PDA

View Full Version : Yami no Matsuei

Redmage
19.11.2002, 19:11:54
Siis, ketkä ovat kuulleet, lukeneet tai nähneet animea nimeltä: Yami no Matsuei? Omia mielipiteitänne olisi kiva kuulla tästä "vampyyrien metsästyksestä", kuka on lempi hahmonne? Omistatteko itse kyseisen animen jaksoja? Kuinka monta niitä kaiken kaikkiaan on?

Oma kantani asiaan on se että: rakastan kyseistä animea!!! :love:
Ehdoton lempi hahmoni on Tsuzuki, ja jaksoja omistan kuusi... Se on ehdottomasti eräs parhaista anime sarjoista joita tunnen ja siksi ajattelin kysyä jos olisi muitakin, jotka kyseisen animen tuntisivat...... :D

Eli jos olet nähnyt niin kerro mielipiteesi, jos taas et ole ikinä kuullutkaan ja bishit kiinnostavat, ja samalla tietenkin vampyyrit, niin suosittelen erittäin lämpimin sylein! :shy:

Thiihii... Täten näinä päivinä ilmoitan omistavani kaikki Yami no Matsuein jaksot! :D

Hitomi
19.11.2002, 22:09:50
Olen nähnyt Yami no Matsuein joka ikisen jakson (niitä on muuten 13) ja tykkään ihan mahdottomasti. Imuroin ekaks 3 jaksoa ja sen jälkeen päätin hommata Japanista dvd:t, enkä katunut pätkääkään. Ehdottomasti yks mun lempianimeista. Kannattaa hommata jostain ne loputkin jaksot.

Tsuzuki on kanssa mun lempparihahmo (kawaii!! :lovetus: ), mutta Muraki tulee erittäin hyvänä kakkosena(hopeanharmaat hiukset omaavissa pahiksissa on sitä jotakin..). Ai juu, Tatsumikin on oikein kawaii. :)

Suosittelen kanssa kaikille. Erittäin tutustumisen arvoinen sarja.

K-chan
22.11.2002, 19:32:04
Toki olen kyseistä animea nähnyt. Sehän on melkein kultti-sarja?? No ei ehkä ihan, mutta muuten oikein viihdyttävä ja kauniita miehiä pullollaan. Jaksoja olen nähnyt tähän mennessä vasta kuusi, mutta jahka eräs ystäväni pitää anime-all-nighter-illan, näen varmasti loputkin. :)

Parhaat hahmot? Öhh, Tsuzuki ja Muraki varmaankin. Pidän Murakin hiuksista ja tyylistä muutenkin, joten voisin melkeinpä sanoa häntä lempihahmokseni. Jos tulisi mainita jotakin mikä tässä animessa inhottaa niin se olisi fakta, ettei missään koskaan mainita tätä shounen-ai sarjaksi, vaikka se on sitä loppuun asti.

Odotan innolla loppuja jaksoja..ja kaipaan Murakia aina vain enemmän.

Eetupatukka
23.11.2002, 12:31:22
Anna linkkiä tohon mangaan. Itse en pienellä kuuklettamisella löytänyt.

Redmage
23.11.2002, 19:20:37
Joo, tässä on nyt yhden lainen sivusto josta saa nyt hiukan informaatiota: http://members.fortunecity.com/lhoki/ -enimmäkseen vain kuvia- ja osoitteesta http://users.animanga.com/LikeADream/ri-chan_yami-charas_english.htm
Sieltä voi löytää kaikenlaista kivaa tietoa ja hienoja kuvia, -ja kyllä niitä sivuja löytyy, kunhan jaksaa vain hakea...- ;)

Ja tossa on sitten testi jos haluaa kokeilla kuka kyseisen animen hahmoista olisi:http://selectsmart.com/FREE/select.php?client=yami

Itse oli -tietenkin- : Tsuzuki Asato
http://www.bishounen.info/tsuzuki/tsuzuku03.jpg

K-chan
30.11.2002, 19:16:51
Minä olin Fukiya Yuma ja toisena oli Muraki. Tämä naishahmo ei sano minulle kyllä yhtään mitään, koska en edelleenkään ole nähnyt jaksoja niin kauas.. hauska testi ja vielä kerran, jottei tästä postista tulisi kamalan lyhyttä..Yami no matsuei on yksi lempisarjoistani!!

