PDA

View Full Version : Sarjat

yksisiipi
3.6.2002, 13:00:37
Mitä sarjoja olette elämänne aikana seuranneet suurella mielenkiinnolla?

Tässäpä omaa listaa:
70's Show, Babylon 5, FreaksGeeks, Futurama, Isänmaan Toivot, Lunta Tupaan, Maa 2, Millennium, OZ, Paritellen, Salaiset Kansiot (kuudenteen kauteen asti), Simpsonit, Siskoni on Noita, Sopranos, Twin Peaks, Äärirajoilla...
tuosta puuttuu sit tosi monta.

Roakel
3.6.2002, 13:12:10
Tässä on sarjat jota mä olen seurannut:

Kauniit ja rohkeat,frendit,kolmas kivi auringosta,siskoni on noita,isänmaan toivot,tunarin päivä kirja,70's show ja sitten niitä on monta muuta...

Sephrenia
3.6.2002, 13:33:00
Tässä muutama..en viitsi niitä kaikkia luetella :P :

Buffy, vampyyrin tappaja, stargåte, salaset kansiot, kauniit ja rohkeat XD, pasadena.

luzmu
3.6.2002, 14:30:54
oon seurannu:
roswell, x-files, siskoni on noita,teho-osasto, buffy ja salkkarit (joskus kun sarjaa alettiin tehä)
No ohimennen saattaa tulla katottua melkein mitä vaan, mut nykyää telkan kattominen on vähentyny huomattavasti... =)  :huh:

muumuu
3.6.2002, 14:32:19
Siskoni on noita, Byffy, vampyyrintappaja...
ja muutamaa muuta, on jääny töllön katselu vähemmälle :(
ja kerran toi Baffi ei tuu enää kolmoselta en voi kattoo sitäkään, siis muutakuin nauhoilta :(

volt
3.6.2002, 14:38:04
*miettii*

Ritari Ässä
MacGyver
Kylmä Rinki
Siskoni on Noita
Friikkilinkit <--hyvä sarja, harmi että loppui.

Ei nyt enempää muistu mieleeni.. =/

Adeíron
3.6.2002, 15:04:46
Pikku kakkonen, joskus vuosi sitten salatut elämät, Siskoni on noita, Roswell.. Niitä seurasin aika tiukasti. Frendejä, Simpsoneita ym. on tullut välillä katseltua, mutta en ihan seurannut ole niitä kuitenkaan. Niin ja pienempänhän sitä nyt seurasi kaikkia piirrettyjä kuten Alfred J. Kvack ja Ankronikka, mutta en nyt niitä kaikkia ala tähän listaamaan. Eikä kaikkia sarjoja mitä piirrettyjen jälkeen tuli katsottua, voi muistaa... Tai en minä ainakaan muista.

Edited by Adeíron on 03.6.2002 16:05

Dreamer
3.6.2002, 15:51:18
Buffy vampyyrintappajaa, 70´s Showta, Simpsoneita joskus, Kuumaa Piiriä (?) jne... Vaikea muistaa kaikkia, mitä olen elämän aikana seurannut, luultavasti sinne kuuluu paljon lastenohjelmia lapsuudesta ja sitten jotain poliisi sarjoja myöhemmältä iältä. :)

Sonya
3.6.2002, 16:05:54
Huh..niitä on kyllä todella paljon..no täs tulee muutama..
X-files
Simpsonit
Friikkilinkit (sillon ku se vielä tuli) :cry:
Siskoni on noita
70´s show
Roswell
Buffy

enempää nyt ei näin äkkisältään tuu mieleen..

AlkoTanko
3.6.2002, 16:56:29
Tällä hetkellä eniten seurataan tv-sarjojen ehdotonta huippua, Kylmää Rinkiä! V#tuttaa kun en nähnyt jaksoa, jossa Adebisi heitti lusikan nurkkaan. :prkl:

Niistä sarjoista joita tällä hetkellä ei tule telkasta, niin Seitsemän Rohkeaa Miestä ja Crow olivat tarkan seurannan alla.

