PDA

View Full Version : Minkälainen on huoneesi?

Sivua : [1] 2

Beam
25.11.2001, 1:42:07
My great room!!

Oven vieressä vasemmalla on sänky.
Sängyn vieressä hyllykkö jossa televisio päällä + 2 kajarii
Hyllyköstä metri pohjoiseen tietokonepöytä.
Tietokonepöydällä on jopa 2:lla eri nopeudella toimiva tuuletin!
Tietsikkapöydän takana on vaatekaappi.
Vaatekaapin vieressä sohva.

muahahah :D

absinthe
25.11.2001, 11:52:58
Noh.. mun huoneesta tuli aika autio sen jälkeen kun mä heitin kaikki turhat kamat pellolle... heti oven vieressä oikealla on vaatekkaappi, sitten kun mennään eteenpäin niin oikealla on sänky [vasemmalla joku talon oma vaatekaappi] kun vielä käännytään oikealle niin nähdään koko valtavan huoneeni poikki ikkunasta ulos ja heti vaatekaapin vieressä olevan pianon. Ikkunan alla on piskuinen pöytä... eiköhän se ollu siinä... :D

JMPR
25.11.2001, 11:54:05
Mulla sattuu olee kuvakin mutta sen laatu on aika huono ku käsi ei ollu ottohetkellä vakaimmillaan :D  mutta jos vähän selventäisin sitä..kuva on otettu oven läheltä ja huoneen pienuudesta johtuen (n.14m2)ei kaikkee voinu saada mukaan mutta siinä yläoikealla näkyy tietokonepöytä ihan pikkisen, ja puolestaan alaoikeella näkyy sumeena mun nojatuoli...sängyn kaikki näkee, sen vieressä musta palkki on toinen kaiutin siinä lähellä televisio sekä tv-taso ja siinä alapuolella todella musta neliö on subbari. Toinen kaiutin löytyy tv-pöydän toiselta puolelta ja siin onkin sitten enää kaapit jotka nekään ei näy kuvassa. Kaikki turha tavara karsittu pois jotta sain tarpeeks tilaa schtereoille.

Mickey
25.11.2001, 13:07:43
Mun huone on pirun pieni, mutta ovesta heti oikealla on tietokone ja vasemmalla on vaatekaappi. Huoneen perällä on sänky ja oikeassa kulmassa kirjahylly. Koko huone on aina nii pirun sekaisin, mutta kyllä tänne mahtuu... :D

Sejkay
25.11.2001, 18:11:03
<font color="#fd6029"> minun huoneeni on taas julmetun iso. :D *gnähää&#33;* &nbsp;kuin astuu sisään, heti oikealla on vanhanaikainen puulämmitteinen hella&#33; wau&#33; &nbsp;;D &nbsp;hellan vastakkaisella seinällä on peili ja pieni pöytä jne.. kävelee vielä eteenpäin, astut kynnyksen alas, ja edessä on piano, jonka päällä on kajarit. pianon vasemmalla puolella on stereot ja telkkari on myös siinä jossakin...pleikka kakkosen kera, tietenkin. &nbsp;:D &nbsp;nii, sitten kun kääntyy vielä oikealle, siellä on mun kerrossänky, pöytä, vaatekaappi kirjahylly ja sotkua. ;)

saattaa kuulostaa vähän sekavalta, mutta kyllä se ihan kiva huone on. &nbsp;=) &nbsp;se oli ennen autotalli, sitten meille tehtiin remontti. &nbsp;:) &nbsp;

</font>

Mickey
25.11.2001, 18:18:46
Originally posted by Sunnyze @ 25.11.2001 19:11
<font color="#fd6029"> minun huoneeni on taas julmetun iso. :D *gnähää&#33;*  kuin astuu sisään, heti oikealla on vanhanaikainen puulämmitteinen hella&#33; wau&#33;  ;D  hellan vastakkaisella seinällä on peili ja pieni pöytä jne.. kävelee vielä eteenpäin, astut kynnyksen alas, ja edessä on piano, jonka päällä on kajarit. pianon vasemmalla puolella on stereot ja telkkari on myös siinä jossakin...pleikka kakkosen kera, tietenkin.  :D  nii, sitten kun kääntyy vielä oikealle, siellä on mun kerrossänky, pöytä, vaatekaappi kirjahylly ja sotkua. ;)

saattaa kuulostaa vähän sekavalta, mutta kyllä se ihan kiva huone on.  =)  se oli ennen autotalli, sitten meille tehtiin remontti.  :)  

</font>
toisilla on isot huoneet, toisin kuin muilla, esim mulla, koska mun huone on oikeastaan pelkkä komero...

Shai
25.11.2001, 19:00:24
minulla pieni huone jossa on heti kun tulee sisään sellainen pieni hyllykkö-laatikko jossa ennen oli vaatteita muttei enää ja sitten pieni kirja hylly jossa on aku ankkoja ja muuta paskaa..... kirjoja on vain jotain 8 kpl:tta ja sitten mun hieno pöytä joka on ihan sotkunen, siinä on kaikki koulukirjat ym. sellaista paperia sitten on vesi sänky jossa nukun ja sen takana on ihmeellisesti pöytä jossa on lamppu ja siihen laitan kännyn aina herättämääbn ja vieressä on sitten pieni kaappi jossa on jotain juhla vaatteita ym. paskaa joista suurin osa ei ole minun ,mutta se minun huone on todella pieni...........

absinthe
25.11.2001, 19:03:45
mulla onkin valtaisa™ huone, lälläslää&#33; Tosin ilman liikaa roinaa hieman autio... &nbsp;:D

Lizzy
25.11.2001, 19:08:11
kun tullaan ovesta sisään on oikealla vaatekaappi (todella lähellä) ja vasemmalla lipasto ja vielä kauempana 2m sänky. Sängyn vieressä on "yöpöytä" jonka päällä on stereot. Yöpöydästä eteenpäin nurkassa on hylly ja sitten ikkunan edessä iso pöytä (täynnä tavaraa,kuten tavallisesti) ja sitten jo päästäänkin uuteen nurkkaan missä on kaksi hyllyä,toinen suunnilleen täynnä vanhoja akkareita. Lattialla on pieni matto tuolin alla...
ja kuvittele tuo kaiken sekasotkun keskelle niin alkaa pikkuhiljaa mun huone muodostua.... =/

mazzeneko
25.11.2001, 20:35:52
hmm, no...ovessa heti hassu animetyyppi huutaa jotain japania ;) ja ihan normaali vaalea seinämaali ja...julisteita roikkuu jokapuolella ja Telkku, Videot, Stereot ja Kompuutteri...(porvari) ja sit löytyy 6 erilaista käsipainoa ja tanko sekä painot on myös sängyn alla (mörssäri) ja sit eipä paljoa muuta. kaappei ja muuta sälää tietty täynnä kaikkee roinaa.

Gabriel
25.11.2001, 21:35:30
Kas, tässä. (http://www.geocities.com/Area51/6683/mex-chichen-01.jpg)

Edited by Gabriel on 25.11.2001 22:36

cenedra
25.11.2001, 21:51:49
Mun huoneeni on aika pieni...about 4mx6m....ihan oven vieressä on telkkari...sen edessä pieni tuolimainen pöytä jonka päällä on N64 ja pleikka....aivan oven takana on sellanen kärry jossa on kaikenlaista turhaa roinaa...sen vieressä pöytä jolla on tietokone...tä pöytä on muute liian pieni näppikset pitää olla sylissä.. =/
sitten on sänky joka vie aika paljon tilaa...sängystä vasemmalle(ovelta katsottuna)on taas sellainen hassu kärry ja sen vieressä kirjotus pöytä...sitten tulee vastaan toinen sivuseinä jolla on ilmoitus taulu...sitten kirjahylly ja sen jälken kaappeja joista yksi on vaatekaappi ja muut kaksi on täynnä roinaa joilla mä en tee mitään(esim.mun pikkusiskon leluja)...
Ai niin ja kirjahyllyn edessä on kuntopyörä...  ;D
Ja siinä olikin sitten kaikki.... =)

Paitsi että mä saan pian uuden huoneen ku mun isosisko muuttaa pois...oikeestaa mä en pidä yhtään siitä ajatuksesta että saan isomman huoneen...sillon tulee väistämättä olo että millä mä sen huoneen täytän... =/

Edited by cenedra on 25.11.2001 22:53

Silver
25.11.2001, 21:54:02
*epäilee että Beam yrittää piirtää karttaa meidän asunnoista*

No, aika "tavallinen", oikealla sänky. Hylly....
jossa PSX&TV
Toinen seinä on pöydälle jossa kone, poppikoneet yms... (ja kirjahylly)

dreamwalker
26.11.2001, 7:16:36
Pieni huone, jossa on 2 vaatekaappia, kirjahylly, sohvatuoli, työpöytä, tietokone, sänky, telkkari, PS2 ja paljon vaatteita lattialla.

-Rixu-
26.11.2001, 10:14:52
Suurin huone koko talossa &nbsp;:D &nbsp;Vaatekomero, parveke, TV-nukkaus(=TV, PS2 ja Stereot liitettyinä yhteen), paljon viherkasveja ikkunan edessä, parisänkyni, kirjoitus pyötä,ja tietysti sohva. En jaksa se littää miten tavarat on kun huone on vähän erikoisen muotonen... ehkä joskus saan laitettua tänne kuvan.

Banjo_Bill
26.11.2001, 11:05:58
Mun "komerostani" löytyy sänky, jonka alla stigan nappilätkä. C-64, pleikkari, PS2 ja 28 tuuman telkkari (on muuten kiva pelata Exploding Fistiä kunnon ruudulta &nbsp;;) &nbsp;). Tottakai löytyy myös Stereot ja mikroaaltouuni, sekä seinältä Masamune Shirow:n "Steam Angel"-julkka. Kun vielä jostain saisi jääkaapin niin ei periaatteessa tarvitsisi poistua huoneesta lainkaan; voisi vain tilata puhelimella pizzaa ja kebabbia. &nbsp;:)
(No käytetääs nyt näitä hymynaamoi &nbsp;??? &nbsp;:ooh: &nbsp;:shok: )

Silver
26.11.2001, 12:04:07
Originally posted by Banjo_Bill @ 26.11.2001 12:05
Kun vielä jostain saisi jääkaapin niin ei periaatteessa tarvitsisi poistua huoneesta lainkaan; voisi vain tilata puhelimella pizzaa ja kebabbia.  :)
Unohtuiko jotain... annan vinkin.. WC?

Ihme porukkaa kun kaikilla on jotain megahuoneita...

Banjo_Bill
26.11.2001, 12:37:08
Originally posted by Silver @ 26.11.2001 13:04

Kun vielä jostain saisi jääkaapin niin ei periaatteessa tarvitsisi poistua huoneesta lainkaan; voisi vain tilata puhelimella pizzaa ja kebabbia.  :)
Unohtuiko jotain... annan vinkin.. WC?

Ihme porukkaa kun kaikilla on jotain megahuoneita...
Damn... no onneksi sinne pääsee huoneestani yhdellä harppauksella tai sitten voin p#*kantaa ikkunasta &nbsp;:D

lutti
26.11.2001, 13:14:14
minulla on makuuhuone, olohuone, keittiö, vessa, eteinen ja vieläpä parveke ja ne on kaikki kivoja ja mukavia (ai niin ja kaksi pelottavaa saalistajaa liikuskelee kaikissa muissa huoneissa paitsi parvekkeella)

Pykmi
26.11.2001, 13:22:27
Harmaa musta valkoinen, hieno seeprantalja lattialla, tietokone komeilee siellä, kivankokoinen, aika sika iso...Pleikka kakkonen ja ykkönenkin löytyy, ja sänky ikkunan alla...

Wichkid
26.11.2001, 13:36:18
Heti kun tulee huoneeseen oikealla on vaatekaappi ja vaatekaapista eteenpäin niin siinä on sänky ja sen yläpuolella on hyllyjä joissa on kirjoja. Kun taas ovesta tulet ja katsot oikealle niin siinä on pöytä tv ja pleikkari. Huone on aika pieni. :sun:

Lizzy
26.11.2001, 15:19:41
Originally posted by cenedra @ 25.11.2001 22:51
Paitsi että mä saan pian uuden huoneen ku mun isosisko muuttaa pois...oikeestaa mä en pidä yhtään siitä ajatuksesta että saan isomman huoneen...sillon tulee väistämättä olo että millä mä sen huoneen täytän... =/
tule meille,ja kohta huoneesi on LIIAN täynnä meiltä saamaa rojua :D &nbsp;(j/k)

Melinda
26.11.2001, 17:01:58
Cenedra..hehe vastaus:kirjoilla.. :) no mun huoneessa on heti ovelta katsottuna vasemmalla sänky &nbsp;ja oikealla vaatekaapit joita on kaksi sitten vaatekaappien vieressä on semmonen hylly jossa on aika paljon videokaseteja ja koulukirjoja ja kaikkeeta krääsää sitten tulee vastaan toinen "seinä"..hmm..siin on ikkuna meijän takapihalle ja sen edessä on mun pöytä jossa on kans ihanasti krääsää ja cd soitin sitten toisen seinän täyttää semmonen iso hylly..niin mun huone on kanssa aika iso ja sen jokasessa seinässä on paljon julisteita ja tabetti on vaaleanpunainen..ääh en mä osaa tästä hyvemmin selittää tulkaa itte kattoo.. :)

Rachel
26.11.2001, 17:23:50
Kun ovesta tulee sisälle niin oikealla on vaatekaapit ja vasemmalla vessan ovi. Kalustuksena on kaksi sänkyä ja pitkä pöytä ikkunan luona. Lisäksi huoneesta löytyy rehuja (viherkasveja), terraario, TV, pari pelikonsolia ja kaikkea muuta rojua. Matot on tietysti lattioilla ja lamput katossa.

Pinchi
26.11.2001, 17:29:02
Hmm, mun huone: Ovelta katsottuna vasemmalla on Kirjoitus pöytä, sen edessä sänky, ja ovelta vasemmalle on kirja hylly ja vaatekaappi. Ovea vasta päätä on ikkuna. Huoneessani on Kukkaaiheiset tapetit ja öklöttävän siniharmaaksi maalattu lattia...tosin on sekin parempi kuin ruskea ja paksu kokolattia matto jonka vähän aikaa sitten revin pois. :&#124;

cenedra
26.11.2001, 17:33:02
tule meille,ja kohta huoneesi on LIIAN täynnä meiltä saamaa rojua :D  (j/k)
Kiittitarjouksesta mutta jätän tällä kertaa väliin... :D

Cenedra..hehe vastaus:kirjoilla..
Nerokasta...en nyt ehkä...ei oo tarpeeks monta hyvää kirjaa... :)

Edited by cenedra on 26.11.2001 18:34

Shorty
26.11.2001, 17:38:51
Okei, mun huone:
Heti kun tulee huoneeseeni, niin tulee seinä vastaan (joka suunnasta).... No ei ihan.. mun huone on jotain 2mx3m &nbsp;;D ja se on tosi :D &nbsp;:D Siellä ei mahdu liikkuun, varsinkaan ku siinä pienessä vapaassa tilassa on mun rojuja
Onneks voin muuttaa pois sieltä (heti ku jaksan raahata sänkyni pois sieltä) vähän isompaan huoneeseen, jossa on oven edessä sänky pystysuunnassa, oikealla vanha LP soitin teline juttu, jossa on pelejä ja lehtiä. Siitä samaan suuntaan, niin tulee Laiskanlinna 2000 (semmonen yhen tyypin sohva) ja vaatekaappi. Huoneen ihan toisella puolella nurkassa on työpöytä ja humppakone. :D

Razorblade
26.11.2001, 18:29:12
<font color=tan>Oven vieressä kirjahylly (joka on aivan liian pieni) seinustalla kuusi kaappia, sänky, sänkyä vastapäätä tuolin mitan päässä poytä jolla roinaa ja mankka ja pöytää vasten taitettava väliseinä jonka toisella puolella on siskon puolisko.</font>

FilthSkin
27.11.2001, 14:10:24
Dead Bodies Everywhere...
eli siis likaisia kalsareita ja sukkia.
kitarat lojumassa jossain lattialla...
vahvistin aina siellä missä siihen kompastuu.
pleikkarilehtiä levällään joka puolella...
etc...

eli hirvee läävä. ei jaksa siivota.

Shuichi
27.11.2001, 19:32:33
Originally posted by FilthSkin @ 27.11.2001 15:10
hirvee läävä. ei jaksa siivota.
Niin sinun puoli, minun puoli huoneesta onkin siistimpi :D ...tai no pöytä on kyllä karmeen näköinen.. FFIX-figuureita ja mangaa etc... ???

absinthe
27.11.2001, 19:47:08
tämmönen

Shorty
27.11.2001, 20:17:45
päätin mäki tehdä huiman kuvan... seiniä pitäs lähentää... liikaa tilaa tossa keskellä.. Työpöydällä on ihan ÄLYTTÖMÄSTI rojuja ja siinä pikkupöydällä on mankka... tää on siis mun tuleva huone nykysessä muodossaan...

EDIT: miks tota kuvaa ei näy.... no nyt näkyy

Edited by Shorty on 27.11.2001 21:18

Silver
27.11.2001, 20:38:31
No, tässä kartta että joku voi tulla murhaamaan minut kirveellä...

Belwar
28.11.2001, 7:55:29
Öööhhh... aika sekasotku oikeestaa. Kaikkee ihme roinaa ympäri huonetta.
Ovest tullaa, vasemmal sänky, oikeel puolel pöytä jolla on melutoosa ja pc ja tulostin ja jotai sälää+epämääräset kasat cd:eitä.
Suoraa eessä on sohva ja telkka sii sillee hienosti eessä. ja öööhhhhhh
no ei siel muuta kai oo, no oliha siin heti samal seinäl ku ovi on ni 4 kaappia...

Shuichi
28.11.2001, 15:26:19
Allylla on hieno huone :D

Sejkay
28.11.2001, 21:07:44
<font color="#fd6029"> no pitihän se kuva nyt sitten piirtää... :D

... ??? se on hieman ahdas tuossa kuvassa.  

</font>

tässä (http://www.virtue.nu/sanize/huoneeni.jpg)

Edited by Sunnyze on 28.11.2001 22:10

absinthe
29.11.2001, 17:39:21
Originally posted by Ursula @ 28.11.2001 16:26
Allylla on hieno huone :D
why, thank you ursula &nbsp;:D

Gandalf
29.11.2001, 18:39:06
No kai munkin sitten täytyy laittaa tämmöne.

Zacy
29.11.2001, 20:35:51
Originally posted by Ursula @ 27.11.2001 20:32

hirvee läävä. ei jaksa siivota.
Niin sinun puoli, minun puoli huoneesta onkin siistimpi :D ...tai no pöytä on kyllä karmeen näköinen.. FFIX-figuureita ja mangaa etc... ???
Ei varmaa kuulu tänne, mut pakko kysyy&#33;&#33; Mist sä oot saannu FF-figuureita&#33;?&#33;?&#33; Kerro pliis...&#33;&#33; :P

TaiDOmi
29.11.2001, 21:30:28
Noh...

Huoneeni on hyvin ahdas (täynnä tavaraa). Pöytätilan ovat vallanneet Nintendon konsoliperhe ja pelit ovat hyllyjen taakkana.

Kun astut huoneeseeni edessäsi avautuu (siis, jos saat oven auki) näkymä, joka ei silmiä hivele. Johtoviidakko on niin tiheä, että Save The Queen:lle olisi käyttöä. Vasemmalla puolella rojujen alla pitäisi olla sänkynen, oikealla kaapit valkeat ja yllä taivas kirkas.

Silver
30.11.2001, 9:11:32
Originally posted by Zacy @ 29.11.2001 21:35
Ei varmaa kuulu tänne, mut pakko kysyy&#33;&#33; Mist sä oot saannu FF-figuureita&#33;?&#33;?&#33; Kerro pliis...&#33;&#33; :P
If you really want to know. Niin Kukunorista esim. Sieltä tennispalatsin tokasta kerroksesta. Käyppäs katsomassa

sguall
30.11.2001, 12:41:38
Oven oikealla puolella telkku, vasemmalla on kirjahylly. Suoraan katottuna tietsikka, ja tietsikan vieressä sänky et sillee &nbsp;:ooh:

Bakuryu
27.12.2001, 13:59:06
Yliliikaa julisteita mutta ei niitä osaa heittää pois...valtaosa niistä on kaiken lisäks aika muinaisia...Seinäl on Time Crisis 1 pitkä ja matala juliste...muinaisuus.

Jenova
27.12.2001, 16:36:31
..Jaan huoneeni pikkuveikkani kanssa...=(
Mutta huoneen puoliskoni erottuu kyllä broidin puoliskosta.
Seinäni ovat muuratut Final Fantasy ja Anime kuvilla..
Kaikki sanovat että minun pitäisi jo aikuistua ja ottaa ne pois,
mutta miten saisin koskaan unta sen jälkeen? :P

Valax Silverstar
2.1.2002, 20:12:46
Selvyyden saamiseksi:

--------------------
&#124;K HHHH  PPPPP &#124;   O = Ovi
&#124;K              PPP@  K = Kaappi
&#124;K                 P@  H = Kirjahylly
&#124;K                 P@  P = Pöytä/iä
&#124;K       SSSSSSS&#124;  S = Sänky
&#124;-OO--------------  @ = Ikkuna              

Mittasuhteita en saanut täsmäämään...

Ovessa suurehko lohikäärme. Avaan oven. Heti oikealla samassa seinässä kuin ovi on sänky ja tasoja tai hyllyjä tai mitä lie sängyn päällä seinässä. Niiden päällä koulukirjat, ropet ja 40K. Vasemmalla kaappeja 5 kpl ja vastapäätä ikkuna. Suoraan edess kirjahylly täynnä kirjoja ja päälyosa täynnä figuureita ja maastoa. Kirjahyllyn vieressä nurkassa ja vähän muuallakin on tietokonepöytä ja siihen kuuluvat pienoiset lisäpöydät. Tietokonepöydällä kone, stereot, pelit, CD:t, rojua ja figuja. Sivupöydistä toisella on maastoa, figuja ja skanneri sekä plasmalamppu. Toisella sivupöydällä on alhaalla rutosti lehtiä ja ylhäällä maalausosasto figuja ja maastoa varten. Seiniltä löytyy miekka, kilpi, CD:itä kilven ympärillä, alkemistin ja lohikäärmeen kuva. Lisäksi vielä juliste Wild Armsista.

The_Lifestream
2.1.2002, 20:41:12
juu sellainen kiwa pikku huone jota koristaa ff julisteet ja piirrokset :3..pleikka ja vannha telkka jonka päällä ff fighuureja :3 (quisty-seifer-laguna-rinoa-angelo-moomba-garnet-steiner) jaaa pöytä jonka päällä oma tekemä (mun ja kaverin) Yuna savityö joka saatiin valmiiks tänään(eli väritettyä) ja uuus pehmee tuoli...stereoth jaaaaa kaappi...:3
aih niin ja ikkunassa on tifa&cloud koristehommeli (juuuu ite tehty) ne istuu silleen vierekkäin..:3....Xp..hehe..ja laatikot TÄÄÄYYYNNÄ tyhjiä A4papruja kyniä sun muita.
minä viihtyä huoneessani.

Echo
2.1.2002, 21:22:28
---&#62;<--- (http://koti.welho.com/aautio1/huone.jpg)

Aika sekasta on juu...

Vodoun
2.1.2002, 21:33:41
nooh. aika tavallinen. paljon (täsmennän.. PALJON) krääsää.
seinillä julisteita ja jotain mun tekemiä maalauksia ja hiilitöitä. telkkari, videot, psx... naah. sitä tavallista.
ai nii, ja tietty mun rakkaat levarit mun kirjoituspöydällä. (ja mikseri, tietty Ü)
että näin.

Locke Cole
18.4.2002, 19:15:31
Pieni, ovelta oikealla on telkkaripöytä jossa on tv ja PS2. Sen vieressä oikealla on vaatekaappi. Vasemmalla puolella ovesta on sänky. Sängyn vieressä oikealla on tietokonepöytä.

volt
18.4.2002, 19:18:34
Oikealla puolella on sänky, jonka saa halutessaan sohvaksi. Myös kirjoituspöytä ja tietokone löytyy oikealta.

Vasemalla puolella on iso hylly, Tv ja muut krääsät, kuten ps2.

Moppi
18.4.2002, 21:44:35
No siellä on sohva, tietokone, parisänky ja telkkari. Mitä muuta tarvitseekaan :D. Tosin pöydällä on vaikka mitä roipetta

Noirre
18.4.2002, 22:35:13
Koko meidän talo on yhtä mun huonetta :&gt;

Talon isoin makkari on mun.. Siellä on kaksi sänkyä vierekkäin, ovi parvekkeelle (kätevää kun alkaa watuttamaan ja tulee nikootiinin tarve :D) tietokone, stereot, peiliovikomero, piianpeili, laatikostoja... Turhaa rompetta... Muuta mun tekemä työ seinällä.

Mun plegu2 ja tv on ns. &quot;allashuoneessa&quot; jossa on mun kolmas sänky (eijeijie. älkää voihkiko. ostin se rippirahoillani omaa kämppää varten valmiiksi). liäksi siellä on vanha supernintendo ja sen ja plegun pelit...

Sitten on tommonen oleskelutila portaitten yläpäässä jossa mä piirrän/luen/kokoan palapelejä XD

Falco
19.4.2002, 7:16:38
Mulla on aika iso huone... Se ei ole täysikorkea katto madaltuu reunoille päin... Vasemmassa reunassa on sänky Sen päädyssä on rakas tietokoneeni... Keskellä on Pieni Biljardipöytä... Heti rapussten vieressä on telkkari ja videot... Ai niin sängyn toisessa päädyssä on Poppivehkeet eli stereot... Kaijuttimet löytyy molemmista päädyistä... Mutta kun pelaan jotain niin järjestelen niitä koska liitän ne Kaijuttimet tietokoneeseen...

Sonya
19.4.2002, 7:25:41
no..ensiks ku mun huoneen ovesta tulee sisään niin siinä on sänky n. 1,5m päässä..sit sänkyn päätyä vastapäätä on vaatekaappi..vaatekaapin vieres on pöytä..pöydän vieressä on mun liskon terraario..sit terraarion vieres on hylly + stereot ja kajarit..kukaan ei kyllä varmaan pysty hahmottaa mun huonetta kunnol mut en pysty paremmin selittää.. =)

Deux
19.4.2002, 12:26:51
Kamala&#33; Joudun jakaa sen meinaan pikkubroidin kaa.... :prkl: Aina sotkussa... ;) &nbsp;joskus miun takii joskus broidin...No, mut nyt sisustukseen; ikkunoissa kaameet lehti- aiheiset verhot, kirjotuspöytä (niit on tietty kax, mut min ei nyt kerro broidin kamoista), pikku teewee, sänky seinän vieres, kirjahylly (täynnä Aku Ankkoja ja muuta hyödyllista), vaatekappi ja juleja........ja kauhee sotku... =D

Flaming Amarant
19.4.2002, 13:09:06
Kaksi isoa hyllyä seinää vasten, hyvä näkymä autotielle, sänky, yksi ISO kaappi, pikku pöytä johon on ängetty TV, videot, PS2, näyttö, kaiuttimet, PC, kello, kaukosäädin ja alusta (maailman kartta). jne...

19.4.2002, 13:12:00
Yksinkertaista. Pieni sotkuinen ja ruma. Ihan tosi. Pöydällä kamaa röykkiöittäin. Sängyllä kamaa röykkiöittäin. Laittialla sama juttu. Nooh, kyllä siellä elää voi.

Ilezki
19.4.2002, 13:35:36
Huoneeni on aika keskikokoinen. Heti ovesta tultua edessä on kaappi, joka ulottuu melkein seinän päästä päähän. Heti oven vieressä oikealla on sänkyni. Oven vastakkaisella seinällä on tietokone, ja mankeli joka toimittaa pöydän virkaa. Huoneen oikeissa ylä- ja alanurkassa on kaksi kaappia, ja niiden välissä on pöytä.

Dreamer
19.4.2002, 14:12:45
Hmm...

Vaihdoin muuttaessa huonetta veljen kans. Nyt minul on iso sänky, hylly, pöytä ja nojatuoli samas huonees. :)
Saman muuton aikana huoneeseen eksy vanhan olohuoneen telkkari ja PS2, eikä minul ollut mitään tekemist asian kans... =)

Dagger
19.4.2002, 14:38:32
Sellainen enemmän tai vähemmän räjähtänyt. Täynnä uutta ja vanhaa hassua tavaraa. Käy hyvin piilopaikasta.

Khazar
19.4.2002, 15:10:30
Kun örvellät sisään, ensimmäisenä näet sängyn, kun käännyt katsomaan näet erittäin sekaisen työpöytäni, joka kiemurtelee kivasti huoneessani. Sen toisella puolella olevasta väliköstä, jossa penkit on, katsot ohi, näet tietokoneen, tulostimen, (ja pölyistä pöytää ei lasketa), stereot ja tietokoneen päällä telineessä telkkarin. Kun sittemmin käännyt katsomaan mitä seinillä on, näet ihunan (kamalan&#33; ) sinivalko raidallisen tapetin puoleen väliin seinästä, poordin (tai jonkin?&#33; ), ja sitten sellaisen sinivalkoisen tapetin. Seiniltä löydät myös pari kamalaa taulua ja piirrustuksia (jotka ovat suurimmaksi osaksi, kas, kas, ff piirrustuksia, stolen by ff sivuilta), pari FF julistetta, ja sittemmin poistutkin jo järkytyksen vallasta sekaisesta huoneestani, ja toivot, ettet nähnyt sängyn alla asuvia alkulimoja.

