mahtava ja jumalallinen joku tuote on. Ei saatana!

Cilit Bang, vessapaperimainokset, Vanish, Renniet ym. närästystuotteet, Panadolin uusin mainos (missä kuvataan ihmisiä jotka pitelevät päätään ja voihkivat), Saarioisen mainokset, Atrian mainokset, L'Oreal, Garnier, MaxFactor, Mister Muscel, Domino, Clearsil, BB:n mainos jne...

En jaksa edes kaikkia luetella, mutta lupaan kyllä kertoa jos jotain muistuu mieleeni.

Berrycake
31.1.2008, 20:58:56
Vihaan ihan täysillä tuota yhtä deodoranttimainosta... Oikein kainaloiden ihoa hoitavaa deodoranttia, voi ihQ! :eh: Siinä joku idioottimuija änisee dubatulla äänellään poikakaverilleen: "Kulta, mistä minussa pidät eniten? ^___^ Tästä, tästä vai tästä? IHIHIHIHI". Erityisesti tuo lopun IHIHIHIHI saa joka kerta "frustrated wookie groan"- reaktion aikaiseksi. >___< Niin teennäisen ihQpihQ ihihi, että hyi saatana... mie en vaan kestä. Äsken kun se taas näkyi, niin oli pakko laittaa töllö mutelle hetkeksi kun tiesin mitä sieltä muutoin kuuluisi.

Sitten se yksi mainoksien juontajanainen... D'x En voi sietää sitä sen iljettävää ja teennäisen "ylihempeää" ääntä. Uusin valloitus tälle ämmälle on joku Garnier Clean Sensitive tjtn~ ihonhoitotuotemainos. Mä en tiedä mikä siinä äänessä saa joka kerta hampaat kiristymään ja sellaisen inhottavan vitutuksen tunteen kasvamaan. Tuon ämmän ääni soi kidutuksena Helvetissä ihan salettiin.

No muutenkin tuntuu, että vihaan suunnilleen kaikkia mainoksia enemmän tai vähemmän mitä nyt ruudussa pyörii eniten...

David A. Mage
31.1.2008, 21:41:11
Minusta on jännittävää, kuinka kaikki terveystuotteiden mainokset ovat aina yhtä amatöörimäisiä. Oli kyseessä sitten ruoansulatusta avittava jukurtti, hammastahna/harja/lääkäri (hammasharjat varauksella. Ne tuppaavat toisinaan näyttämään automainoksilta), lääke tai Yliopiston Apteekki, on mainoksessa takuuvarmasti vähintään sikahuono dubbaus, viiden pennin leikkaus tai kankea työntekijä, joka ei tiedä miten päin olisi kameran edessä. Joka tapauksessa se on aina yhtä hauskaa.

Niinkutsuttu totaalinen repeäminen tapahtui kuitenkin uudessa Danone Activia/Actimel/tms. -mainoksessa. Ennen kun sitä mainostettiin kiltisti naisille, vaikutusta kuvaavassa piirroksessa nuolen liikkuessa alaspäin siinä keskikehon paikkeilla piirroksen torso kuului selkeästi naiselle. Tämä tarkoittaa siis sitä, että viivat muodostavat pyöreät muodot ja yläruudussa on peräti rinnoille kaarensa. No, sitten sitä mainostetaan miehille. Piirtäjä ei ilmeisesti ole koskaan nähnyt miehiä japanilaisten rokkibändien ulkopuolella, koska se näytti täsmälleen samalta kuin vanhemman mainoksen naisen ruumis, lievää kulmikkuutta ja tissien poissaoloa lukuunottamatta. Siis oikeasti. Ellei Jonne Aaronia ole kloonattu kovin usein viime aikoina, ei kellään miehellä pitäisi olla sellaisia muotoja. Anoreksia ei ole ollut hip sitten vuoden 2006.

Pinchi
31.1.2008, 22:45:09
PAULAN UUSI VANUKAS, PÄIVÄN MUUTTAA PAREMMAX!!!!Vai mites se nyt menikään. Kyllä te tiedätte tämän.

Toinen harvinaisen rasittava mainos on mtv:llä pyörinyt Gummi Maci (http://www.youtube.com/watch?v=l0Tm3_IMKNA). En ole varma mitä siinä mainostettiin, mutta animaatio oli kakkaa samoiten siinä ollut biisi ja hahmo on helevetin ruma, ei tee enä mieli syödä nallekarkkeja :<. Samaan kastiin kuuluu Crazy Cow ja Crazy Frog.

carnaviero
31.1.2008, 23:09:45
Tähän voisi mainita erään typerän mainoksen, kuin joku särkylääkemainos (aspirin?). No siis, kaksi naista on treeneissä ja niiden loputtua toisen jalka on hieman kipeä. "Ota särkylääkettä, se auttaa mihin tahansa kehon osaan!" "Voi ihme, jalkani voi jo paljon paremmin." >.< Eikös se ole ihan normaalia, että treenien jälkeen jalkaan vähän särkee, mut sillon vois harkita mieluummin venyttelemistä. Mikä pohjanoteeraus. .-.

Razor777
1.2.2008, 0:42:59
Yleensä huonot mainokset vaan naurattaa kaikessa huonoudessaan mutta kun tää on vielä dubattu, mahtaavaa riimittelyä ja vanukasta sisältältävä 30 sekunnin taidepläjäys. Puhun siis Paula-vanukas mainoksesta. Ja ettei tämän merkkiteoksen lyriikat unohdu:

On Paula lehmä cool
se voittaa kaikki muut
Saa vanukkaasta täplikään
ja se vie kielen mennessään
Vanilja suklaa suklaa vanilja
Paulalla on villit rillit!
Paulan super vanukas
päivän tekee paremmaks!

Taidan katsoa ylen kanavia enään...

HulluKurpitsa
1.2.2008, 17:48:16
Kaikki dubatut mainokset. En voi käsittää, että miten suomalaisten äänet kuulostaa niiin tyhmiltä =/ (en hauku nyt teitä foorumilaisia, mutta kuunnelkaa nyt välillä! Ihan tyhmää.).
Sitten ne ärsyttävät döddis mainokset ja joku puolialaston nainen "just for you.." en mä älyä, tosin seksi myy. Itse en vain pidä tuollaisesta.

Sitten vielä se "luota pinkkiin" -nainen. Se on jo niin ärsyttävän näköinen!

Delirium
2.2.2008, 10:14:34
Kamalia mainoksia on vaikka muille jakaa, mutta vähään aikaan karmeinta mahdollisuutta edustaa kyllä Saarioinen ja sen laulumainokset.

Tiedättehän, ne "..jonka keksi Salla!" jutut? Käyttövalmista lihaa kai siinä mainostetaan. Hrr, menee kylmät väreet pitkin selkää ihan vain sen rallatuksen ajattelemisestakin.

Pakko laittaa viestä tänne kun luin noita. Itselläni ottaa pahimmin päähän se Saarioisten mainos, jossa ne laulaa "Jonka paistoi äiti!". Niin raivostuttava se mainos.. Se on pelottava, ahdistava, kamala... Ja sitten kun ne laulaa niin tekopyhästi/tekoiloisesti stiä, niin se tekee siitä vielä kamalamman :'D

Tähän tassuun kohtalotoveri :(

Hawie
2.2.2008, 20:16:33
"Voihkin oihkin, olen nainen rankkojen treenien jälkeen. Istahdan penkille ja sanon muka ah niin vaivautuneena:
"Jalkoja särkee" Saan vastauksen ah, niin iloisen oloiselta naiselta:
"Mä käytän Aspirinia!""

