PDA

View Full Version : Studio Julmahuvi

Karppi
31.5.2002, 6:19:11
Minun tutuistani ja kavereistani tätä katsoi aika harva, mutta mitens on asian laita täällä? Tuliko sitä katsottua?

Julmahuvi kyllä kuuluu kiistatta suomi-viihteen parhaimmistoon. Harmittaa vaan että joutuu odottamaan ennen kuin niitä uusia jaksoja tulee. Mutta onneksi edes tulee, en käy valittamaan. :)

Julmahuvista Touko-Pouko ja muksuluuri on jäänyt parhaiten mieleen, sekä hetkinen-mies. 'tunge nyt se lusikka nenääs ja kameroiden eteen!' :D

Katsoiko joku muuten The JoyBoy-Storyn silloin kun se tuli ennen Julmahuvia? Hoho, se oli kyllä hauska.

Sanokaa nyt ihmeessä jotain asiaan liittyvää. :)

Eltsi
31.5.2002, 8:29:38
.

yksisiipi
31.5.2002, 8:40:38
Minä tutustuin siihin sarjaan kaverin kasettien kautta, harmi vaan  :(  kun sillä ei ollut kuin muutama jakso...

Muksuluuri oli kyllä hauskaa kahtottavaa ja myöskin Präktikäl Inglish with Abu.
Yksi hyvä vuorosana jäi jostain jaksosta mieleen...
se taisi olla jonkun jännityssarjan mainos...
"He's Sharkman"
"Hai!"
nerokasta, eiköstä juu?

Se joku luontodokkari nauratti kanssa melekosesti, missä suomalainen ja brittitutkija seurasivat hesassa ratikan, Miskan, elämää.
"He's name is Miska" ja silleen  ;D

Niistä mainoksista paras oli ehkäpä se mahtava levymainos tyyliin Ostos-TV.
Njama njama njama...

Kuka muistaa muuten mahtavan uutisselostajan Reijo Määtän?
"Täällä Hyrynsalmella ollaan jo pitkään ihmetelty..."
"Täällä Joensuussa ollaan jo pitkään ihmetelty..."
"Täällä...ollaan jo pitkään ihmetelty..."
"...pitkään ihmetelty..."  ;D

Saisivat uusia koko sarjan!

Kassi
31.5.2002, 13:22:40
Originally posted by yksisiipi @ 31.5.2002 09:40
Se joku luontodokkari nauratti kanssa melekosesti, missä suomalainen ja brittitutkija seurasivat hesassa ratikan, Miskan, elämää.
"He's name is Miska" ja silleen  ;D
Tämä luontodokumentti on aika legendaarinen, taisi tulla ihan omana ohjelmanaankin jokin aika sitten.

Eskimot olivat oma lukunsa. :D Samoin urheilutoimittaja-parka jolla ei ollut yhtään mielenkiintoisia juttuja ja jonka osuus aina kylmästi ohitettiin. ;D

Sitten muistan ne munkit jotka laukkasivat lumisella pellolla kiinniottajia karkuun kun ihmisoikeusaktivistit olivat vapauttaneet ne luostarista.

Samalta porukaltahan tuli tämä "Mennen tullen", salapoliisisarja, joskus viime vuonnako se oli. Ihan katsottava mutta ei missään tapauksessa Studio Julmahuvin tasoa.

Pinchi
31.5.2002, 13:56:00
Min katsoin Studio Julmahuvia luokkaretkellämme 3-4 jakson verran, mutta täytyy myöntää että on laadukas ja hauska ohjelma. Siitä väkisinkin jää mieleen niitä legendaarisia lentäviä lausahduksia tjsp, kuten: "kamoon evribadi lets duuzi muuzi" ja "askarrellaan paskarrellaan" (itselläni jäi unohtumattomasti mieleen Touko Poukon lausahdus: "tänään olen yönmusta ninja pinja" ^^). Eli Touko Pouko oli paras. Myös ne sähkötuoli hommelit olivat hupaisia, etenkin silloin kun se Pelle oli siinä ^^.