Edited by Khazar on 19.4.2002 16:11

Noirre
19.4.2002, 18:17:09
Heih, minen olekkaan ainoa suitsukkeiden polttelija :DD

Mistä tosin tulikin mieleeni...
*lisää topicin*

Angi kauankin muuten harrastanut noita?
.... Niin ja min unohin sanoa että minen oikeestaan tykkää omasta huoneestani... Son liian iso. Ja vaaleanvihreä. yök.

Garnet
21.4.2002, 7:04:34
Huoneeni on pieni se sisältää:sängyn,pöydän isonkirjahyllyn,
&nbsp; &nbsp;pienenkirjahyllyn ja semmosen oudon kaappisjutun.. :eh:
&nbsp; &nbsp;Aika surkeaa...
&nbsp; &nbsp;Mutta meillä ollaan jo yläkerran rakentamis touhussa..
&nbsp; &nbsp;Sitten kun se on valmis saan sen&#33;&#33;&#33; &nbsp;:lovetus:
&nbsp; &nbsp;Se on sairaan iso...

Sepphiro
21.4.2002, 9:12:55
Tosi pieni se on. Heti kun tulee huoneeseen, ekana näkee pitkän laatikoston, jonka päällä on playkkari2 pelit, videot, telsu ja muutamia amerikkalaisia pelilehtiä. Sänky on oven vieressä ja lattialla on kokolattiamatto. Noon joo... Oven toisella puolella on lasivitriini ja sen vieressä valkoinen vaatekaappi.(Joka on aina kamalassa kunnossa.)

Sapphire
21.4.2002, 10:43:50
Kun tulet ovesta sisään ja katsot eteenpäin, niinh ekana näet minun
telkkarin ja sen alla nököttävän pleikkarin :lovetus:
Sitten kun käännyt vähän vasemmalle, näet sängyn.
Ja kun käännyt ympäri, edessäsi jököttää pöytä, jossa
tämä minun tietokoneeni elelee :P
Ja siinä sen pöydän vasemmalla puolella on hylly.
Kun olet lähdössä, niin huomaat oven vasemmalla
puolella olevan äärimmäisen ruman vaatekaapin.

Ja se minun huone on aina sotkussa XD

tuure
21.4.2002, 10:56:55
Hmm... Kun tulet ovesta sisään näkyy edessäsi oikealla sekava työpöytä, joka on oikea tavaroiden vapaasatama.. Kaikki minkä vain voi laittaa unohduksiin, tuodaan minun työpöydälleni... Jostain syystä sen on hankala palvella alkuperäistehtäväänsä..&#33; Työpöydän viereltä alkaa ATK-pöytä, jossa on min uusi tietokoneeni, tulostin, skanneri, epämääräinen läjä cd-levyjä etc. Tietokonepöytä on nurkkamallia, ja sen vieressä toisellä seinustalla (jossa kaksi ikkunaa, joista maisema tielle, metsään, naapuriin, vastapäiseen taloon, kaikkialle _:D ) on pieni rullalipasto, jonka päällä on mun Huippulaadukkaat™ Yakima©-stereot, ostettu Ellokselta.. _:P . Sen jälkeen tulee uusi nurkka, ja seinä kääntyy taas. Siinä seinustalla on seinässä aukko, alkoovi. Siellä on miun sänky, vaatelipasto, kirjahylly ja pienempi hylly. Alkoovin vieressä on ovi ullakolle. Siitä vielä viereisellä seinustalla on puu&quot;laatikko&quot; ja kamina... Mikä parasta.. huoneessani ei edes ole ovea, vaan pelkästään aukko (isompi kuin mikään standardiovi&#33; ) josta on suora yhteys muiden makuuhuoneisiin...&#33; Älkääkä käsittäkö väärin... tää oli entinen keittiö, ja on todella pieni&#33; Ei nyt mikään komero, mutta olis hauskempi asua laajemmalti...

//Hmm... tämä postaus on IkonBoardin aikainen, joten se näyttää hieman sotkuiselta. Lisäyksenä mainittakoon, että alkoovia peittävät nykyään verhot ja minulla on myös aito Jenkkilän Tähtilippu™ :D

nursetwiggy
21.4.2002, 12:18:10
Angi kauankin muuten harrastanut noita?
muutaman vuoden, nykyään 3-6 kpl päivässä. ja koko talo kuulemma lemahtaa ulos asti XD

Sephy
21.4.2002, 12:27:26
Tällä hetkellä hyvin sotkuinen :D

No siellä on TV, PS2, stereot ja kaikkea muuta turhaa &nbsp;:P

blindside
21.4.2002, 12:53:08
http://s0rdid.net/upload/images/huonex.jpg
Tuolta se näytti vuosi sitten, ja näyttää melkein samalta tänään. PS2 on vaan tullu vahvistimen ja TV:n väliin, TV on vaihtunut toisen malliseen (mutta saman kokoiseen), ja entinen natsi-puutuoli joka meni rikki (liikaa löböilyä) on vaihdettu uuteen natsi-puutuoliin.
Niin, eihän tuossa toki ole koko huoneeni, mutta tuo nurkka on tärkein. Tuosta kuvasta vasemmalla on mun sänky, ja oikealla kaksi kirjahyllyä. Sängyn ja kirjahyllyjen välissä on kaksi vaatekaappia. Huoneeni on pieni kuin mikä.

Edited by Schattenjaeger on 21.4.2002 13:58

Jenova
22.4.2002, 12:48:37
Tässä on yksi minun hurjista seinistä, huuu...Olen tappanut lehtiä työkseni. &gt;_&lt;

Lumba
22.4.2002, 14:51:25
Minu huoneeni.. yhdellä sanalla kuvaten, kaamea. &nbsp;???
täynnä sotkua, sekainen, ja muutenkin aika epäilyttävä järjestelmä.

eZRoller
29.4.2002, 16:17:08
mun huoneessa näkyy kerran vuodessa lattia, sillon kun siivoon et saisin rahaa. kai se on ihan normaali muuten..pöydällä vahvistin, cd-soitin, kohta duunaan siihen levarit, lattialla ( &#33; ) tv ja PS2.
eks joku jossai sanonu et sotkunen huone on lahjakkaan ihmisen merkki? :D (..c´mon ppl..einsteinilläki oli sotkunen huone..)
julisteita löytyy satamiljoonaa.
suitsukkeita tykkään kans pistää palaa. ennen oli seinällä sellanen intiasta tuotu kangas..ja valoisuus on kans tärkeetä. en ikinä pidä verhoja ikkunoitten edessä, en edes yöllä.

//edit: unohdin mainita cd:t..niitä on nyt tollanen 100+ (siis poltettuja cd:itä) plus sitten ostetut cd:t..kaikki telineet on aivan täys, ja ainaki kerran päivässä astun jonku cd:n päälle ja rikon kannet. eli lattia on täys cd-kasoja.

Edited by eZRoller on 29.4.2002 17:22

Croppola
29.4.2002, 16:33:41
Huoneeni yksi kertaisuudessaan...
Astuessani sisään huoneeseeni näen ensimmäisenä pari hikisiä sukkia lattialla. Kun kattoo vasemalle näkee ylihienon tietokonepöytäni jolle on lastattu tietokone ja Pioneerin halppis popparit. Siitä vähän oikealle. niin tulee vastaan Luxorin (huippu)töllö, sen alla videot ja ylpeyteni PS2&#33;. Sänky on ergonomisesti sijoitettu lähelle televisiota jota voi rennossa asennossa katsoa aina Ediä&#33; Sänkyni sijaitsee alkovin sisällä jota kehystää toinen ylpeyden aiheeni Pornovalot(&#33;) nämä siniset jouluvalot tuovat tunnelmaa jopa syksyn sateiseen päivään. Mitään ihmeempää mun huoneessa ei olekaan paitsi yli-iso peili ja josta joka ilta ihailen komeaa vartaloani. &nbsp;;D &nbsp;;D &nbsp;;D . Niin kai. Ihan tosi.

Ren
30.4.2002, 3:22:11
http://www.vip.fi/~muurinen/sodoma.jpg

Kysymyksiä saa esittää.

Vasemmalla on sänky pitkittäin kuvan perspektiiviin nähden, oikealla ovi ja takana kaksi vaatekaappia. Yleensä paljon pahemmassa kaakassa.

Se siitä.

-Rixu-
30.4.2002, 7:55:58
tässähän tämä talon suurin huone [huone jatkuu vielä jonkin verran valokuvan taakse]
http://rixu.freeservers.com/images/omahuone.jpg
Esittelin jo tuolla jossain huoneeni, mutta tässä nyt oikein kuvakin. Verhon takaa pääsee parvekkeelle ja mainitsinko jo että se on iso :D Ainiin älkää antako hämätä, huone on kuvassa vasta siivottu, ei se yleensä ole aivan noin siisti.

zhorn
30.4.2002, 10:25:05
Keltaset seinät ja kellertävä matto, siniset verhot ja muutama taulu. Ovesta heti vasemmalla on koulupöytä ja ovesta vasemmalla vaatekaapit. Koulupöydästä eteenpäin on sänky ja atekaapeista eteenpäin on kirjahylly jossa on vahvistin ja mankka. Päädyssä ikkunan edessä syntetisaattori.

Mikey
1.5.2002, 21:44:33
No mun huone on sellanen että kun astuu ovesta sisään niin oikealla on tietokonepöytä joka jatkuu seinästä seinään (jää tilaa noin puoli metriä ja senkin tilan vie hylly) ja sitten tulee pieni tila jossa on sänky ja lopputila on milteipäsanoen tyhjä eli mun kämpästä on noin. 60 % käytössä.

Mauler
1.5.2002, 23:28:18
mulla on aivan naurettavan iso huone... &nbsp;=/

Corpse
8.5.2002, 16:20:44
Huoneeni on aika pieni vasemmalla on kirjahylly, oikealla on tuoli sänky ja kirjoituspöytä ja huoneen toisessa laidassa on telkkari

Rune
8.5.2002, 16:45:27
Kun avaat oven, voit ensiksi nähdä suuren huoneen, ja vastapäätäsi on ovi parvekkeelle ja sen vieressä pieni ikkuna. Ikkunan alla on suuri löhötuoli, jonka päällä on pehmusteena ja koristeena lampaan karva. Tuolin vieressä on pieni hyllymäinen kaappi joka ulottuu vyötärööni saakka. Sen päällä on suuri saniainen ja sen alla SUURI kajari.
Pienen hyllyn oikealla puolella on suuri työpöytä, joka on täynnä roolipeli papereita, maaleja ja miniatyyrejä. Pöydällä on myös tehokas pöytälamppu. Pöydän yläpuolella on kolme pitkää hyllyä joista kahdella on valmiiksi maalattuja miniatyyrejä ja koulukirjoja. Myös toinen saniaisen kaltainen ruukkukasvi roikottaa lehtiään pöytäni ylle. Kasvin vieressä, eli sen oikealla puolella lähinnä ovea, on toinen suuri kaijutin.
Huoneessani on tapetit, joissa on alapuolella suunnilleen keskeltä sinistä jossa valkoisia kukkakuvioita, ja yllä valkoista sinisin kuvioin. Katto viettää vinosti yläspäin parvekkeelta. Lattialla on pari vanhaa sinistä mattoa. Ne vien joka lauantai parvekkeelle tuulettumaan. Sisään tullessasi et voinut nähdä oikeallapuolella olevan kulman taakse. Tässä on suuri hyllykkö, joissa minulla on hyviä fantasia kirjoja ja kulmassa tietokone. Yhdellä hyllyistä on korkealla melkein kattolamppuun ylettyvä pieni kasvi. Viimeisessä nurkassa minulla on suuri sänky, ja sen vieressä/päällä on pieni seinässä oleva hylly. Samaa sarjaa pöydän päällä olevien kanssa. Siinä minulla on kaikkein rakkaimmat miniatyyrini esillä ja säilytän siinä myös parhaillaan lukemaani kirjaa, tällä hetkellä Taru Sormusten Herrasta. Sängyn vieressä on pieni yöpöytä, jolle on sattunut kasaantumaan kaikkea roinaa. :eh: Lattialla sänkyni vieressä minulla on matkaradio. Sillä kuuntelen aina Grand Finalea ja Celtic Moonia.Lattialla siinä sängyn ja parvekkeen oven välissä on keskikokoinen kori. Siinä on kasa elämän varrelta säästyneitä rakkaita pehmoleluja. Uusin niistä on Pömppörömörö, Pömppis, pieni vihreä hymyilevä sammakko istuma asennossa. Mutta kaikkein ensimmäisin ja rakkain niistä on Enari pässi. Pieni pehmeä hiilem musta pässi.

Siinä se olikin&#33; ;D &nbsp;=) &nbsp;=D &nbsp;:P &nbsp;:)

-Aeris-
9.5.2002, 20:44:17
Olen jopa tyytyväinen jokseenkin pieneen huoneeni nyt remontin jälkeen. Miksi näin?
-Ihanat vihreät tapetit. :lovetus:
-Ihana uusi kirjahylly
-Ihana uusi kirjoituspöytä jossa on monenmonta laatikkoa
-Ihanan iso ja .. öh.. sotkuinen vaatekaappi
-Seinä täynnä ihania FFkuvia, pääasiassa Aeris&amp;Cloud kuvia, mutta kyllä sinne Zidane ja pari muutakin mahtui.
-Sitten vielä pieni pöytä jossa tv ja pleikka.
Thats&#39;t it. Eikö olekin ihanaa? &nbsp;:D

Kassi
9.5.2002, 22:32:22
Huoneeni on malliesimerkki siitä, kuinka huonetta kohdellaan oikein. Huoneeni kukoistaa täydellisessä luonnontilassa. Pölykoirat saavat nelistää vapaina ja onnellisina nurkissa.

Kirjat ja muut lappuset saavat maata kaikessa rauhassa pöydällä ja varsinkin lattioilla, vaatteiden ohella. Sukkia löytyy, parittomia mutta parillisiakin, minne tahansa katseensa kääntääkin. Sänky ja seinän pituinen pöytä dominoivat koollaan valkoseinäistä huonetta, joka oli ennen asuttamistaan järkyttävän räikeänpunainen. Seinät ovat tyhjät, lukuunottamatta ilmoitustaulua jota koristavat lukujärjestys, kopio wanhasta maailmankartasta jonka mukaan Australia on Uusi Hollanti ja kaiken kruunuksi

Huoneen pääpiirteet ovat kuitenkin Tietokone ja Televisio Pleikkareineen. Stereotkin siellä on, vaatimattomat mutta toimivat. Kirjahyllyjä on kaksin kappalein, ne on omistettu tietokirjoille ja peleille. Tuolejakin on kaksi, vaikka täällä harvemmin joku muu käykin.

Huone sijaitsee kellarissa, muun talon asutuksen ollessa maan tasalla &#39;yläkerrassa&#39;. Ylhäällä ei tarvitse periaatteessa käydä kuin ravinnolla ja siitä seuraavalla välttämättömällä toimenpiteellä.

Kellarisijainnista johtuen ikkunoita, joita on kaksi, ovat vain puolisen metriä korkeita ja sijaitsevat katonrajassa. Siksi Kassi joutuu turvautumaan keinovaloon (joka kajastaa joko televisorista tai lampuista) ja sen tähden Kassi on tavattoman kalpea (vrt. avatar).

Kesäisin huone on miellyttävän viileä, talvisin taas sopivan lämmin. Tunkkainen huone toki on huonon ilmanvaihdon ja Kassin vuoksi, mutta aina silloin tällöin hän onnistuu tekemään edestakaisia tuuletusliikkeitä jotta huoneeseen voi astua ilman vaaraa tukehtumisesta. Sisäänpääsy maksu 2 euroa lapsilta (pikkusisko ja hänen tuttavansa eivät pääse sisään) ja 5 euroa aikuisilta. Opiskelijat saavat 20 prosentin alennuksen, kaverit pääsevät ilmaiseksi jos voivat todistaa henkilöllisyytensä.

Edited by Kassi on 09.5.2002 23:38

bigspin
10.5.2002, 20:56:04
mun huone on sellanen perus kämppä :) välillä sotkunen ja välillä siisti.keskellä huonetta on suuri löhötuoli :D

-kikki-
13.5.2002, 16:44:39
mulla ja mun veljellä on yhteinen huone..ja se on sellanen yhen lajin läjä..sanoin kuvailematon.. &nbsp;:D

Lara
6.6.2002, 11:14:28
Todella pieni ja niin sotkuinen, että sinne tarvitsee kartan ettei eksyisi. Vaatekaapin ovessa on keskeneräinen maalaus, jota olen koettanut saada valmiiksi sellaiset kaksi vuotta.
Sitten löytyy kirjoituspöytä, jonka päälle olen kasannut kaikki kesken eräiset työni, jotta ne eivät lojuisi lattialla.
Kirjahylly löytyy huoneen nurkasta ja koska huoneessa on niin vähän tilaa on minulla tavallisen sängyn sijasta parvi.

FantasyManIX
6.6.2002, 16:57:23
No sitä on vähän vaikea selittää, mutta minäpä piirrän huoneeni ja lisään sen tähän.Ensin vain täytyy piirtää se. &nbsp; :D

*piirtelee*

Undomiel
6.6.2002, 17:06:58
oven vieressä vasemmalla kirjahylly ja laatikosto,oikealla oven vieressä on sänky (lempipaikka... &nbsp;;D ) sitten on ihana vaatekaappini :D &nbsp;ja sitä vastapäätä pöytäni jolla yksi lamppu,stereot ja kajarit (kaiken rojun keskellä)....niin ja kynttilöitä kaikkialla,niitä kun rakastan &nbsp;:)

yksisiipi
7.6.2002, 12:35:37
Astun sisään huoneeseeni, näen 4 Cradle of Filthin lippua. Vasemmalla on vaatekaappi ja oikealla televisiopöytä, jonka päällä on televisio, videot ja pöydän edustalla lojuu harmaa ja pölyinen psx pelikasan vieressä.Astun muutaman askeleen eteenpäin kohti stereoitani, istun ikkunan alla olevalle sängylleni, joka viettää vastapäätä työpöytääni. Nousen sängyltä ja käännyn vasemmalle, takaisin ovea kohti, vilkaisen ihastellen Bal-Sagothin ja Cradle of Filthin värikkäitä fantasia-aiheisia lippuja, ja astun ulos huoneestani.

Tuosta nyt ei saa olleskaan selkeää kuvaa, en ainakaan minä, vaikka oma huone onkin. Pitäisiköhän piirtää kuva...

Nightblade
8.6.2002, 17:52:17
Kun katsoo ovesta, niin näkee heti sängyn, joka on ahdistettu nurkkaan (ei oven viereen). Sängyn vasemmalla puolella on vaatekaappeja ja kaappeja. Ikkunan alla on keyboard ja nojatuoli. Sitten on vielä TV, videot, lipasto ja  ...sotkua&#33; Ainii ja stereot.

Edited by Nightblade on 08.6.2002 18:53

Roakel
8.6.2002, 17:58:37
Mun huone on aika pieni tai sitten se näyttää pieneltä koska siinä on sellainen valtava kaappi,mulle on ihan sama minkälainen huone on.Siinä pitää aina olla sänky...

Edited by Roakel on 08.6.2002 18:59

Angel Eiko
11.6.2002, 18:30:57
Minun huoneeni on yleensä sekainen. Minun huoneessani on valkoiset tapetit (jotka ovat huonot ja repsottavat ties mistä). Seinillä peittämässä tapetteja on erilaisia julisteita, suurin osa on bändi julisteita, mutta kýllä sieltä löytyy joitain Final Fantasy aiheisia kuviakin.
Siellä on kesäisin tummat verhot ja talvisin vaaleat.
Sieltä löytyy televisio, stereot ja vino pino levyjä.
Lattialla on iso ruskea matto.
Katossa roikkuu tavallinen lamppu.
Minulla on myös yhdessä nurkassa sänky ja toisessa nurkassa musta noja tuoli.
Totta kai minulla on koulupöytä, jota ei tunnistaisi siksi, koska se on kokonaan paperien peitossa.
Kirjahyllyssä minulla on kymmeniä posliiniesineitä jotka ovat minulle hyvin rakkaita enkä vaihtaisi niitä pois mistään hinnasta. &nbsp;Tälläinen on minun huoneeni&#33; &nbsp;:lovetus:
P.S: eikö oluut maireeta tekstiä? päätin vähän sivistyä... :D

Mizakki
23.6.2002, 16:07:46
no mun huoneessa on...
4kaappii :bored:
2kirjahyllyy
1tietsikka pöytä +tietsikka
telkkari + 5 kajarii :D
3 kajarii ( joita en käytä )
vahvistin
julisteita ( enintään autoja ja muuta :D )
1kerros-sänky :bored:
stereot
ja tietysti lemmikki-käärmeeni terraario. :D :yay: :wink:

ja lopuksi mun huone on "siisteys-käsitteelläni" järjestelty josta faija ei tykkää.... :eh:

R'lyeh
23.6.2002, 17:36:26
minun huone on iso :) täällä on paaaljon kaikkea roinaa ja liian täyteen ahdettu "medianurkkaus", jossa on kaikki hienot ja vähemmän hienot laitteet (tietokone + oheislaitteet, teevee, stereot + runsaasti levyjä, pleikka, nes ja c64). sitten muuta on vaatekaappi, kirjahylly, pari pöytää ja oikein iso sänky, lisäksi vielä paljon kaiuttimia (nykyään 7kpl) ja kaikkea pikkutavaraa. pidän kovasti huoneestani :)

urho
23.6.2002, 17:52:38
Mun huoneeni on sellainen pieni romu, johon on ängätty mahdollisimman paljon tavaraa :/

Lähinnä siinä on vaan kirjahylly, pöytä, sänky, tv-pöytä jossa on ps2 ja tv, ja mun ihana Säkkituolini!Ah, siinä säkissä on tullut pelailtua vaikka kuinka paljon... ja tietysti seinät on täynnä Simpons-julisteita! :p :boing:

Crimson
24.6.2002, 17:37:56
Mun huone on tosi pieni...
Siellä on vaan vitriini, pöytä sänky, telsu, PS2... Ei mitään muuta!:3

Safir
24.6.2002, 17:49:04
Noh, minä ja mun veli jaetaan se huone, eikä se edes oo iso. Heti kun ovesta tulee siään, vasemmalla puolella on kirjakappi, joka on täynnä miun "roinaa" kirjoja, lehtiä jne.
Ovea vatapäätä on sohva, jonka vieressä on tietokonr. ja toisella puolella työpöytä. Ikkunan edessä on telkkari ja stereot, sekä Ps2. ^^ Ja mun sänky on toisella puolella seinää ja velin sänky kanssa.

AlkoTanko
24.6.2002, 18:23:57
Sotkuinen, hyvin sotkuinen. Oven vieressä on puolentusinaa kaappia, joissa yhdessä on arkivaatteita, toisessa juhlavaatteet ja lopuissa kaikenlaista roinaa. Ovesta katsottuna oikealla seinällä on hyllykkö televisiolle, Playstation2:selle, cd-soittimelle ja noin sadalle musiikkilevylle. Sitä vastapäätä on sänky, ja pöytä ja tuolejakin pari hassua. Ihan kiva sillai.

Dark
26.6.2002, 7:39:22
Mä teen yhtä peliä, joten mun huone on täynnä suunnittelu paperia, pohjapiiruksia, muistiin panoja, pelin juonikin on jouduttu kirjoittaa kolmesti ja ne on "jossain" mun huoneessa, Kahvi mukeja, Kun ylensä valvoo aika pitkään, Tyhjiä röökiaskeja, "CCCP" paita seinällä (Mun ja mutsin inside juttu);D , Pari kitaraa ja vahvistin ja mitäs muuta täältä löytyykään...

Lonely Wolf
26.6.2002, 12:58:17
oma huoneeni olen joutunut jakamaan pikkusiskoni kanssa :eh: jess...huoneessa on yks iso hyllykkö, pikkuinen lipasto, vaatekaappi, kaks pöytää ja kaks sänkyy...ja ei voi sanoa siistiksi ollenkaan :eh: ..ainakaan mutsin ja faijan mukaan :D

Heldy
27.6.2002, 12:56:34
Minun huoneessani on tietokone(tietenkin) ja sänky seinän vieressä, 2 kaappia vierekkäin ja paljon pehmoleluja!
Sekä huoneeni on Lähes Aina Sotkuinen..

Isthan
25.7.2002, 15:41:56
Tjaa, mitäs minulla?

No, kun ovesta astuu sisään niin tulee oikealta vastaan kirjahylly ja vasemmalta toinen hylly. (se oli ennen DVD-hylly) Ovea vastapäätä on musta, ISO nojatuoli. Sitten, nojatuolista oikealla on TV ja pleikat, siitä oikealle on taas joku hylly...ihme roinaa, ei ees mun...Sit on mun valtava kirjoituspyötä heti ikkunan alla ja sen vieressä mun sänky. Sängyssä on joku ihmeen kukkapeitto. Kirjoituspyödällä on tietokone, subbari ja mankka. Sit vielä kymmenen kilon edestä sotkua ja epämääräistä roinaa...

Tapetit ovat 5 - vuotiaan (minun, siis) mukaan valittu, eli kaikkia mahdollisia kukkia ja boordina vielä lisää kukkia. Niinsanotut "prisessatapetit" siis. Tunnelman tosin pilaavat ne lukuisat repeämät ja rei'ät...

Vaikka minulla onkin talon toisiksi isoin huone, niin hyvä kun edes sekaan mahtuu...Niin paljo minulle kuulumattomia romuja...

No juu, ihan hyvähän tämä on asua.

//edit: Ok, päivitetääs vähän...