Siis voi helkutti, "mä käytän Aspirinia, kuin se olisi jokapäiväinen leipäni huolimatta siitä särkeekö missään vai eikö." Voi Luoja, ARGH!!!

"Myönnän vetäväni Aspirinia jokaikinen päivä" :):):):)

Tekaisin tarinan, mutta sanomiset on oikein.

Pyro
2.2.2008, 23:37:20
Joku paperijuttu mainos, missä pikkupoika pissii yksin vessassa.
"*pikkupojan nimi, en muista"
"Joo!"
Poika ei käänny kuin puoliksi ja kusee lattialle.
"Mitä sinä teet?"
"Pissaan!"
Sitten tulee se iloosen naisen ääni. "Kylpyhuoneessa aina tapahtuu!"

:'DD En tiedä onko tuo varsinaisesti kamala, mutta reaktion se on ainakin meikäläisessä aiheuttanut kun mainos on vaikuttanut ukkoni nuorimman veljen, Jeremian käytökseen vessahommissa.
Poika luulee nykyään että pöntön viereen saa ja kuuluu pissata, ja nyt homma on liikkunut muihin outoihin vessatapoihin, kuten "katso pyro täti! mä kakkasin kädelleni! ^_____________^"

... sitten poika juoksee ympäri kämppää ruskeine käsineen kauhean ylpeänä aikaansaannoksestaan.
-___-;; ...nelivuotiaat pojat.

Critis
4.2.2008, 13:27:38
Grandiosa Pizzaperjantai mainos. Tekopirteä, ärsyttävä laulu, ärsyttävä tanssi = vittu mitä paskaa! Tämä mainos saa melkein veren vuotamaan silmistä ja korvista paskuudellaan.

Hukka
4.2.2008, 19:33:38
Itse repeilin surkealle lääkemainokselle, jossa mainostettiin jotakin emätinpuikkoa etc. Yksitoikkoisella äänellä puhuva naikkonen selittää hienoissa trikoissa siitä, miten ihmisillä saattaa vähän alapää lemahtaa ja silloin kannattaa käyttää sitä kyseistä tuotetta.

Ja taustalla on tatti. Huoh.

Fumi
4.2.2008, 21:39:12
Siinä vaiheessa kun alkaa töllöstä kuulua "PERÄAUKON KUTINA", ni meitsi vaihtaa kanavaa. En tiedä miten se jatkuu, enkä kyllä haluakaan. Huvittavinta on se, että tuo mainos on tullut ihan randomeina aikoina, joskus tuli iltapäivällä lastenohjelmien aikaan. :love:

mielikki
10.2.2008, 14:29:05
Itse repeilin surkealle lääkemainokselle, jossa mainostettiin jotakin emätinpuikkoa etc. Yksitoikkoisella äänellä puhuva naikkonen selittää hienoissa trikoissa siitä, miten ihmisillä saattaa vähän alapää lemahtaa ja silloin kannattaa käyttää sitä kyseistä tuotetta.

Ja taustalla on tatti. Huoh.

Toi on kyllä überärsyttävä.
Näin tossa yks päivä taas sellasen ylipitkän mainoksen jossa vasta ihan lopussa kerrotaan mistä on kyse(jo se itsessään on ärsyttävä mainos). Siinä kuvattiin jotain elämän kulkua tai jotain, naimisiin menoa, lasten syntymää, jotain vanhuksia kiikkutuolissa tai jotain sellaista.
ja sitten se oli joku v**** vakuutusyhtiön mainos.

Berrycake
10.2.2008, 15:36:26
Minusta tuo "peräaukon kutina"- mainos on positiivinen poikkeus paskojen terveystuotteiden yms. mainoksien joukossa. Itseasiassa jopa varsin hupaisa. Eritoten siinä melko alussa minigolfradalla seisoskeleva vanha partajantteri jolla on yllään t-paita, jossa seisoo pölkyllä "PERÄAUKON KUTINA!" oikein huutomerkin kera. Näitä nolojen vaivojen hoitoon tarkoitettujen tuotteiden mainoksia kyllä vilisee kuin sieniä sateella nykyään...

Sienistä puheenollen, Lamisil Solo (jalkasienilääke) mainos aiheuttaa harmaita hiuksia. "hoidanhoidanhoidanhoidanhoidanhoi"

Oletteko muuten huomanneet, kuinka paljon nykyään mainostetaan kaikenlaisia ummetuslääkkeitä sekä "vatsantoiminta" elintarvikkeita, jugurttia ja muroja ainaskin. Onko tuo sitten jotenkin kasvavassa määrin ongelmana ihmisillä? Ja siis vatsantoimintahan on tosiaan vain salonkikelpoisempi ilmaus sille, kulkeeko paska vai ei. Näissä vatsantoimintatuotteiden mainoksissa pohjat vetää kevyesti Activia. :D Jos ei muuten, niin ainaskin täysin kämmätyllä myyntilauseella: "mä käytän Activiaa. Se ei ole mitään tavallista jugurttia, vaan tosi hyvän makusta..." Hmm... taidampas jättää tavalliset jugurtit ostamatta, sillä ne eivät kai taida olla kovin hyvän makuisia tuon perusteella. :I

Activia mainos jääkiekkoilijoiden kera huvittaa kovin sen maassa istuvan jätkän kestoilmeen (>:0) vuoksi, joka kantaa repliikistä toiseen:

Kaveri: mikäs painaa? (tjtn)
"On pakki ihan sekasi" >:0
"No minkäs teet, ku on kamalasti hommaa ja koko ajan kiire" >:0
Kaveri: söisit sinäkin activiaa, se auttaa
>:0
Ja lopulta ilme-hemmo maistaa Activiaa: >:0

Örh~ ei mulla tainnu olla mitään ihmeempää asiaa, mutta kun tuli sellainen kirjoittamisen fiilis. :> Mainoksista on hauska jauhaa caccaa.

Zoikkeli
11.2.2008, 18:11:38
Colgate FREEEEEEEESHHHHHHHHH .............. The freshnes of fresh has freshened your freshnes to fresh fresheness..... 11kertaa mainoksessa sanotaan sana fresh.. Oikiasti vithuttaa tuo mainos en jaksaisi katsoa sitä enää kertaakaan.

Olen puhunut

Nyu
15.2.2008, 14:07:18
Minä en voi sietää kerta kaikkiaan tänä päivänä 2 mainosta.

Ensinnäkin: Aktivia. Muistan jopa hiivatti soikoon ulkoa useat aktivia mainokset mikä tekee asiasta vielä painajaismaisempaa. "Aktivia. Se on kliinisesti testattu terveysvaikutteinen jogurttijuoma" <---joo painukaa hiiteen. Muutama kuukausi sitten uskaltauduin maistamaan mansikan makuista aktiviaa ja miltein yrjösin. Inho siis vain lisääntyi.
Viime viikonloppuna uskaltauduin maistamaan Vilja Aktiviaa, ja pakko myöntää että se on hyvää. En silti voisi koskaan ostaa aktiviaa kotiini, herra paratkoon, kun se mainos vainoaa televisiossa koko ajan. Ne mainokset on niin typeriä ja typerät syyt syödä koko jogurttia. On hyvä kuulla jos tuote toimii ja on joidenkin mielestä hyvää, mutta eikö silloin voi vain olla tyytyväinen että tuote myy ja lakata painostamasta sillä TV:ssä joka väliin?