Lisää Julmahuvia kansalle!

Crow
31.5.2002, 15:28:56
Hehheh, SJ on ehkäpä kaikkien aikojen hauskin ohjelma.
Mahdoton sanoa, että mikä siinä oli parasta, kun kaikki sketsit olivat aivan loistavia, paitsi Pää Kylmänä Nanook(?).

Uusia jaksoja? Whee! Toivottavasti tulevat nopeasti, heh.

absinthe
31.5.2002, 15:32:55
Siis Julmahuvihan on ehdottomasti suomalaisten viihdeohjelmien kingi (noh, tietenkin unohtamatta Vintiöitä Kesämiehineen ja Moilasineen). Julmahuvissa taisi olla ne kaksi hippipoliisia..?  :D Sen minä muistan. Gå Summasen Petteri~

Karppi
31.5.2002, 17:25:39
Originally posted by Ally @ 31.5.2002 16:32
Julmahuvissa taisi olla ne kaksi hippipoliisia..?  :D
Umm... Mats ja Rauski?
Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä? :D

bigspin
31.5.2002, 21:22:10
joo se on kyllä aivan ykkönen :D mulla on ne kaikki jaksot nauhotettuna.z-salamapartio on kyllä paras.naurettiin kaverin kaa ihan sikana ;D hitto soikoon joke =)
ne muukki oli niin hyviä.esim.muksuluuri ja ratkaisijat.aivan huippu sarja :)

Dargoth
31.5.2002, 22:58:32
Studio Julmahuvi on parasta, mitä Suomessa on ikinä tehty. Televisiosarjana yltää Simpsonien vanhojen jaksojen tasolle. Sain vastikään hommattua kaikki kahdeksan jaksoa koneelle (paitsi se lopetusjakso, Jergo 2000 vai mikä nyt olikaan), laatu nyt ei ole päätä huimaava, mutta eipä niitä pahemmin muualta saa. Saisivat julkaista sarjan DVD:llä...se olisi vasta jotain.

Koko sarjassa ei oikeastaan huonoja juttuja ollutkaan, paitsi ne Eskimot ei oikeen jaksanu naurattaa.

Hauskimpana on jääny mieleen just Touko, siis se äijä on niin karun näkönen, kalju päälaki ja toinen silmä kattoo killiin...ei helvetti XD. Ne sen ylläripuhelut oli kans aivan hulvattomia...

Nää dokumentit oli myös todella hyviä, varsinkin Viimeiset Vaeltajat, siihen oli saatu hommattua semmonen oikeista luonto dokkareista tuttu kertoja...aivan mahtava.

Harmi vaan, ettei lähiaikoina ole tullut mitään näin hienoa =P...ja tuskin tuleekaan

Karppi
1.6.2002, 4:53:07
Originally posted by Dargoth @ 31.5.2002 23:58
Jergo 2000 vai mikä nyt olikaan
Jerico 2000. :)
(vai kirjoitettiinko se nyt jericho vai jeriko... ähh whatever.)

Shai
1.6.2002, 12:28:21
Kyllä. Ehdottomasti parhaimpia sarjoja mitä olen kattonut. Minä aina väliläl heittelen sitä kamoon, evribodi lets tuusimuusi

"Urheilu" Uutiset olivat kyllä ihan parhaita.

Jos et ole nähnyt Julmahuvia sinun pitäisi tappaa itsesi. Meillä oli joltain isoveljen kaverin kaverilta lainassa joskus viime vuonna ne kaikki jaksot...