Tommistus
25.7.2002, 17:53:53
Huoneeni katosta katsottun:
_~~~~~~__
/111111---2-\
|33--5-------2-|
|33----------2-|
|33-------------|
|---44444444|
\**_________/

**=Ovi
~~~~~~~~= Ikkuna

Huonekalut:

1= Työpöytäni. Siinä makaavat piirrustus alue, tietokone, printteri ja puhelin.
2= Sänky. Tässä vietän 1/3 elämästäni. Niin pehmeä että uppoan sinne (huom! En ole ylipainoinen:eh: )
3= Kaappi hylly lasikaappi yhdistelmä. tässä sijaitsevat videot, TV, plaikkarit ja kirjat.
4= Pohjattomat vaatekaapit. Kun sinne kurkkaa, ei ikinä tiedä mitä tulee vastaan.
5= Rakas tuolini.

Siinä oli suunnilleen huoneeni. joitain yksityiskohtia kylläkin puttuu, mutta hälläpä väliä.

Hotaru
25.7.2002, 21:14:36
Huoneeseen astuttaessa oikealla on pöytä ja hylly jossa on TV ja pleikka, vasemmalla on hylly, ja vastakkaisella seinällä on ikkuna, sänkyni ja toinenkin sänky. Äärimmäisellä vasemmalla on ovi vaatehuoneeseeni jossa säilytän vaatteitani, kitaraa(kuinka arvokas paikka kitaralle...)ja jotain romujani, sitten tulee toinen hylly jossa on kirjoitustaso. Ja vasemman puoleisen seinän keskellä "alttarina" on tietokoneeni. Sotkuinen huoneeni ei ole, koska tungen kaiken roinan aina tuohon vaatehuoneeseen. Katossa on joku lamppu joka on niin monesti särkynyt, ja lattiassa punainen matto valkoisilla neliöillä varustettuna, siinä on minun koloni. Ymmärsikö joku tuosta jotakin? Älä välitä en minäkään.

Chang
25.7.2002, 23:28:58
Kun ovelta katsoo nii heti oven vieressä oikealla on mun sänky ja sen ylä puolella pieni hylly.vasemmalla vaatekaappi jonka vieressä aika iso hyllykkö täynnä kaikkea rojua.Oikea seinä täynnä kaikenlaisia julisteita.Huoneen perällä on iso ikkuna,siitä katsottuna oikealla on komero joka myös on täynnä rojua.Ikkunan ala puolella Hylly,TV ja Pleikka2.Vasemmalla pöytä.
Ette te selvää tuosta saanut mut kuitenkin...

Ceassa
26.7.2002, 16:33:29
Hmm... Vai minun huoneeni?

Kun astut ovesta sisään, kiinnität varmaan ensimmäiseksi huomiosi ruskean kulmakoulupöydän yllä roikkuvaan FujiFilmin puhallettavaan ilma-alukseen, joka tottelee nimeä "Viggo Mortensenin 'Perä Edellä' -ilmalaiva" (ette todellakaan halua tietää :D ).
Vatsanpohjaa kiduttavasta naurukrampista selvittyäsi (joillakin se kestää kolmisen minuuttia, toisilla jopa useamman tunnin) käännät katseesi luultavasti kohti kattoa, sillä pöydän vieressä lojuvan sängyn yläpuolelta tarkkasilmäisimmät voivat bongata viisi kohtuullisen huomaamatonta (no buahhahhah...) julistetta, joihin on painettu erään nimeltämainitsemattoman elokuvan nimeltämainitsemattomien näyttelijöiden pärstöjä. *köhköhtarusormustenherrastaköhköh* Ja jotkut väittävät nähneensä myös FFX:n Tiduksen kuvan sängyn päädyssä. En kommentoi.
Tässä vaiheessa silmäsi löytävät tiensä joko vaatekaappini oviin tai tuiki tavalliseen kirjahyllyyni. Vaatekaappi voi olla kaikkine LotR-aiheisine kuvineen ja julisteineen huomiota herättävä tapaus, mutta myös kirjahyllyn laidalta pilkottava (itseväkerretty) FFIX:n Vivin näköispatsas voi kiinnostaa tietynlaisia ihmisiä. Jotkut ovat myös olleet harvinaisen halukkaita tutkimaan kirjakokoelmaani (joka tällä hetkellä kattaa peräti 4 Potteria + ripauksen Tolkienin tuotantoa).
Sohvakin huoneestani löytyy, mutta se on Sephiroth (tuttavallisemmin Sephy) -käärmeeni elinaluetta. Tämä hurja epeli tykkää luikerrella nojan päältä tekemään hieman lähempää tuttavuutta vieraitteni kanssa, jotka kiertävät Sephyn mielellään kaulansa ympärille ja antavat sen purra heidän jalkojaan. Ja kyseessähän on luonnollisesti pehmolelu.

Dodii. Siinä teille. Tervetuloa kylään vaan!

//Hymiöitä viskattu pusikkoon.

mikotomew
26.7.2002, 19:24:54
Ovesta kun tulee sisään, näkyy vastapäisellä seinällä ikkuna ja sen edessä kirjoituspöytä. Kirjoituspöydällä on pikku telkkari ja peili. Kirjoituspöydän vieressä on iso kissajuliste :lovetus:. Oikeanpuoleisella seinällä on tietokonepöytä jossa on tietokone ja tulostin. Pöydän yläpuolella on kaksi järkyttävää potterjulistetta ja iso viuhka. Pöydän vieressä oven edessä on puinen lipasto. Vasemmanpuoleisella seinällä on (taas) pöytä ja sen yläpuolella sänky ja sen yläpuolella kolme Karvisjulistetta. Oven vasemmalla puolella on vaaleanpunainen puhallettava tuoli. Tuolin yläpuolella seinällä on kalenteri, Inuyashakuvia, kaksi viuhkaa ja hääkimppu (:D sain sen kiinni kun tätini heitti sen häissään).
Tuohon kaikkeen kun lisää vielä järkyttävän määrän roinaa jokapaikkaan, niin saa suunnilleen oikean kuvan huoneestani.

Rowena
4.8.2002, 11:45:05
Minulla on pieni puolikas huone. Mun sänky on leveä parvisänky, jokaista sivua reunustaa tummansiniset verhot. Sängyn alla, verhojen takana on sohva (vanha sohva, pelastin kaatopaikalle menolta :D ) Seinillä on Viikatemies-juliste, lohikäärme-juliste ja Lotr-juliste. Kaapin ovessa on Cypress Hill-juliste. Kirjahyllyssä on sterekat. Aina on sotkusta...

Usagi
4.8.2002, 18:58:44
No, ainakin mun huone on SOTKUINEN! Kaikkia karkkipapereita ja muuta roskaa lattialla... Mutta tää huone on siskon kanssa yhteinen, en mä niitä kaikkia roskia ole heitellyt. :enkeli:
Mutta täällä nyt on vähän kaikkea roinaa, paljon sellaista tavaraa millä ei tee yhtään mitään.

Evie
4.8.2002, 19:48:06
Hmm.... sisään astuessa ensin oikealla on kirjahylly joka sisältää kaikenlaista (mm.Mankka ja PSX).. Sen jälkeen on kirjotuspöytä jossa on televisio ja kaikenlaista muuta turhaa.
Kun ovelta katsoo suoraan eteen on vastassa ikkuna (näkyy pelto ja pyörätie), ikkunan alla Kaj Stenvallin ankkataulu ja nojatuoli (täynnä vaatteita). Myös tummanvihreät verhot.
Vasemmalla on lipasto, kokovartalopeili, vaatekaappi ja sänky (jonka päällä on mm. iso musta pehmopantteri ja pari koristetyynyä)
Sängyn ja nojatuolin välissä on yöpöytä.

Huh.. Siinä se sitte oliki..

Ra
4.8.2002, 20:47:33
kun tullaan ovesta sisään vasemmalla portaat ylös ja siellä avautuu paratiisi(min huone)suoraan edessä(kun tullaan portaat)näkyy työpöytä joka on kulmassa eli on kulma pöytä(sen päällä kone ja toinen stereon kajareista)pöydän vieressä oikealla on toinen matalampi pöytä joka yltää huoneen oikeaanlaitaan(pöydän päällä telkka,videot,stereot ja toinen kajari)tämän pöydän edessä oikeassa laidassa on min sänky.Portairren vasemmalla on noin neliö metrin kokoinen tyhjä tila ja säkkituoli. =D

Helluva
6.8.2002, 10:56:01
Öh.
Minun huoneeni on pieni ja sotkuinen.

Kun tulet ovesta sisään niin sinua kohtaa kasa vaatteita.(en minä voi sille mitään että löydän etsimäni vaatteet paremmin lattialla olevasta kasasta kuin vaatekaapista)
Vaatekasan vieressä on patja, joka toimittaa sängyn virkaa.
Sängyn vieressä on rottinkiarkku joka sisältää sekalaista irtaimistoa ja arkun päällä erinäisiä tavaroita ja yölamppu.
Arkun vieressä on kirjahylly joka sisältää kirjoja, C-kasetteja ja CD levyjä.
"Sängyn" takana, kirjahyllyn vieressä on minun uusi ja hieno kosketinsoittimeni.
Tämän uuden ja hienon soittimen vieressä on kaksi vanhempaa soitinta kahdessa tasossa.

Näiden soitinten vieressä on sellainen jännä.. isäukkoni väsäämä hieno "pöytä" jossa on vanhasta kirjoituspöydästä otetut laatikot ja niiden päälle hakattu puulevy "pöydäksi".

Tämän varsin kätevän hökötyksen vieressä on se varsinainen kirjoituspöytä joka on aina sekaisin.

Ja kirjoituspöydän vieressä on se vaatekaappi josta kaikki lattiallani olevat vaatteet ovat kotoisin.

Semmoinen huone minulla.

//edit: niinjoo.. ja mankka tosiaan on. Se on tuossa arkun päällä..

mindless
6.8.2002, 17:24:19
:ooh:
Just testing... :P
Niin no.... Mun huone on...
Öö... Pinkki? xD
Ja tylsä. :P

Velvet
6.8.2002, 17:45:12
Siellä on uudet tapetit, muttei vieläkään tauluja seinillä. En ole jaksanut/viitsinyt/saanut inspiraatiota asetella niitä taktisiin puolustuskuvioihin. Too baad. Koko keho (äh, siis huone) kärsii laiskasta mielestä :P
Minun huone on pelottava. Siellä elää alkulimoja sängyn alla. Lattiatyynyt syövät viattomia ihmisiä, jotka yrittävät liian lähelle niitä. Kalmat kävelevät joka yö kahdentoista jälkeen. Älkää ikuna eksykö tänne helvetin esikartanoon, sieltä ei ole tietä ulos.
Tai no jaa, ainahan voi karata ikkunasta. Jos vain ehtii.

mindless
9.8.2002, 20:57:34
No niin.
Nyt mä selitän kunnolla, minkälainen mun huone on. :D
No.
ovi. Sitten oven oikealla puolella on kolme kaappia. Ja siinä sivussa HETI kun tullaan huoneeseen, niin jos katot oikealle, niin siinä on peili. Jonka ympäriltä löytyy PAAAALJOOON kaikkea. :D No, nimmareita ja sen sellasta. :P
Jaaaa... Ja sitten. Vasemmalla on joku roinahylly, jossa on jotain kirjoja ja LEHTIÄ... :P Ja sitten jotain. Roinaa. Tai jotain tilpehööriä. Ja stereot. Ne onki oikeen ROINAA. :D Ja sitten kaikki cdt ja videot...

Whatever. :P
Niin... Ja sitten...
Hyllyn vieressä, tai PÄÄSSÄ, on TV. Eli... Nurkas. Ja tv "vieressä", eli keskellä huonetta on sänky. ja sen päädyssä on ikkuna. :P
Jaaahh...Pöytä on sängyn vieres/oikeella seinustalla... Ja siis matto on pinkki, päiväpeitto on pinkki, ja "verhot" on pinkit... Tai sellaiset jännät... No sellaset palloverhot, u know? ;) No pakko vaihtaa kohta taas siihen entiseen, siniseeeeeen... :D

Zell Dincht
9.8.2002, 21:22:32
Mulla on aika pieni pieni huone. Mutta itse asiaan: kun menee ovesta sisään oikealla puolella on peili ja vasemmalla vaatekaappi. kun kävelee eteenpäin ja tulee korokkeelta alas kompastuu luultavasti mun hienoon mustaan nahkatuoliin ja lyö leukansa pöytään ;D. Sitten vasemmalla puolella on myös sänky ja jonkinmoinen hylly jossa on mun dvd:t, cd:t, kasetit sekä kirjat joita ei ole kovin paljoa(siis kirjoja) ja sitten siinä on myös yks pieni ikkuna. sitten on vielä toinen ikkuna peräseinällä. Että tällänen on mun huone. ja pleikkari on viereisessä huoneessa joka kuuluu käytännössä myös mun huoneeseen ja tietokone sen viereisessä huoneessa. Näissä huoneissa vietän suurimman osan ajastani.

Vince II
14.8.2002, 19:42:17
Kun kävelee sisään oikeella on kuusi kaappia ja edessä neljän metrin päässä on parvekkeen ovi. Ai niin oikeella on hylly ja sänky. Pohjoisessa on telkku VHS masiina ja tietenkin PS2:si
Muuten huo neeni on aika autio.

Nemes
17.8.2002, 17:28:10
Heti sisääntultaessa vastaan tulee tietokone. Oven vastapäisellä seinällä on valkoiset tapetit joissa on vihreän värisiä puita. Noin metrin korkeudella samaisella seinällä kulkee noin 20 cm leveä kukkanauha jossa on vaaleansinisiä ja -punaisia kukkia. Kukkanauhan alapuolella on taivaansiniset tapetit. Oviaukolta katsottuna vasemmassa yläkulmassa on parvisänky. Parvisängyn alapuolella on jalkopäässä pieni kahden hengen sohva ja tyynypään alapuolella on kukkapöytä jonka päällä on telkkari, keskitasanteella pleikka 2 ja alimmalla tasanteella pelit. Heti telkkarin vieressä on kirjoituspöytä. Kirjoituspöydällä on mankka ja pöytälamppu. Ikkuna sijaitsee kirjoituspöydän edessä ja siitä aukeaa näkymä tielle ja rivitaloille. Kirjoituspöydän vieressä on ikivanha hutera puinen kirjahylly joka on täynnä kirjoja ja muuta roinaa. Seinät ovat valkoiset ja ne ovat täynnä Star Wars-, koira- ja puolialastomien gigoloiden kuvia ja julisteita :D , niin ja on seinällä vielä yksi iso Final Fantasy leffajuliste.

Shasta-
17.8.2002, 22:44:14
Oma huone?

Paras paikka meidän talossa...

Se on tatuoitu julisteilla! Mm..Slipknot, ovessa sisäpuolella jättimäinen tiikeri juliste, myös isot lohikäärme ja amerikan valkopäämerikotka julet.
Sekä myös Sephy ja Vincent kuvia netistä :D
Mulla on yks tosi hyvännäköinen, missä Cloudilla on sellaiset nahkahousut, ja sillä on sellainen valkea paita josta näkyy napa ja se on niin sexy...:D mistä niitä saa?! o.O (-ang)
Stereot löytyy, myös iso kirjahylly täynnä tarpeellista roinaa, ja siideripulloja kaapin päältä.
Katossa minulla on pimeässä hohtavia tähtiä, jotka näyttä aika jännältä siinä kahden-kolmen aikoihin kun on pimeä.
On minulla siellä myös sohva ja säkkituoli.
Eipä sen kummempaa, kun huone on aika pieni, niin ei sinne sovi paljon...

Leviathan
18.8.2002, 11:23:43
Seinät on vaalean vihreät ja oven suusta näkee papukaijani häkin ja kirjoituspöydän. Kun kääntyy vasemalle onkin sänkyni heti vastassa.Sängyn ja kirjoituspöydän välissä on iso kaappi missä on kaksi vitriiniä täynnä koriste-esineitä. Ja kaapissa on myös telkkari ja pleikkari sekä stereot ja jotain turhaa kamaa.
Jos taasen kääntyy oikealle ovelta siellä on vaatekaappini. ja tyhjää seinää. Seinällä on semmonen metrin pituinen zidane juliste, sänkyni yläpuolella.

Ja tähän päättyy klo:12.15 oma huoneeni 4D dokumentti

Cloud
18.8.2002, 21:49:02
http://aeris.paivola.net/huone
Tuolta löytyy muutama äsken WebCamilla napattu kuva huoneesta. Tai ainakin löytyy jos kone ja verkko pelittävät samaan aikaan moitteetta =)

Huone sijaitsee ensimmäisessä kerroksessa ja on mukavan rauhallisella paikalla muutenkin. Vieressä on käyttämätön opetustila, jota voisi melkein käyttää olohuoneena :D
Siihen vain tulee jokin kurssi kuitenkin heti jos sitä meinaa käyttää. :prkl:

Huone on vielä kohtuullisen siisti, kun vasta kuskailin suurimman osan tavarasta kotoa loman jälkeen. Ja kotona on tietenkin huone, mutta sitä kuvaa parhaiten varmaan sana tyhjä. Siellä on sänky.

Ja viereisen huoneen kuvaus ei oikein onnistunut valaistuksen takia... Kyselkää jos on liian epäselviä kuvia, sitä tuo webcami aiheuttaa, objektit kuitenkin ovat tietokone, pari kaappia, jääkaappi, kirjahylly, pöytä, pari tuolia, nojatuoli ja ovi.

Paljon turhaa tekstiä kun on kuvatkin, suljen suuni. Piste.

Sensori
21.8.2002, 22:37:22
Huoneeni on olohuone, sänkyni on sohva. Tietokoneeni makaa TV:n vasemmalla puolella. Sitä on hyvä käyttää animen katseluun. Jep jep. Vanha huoneeni on nyt isoveljen hyväksikäyttämänä, täysin sotkusena paskaläjänä. Ei siellä voi edes käydä.

aeris2
22.8.2002, 11:28:40
Hyvin sotkuinen, mattoakaan ei enää näy romuläjän alta. Mut ovelta päin katottuna: sänky on suoraan edessä, vasemmalla näkyy kirjotuspöytä, ikkuna on huoneen perällä ja yhen istuttava nahkasohva sen edessä. Sit tietysti muutama juliste seinillä, mm. TSH julisteita, pari netistä otettuu FFVII kuvaa, plus pari kissajulistetta...

Yuana
5.10.2002, 10:17:42
Sellainen pieni ja ahdas. Oven vieressä on työpöytä ja kirjahylly ja vasta puolella sänky. Välissä on ilma sohva joka tekee liikkumisen todella vaikeaksi. Toinen seinä on täynnä vaatekaappeja ja sen seinän vastapuolella tietokone ja tv pöytä ja tv, video, pleikkari ja muutana pleikkari peli. Tollanen pikkuhuone mulla on. Toivottavasti joku saa tuosta selvää.

Riku-
7.10.2002, 6:56:08
Kukaan tuskin on kiinnostunut huoneestani, mutta voinhan sen ulkonäön tänne kirjata tulevia sukupolvia varten...

Siis, huone on keskimittainen ja sopusuhtainen. Tapetin värit olen itse valinnut, alapuoli on mustaa ja yläpuoli on harmaata. Boardina näiden kahden värin välissä menevät tumman harmaita riimuja (joita esim. Tolkien on käyttänyt).
Huone on sisäänastuttaessa pitkulainen. Heti oikealla puolella on yli metrin korkea kaapp1 ( :D ), jonka takana on sänkyni. Sänkyni siis jää seinän ja kaap1n väliin, synnyttäen mukavan ja kotoisan "kolo"-efektin.
Huoneesta löytyy kolme Star Wars -standia, joista kaksi on tarkoitettu tavaroiden pitämiselle, yksi on pelkkä koriste. Toisesta SW-standista (joka löytyy sisään astuttaessa vasemmalta puolen) löytyy kaikki pikkutavarat ja noin 50 SW-pokkaria. Toisesta standista löytyy SW-tietokirjoja, figuureja ja ei-SW-sarjakuvia, kuten Akiraa, Sandmania, Death...
Huoneeni perällä ja oikealla puolella on sitten suuri kaapisto, josta löytyy suurin osa SW-kokoelmastani. On yli metrin verran sarjakuvia, kirjoja, videoita, figuureja, pienoismalleja, legoja, tietokirjoja, avaimenperiä... Kaikkea mahdollista.
Lisäksi on vielä kirjoituspöytäni huoneen ovea vastapäätä. Sen edessä on suuri ikkuna takapihalle. Pöytää on varannut nyt jo kuuden kuukauden ajan pienoismalli, joka ei tunnu koskaan tulevan valmiiksi.

Zarin
7.10.2002, 14:38:11
Huoneeni sijaitsee aivan eteisen edessä, ikkunat ovat pihaan päin. Sisään tultaessa, oven sulkiessa sen takaa löytyy heti suuri tiikeri juliste, jonka vieressä seinällä on Darth Vaderin kuva. Vasemmalla seinällä nojaa iso hylly, joka on jaettu niin, että puolet on isäni käytössä, ja toinen puoli on minun. Tästä voin mainita hyllyn päällä seisovat Darth Maulin valosapelin sekä harmaan SW-pienoismallin. Hyllyn vieressä on sitten pitkä pöytä, toisella puolella tietokone, ja toisella 14" tv. Pöydän yläpuolella on seinähylly, jossa ovat kaikki SW-figuurit ja postikortit. Hyllyä vastapäätä ja ikkunan edessä on sänky, jonka yläpuolella paljon SW-julisteita. Seinät ovat valkoiset, ja ikkunaa piristävät vaaleansiniset Mikki Hiiri-verhot.

Mukava, vaikkakin välillä tuskaisen pieni asumus :)

marvin
7.10.2002, 23:29:11
Aika yksinkertainen luukku: yksi iso lundian puinen hyllystö, punkka, lundian pöytä ja pikku tv-taso. Seiniä koristaa pari leffaposteria (Matrix, Blade Runner ja The Doors), tapetti on sellaista vaaleansinistä, ei itse en sitä valinnut. Aika mitään sanomatonhan tämä on, mutta niin on mieskin että hyvin passaa!

Crimson
12.10.2002, 13:56:30
Tässä on kuvia huoneestani nyt kun sitä ollaan remontoitu:
Kuva (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/N/i/Niana/1034422654763.png), joka on otettu oven pielestä.
Vuatekuapin (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/N/i/Niana/1034422426304.png) edestä.
Pöydän (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/N/i/Niana/1034422091215.png) edestä....

Ja toivottavasti ymmärrätte, että pirteät ihmiset tarvitsevat pirteitä värejä, neh? :3

Awna
16.10.2002, 9:29:42
Huoneeni koko on noin 13 neliömetriä eli suhteellisen pieni verrattuna siihen tavaramäärään, mikä siellä on constantly lattialla. (Kun ei muualle mahdu, äiti vaan on sitä mieltä, että kyllä niiden jonnekin pitäisi mahtua...)

Heti ovesta tultaessa on oikealla kaksi valkoista vaatekomeroa, vasemmalla pian tavaran määrästä sortuva valkoinen kirjoituspöytä, jonka silmiinpistävin featuuri on pöydän päässä istuva Pikachu-herätyskello (herättää hilpeyttä vierailijoissa), joka laulaa Pokémonin tunnusmusiikkia aamuisin. :) (Lahja siskoltani, jonka mielestä se oli söötti. Minusta se on ärsyttävä.)

Kirjoituspöydän vieressä on kulma, jonka takana on joustinpatja (en pidä sängyistä). Vaatekaappien vierellä on kauneudenhoitopöytäni, joka on kylläkin pelejenpitopöydän asemassa. Ikkunan edessä on tietokonepöytäni, joka sekin notkuu pahasti kaiken maailman roskan alla...

Luojan kiitos (ei loukkaus uskovaisia kohtaan) muutan ensi viikolla 28 neliön kämppään...

Edit: lisään vielä, että huoneeni sijaitsee suoraan saunan yläpuolella, joten saunailtoina huoneeni on pätsi.

LizzieFox
16.10.2002, 13:00:20
No torniossa mun kämppä näyttää suunnilleen tältä:
aina sotkussa, likasia astioita joka paikassa (varsinkin pöydällä ja sängyn alla), mutta tuota noin. Kun mun huoneeseen menee ovesta niin näkyyy kulahtanu sänky ja semmoinen tietokone pöytä mikä on niinku nurkka pöytä (en osaa selventää) sitten siinä pöydän vieressä on kukka.
Seinillä kaksi bizkitin seinä lippua, yksi iso KoRn juliste, ja iso lohikäärme juliste. Ikkunassa on KoRnin seina lippu.
Sitten siellä on mun pieni telkkäri ja pöytä notkuu täynnä tavaraa..:)

Semmoinen on tornion kämppäni..

Redmage
20.10.2002, 11:17:49
Pieni, kamalasti tavaraa... Kirjahylly, pöytä, sänky, vahvistin, sähkö basso, yöpöytä, tuoli, koiran nukkumis paikka, kaksi "tiikerin taljaa"... Siinä oli ne mitkä vievät lattialla eniten tilaa, ja onhan siellä sitten vielä koulu kirjat ja eoämääräinen läjä vaatteita.... Mutta sietten vielä pöytä ja muut vastaavat ovt täynnä kaikkea turhaa, lyhyesti sanottuna huoneeni on kuin pyörremyrskyn keskellä....! =/

finalfantasyguy
23.10.2002, 10:24:42
Minun huoneeni on:
Oven vieressä sänky ja vastapäätä sänkyäni on isoveljen sänky. ikkuna on oikealla ja ikkunen vieressä on kirjoituspöytä.
vasemmalla on kirjahyllyjä ja kaappeja. Sekä lattialla kokolattiamatto.

Lattialla on muutakin tavaraa kaikesta mahdollisesta kaljapullosta hikisiin sukkiin eli sanalla sanoen: KAAOS

Hikari
24.10.2002, 15:05:35
Huoneeni:

Kun hassusta veto-ovesta astutaan ensimmäiseksi sisään, on oikealla puolella ruskea kahden istuttava sohva. Sen takana on joku erkkeri, jossa neljä ikkunaa. Vasemmalla on yläsänky jonka yhteydessä kirjoituspöytä, vaatekaappi ja joku lisähylly. Ovesta pohjoiseen on kaappi jonka päällä yölamppu, radio ja televisio. Seinällä on ilmoitustaulu, joka täynnä kaikkea. Yläsängyn takana kirjahylly. Sohvan ja kaapin vieressä, siinä kulmassa on pieni kaappi jossa pleikkarini majailee. Värejä en ala selvittämään, mutta jotenkin näin tämä huoneeni siis menee. Suunnilleen...

yksisiipi
24.10.2002, 17:35:44
Unohtakaa se mitä aiemmin huoneestani sanoin. Nyt huoneeni on keltapohjaisella kukkatapetilla päällystetty. Ikkunaa vastapäätä on ovi ja sen (ikkunan) alla on sänky. Sängyn jalkopäässä on telkkari ja siihen liittyvät laitteet ja pään vieressä vasemmalla on tietokonepöytä, jossa on myös stereoni ja hirveesti ruusuja ja kaikki levyni. Aika epäselvä kuvaus, parempi tulla itse katsastamaan.

PT2
24.10.2002, 17:52:11
Huoneeni: heti oven jälkeen vasemmalla seinustalla hyllykkö siinä on kirjoja akkareita ja muuta sälää. Sänky on keskellä huonetta sen vieressä pöytä, (aina täynnä roinaa) jonka yläpuolella on ikkuna. Vastapäisellä seinustalla on vaatekaapit...

Curly Wurly
24.10.2002, 20:54:38
Huone on aina ollut hikisen pieni. Ensin odottelin lähes kymmenen vuotta veljen poismuuttamista, että pääsisin sen huoneeseen, ja siinä välissä huoneeni rempattiin oman näköiseksi. Nyt veljen muuttaessa en tahtonutkaan sen huonetta, kun olen niin kiintynyt omaani.

Kolme jäänsinistä seinää, yksi tummanlila. Kaikki puukalusteen on kirsikan värisiä. Minulla on tuplaleveä :shy: parvisänky, joka peittää lähes koko huoneen. Kodikasta. Sen alla on pöytä, jolla stereot, ja valkea nahkasohva. Sinine hassunmuotoinen tuoli ja sininen matto. Oven vieressä kaappi, palapeili ja meikkipöytä.

Luv it.

Juliet
24.10.2002, 21:57:14
Minun huoneeni... ovesta heti vasemmalla on valkoisen laatikoston päällä televisio, videot sekä playstation. Telkkarin vieressä vielä naulakko ja kolme valkoista vaatekaappia, joissa on pala peili ja muutama kuva. Ovesta oikealla samanlainen valkea lipasto, jonka päällä joku hikinen kosketinsoitin... Siinä vieressä sitten tämä "minun soppeni", eli parvisänky jonka alla kaksi pöytää, toinen työpöytäni ja toinen tietokone pöytä. pöydän alla lisää hyllyjä ja pari pientä kaappia, tietokoneeseen liittyvät kamat sekä hirveä läjä cd levyjä joka puolella. Sitten huoneessani on vielä siskoni parvisänky ja pari kirjahyllyä. Keskellä huonetta pöytä sekä sininen matto. Ikkunan alla sohva...

Unohtamatta vaatteita ja muuta kamaa ympäri lattiaa, tuoleja ja pöytiä. Huoneessani vallitsee yleinen kaaos... :P

Otin ihan onnistuneen kuvan tästä minun sopestani, mutta kun vielä löytäsi digikameraan sen johdon... Pitänee laittaa se vasta huomisen puolella.

Neo
24.10.2002, 22:53:44
siinä on selainen ovi, ja ylensä ihmiset kulkee siitä, ikkunasta joka on huoneen toisessa päässä harvoin kuljetaan. Keskilattiaa on selainen vihreä matto, ovensuusta katsottuna vasemman seinän vieressä ikkunan alla on tietokone ja vähän oveen päin mennessä tv sen alla sitten videonauhuri ja sitten sen edessä rojua... rojua on myös tietokone pöydällä, hyvin pitkä tämä on. oven oikealla polella on heti kaappi, joka ulottuu seinään asti... ja kaapin edesssä on sitten seinän vieressä sängy, juuri niin kaukana kaapista että kaapin ovet saa auki, mutta ei yhtään vähempää. käytännössä aika pieni ja sotkuinen huone. sotkut tulee lähinnä kirjoitsta ja paperi pinoista, muita roskia täällä ei oikein näy, pölytkin tuli toissapäivänä (22.10.2002) imuroitua :)