Muita ei nyt tule mieleen... :eh:

Toia
3.6.2002, 17:24:30
Salaiset kansiot, Siskoni on noita ja Piirettyjä tottakai te kaikki katotte joskus piirettyjä mä ainakin katon sillon sun tällön  :D
En tällä hetkellä kattele muutakuin tietokoneen ruutua ja peli ruutua  en ole pitkään aikaan seurannut mitään sarjoja... :eh:

bigspin
3.6.2002, 21:03:37
studio julmahuvia(silloin kun vielä tuli) , simpsoneita , pulkkista(ennen) sekä 70"show:ta  :)

tuure
3.6.2002, 22:46:40
Salaiset kansiot, Teho-osasto, Yötä päivää, Rimakauhua ja Rakkautta (oliko se noin päin?), C.S.I. sekä Ally McBeal. Laatusarjoja katselen, nykyseltään kuitenkin aika vähän telkkua tulee seurattua.

FantasyManIX
3.6.2002, 22:56:03
No niitä sarjoja on paljon.

X-files
Buffy the vampire slayer
Xena
Hercules
Stargåte
Kolmas kivi aurinkosta
Kreisi kynäniekka
Simpsonit
Futurama
Ritariässä
Ihmemies Macgyver(kirjoitettiinkohan se noin)
jne.

Lisään vielä että mua v*tuttaa tosi paljon kun kaikki hyvät sarjat mitä seurasi kuten Buffy,Xena,Hercules siirtyivät sellaiselle kanavalle joka ei minulla näy.Se on todella ärsyttävää kun jää ohjelma kesken.

Swordman
3.6.2002, 23:05:30
Tässä on minun listani sarjoista joita olen seurannut tai seuraan vieläkin.

Salaiset kansiot :D
Tähtiportti :)
Taikasoturit(oli mahtava sarja,tuli tippa linssiin pari kertaa kun katseli sarjaa,harmi kun se loppui) :(

-----miettii--------

lisään jos tulee mieleen muita sarjoja.

tuure
3.6.2002, 23:15:15
Originally posted by Swordman @ 04.6.2002 00:05
Taikasoturit(oli mahtava sarja,tuli tippa linssiin pari kertaa kun katseli sarjaa,harmi kun se loppui) :(
Oliko se se "Ilma ympärilläni, vesi allani, kusi sukassani" - juttu? Sori, toi viimenen oli pakko heittää siihen.  ;)  Me väännettiin tosta pikkuveljen kanssa vaikka mitä "levottomia" muunnoksia. Mää en itse kyllä sietänyt koko sarjaa...  :/

//Välimerkki unhoittui

Edited by penetrator on 04.6.2002 00:15

Swordman
3.6.2002, 23:47:08
Et sietänyt sarjaa?Et tainnut katsoa siitä yhtään jaksoa,minä katsoin melkein alusta loppuun asti.Siinä sarjassa roolihahmot todella kehittyivät kuten haukka a.k.a eagle joka ensin hyökkäsi cefiroon mutta lopussa uhrasi itsensä soturin lailla jotta taikasoturit voittaisivat Debonairin,se todella itketti.Taikasoturien vahva voitontahto,ystävyys,läheisyys ja periksiantamattomuus jne. Tunteet käytiin läpi laidasta laitaan(rakkaus,epätoivo,kuolema,pahuus,hyvyys)to della vaikuttivat minuun .Paljon parempi sarja kuin joku perk*l**n Pokemon.

Kassi
3.6.2002, 23:52:18
Muutamia:

(Edit: Ilmeisesti minun "Muutamia" on ihmisten kielellä "seuraa ekstensiivinen, nälkävuoden pituinen lista")

- Aikahyppy (En ole suomennoksesta varma, Quantum Leap)
- Alfred J. Kvak
- Babylon 5
- Ähh, se sarja jossa Tim Allen näytteli jotain timpuria...
- Futurama
- Giljotiini
- Haluatko miljonääriksi?
- Hill Street Blues
- Maailman ympäri
- MacGyver
- Megavisa
- Kuuma piiri (olin poliisivaiheessa ja Tony Scali oli mun idoli :D )
- Ritari Ässä
- Salaiset kansiot
- Simpsonit
- SeaQuest (vain alussa)
- Star Trek kaikissa ilmenemismuodoissaan (VOY ja DS9 lähinnä Suomessa, TNG:tä olen muistaakseni pienenä katsonut)
- Studio Julmahuvi / Mennen tullen
- Tähtiportti
- Uutisvuoto
- Älypäät
- Äärirajoilla

Ylipäätänsäkin jos Suomen televisiosta meitä alhaisia katsojia siunataan edes kohtuuscifillä, olen paikalla... (Näkymätöntä miestä ei lasketa) sama pätee visailuihin (Onnenpyörää ja Kymppitonnia ei lasketa). :D