Redmage
17.1.2003, 12:35:16
Aah, viimein olen nähnyt kaikki Yami no Matsuein jaksot....
:lovetus:
.I.H.A.N.A.
Hullaannuin siihen täysin! Muraki, ah, Tsuzuki, kuola!!!
Suosittelen kyllä kaikille mahdollisille ihmisille,
Yami no Matsuei on kyllä shounen ai-tyylinen, mutta se onkin (minun mielestäni) vain plussaa... ;)

-Rixu-
30.1.2003, 11:25:13
Animea en ole nähnyt, kun ei ole mahdollisuutta ladata sitä (modeemi yhteys -_-' ), mutta mangaa olen lukenut. Hieman sekvalta se aluksi tuntui, kun ei ollut nuo käsitteet aivan selvillä, mutta kun siihen pääsi sisälle niin johan selkeni. Ihan mielenkiintoinen manga. Hahmot on toimivia ja huumoriakin löytyy.

Tiituli
16.2.2003, 12:34:23
On nyt itse nähnyt 5 jaksoa ja voi snoa että pieni BISHI sarja on ykllä mielestäni kyseessä....siis kaikki miehet on ihan niin ihania......hyvä sarja kyllä on vaikkakin hiukan sekava aina välillä.....

Niin ja oli testissä muraki.....aika outo häiskä jos saa itse sanoa...mutta sinääsä positiivisesti...

Crimson
16.2.2003, 14:32:57
Olen nähnyt vasta kaksi ekaa jaksoa, mutta miuun teki syvän vaikutuksen (Tsuzukin ja Hisokan simmut. : D). Enkä nyt tiedä onko se sekava... Mutta voin myntää, että manga on sekava. Todella sekava siinä alussa. :/
Mutta anime miusta ehana, kuten myös sen jätkähahmot ylisöpöjä. :3
Tsuzuki on kyllä paras.... *-*

Testistä tuli ekaksi Watari Yutaka, Torii Saya toiseksi, kolmanneksi Tsuzuki. Muita en ala luettelemaan. :3

Suzaku
2.3.2003, 18:19:13
En oikein voi heittää mitään varmaa kommenttia, koska en ole kuin vähän mangaa lukenut. Huomasin tosin, että piirrostyyli oli ihan mukavan näköistä ja juonikin tuntui aika mukavalta. En ole ihan varma, mutta sanoisin, että lempihahmoni on Tsuzuki.

Yurikosan
2.3.2003, 21:53:52
Kyllä se on hyvä x) .. vaikka oon kattonu pari ekaa jaksoo ja silmäilly ysiin asti.. mutta se mitä oon nähny nii tykkään :D

ceeb
3.3.2003, 2:20:50
Testi
------
1. Tsuzuki Asato

2. Tatsumi Seiichirou

3. Kurosaki Hisoka

Yami no Matsueita olen kattonut episodi 10:een asti ja olen tykännyt siitä todella paljon. Piirrosjälki hienoa ja musiikit aivan loistavia.
Tsuzuki on lempihahmoni tästä animesarjasta kun se muistuttaa aika paljon minua itseään :]. Myös kaikki nämä 3 jotka tulivat testistä ovat lempihahmojani juuri tuossa järjestyksessä.

np. To Destination - Eden.

animar
25.4.2003, 15:27:39
Mitäs tähän vois nyt sanoia kun sekoan kun edes ajattelen Yami no Matsueita x).
Rakastan kyseistä sarjaa, Animena ja Mangana löytyy.
Tsuzuki on niiiiiiiiiiin ihana :lovetus:
Hisokakin on aiiivan ihana, en osaa sanoa kumpi on ihanempi. :D
Muraki tulee heti perässä.
Oisin odottanut enemmän jotain... yaoi tyylistä. (kyllä, olen sairas)
Mutta doujinshit korvaa sen ongelman :D.

ichigo-79
16.12.2005, 12:34:00
Siis, ketkä ovat kuulleet, lukeneet tai nähneet animea nimeltä: Yami no Matsuei? Omia mielipiteitänne olisi kiva kuulla tästä "vampyyrien metsästyksestä", kuka on lempi hahmonne? Omistatteko itse kyseisen animen jaksoja? Kuinka monta niitä kaiken kaikkiaan on?