Noirre
25.10.2002, 9:54:36
Pitääpä vähän päivitellä... ^-^

Niin siis, min asun nykyään omassa kämpässä, joten tämä kaksio on kokonaan minun! *muahahaa*

Nooh, miun makkarissa on tietokonepöytä, skanneri, kaappeja, tietokone, tulostin, laatikosto, piianpeili, toinen laatikosto, sähköurut, hujan hajan vaatteita ja "kosmetiikka"systeemejä, sänky ofcorce ja siinä lukulamppu. Sitten on paperiroskis, kirjepapereita, VIELÄ yksi minilaatikosto, tietokonetuoli ja pyykkikori (semmonen hassu) ja kirjoja sekä piirustuksia, ja omia kirjoituksia myös ^-^

Olohuone taasen sisältää sinisen sohvan, pienen lasipöydän, hyllykön jossa ovat loput kirjat ja sarjikset, plegu2, supernintendo, TV, DVD:t ja miun levyt ja lasikaappi jossa on patsaita. Tosin kirjoille on liian vähän tilaa :[

Olen varma etteivät eteiseni, keittiöni ja vessani kiinnosta ketään, mutta jos olen väärässä, pistäkää PM.

Adl2000
25.10.2002, 18:53:04
Ei ole muuta mainittavan arvoista kuin tietokone, pöytä missä tietokone sijaitsee ja tietenkin sänky.

Arwie
25.10.2002, 19:25:14
No, postataan nyt tännekin :)

Minulla on oikeastaan kolme huonetta, mutta pääasiassa viihdyn vain yhdessä, josta löytyy nurkasta tietokone. 'Oviseinällä' on lipaston päällä on kätevästi PS2, televisio, CD-soitin ja ruukkukasvi. Seinällä roikkuu söpö kirpparilta ostettu taulu, joka esittää balettitanssijoita. Television päällä on kolme kaverilta saatua pehmoa; sammakko, hiiri ja hirvi.

Toisella seinällä on kirjahylly, joka on pullollaan roskasarjoj kuten parin vuoden takaisia legendaarisia Sweet Valley High-kirjoja, osa videoistani aakkosjärjestyksessä sekä pleikkaripelejä. Sitten vastaan tulee 100 CD:n puolityhjä torni, ja sitten peili jossa on Nalle Puh- ikkunatarra. Sitten tulee vastaan vaatekaappi, jonka olen ängennyt täyteen kortteja ja piirrustuksia kavereiltani, sekä omia taideteoksiani.

Sänky on sillälailla kätevästi vaatekaapin edessä, ettei ovea saa kunnolla auki. Yölamppuna minulla on sellainen kuu, ja kattoni on täynnä pimeässä loistavia tähtiä. Seinät ovat keltaiset ja verhot vaaleanlila-keltapohjaiset, ja kuviointina pastellinsävyisiä kukkia.

Huone 2:sen seinät ovat vaaleanpunaiset. Täällä ovat stereot, talon vanha jättiTV ja PsX ja vuosia käyttämättömänä ollut Nintendo. Heti oven vieressä on vaatekaappi ja hyllykkö, jossa on kaikenlaista posliinikrääsää ja pehmoleluja rivissä. Matto on vaaleanpuna-valkoraidallinen. Oviseinällä on kampauspöytä, josta ei löydä yhtään mitään, ja nurkassa vielä yksi pieni vaatehuone, jonne ängetään aina kaikkea, mitä ei tarvita. Peräseinällä on vuode, pieni yöpöytä ja laavalamppu.

Huone 3:sta käytän vähiten, koska sinne on hankala päästä sisäänkään ja se toimiikin pääosin varastona. Tämä on kuitenkin talon ainoa paikka, jossa voi olla vähän aikaa rauhassa. Seinät ovat valkoiset ja peräseinä on laidasta laitaan vaatekomeroa. Sänky on mukavasti ikkunan vieressä ja siitä on mukava näkymä ulos. Sängyn päässä on pieni mustavalko-tv. Oviseinällä on hyllykkö joka on täynnä posliiniesineitä ja kirjoja. Koko huone on täynnä pahvilaatikoita.

Seyana
25.10.2002, 20:04:01
Minulla on luonnollisesti kaksi huonetta, koska vanhempani ovat eronneet.

Huoneeni iskällä on kamala, mutta se on sisustettu kun olin 5-vuotias.
Ne on maalattu, koska en pidä tapeteista yhtään. Noin metrin verran seinää alhaalta ylöspäin on valkoista vaneria. siihen olen sitten maalannut silloin 5-vuotiaana erittäin värikkään kissan, koiran ja perhosen.

Huoneeni on kellarissa, joten ikkunasta näkee lähinnä hiekkaa ja kiviä, koska se on juuri ja juuri maanpinnan yläpuolella.
Sänky on ihan reunassa, ja siinä on valkoinen päiväpeitto, jossa on vaaleanpunaisia kukkia. Sängyn päällä on vaaleanpunainne prinsessakatos. Halusin senkin joskus, vaikka se on ruma ja epäkäytännöllinen..

Ikkunaverhot ovat kaksikerroksiset. Paksumpi kerros on valkoinen ja siinä on vaaleanpunaisia kukkia. Sitten päällimmäinen kerros on ohutta, samanlaista kuin prinsessakatoksenikin. Ja luonnollisesti vaaleanpunaista..

Lattia on mustaa muovia.. Lattialla on myös muovimatto, joka on vaaleanpunainen, mutta siinä on vähän sinistä ja valkoistakin.
Yhdessä nurkassa on itsetehty kirjahylly. se on sellaista valkoista ja sileää lautaa, porattu seinään kiinni.
Tuon hyllyn yläpuolella onkin sitten samanlainen hyllykkö, mutta se on ikivanha ja jotakin ihmeellistä puuta.

Heti oven luona on valkoinen lipasto. sen pitäisi kai olla vaatelipasto, mutta säilytän siinä vanhoja lelujani ja muuta rojua. Vaatteet ovat matkalaukussa..
Ikkunan edessä on puinen koulupöytä ja siinä kiinni valkoinen pöytävalo.

Yhdessä nurkassa on vielä sellainne yksi lauta, jonka päälle en ole laittanut mitään. siinä kohtaa seinää on myös kiinni vaaleanpunainen perhosenmallinen pitsivalo.

Huoneessani on pieni komero, jossa ei ennen säilytetty mitään. Nyt siellä on tietokone, joka on aina päällä, mutta siinä ei ole hiirtä tai näppäimistöä..

Huoneessani on myös punaiset nukenvaunut.
seinillä on Barbie-julisteita, kuten sanoin, sisustus on vähän aikansa elänyttä..

Sitten vielä huoneeni äitillä. Se on talostamme ainut huone, mitä ei vielä olla remontoitu.
Huoneessa on tapetit, ja vihaan sitä. Tapetit ovat sinertävät, mutta maalautan huoneen vielä täysin siniseksi.
Verhot ovat valkoiset ja niissä on ruiskukkia.

Kun avaat oven, niin tulee heti hankaluuksia. Oven vieressä on valtava ja valkoinne vaatekaappini. Kaikki vaatteet on hujan hajan, koska en ikinä muista sulkea kaapin ovea.
Vastapäätä on valkoinen sänkyni, joka on jotakin metallia. Sängyn päiväpeitto on täysin tummansininen.

Ihan sänkyni vieressä on koulupöytäni. se on sellainen avattava, kansi on myös peli. en kuitenkaan koskaan käytä peiliä, kun en pahemmin itseäni ehosta..

Lattia on täynnä rojua. Nurkassa on vanha ja romu televisio, jonka kaukon hajotin. Televisio on rojulipastoni päällä. Lipastossa on kaikkea mahdollista roinaa. Sen vieressä on baritonini koteloineen, nuottiteline, matkalaukku ja 3 isoa pahvilaatikkoa.
Ja heti tuon pinon jälkeen tulee siis vaatekaappi, joten huonekalut ovat ahtaasti. Pidän sotkusta, mutta valitettavasti äitini ei..

Työpöydän vieressä on kirjahylly. Se on väärinpäin, kirjoja on hankala ottaa. eivät kirjat seinään päin ole,vaan työpöytään.
Kirhahylly ja työpöytä ovat kummatkin valkoisia.
Hyllyn vieressä on iso tuuletin.

Julisteita ei juurikaan ole, kaikki ova tippuneet, sillä nastat ei mene seinästä lpi ja sinitarra/teippi pitävät huonosti. yksi koirajulista vielä löytyy.

Oktobotti
27.10.2002, 15:57:28
Kuva puhukoon puolestaan.

http://www.tpk.fi/fin/Instituutio/mantysali.gif

Sniff. Yksinkertainen on kaunista.

Supah
27.10.2002, 18:54:28
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
huoneessa on myös sänky mutta kuva on otettu juuri sängyltä

Senshi
30.10.2002, 22:57:34
minun huone on niin tavaran peitossa ettei jalan sijaa löydy. itse en löydä sieltä ikinä mitään, eikä kyllä kukaan muukaan :D:D
mutta minä viihdyn sotkussa. illalla kun menen nukkumaan, kaadan kaikki kamat sängyltä vain lattialle:D
huoneeseeni on ängetty kaksi päytää, toinen tietokoneelle ja toinen kirjoituspöytä. isot stereot, hyllykkö, ja kolme vaate kaappia. sekä sänky:D sanotaankno että tää on lievästi sanottuna TÄYNNÄ
seinät on vuorattu julisteilla ja seinälipuilla ja on siellä joku peili jossain rakosessa...
sekä huoneessani on kristalli kruunu johon isken pääni joka kerta

Daim the Damned
1.11.2002, 12:45:37
Kaappi oikealla, sänky suoraan edessä, hylly täynnä kamaa vasemmalla, oikealla myös pöytä, jossa toosa lepää.

Huoneessa vallitsee järkkymätön, luova sekasorto josta ylläri ylläri saan kuulla tuon tuostakin. Jotkut ihmiset eivät vaan kestä näin boheemia elintapaa/säilytysratkaisua.

Outraider
11.11.2002, 22:33:30
"huoneeni" on suunnilleen E:n muotoinen soppi, jonka yläsakara on keittiö, keskisakara eteinen ja alasakara olohuone ja makuu huone

Funguar89
20.11.2002, 12:25:50
Joudun jakamaan huoneen isovelin kanssa ja se on muutenkin liian pieni... Oven vieressä on kerrossänky (minä ylhäällä *kröhöm*)penkillä on telkkari jonka alla on pleikkari, iso ikkuna ja kirjahylly siinä kaikki :D ei mikään superhuone (kohta tehään yläkerta JESSS!!!)

anttoonius
11.5.2003, 21:23:20
"Pohjapiirros" (http://www.sunpoint.net/~foratti/koratt.jpg).

Huoneessani on paljon tauluja ja julisteita. Hannah Wilke Retrospective-juliste, A5-Che-juliste joka on viimeinen hänestä otettu kuva (sikari suussa), toverimme ottama värivirheinen valokuva suurennetussa koossa Egyptistä. Yksi mielestäni parhaita valokuvia ikinä. Lisäksi jotain skedejulisteita, Martin Luther Kingin kuva, kortteja, che-kuvia, Anton's Special tarra, Muden tekemä värikäs taulu ja pari pilakuvaa G.W. Bushista :) Huoneessani on iso, värikäs matto sekä seinät ovat toisin puolin valkoiset, toisin puolin punaiset. ÖÖ. Lol?
Huoneessani on näiden, sekä pohjapiirrustuksen tavaroiden lisäksi kaikki stuffi, sekä stereot sekä sähkökitara.

Eliza Liv
12.5.2003, 10:54:30
Jaa-as... Huoneeni on suhtkoht sopiva. Kuvitelkaas, että avaatte oven... Oikealle levittyy ihanan täysi kirjahyllyni ja vaatekaappini, suoraa edessä on kokovartalopeili ja radio+videokasetti- ja CD-hyllyni. Huoneen perällä on suuri koulupöytäni, johon kuuluu myös puppupöytä, siis tietokoneeni ynnä muut paperimoskakasat. Ovesta vasemmalla on toinen kirjahyllyni, hieman kapea ja se on täynnä koulukirjoja ja koruja ja meikkejä, joita en käytä. Kapean kirjahyllyni ja koulupöytäni välissä on iiihana sänkyni. Sängyn yläpuolella on ikkuna ja ikkunan vieressä, sängyn yläpuolella yksinäinen hyllykkö, jossa on muutama kynttilä, avaimenperäkokoelmani, kuksa ja Raamattu. Seinillä komeilee muutama juliste, joissa poseeraa Elijah Wood, Jon Bon Jovi, Orlando Bloom ja Star Wars juliste. Muuten seinät ovat täynnä omia piirustuksiani. Katossa roikkuu ikioma tähtitaivaani!
Se tämänhetkisestä järjestyksestä (kaaoksesta)...

Aiona
12.5.2003, 10:55:02
Ovelta katsottuna edessäni vinolla seinällä lipasto (jonne on ahdettu kaikki vaatteeni, sillä vaatekaappi vei liikaa tilaa). Oikealla heti oven vieressä sotkuinen hylly täynnä epämääräisiä tavaroita. Hyllyn (ja ikkunan) vieressä aina niin tyhjä (lue: täynnä) pöytäni. Isolla seinällä leveä sänkyni. Ja vihreät verhot. Lattialla kasa tavaroita, joita en ole saanut ahdettua mihinkään. Sängyn päädyssä neljä paria kenkiä (joita en käytä. Sen takia ne on siinä). Yksi taulu seinällä sängyn yläpuolella ja pari julistetta joissain kohdissa sekä pimeässä loistavia tähtiä.

ceeb
12.5.2003, 13:44:37
Tyhjä. n.30 m². Kohtuu suuri tietokonepöytä joka sitten on vuorostaan täysi. Sänky, ylipieni. Sohva ja yksi järkyttävä tv-taso ilman tv:tä. Täällä olen majaillut jo melkein vuoden verran ja toivottavasti huonekaluissa alkaa tapahtumaan kohta jotain muutoksia.

Z-e-r-o
12.5.2003, 17:08:56
Huoneeni... (noin 4 neliötä.. :eh: ) koostuvat Sängystä, kaapeista, Tietokonepöydästä jossa on näyttö, telkkari, PS2,tulostin, suppari jne... sen päällä on kaksi hyllyä jotka sisältävät pelejä,koulukirjoja ja Kajari-sydeemin.

Eli huoneeni on pieni, kuuma ja ahdas... kasvit onneksi raikastavat ilmaan kohtuu hyvin.

Yose
12.5.2003, 17:15:41
Huoneeni on semmonen kiva :eh: . Koko on noin 10 neliö heittoa suuntaan tai toiseen. Huoneessa on minun parvisänkyni, kitarani pari kaappia, Televisio ja pari konsolia. Seinät ovat vihreät, ja huoneessa on yksi iso ikkuna.
No huh tulipa pitkä selitys...

Ferithem
12.5.2003, 20:34:22
Huoneeni on pieni, mutta (melko) viihtyisä soppi. Takaseinällä on yhteensä kuusi kaappia (joista kolme todella pientä). Vasemmalla puolella sijaitsee erittäin ihana vuosituhansien takainen sänkyni, tuoli ja kaikkea muuta. Ikkunaa vasten on kirjoituspöytä. Koillisnurkkauksessa on CD-soitin ja oikealla seinällä on kirjahylly, sohva ja lipasto. Verhot ovat kamalat, samoin matto ja päiväpeite (ne ovat kaikki uusimisprosessin alaisina).

Paras paikka huoneessani? Pikkuinen alttari, joka on lipastoni päällä. Siihen kuuluu peili, rukousnauha (Pariisin-tuliainen), joukko tunnearvoltaan korvaamattomia koruja ja pulloja, kynttilöitä, naamio, kristalleja sekä enkeli. Upeaa.

Candice
12.5.2003, 20:53:06
Hmm, olen kyllä 100% varma, että tähän olen joskus vastannut, mutta en näköjään (tai siis vammamodet on poistaneet lähettämättä PMää!). No juu, laitetaas jotain pientä sitten.

Huoneeni on ruman värinen. Mikähän tämä väri edes on? Olisiko joku minttu? No tälläinen oli muotia joskus 50-luvulla laivojen keittiöissä (täällä muuten tulee heikompi merisairaaksi). Seinillä on muutama hassu juliste: 2 Backstreet Boysia (minä maksoin itseni näistä kahdesta kipeäksi, joten ne pysyy maailman tappiin asti seinällä. Sitten on James Dean, Ice Age, pari muuta epämääräistä möttöstä ja pari piirrustusta.

Sitten gigamegalarge sänky. Se on melkein kahden hengen, mutta ei ihan. Mutta vähän leveämpi kuin tavallinen sänky. Se on kiva varsinkin silloin kun laitan barbie-pussilakanan ja tyynyliinan, ihq! Jag tycker.

Sänkyä vastapäätä on sitten (ikkuna) televiissoripöytänen. Siinä on pieni telkkari, jossa näkyy tasan kaksi kanavaa ja playstation number två. tv-pöydän toisella puolen seinää vasten on valkoinen hyllyni, joka vetelee viimeisiään. Ehkä se vielä pari vuotta kestää, toivottavasti.

Sitten sen telkkuripöydän toisella puolella on minun työpöytä, josta löytyy tietokone ja stereot eikä yhtään tyhjää tilaa. Sitten tuossa vieressä on peilioviset kaapit (joista näkee itsensä ensimmäisenä aamulla kun herää), jotka tursuavat vaatteita, joita en ole koskaan käyttänyt enkä käytä.

Lattiaa miun huoneessa harvemmin näkee. Aivan liikaa roinaa täällä. Sitten minulla on hyvin eksoottinen verhoviritelmä, kiitos tästä kuuluu äidille. Siniset rullaverhot (ainakin kymmenen vuotta vanhat) valkoiset pitsiverhot ja vihreät kukkaverhot... Eh, eikös kuulostakin unelmalta?

No se oli semmoinen sitten nii.

Juena
13.5.2003, 8:38:54
Huoneeni on aika pieni, joka muistuttaa ullakkohuonetta. Eipäs mulla siellä muuta kamaa olekaan kuin koulupöytä, sänky, vaatekaappi ja tietokone. Seinät on maalattu tummanoranssilla (oli oma valintani) ja se tummentaa huonetta entisestään. Saan piakkoin uuden huoneen, koska olemme muuttamassa, mutta en haluaisi lähteä sillä rakastan kovasti nykyistä kopperoani.

pehmo
13.5.2003, 15:02:42
oikei eli:
ovesta katsottuna on sisäpuolelle on vasemmaalla kaappi, sitte vasentaseinää vasten vuode, takaseinällä on suuri ikkuna ja yöpyätä. sitten tulee sekavav työ pyötäni, joka taipuu huoneen kulman mukaan ja jatkaa kulkuaa oikealla seinälle, pyödälle vimeisenä on stereot, joista 3 kaiutinta on eripuoliila samaa seinää. sitten tuleekin kirjahylly, jossa on mm yli 80 video kasetti, pelejä PS2, PS1, pleikka, pleikkari2, parinkymmenen tuuman tv ja videot. tyhjät seinät on pällystetty julisteilla ja tauluilla. Pras julista on auschitwitsistä ostettu jossa lukee paikannimi 1940-1943, se kokok huoneen kohokohta
Siinä olikin kaikki lyhkäisyydessään.
Simple and unclean

Prometheus
13.5.2003, 15:14:42
Huoneeni on aika pieni, eikä sen ole juuri tarkoitus olla kuin makuuhuone, jossa voi siis nukkua ja tehdä töitä pöydän ääressä.

Ovesta, joka on nurkassa, näkee koko huoneen. Lattia on peitetty parkettia imitoivalla lattiamatolla, jonka päällä vielä musta matto. Tapetit ovat vihertävät.

Seinillä on kolme taulua, sekä pari julistetta. Hylly täyttyy Aku Ankan taskukirjoista, vanhoista Aku Ankoista ja koulukirjoista, kun todellinen kirjahyllyni on muualla. Ikkunan vieressä pöydällä on tällä hetkellä pino papereita, ja jossain niiden alla on kosketinsoittimeni. Oven vieressä on nojatuoli. Aivan vasemmassa nurkassa taas sänky vihreine peitteineen. Sänkyä vastapäätä on vaatekaappi. Sepäs siinä.

Croccifixio
13.5.2003, 16:53:25
Huoneeseeni tullaan sisään oveta (uskokaan pois) ja oikealla on sänky ja pöytä ja edessä sohva ja seinät ovat täynnä Nightwishing, Stratovariuksen ja Sonata Arctican julisteita :D

Roleplayer
13.5.2003, 18:52:52
Huoneeni on kyllä aika suuri...Mutta kerronpa siitä tarkemmin...
Huoneeni sijaitsee siis talomme kolmannessa kerroksessa..(eli ylimmässä)..Siellä harhaillaan oikealle ja avataan ovi ja sieltä paljastuuu... :P Kahden hengen sänky vasemmalla puolella ovesta.. Iso vaatekaappi oikealla puollella ja vaatekaapin vieressä on joku ihmeen hylly..Kirjahyllyksikin kutsuttu...Joka on luonnollisesti täynnä kirjoja..(Huoneeni on omasta mielestä ruman värinen tai muuten vain typerän näköinen se on sellainen mintun vihreä katosta(Katon raja kääntyy vasemmalle) Ja valkoiset seinät...Niinh...siis ovesta katsottuna edessä on työpöytä jossa on kaikkea roinaa..ja tietenkin penkki..Työpöydän vieressä on joku ihmeen nojatuoli tai joku semmoinen ja nolatuolista vasemmalle on telkka joka on jonkun telkkaritason päällä(Väliaikaisesti lipasto :P)..Juu ja yleensä siellä on vain psOne(koska isoveli pöllii ps2:sen aina..Koska se on sen :P)

Gakuto-seme
14.5.2003, 8:59:04
Kun astut sisään näet ensimmäiseksi parisängyn ikkunan alapuolella, sängyn päädyssä on vanha lasivitriini, jonka päällä on telkkari, videot ja pleikkari. Sängyn vieressä on musta pöytä, jonka päällä on pieni mankka, mustan pöydän vieressä on sellanen...basso, josta lähtee tietokonekajarit. Toisella puolella mustaa pöytää on mun valkoinen koulupöytä, jonka päällä on tietsikka, kirjoja yms, muuta sotkua. Pöydän vasemmalla puolella on sitten vaatekaapit.

ShadowZero
14.5.2003, 9:44:23
Ovi on huoneen toisesta päästä katsottuna melkein vasemmassa nurkassa. Kun tulet ovesta sisään, heti vasemmalla on kolme komeroa sitä seinää vasten missä ovikin on. Oven takana on hylly jossa on kaiken maailman tilpehööriä, ja sen hyllyn vieressä telkkari. Suoraan edssäpäin n 2 metrin päässä on sänky mikä ylettyy ihan toiseen päähän huonetta. Toisessa päässä huonetta, sängyn vieressä on pieni kitjahylly ja siitä noin metri vasemalle on kirjoitus pöytä. Minkä päällä on tietokoneen näyttö. Itse tietokone on erillisen pöydän päällä kirjoituspäydän päässä. Ja pöydän vieressä jonka päällä on tietokone, on nojatuoli ja sen vieressä kiikutuoli.

lyra
17.5.2003, 14:31:27
Kun ensimmäisenä astuu huoneeseeni näkyy toisessa päässä huonetta sänkyni ikkunan alla. Kun rupeaa tiirailemaan oikealle niin vastaan tulee työpöytä(jonka päällä on TV) ja sen vieressä vaatekaappi, vasemmalla puolella huonetta onkin piano ja kirja- ja videohylly. Lisäksi ympäri huonetta on kakki koulukirjat ja paperit levällään ja osa vaateista rötköttää tuolin päällä. En ikinä onnistu pitämään huonettani kauan aikaa siistinä. :murjotus:

Illuusia
17.5.2003, 16:46:41
Hmh. Huoneenin on pienehkö, ja yrittää kovasti olla sinisävyinen. Kesällä se kai rempataan, ja tapetit haluan vihreäksi ja niihin kanjeja. Huoneestani pääsee isolle parvekkeelle, ja se onkin ainut hyvä puoli... Auringonlaskua on ihana katsella huoneestani, kun taivas on niin kauniin värinen. Seinillä on HIMin, Angelina Jolien ja Baroquen kuvia, lisäksi muutama fantasia-juliste komistaa seiniäni, esimerkiksi John Howen taidejuliste. Huonekaluista sen verran, että minulla on pieni sänky seinän vieressä, sängyn vieressä lipasto, sen päällä CD-soitin ja levyni... Kirjoituspöytä on ikkunalla, ja pöydän vieressä on kaksi nojatuolia.

Mielenkiintoista. Ehkä laitan kuvan sitten kun huone on remontoitu.

sketsie
17.5.2003, 17:15:55
Kuva 1
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/r/e/redemption/1053183176231.jpeg
kuva 2
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/r/e/redemption/1053183199306.jpeg
kuva 3
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/r/e/redemption/1053183223010.jpeg
kuva 4
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/r/e/redemption/1053183243259.jpeg
kuva 5
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/r/e/redemption/1053183266917.jpeg
Mulla on kyllä järkevän näköinen peitto^^ Pitäis vaihtaa kohta johonkin uuteen. :)

Zenes
31.3.2004, 13:54:18
Mun huoneesee kun tulee ovesta sisää heti oikeel o kaks vaate kaappia. Sit niiden jälkee on perässä mun sänky. Sit tulee seinä vastaa.
Ovea vastakkaisella seinällä o pari moottori kelkka kuvia toissa talvelta ja niiden alla toinen sänky (vieraita varten :). Sänky tosin on nyt täynnä roinaa: koulukirjoja, muita kirjoja, pyyhkeitä, vaatteita, läjä epämääräsiä papereita.
Sitte ovelta katottuna vasemmalla seinällä on ikkuna. Sen alla on osittain hyllykkö ja sen vieressä tietokone pöytä, jossa on tilaa muullekin. Pöydällä on kauhee läjä cd:tä, Gainward GeForce 4 MX 440 laatikko ja sen sisässä samainen näytönohjain (tossa laatikossa on muuten hassu kierosilmä). Lisäksi pöydällä on "linnut värikuvina" kirja :) . Mistähän se on toho joutunu. Pöydällä on lisäksi pari tyhjää Pepsi ja Coca-Cola pulloa.
Samalla seinällä oven kanssa roikkuu seinästä ovellinen hyllykkö, joka on täynnä kirjoja (Aku Ankan taskukirjoja... :D )
Huoneen keskellä on tyhjää tilaa vähäsen.
Huone on aika kohtuu iso, no ei kyllä ihan kauhea, mutta sopiva. ;D

Tiji
31.3.2004, 14:24:45
Seinät maalasin viime kesänä tumman vihreiksi, enkä ole oikein ehtinyt (joopajoo) sisustaa kunnolla. Huoneesta kuitenkin löytyy tällä hetkellä tumma kirsikanpunainen kirjoituspöytä, säkkituoli, kirjahylly (jossa tv, stereot, kirjat (luonnollisesti) ja pleikkari), puolivalmiiksi päällystetty nojatuoli, keltainen kirppislöytö tuoli (hirveästi tuoleja), pari vaaleaa karvamattoa ja ihana riisipaperikattolamppu. Seinillä on joitain julisteita ja pari taulua sekä nurkassa palmu. Huonetta on haukuttu "aikuisenhuoneeksi", mikä johtuu lähinnä sen askeettisuudesta. Kyllä sinne vielä roinaa enemmän kertyy.

Cele
31.3.2004, 14:35:10
Miun huoneeseen mentäessä heti oven edessä on kaksi korkeaa komeroa, jotka toimiviat niin ikään vaatekaappeina. Komeroiden vieressä, oikealla onkin sänkyni. Oven vieressä on myös iki-ihana tietokonepöytä ja tietokone. Myös tulostin, kolupäytä ja yksi ylimääräinen lipasto, joka on täynnä tarpeetonta rojua..

Aika vaikea selittää oman huoneen ulkonäköä, mutta saapi välttää.

Berrycake
31.3.2004, 14:41:27
Silencen viimeinen kuva sekavasta johtoläjästä näyttää pelottavan tutulta, sanotaanko nyt vaikka näin ihan aluksi.

Minulla on kokonainen oma kämppä, mutta siellä tietenkin oma lair elikkä makkari elikkä oma huone on kutakuinkin tällainen: Kun ovesta katsotaan sisään: ensimmäisenä näemme valtavan ison ikkunan, joka kylläkin on melkeinpä aina verhoilla peitetty. verhot ovat mustat, ja valoa huoneeseen pääsee tummansinisten valoverhojen läpi. Verhoissa roikkuu yksi iso Jack Skellingtonin naama. Ikkunan edellä on pitkittäin sänky, melko iso sekin, melkein parisänky, ja päiväpeitto on paksu tummansininen samettipeite. Sängyn päädyssä on sininen tähden muotoinen seinälamppu (hyvä halpa ikean 5,90 lamppu :p) Sängyllä lötköttää yleensä läjä vaatteita ja joukko rakkaita delfiinejäni. Sängyn vieressä turkoosi (!) omituinen yöpöytä. (rojun peitossa sekin)
Lattialla on sitten tummansininen villabuklee (sumthin') matto... Iihanan pehmeä se ainakin on. Kaksi kirjahyllyä näemme kun katsomme oven puoleiselle seinämälle, sekä tietokonepöydän, jonka päällä näyttö (ei kai!), kaijuttimet ja muuta asiaankuuluvaa/kuulumatonta rojua. Sekä laavalamppu.
Ai niin, kirjahyllyissä kirja- aarteeni ja koriste-esineitä muutama. Onhan hyllyllä vielä toinen lamppukin, joka näyttää kuulemma smurffi-lakilta. Tokihan huoneessa on pitkä rivi asunnon default- vaatekaappeja, valkoisia tietenkin.