Edited by Kassi on 04.6.2002 00:56

Cyber_Ninja
4.6.2002, 22:44:49
*vetää syvään henkeä*
Buffy vampyyrintappaja,
Roswell,
Spiderman (kolme-neljä vuotta sitten)
salatut elämät,
simpsonit,
futurama,
ihmemies mcGyver...
ironman
the incredible Hulk
Turtles!!!  ;D
Prätkähiiret! =)  ;D

lista jatkuu vuosien varrelta loputtomiin...  =)

Edited by Cyber_Ninja on 04.6.2002 23:50

Shiroi Kumo
5.6.2002, 12:17:32
Ei niitä kaikkia muista, mutta tässä muutama:

Buffy
Angel
Stargate
Roswell
Star Trekit (Varsinkin se originaali oli loistava: "Beam me up Scotty.")
Babylon 5
Crusade
Simpsonit
Futurama
X-Files
In The Outer Limits
Hercules
Xena
ER
Charmed
That 70's Show
Coupling
Babes in the Wood
Men Behaving Badly
Black Adder (kerrassaan loistava  ;D)
Sabrina the Teenage Witch ( :eh: )
Itse Valtiaat ( ;D )
Pulkkinen
Isänmaan Toivot

Deux
5.6.2002, 13:02:11
Aika vähän itseasiassa; Salkkarit, kolme vuotta sitten just kun se oli alkanut ja tällä hetkellä Vison of escaflowne ja Higher ground....viimeine on ihan hyvä sarja uskokaa pois ^^ ja tottakai Simpsonit

Niin ja Itsevaltiaat aina kun satun sopivasti teeween ääreen [aika harvoin kuitenkin :cry:]

edit// on niitä varmaan enemmänkin, mutta en nyt voi mitenkään muistaa kaikkia

Edited by Tiffany on 05.6.2002 14:33

Jabberwokki
5.6.2002, 13:48:48
Alfred J.Kwaakki oli rautaa
Simpsonit
70's show
Isänmaan toivot
Faaraut
Uutisvuoto
Mualimman ympäri
Frasier
Salattujen elämien eka kausi...
en muista enempää, vaikka oishan niitä.
...Muistakaa kaikki katsoa Nalle luppakorva Pikku Kakkosesta.

Edited by Jabberwokki on 05.6.2002 14:52

@Kuja@
5.6.2002, 14:34:09
Minä katson frendejä,passionssia ja tietysti Simpsoneita =D
Tietysti katon myös muitakin sarjoja mutta neivät kuulu parhaisiin...
:/

Amadeus III
7.6.2002, 19:00:39
Passions
70´s show
Stargåte
Siskoni on noita
Maailman ympäri

On varmasti lisääkin mutta ei muistu nyt mieleen.

Yuria
7.6.2002, 19:18:52
Originally posted by penetrator @ 04.6.2002 00:15

Oliko se se "Ilma ympärilläni, vesi allani, kusi sukassani" - juttu? Sori, toi viimenen oli pakko heittää siihen.  ;)  Me väännettiin tosta pikkuveljen kanssa vaikka mitä "levottomia" muunnoksia. Mää en itse kyllä sietänyt koko sarjaa...  :/

//Välimerkki unhoittui
MKR oli aivan upea musta... Mikä siitä sitten muka teki surkean?!?! :/

Min katselin MKR: ää ja nykyään tulee jonkin verran katsottua itsevaltiaat(tai mikä sitten onkaan... :eh: ), Digimonia, ööh... Sitten tulee töllättyä Angelia.

Edited by Yuria on 08.6.2002 21:30

Ilezki
7.6.2002, 20:00:07
*Krhm*
Näitä seuraan tai seurasin mielenkiinnolla:

70's Show
Tähtiportti
Spiderman (Silloin kaaaauan sitten vuonna pyykkinaru)
Roswell
Simpsonit
Futurama
Family guy (Don't laugh)
Siskoni on noita
Frasier

Viimeaikoina tosin TV on jäänyt vähälle...

nursetwiggy
8.6.2002, 14:56:38
twin peaks oli loistava [näyttäkäävieläkerranplz]
teho-osasto
oikeus ja kohtuus
ponille kyytiä, minisketsit rok.
isänmaan toivot [salla on loistava, ei muttia.]
sopranos
studio julmahuvi [tuokaa sekin takaisin]

jos totta puhutaan, mä olen älyttömän laiska television katsoja. tulee seurattua säännöllisesti vain muutamaa sarjaa, ja yleensä ne on vielä niitä mitkä ne menee lopettamaan :[

Celeb
8.6.2002, 16:04:04
TV!? Tuskin enään muistan mikä se on.
Katson TV:stä.... en mitään. Muutamia ohjelmia joskus katselen.