Oma kantani asiaan on se että: rakastan kyseistä animea!!! :love:
Ehdoton lempi hahmoni on Tsuzuki, ja jaksoja omistan kuusi... Se on ehdottomasti eräs parhaista anime sarjoista joita tunnen ja siksi ajattelin :shy:
Eli jos olet nähnyt niin kerro mielipiteesi, jos taas et ole ikinä kuullutkaan ja bishit kiinnostavat, ja samalla tietenkin vampyyrit, niin suosittelen erittäin lämpimin sylein! :shy:

Thiihii... Täten näinä päivinä ilmoitan omistavani kaikki Yami no Matsuein jaksot! :D
Netistä latasin kaikki 13 jaksoa mitä on ja j´kyllähän se kesken jäi ei mitään kunnollista loppuratkaisua. Muraki on kyllä parhaiten tehty tyyppi ja komein kaikista muuten aivan huippu anime! Mangaa ei vielä ole, kulkee muiuten nimellä decandants of darkness. Piirros tyyli on aivan mielettömän upea koko sarjan ajan ja musiikki upeinta ja pahaiten sovitettua mitä olen animessa ikinä kuullut;) latasinkin netistä itselleni suurimman osan biiseistä ja on muuten paljon :shy: saisinpa vain käsiini ne soundtrackit. vain gravitation jää toiseksi sekin AIVAN MAHTAVA. ai että kyllä shounen-ai on sitten kaunista katseltavaa :enkeli:

Elina
16.12.2005, 15:00:26
Katsoin itsekin animen joskus viime vuonna ja pidin siitä silloin kamalasti. Sitten onnistuin lukemaan sitä mangaa ja olen kyllä ihan pyhästi sitä mieltä, että se on parempi, vaikkei se animekaan mikään huono ole. Mangassa nyt vaan oli joitain tarinoita joita ei ole saatu mahdutettua siihen animeen ja ja. Piirrustustyyli oli ehkä vähän kivempi, vaikka kai se on aika usein niin.

Joo tuota, pidän ko. sarjasta ihan senkin vuoksi, että se on niin mysshteerinen ja siinä tapahtuu kaikkea mielenkiintoista murhista lähtien, enkä vain siksi että sarjan häiskät ovat bishejä. Onhan se siis plussaa, luulisin, mutta kuitenkin. Suosikkitarinani oli ehkä tämä juttu, joka tapahtui sillä risteilijällä (ja jonka nimen lahjakkaana unohdin). Ja henkilöistä parhaimpana pidän ehkä Murakia tai Hisokaa. Hisoka oli ensin mielestäni ihan ykkönen, tykkäsin siitä koska se oli sarkastinen ja kiukkuinen, mutta Muraki on mangassa niin kertakaikkisen har ja siisti sadisti, että se on kiilaamassa siihen vierelle. Animessa en pahemmin tykännyt siitä, tiedä sitten miksi...

Tatsumi on myös hauska mangassa, ja Oriya, (tämä Murakin kaveri joka on Nagasaki-arcissa, se pitkähiuksinen miäs) koska se on kohtuuhuvittava myös. Jostain syystä en kuulu Tsuzukin ylimpiin ystäviin, animessa se oli ihan jees, mutta mangassa sitä taas ei kestä katsella joissain kohdissa, kun aina toistuu se sama kaava "Tsuzuki tuntee itsensä syylliseksi ja angstaa ja wangstaa". Ja näyttää välillä kertakaikkisen hölmöltä että Hisoka, 16-vuotias teinipoika, lohduttelee kolmekymppistä miestä. Kamoon ny!