Toiseksi: Joku ihmeen hammastahnamainos. En ole oikein varma mitä siinä loppujen lopuksi mainostetaan, kun kuvataan koko ajan ihmeellisistä kuvakulmista hammaslääkäriä joka selittää tieteellistä teoriaa menetetystä kiillosta hampaista. Ärsyttävän näköinen ihminen ja mitä piinaavin äänensävy. Eniten häiritsee siinä mainoksessa seuraavanlainen asia: Onko tällä hammaslääkärillä itsellään sitten niin mädät hampaat, kun tätä kuvataan aina kuvakulmasta joissa hänen suunsa ei vain näy?

Berrycake
21.2.2008, 19:17:26
Ei tämä nyt varsinaisesti kuulu kamalimpiin mainoksiin, mutta laitetaas nyt tähän ketjuun kun on tässä näkösällä.

Ranuan eläinpuiston tv-mainoksessa.... xD Siinä lopussa löntystää karhu ruudussa ja taustalla kuuluu "karhun murahdus" sellaisena nysänä ääniklippinä. Oikeasti se ääni ei voisi enempää kuulostaa pierulta! Oikein sellainen ison miehen turahtava pieru nahkasohvaa vasten. Niin viimeisen päälle epäonnistunut kuulostamaan karhulta, että ei hyvää päivää. Naurattaa joka ikinen kerta. :D

MKUP
21.2.2008, 20:06:06
"Helpompi on kakkia, kun käytät Leiraksen Levolaccia."

Siis ftw oikeasti? O___o Tämä järkyttävä mainos tulee aina välillä televisiossa ja kun siihen ensimmäisen kerran erehdyin törmäämään, jätti se minulle uskomattoman "...mitä helvettiä?"-fiiliksen ja piti äidillekin tästä mainoksesta kertoa kun se jätti oikeasti niin käsittämättömät fiilikset. :D

// Berry wtf, minusta se Tudors-kuningas oli varsin seksikäs. Minä panisin.

Berrycake
21.2.2008, 21:14:36
"Helpompi on kakkia, kun käytät Leiraksen Levolaccia."Jos sulle annettaisiin tehtäväksi keksiä näpsäkkä myyntilause ulostuslääkkeelle, mitä tekisit? xD Kyllä tuo Leiraksen "helppo on kakkia!" - ja onnikasta helpotuksissaan ulos säntäävät vanhukset ovat ihan loisto veto kun miettii, miten hienotunteisesti ja nolosti kierrellen asian voisi sen sijaan ilmaista. :D Itse olen sitä mieltä, että tuollaisia juttuja mainostaessa homma toimii parhaiten, kun sanotaan asia rehellisesti niinkuin se on ja lyödään homma kokonaan ranttaliksi. :)

//Tuo Tudors-pukkikuningas on kyllä ihan tylsä tapaus... tuommoinen vaan teinipojan näköinen pillikinttu.
Muutenkin ärsyttävän oloinen jätkä ilman mitään karismaa. :( En panisi. :I

Fumi
21.2.2008, 23:09:26
Minua tällä hetkellä eniten pännii se joku Saarioisten mainos, missä opettaja näyttää pikkumuksuille nniitä kuvia ja sitten niitten pitää sanoa mikä kirjain on kyseessä. Sry, en oikein muista miten mainos menee kun en onneksi ole nähnyt sitä vähään aikaan. Sitten kuitenkin se opettaja näyttää jotain keittäjän kuvaa ja ne muksut alkaa hokea äätä. Oikeasti repii mun hermoja "ÄÄ ÄÄ ÄÄ ÄÄ ÄÄ ÄÄ ÄÄ ÄÄ Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä ÄÄ ÄÄ ÄÄ Ä ÄÄ Ä!!!!!" . Kaikki mainokset missä on lapsia ärsyttää, ei voi mitään. mukelot pois telkusta!

HulluKurpitsa
22.2.2008, 13:42:34
Juu, tuo saarioisen mainos on kamala.

-Mikä tämä on?
-Palomies.
-Mikä tämä on (*näyttää kokin kuvaa*)?

-ÄÄ
-A!
-ÄÄ

-ÄÄÄ!

MÄ KUOLENT%¤#%TW½!! Ei jaksa kuunella tollasta.

Zoikkeli
22.2.2008, 15:18:53
"Kun sinulla on Samsungin televisio. Mikään ei ole mahdotonta!" (melko hiton paljon luvattu telkkarilta ^^ ) Tuo äijäkin joka mainoksessa telkkaria katsoo tuo kylmiä väreitä.

Telac
5.3.2008, 20:02:16
Simpsoneita ennen tulevat mainokset jossa pilvet siirtyvät pois ja esiin tulee jotain helvetin jäätelöä tai mopo ovat äärettömän hirveitä. Niitä katsellassa rupee ärsyttämään enemmän kuin laki sallii, ymmärrän mainokset mainoskatkoilla mutta onko niitä pakko tunkea ohjelmaa ennen tuolla tavalla.

Totema
9.3.2008, 15:44:22
Wanha The legend of Zelda -pelin mainos, jossa on ehkä hirvein rap -sanoitus ikinä:

It the Legend of Zelda
and it's really rad,
those creatures from Ganon
are pretty bad!

nnngh....

Ceassa
14.3.2008, 15:25:32
Se joku Arlan "juustoa Kuusamosta" mainos, voi kiesus! Jossa naikkonen makoilee semmosen Ridge Forresterin näköisen pitkätukkakomistuksen sylissä ja naukkailee tämän tarjoilemia herkullisia juustopaloja. Mainoksen lopussa miekkonen aukaisee suunsa ja rääkäisee mainoslausahduksen ilmoille niin sopimattomalla äänellä ja oikein murretta väänneskellen että sain ihan mielettömän hepulin kun mainoksen ensikertaa näin. Siis-- mitä! :D Aivan kamala.

Toinen mitä vihaan sydämeni pohjasta on se MTV3 Ava-kanavan kahdeksan helkkarin vuotta kestävä ruotsiksi puhuttu Peppi Pitkätossu -mainos. Siis tulee sellainen hirveä "äääääÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄLLÄLÄ!!" *kädet korville* reaktio aina kun tuo posahtaa näkymään televiisiosta. Näen muutenkin punaista aina jos kuulen vähänkään ruotsia ja tuossa mainoksessa kaikki vaan ottaa niin hermon päälle että!!

Berrycake
14.3.2008, 17:55:09
Se joku Arlan "juustoa Kuusamosta" mainos, voi kiesus!Haha. :D Syntyperäisenä kuusamolaisena voin lisäksi todeta, että se miekkosen "murre" kuulostaa justiin siltä että se on eteläläisen vääntämää. Ihan hyvin imitoitu toki, mutta kuitenkin siitä puuttuu se tietty autenttisuus (semmonen tietty letkeys ja soljuvuus). Ja itseasiassa kun männä viikolla tuolla kotopuolessa oleskelin lomailemassa, käytiin varmaan joka jannun kanssa keskustelua siitä onko mainoksessa käytetty "siipale" kuusamolainen sana. Eikä kukaan tunnistanut! :D Enemmänkin siellä on ihan vaan normit sanat kuten "siivu" tai "viipale". Kaikki vaan katsoivat hiljaa kun siipaleesta kysyi.