Pokemon
Simpsonit
MGS2 (tämä peli on todellakin elokuvan arvoinen)

David A. Mage
8.6.2002, 20:27:58
Originally posted by Yuria @ 07.6.2002 20:18

Originally posted by penetrator @ 04.6.2002 00:15

//Välimerkki unhoittui
MKR oli aivan upea musta... Mikä siitä sitten muka teki surkean?!?! :/
Ilmeisesti tässä sekoitetaan MKR Nelosella näytettyyn Mystic Knightsiin...

D-oh... Itse seuraan mielelläni näitä:
- Prkl saisivat ihmiset aloittaa Babylon 5:n taas...
- Ja vielä kun piti Crusaden tekeminen lopettaa...
- Stargåte (Staargout? Tähtivuohi..?)
- X-files muuttui huomattavasti tylsemmäksi kun Mulder kaapattiin, mutta silti sitä jaksaa katsoa.
- Martial Law
- Angel
- Ja tuli MKR:ääkin katsottua mutta kun se prkl meni loppumaan...
- Macgyver
- Ritari Ässä
- Ja kotimaista puolta edustaa Maailman Ympäri... :D

Edited by David.A.Mage on 08.6.2002 21:31

Arwie
9.6.2002, 0:34:47
En katsele telkkaa enää niin paljon kuin ennen, mutta must-jutut on...

Buffy, vampyyrintappaja
Angel
Roswell
Selviytyjät *malttaa tuskin odottaa neljännen kierroksen saapumista Suomeen*
Muumi (vanhat jaksot roks, ihan oikeasti)

Siskoni on noitaa seurailen Buffyn sivussa :)

Moppi
12.6.2002, 0:12:40
Itseasiassa ainoa sarja mitä olen seurannut periaatteella "Tänään tulee se sarja, pakko kattoo" on Stargate. Enään en sitäkään. Yleensä vain avaan telkaarin ja katon mielenkiintoisimmalta vaikuttavaa sarjaa.

Pinchi
12.6.2002, 1:31:08
Nykyään töllötän tv:tä hyvin vähä, mutta joitakin sarjoja on tullut seurattua enemmän tai vähemmän intensiivisesti, esim. Dark Angel (iih, pyörätuolimies muistuttaa niin paljon ukkoani  :lovetus: ), Sinkkuelämää, Gormenghast, Kahden kerroksen väkeä, joku toinen englantilainen sarja nyt kesällä (en tiedä edes nimeä ^^, mutta on tullut katsottua), Bonanza... ja nuitakin katson vain jos muistan.

Angel Eiko
12.6.2002, 10:37:17
Tähtiportti on ehoton ykkönen! niin ja salatut elämät, kolmas kivi auringosta... näitähän löytyy, mut tossa on kova kolmikko....  :)

Crimson
22.6.2002, 20:12:11
Originally posted by Angel Eiko
ja salatut elämät

Kysynpä vaan; Kuka pystyy katsomaan moista p*skaa kuin Salatut Elämät...? O.O Yäk...

Makuasia. Älä puutu siihen, vaan anna hänen tykätä mistä haluaa. Kunnioita toisien ihmisten mielipiteitä. -Volt

Safir
22.6.2002, 20:22:22
Minnuh mielestä Salatut Elämät ei oo huono ohjelma, vaan hyvä!! ^___^

Näitä sarjoi oon seurannut:

Simpsonit
Salikset
Roswell
Charmed
Frendit
Futurama
Pulkkinen
Itsevaltiaat
Selviytyjät (neljäs osa tulee olemaan kaikista paras)
Pokemon (ei enään, vaan pienempänä. Nykyään inhoan koko ohjelmaa) ^_^
70´s show
Näkymätön mies
Stargåte
Tunarin päiväkirja
Suuri seikkailu
Saari

En jaksa edes luetella kaikkii..