Edited by Ninja on 01.6.2002 13:30

Jim Profit
4.6.2002, 8:40:03
Heh, "vielä minä perkeleeni kesytän" sketsi on huippu, samoin kuin touko-pouko, heh, inkkari-pinkkarit, ninja-pinjat yms..
ei hitto, mä aattelin että tänään voitais askarrella-paskarrella sielu....tässä tää nyt sitten on, sielu. Tänne ne kaikki möröt ja patoumat kertyy...ja joku päivä tää leviää meidän käsiin ja se ihan vikassa jaksossa kun se touko askartelee avaruusolennen muovailuvahasta ja kertoo  "se tulee yöllä sun sänkys päähän ja raapii pienillä terävillä kynsillään sitä ja sanoo, sä et oo yhtään mitään ja sä oot aina yksin" ja jää tuijottaan sitä samaan aikaan kun se avaruusseikkalu 2001:n theme soi taustalla.. :D

ainiin onhan se ruotsin kielinen kommentoijakin hyvä..liplapliplaphöröbörö..unohtamatta Dieteriä ja Berneriä..
Nein! Dumpkopf! Nicht du Berner! Was?!
kukas on Da Man ja laittaa ne nettiin divx:nä..?

edit: ainiin ja se toiseksi parhain touko juttu unohtu eli siis se että nyt jos syttyis ydinsota-pydinsota niin meiltä kaikilta räjähtäis koulut ja kodit, eikä ihmisuhreiltakaan voitaisi välttyä kun ilmestyskirjan ennustukset kävisivät toteen.. :D

Edited by Jim Profit on 04.6.2002 10:08

Heldy
28.6.2002, 17:35:35
kyllähän sitä kesti katsoa, mutta lopetin kuitenkin joidenkin muiden vuoksi (minkähän..?)

Nightblade
28.6.2002, 17:44:18
Siis voi perkele, en ole niitä nähnyt ja harmittaa. Kaveritkin kehui niitä vaikka kuinka, mutta ei ne sillon jaksanut kiinnostaa. Uusintoja en kyllä jaksaisi odottaa.

Ren
28.6.2002, 19:18:48
Niin nuohan löytää kyllä intter netistä aveina käsittääkseni kaikki. Direct connect auttaa.

Roakel
10.7.2002, 22:23:43
Studio julmahuvi on just best :D , katoin niitä jaksoja melkein joka kerta ja sain nauraa myös hirveesti. Se Touko Pouko oli paras ;).
Kumpa niitä tulisi edelleenkin.

Candice
12.7.2002, 10:17:20
Touko-Pouko oli aivan ihana. Legendaarinen sanoakseni. Se kun petteri summanen soitti sinne... "Mä haluisin kuulla mun lempilaulun Kreikan meri." ja sit kun se Touko laulo sen "Kreikan meri, meri kreikan, kreikan meri, meri kreikan..."

Ja aina pitää kysyä kaverilta onko se syöny ärripärri-keksejä jos se on vähän kin pahalla tuulella. Onneks ne suunnittelee lisää jaksoja.

Nyarlathotep
9.5.2005, 6:33:25
Julmahuvista en koskaan tiennytkään mitään, kun se tuli televisiosta vuonna 1998. Myöhemmin olen kuitenkin saanut jaksot käsiini archdemonin suosittelemana ja olen sarjasta positiivisesti tyytyväinen.

Jokainen puolituntinen pursuaa huumoria. Kaikki jaksot ovat aivan loistavia ja mitään en ole jättänyt väliin. Tähän mennessä olen katsonut vain viisi jaksoa. Ehdoton ykkönen Julmahuvissa esiintyvistä lyhytohjelmista on Practical english, Abu. Muslimit, joiden Englanti on sitten niin hulvattoman kuuloista. "Gud Moooning, Abu." Myös Touko-Poukon vetämä muksuluuri on onnistunut valloittamaan sydämmeni. Touko käy ihan sääliksi, kun koskaan kukaan lapsi ei soita hänelle. Lisäksi Touko on hulvattoman näköinen. Hitlerviiksillä varustettu puolikalju, joka hilluu studiossa milloin apinain kuninkaana, milloin intiaanina, sekä puhuu "erilaisuudesta."