Toivottavasti en kuulosta kamalalta elitistiltä, mutta suosittelen että mangaa kannattaa lukea jos animesta pitää, ette tule pettymään. Mitä nyt niissä ekoissa osissa ihmisten kaulaparat ovat älyttömän ohuita ja Tsuzukin hartiat niin leveät että se on sairas kaappi, mutta ei kai sillä niin väliä ole. : D Animessa tosin on muutama musiikki, jotka ovat aika coolios. (Varsinkin Devil's trill, se on hei hyvä)

Anna linkkiä tohon mangaan. Itse en pienellä kuuklettamisella löytänyt.

Sakura-crisis.netissä oli joskus mangan viisi ensimmäistä volumea, mutta en muista ovatko ne enää, ne saattaa olla poistettu koska manga on lisensoitu.

Pyro
26.6.2006, 11:42:06
Hohah. Löysinpäs tämmöisen ketjun.

RAKASTAN kyseistä sarjaa. Aivan mahtava.
Anime ei ole niinkään ihmeellinen, mutta manga on aivan omaa luokkaansa.
Tsuzuki on yksi ehdottoman favoriiteista manga hahmoistani koskaan, samoin se lääkäriheppu, mikä lie nimensä... Muraki?

Ja jos ihmettelee tuota Hisoka Tsuzuki lohdutushommaa, kannattaa kuitenkin muistaa että kumpikin ovat kuolleet jossain vaiheessa ja ovat shinigameja, eli iällä ei liene kauheasti merkitystä tässä suhteessa.

Pitäisi jossain vaiheessa muistaa jatkaa tuota manga kokolemaani volyymistä 7 ylöspäin ettei se vain siihen jäisi...

LuZu
8.2.2007, 7:34:50
Testista:
1.Tsuzuki Asato
2. Watari Yukata
3.Fukiya Yuma

Eräs AMV inspiroi minua katsomaan kysiesen sarjan ja rakastuin. Ehdoton hahmo suosikkini on Watari! :lovetus:
Animena aivan loistava sarja ja innolla odotan että ekan pokkarin saisin käteeni. Muraki on pahisten ehdotonta eliittiä. Anime jossa oli kaikki kohdallaan. Oli siistejä taikoja ja pientä mystisyyttä, vampyyrejä ja hieman okkultisisteja piirteitä. Tällaisiä sarjoja on minusta liian vähän. Yami no matsuei on ihanan synkkä kuitenkaan (Tsuzukin angstailua lukuunottamatta) ei sorru liikaan nyyhkyparodioihin, ja jopa Tsuzukin suru tuntuu aidolta ja ihanalta.

Musiikki on äärettömän upeaa ja biisejä olen kaivellut niitä kuunnellakseni aina uudestaan ja uudestaan Devils trill on äärettömän upean kuuloinen. Minua jäi kaivelemaan keskeneräinen loppu mutta sekin on loppujen lopuksi vain plussaa sillä jättää ainakin minun vilkkaalle mielikuvitukselleni älyttömästi varaa kaiken laiseen.:evilgrin: Ääninäyttelijätkin ovat hoitaneet hommansa upeasti, ainakin japaninkielisessä.

Fumi
8.2.2007, 13:01:14
Yllättävää, minä olen myös katsonut Yami no Matsueita. :DD Enmä kuitenkaan oikein tykkää sarjasta - puhun nyt animesta, sillä mangaan en ole tutustunut. Siitä on jo aika kauan kun katsoin sarjan, mutta semmonen mielikuva jäi että oli aika sekavan oloinen. ó_ò Saattaa kyllä johtua ihan minustakin tuo muistikuva. Lähinnä se, että sarjassa oli liian paljon sitä shinigami-skeidaa. Ei vaan oikeasti kiinnostanut yhtään, itse kun tykkään katsoa aika lailla ihmissuhdediipadaapaa ja ns. oikeaan elämään sijoittuvia sarjoja. Yamin no Matsuei on kyllä ihan nätti sarja ja juoni ja hahmot ovat reilassa myös. Plussaa sarja saa myös Murakista. Joskus fanitin Murakia, koska hän on niin kieroontunut ja mielenkiintoinen persoona. Tai paha. Ihan miten vain. :D

Yami no Matsuei sopii varmasti niille, jotka tykkäävät katsella nättipoikia ja joita kiinnostaa yliluonnolliset asiat. Niin ja onhan tämä aika släshiä. Tai mitä nyt shounen aita vähän. ;o