Sitten huoneessa on kynttilöitä jokaisella vapaalla alustalla, lattialla, pöydillä, missä vaan mahtuu olemaan. Me likey candlelight, ja yleensä siinä valossa istuskelenkin mielelläni. Pleikkaria en enää pidä sängyn kanssa samassa huoneessa, en saisi muuten ikinä pelaamiseltani tehtyä muuta, kuten nyt esim nukuttua....

Zénja
31.3.2004, 16:18:42
Pieni. Liian pieni...

Ovesta oikealle on vaatekaappi. Sotkuinen sellainen...
Vasemmalla kirjoituspöytä, jonka laatikostot pursuilevat tavaroita...
Vielä vasemmalle on sellainen sekanurkka... Siellä on ylimäärinen
jyrsijänhäkki, jonka päälle on kasattu kaikenlaista roinaa...
Keskellä pitäisi olla matto... Oli ainakin viimeksi kun sen näin...
Maton vasemmassa päässä on laatikosto, jonka päällä on rottani
häkki ja tietysti itse rotta. (eli tuo on vaatekaapin vieressä,
tavallaan kuin syvennyksessä...)
Sänky taas on kirjoituspöytää vastapäätä seinänvieressä... Ei
siellä oikeastaan muuta ole... Kirjahylly on rotan häkin vieressä...
Sekavaa? Ja seinät on muurattu julisteilla...

valany
31.3.2004, 16:30:06
Mulla on n. 26 neliöinen huone.. :D
Meinattiin tehdä 2 huonetta vierekkäin, mutta niistä tehtiinkin yksi iso huone. Mulla on muuten 2 ovea. Toinen tosin on lukittu ja huoneessa on sen oven edessä televisio.
Elikkä.. Kun ovesta tullaan näkyy koulupöytä jolla on tietokone ym. Pöydän vieressä on mappihylly jolla on mm. mun lehtiä, nalleja.. Sitten vielä oven vieressä on vaatekomero, tässä komerossa tosin on vain tavaroita.
Sitten tullaan huoneen toiseen osaan.. Sänky jonka vieressä on yöpöytä. Sängyn jalkopäässä on vaatekomero jossa sitten on vaatteita. Vaatekomeron vieressä on se ovi joka on lukittu ja sen edessä televisio.
Tapetit on on sinisenvihreät. Ikkunoiden puoleinen seinä on valkoisella maalilla maalattu. Sitten yksi seinä on "julisteseinä", eli siinä ei näy kovin paljoa nastojen jäljet kun tapetissa näkyisi.
Toivottavasti saitte jonkinlaisen käsityksen mun huoneesta.

Lumon
1.4.2004, 13:10:54
hmm..mun huoneessa on vain kolme seinää..sen 'puuttuvan' tilalla on sellainen puinen..ömm..haitariovi. sit siel yhellä seinällä on semmoinen juttu(heh) et molemmissa nurkissa on puunväriset kaapit ja siel ylähäällä niiden välissä on pikkukaappeja..yep. ja sit on sänky se pieni hylly..ja semmoinen leppoisan mukava pyöreä pehmeä tuoli..ja punainen villamatto mis on iso oranssi tähti/aurinko..punaiset vilalverhot myös..seinillä ei hirveesti oo mitään..muutin siihen kämppään itse asiaas joku kuukausi sitten..kai se pikkuhiljaa muotoutuu oman näköisekseen;) sit on viel olkkari, keittiö ja kämppiksen huone..kaikki 9:nnessä kerroksessa..whoo..
sellaast

Nitromethane
5.4.2004, 19:37:16
Huoneeni pinta-ala on muistaakseni about 15 neliömetriä. Ihan tarpeeksi tilava minulle. Huoneessani olevaa irtaimistoa ja muuta sälää mm. tietokone, vahvistin, kajarit, 2kpl dj-cd soittimia, 2kpl dj-levysoittimia, 1 dj-mikseri, mankka, sänky, kirjoitus pöytä, vaatekaappi,... ja on muutakin, mutta en jaksa luetella enempää. Huoneeni tapetit ovat keltaiset ja huoneessani on yksi iso ikkuna, josta on hyvä näkymä järvelle päin.

Julppa
5.4.2004, 19:52:33
Mun huone on semmoinen onneton kuolemanloukko. Suurinpiirtein 2,5m x 1,6m. Siellä on sänky, seinään tehdyssä syvennyksessä telkkari, ps2, gamecube ja videot, kirjoituspöytä jolla on myös stereosetin keskiosamikälienee, oikealla puolella korkea lasivitriinikaappiyhdistelmä täynnä videoita ja jotain pikkuromua ja oikealla puolella sitten tavallinen kaappi. Kaiuttimet ovat vitriinin ja kaapin päällä. Lisäksi vielä onneton itse tekussa tehty levyhylly kaappien välissä kirjoituspöydän yläpuolella.
Eli siis huoneeni on aivan täynnä. Enempää sinne ei millään saisi mahtumaan.

vegeta
6.4.2004, 14:21:42
Mun huone sijaitsee ylä kerrassa. Aika tilava kaikki kaapit ja muut onkin pakattu nurkkaan, mutta sänky on hienosti sillee...en osaa oikeen selittööö...
Noh tietokone nurkkaus on vaatekaapin vieressä sen vierässä on koulupöytä, joka on vaan aina täynnä jotain romua. Sen vieressä on pikku kaappi jonka päällä on PS2.Just huippu huone mulla hyvän kokonen ja kaikki on sijoitettu hyvin.

EienneYume
6.4.2004, 14:42:12
Mull onki Hienoin huone! ^^'
No ei... Mun huone on aika pikkuinen... ku pieni komero ^^
Siel on iiiiiiso kaappi ja sit on semmonen pitkä mutta "laiha" kaappi. 3 hyllyy, 1 pöytä, 1 sänky, sit semmonen seinä-lasi-kaappi-hökötys-joka-on-upotettu-seinään ^^' ja ainiin.. yks semmonen CD hylly. Sit oon vähän maalaillu seinään mangaa! ^^ jaaa... Hmm... Aion tehä.. lisää mangaa, kenties? :D
Noh.. siinä se oli.

Saria
7.4.2004, 10:09:02
Oma huoneeni.. pieni mutta kodikas ^_^
Olen saanut mahutettua hirveästi tavaraa pieneen huoneeseen. On pöytää, sänkyä, kolme hyllyä ja telkkari ^_^ Julisteita seinillä ihan kivasti. Komero vie suurimman palasen huoneestani. Niin ja onhan siellä lipastokin. :) Hyvin pieni huone.. mutta kyllä siellä elelee..

Riku
7.4.2004, 10:14:28
Yleensä kuin pommin jäljiltä, mikä johtuu laiskuudestani siivousta kohtaan. Olen kaksi kuukautta vasta asunut uudessa kodissamme, ja huoneeni sijaitsee ulkorakennuksessa (onneksi). Mitään en ole kunnolla siellä järjestänyt, koska äitini ja isäpuoleni tavaroita on jouduttu ahtaamaan tilapäisesti sinne...

Leya
12.4.2004, 12:52:07
Mun huone ei ole mitenkään erityisen suuri, oikeastaan aika pieni kun vertaa edellisen kämpän huoneeseeni. Mutta olinkin aina halunnut pientä huonetta, koska minusta on pienempi huone viihtyisämpi^^ Mutta nyt itse huoneeseen.
Ovesta vasemmalle kääntyessäsi törmäät minun upeaan sänkyyni, joka on aika hajalla :eh: (Ei oo mun syy! :D ) Sängyn vierestä löydät upean lasisen yöpöydän johon minulla on tapana ahtaa kaiken maailman tavaraa, mutta se on nyt jostain syystä siisti. Kaksikymmentä senttiä yöpyödästä minulla on hyvin pieni vaatekaappi, johon vaatteeni mahtuvat juuri ja juuri. Ja sitten tuleekin seinä vastaan. Sillä seinällä sijaitsee ikkuna ja verhot. Sitten tuleekin työpöytä ja hyllykkö vastaan. Työpöydällä minulla on ompelukone, jolla saatan joskus tehdä jotain kivaa, mm vaatteita tai ehkä pehmolelunkin! Työpöydällä on myös upeat stereot. Työpöydän yläpuolella on hyllykkö joka on kirjoja täynnä. Tai ei se ihan täynnä ole kirjoja, kyllä sieltä löytyy myös jotain muuta kivaa. Hyllyköltä löytyy myös minut rakkaat mangani, eli Ranma ½ ja Dragon Ball. Sitten tuleekin ovi. Seinillä ja kaapin ovessa on kuvia ja julisteita.
Tälläinen on minun upea huoneeni.

Pay Gried
12.4.2004, 13:43:01
Huoneeni on siis melkein neliönmuotoinen, lukuunottamatta sitä syvennystä kaappien jälkeen. Lattia on ööh.. tavallinen kuvioitu ja varmaankin muovinen. Väri on vaalea. Lattia on joskus likainen ja joskus puhdas. Se on taattua, että lattialla on melkein aina siskoni sukkia ja muita roskia. Sängyn alta saattaa joskus löytyä karkkipaperi-meri.

// Lause selvennystä

Lazuli
12.4.2004, 14:03:10
Minulla on pienen pieni huone muodoltaan melkein neliö. Kyllä tämä vielä kuitenkin suorakulmioksi lasketaan... :3
Huoneessani on at the moment:
-sänky
-kaksi kirjahyllyä
-sohvatuoli
-lipasto
-kirjoituspöytä

Ei täällä ole oikein paljon vapaata lattia tilaa. Loput tilasta noine esineineen peittää [luulisin, että aikas tavallisen kokoinen] matto.

Noh, kohta uusi huoneeni on walmis. ^^ Stn tilaa ainakin on kunnolla!

juhis900
13.4.2004, 19:13:11
Heti oven eessä on kaappi, kaapin takana on sänky, sänky on ikkunan alla, tietokonepöytä on ovesta oikealla täältäpäin katottuna, televiissio on tietokonepöydän ja sängyn välissä.

Orjan kun viä saisin..

SupraZ
13.4.2004, 19:35:06
Jaahaz. Huone on omasta mielestäni ruma vaikka täällä todella siistiä onkin. Seiniä kun ei oli maalattu, tuommoista hieman rusehtavaa(hyvä sana) puuta. Huoneessa on myös takka joka 1/4 huoneesta(tosi on).
Huoneessa on myäs sänky joka vie 2/4 tilasta eli huone on suhteellisen ahdas.
Tämä on tämmöinen takkahuone/pukuhuone eli tästä pääsee saunaan ja vit*ttaa kun kaikki jättävät vatteet MUN huoneeseen kun menevät saunomaan. Huoneessa on myös telkku ja pöytä sille, tietokone ja pöytä sille eli todella ahdasta on. Täältä löytyy kanz tämmönen nojatuoli.

korppis
14.4.2004, 10:12:44
toisilla on isot huoneet, toisin kuin muilla, esim mulla, koska mun huone on oikeastaan pelkkä komero...

Minulla myös. Ärsyttää kun sisko saa lojua tuossa isossa huoneessa ja mulla on tämmönen komeroa vähän isompi tila. Eli siis, heti ovesta tuoltua oikealla on vaatekaappi ja vasemmalla kaappi missä on pelejä, ja muuta roinaa. Kaapissa on kiinni pitkä matala kaappi, jossa on telkkari, Cube ja PS2 ja pelit. Siihen perään heti tietokone pyötä. Sitten oikealla on sänky. Huoneeni pituus on ehkä 5 metriä ja leveys 3 metriä, mutta kaiken kruuna että lattialla on aina jotain krääsää, joten täällä on tosi mukavaa asustaa.

Zorah
14.4.2004, 15:27:36
Hee ..

Ovesta tullaan sisään, vasemmalla sänky, oikealla vaatekaapit ja tietenkin sängyn vieressä yöpöytä ja vaatekaappinen vieressä tietokone pöytä. Tietokoneen vieressä kahdenistuttava sohva, ovea vastapäätä takaseinällä stereot ja oikealla seinällä vielä koulupöytä. Seinillä ei muuta kuin Dimmu Borgir, Cradle Of Filth ja joitain viikatemies yms. Luis Royo ja Lohari seinälippuja ja iso iso ihana ryijy jossa on punaisen eri sävyjä, ja mustaa <3 Lattialla värikäs matto T__T ja omatekemä musta matto <3 Aika paljon kynttilöitä ja kuivakukka-asetelmia. Katosta roikkuu parit unensiepparit ja sitten kiva mustaa rautaa oleva tuikkukruunu. Seinällä vielä kynttelikkö. Ja viihtyisin kai super hyvin jos jaksaisin pitää huoneen aivan täydellisen siistinä :D Nojoo, ei täällä kauhean sotkuista ole ;D

make
14.4.2004, 16:36:14
Huoneeni on valtakuntani...

Eli ovesta kun tullaan huoneeseen niin heti vasemmalla on työpöytä jolla on 21'' näyttö, näppäimistö, hiiri ja kaksi 4.1 äänentoistojärjestelmän etukaiutinta. Pöytä on aika iso sillä siihen jää vielä tilava työskentelyala. Pöydän ja oven puoleisen seinän välissä on tila jossa kone on. Koneen päällä on subwoofer.
Oikealla on iso vaatekaappi. Oikealla on myös kolme osainen kirjahylly, jossa on muun muassa 25'' TV ja Aiwan stereot kolmen CD:n vaihtajalla.

Oven vastapäisessä seinässä on kaksi isoa ikkunaa eli se seinä on suunnilleen puoliksi lasia... Ikkunan alla on sänky, TV on sängyn päädyssä kirjahyllyssä. Työpöydän ja sängyn välissä on musta nojatuoli.

Niin, ja ovessa on hieno Luis Royon juliste; sattumalta sama kuin avatarini...

Pelagia
29.4.2004, 14:34:56
mun huone: ovesta sisään tullessa kannattaa varoa päätään, sillä varomaton voi kohdata mun "ihanan" katon, koska huoneeni katto on tarkoituksella vino. (nii... jos sait selvää, niin onneksi olkoon... :eh: )

pienen huoneeni nurkassa on minun myllätty sänkyni. ja toisessa nurkassa on valkea työpöytäni, joka on täynnä piirustuksia ja kyniä. ja sen vierellä on hyllykkö jossa on paljon kirjoja.

sänkyäni vastapäätä on kaappini, joka sisältää kaikenlaista tavaraa, kirjoista lautapeleihin.

seinällä mulla on iso (omatekemä) juliste Sephirothista. oli muuten hankala selittää äidille siitä, piti huijata, että se on jonkun uuden huippubändin kitaristi. onneksi se meni läpi... toivotaan vaan, ettei äiti tajua, että puijasin, sillä se on niin kaikenlaista fantasiaa vastaan...

nii, ja mun kone kun ei mahtunu mun huoneeseen, niin se on aulassa mun huoneen vieressä.

julisteen alapuolella lattialla on minun televisioni, jolla ei voi pelata pleikkaria tai mitään :( (pelaan aina olohuoneessa)

ja lattialla sängyn alla on vinopino playstation pelejä.

ikkunoita on mun ihan turha avata, sillä jos niin teen, niin noin miljoona ampiaista on mun kimpussa heti...

BlizzarD
22.5.2004, 20:46:23
Omassa huoneessani on oven vasemmalla puolella heti kaappeja, jossa säilytän vaatteitani ja jotain muuta krääsää (mm. jotain vanhoja koulukirjoja :eh:.) Oikealla puolella on hylly jossa on kaikki pelini, levyni, pokaalit, jotain pari kirjaa ja Aku Ankat :D. Heti sen vieressä on pöytä jossa on TV, nykyiset koulukirjani ja piirtämis/värittämis välineitä. Pöydän alla on semmoinen laatikko-homma jossa on pelikoneeni ja siellä laatikoissa on kaikkea käyttämätöntä krääsää. Huoneeni vasemmassa nurkassa on iki-ihana sänkyni. Ei kai tässä sitten muuta..

Katana
22.5.2004, 22:29:32
Huoneeni on omasta mielestäni ihan tarpeeksi iso. Heti oveta oikealla on kolme kaappia, joissa on vaatteita ja kaikkea krääsää. Vasemmalla ovesta on hylly joka sisältää kirjoja ja lisää krääsää :eh: . Hyllyn vieressä on kirjoituspöytä, jonka päällä on radio. Perällä oikeassa kulmassa on sänkyni ja vasemmalla musta pöytä, jolla on televisio, kitaravahvistin ja krääsää.
Kitarani seisoo seinän vieressä vasemmalla.

LazWolf
23.5.2004, 10:51:29
mun huone on vaaleen violetin värinen.piti olla vaaleen punanen mutta maalia ei ollut joten tuli vaal.violetti.no kuitenkin mun huoneessa on sänky, vaate kaappi, PEILI (tottakai..ja iso onkin) lipasto, joku hylly, tietokone pöytä,tietokone..muytta ei näyttöä :D, laatikko?¿ ja se on aivan täynnä julisteita ja muuta seinille pantavaa!! aina sotkuinen :D noo sellainen on mun huone ja ai niin .. ja haaveeni olisi että lattia olisi kuin peili.. siis niinkuin iso peili!! Ainakun katsoo alas ois peili.. EN OO ITSERAKAS vaa ois siistii ku kaikki näkyis alhaalta väärin päin.. niinkuin maa uppois :)

ijikemushi
24.5.2004, 20:23:08
Minun huoneeni on todellinen kaaos. Kaikkea löytyy kaikkialta ja sellain. Välillä tää huone on järjestyksessä mutta sitä ei kestä yleensä kovin kauaa. Huoneestani löytyy kaksi parvisänkyä (Sellanen rakennettu yhdistelmä kun tää oli aluks mun ja veljeni) ja niitten alla on pöydät. Toisella on kaikea mahdollista sälää kuten koulukirjoja, papereita, kyniä, joitain vitsikirjoja ja siis todellakin kaikkea. Toisella on koneeni näyttö, näppis, hiiri ja muu krääsä. Sen alla on itse mylly. Huoneeni oven vieressä on vaatekaappi. Se on aikas hyvässä järjestyksessä ainakin vielä. Sen edessä on puinen tuoli jolla on vaatteita. Joitain paitoja ja farkut on aina siinä. Sitten on sellanen melkein koko seinänä peittävä hyllykkö jossa on myös pöytä osuus. Pöytä osuudella on tv ja ps2. Muualta hyllyköstä löytyy sarjakuvia, taskukirjoja, veljeni wanhoja tavaroita, joku ihmeen maskotti (tai jokin) kokoelma, kaiken laisi koulussa tehtyjä töitä, kirjoja, kello (ei ollu seinällä sopivaa paikkaa niin hyllylle), kansioita joissa on jotain "tärkeitä" papereita, plösön pelejö, dvd leffoja, pari vhs:ää saattaa vielä löytyä. Hyllykön edessä on salkussaan 7000 markan arvoinen jacksonin kitara. Todella höydyllinen basistille. Se oli veljeni mutta sain sen sitten siltä kun se osti toisen kitaran. Sen luona on omassa standissään mun basso. Sitten on pääty pöytä. Se on ikkunan edessä. Sieltä löytyy kasa pelit ja playstation lehtiä. Sitten siellä on kaikkea krääsää. Siellä on myös mun tulinen mankka. Sen lähellä on torni jossa on levyjä joita kuuntelen ja sellaisia joita en haluaisi omistaa. Sitten täällä pyörii kolme tuoli ja oma tekemä jakkara. Ja roskakori tietty. Tällä hetkellä täällä on myös tavaroita jotka pitäisi siirtää jonnekin kun en tarvitse kuten veljeni tv joka on koneessani kiinni kun tein vähän leffaa.

Siinä on jo aikas paljon huoneestani. Pitäisi varmaan ottaa pari kuvaa että edes joku tajuaisi jotain tästä.

Ryu-chan
2.6.2004, 18:10:38
Noh... Siis.

Kun tulemme ovesta sisään näemme heti vasemmalla sängyn, jonka päällä pitäisi olla peitto. (yleensä se taitaa olla alla) Sängyn vasemmalla puolella näkyy seinä, jonka ovenpuoleisessa osassa on ikkuna. Tämä ikkuna koostuu kolmesta osasta: The left one, The big one ja The right one. Oikea ja vasen puolisko ovat useimmiten auki kesäisin.

Kun jatkamme eteenpäin huomaamme, että ovi jää nyt taaksemme. Oven takaa löytyy hyllykkö jossa on kaikenlaista roinaa. Hyllykön vieressä on pöytä, jonka laatikot ammottavat tällä hetkellä tyhjyyttä.

Jos käännämme päämme niin, että se katsoo eteenpäin, näemme edessämme oudon tummanvihreän hyllykön. Tämä sisältää myöskin paljon roinaa. Hyllykön vieressä näemmä Kaapin... Jos hän olisi siinä, mutta siis jos nyt katsomme vasemmalle hyllyköstä, niin näemme vaatekaapin. Tämä sisältää yllättäen vaatteita.

Jos nyt katsomme hiukan oikealle tästä, huomaamme vaatenaulakon. Siis tämähän näkyy vasta kun olemme nähneet Kaapin, mutta emme saa jäädä toljottamaan häntä. Naulakossa roikkuu vaatteita. Naulakon ympärille on kerääntynyt epämääräistä roinaa.

Siirtäkäämme katseemme nyt taas kerran oikealle. Nyt näemme jonkin oudon korin joka on täynnä CD:tä. Sivuttakaamme tämä. Nyt näemme taas tietokoneen joka useasti hyrrää iloisena päällä. Tietokone on sijoitettu pöydälle joka ei tunne sanaa puute tavarasta.

Jos nyt jatkamme kiertoamme huomaamme takan. Takka toimii puulla ja ihmisten osilla jos ei puuta ole. Takka on useastikkin ihan kylmä sillä se lämmitetään vain silloin kun on extremely tarpeen. Tämähän johtuu ihan vain minun päätöksestäni.

Seuraavaksi näemme nurkassa taas kerran hyllyn. Tämä hylly on tarkoitettu kirjoille, mutta eipä paljoa kirjoja näy. Ennemminkin sitä epämääräistä roinaa.

Kun jatkamme eteenpäin tulemme näkemään taas pöydän. Ja tämähän tarkoittaa sitä, että kiertoajelumme on päättymäisillään. Kuitenkin katsotaanpa vielä ylöspäin. Se on katto. Siellä on lamppu. Yksinkertaista.

Kiitos kun jaksoitte jaksaa tätä turhaa jauhamista. :P

PS. Ette ole tervettulleita uudestaan.

Kukahan tämänkin muka jaksoi lukea?

Minä.... Haluan tuollaisen huoneen...

M1green1
2.6.2004, 20:04:22
Noh, kun astuu huoneeseen, niin edessä näkyy pöytä, jonka päällä on tietokone, skanneri ja printteri. Sen tietokonepöydän vasemmalla ja oikealla puolella on sängyt. Molemmilla sänkyjen vieressä on lamput ja oikean puoleisella sängyn puolella on myös ikkuna ja vasemman puoleisella sängyn vieressä on seinäpuhelin. Jos ihmettelette, miksi on kaksi sänkyä, niin veljeni nukkui toisessa ennen mutta nyt nykyään se asuu muualla. Sitten jos katsotaan vielä huonettani ovelta kohdin, niin vasemmalla puolella on vaatekaappi ja oikealla puolella pöytä, jossa on televisio ja stereot. Sen pöydän alla vielä Playstation 2:nen. Huone on melkein täynnä julisteita, pääosin musiikki julisteita, hevibändien kuvia. Myös yksi kello löytyy seinältä.

Huone on hemmetin pieni ja ahdas...

Mirror Of Madness
2.6.2004, 20:11:54
Käykää täältä (http://www.geocities.com/antti1990/) kattoo kuvat miun huoneesta. Ikkuna meinaa et se on otettu ikkunan vierestä ja ovi että oven eestä.

Siistimpää ja hienompaa huonetta saa hakea :ooh: . Eipä ole pitkä matka pesukoneelle ;) . Way to go! :up:

Mitä omaan huoneeseeni tulee.. noh... Se ei ole kovin iso ainakaan. Valkoiset ja hieman kärsineet tapetit seinällä, vanha ja naarmuinen työpöytä jonka päälle kone justiinsa sopii. Nojatuoli ikkunan vieressä. Pari kirjahyllyä täynnä levyjä ja kirjoja. Televisio, kitara sekä "uusi" kosketinsoitin (jota en paljoa pimputtele). Sänky tietenkin vielä lisäks. Ekstrana sängyn yläpuolella sivulla roikkuu iso seinälakana, jossa tiikerin kuva.

Bananasplit
2.6.2004, 21:49:47
Kun tulemme talon olohuoneesta tietokoneen ohitse ja haitarioven läpi (tai jos se ovi kuitenkin avattaisiin) on vasemmalla terassille johtava tuplaovi (siis sisäkkäiset ovet, ei vierekkäiset)

Terassinoven vieressä on iso ikkuna, sen alla työpöytä, jonka päällä on molemmilla sivuilla metriset pinot tavaraa ja keskellä pöytää noin 40 cmx30cm kokoinen "työtila", jolla ei ole tavraa. Pöydän vieressä on iso televisiotaso, jonka päällä on iso Samsung TV ja PS, välissä N64 ja sen pelit, ja laatikossa DVD:t ja PS2-pelit. Yläpuolella on seinässä hylly, jossa on CD-soitin ja kajarit. Olemme saavuttaneet vastapäisen seinän.

90 asteen käännös oikeaan, ja siinä meillä on sänky, joka on noin 20 cm tvtason reunasta ja jatkuu aina seuraavaan seinään sti, jossa sängyn päätypuolen yllä on kolme hyllyä. Alimmalla herätyskello, kaukosäätimet ja karkkipaperit, eli kaikki minkä pistää käsistään pois sängyllä maatessaan, keskimmäisellä kirjoja ja ylimmäisellä pehmoleluja. Olen muuten ylpeä pehmoleluistani.

Taas käännytään, ja siinä meillä on ihan sängyn päätylevyn vieressä taas yksi ovi, tällä kertaa entiseen pesuhuoneeseen, nykyiseen kodinhoitohuoneen jatkeeseen. siitä eteenpäin on kolmiovinen vaatekaappi, jonka keskimmäisessä ovessa on peili ja joka on muita pienempi ja lyhyempi, sillä sukkalaatikot ovat sen alapuolella. Saavumme nurkkaan, jonka tekee mahdottomaksi imuroida se seikka, että hylly ja edellämainittu vaatekaappi tekevät siihen neliönmuotoisen tilan, jossa on tavallaan seinät. Se pieni tila on täynnä muovipusseja, joihin on säilötty kaikkea ei-niin-tärkeää.

Hylly, joka on viimeisellä seinällä on osittain myös kaappi, jossa pidän VHS:iäni ja kaikenlaista mitä olen konfispäivästä asti saanut "tulevaisuutta ajatellen". Sen päällä on kolme posliininukkea ja pieniä koriste-esineitä, mukaanlukien kokoelman posliinisia säästöpossuja ja muita säästöeläimiä (minä keräilen niitä, tavallaan) sitten seinää eteenpäin, meilläon iso tuoli, johon kasaantuu aina kerros vaatteita, enemmän tai vähemmän puhtaita. Sen vieressä haitariovi, josta tulimme sisälle.

Keskellä huonetta on matto ja maton päällä Casio Chord koskettimet. Seinillä taidejulisteita ja jokunen bändijuliste ajalta ennen Kristusta. Tapetit on pistetty silloin kun huoneeseen muutin, eli ekaluokkani alussa, vajaat 9 vuotta sitten, eli vaikka ne eivät ole lastentapetit, ne ovat aika hirveät jo tätä nykyä. Onneksi niillä on tapetoitu vain sängynviereinen ja ulkoseinä, toiset kaksi seinää ovat betonia ja ne on maalattu.

Kukahan tämänkin muka jaksoi lukea?

karpo90
4.6.2004, 21:41:10
Miun huoneisto: Kun tuut sissään näet oikialla hyllyn jossa pidän lehteni ja muun moskan, mitä nyt satun omistamaan ja pelini. Huo neen perällä puolentoista metrin päässä on sänky, vaatimaton sellanen. Hyllyni päällä, tai sen yllä on seinälle, kahden ruuvin varassa ripustettu katana, tosin tylsytetty( pitäisi joku päivä terottaa kunnolla). Hyllyni päällä on pilkkipokaali, sekin isäni.Sängyn ylä puolella, seinällä on isäni väsäämä hiano ilmotus taulu, jossa on kuvia lapsiajoilta ja omia luonnoksiani( manga-luonnoksia). Ikkunalla on joku ihmeen pehmopelle ja pöydällä kaikki tarvitsemani: Kyniä, tusseja, kumeja ja paperia. Hyllyssä on aukko, jossa on miun TV, pieni sellainen ja PS2 Pystyssä, kun kaveri sano että pyö rii paremmin CD:t :eh: . Toisella puolella hyllyä kappas kappas, ihanaiset warhammerini, niitä on aika vähän. Alempana pari Harry Pottanaamaa, Maameren Tarinoita, Hobitti ja Loru sorbusten herrasta. Ompa ihme jos joku viittii lukea :shok:

Daial
5.6.2004, 9:45:00
Oman huoneeni yleisilme on erittäin sotkuinen, sillä vaatteita ja kaikenlaista roinaa lojuu jokapuolella. Yritän nyt kuitenkin luoda mielikuvan huoneestani siistinä ja kertoa siitä pääpiirteet.

Huoneeni on aika iso ja kummaltakin sivustalta lähtee ovi pieniin komeroihin, joita käytän laulupaikkoinani, jos minun tekee mieli hoilattaa kenenkään kuulematta. Huoneessani on yksi iso vaatekaappi, joka on kolmen kaapin yhdistelmä. Keskimmäisessä on peili, joka on monta kertaa särkynyt nähdessään naamatauluni. :)
Tietenkin tämä olennaisin, eli sänky löytyy huoneestani. Se on aika vanhaa perua ja siinä on aika kova patja. Olen niin tottunut patjaan, että minulle tulee selkä kipeäksi pehmeäpatjaisissa sängyissä. Sänkyni päässä on televisio ja sen vieressä on pieni jakkara, jonka päällä PS2 majailee. Sängyn vieressä taas on kahdesta päällekkäin pinotusta pahvilaatikosta kyhätty yöpöydän tapainen kaluste. Sen päälle pitävät asuntoaan taas kaikki pelini.