Olivat alunperin etsineet Kuusamosta miestä siihen mainokseen, mutta eivät olleet löytäneet sopivaa. Sitten olivat pestanneet jonkun etelän hetelmän siihen muikistelemaan munat housussa pullistellen. Ainakin näin kuulopuhe kylillä kertoi. Se on pieni paikka ja ihmisillä vähän puheenaiheita sikäli, kun siellä tapahtuu niin vähän. :D

Totema
18.3.2008, 18:12:38
Yksi, mikä aiheuttaa suorastaan paiseita, on 90 -luvulta tuttu Tupla -mainos. Todetkaa itse:
http://youtube.com/watch?v=uEJpJT6LDgs

Coca-cola zeron "Breakup as it should be" -pätkä. Kuka oikeasti unelmoi tyttöystävänsä jätettyään vetävänsä moottoripyörällä perässään nais-pyramidia räjähtävästä kuppilasta.

Zoikkeli
18.4.2008, 14:44:39
Oho Astralberry mukamas täältä kuusamosta :D Joo mutta tosiaan tuo arlan mainos saa päässäni naksumaan :D Ensinnäkin et löydä tuon näköistä "adonista" kuusamosta. Toiseksi Murre ei ole LÄHIMAILLAKAAN kuusamon "murteesta" jos meillä mukamas sellainen on :D niin ja todellakin kuten berry jo mainitsi en ole ikinä kuullut sanaa "siipale" kuusamolaisen sanomana...

Itselläni on kyllä parempi ehdotus mainokseen... Aito kuusamolainen poromies istuu poroerotuksessa ja syö juustoa. Hetken maiskuteltuaan hän toteaa "hyvvää juustoa.Nyt ainaskin paska huiloaa" ja vetää siihen semmoisen loppuun vielä kunnon virneen naamalleen !

Willowtree
18.4.2008, 16:15:13
Voi Maisteri, sehän on ILMAINEN!!
Voi Maisteri on ihan kamaaaala~<3!!

...askel askel hyppy!

Kamala! Hirveä! Kanava kääntyy kun tuo tulee telkasta tästä eteenpäin. Karseinta on, että olen itse alkanut käyttämään ' voi maisteri, sehän on ILMAINEN!' sanontaa kun jokin maksaa aivan pirusti ja joku kysyy hintaa.

Hyi. Pitää kitkeä pois.

//EDIT

OLOLOLOLOLOLO WILLOWTREE UNOHTI KIRJAUTUA ULOS LOLOLOLOLO XD
Willow teki Jeshit / Physet
OLOLO.

co. Pyro

Daze
18.4.2008, 19:07:16
On olemassa ainoastaan yksi mainos joka on saanut minut samaan aikaan repeämään nauruun sekä järkyttämään syvästi... Eniron mainos jossa perheen isä muistaakseni ajaa partaansa ja sitten pullukka poika tulee vessaan ja sanoo NAISEN äänellä "eniro 0100100, miten voin auttaa?" Siis wattefak!? Tainnut olla budjetti vähissä tuota mainosta suunnitellessa :).

Roxsheena
8.5.2008, 19:48:37
DANONE VITALINEA-AKAT ò___Ó! Hyi STNA. Ehkä ärsyttävin ja läpitunkevin jugurttimainos ikinä. Kaksi naista istuu sohvalle pikku Danone-purkkiensa ja muiden terveysruokiensa kanssa 'herkuttelemaan sallitusti' tai jotain ja katselevat ilmeisesti urheileviä miehiä telkusta. Ja uuuuh, niillä miehillä on tietysti IHQUT kropat joiz on nolla prosenttia rasvaa! Höhöö, siis todellinen "NOLLAPLUZ!!" Röhöhöö~~ Yääk. Ja muka siinä maiskuttelevat sitä 'herkullista' jugurttiaan jossa ei ole varmaankaan oikeasti paljon mitään oikeasti kehoa ravitsevaa.

Todellinen NOLLA mainokseksi siis myös. Hyi. Vihaan sitä ja niiden naisten mäkättäviä ääniä. Ja sitä että mainosta esitetään joskus jopa samaan aikaan toisella kanavalla kun sitä yrittää vaihtaa. Niin ja kaunaani sitä jugurttia kohtaan kasvattaa myös se, että joskus vuosia takaperin - ennen tuota mainosta ehksyin maistamaan sitä ja se valkoinen teollisuusmössö oli pahaa ;(. Niin, ja: ACTIVIA mainoksien teennäiset näyttelijät ovat aivan kamalia, sellaisia kylmiä ja tärkeileviä. Activiakin maistui aika kökölle silloin kun jouluna sitä joskus maistoin xP. Sarjassamme huonot jugurttimainokset...

Oh, 500 posti o.o. Hitaasti ja suhteellisen vähän min ehkä postailen näiden neljän-viiden vuoden sisällä, mutta tulihan tuokin nähtyä tuo luku.

The Sorrow
8.6.2008, 0:40:07
Coca-Colan uudet mainokset ovat olleet suoraan hanurista. Räjähtävästä lähikaupasta karataan helikopterilla, sama tehdään moottoripyörällä kahvilalle ja naista esineellistetään joka välissä.

Toisessa ärsyttävässä mainoksessa oranssi ja ällöttävän ylipirteä "sisäinen pirteys" ohjaa halvan jaffan näköistä litkua juonutta naista. Vähän jäi epäselväksi, mitä mainostettiin.

Näiden lisäksi minua ärsyttävät suunnattomasti kaikki huonosti dubatut ja naurettavan ylinäytellyt mainokset. Tai ne, joissa Penélope Cruz mainostaa aina eri hiuskiillettä ärsyttävällä korostuksella.

Ja se, jossa mukasavolainen perhe hölöttää sekavia eri tilanteissa: "Kohta minulla halkeaa piä siun kanssas!"
Olisivat ottaneet mainokseen edes oikeita savolaisia.

mkl
8.6.2008, 2:12:16
Coca-Colan uudet mainokset ovat olleet suoraan hanurista. Räjähtävästä lähikaupasta karataan helikopterilla, sama tehdään moottoripyörällä kahvilalle ja naista esineellistetään joka välissä.

Toisessa ärsyttävässä mainoksessa oranssi ja ällöttävän ylipirteä "sisäinen pirteys" ohjaa halvan jaffan näköistä litkua juonutta naista. Vähän jäi epäselväksi, mitä mainostettiin.

Näiden lisäksi minua ärsyttävät suunnattomasti kaikki huonosti dubatut ja naurettavan ylinäytellyt mainokset. Tai ne, joissa Penélope Cruz mainostaa aina eri hiuskiillettä ärsyttävällä korostuksella.

Ja se, jossa mukasavolainen perhe hölöttää sekavia eri tilanteissa: "Kohta minulla halkeaa piä siun kanssas!"
Olisivat ottaneet mainokseen edes oikeita savolaisia.