urho
22.6.2002, 22:19:20
Kreisi kynäniekka, Salatut elämät [lopetin noin vuosi sitten], Simpsonit, Futurama, Kukkulan Kuningas, Sinkkuelämää, Kolmas kivi auringosta. Siinä ne kaikki taiskin jo tulla. Parhaat ehdottomasti Simpsonit ja Sinkkuelämää :D :yay:

-kikki-
26.6.2002, 15:41:22
Smacdown!
70'Show
Spy tv
Exdreme Duudsonit
Gladiaattorit
Robot Wars
Simpsonit
Futurama
Taikasoturit
Kolmas kivi auringosta
Juuret
Kaalit mustissa
Tähtiportti
Soppamies
Ketjureaktio

Tosta jää paljon ohjelmia pois joita en muista (edes lehden kanssa :D )

Heldy
28.6.2002, 17:11:12
juu minulla ne ovat:
70's show, ritariässä ja ässät, zorro (:D), ally McBeal, siskoni on noita ja monet muut joita en rupea tässä luettelemaan..!

Nightblade
29.6.2002, 16:45:05
En kyllä nykyisin katsele sarjoja läheskään yhtä paljon kuin ennen. X-files on tauolla, Jackass on tauolla ja Isänmaan Toivot loppu. Sitten ei olekkaan enää kuin pari sarjaa mitä seurata..

Mauler
30.6.2002, 10:44:03
Se ainoa todella seuraamisen arvoinen sarja oli Seinfeld.
Nelonen aloittaa uusinnnat taas syksyllä, OHH YEAH!!! :D

filda
26.1.2006, 19:51:09
Itse olen eniten katsonut näitä: salatut elämät ja tuo kyllä isä osaa.
Tuo 'kyllä isä osaa' oli minusta hauska (liekö tuleekaan enää(?), ja nauratti kun olivat siinä vähän pöhköjä :yay:.

Sitten nuo salatut elämät. Nykyään minun TV henki ja elämä. Olen aina ihan raivossani ja kiukustuksissani, jos jää katsomatta. (Nyt jäi pari jaksoa välistä :murjotus:, byääää!!!). Joo, muttan tuo sarja on niin hyvä ja mielenkiintoinen, että en vaihtais :love: (tai joku ratsastus ohjelman vaihto voisikin onnistua..)

Koope
26.1.2006, 20:11:09
Mjoo, olin ennen television orja, nyt vaihdoin isäntäni tietokoneeseen. Paremmat työedut jne..you know? Nykyisin televisio on melko harvoin päällä, mutta tuleehan joitain sarjoja seurattua enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Eli:
Simpsonit. Kuka nyt ei voisi pitää Homerista ja Bartista ja Maggiesta?
Sunnuntaina tulee neloselta Discovery dokumentti eläinlapsista. Jos siellä on jokin söpö eläin (kuten tiikeri) ja jos herään siihen aikaan, niin tottakai pitää se vahdata. Pehmo kun olen.
Ja sitten illalla tykkään katella MTV:ltä Jackassia, Wildboyzia ja Viva La Bamia. Jackass on nyt ihan perus roskasarja, mutta eipähän tarvitse itse kokeilla mitään pöljää, minulle riittää kun näen tyhmyyksiä televisiosta. Wildboyzia katselen hyvän idean takia. En voi olla nauramatta niille elukoille kun ne kommeltavat televisiosta. Onhan niissä aina välillä piilotettu jotain faktaakin niistä eläimistä, yleensä ihan mielenkiintoista kerrottavaa. Viva La Bam menee vähän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Lähinnä ihmettelen, miten ne voivat olla niin epäkunnioittavia toisia kohtaan ja kuinka paljon ne kuluttavat rahaa. Yllättävän hyvin ne ottaa, jos auto on murjottu rusinaksi. Ja tietty Aprilin hämmästys on aina hauskaa. Kyllähän se varmasti hämmästyttää jos oma poika olisi mennyt muuttamaan kotisi luistinradaksi.
Ja nyt uutena sarjana mainitsisin sarjan Myytinmurtajat. Mainio idea. Sarjassahan siis "murretaan" myyttejä, eli kokeillaan myyttejä ja kokeillaan pitävätkö ne paikkansa. Esim. Voiko kännykällä räjäyttää vahingossa bensa-aseman.