Kirjahyllyäni vaalin kaikkein rakkaimmin kaikista huonekalusteistani. Sen hyllyt pursuavat kaikenlaisia kirjoja, pääosin fantasiaa. Olen koristellut hyllyn myös monen monituisilla koriste-esineillä, kummallisilla asioilla ja kauniilla postikorteilla. Ja muutama valokuvakehyskin hyllyltä löytyy. Valitettavasti hylly on jo aika täysi ja minun pitäisi hankki uusi jossain vaiheessa, että uusimmatkin kirjani saisivat jonkun mukavan lepopaikan.
Sitten vielä ikkunaseinustalle ovat kirjoituspöytä, pieni vanhanmallinen ja hutera pöytä sekä vihreä antiikkinen nojatuoli. Lattialta taasen löytyy harmahtava matto.
Seinät ovat tyhjää täynnä lukuunottamatta kahta kimmeltävää paperitaulua, joissa söpöt, ihanat peikot kirmailevat.

Ildjarn
5.6.2004, 9:55:43
Huoneeni on kammottava sekasotku. Astuessasi sisään voit nähdä lattialla johtojen meren. Roskia, karkkipapereita ja pulloja - jopa paahtoleipiä roikkuu tyhjäntoimittamassa. Suurin osa roskista näyttää kerääntyneen jonkin suuren ympärille. Sitä ei kuitenkaan erota roskien seasta. Mutta jos menee lähemmäs katsomaan, voi nähdä sinisenä hehkuvan ruudun ja pojan kirjoittamassa viestiä johonkin outoon paikkaan. Ties mikä pedofiili tuokin kolmetoista-vuotias poika mahtaa olla.

Seinässä on kiinni keskikokoinen televisio. Se on kiinnitetty eräänlaisella kiinnikkeellä. Sen alla ovat tuon tietokoneella istuvan pojan lukuisat CD:t.
Yleisessä sekasorrossa erottaa vain näppäimistön äänet..

Otan kuvan kun kerkeän.

Zen
6.6.2004, 2:29:25
Minun huoneeni..
noin 11m^2 - ihan siedettävän kokoinen siis. Huone on ihan mukava ja kodikas, sininen. Pienenä lemppari väreihini kuului, tietty, sininen ja sitten kun mentiin katsomaan maaleja ja tapettaja kun oltiin muuttamassa omakotitaloon niin arvaahan sen mitä tämä jätkä valkkasi. Huoneeni on sisustanut äitini ja siksi täällä on aikas.. hmm.. aikuismaista. Minulla ei ole koskaan ollut kauheasti leluja tms. ja siksi hyllyissä on enimmäkseen kirjoja cd:itä sun muita. Seinillä on pari taulua - selainen kaupunki maisema jonka kadulla hyppii sammakko (jos katsoo suurennuslasilla) ja sitten sellainen krokotiili ja yhdessä on lohari..) Minulla on parvisänky jonka alla on vuodesohva joka on yleensä levitettynä isoksi että siinä voi laiskotella ja muuta hauskaa... :D Sitten on iso pöytä jonka päällä on hylly, TV, stereot (monikossa), Tietsikka ja paljon turhaa roinaa (mm. papereita ja katkenneita kyniä) Sitten on tietysti lattialla matto (sininen).. Huoneessani on aika paljon valoja *laskee äkkiä* yhteensä kuusi erilaista lamppua - eri tarkoituksiin, gheh heh... Yleisilmeeltään huoneeni on tylsä.. paitsi verhot on sellaset kummalliset lisko-verhot jotka äiskä väsäs joululomallaan..

Mici
25.10.2005, 19:51:58
Pidän huoneestani paljon. XD
Turhan pieni se kuitenkin on. Siellä on aika ahdasta, kun siellä on kaikki huonekalutkin. Pidän paljon huoneeni valoisuudestsa. On kiva, kun aurinko paistaa ikkunan takaa. Varjoinen huone ei ole kiva, siellä on paljon kylmempää ja siitä en pidä.
Huoneeni seinät ovat kamalat. Siellä on sellaiset rumat tapetit. En pidä tapeteista ollenkaan. Haluaisin että ne otettaisiin pois ja sitten seinät maalattaisiin. Sitä saan kuitenkin vielä odottaa, koska ei sitä hetkessä tehdä. Äitini on sisustanut huoneeni ja hyvä niin. Itse en osaa oikein sisustaa. Jotkut asiat kuitenkin sain itse päättää. ^__^
Pidän paljon sängystäni. Se on juuri ikkunan vieressä. Sellainen ikeasta ostettu kerros sänky. Taitaa olla metallinen, jos oikein muistan. Pidän eteenkin sen kiiltävästä ja hopeasta väristä, koska pidän hopeasta paljon. Sängyn alla on sininen pöytäni. Onhan se muuten kiva, mutta olen taidokkaasti tehnyt siihen paljon naarmuja. Koska pöytäni on sellaisessa paikassa, niin se on mestarillinen pölyn kerääjä. Pöytäni on usein sotkuinen. Piirtelen siinä välillä jopa yli-innokkaasti. Olen välillä niin laiska ihminen, että en jaksa siivota tarvikkeitani pois. Huomasin myös, että olin onnistunut saamaan pöydästäni pienen palan pois. Mitä kaikkea olenkaan tehnyt pöydälläni...? Ikkunassani on myös ikkuna lauta. Siinä on musta radio, jossa on myös CD. Sen musta väri on huoneen pahin pölyn kerääjä. En kuuntele sitä radiota en kuuntele kovin usein, noin 4-kertaa kuukaudessa. CD=tä siinä ei voi enää kuunnella. Jonkun levyn jälkeen sillä ei voinut soittaa ollenkaan levyjä. Ikkunalaudallani on myös veneen pienoismalli, jonka voisi laittaa veteen, mutta sitä en koskaan ole kokeillut. Pysyköön vain koristeena. :p
Huoneeni toiseksi tärkein huonekalu on hopean värinen kaappini. Sinne laitan kaikki työni, kirjani ja mangani.
Vaatekaappini on aika ruma. Tylsän valkoinen ja en kerta kaikkiaan pidä siitä. Siinä on myös 2-vuotta vanha juliste näyttelystä, joka kertoo mammuteista. Miulla on myös tosi kiva tuoli. Se on sininen ja sen jalat ovat tosi lyhyet. Vaikka näyttäisikin, että ainoastaan lapset voisivat istua siinä, niin se sopii kaiken ikäisille. Sitäpaitsi se on desingnia!*hekottelee mahtavuudellaan*
Lattialla on tietenkin mattoni. Lattialla on myös matto. Se on vihreän värninen ja siinä on raitoja.

Nyt tämä tosimies menee suihkuun.------------->

Atmis
25.10.2005, 19:59:22
Hömm... tämmönen löytynyt foorumin kätköistä... Mun huone on sekanen. Siis tosi sekanen, sinällään ei tää sekasuus haittaa, muuten kun sillon jos joku on hukassa. Etsit jotain, kurkistat vaikka näytön taakse, samalla tippuu kolme muuta esinettä ym. lattialle. Näitä esineitä ym. taikaisin laittaessani tippuu lisää tavaraa. Sitten oonkin jo kaukana alkuperäsen esineen etsimisestä. Täälon mun tietokone, ja tossa ois telkkari ja pleikkari. Hmmm näköjään kaksi tyhjää mäyräkoiraa, ne vois viedä kauppaa. Kitaroita on pari kappaletta ja yksi bassokin löytyy. Niin ja vahvistin kitaralle myös. Mullon myös mun ihana lidlin kotiteatterisysteemi millä popittelen rokkia niin että naapurit kuulee. No niin no joo on mulla sänkykin.

Fiyaa
25.10.2005, 20:20:54
Huoneeni on ihana. Vihreät seinät, vihreät verhot. Ja mikä tärkeintä, tietokone ja Malice Mizer-juliste. On täällä toki sänky, säkkituoli, kirjahylly ja aina niin sekainen koulupöytä. Ja aika isokin on. Tommonen iso pehmokäärme roikkuu tuossa kirjahyllyn päällä. Se huono tämän tietokoneen sijainnissa on, että viikonloppuisin pikkusisko herää liian varhain ja tulee koneelle nukkuessani huudattaen massateinimusiikkia liian kovaa. Eihän siinä nukuttua saa. Seinällä on myös Star Wars-juliste, missä on Vader etualalla ja Christensen-Anakin taustalla töllistelee punainen valoimekka kätösessään. Joskus on ollut Linkin Park-julistekin, mutta se oli jostain typerästä lehdestä ja siinä oli isolla kaikki lehden logot sun muut turhat. Päätyseinässä on kissataulu jonka sain synttärilahjaksi. Kissataulun yläpuolella tuommoinen punainen joskus aikoja sitten jouluna laitettu valoköynnös.

Tykkään tästä huoneesta. Jos jotakuta välttämättä kiinnostaa, kuva huoneestani on nähtävissä tästä (http://img410.imageshack.us/my.php?image=kuvat112052185kx.jpg).

Saruwatari
25.10.2005, 20:30:57
Ideavarkaat! Minun piti tehdä tällainen ketju! :<
(Mutta näköjään tällainen on ollut jo ennestäänkin..)

Tässä tuleekin sitten todella pikkutarkka selostus huoneestani:

Huoneen ovi on muuten ihan tavallinen, paitsi siinä on kaksi ikkunaa jotka ovat 'ryppyiset' ettei niistä näe selvästi huoneeseen. Oven yläpuolella on yksi ikkuna joka on melkein katonrajassa ja on kolmion muotoinen. Sen vieressä olevalla seinällä on samanlainen ikkuna myöskin. Ne ovat siksi kolmion muotoisia koska katto on 'vino'.
Ainut ärsyttävä asia näissä ikkunoissa on kun toisesta huoneesta tulee valoa kun yritän nukkua, eikä näissä ole mitään verhojakaan.

Huoneeni sisältä_
Oven viereinen seinä on pieni ja siinä on vain se yksi alempi ikkuna, ja lehtiteline Ikeasta.
Seinän edessä on tietokonepöytäni, jossa teen läksyt ja kaikki.
Tietokonepöydän takana olevalla seinällä on yksi tekemäni taulu ja kaksi omaa piirustustani ja yksi Chibbarin tekemä.
Pöydän vieressä on sänkyni joka on pedattu marimekosta ostetulla sillä-ihme-petaus-lakanalla. (mikä ikinä onkaan :b)
Sen päällä on yksi peitto, tyyny ja pari kolme nallea.

~ Sitten siirrymme toiseen seinään: Tämä seinä, on huoneeni isoin seinä ja valtaosan siitä täyttää hyllyni joka on kiinnitetty sillai oudosti seinään.
Ylimmällä hyllyllä on jotain lehtiä ja sellaista mitä en useinkaan tarvitse.
Seuraavalla hyllyllä onkin sitten kirjojani Harry Potterista Jalostamoon.
Sitten on mangakokoelmani, kännykkäteline jossa kännykkäni makaa sammutettuna. (joka on ollut varmaan jo kaksi kuukautta putkeen kiinni :b)
Ja sodanaikaiset pistimet jotka odottavat yhä seinälle pääsyä.
Kolmella pienellä alimmaisella hyllyllä on cd-soittimeni ja kaikki cd:t, pöytälamppu, kansio jossa on japaninkielen sanoja josta opettelen sitten joskus iltaisin jotan ja pari pehmolelua.
Hyllyn alla lojuu maalausvälineeni, yksi minun tekemäni taulu ja pari keskeneräistä taulua. >:b
Hyllyn vieressä onkin sitten aika iso ikkuna jossa on liian pitkät verhot.

Seuraava seinä onkin väriltään sitten aika tumman sininen, ja siinä on vain valkoinen pieni hylly jonka iskä on tehnyt.
Hyllyllä on maljakko jossa on kolme kuivattua ruusua kuudennelta luokalta, vaaleanpunainen 'tikitys'-kello ja sellainen kiva posliini naamari jonka olen saanut siskoltani ja hän sai sen kummitädiltään ja hän osti sen jostain ulkomailta.
Seinän edessä on sitten sellainen typerä juttu_ saakoon olla hyllykkö, jossa on kaappi ja pari pientä tasoa.
Siellä säilytän kaikki koulutarvikkeeni ja vielä lisää maalausvälineitä. Öljyväreistä puuväreihin. Kannettava cd-soittimenikin siinä lojuu ja joku peili jonka alla on pieni laatikko jossa säilytän meikkini, joita en kyllä koskaan käytä.
Tämän ns. hyllykön vieressä on maalaustelineeni pari julistetta rullalla ja iso pahvirulla johon maalaan myöhemmin jonkun typerän kuvan.

Sisäikkuna - tulipalon varalta- josta näkee siskoni huoneeseen ja saa vain auki siltä puolelta. Tässä on sitten sellainen typerä tummansininen rullaverho joka on erittäin ruman näköinen.

Seuraava seinä on myös sininen ja sen edessä on vain kitarani nojaamassa vaatekaappiini jonka ovessa on kuukausiliitteestä otettuja japaniin liittyviä kuvia.

8D Jaksoitteko lukea tämän todella tylsän tekstin joka ei olutkaan niin yksityiskohtainen kuin meinasin tehdä? - mutta kun äiti tuli nalkuttamaan viereen.
No hyvä jos jaksoitte. Saatte vaikka suklaata siitä hyvästä.

Ja ehkä huoneeni kuulosti tuossa isolta, mutta ei se kovinkaan isto ole. Aika ahdas itseasiassa. Jos minulla olisi digikamera, olisin voinut ottaa vaikka kuvia siitä.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Ja nyt tämä selostaja menee syömähän. :3

Kadaj-kun
25.10.2005, 21:01:02
Ihan kuin olisin jo vastannut tälläiseen ketjuun joskus aiemmin o.o No jaa, sama se...

Miun huone on oikeastaan aika...noh tylsä, ruma, en oikein itse tykkää paljon. Ihan mukavan iso kumminkin.
Minuu inhottaa se kun huoneessani on sinertävä lattia. Hyj se on ruma. Mutta en oikeastaan kiinnitä paljon siihen enään huomiota. Verhot ovat punaiset, ihan kivat mielestäni. Seinät ovat noh...hmm..sellaiset tavalliset.

Huoneessani on telkka, pleikka 2, gamecube...sohvakin on, sellainen suhkoht iso pöytä (jonka päällä on radio)...jaaah kaikkea muuta. Oikeasti minun huoneessani on hirveästi kaikkea ylimääräistä roinaa. Pitäisi kahlata joskus kaikki turhat tavarat läpi ja heittää menemään (kunhan vain jaksaisin -.-')

No mutta kaikista eniten min pidän huoneeni seinällä olevista AC/FF7 kuvistani. Koko yksi seinä on niitä täynnä ja sänkyni on vielä sopivasti siinä niitten vieressä. (Olen tottakai laittanut kaikki Kadaj kuvat sopivasti niin, että heti kun herään näen Kadajin pärstät x3)

Hmm eipä oikeastaan mitään muuta kovin kiinnostavaa huoneestani löydykään.

Kyuuketsuki
26.10.2005, 15:37:23
Joo, minun huoneeni on suoraan sanottuna ihan paska. Sininen lattia täällä, kun joskus vuonna nakki iskäni maalasi tyhmyydessään tämän lattian siksi. Hyi, tämä lattia on ihan kamala. Verhot nyt ovat tuollaset suberohuet peigen väriset joissa on jotain sinisiä länttejä o__O. Ja seinät ovat haaleankellertävät...

Huonettani koristaa kaksi tietokonetta, toinen kannettava (tämä) ja toinen tuo pöytäkone pöydälläni (Kadaj-kun käyttää sitä), johdot lattialla, musta samuraimiekkani tuolla seinälläni, Dir En Grey kuvani, kissajulisteista muokatut FF7 tyypit ja FF7/AC kuvat sänkyni vieressä, sekä muuta roinaa...Joo, ja sitten vielä Kadaj, Sephiroth ja Cloud minitauluni. Pitäisi sellainen Vincenttikin kuulua tänne, mutta se on Kadaj-kunin huoneessa.

Täällä huoneessani on yksi ikkuna, tälläinen korituoli jossa juuri nyt istun, tietokone polvillani, sänkyni, tuo vieressä oleva pöytä jossa on pöytäkone ja pari hyllyä......
Juu, olenkin ajatellut muokata huoneestani Japanilaistyylisen, koska tämä huoneeni tyyli ei ole minun mieleeni. Enkä juuri siksi tästä huoneesta pidäkkään.

Berethor
26.10.2005, 15:59:55
Mun huone on niin saakelin pieni ettei siel ees pysty melkein olee ku 4-6 ihmist. muuten se on iha kiva paikka. mut mun huonees ei oo ollenkaa ovee :mad: !!!! no siinä ne kuvaolut sitte oliki....

Akzu
26.10.2005, 16:51:33
Mun todella köyhä huone:

No mun huone on koko talon isoin taikka sitten se on yhtä kun iso olohuone.
Siellä on semmonen ärsyttävä pas**n ruskee lattia joka ottaa minua suunnattomastio päähän ja lattia on maalattu joskus 50 vuotta sitten.Eli siis asun talossa joka on vuodelta 1948 jos tarkkoja ollaaan.
Huoneessani on kolme ikkunaan samalla seinällä ja ne ikkunat valskaa ihanasti...ei tuu kauheen kylmä talvella jos ei lämmitä joka päivä.
Huoneeni tapetit on ihan revityt sillä ison siskon kissat on repiny ne, mutta niiden revittyjen kohtien päällä on julisteita.

Huoneessani on semmonen valkonen takka joka on keskellä oven puoleista seinää joka lämmittää talvella hyvin.
Sänky jossa vedän unta kuulaan on pari sänky ja nukun kuulkaas ihmiset siinä ihan yksin.(Pieni vihje nais puolisille minun ikäisille ihmisille.)
No ei saa kiusata.
Huoneessani on myös tehottomat poppi vehkeet joista irtoa ääntä vaivaiste 160W + sitten siinä on joku BassBoostSystem siis ne on tehottomat niin kuin sanoin jo aikaisemmin.

Tarkemmin ei ny pysty kertomaan kun ei jaksa. :P

Plop
26.10.2005, 17:53:55
No. Minun huoneeni jakaa kanssani isosiskoni. Eipä se minua erityisemmin häiritse, mutta toki ihan oma huone kelpaisi. Ennen olin samassa huoneessa isoveljeni kanssa, 8 vuotta (varmaan sitä ennenkin, mutta silloin olin sen verta pieni, joten eipä haittaa)! Mutta nyt kun muutimme sen kahdeksan vuoden samassa paikassa asumisen jälkeen, huoneen jaan siis siskoni kanssa, mikä on kyllä paljon parempi, veli on ihan kacke. Ei se sisko kyllä edes hirveästi täällä hillu, kun sillä on töitä aina vähän väliä. Saan olla siis aika paljon yksikseni :).

Huone on melkein samanlailla sisustettu, kuin edellisessä asunnossakin, mutta jotain erilaista kuitenkin. Huone on valitettavasti sen verta pieni, ettei sinne edes mahdu oikein mitään. Mutta sisustus on tämänkaltainen suurin piirtein: Ovesta sisään tullessa oikealla näkyy kaksi kirjahyllyä, joiden välissä on sellainen pienempi hylly, josta löytyy Akkaripokkarit. Edessä näkyy tietokone (ikkuna on tällä seinustalla), josta vasemmalla, ihan tietokoneen vieressä on telkkari liian matalalla tasolla. TV:n edessä on tällä hetkellä kokoon taitettava puutuoli, jonka päällä on norsu-tyyny (joka on ihan lättänä, ko sen päällä on istuttu ja sitä on muutenkin retuutettu niin paljon). Huoneen vasemmassa laidassa on kerrossänky, joka on turhan kapea. Ainakin siskoni valittaa sitä, kun se on tottunut sellaiseen hirveen kokoiseen parveen. No mitäs siltä toiselta seinältä löytyy? Ovesta kun tulee sisään ja katsoo vasemmalle, näkee kokonaisen seinustan täynnä KAAPPEJA (ei siis sitä foorumin Kaapp1a monistettuna, vaan ihan niitä kaluste kaappeja)! Siis yhyy, kokonainen seinusta uhrattu kaapeille! Ne on vielä sellaisia huonoja kaappeja, ihan vanhoja ja kaikkea. Ne ei pysy kaikki kunnolla edes kiinni. Ja ne kaapit eivät ole meidän mukanamme tuomaa kalustoa, vaan ne ovat aina olleet siinä, ja tulevat olemaan ainakin pitkään (kunnes ne ehkä uusitaan, pöh).

Ei siellä mitään oikein ole, ei saa edes oikein kunnon nojatuolia, kun se tulee niiden kaappien eteen muuten. Pitää joskus kuulemma hommata sellainen kevyt nojatuoli (mikä on varmasti ihan huono), jotta sitä voi siirtää niiden kaappien edestä tarvittaessa. Muuten olisimme saaneet sellaisen ihanan muhkean nahkatuolin, mutta kun se painaa liikaa, niin se meni veljelleni. Mutta TV on sentään tällä kertaa huoneessani, joten voin pelata usein (se on hauska pelata sillai kun kääntää telkkaa vähän sänkyyn päin ja makaa siinä sängyllä ja pelaa). No, ehkä tänne tulee jossain vaiheessa jotain uutta, vastahan me muutettiin jotaikin yli kuukausi sitten tai jotain sinne päin.

Tässä (http://i9.photobucket.com/albums/a53/Kokkelipuuro/Talo.jpg) vielä kuva, joka näyttää hyvin huoneen sisustuksen.

Giga Bowser
26.10.2005, 18:42:43
Minun huone on tylsä ja tavallinen. Huoneessani on pari julistetta Star Wars episodi III:sta. Minulla on pöytä ja sen päällä on tietokoneen näyttö, mini roskakori, kirjoja, cd-levyjä, pelejä ja lehtiä.
Minulla on kaksi kaappia joittenka sisällä on vaatteita ja lautapelejä.
Sitten minulla on hylly jossa on minun kaikki palkinnot (jääkiekkosta) ja pikkusiskoni leluja.
Sen vieressä on toinen pöytä jonka päällä on laavalamppu ja pikkusiskon leluja.
Sänkykin löytyy.
Semmoinen on minun huoneeni.

Lollero
26.10.2005, 21:21:24
Sellane suht.koht.normaali;
Tapetit on rumat valkoiset, mutta ensi kesänä tulee kunnon remontti. Katto, lattia ja seinät uusiks :D (ens kesänä vasta..:O)

Ikkunat on melko korkeat, kaihtimet löytyy kans. :D
Lattia on valkoinen, kattoki on valkoinen, (melko valkonen huone :eh:), ovikin on valkoinen ;)

Parvisänky (valkonen, inhoon sitä sänkyy, mut saan lähiaikoina sellasen normaalin sängyn :D), Koulupöytä, jossa neljä laatikkoa (sellanen puunvärinen), vaatekaapit (kaks kaappii, toisessa ''juhlavaatteet'' ja toisessa arkivaatteet) ja sitten siinä on myös sellane laatikosto jossa on sukat jne.
Pianokin löytyy, oikeestaan syntikka (vai miksi sitä nyt kutsutaankaan, sähköpiano..) Hyllykkö, peilipöytä (valkoinen!!! :prkl: )(joka on vain väliaikaisesti huoneessani, sille ei kuulemmaa ole tilaa muualla, ennen kuin voidaan tosissaan miettiä, minne laitetaan se..:G..) ihana, ruskeanvihreä noja tuoli..:) Siinä on kiva köllötellä ja lukea mangaa..#D iso peili on vaatekaapin vieressä, ja muuten kaks ikkunaa mun huonees...:R Ja matto on punasävyinen ja siinä on punaisia ruusuja..:) Se on tosi hieno..=)
Siinä taisikin olla kaikki, melko..no ruma huone, mut onneks se remontti on sit kesällä..=) *happy*

Eetami
26.10.2005, 21:51:00
Pieni, ahdas, haiseva.

Nuo kolme sanaa kuvailevat melko tarkasti huoneeni ulkomuotoa. Silti karun ulkokuoren alta etsivä voi löytää vaikka minkänäköisiä sivistyksen helmiä, kuten: Limp Bizkitin toinen levy ja tätä ei mistä tahansa löydä. Lisäksi pöytäni pinnan uumeniin on piilotettu sadoittain esineitä, radio nyt niistä ensimmäisenä, postikortteja ja monia papereita; yritäppä etsiä. Myös lattialla pesii vaikka minkäsortin pölypunkkeja ja muita öttiäisiä, vaikka monasti sen imuroinkin. Kirjahylly on myös täynnä painavaa daattaa: legot + kaikenkarvaiset pallot.

Jos tulet joskus vierailemaan huoneessani, kokeile uutta "Eetami-safari" -tutkimusretkeä, vain 99,90,-!!

Fae
26.10.2005, 22:16:40
Tämäpäs on nyt varsin hyödyllistä koska kahden kuukauden päästä mikään tästä ei pidä enää paikkaansa (Muutamme! Jee!), mutta kirjataan nyt ylös niin voin sitten vanhana tulla tänne muistelemaan, että noinhan siellä silloin elettiin. =)

Elikkäs, huoneeni on jaettu kahteen osaan. Toisessa on tämä tietokone, tai kai tämä on ennemminkin tämmöinen yhteinen tila, kun avautuu suoraan tuohon olohuoneeseen, toisessa on minun henkilökohtainen tilani. Keskellä on nejlä komeroa jakamassa.
Minun henkilökohtaisessa tilassani on toisella seinällä parvisänky, jota inhoan yli kaiken. Onneksi pääsen siitä eroon muutossa. Parven alla on varsin sekainen pöytä, jolla on kaikki maalaustarvikkeeni ja miniatyyrini hujanhajan, sekä tuo toinen tietokone (Warez piilo! :D Äiti ei anna pitää tällä koneella mitään "laitonta"). Toisella seinällä on tällä hetkellä tuommoinen piironki, vai mikä se nyt onkaan. Tuommoinen avautuva kirjoituspöytä kuitenkin. Siellä on kaikenlaista piirrustus tarviketta sekaisin. Ennen siinä oli sohvana toimiva siskoni vanha sänky (jota myös inhosin yli kaiken, koska oli aina niin täynnä tavaraa, ettei päässyt edes idtumaan sille), mutta se heitettii huitsinskudeliin, kun minulta meni hermot sen kanssa.
Paljon muuta tänne ei sitten mahdukaan. Välissä on noin neljä neliötä tyhjää tilaa, jolla on matto ja kolme tuolia (pidän tuolesta, niitä pitää olla paljon). Yhdellä seinällä on ikkuna, jolla roikkuu hienot keltaset pitsiverhot (Nuo tuolla takana :D) (http://irc-galleria.net/view.php?nick=Weltschmertz&image_id=7716279).

//Meinasinpas melkein unohtaa tärkeimmän sisustuselementin, eli puolialastoman Britneyn, joka roikkuu seinälläni :lovetus:

Mutta, kahden kuukauden päästä tämä kaikki on historiaa ja olen uudessa huoneessaani sisustelemassa. Mahdollisesti raportoin sitten paikan päältä miltä siellä näyttää (Haluaisin seinille tai verhoihin esim viinipunaista, mutta äitini on jostain syystä sitä vastaan :eh:) Noh, aika näyttää.

Fimzy
27.10.2005, 15:11:34
Minun huone ei ole oikeastaan kamalan iso eikä kyllä pienikään.. Oven eessä on semmoinen matala este ettei meidän pikku koira pääse minun huoneeseen.
Huoneessani on heti oven jälkeen hylly ja toisella puolella 3 vaatekaappia ja viimeisessä kaapissa on kaikki minun vanhat koulukirjat ja piirustukset. Hylyssä on kaikki minun koulu tarvikkeet, kirjat ja kaikkea muuta.

Heti hyllyn vieressä on pöytä jolla on telkari, tietokone, pieni peili ja pieniä koriste esineitä. Pöydän yläpuolella on hyllykkö jossa on valokuvia posliini esineitä ja säästöpossu. Pöydän "takana" on ilmoitustaulu jossa on kalenteri ja lukujärjestys.

Pöytää vastapäätä on kerrossänky vaikka kukaan muu ei nuku minun kanssa samassa huoneessa! Yläsängyssä on 2 radiota. Yksi ehjä ja yksi joka on rikki. siellä on myös kaikki minun levyni. Sängyn vieressä on yöpöytä ja sen vieressä jakkara. Tietenkin huoneessani on myös ikkuna ja julisteita..

Tuommoinen on minun huone! =) Eli se EI ole mahdottoman iso eikä kyllä pienikään ja se on minun isoveljen vanha huone. Tapetti on vaaleanpunainen
Elikkä tuollainen huoneeni on. Toivottavasti saitte jotain selkoa! :D :D

renee
27.10.2005, 15:53:42
iso ja sotkuinen (yleensä) :D.

Juu onhan se mun huone kivan kokoinen ainakin (N.10 neliöö), mutta ei sitä kyllä jaksa siivota ;D .
Ja me kyllä muutetaankin kohta maalle (ihanaa!!!!!!!), mut mulle tulee sit paljon pienempi huone kuin nyt :(

Lady Kiha
27.10.2005, 16:08:52
No, ensinkin huoneeni on iso. En osaa sanoa, kuinka iso, mutta ihan tarpeeksi iso minulle.

Siellä tietenkin on vanhan aikainen sänky, semmonen oikein ihanan tumman ruskea, eli näyttää epäillyttävän väriseltä... Punainen matto lattialla, verhot (tällä hetkellä) semmoset punaiset, mutta ei se ihan sitä yhtä samaa punaista ole, niissä en semmosia syksyn värejä paljon... Tv luonnollisesti on huoneessani, vsh -laite, xbox, tosi vanha nintendo, joskus 80-luvulta, iso valkoinen kirjahylly (joka on ihan täynnä, ei oikein mistään meinaa löytyä kirjoilleni enää tilaa...), koulupöytä ja -tuoli, pieni hylly missä on videoita ja pari dvd:tä, ja sitten vielä iso valkoinen vaatekomero, jossa on kolme semmosta kopperoa... Nöö, en minä osaa selittää...