Aivan samaa mielta Colan mainoksista! Itse olen miettinyt jo pitkaan, etta miten tuollainen esineellistaminen on paassyt mainokseen? Aiemminhan yksi mainoksista kiellettiin, koska siina halvennettiin ja esineellistettiin naispuolisia henkiloita, mutta tama nayttaa aika lailla samalta.

Pitaa kylla myontaa, etta tama "Zero" laihdutustyyli toimii hyvin; mainoksen nakemisen jalkeen ei ole kertaakaan tehnyt mieli colaa. :P

Coca-cola zeron "Breakup as it should be" -pätkä. Kuka oikeasti unelmoi tyttöystävänsä jätettyään vetävänsä moottoripyörällä perässään nais-pyramidia räjähtävästä kuppilasta.

;D qft.

Zeld
8.6.2008, 8:07:25
Joo, itsekin ajattelin katsoessani sitä Zero mainosta että tässä hetkonen, ei tämä voi olla vain tällainen, tässä on pakko olla taustalla joku yhteiskunnallinen maailmankirjat kääntävä sanoma piilotettuna...... Jossain...... Mutta en kyllä löytänyt, vaikka etsimällä etsin.

Ensiksi ajattelin kun mainosta katsoessani, että kun siinä ekassa missä jätkä kohtaa kaupassa exänsä ns. oltiin miehen puolella, niin tässä oltaisiin naisen. Ajattelin että naiselle olisi tullut joku miljoona haaremiboitsua persettä keikuttamaan pään viereen ja mies olisi masentuneena lähtenyt kalppimaan. Silloin siinä olisi ollut jotain yhtenäisyyttä noiden mainosten välillä eivätkä mainokset olisi olleet pelkkiä "dis bitch is old, new bitch is better!"-tyylillä heitettyjä. Seksistisiä ne silti ovat, mikä ei itsetäni välttämättä ole huono asia (seksihän on kivaa), mutta jos mainoksessa ei ole mitään ideaakan, niin hohhoijaaa.

mkl
12.6.2008, 23:00:09
Joo, itsekin ajattelin katsoessani sitä Zero mainosta että tässä hetkonen, ei tämä voi olla vain tällainen, tässä on pakko olla taustalla joku yhteiskunnallinen maailmankirjat kääntävä sanoma piilotettuna...... Jossain...... Mutta en kyllä löytänyt, vaikka etsimällä etsin.

Ensiksi ajattelin kun mainosta katsoessani, että kun siinä ekassa missä jätkä kohtaa kaupassa exänsä ns. oltiin miehen puolella, niin tässä oltaisiin naisen. Ajattelin että naiselle olisi tullut joku miljoona haaremiboitsua persettä keikuttamaan pään viereen ja mies olisi masentuneena lähtenyt kalppimaan. Silloin siinä olisi ollut jotain yhtenäisyyttä noiden mainosten välillä eivätkä mainokset olisi olleet pelkkiä "dis bitch is old, new bitch is better!"-tyylillä heitettyjä. Seksistisiä ne silti ovat, mikä ei itsetäni välttämättä ole huono asia (seksihän on kivaa), mutta jos mainoksessa ei ole mitään ideaakan, niin hohhoijaaa.

Tollaset mainokset vaan antaa kauhian vaaristyneen ja huonon kuvan maailmasta.. Jippii, tytot ovat objekteja ja sit ku sellaseen kyllastyy ni testataan vahan uutta!

Vois ihmiset ottaa uuden asenteen ja ajatella toisiaan mielina, eika kehoina..

Ja eihan kaikkia kivoja juttuja tartte mainokseen tunkea, vaikka tytot onkin kivoja niin ei niita silti tarvi minihameisiin pukea ja moottoripyoran peraan kiinnittaa. Mainos ois voinu menna lapi, jos taa tan yhen ex-tyttoystava ois sanonu jotain ilkeeta takas, mut nyt se on vaan sellanen "hei, olen pissis, soita jos on tylsaa niin saat vahan persetta", niin ei heru pointseja.

Hukka
13.6.2008, 8:08:07

Muistaakseni juuri tämä Coca Cola -mainos saksittiin uuteen uskoon, kun joku mainoksien ja elokuvien eettisyydestä vastaava järjestö oli sitä mieltä, että mainos on aivan turhan seksistinen. En koskaan ehtinyt näkemään tuota mainoksen kokonaista versiota, mutta kyllä tuo leikattu versiokin on negatiivisessa mielessä naurettava. Onhan mainoksessa toki ideaa, mutta emminä siitä tykkää siltikään.

Myös tuo uusi Frezza Mocca -mainos (vai miten lie kirjoitetaankaan) on raivostuttava. Senkin idea on lystikäs, mutta se mainoskipale on aivan ärsyttävä.

Sase
13.6.2008, 9:05:56
http://youtube.com/watch?v=_BxDcn3Jw0c
http://youtube.com/watch?v=WB5aG4NyoYk
Tuossa ne vittumaisimmat coca-cola mainokset.

Nämä yhden omenan Friss (?) juomamainokset ovat NIIN ärsyttäviä. Eukko kävelee ulos rannalta pullon kanssa ja kaikki kansa leijuu... Lisäksi lopussa lähtee ajamaan alamittaisessa hameessa pois ah-niin upeassa autossaan...

Lisäksi Fantan nykyiset mainokset ovat todella mauttomia, mutta ei kyllä ihme koska se taitaa olla myös Coca-Cola Companyn omaisuutta. Vissiin tosi juttu että kun vedät fantaa muutut rokkistaraksi.
Pullon pohjalle vielä nämä Grandiosa mainokset. Voin itse todeta että kun on maistanut tuota pitsaa niin laulu loppuu ja alkaa suusta tulla jotain muuta -__-' Eniron mainokset nostavat myös kyseisen asian kurkusta ylös.

Kuka oikeasti unelmoi tyttöystävänsä jätettyään vetävänsä moottoripyörällä perässään nais-pyramidia räjähtävästä kuppilasta.=)

LegendKiller
15.6.2008, 1:46:21
Vittumaisimmat mainokset ikinä on ollu nää Saunalahti vs Vittu mikälie TeleFinlandian Supermiäsukkelit ja majakat sentää :tuska::tuska:

Joka helvetin viikko hinnat aleni 3 sentillä ja niiden piti välttämättä kisata siitä asiasta. Hinnat laksi puolilta toisin, ja vittumaisinta oli se, että sitä jatku ja jatku ja jatku ja jatku ja jatku! Onneks nekin mainokset katosi... perkele.

Toiset ärsyttävät mainokset on kauhuleffojen välissä, missä just oikeesti on lentämässä laatta sen hirveydelle kun suolia näkyy ja aivot lentää pitkin seiniä, sit tulee mainoskatko ja Kotipizzan ihanat täyteläiset venyvät juustoiset sun muut pizzat tulee siihen niin. Hyi saatana. :bored:

Substance
18.6.2008, 10:47:38
Eniten mua ärsyttää se, kun mainos näytetään, ja sitten parin muun mainoksen jälkeen tulee vielä lyhyempi mainos samasta tuotteesta. Jotkin mainokset ovat olleet hyviä. Vaimo kokkaa tiskirätin miehelleen ruoaksi ja mies näyttää vieläpä nauttivan siitä. ;D

Joo. Teleoperaattori mainokset on niitä hirveimpiä. Etenkin Elisan, joka näyttää kyllä panostavan niihin, mutta... Sen vaalea tukkaisen miehen maha siinä mainoksessa vain paisuu ja paisuu ja paisuu.