Hukka
27.1.2006, 7:14:32
Joskus aikoinaan kun telkkaria aktiivisemmin seurailin tuli katsottua aika paljon CSI:tä ja Salaisia Kansioita. Yleensäkin kaikki poliisi- ja jännityssarjat olivat mieleeni. Nykyään en enää seuraa juuri mitään, vaikka tarkoituksena olikin aloittaa tämän Lostin seuraamisen. Ikävä kyllä judoharkkani loppuvat vasta yhdeksältä, enkä siksi ehtinyt näkemään ensimmäisestä jaksosta kuin loppuosan.

CSI oli jännä sarja, mutta internet vei minut mennessään ja senkin seuraaminen on jäänyt hieman satunnaiseksi. Kyseessä on siltikin mielestäni paras sarja, joka telkkarissa tällä hetkellä(kin) pyörii.

Yunika
28.1.2006, 15:38:10
Tässä nämä sarjat jota seuraan:

Simpsonit
24
Salaiset Kansiot
Frendit
Alias
DragonBall Z
Lost
Summerland
Futurama

On niitä joitain muitakin,mutten muista niitä nyt.näistä ehkä suosikkini on Salaiset Kansiot ja DragonBall Z.

Sananium
28.1.2006, 15:51:34
Olen seurannut "monia" sarjoja:
Näkymätön Mies. Aliarvostettu, erittäin hyvä sarja. Jäin koukkuun ja kaikki jaksot ovat nauhalla. (Parikymmentä kasettia)
Alias. Jännittävä sarja, jota olen katsonut kaikki tähän mennessä esitetyt jaksot.
Prätkähiiret. Ikuinen prätkisfani ja tätä sarjaa seurasin lähinnä taaperona.
Siskoni on noita. En enää katso lähes ollenkaan, paitsi joskus sattumalta istun TV:n ääressä. Aiemmin seurasin aktiivisesti.
CSI. Tätäkin katson nykyään harvoin, mutta aiemmin katsoin kaiki jaksot.
Selviytyjät. Tämä oli alkuaikoina kova suosikki, mutta nykyään saman toisto tuntuu jo puuduttavalta, joten en enää tätäkään katso kovin usein.

Kerroinpa hieman myös muutakin, kuin vain listan, jotta olisi hieman "täyteläisempi" posti. ^.^;

Critis
28.1.2006, 17:47:05
Salatut Elämät: Jotkut tykkää ja jotkut ei, itse seuraan Salkkareita joka arkipäivä. Hyvä draama sarja josta irtoo myös huumoria silloin tällöin kun näkee mitä Ismo tai Ulla sekoilee. Draama sarjoista en pidä mutta Salkkarit on poikkeus.

Pulttibois/Manitbois: Suomalaista sketsiä sarjaa parhaimillaan heti Kummeleitten jälkeen, sarjasta löytyy hyviä sketsejä ja huonoja sketsejä. Parhaimmat ovat James Potkukelkka, Kikkeliskokkelis mies, Rampe ja Naukkis, Autonkorjaajat Jylppy ja Nulli, plus moni muu joita en jaksa luetella. Nykyään kumpaakaan ei tule enää TV:stä mutta omistan kummatkin bois sarjat DVD:llä.

Kummeli: Tästä sarjasta irtoaa kunnon naurut myös, enemmän hyviä sketsejä kun huonoja sketsejä tässä sketsi sarjassa, ja onhan Kummeli muutenkin legenda sarja, legendaarista. Huonoja puolia tästä ei löydy muuten kun musiikkivieraat jotka ei jaksa kiinnostaa, yleensä ne ovat muutenkin tuntemattomia ''suuruuksia''. Lempi sketsejä ovat Matti Näsä, Martti Mielikäinen, Jaakko Parantainen, Raimo Vormisto ja Silakka plus moni muu.

Survivor eli Selviytyjät: Tätä sarjaa on tullut ensimmäisestä tuotantokaudesta lähtien seurattua vaikka nykyään tämä sarja onkin mennyt liian toistoksi, mutta jaksan tätä silti seurata. Sarjassa viehättää nämä kilpailut että mitä ne ovat tällä kertaa keksineet kilpailijoiden päänmenoksi, myös erilaiset ihmiset kiinnostavat että minkälaista porukkaa tällä kertaa on mukana. Hyvä sarja kuitenkin vaikka onkin mennyt jo vähän toistoksi.

Prometheus
28.1.2006, 23:01:19
Muistaakseni täällä oli joku parempikin katsomillenne TV-sarjoille perustettu ketju. Ja tietenkin piti nostaa se kaikkein vanhin.

Lukkoa vaan.