Tärkeintä on, että huoneen seinät ovat aivan täynnä hevosjulisteita, sitten joitakin kissa- ja koirajulisteita on ja pari jotakin Demistä tullutta julistetta.
Ei niitä seiniäkään enää niiden heppajulisteiden alta tuumaa näkyä, mutta niihin tapeteihin onkin piirretty kaikkea, kun pikkuisena tuli sinne piirrettyä kaikkea... Juuri sen takia niitä julisteita onkin niin paljon, kun ne tapetit on niin rumat. Enkä halua, että uudelleenkaan huonetta tapetoitaisiin, kun sitten pitää ottaa ne sata julistetta seinältä pois.

Useimmiten huoneeni on siisti, nyt siellä on pikkuisen koulukirjoja lattialla ja kaikkea, mitä en tiedä minne laittaisin. Mutta ei se nyt niin kauhean likainen ole.

Defiler
30.10.2005, 17:09:32
No, huoneeni on pieni ja sotkuinen :D .

Kun tullaan ovesta sisään, oikealla on sänky ja edessä työpöytä ja ikkuna, vasemmalla vaatekaappi, kirja hylly ja TV+Playstation 2 (ja säkkituoli jolla istun pelatessa.

Pari Sormusten herra julistetta seinillä ja Sormusten herra kalenteri (jossa on Tolkienin itsensä piirtämiä kuvia)

Oven oikealla puolella on lasilaatoista tehtyä seinää (kun taas vasemmalla ei)

Niin ja kuten mainitsin, huoneeni on melko sotkuinen (paitsi päivän siivoukseni jälkeen)

*osteri*
30.10.2005, 17:48:24
Mun huone on aika siisti, mutta silti niin sotkunen.
Oven vasemmalla puolella on mun sänky, joka on täynnä pehmoleluja ja tyynyjä.
Oven edessä taas on peili, lamppu,nojatuoli, komeron ovi ja sellanen "kukkakimppu". (siis noi on niin ku järjestyksessä vierekkäin...)
Sängyn oikealla puolella on koulupöytä (, joka on täynnä roinaa tietokoneen lisäksi.), sit on kirjahylly jos ei oo yhtään mun kirjaa, mut kaikki mun maholliset ja mahottomat tavarat.
Ai nii! Sängyn ylä puolella on kirja hyllyjä pari tai mitä ne nyt onkaan...

Nyarlathotep
30.10.2005, 18:02:52
Minulla ei ole omaa huonetta, vaan huone on minun ja veljen yhteinen. Koska se on yhteinen, niin sillä on myös koko jonkin verran. Kokoa on peräti 20 neliötä, eli kuudesosa koko kerrostaloasunnostamme. Seinillä on jonkin verran julisteita. Enimmäkseen jalkapallo ja jääkiekkoaiheisia, mutta on siellä joitain elokuvajulisteitakin, kuten Mr.Bean ja Tomb Raider ja joitain bändijulisteita. Useimmat julisteet of course koululainen-lehdesä, jonka tilaaminen lopetettiin yli vuosi sitten. tomb Raider-jättijuliste on suosikista ja jalkapallojulisteet Futari-lehdestä, joka tulee pikkuveljelle. Huoneessa on kaksi sänkyä. Toinen on hieman vähemmässä käytössä, koska veli nyt nukkuu milloin sohvalla tai sitten isän ja äidin vieressä (paljastus! Nyt se hirttää minut). Kirjahylly löytyy vasemmalta seinältä. Siinä on kaikki kirjat. Kirjahyllyyn on yhdistetty myös laatikosto, jossa on kaikkia meidän leluja. Myös lautapelit ja vhs-videot löytyvät isosta kirjahyllystä. Pienempi kirjahylly on melkein heti huoneen sisäänkäynnillä. Siinä on kaikki Aku Ankka-lehdet ja muutkin lehdet sekä jotain ylimääräistä roinaa, kuten koulukirjat. Huoneessa on kaksi sinistä tuolia ja yksi nojatuoli sekä säkkituoli. Säkkituoli on oikein mukava ja siinä on rentouttavaa löhötä, kun nostaa tietokoneen ruudun lattialla ja alkaa katsomaan vaikka animea. Vaatekaapit ovat huoneen perällä. Yksi kaapeista on minun ja toinen äidin. Pikkuveljen vaatekaappi on toisessa huoneessa. Kolmannessa huoneessa olevassa vaatekaapissa on joitain isän ja äidin takkeja. Huonekasveja ei minun huoneessa ole. Toisessa nurkassa on lipasto, jonka sisältä löytyy videolaitteet ja nauhoitettuja videoita. Vieressä on pöytä, jonka päällä on pieni televisio ja pleikkari. Johtoja on lattialla aivan mieletön kasa. ADSL-modeemeja, radion johtoja, kännykän latureita ja tietokoneen johtoja. Itse tietokone on huoneen perällä pöydän päällä ja sen edessä kulutankin eniten aikaa. =/

Tonishi
30.10.2005, 18:13:39
Eipä hääppöinen, sotkuinen joskus. Peräti NOIN 10 neliötä suuri. "Työpöydän" edessä on pöytä, ja pöydän pöytälaatikoissa suurimmaksi osaksi paperia ja muuta roinaa. Heti oven vieressä on kaappeja (vasemmalla puolella).. Viimeisin on se, missä minä säilytän vaatteita. Keskinmäisistä ei sitten puhuta.. Ja oven vieressä on myös "hylly" (TÖÖT! Nyt ei aivot pelaa, en muista, mikä se oli nimeltään.). Siellä taas on T-paita, sukat, boxerit... Katossa (kun huoneeni on |_\ <- tuon muotoinen) on kaksi FF'julistetta'.. Siis kartonkiin on liimattu FF aiheisia kuvia. Isosiskoni teki toisen, minä toisen. Sitten sänkyni ympärillä -a.k.a nukkumanurkkani- on seinällä ja katossa anime- ja peli-ihastuksieni kuvia :D. Sängyn vieressä on sitten joku hyllykkö. En jaksa enempää kertoa huoneestani, voisin laittaa joskus kuvia, KUNHAN SAISI SEN KAMERAN JOSKUS TAKAISIN!!! ._.

//Niin juu, vietän huoneessani TOOSI vähän aikaa. Kun tietokone on olohuoneessa, niin minähän täällä olohuoneessa parhaiten viihdyn :p. Pleikkari on myös samassa huoneessa. Toki oma töllötin löytyy...

///Ja ovessa on kiinni naruto julista (kangasta) :].

//// Joo, kuvia:
Nukkuma nurkkani (http://i22.photobucket.com/albums/b346/Tonberry_12/Omahuone.jpg)
Hyllykkö mikälie. (http://i22.photobucket.com/albums/b346/Tonberry_12/Omahuone2.jpg)
Työpöytä, ja asenurkka (joo, se yksi on joku ihme heppa..) (http://i22.photobucket.com/albums/b346/Tonberry_12/Omahuone3.jpg)
It's a television!!!111oneoneone OMG! (http://i22.photobucket.com/albums/b346/Tonberry_12/Omahuone4.jpg)
Naruto juliste. (http://i22.photobucket.com/albums/b346/Tonberry_12/Omahuone5.jpg)
Teh legendary closet. (http://i22.photobucket.com/albums/b346/Tonberry_12/Omahuone6.jpg)
Siinäpä kuvia minun huoneestani..

PhazonBlaxor
30.10.2005, 18:25:17
mulla OLI yhteinen huone pikku-velin kanssa, kunnes se murtautu ylä-asteelle ja rikko paikkoja siellä, ja tuhosi kerrostalo asuntoja, sitten se passitettin isän tykö jotta isä laittas vähän kuria siihen, nyt huone on siis minun, siellä on edelleen kaksi sänkyä pikku-velin jäljiltä, mutta se toinen toimii lähinnä vieras sänkynä, ja sitten huoneessa on seinässä kiinni olevat kaapit, kaksi vaatekaappia, ja yksi sellanen tavara kaappi, huoneessa on tv-taso, jossa on pikkunen tv, sitten tv-tasolla on(luonnollisesti) PS2 ja gamecube, sitten huoneessa on myös kaksi irtonaista kirjahyllyä, julisteita ei ole, en jaksa laittaa, jollei kirjahyllyn taakse jääneitä A4 kokoisia FF-kuvia lasketa mukaan, huoneessani on myös sellanen hieno arkku jonka pappani on tehnyt, se on lukollinen ja sinne mahtuu paljon tavaraa, siellä säilytän minun pelejä, DVD-elokuvia, FF-läpipeluu oppaita(FFVII, FFIX, FFX, FFX-2), ja minun käteivarjojani, jotka hupenee taas nopeasti kun olen lisää krääsää tilannu, on siellä arkussa kaikkea muuta pikku-krääsää, esimerkkinä olkoot 50 askia tulitikkuja(no ei taida olla enään, ne on huvennut) 70 papaatti mattoa(ylijäämää viime uudelta vuodelta) ja taitaa siellä olla myöskin noin 500 A4 paperilappua (tyhjiä siis), no mutta eipä nyt keskitytä arkkuni sisältöön, vaan huoneen, eli huone on aika sotkunen yleensä, en jaksa melkein koskaan siivota, kun en näe tarvetta sille, en viihdy koko huoneessa kovin hyvin, se on ankea läpikotaisin valkoinen, vaikkei väriä voikkaan oikein rivi-talon pätkältä odottaa, huoneessa on myös jättimäinen ikkuna joka peittää 1/4 seinästä, se on masentava, se on aina piilossa verhojen takana, silloin tällöin saatan jaksaa avata verjot, vaikka ei sen avaamisesta ole edes hyötyä, en näkisi mitään muuta kun mettää, eli ei järin järkevässä paikassa se ikkuna, mutta yleensä ne on kuitenkin kiinni koska auringon valon vuoksi en näkisi pelata ollenkaan... eiköhän siinä ollut tärkeimmät... jooh... eli masentava huone, pelaamiseen ja nukkumiseen, mutta ei oleskeluun tarkoitettu huone, jossa tulee hulluksi jos siellä joutuisi olemaan putkeen 3 päiväää... :D

Pyro
30.10.2005, 18:28:47
Oveni on täynnä erilaisia manga-anime kuvia, mukaanlukien Renuskin tekemä piriste-hiusbishie ja Reil...
Sekä bushidon tärkeimmät osaset tekstinä.
Kun ovesta tulee sisään niin oven vasemmalla puolella olevassa seinässä on kiinni vaatekkaappini, josta löytyy vaatekerrastoni siisteissä pinoissa sekä muutama takki ja vaatemuisto alsheimer-tautisesta vaaristani (hanskat, pari hattua, takki, paita..).
Itse vaatekaapin ovenpuoleisessa kyljessä on kiinni lainemuotoiltu pitkä miltei kattoon asti ylettyvä peili, ja sen yläpuolella isäni australiasta ostama bumerangi sekä CD-pylväs (jossa pelit, DVD:t, CD:t).
Sitten kaapista vähän matkaa eteenpäin on seinässä kiinni oleva TV-teline, jossa on sitten TV ja sen alapuolella PS2.
TV-telineen alla on pitkä tietokonepöytäni jolta löytyy: printteri/skanneri/kopiokone/faksi-vekotin, pieni mankka ja tietokone keskusyksikkö littonäytön takana, kajarit ja nettimotukka... Näiden vieressä on sitten semmoinen pieni paperilaatikosto jossa säilytän piirustuksia.
Pöydän laatikosta löytyy vaarini maalauksia, akvarellipapereita, erinäisiä maaleja, kyniä, matkaradioita, kuulokkeita, mustetta, lahjapaperia, pensseleitä, tavallisia piirustus/printtipapereita, merkkausvälineet (kirjainpyssy) ja yksi iso taskulamppu.
Pöydän vieressä seinällä on valkoinen kirjahylly, josta löytyy mangaa, koulukirjoja ja kaikenlaista pikkusälää, alimmilla hyllyillä sälälaatikoita (hylly, jonka sisältöä ei paljoa tarvita).
Hyllyn edessä on diktaattorin tuolini, joka on iso harmaa peige, rusehtava, valkokuvioinen samettinen nojatuoli, sen edessä on puureunuksinen lasipöytä jonka ääressä usein piirtelen.

Oven oikealla puolella heti seinällä on yksi kirjahylly, jonka keskitasolta löytyy kello, ylähyllyltä sanakirjoja ynnä muita kirjoja, sen vieressä sitten sivuseinällä on kirjahylly joka notkuu mangaa, jonka keskitasolla on kuva minusta ja Rollosta (rakkaasta edesmenneestä kissaystävästäni), sekä erinäisiä lehtiä.
Näiden hyllyjen laatikoista löytyy posliineja, vaihtolamppuja ynnä muuta sälää.
Alimmilta tasoilta löytyy säilökansioita sekä kalligrafia-setti joka on aktiivisessa käytössä sekä laatikollinen erilaisia kyniä ja pikkumaalituubeja.
Tietokonepöydän vastakkaiselta seinältä löytyy sänky, jonka yläpuolella on X Files juliste ufosta, jonka alla lukee 'I WANT TO BELIEVE'. Julisteen vieressä on seinällä erilaisia omia söherryksiäni.

Ovesta suoraan eteenpäin on ikkuna, jonka laudalla on vaaleapunakukkainen Phalaenopsis orkidea, kiviä, suitsuketeline, posliini ja savi-esineitä, pieni vietnamilainen rasia (Evander Hiljaiselta), sen päällä on erilaisia kiviä ja yksi simpukka.
Lisäksi ikkunalaudalta löytyy tuikkuteline (peige hiekkakivipalkki jonka ympärillä musta lohikäärme, muovia) ja sen seurana pieni kristallikoristeinen wannabee kultadelfiini, ja sen vieressä iso sementtimöhkäle ja lisää kiviä...

Sellainen on tämän taiteilija/kirjailija/freelancerin huone.

Fera
30.10.2005, 19:17:45
Huoneeni yrittää olla lämminhenkinen ja syksyinen. Ruskeaa, ruskeaa, ruskeaa (Ei, kukaan ei ole sontinut ympäriinsä) vaikka seinät ovatkin sitten vaaleat. Tämä haittaa hieman kun päiväpeite on ruskea, matto on ruskea, ovi on ruskea peilipöytä on ruskea ja verhot vaaleansävyiset. Ainoastaan lipasto on valkoinen muuhun kalustoon nähden. Lamppu on musta ja siinä on yhteensä kolme lamppua, sellainen mutanttimaisesti jakautunut, tiedätte kai. Se onkin mukavan kirkas mutta kun joku lampuista palaa, näyttää epämukavasti jokin nurkka sitten varjoisammalta. Yksi ikkuna napottaa ja ennen siitä pienestä ja aukaistavasta olisi voinut kiivetä tikapuita alas, harmi vain että nyt siinä on hyttysverkko mutta parempi näin - itikat on iljettäviä. Seinällä riippuu varmaan viisi taulua, aikalailla pieniä mutta sieviä~ Köh köh sotkuinen se on nyt, pitää imuroida huomenna koulun jälkeen. Olisin jo tänään mutta kun rippikoulun jutut veivät aikaa. Valkoista ja mustaa väriä lukuunottamatta huoneessani on aika lämmintä väriä eikä tilakaan ole kovin suuri, yksikin tuoli lisää niin paikka on täynnä, no way! Mutta harmi, pieni sohva olisi ollut mukava lisä.

Hukka
31.10.2005, 10:19:43
Huoneeni on aika pieni, mutta silti tarpeeksi iso minulle. Tapetit ovat vaalean siniset ja muutenkin huonene sisustus on suhteellisen sinivalkoinen. Kirjahylly ja tietokonepöytä ovat kyllä ruskeat, mutta verhot, lattia, matto ja seinät kuulivat tuohon sinivalkoiseen poppooseen.
Huoneessa on sänky, tietokonepöytä ja tietokone sekä kirjahylly, jossa säilytän lukuisia pelejäni, manga-kirjoja, anime-DVD:tä ja kirjoja sun muuta tavaraa. Seinällä ei enää nykyisin ole paljoa julisteita, vain yksi Nightwishin (awww...) jättijuliste, sininen seinävaate, jossa on susi ja täysikuu, Within temptationin juliste sekä juliste, joka sekin on suuri ja susi-aiheinen.

Toshi
31.10.2005, 14:19:18
Ooo, huoneeni... Sieltä löytyy sinistä, valkoista, lilaa, keltaista ja punaista väriä. Mutta eniten on varmaankin valkoista. Seinät, matto, kirjahylly ja riisipaperivarjostin ovat valkoisia. Kirjahyllyssä on paljon kirjoja, rottinki/punoskoreja, kynttilöitä, valokuvia, kortteja.... Verhot on myös valkoiset, mutta niissä on sinisiä ja liloja retrokukkia. Sain juuri uuden sängyn, joten se on ihanan pehmeä ja siinä on kiva pomppia. Päiväpeite on lilaa, huopakankaan tapaista kangasta. Sitten minulla on huoneessani myös telkka, pleikkari, cd-soitin, rottinkituoli, viherkasvi, puusälekaihtimet, ja seinällä on tauluja.

Se ei ole mitenkään erikoinen huone, mutta yritän pitää sen yleensä kivassa järjestyksessä. Siis yritän, kovasti.

Nanahara Shuya
31.10.2005, 18:22:06
Huoneeni: ovesta heti vasemmalla iso vaate kaappi jonka takana &#168;piilossa&#168; on homoluola (älkää kysykö mistä nimi tuli ;D ) ja ovesta vasemmalla on kirjahyllynä täynnä erilaisia fantasia kirjoja ja mangaa. kirjahyllyn vieressä o cd-levy telineen ja 90+ aitoa cdtä ^^ tarkkaa luku määrää en jaksa laskea. kirjyhhyl vieressä vastapäätä ovea on kirjoituspäytäni, jolla myös tietokoneen lepäilee. kirjoitus pöydän vieressä on sänkyni ja sängystä suoraan eteenpäin on siis tämä homoluola, jossa sijaitsee pienempi kirjoituspöytä, tv ja pleikka, siinä siisminun huoneeni :)

Deux
31.10.2005, 21:29:29
Millainen huneeni on? Kahdella sanalla: pieni ja sotkuinen. Ovessa on Gorillaz juliste (aika uusi vieläpä). Kynnykseltä näkee suoraan edessä säkyni, mikä on 120 cm leveä ja vie puolet koko huoneesta. Tällähetkellä minulla ei ole päiväpeittoa, koska ne kaikki on liian kapeita nykyiseen sänkyyni. Mutta pussilakana on sellainen jännä oranssi-valkoinen jossa on isoja pallokuvioita. Tyynyliinat jotka pilkottaa vähän peiton alta ovat siniset (enemmän vaalean siniset kuin tumman). Ovea vastapäisellä seinällä sängyn yläpuolella on sellainen naulasta roikkuva lokerikko, jossa on mm. laastaria, harja ja kaverin minulle itse tekemä synttärikortti. Myös sängyn puoleisella seinällä on Linkin Park-jättijuliste, tunturipöllö juliste jostain vanhasta Eläinmaailmalehdestä, korealainen kirjepaperi väärinpäin, koska sillä puolella on muumikuva (puhekuplat on koreaksi). Muumikirjepaperin alapuolella on Beavers-seinäkello, joka on aika epäkäytännöllinen, koska siihen on merkitty vain 3,6,9,12 ja nekin ovat itseasiassa vaan B-kirjaimia.

Ovesta vasemmalla puolella on seinäänkiinnitetty vaatekaappi, jossa on kaksi ovea. Ensimmäisen oven takana on yksi ylähylly sekä tanko johon voi ripustaa takkeja. Ylähyllyllä pidän vuodevaatteita, mutta takkitelineessä on jonkun muun takkeja ja haalareita. Toisessa kaapissa on sitten paljon hyllyjä, joilla pidän vaatteitani. Vaatekaapin ovissa on myös julisteita: kaksi Cristiano Ronaldo-julistetta (toisessa se on Manun peliasussa ja toisessa aurinkolaseissa ja ilman paitaa), Aku Ankka- taidetta by Carl Barks, keltaiseksi maalattu paperi (-__-;), South Park juliste (jossa Stan sanoo: Dude, that kicks ass!), toinen korealainen manhwa kirjepaperi *tarkistaa*, siinä lukee Unplugged Boy sekä toisen kaapinoven sisäpuolella söötti kani minijuliste. Kaapin vieressä olevalla seinäkaistaleella on South Park-tauluni, jossa on kaikki sarjassa esiintyneet hahmot yhtenä rykelmänä.

Seuraavalla seinällä (sänkyä vastapäätä siis) on kirjoituspöytäni (jossa btw ei ole laatikoita). Se on täynnä tavaraa mm. TV, kaikki paperit (viralliset/piirrustuspaperit), kynät ja muut koulutarvikkeet, askartelutarvikkeita (varsinkin paljetteja, tarvitsen niitä swappailuun), iso Erikeeper-tötsä, meikit yms. Sillä seinällä ei ole julisteita koska siinä on ikkuna heti kirjoituspöydän yläpuolella. Verhojen takaa kyllä löytyy erinnäisiä papereita joille olen maalannut vesiväreillä kanjeja.

Seuraava seinä onkin se mihin sängyn toinen pääty tulee. Heti ensimmäiseksi siinä on minun kirjahyllyni, joka on aina täynnä tavaraa. Siellä on mm. kaikki lehteni (niitä on paljon!) kirjahyllyn päällä tai alimmalla hyllyllä kansioissa, mangat (jotka vie koko hyllystä noin 1/3), pleikkaripelini ja dvd:ni yhdellä hyllyllä, kirjoja sekä erinäistä roinaa kuten kortteja. Julisteita löytyy mm: hieno Kornin juliste, Aku Ankasta tulleita Mikki Hiiri-postereita, Linkin Parkin vihertävä juliste sekä seinäkalenteri. Niiden vieressä on melko matala cd-torni, jonka päällä on toinen pieni torni. Sängyn vieressä on yöpöytä, jossa on mm. herätyskello, kuitteja, rannekoruja, kynsisakset, huulirasva ja kännykkäteline (pahvinen).

Matto on tiikerikuvioinen. Yksi tuoli huoneestani löytyy. Se on sellainen leopardikuvioinen taitettava tuoli. Cd-soitin ja on harmaa hopeinen ja se sijaitsee kirjoituspöydän alla. Myös PS2:ni on pöydän alla, niin että tv on sen yläpuolella. Akustinen kitara on kirjahyllyn ja pöydän välissä. Lamppu on sellainen ruma punainen puolipallo (=.=)... Mitäköhän vielä.. en muista. Siinä nyt oli ainakin tärkeimmät :>

Boo
1.11.2005, 16:50:31
Huoneeni on aikamoinen kaaosmaisen siisteyden tukikohta.

Näin jalkapelillä mitattuna sanoisin että huone on noin kuusi metriä /pitkä/ ja nelisen metriä löytyy leveyttä. Kuutioista en nyt osaa sanoa, enkä millään jaksaisi suorittaa laskutoimitustakaan. Laiskuus iski.

Oveni tunnistaa siitä, että siihen on läntätty silmien korkeudelle pienenpieni Hello Kitty-tarra, jossa lukee: ' Hai! ♥ ' Oven sisäpuolella on viisi A8-paperin kokoista muovilätkää, joissa on erilaisia kuva-asetelmia Sanrion hahmoista, ja kerran tylsyyksissäni ne siihen asettelin. Ilmettä ovelle.

Ovi avautuu oikealle sisäänpäin, ja silloin se osuu kaksiovisen tilpehöörikaapin oviin, ja tämän kaapin jatkeena on samanlainen, vaatevarastona toimiva kaappi. Kaapit peittävät osan oikeanpuoleista seinää.
Kaappien sisäovet on tapetoitu valokuvin, manga-ja animeposterein sekä ilmaispostikorttein. Suosikkiposteriani tähdittää Death Noten L tyylikkäästi poseeraten.

Laipio on siitä jännä, että huoneen puolivälissä se tekee pienen kulman ja tavallaan lähtee laskeutumaan lattiaa kohti, muodostaen huoneen päähän miltei kiilan, mutta luokin uuden kulman ja koskettaa lattiaa taas suorassa kulmassa, tässä vaiheessa ollaan jo taas seinää.. Outoa kuvailua, olen siitä tietoinen. :0 Ja katossa roikkuu sininen riisipaperilamppu, jossa lukee muutama sananen kiinan kielellä.

Huoneen päässä on parisänky ( P: ), jonka päällä on tummansininen päiväpeitto ja sinisen eri sävyisiä tyynyjä. Sängyn päässä, joka osoittaa ovelta katsoen oikealle, on leveä tv-taso seinässä kiinni, ja sen päällä on TV, kynttilöitä, sininen mankka, sininen sydänlamppu, pleikkaripelien teline, ja muutama ( tyhjä )sininen viinipullo koristeena. Tv-tason alla on hyllykköjä, joilta löytyy PS2, digiboksi ja läjä DVD-levyjä ja CD:itä omissa telineissään.

Vasemmalla seinällä, lähempänä huoneen perää on hylly, josta löytyy taasen sinisiä pulloja, kynttilöitä, mangaa pilvin pimein sekä koko Tolkienin tuotanto. Harry Potteritkin ovat löytäneet hyllystä paikkansa, samoin latinan ja japanin sanakirjat. Hyllytasoja on kolme, ja alla on pieni kaappi jonne mahtuu hyvin kaikki ulkomailta tilattu roina, doujinshit mukaanluettuna.

Vasemmalla, lähempänä ovea seinän vieressä on kirjoituspöytä, jota koristaa sininen pöytälamppu, maalaus-ja piirrustelutarvikkeita loputtomiin, kahvilta tuoksuva kynttilä ja sininen pullo, jossa on iso valkoinen strutsinsulka. Tässä kohtaa seinää on ikkuna, jota kehystää tummansiniset, lattiaa laahaavat verhot. Ikkunankarmit on täynnä Sanrio-hahmoja esittäviä kontaktimuovitekeleitä.

Pöydän vasen kulma on huoneen kulmassa kiinni, ja sen yläpuolella riippuu laipiosta itämainen kynttilälyhty, jolle löytyy pari TV:n yläpuolelta.

Ja taas, oven vasemmalla puolella on pieni ja matala hylly, josta löytyy mangaa ja jonka päällä on tummansininen liina, tekokukitettu pullo ja viimeinen kynttilä. Tässä kohtaa seinää on pitkä peili, jonka vierellä on pari taulua ja ilmoitustaulu, joka tursuaa valokuvia, sisäänpääsyrannekkeita ja elokuvalippuja, sun muita mukavia muistoja.

Ja näin lopuksi, suuri sininen matto peittää lattiaa. xD

Huomannette, että omaan erittäin paljon pulloja ja kynttilöitä, ne?

Piiitkän pitkä teksti..~

Clacier
1.11.2005, 19:34:26
Nurkka 1 (http://img.photobucket.com/albums/v255/clacier/photos/1.jpg): Oikealla vaatekaapit, vieressä vasemmalla pöytä, jonka laatikot ovat GBC:n ja GBA:n sekä pokékorttikokoelmani pyhiä säilytyspaikkoja. Pöydän alla köh kunnioitetut köh vanhat lukiokirjat, päällä sen sijaan Ritun valokuva, pörrönen susipehmolelu, täynnä pikku rojua oleva koristerasia, luurankokäden mallinen kynttilänjalka jolla musta paksu kynttilä, tulostin, pienillä näkinkengillä koristeltu rasia, ruusuntuoksuista sumutetta, aito japanilainen kimonotyttöpatsas, koristekukkia joissa tekokarvaa ja pieniä sulkia sekä skanneri.

Nurkka 2 (http://img.photobucket.com/albums/v255/clacier/photos/2.jpg): Oikealla äskeinen pöytä, vieressä lattialla Xboxin säilytyslaatikko, tietokonepöytä, jonka alahyllyllä lähes kaikki omistamani nauhoitetut videot ja joitakin vanhoja pelilehtiä, päällä tietsikan lisäksi susilautanen, ufolamppu, muovikaktus, pehmokilpikonna ja kirjepaperia. Takana 2 upeaa seinälippua, palvokkee. Lattialla roskis. Ilmoitustaululla kavereilta saamiani postikortteja, Rosalta saamani japanilaistyylinen pussukka, Rosalta saamani kissankorvat, Swallow the Sunin, The Eternalin ja Tyrannyn mainos sekä pikachu joka huutaa nimeään kun sitä vähän puristelee. :P

Nurkka 3 (http://img.photobucket.com/albums/v255/clacier/photos/3.jpg): Oikealla akvaario, sen päällä muovisaniainen ja kynttilä, pöydän oikeanpuoleisessa lokerikossa puhelimen ja kameran latureita sun muita johtoja, keskimmäisessä piirustuspaperia ja kyniä, vasemmanpuoleisessa pleikkari. Telkkarin ja akvaarion välissä purkki kalanruokaa. Telkkarin vasemmalla puolella levyteline, sen vieressä peti jonka päällä söpö susipäiväpeitto (palvokkee), pikachu, pichu, 2 kuuttia ja tyyny. Ja seinillä 2 lohharijulistetta ja viikatemies jonka päätä ei näy~.

Nurkka 4 (http://img.photobucket.com/albums/v255/clacier/photos/4.jpg): Lehtileikkeillä vuoratut kartongit seinällä sain joskus lukiokavereiltani. Ylempi on 18-vuotissynttärikortti ja alempi jokin kumma abiperinne. Jokaisesta tehtiin tuommoinen ja lätkäistiin koulun käytävään. Ylähyllyllä Aku Ankka -taskupokkareita ja karttapallo, muovinen viinirypäleköynnös, videoita, mangaa, kirjoja, koriste-esineitä, täydellinen Monster World-kokoelma, dvd:eitä, pleikkapelejä, kuvia minusta ja Ritusta, erityispalkinto lukion kuvataidekilpailusta, kynsilakkoja, koruja, valkolakki, piirroskansio, lisää kirjoja, posliinisammakko, kynttilä, kosteusvoidetta, cd-soitin, cd-soittimen kaukosäädin, lamppu, herätyskello, Nightwishin juliste sekä muovisaniainen. Lattialla nykyisiä koulukirjoja (kumma juttu miten ne koulukirjat eksyvät aina sinne lattialle) ja tuoli. Phew.