Onneksi en enää katso telkkaria. Mitä katsomisen arvoista sieltä tulee nykyään? Urheilua joillekin katsojille.

Berrycake
22.6.2008, 21:35:37
Ei tämä mainos nyt mitenkään kamala ole, oikeastaan ihan sievä muttah~
VIOLA mainosten punatukkainen nainen näyttää tosi ketkulta, etenkin siinä kohdassa kun hän on asetellut koivun lehdet pitopöydän koristeeksi ja lopuksi hymyilee. On niin keron näköinen muori että! Ilme on niin "kjäh kjäh" kun hän on saanut kaiken valmiiksi ja pidot voivat alkaa. Kolme tuntia myöhemmin kaikki Violan kestivieraat ovat kuolleet myrkyllisiin juustoherkkuihin, just as planned. *hirn*

Koindica
17.11.2008, 21:25:18
Ainakin Plustv:n "tää tää" renkutus on kyllä niin raastavaa kuunneltavaa :tuska:

Ceassa
17.11.2008, 21:46:21
http://www.youtube.com/watch?v=zT8y0wpL40s

Siis... voi... tutututuuttu :tuska:

Kaikin puolin sietämätön, meinasi lentää töllötin parvekkeelta. Muutenkin niin MAHTAVAN päivän kruunaus. : ) : )

SuperDude
18.11.2008, 13:17:38
Ainakin Plustv:n "tää tää" renkutus on kyllä niin raastavaa kuuneltavaa :tuska:

Joo, ja se kitarariffittely tuo liikaa mieleen mainion Turtles-tunnarin. Eli samalla kertaa tehtiin ärsyttävä mainos, ja raiskattiin hyvä biisi? Mistä vetoa että joku mainostoimisto on tuonkin mainoksen tehnyt 10 000 eurolla?:eh:

Rini
18.11.2008, 13:44:07
Suureksi ihmeekseni täällä ei ole vielä mainittu ihanaa mainosta, jossa kersa toistaa isänsä sanan "EKOVILLAA!!!" On se niin hienoa ja siitä tulee niin onnellinen ja omahyväinen olo kun suojellaan yhdessä luontoa! Ei moi.

Mut eniten pistää kiehumaan Alwaysin uusin slogani. "Have a happy period. Always" ja sellanen hymyilevän naisen ääni siinä sanomassa. Ei oo totta, kuka nainen sitä uskoo? Saletisti siirryn kohta kuukuppiin -_-

Vince
28.11.2008, 11:31:19
Mua alkanut rasittamaan se kännykän soittarimainos "Silence, I kill you!" kun hokee ainakin kolme kertaa erilaisella äänensävyllä ton lauseen. Aina jää soimaan päähän. Pakko viellä mainita tää europehousen uusin mainos, jossa idolsista tuttu kiminä-ääninen japsifani tyttö laulaa sitä lauluaan ja selostaa lopussa jotain japaniksi. Miks ne on sen siihen tunkenut.

SuperDude
28.11.2008, 14:06:14
Mua alkanut rasittamaan se kännykän soittarimainos "Silence, I kill you!" kun hokee ainakin kolme kertaa erilaisella äänensävyllä ton lauseen.

Mä en edes ymmärrä mistä tuo Acchmed tuon maineensa on saanut, kuitenkin kyseessä on sellainen perushyvä, mutta kamalan pitkitetty show. Mutta miksi hehkutus?

Berrycake
25.2.2009, 15:59:13
ARRGGHH! *pakenee pimeään koloon* Mie saan varmaan perseen täyteen stressinäppylöitä tuon Europehousen mainoksen johdosta. >_<; Perustelut tulee tässä (http://www.youtube.com/watch?v=zT8y0wpL40s).

//AAh Siissa kerkesi näemmä ensin muttah silti. Mäkin inhoon tätä. Voe Jeesuksen pyssyt sentään!

Nyu
6.3.2009, 18:38:12
Viime viikonloppuna uskaltauduin maistamaan Vilja Aktiviaa, ja pakko myöntää että se on hyvää. En silti voisi koskaan ostaa aktiviaa kotiini, herra paratkoon, kun se mainos vainoaa televisiossa koko ajan.

Vihaan edelleenkin ks. mainosta, mutta miksi meninkään sanomaan "en koskaan voisi ostaa aktiviaa"? Tyhmä minä, nyt sitä vilja -aktiviaa on kotona joka päivä ja olen addiktoitunut siihen. Yäk, kamalaa että pitää jostain tuotteesta jonka mainos oksettaa. Aij aij.

Luffa
20.3.2009, 11:58:38
Kaikki mainokset, joissa esiintyy pikkuvanhoja pentuja. Varsinkin se Haribon mainos, jossa lapsi komentaa vanhempiaan käyttäytymään kunnolla ja määrää molemmat viikon karkkilakkoon. Lähinnä sen takia, ku tälläiset mainokset oikeesti vaikuttavat pieniin palleroihin huonosti. Eihän ne osaa erottaa todellisuutta humpuukista.

Haribon mainoksessa aukroriteetti siirtyy lapselle, mikä voi olla hyvin hämmentävää. Myös itseään vanhempaa esittävä Huuman pikku-Niina antaa ihan väärän kuvan lapsista. Sit ihmetellään miks lapsuus koko ajan vain lyhenee ja lyhenee ja miks kaikki pennut yrittävät leikkii aikuista. :p

Grypwolf
11.5.2009, 9:06:49
Nyt telkkarissa pyörii joku maailman ärsyttävin rahan säästö mainos jossa joku mies honottaa ympipitkästyttävällä äänellä:

" ping ping! Näin säästän rahaa!"

URGH! järki lähtee ranskaan kun kuuntelee sitä!

WonderAndy
11.5.2009, 11:40:00
TV:ssä on pyörinyt jo pitkään Vitalinean mainos, joka suoranaisesti käy hermoilleni. Siis eivätkö näyttelijät enää yksinkertaisesti osanneet näytellä yhtään teennäisemmin, vai miten on voitu mainos kusta noin täysin.

Toinen hauska juttu on se sirkkalehti mainos. Lopussa joku aina sanoo "Suosi suomalaista" enkä yksinkertaisesti voi olla lisäämättä loppuun "potki pakolaista" jatkoa.

Incantator
11.5.2009, 17:51:20
Nyt telkkarissa pyörii joku maailman ärsyttävin rahan säästö mainos jossa joku mies honottaa ympipitkästyttävällä äänellä:

" ping ping! Näin säästän rahaa!"

URGH! järki lähtee ranskaan kun kuuntelee sitä!

http://www.youtube.com/watch?v=sxqJqNLAFRo

Ole hyvä.
Ahaa! Nyt säästän rahaa!

conflict_89
17.5.2009, 12:31:43
Edellä mainittu Vitalinean ja sun muut, kuten deeaaännän ja muiden liittymien jokapäiväiset hinnan laskennat muutaman likaisen sentin verran, muodostavat suurimman osan niistä "kamalimmista".