Studiohaastattelut eivät ole mitään kauhean hyviä ja pohjanoteeraus sarjassa on "Pää kylmänä, Nanook." Ei ketään voi oikeasti kiinnostaa neljä eskimoa, joiden "jama-jama" solkkauksesta ei saa mitään selvää. Pakkohan tuo on kuitenkin aina katsoa. Niin hurttia huumoria siinä viljellään. Viidennen jakson studiohaastattelu oli kuitenkin ykkönen. Tunnelman kohotukseksi paikalle kutsuttiin maskotti Hermanni Hiiri, joka sai minut naurun partaalle. Lisää Hermanni peliin vielä seuraaviin jaksoihin! Saksalaiset etsijät eivät paria lausahdusta lukuunottamatta, ole kummoisia, mutta mahtava Z-Salamapartio korjaa tämän asian. Eikä unohdeta säätoimittajaa. :D

Aivan loistava sarja. Ei siitä pääse mihinkään.

Zenes
10.5.2005, 20:18:25
Oho. Enpä tiennytkään että näille on oma ketju. Pakko laittaa kyllä jotain.

Mielestäni aivan huippu. Mitä olen ainakin kavereiltani kysellyt, niin kukaan ei ole ikinä kuullutkaan koko julmahuvista. Mielestäni kuitenkin heillä on muutamia hyviä sketsejä. Tai itse asiassa melkein kaikki on ihan hyviä. Hienoa näissä on se, että näistä näkyy oikeasti jonkun näköinen panostus aiheeseen. Toisin kuin esim. kummeli, jota on tehty varsinkin alkuaikoina varsin halvalla budjetilla.

Itse tykkään monistakin sketseistä. Yksi parhaista on ehdottomasi Die Kühe (noinko se meni) eli Ratkaisijat. Erittäin hauska... Myös Practical English Abu on todella rento. Uutiset on myös erittäin hauska. Studio keskustelut on myös erittäin hauskoja. Eritoten se, jossa haastatellaan maanviljelijöitä... Legendaarinen sanonta "Nyt ku ruvetaan tekemää ruamaa, nii onhan se kiva sitten" tulee puheessani vastaan silloin tällöin. Myös ne muutama "elokuva" on ihan hyviä. Mielestäni kaikista paras jaksoista on viimeinen jakso, jossa kootaan kaikkien jaksojen jutut kokoon oikeastaan.

LunarBerry
5.5.2006, 22:21:10
Heh, siskoni osti vähän aikaa sitten Studio Julmahuvi DVD:n..
Ensin en meinannut katsoa, koska luulin ettei mikään voisi olla yhtä hauskaa kuin Kummelit. Mutta, tämähän veti paremmaksi!
C'mon everybody, let's tuusimuusi :) ToukoPouko on ihana! Niin sympaattinen setä, joka saa aina sen pienemmän studion, ja vielä MINIBUDJETILLA!

Z-Salamapartio on kyllä aivan mahtava! Legendaarisin kohta on Bernerin Pakarat, se jos mikä on seksikästä. Dieter ja Berner ovat niin ihania.
Kyllä se oli karun näköinen se Rasila kun vähän Menneniä juotettiin.

Kolehmaizel on myös mahtava:
(Muuten, jos ostatte SJ-DVD:n, Kolehmaizel-sketsejä ei voi kelata, kuin kaikkia muita voi. Tosi kivaa. Kiitti vaan)

-Ookkos millon viimeks käyny Kolehmaizel?
-Ookkos millon viimeks käyny kotona?!

Kyllä se Studio Julmahuvi on parasta viihdettä, mitä Suomessa on.

Miksi kaikki vihaa Pää Kylmänä Nanookia? Jamajama?!

Tikka
23.7.2006, 20:32:43
Tutustuin sarjaan jo pienempänä, mutta silloin en oikein älynnyt kaikkia juttuja, joten sarja ei oikein kiinnostanut. Myöhemmin nähtyäni jaksoja uudestaan huomasin, että sarjahan päihitti Kummelinkin, jota pidin parhaana sketsi-sarjana. Kaikki jutut on hauskoja, paitsi Pää kylmänä Nanook on aika tylsä. Parhaita sketsejä ovat Uutiset (pikku hiljaa pimahtava Lasse Ernamo on hauska ;D) ja Muksuluuri.