Ja tuota susijulistetta fanitetaan siinä määrin että siitäkin piti erikseen ottaa kuva (http://img.photobucket.com/albums/v255/clacier/photos/juliste.jpg). Kyllä, tylsää on. Cx

Fumi
1.11.2005, 20:21:32
Banzaii tänne.
En ole ottanut huoneestani kuvaa, joten minun pitää vain kuvailla.

Huoneeni on oikeasti olohuone, sillä se pikkuhuone on äitini huoneen vieressä, joka kuorsaa aivan liian kovaäänisesti.
Yes, minä olen niin herkkäkorvainen immeinen.
Kerrottakoon nyt, että asun rivitalossa/-taloissa.
Taloissa oikeammin, sillä me ollaan yhdistetty kaksi rivitaloasuntoa
yhteen (!).Kuulostaa varmaan aika oudolta, mutta totta se on.
Takaisin kuitenkin huoneeseeni.
Oikeastaan minun käytössäni on toinen asunto (eli minulla on siis oma keittiö, vessa ja sauna), mutta asustan pääasiassa olohuoneessa,
joka on tarpeaksi iso minulle ja läskille kissalleni Akulle (uuh, se on paha.. XD).
Nukun natisevassa vuodesohvassa.
Siinä sängyssä ei parane pomppia tai puuhata mitään muuta.^^
Soffaa vastapäätä on ikkuna (näkymä antoisalle
takapihalle&yhden äijän pellolle), jonka edessä on rottinkinojatuolimikälie.
Nojatuolin viereisellä seinällä on entinen TV-pöytätaso,
joka on täynnä epämääräistä tavaraa (ei kannata tutkia).
Samalla seinustalla vielä mangakaappini.
Lisäksi huoneestani löytyy lähes koko seinän mittainen kirjahylly,
joka varmasti vielä joskus rojahtaa päälleni.
Kirjahyllyn viereisessä nurkassa on TV.
Olen änkenyt kirjahyllyyn myös rakkaan Pleikkarini ja pelini.
Seinillä on kaiken maailman julisteita/kuvia.
Lattialta löytyy vaatteita, papereita, koulukamoja, nuoltuja karkkeja (eh..), limutölkkejä, ynnä muuta kamaa.

Kokonaisuudessaan huoneeni koittaa olla jotenkin siisti ja tilava,
mutta ei onnistu siinä lähellekään.
Koittakaa nyt sitten ottaa selvää kirjoituksestani.
Saatte karkkia...Lattialtani.

//Ai niin hei Clacier, minulla oli samanlainen viikatemiesjuliste yhdessä vaihessa seinällä!

Sininenkissa
1.11.2005, 20:37:27
Hihhei, minäpä esittelen vähän minun ja pikkusiskoni (+ isäni) huonetta. Täällä usein me kolme lojutaan aina, minä tietokoneella, iskä tuossa sängyllä katsoen telkkaria ja Jonna (=pikkusisko) tuossa lattialla.

Elikkä, huoneemme on pieni ja täynnä kaikkea romua. Leluja on paljon, koska Jonnalla on paha tapa hamstrata niitä ja minä haluaisin tänne jotakin kodikkuutta. Elikkä, täällä on kerrosänky, tämä pöytä jossa tietokone on, pitkä hyllykkö ja sellainen pienempi hyllykkö. (Jonka on suurinpiirtein vallannut mangani! \,,/) Sitten tuolla katonrajassa on vielä pieni hyllykkö, se on minun koska nukun yläsängyssä. Hörhör. Tämä pöytä on myös minun, mur. Tässä on tietokoneen näyttö siis, näppäimistä, modeemi, tuollaisia kivoja värikkäitä 'hyllykköjä', kaksi tavallista pöytään kuuluvaa hyllykköä ja sitten kaksi kaappia jotka pyhitän roinalleni. Tässä pöydällä yleensä lojuu penaali, ruokailuvälineitä (=mukeja), kännykkäni ja muuta kivaa. Tuossa hyllykössä sitten on kaikkea muuta roinaa, kirjoja, leluja ja kaikkea muuta turhaa. Tai no, on siinä telkkaria ja VHSsiä/videot. :3 Sitten on kaappihyllykkö vaatteille ja sitten mangahyllykköni puoliksi. (toinen osa romua täynnä.) Siellä niitä aina paljon. Myös Witchit ovat siellä ylimmäisinä, koska muuten mangat tippuvat eräästä välistä kaapin taakse... ;__;

Ei minulla oikeastaan muuta ole sanottavana huoneestani. Tylsä ja sotkuinen.

Garig
2.11.2005, 14:00:47
Minäkin sitten kerron huoneestani. Huoneeni on kokonaan minun ja se on usein sotkuinen. Se on suorakaiteen muotoinen. Kun ovesta tullaan sisään näkyy oikealla seinällä sellanen kirjahylly, jossa on kirjojen lisäksi Aku Ankkani ja vanhat koulukirjat ja vihot, sekä kaikenlaista muuta romua. Suoraan edessä on tietokonepöytä ja sen takana ikkuna. Vasemmalla puolella on sänky ja takana sellanen pieni hylly jossa on mankka, cd:ni ja jotain kirjoja. Oven kanssa samalla seinällä ovat sellaiset kiinteät vaatekaapit. Keskellä huonetta on matto ja tietokoneen edessä tuoli. Sängyn yläpuolella roikkuu jalkapallo-mitalini ja sellainen ilmoitustaulu, johon voi kiinnittää kaikkia lappuja. Toinen samanlainen on tietokoneen oikealla puolella. Sängyn päällä seinällä on myös kalenteri ja kello.

i<3yaoi
22.11.2005, 13:26:46
Neliskulmainen huone.
Kirsikkapuunruskea ja velkoinen sänky,
jonka alla on samanvärinen lipasto
Ja valkoinen kirjoituspäytä osittain sängyn alla.
Sänkyni on siis koerkeata laatua (heh)
Kirsikkapuunvärinen matala kirjahylly
vaaleanruskea televisio-taso ja siinä telkkari ja videot
Telkkarista tosin ei näy mitään...
Vihreä lattia, ei mattoa
Valkoiset paneeliseinät
Kirjoituspöytä on täynnä pirustuksia
ja muita papereita, limsapulloja ja muut pikkusälää.
Eli järkyttävän sotkuinen.
Seinät täynnä Gacktin kuvia.
Ja yksi lohikäärme juliste.
Sitten on vielä 'muutama' FF kuva...
Lattialla on myös useita muovikasseja ja limsapulloja.
Roskiksen virkaa toimittava pyykkikori,
joka on koko ajan täynnä karkkipapereita ja nenäliinoja^^

Minun huoneeni on hyyyvin tylsä...

Fallout
22.11.2005, 14:22:02
Minun huoneeni on suhteellisen suuri, vaikka siellä yksin nukun. Johtunee varmaan siitä, että ennen siellä asui kanssani pikkuveli, joka tätä nykyään on majoitettu käytävälle. Omasta mielestäni huoneeni on tyylikäs ja kodikas. Se ei ole masentavan valkea ja yksitoikkoinen vaan... tunnelmallinen. Kun ovesta astuu sisään, niin ensin silmiin pistää huoneen väri; Seinät ovat tumman siniset ja luovat mukavan tunnelman. Oven vierestä löytyy melko pieni sänky, joka on sijoitettu seinän viereen. Sängyn takana, nurkassa, on vaalea kaappi, jossa säilytän vanhoja koulukirjoja ja joitain pelejä ja kirjoja. Ovesta katsottuna ikkuna on vasemmalla ja sen edessä on ATK-pöytä, joka on muotoiltu tietokonetta varten. Nykyään kun tietokone on käytävässä, eikä ATK-pöytä mahtunut sinne, niin käytän pöytää läksyjä tehdessäni ja tavaroita säilyttäessä. Pöydältä löytyy stereot ja kirjoja.

Ovesta katsottuna vastakkaisella seinällä on pieni syvennys, johon olen sijoittanut mustan nahkasohvan. Syvennyksen seinät ovat tyylikkään puiset ja ylälaidassa on lamppusetti. Sohvan edessä on musta pöytä. Seinällä on myös kaksi ovea, joista toinen johtaa ullakolle ja toisen takana on vaatehyllyni. Viimeisellä seinällä on suuri, musta kirjahylly, jossa lepää televisio ja pleikkari. Säilytän hyllyssä myös mangakokoelmaani ja muita "tärkeämpiä" kirjoja, kuten "Ajan Pyörä"- sarjan kirjoja. Myös omat pelini löytyvät tästä hyllystä ja ne on sijoitettu pikkuveljeni ulottumiin.

Lattialla on suuri sininen matto, jossa on jotain ihme kuvioita. Seinillä on julisteita (Resident Evil- leffajuliste, Metallican -ja Iron Maidenin- julisteita ) ja joitan pullojen etikettejä joita olen teipannut sinne kiinni. Huone on mielestäni kyllä tyylikäs. Varsinkin nykyään, kun jouluvalo palaa ikkunassa niin pimeässä on mukava katsoa televisiota ja rentoutua. :)

porE
22.11.2005, 15:07:34
Aika pieni huone tää on, saisi olla parisen neliötä enemmän tilaa että mahtuisi leveempi sänky ja koskettimetkin jonnekin. Oven vieressä sijaitsee valkoiset vaatekaapit, ja niitä vastapäätä nurkassa kaksi pöytää vierekkäin joille on sijoitettu koskettimet, televisio, mankka, tietokone ja cd-levyt. Huoneen toisella puolella pieni sänky, ja seinillä näkyy pari seinäjulistetta (Luis Royon töitä), suuri viuhka ja kirjahyllykkö. Mattoa en ole vielä onnistunut hankkimaan, pitäisiköhän? Luultavasti vasta omassa kämpässä kun sellainen sattuu tielle.

http://i22.photobucket.com/albums/b348/0700-LEMONTUNE/room01.gif

http://i22.photobucket.com/albums/b348/0700-LEMONTUNE/room02.gif

http://i22.photobucket.com/albums/b348/0700-LEMONTUNE/room03.gif

Sananium
22.11.2005, 16:39:26
Hieno huonehan tämä on. Oven heti oikealla puolella on mangahylly. Ups... Tästä koneelta kun katsoo, niin se hylly on keskeltä painunut alaspäin... Toivottavasti ei romahda... Oikealla puolella on sänky ja sen yläpuolella päänpuoleisessa päädyssä hylly, jossa on pari Aku Ankkaa ja Korkkarikokoelma. Suoraan ovelta eteenpäin katsottaessa näemme ikkunan ja tietokoneen. Tietokone on nurkassa ikkunan oikealla puolella ja ikkunan edessä on pöytä, jola ei ole oikeastaan muuta virkaa kuin se, että se kannattelee turhia koulukirjoja ja koepinoa. Pöydän alla on kaapit, joissa on kaikkea, mitä en ikinä tarvitse (paitsi maalarinteippi). Tietokoneen ja sen mangahyllyn välissä on radioni j sen vieressä Dream Theater -levykokelmani. Ikkunan vasemmanpuoleisella seinustalla (siis samalla, jossa on sänky) löytyy komeron ovi. Siellä on sitten kaikkea sellaista, mitä en vielä ole kerennyt elämäni aikana tutkia. Seinät: Radion päällä on Tidusia esittävä juliste. Niin ja seinät ovat valkoiset... Vastakkaisella seinällä on Euroopan kartta, sen yläpuolella Kenshin -seinälippu (HUGE!) ja sen vieressä Che Guevara -juliste. Niin ja Tidus -julisteen vieressä roikkuu hirtetty Pikachu, ei vaineskaan - akustinen kitara.

Siinä oli huoneeni "lähes" kokonaisuudessaan. Hieman liian pieni on, mutta ei se haittaa mitään.

Sini-san
23.11.2005, 15:30:22
Huoneeni on pieni...
Siinä on kolme "pitkää" ikkunaa peräkkäin ja lisäksi yksi pieni
Huoneessani on Vaalean punaiset verhot
Sänky on oven vieressä johon voin löhähtää koulupäivän jälkeen...
Sängyn vieressä on metrin pituinen hylly
ylimmällä hylly rivistöllä on puolet koulukirjoista ja loput lattialla levällään
toisella on rahavarastoni entisen marsuni ruokakupissa, sekä lamppu
alimmalla on kaikki lukuissita piirrustus lehtiöistä sekä penaaleja ja piirrustusoppaita
Vaate hyllyt ovat oven toisella puolella jonne olen jemmannut uusimman Aku Ankan
Hyllyn ja ikkunan välisellä nurkalla on lepakkotuoli jossa on pyjamani ja pehmolelu kokoelmani
Lattialla on yleensä Kissani tai koirani

Hejellien
23.12.2005, 13:16:08
okay, Huoneeni on melko suuri ja tavaraa on siellä sen mukaisesti, en juuri oleskele enää siellä kun tietokone on viereisessä huoneessa ;).

Elikkä: ovelta katsottuna oven vieressä oikealla on kahdenhengen sänky, jota saan ihan itse hallinnoida, yleensä lattian puoli on täynnä kaikenlaista tavaraa (lähinnä koulukirjat ja muuta kirjallisuutta), sängyn päädyssä oven vieressä on arkku, joka sisältöä en enää muista koska avain on katkennut sisälle lukkoon, käytän arkkua mennessäni sänkyyn ja sieltä pois (lattian puolella oleva vuori saattaisi sortua jos yrittäisin käyttää sitä).
Heti oven "takaa" vasemmalla on seinään upotetut kolme vaatekaappia, joiden ovet on tapetoitu kaiken näköisisillä kuvilla. Kahdella seinällä (vastakkaisilla) on kaapistot, joissa vitriinit (sukulaiset haluavat välttämättä ihailla noita kaikennäköisiä palkintojani, niiden siivoamisessa vaan menee vähintään viikko...). Ikkuna seinustalla on koulupöytäni, jolla <u>yritän</u> säilyttää jotain, mutta tälläkin hetkellä siinä on sellainen lähemmäs puolen metrin pino koulu + yms papereita ja piirrustuksiani, viimeisen vapaan seinätilan peittää nojatuoli (tai oikeastaan hevostavaravarastoni).
Lattialla on matto, joka on viimeksi ollut ulkona syksyllä... sänkyni alla sijaitsee pölypallotehdas, viimeisin vierailuni siellä osoitti, että nyt olisi aika tehdä jotain sille sängyn alaiselle maailmalle.
Jos lattiani näkyy arvosana huoneelleni on siisti (nytkin lattiaa jopa näkyy), talvella tämä on helpompaa koska suunnistuskamat ovat varastossa ja kartat laatikossa. Kesäisin ne nimittäin ajelehtivat lähtö- ja pakkausvalmiina lattialla.
Pakko mainita vielä seinäni; eli ne on vuorattu hevosjulisteilla, joillakin näyttelijöiden julisteilla ja loput tilasta kilpailunumeroillani (niitäkin alkaa olla paljon), no eipähän tule kylmä. Kattoon olen laitellut sellaisia pimeässä hohtavia sydäntarroja (en löytänyt tähtiä).

Tästä voimme tehdä vain yhden päätelmän: en ole siisteyden ihminen... itseasiassa aika laiska olento. Äipällä menee alvariinsa hermot meikäläiseen :D

Naskali
23.12.2005, 15:14:32
Lattialla on lukion oppikirjoja ja sarjakuvia. Sänkyni hallitsee huoneeni vasemmanpuoleista alaa. Sänkyni edessä on hylly jossa säilytän CD:itäni sekä kaksi suurta vaatekaappia. Sänkyni oikealla puolella on hieman liikkuma tilaa ja sen jälkeen tulee työpöytäni jolla en tee töitä. Työpydän vieressä on kirjahyllly jossa pidän niitä koulukirjojani ja sarjakuviani jotka eivät loju lattialla. Muuten huoneessani on vain yksi tuoli, yöpöytä, seiniä, ikkunoita ja ovi.

Henkka12
23.12.2005, 16:05:10
Melko tyhjentävä pohjapiirustus (paint) huoneestani.

Maruko
23.12.2005, 18:16:41
Huoneeni on kodikkaan sotkuinen. ovesta sisään tullessa sänkyni on siinä heti oikealla, kaksi kirjahyllyä vasemmalla joista toisessa on mangat ja muut sarjakuvat ja toisessa videoita ja todella turhaa tavaraa. Ja sitten sänkyni vieressä on vielä kolmas kirjahylly jossa on kansioita ja muuta roinaa ja sen vieressä on tietokone/telkkari pyötäni jossa on seitsemisen lipasto laatikkoa täynnä tavaraa. Ja ovelta katsottuna vasemmalla olevien kirjahyllyjen välissä on vaatekomeroni jonka sisällä ei voi kävellä koska olen nakellut sinne viime päivinä niin paljon tavaraa. :D

Äitikin yrittää patistaa minut siivoamaan huoneeni, mutta ku se on nyt niin sopivan kotoisan tuntuinen.

Maw
23.12.2005, 22:36:29
Huoneeni on hemmetin ahdas loukko, jossa on parimetrinen vitriinihylly heti sisäänkäynnistä vasemmalla. Vaatekaapit(built-in) taas oikealla. Huoneeni seinän kokoiseen ikkunaan on ovelta matkaa noin kolme metriä. Eli aika ahdas meininki. Huoneessa on yksi pöytä, jossa on tietokone(Itse keskusyksikkö on pöydän alla lattialla) ja sen vieressä lähellä ikkunaa(joka on siis vastapäätä oveani)on toinen rullilla kulkeva cd-teline/pöytä jossa on ps2 hyllyssä ja televisio siinä tasolla pleikan yläpuolella. Ikkunan edessä on ERITTÄIN siisti cd-torni jonka ammattilais-artesaani isäni minulle teki. Konetta ja tv:tä vastapäätä on sänky joka on syypää moniin hyviin ja pahiin uniin ja niska/selkäkipuihin.

Sellaisessa luukussa minä elelen. =)
Seinät täynnä epämääräisiä rumia julisteita ja paperinpaloja jossa on joku riimi jota en saanut unohtaa...
Noh, unohdin silti.

LizzieFox
23.12.2005, 23:13:56
Tähämpäs voisinkin kirjoittaa nyt.

Minulla ei ole omaa huonetta, minulla on pieni asuntolahuone jaettuna toisen tytön, kämppiksnei kanssa. Toisella puolella huonetta on minun kuiva sänkyni ja toisella puolella samanlainen (mutta puhtaampi ja nätimmät lakanat aina ja päiväpeitto yms!) kämppikseni sänky. Molemmilla on vaatekaappi ja pöytä. Mie voisin piirtää teille kuvan. Se on semmonen normi asuntola kämppä. Semmoinen erittäin ahdas. Kämppis on tuönut onneksi oman jääkaappinsa meille joka hyrisee ärsyttävästi joka yö ja päivä ja ja kokoajan!! Pöh. Sitten meillä on siinä minun sänkyni ja vaatekaappini välissä pieni pöytä ja sen päällä tv. Ei mikään pikku tv muttei mikään isokaan. Siitä on hyvä katsoa täydellisiä naisia ja salkkareita.:D Kyllä me katotaan en aina jos on aikaa ja muistetaan.
http://img451.imageshack.us/my.php?image=lissu5rc.gif

Lacrima
24.12.2005, 2:06:20
Pakkohan minunkin on päästä höpöttämään minun huoneestani - tai oikeastaan huoneista. Minulla sattuu niitä nimittäin olemaan kaksin kappalein. Toinen on asuntolan huone, joka on puoliksi tulevan huonekaverini ja puoliksi minun ja sitten toinen on minun oikean kodin huone.

Aloitetaan vaikka tästä asuntolani huoneesta, koska se on helpompi, kun siellä nyt ei satu olemaan niin paljon kaikkea. =) Kun ovesta astuu sisään, niin näkee edessään ensimmäiseksi minun sänkyni ja kahden hyllyrivin hyllykön (joka on sillee seinässä kiinni, jos tajuatte). Hyllyssä minulla on kaksi mappia, Anime-lehtiä, mangapokkarini, joita on jopa huimat 51 muistaakseni, sitten kahdeksan sarjakuvakirjallista ElfQuestia, Hyvin opetettu mies- ja Narnia-kirjani (<3). Sängyssä tummat lakanat. Sängyn vieressä on ikkunan edessä työpöytäni, jolla lepää kaikki piirrokseni ja mankkani (+ CD:t). Laatikoissa on paperia, kyniä, erinnäisiä monisteita + tarpeetonta tavaraa/monisteita/jne. Lattialla on pitkä, ohut, räikeän punainen matto, jossa on muutama musta raita. Ovesta oikealle katsottuna on minun vaatekaapit, olemattoman huonetoverini sänky ja työpöytä + kaksi ilmoitustaulua. Niin ja minun sänkyni "vieressä" seinällä roikkuu sellainen tosi upea Metallica-"seinäkangas" (en muista oikeaa termiä). Niin ja tietty työpöyien ääressä on tuolit. Muuta sisustusta ei meidän huoneesta sitten löydykään, ainakaan toistaiseksi. Seinät ja lattiat ovat ankean valkoiset ja lamppuna toimii katossa sellaiset ärsyttävät loisteputkivalaisimet, joita on jokaisessa koulussa ja muissa ärsyttävissä julkisissa tiloissa.

Oma huoneeni taas on astetta mukavampi, mutta taidan kertoa siitä vasta huonemma, koska nyt täytyy mennä nukkumaan, että herää aikaisin katsomaan piirrettyjä! \o/

/edit. Niin siis tänään pitää herätä aikaisin! :D Olen jo väsynyt joo... -->
//Edit2. päivitin hei mangamääräni. :P olkaa kateellisia.

Xionheat
24.12.2005, 9:30:35
no mun huone ei ole kummone mut kumminki:
ovesta suoraan ylöspäin vähän ja sänky löytyy. (sänky on poikittain)
sängyn vieressä on pöytä jonka päällä on pleikka 2 ja telkkari.
jonka vieressä on kirja-kaappi.
sänkyä melkein vastapäätä on 1 vaatekaappi jonka vieressä on toinen.
siinä se ;D

Sitron
25.12.2005, 17:51:45
Matala :D ...

Yhellä kaverilla on melkein ongelmia ku pää melkein osuu kattoon... Se on sillenen alle kaks metrii. Siis se huone, no on kyllä kamukin, joskin ei paljoo... =) . Kamun pitää vissiin vähän koukistaa polvii ku tulee sisään, varsinki ku mulla on vielä sillanen hieno viritelmä ovessa, joka matalentaa vieläkin oviaukkoo...

Matalan lisäksi se on sotkuinen, no nyt kyllä näin joulun kunniaksi ihan tosi siivosin sen, se on jo ihan hyvin multa!

Kun astutaan sisään oikesta nurkasta niin vasemmalla kädellä on hyllykkö (siinä on kirjoja, koulukirjoja ja peili), nojatuoli (missä on kissa mikäli se mahtuu siihen vaatteiden sekaan :D ) ja sitten on kirjahylly (siitä löytyy stereot, muutama kirja, naisten juttuja ja posliini esineitä. Oikealla sivulla on ekaks Yuna juliste, sitten on kirjahylly (siinä on ponikokoelma) ja sitten siinä on hyllykkö (missä on Yuna-figuuri :) , tv, pleikkari ja ufo). Sitten sen vastakkaisella sivulla on Rinoa juliste, kirjotuspöytä ja ovi vaatekomeroon (jossa katto matalee entisestään ja on aika hyvä suoritus jos mahtuu ovesta sesään). Sitten ikkunan alla on iiiihanan leveä ja jalaton sänkyni (120cm) ja mangayöhyllyni.

No oho, tulipa selitettyä!

Grimson Ghost
26.12.2005, 20:15:35
Muuten mukava,koska olen älynnyt parantaa sitä laittamalla tiettyjen bändien julisteita seinille somistamaan.Huono puoli on siinä,et tapetit tappavat mut hitaasti.En pidä pahemmin vaaleanpunaisita ruusuista.

Leon
26.12.2005, 20:40:08
Tää on tämmönen pesä. Ehkä joku 10 neliöö, eli pieni. Täs on sänky, tietokone, kotiteatteri-setti ääntä vahvistamassa, pieni kirjoituspöytä, basso ja bassovahvari ja vaate ja tavarakaapit/hyllyt. Seinällä on kaikenlaisia julisteita, kuten: Metallican, KISS:n, Nirvanan ja Gn'R:n. Ja yks Karvisenkin juliste löytyy. Lattialla on vihreen-sininen matto. Sitten näkymään:

Avaat oven, joka kääntyy sisäänpäin. Edessä näkyy kajarit ja peili. Lattialla on muutama limsapullo ja pieni hylly. Käännät katsettasi vasemmalle ja näet noin 2m pituisen pöydän, jolla on kirjoja, lamppu ja kello. Ihan pöydän laidassa on tietokone-nurkkaus ja kirjahylly. Käännät katseesi 90-astetta vasemmalle ja näet edessäsi ensin basson ja vahvarin ja sitten sängyn. Sängyn pääty on aivan tietokonepöydän vieressä. Vaatehyllyköt ovat oikealla puolellasi.

Ei mikään erikoinen, mutta enpä jaksanu pahemmin panostaa. Tässä pikku kopissa on kiva asustaa :)

//

En pidä pahemmin vaaleanpunaisita ruusuista.

Mikäs vikaa niissä on? Anna minulle.

Icechaser
26.12.2005, 23:02:31
Minun huoneessani on kun kävelee ovelta nin heti vastassa:

Kasa vanhoja vaatteita, joita en ole jaksanut viedä vielä kirpputorille. kaappi ja kirjoitus pöytäni tuoli. Yksi ruukku kasvi, joka kärsii aika pahasti. Ja pleikkari pelien kori.

Siitä kääntykäämme oikealle joka onkin ainut vaihtoehto.

Vasemmalla puolella kaapin vieressä on pahvilaatikko, joka sisältää vaatteitani, erään todella suuren viehkun, raipan ja papereitani, sekaisessa järkestyksessä. Pahvolaatikon vieressä on lattialla vähän romua, papereita sun muuta. näiden vieressä on kirjahyllyni, joka sisältää kaikkenlaista kirjaa ja papereita (mistä vatusta, olen tempaissut näin paljon tärkeitä papereita?) Pari kuvaa kehyksissään, kynttilöitä ja kaverini sytkäri. no kuitenkin jatketään matkaa... Kirjahyllyn vieressä on joku omituinen reki, jossa on taas lisää romua, nyt vain ulkomailta, simpukoita, valokuvia, laavakivi Islannista ja Amerikasta kirjeitä pojilta (toivottavasti ne ovat hajonneet palasiksi). siitä eteenpäin vielä niin tullaan huoneeni päätyyn jossa on kirjoituspöytäni, sen alla on pleikkarini ja ohjaimet, roskis ja roskapusseja. Itse kirjoituspöydällä on kaksi tv:tä ja xboxsini. Kirjoituspöydän vieressä oikealla puolella on kissani ruoka-ja vesikupit ja ruokasäkki.

Kääntykäämme kissani ruokailu kohdasta oikealle päin vielä.

Siinä on sänkyni. sängyn alla on papereita (mistä vatusta, minä niitä koko ajan saan lisää???? :huh: ) ja näköjään kissani lelu ja pikkuveljeni leikkipyssy.( Mitä ihmettä se siellä tekee???) Ja rahaa! (jopa 5 senttiä ;) )
Itse sängyn päällä on kaksi peittoa ja kuusi tyynyä..ja Kissani nukkumassa, niin ettei siihen enään minä mahdu.

Nyt kääntykäämme pois huoneestani ja poistukaamme ovesta ja jättäkäämme kissani rauhaan ennen, kuin se syö jonkun vielä elävältä... =)

TeuK
5.2.2006, 22:02:32
Pitkulan mallinen huone. Ei silti mikään onkalo. Tämä on ihan mukava luukku jossa saan rauhassa asustella :). Eli ovesta astuessa huoneeseen on vasemmalla puolella heti tuo mukava ruskea yhden istuttava nahkatuoli. Tuolin jälkeen samalla seinällä on avohylly, jossa säilyttelen kaikenlaisia tavaroita. Hyllyn jälkeen on tietokonepöytä ja -tuoli, jossa vietän yleensä suurimman osan ajastani. Hyllyn vierässä, pöydän yläpuolella on pieni ilmoitustaulu, johon on ripustettu kaikenlaisia kuvia ja lappuja.

Palataan ovella ja katsotaan oikealle. Sieltä löytyy pelkkiä kaappeja.. Yhteensä 4. Suoraan eteenpäin katsoessa taas näkee jonkin kasvin. Jokin kattoon asti kasvanut ja vihreä se on. Sen vasemmalla puolella on vanhempieni vaatekaappi ja vaatekaapin jatkeeksi on asetettu sänkyni. Sängyn yläpuolelle on kiinnitetty lyhyt hyllytaso, jossa pidän kirjojani.
Alla on vielä linkki piirrettyyn huonemalliin. Otan lähipäivinä huoneestani kuvan ja liitän tuherruksen paikalle.

*kliks, kliks* (http://photobucket.com/albums/f335/TeuK/?action=view&current=Huone1.jpg)

//No nyt on huoneesta oikein aito kuva. Pahoittelemme hieman tärähtänyttä kuvaa, se on otettu kännykän kameralla erittäin epämukavassa asenossa :eh:

///Tuossa kuvassa vasemassa alanulkassa olevan tuolin yläpuolelle olen nyt saanut Fullmetal Alchemist seinäkankaan ja tuonne vasemman yläkulman tietokoneen yläpuolelle verhojen viereen olen saanut One Piece seinäkankaan. Onpahan jotain tuomassa ilmettä huoneeseen. Vielä tuohon sängyn yläpuolelle olen hankkimassa Bleach aiheisen seinäkankaan, kunhan rahatilanne sen sallii. Että näin on huone muuttunut...

Nuupi.
6.2.2006, 13:54:52
Hmm..

Lila matto, lila päiväpeitto ja verhoissakin lilaa. Kaks kirjahyllyä laitettu vierekkäin, toisessa on ikivanha 21-tuumanen telkku. N. 50w vanha puinen hieno työpöytä löytyy, pöydällä sitten sellaiset 10 kukkaa/kasvia. Ja säkkituoli yhessä nurkassa. Seinälle mä oon ripustellu lahjanauhoja ja kuivuneita ruusunlehtiä.

Ja siellä vallitsee lähes aina täysi sekasorto, mä en oo niitä siistimpiä ihmisiä.

Ai mitennii mä en oo hyvä selittämään? :D