Berrycake
26.7.2009, 22:13:31
Voi saakeli että tuo Pampers easy up- vaippojen mainos tympii mua joka kerta kun näen sen. Siis se missä "haluat olla aivan kuten isäkin, alushousuja myöten!" Se ärsyttävä osuus mainoksessa on se hörökorvahiiren näköinen äijä joka on säätämässä niitä putkia allaskaapissa. Jotenkin mua vaan vituttaa kattoa sen naamaa kun oikein o_O - pitää kallistaa päätä että mikäs täällä putkissa onkaan vikana. Oikeasti en ole kummoisen näköinen itsekään ettei sikäli varaa olisi arvostella ja jokainen olkoon millainen on, mutta joku sen äijän naamassa ja elehdinnässä vaan ärsyttää mua. Paljon. Ja siis miten vitussa semmoinen paviaani ees on koskaan saanutkaan pillua, kun näköjään lapsikin on. ARRGGH. Mainoksen taustalla kuuluva ylireipas pianon rämpytys on piste I:n päälle, eikä siis suinkaan hyvässä mielessä.

Joo ja sitten myös Fitness muromyslin mainos on ihan kaamea. -_- ONKO TÄMÄ HYVÄÄ LINJOILLE! LINJOILLE LINJOILLE. Ketä kiinnostaa, vittu, noin ensinnäkin. Sen lisäksi että paskat mainokset, niin itse tuotehan on IRL ylihintaista paskaa karkkilaatikon kokoisessa pakkauksessa. :I

Juripa
6.8.2009, 1:22:03
Hassua että tulee vain yksi mainos mieleen. Se Lasten vaatteita netistä-mainos! Se on todella ärsyttävä. Varsinkin kun tuota kailotetaan varmaan viisi kertaa koko minuutin aikana. Sitten ovat nämä pikalainamainokset. Minusta tuollaiset pitäisi lailla kieltää.

Koindica
11.8.2009, 16:55:18
Viimeaikoina on alkanut ärsyttämään nämä vitaepro mainokset (dubatut),
dubbaus kuullostaa ärsyttävältä varsinkin kun luetaan paperista, (ellei se tehdä niin) :huh:

Danonino, se dino saa sappeni kiehumaan, kaksi pikkupoikaa syövät danoninoa
ja toinen sanoo "danoniino tulee lehmästä" sekin sanonta saa minut raivon valtaan :mad:

shaiana
9.10.2009, 19:11:19
Ei siis hyvää päivää! Toi vaippamainos, aivan varppina tiedätte jo tästä mistä puhun. Siis komeasti karhea aikuinen miesääni höpisee turvallisuudesta ja mukavuudesta, kuvataan autoa, ja lopulta autosta astuu alas joku vitun vauva ja ääni toteaa että juuri siksi käytän vain näitä ja näitä vaippoja. Oikeesti! Kuolen siihen... linkki (http://www.youtube.com/watch?v=DSEeZYJbwo0).

Vauvat = ei, lapset = ei ja vauvat aikuisen äänellä = ei, ei, ei! Ei naurata...

Plus tietenkin se hirvittävä MMMMMH, niin kevyttä, MMMMMMH niin marjaisaa! MMMMMMMMMMH -Vaimo, vaimoo? Aiotsä pukee päälle ollenkaan? Ihan kuin kukaan mihinkään ekstaasiin tulisi jostain saatanan mauttomasta laihisjugurtista. Mikä vitun Vitalinea se ny sitten olikaan. Eikä se sitä vaimoksikaan kutsunut, muisti vaan vuotaa kuin seula.

En taatusti osta Vitalineaa enkä kyllä mitään Toujours -vaippojakaan. Enkä sen puoleen Paulan supervanukastakaan. PÄIVÄN TEKEE PAREMMAX!

Dranda
9.10.2009, 21:10:27
Ei siis hyvää päivää! Toi vaippamainos, aivan varppina tiedätte jo tästä mistä puhun. Siis komeasti karhea aikuinen miesääni höpisee turvallisuudesta ja mukavuudesta, kuvataan autoa, ja lopulta autosta astuu alas joku vitun vauva ja ääni toteaa että juuri siksi käytän vain näitä ja näitä vaippoja. Oikeesti! Kuolen siihen... linkki (http://www.youtube.com/watch?v=DSEeZYJbwo0).

Vauvat = ei, lapset = ei ja vauvat aikuisen äänellä = ei, ei, ei! Ei naurata...

Oletko nähnyt niitä aikaisempia Lidlin mainoksia? Nehän on siis ihan läpällä tehty ja hieman hattuilevat noille kaikille "klassisille" mainoksille :D. Mm. se korismainos missä mainostettiin Lidlin kolaa ja mitähän ne muut oikein olivat... Myös itse kaupassa on aina tuollaisia höhö-mainoksia, mm "Kun syöt jugurttia Y kaksi viikkoa niin on kulunut 14 päivää!" (tj), eli pienenä hattuiluna kaiken maailman aktivia yms ihmejugurteille :D. Ei tuo auto aka vaippamainos ole niin hyvä, mutta siis perus ooh uusi hypervolvo-ääninäyttelijä vastaisku kamalille automainoksille ^^.

Plus tietenkin se hirvittävä MMMMMH, niin kevyttä, MMMMMMH niin marjaisaa! MMMMMMMMMMH
HYI SE ON KAMALA! Meinasin kirjottaa tästä joskus tänne, siis yök se nainen "mmmmmmmh", "MHHHHHHHM" hölmöilyjen kanssa. Taisi se ukko huudella kultaa siinä mainoksessa?

Höh oli miulla joku mainos vielä mielessä, mutta unohdin sen jo.

liondragon
10.10.2009, 20:58:44
Se pikku nälkään on aivan hirvittävä. Se otus ruma ja päästää kauheeta ääntä. Ja sillä naisellakin on kamala ilme ku se alkaa syömään sitä jugurttia. Oleno minä vain tyhmä etten tajua mainoksen ideaa mutta eikö sen naisen syönti oo vähän sama juttu ku söis jonkun porkkanan? Syöt sen jugurtin pikku nälkään ja siinäkin on kumminkii näitä haitallisia ainetita ynnä muita juttuja.

Onkohan muita, oon samaa mieltä siitä lidlin mainoksesta. No mutta ainakin ne saa ihmiset muistamaan sen mikä on "hyvä asia". Activiankin mainokset on aika hirvittäviä. Ne näyttelijät ei vaan osaa.
Ja se Paula lehmä mainos. Se laulu on kamala ja samoin ne lapset. Eikä ne oo osaannu Dubata sitä hyvin >.< argh.... on varmaa muitakii joita en nyt muista

Berrycake
9.8.2010, 22:53:37
Fazerin Sininen- mainoksia on monta ja suurin osa niistä onkin ihan normaaleita, paitsi se yksi jossa penska istuu keinussa ja isäukko koljottaa tyhjyyteen suklaata mussuttaessaan. Se keinuvan penskan ilme on todella typerä, liioiteltu "viattomuudessaan" eli idioottiluokkaa: "8-O" Ja sitten vielä huulisynkkakin on ihan vitullaan kun se huutaa "IFI ANNA VAUHTII!" "Vauhtii" sanan i-kirjainten kohdalla suu on levinnyt lähinnä ÄÄÄ- ääntämykseen. Voi jumankekka, että osaa olla ärsyttävä! :p

Eikä siinä edes kaikki. MEIDÄN NEITI TYKKÄÄ APRIKOOSISTA. Mistään muustahan tuotteesta ei saa kalsiumia eikä D-vitaamiinia turvaamaan lapsen luuston kasvua, kuin jostakin paskasta Danoninosta jonka tekohilpeän ranskalaisen vitun dinosaurusmaskotinkin saisi ampua kuuhun. Mua suorastaan ärsyttää kun tuommoista kuraa markkinoidaan modernin maitotuotteen itsestäänselvyyksillä, kuten kalsiumilla ja D-vitamiinilla. :'( Kiitti vaan luottamuksesta, todellista kuluttajan älyn aliarviointia etten sanoisi. Danonen mainokset ylipäätään on ihan hanurista: Danonino, Activia, Danette-vanukkaat, Danio-rahkat, Danone 0+ jne. PAITSI Pikkunälkä on herättänyt viimeaikoina sympatiani, siis se keltainen otus. Kuunnelkaa nyt sen pientä ääntäkin... ja kaikki vaan haluaa siitä eroon. :c Voi että!

Hyviä mainoksiakin on, ja tekisi mieli kirjoittaa niistäkin tähän samaan mutta no, empä nyt kirjoita kun ei ole oikea ketju. :p Jos olisin modulaattori, ottaisin ja yhdistäisin hyvien ja huonojen mainosten ketjut kätevästi toisiinsa ja nimeäisin sitten uudelleen. :> Vanhat viestit menisivät kätevästi aikajärjestykseen, joten no harm done! :}

//Ai niin ja nuo Lidlin kettuilumainokset on just hyviä. : D Ok se vaippamainos ei ole kummoinen, mutta juurikin se korismainos ja sitten tuo "Kun olet syönyt Milbona jogurttia kaksi viikkoa, on kulunut neljätoista päivää" tai jotain että kun ostat tätä ja syöt sitä, et ole enää nälkäinen! :D Ihmeellistä!

//Ärsyttävyyksiä vol 5600:

MMMM Polli, oi kun hyvää!
MMMM Polli, oi kun hyvää! .... ARGH! >:[

I'm not dead
16.11.2010, 13:37:44
Ne uudet Lidl mainokset oli kivoja aluksi, mutta nyt ne ärsyttää.

Ja sitten se garnier mainos, tummille "silmänaluksille"

Ja vielä se muromainos, Hyvää linjoilleeee

:prkl:

Maqui
17.11.2010, 8:28:12
No siis esimerkiksi noin vanish ja se yleispuhdistus aine...siis ne äänet...ihan hirveitä..miks ne ei vaan laittas tekstitystä...nytn sitten ku on vähennetty noit tahran poistajia niin nyt on sitte myös nuo etelän matkat käänetty suomeksi....ÄÄH...ne on niin ärsyttävän kuuloisia

Maqui is my style

The_Sipi
17.11.2010, 8:57:59
Joskus kyllä nakertaa se, että sattuu käymään elokuvissa verrattain usein ja nyt on taas sellainen aika, kun leffateattereissa pyörii yksi todellista myötähäpeää aiheuttava mainos: "Syötävän hyvä TUC!" Saatana kun meinaa hajota pää aina kun sen näkee. Kertojaääni siinä on melkein pienin paha ja sekin on jo aika paha ("...koira, ei kun TUC!"), kun sitten siellä on niitä helvetin leijuvia esineitä ja koiria, joilla oli toki hirveen iso yhteys itse tuotteeseen. No, en noita tuollaisia muutenkaan syö, mutta jos söisin, ostaisin kilpailijan tuotteita ihan vaan sen säälittävän mainoksen takia.

Berrycake
19.11.2010, 21:26:15
Se Jumbone koiran herkkuluu mainos. Iloinen joulukilinä soi taustalla, kun kurainen roikkunaamainen piski hyökkää remuamaan sängylle. Kaivaa, louskuttaa, heiluttaa naamansa roikkuvia limaisia ja paskaisia nahkoja niin, että rapa lentää joka puolelle. Pitäisikö tuon olla jotenkin söpöä? Tai ihan miten vaan, mutta minä en vain ymmärrä mihin hermoon tuon olisi tarkoitus osua, että mainosta voisi kutsua toimivaksi. Lähinnä herättää niin vahvan inhon tunteen, että tekisi mieli kaivaa jostakin haulikko esiin ja ampua se mainoksen rakki. Hyi h...

//Myös Latz kissanruoka mainoksen lässyttävä naisen ääni ärsyttää, samaten animoitu, ylikeikistelevä kissa joka enemminkin ärsyttää kuin herättää yhtään sympatiaa. VOHOI LATZ! SINUAHAN LUKEE KUIN AVOINTA KIRJAA. Samaan syssyyn lisättäköön, että ylipäätään mainosten lässyttävä naisääni (joka muuten kuuluu sille samalla ihmiselle joka kerta) ärsyttää. Todella kammottavaa kuultavaa.

//Colgaten vihlontaa ehkäisevän hammastahnan kokopitkää versiota kaivaten, jonka dubbaukset olivat niin järkyttäviä, että menivät jo huumorin puolelle. Naurun dubbaaminen ei koskaan ole ollut hyvä ajatus muutenkaan. Parasta oli ruskea paitainen nainen: "supernopee KHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ" -joista "khäääää" kassialma -kurkkuäänen oli tarkoitus olla naurahdus. :p

Yodhi
20.11.2010, 13:06:02
//Colgaten vihlontaa ehkäisevän hammastahnan kokopitkää versiota kaivaten, jonka dubbaukset olivat niin järkyttäviä, että menivät jo huumorin puolelle. Naurun dubbaaminen ei koskaan ole ollut hyvä ajatus muutenkaan. Parasta oli ruskea paitainen nainen: "supernopee KHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ" -joista "khäääää" kassialma -kurkkuäänen oli tarkoitus olla naurahdus. :p

Tuo Colgaten mainos on kyllä aivojensulatuskamaa. "Kuinkka se ttoimi?" -hoono soomidubbaukset pistävät vihat sellaisiin lukemiin, että haluaa tappaa jonkun, ja sitten vielä se nauru. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Ihan hirveä se koko muija.

Ja kun hirveisiin muijiin päästään, mikäs se on se jokin suuvesi- tms. mainos, jossa on se kauhuelokuvasta repäisty muija virnuilemassa ylivalkoisine hampaineen ja silmineen? Juuri sen näköinen, että kohta sen naamasta kuoriutuu joku alien, joka syö katsojan pään. Olikohan se SB12?

Traumoja saa Suomen televisiosta.

I'm not dead
20.11.2010, 13:25:26
Ja kun hirveisiin muijiin päästään, mikäs se on se jokin suuvesi- tms. mainos, jossa on se kauhuelokuvasta repäisty muija virnuilemassa ylivalkoisine hampaineen ja silmineen? Juuri sen näköinen, että kohta sen naamasta kuoriutuu joku alien, joka syö katsojan pään. Olikohan se SB12?

Minä kun luulin, että olen ainoa, joka pitää sitä mainosta inhottavana.
Joo se ja sitten se samanmerkkinen purukumi, missä se samannäköinen nainen jauhaa sitä purkkaa. Hyh