View Full Version : Rankit
Gabriel
2.6.2002, 22:18:28
Customin ja muiden rankkien kanssa on ollut pientä eripuraa - Customin saa jo 1000. postitukseen mennessä, mutta nämä 'oikeat' arvot jatkuvat aina vain 5000 asti. Customin olisi pitänyt olla vasta 5000:ssa, mutta Jackal päätti siirtää sen alemmaksi joskus vuonna X. 1000:n custom tuntuu kuitenkin turhan alhaiselta, 5000 liian korkealta. Oma mielipiteeni on, että se olisi jossain 2000-2500 maissa, mutta yhä olisi pulaa oikeiden rankkien kanssa.
Pistäkää siis ehdotuksia rankeista tähän.
Tuota juu...Minusta tuo custom rank pitäisi antaa valikoiduille henkilöille, jotka ovat tehneet enemmän tai vähemmän hyvää materiaalia/muuta sivustolle ja sivuston hyväksi (Ei, minä en tarkoita kaikkia sisällöntuottajia), eikä sunkaan jokaiselle joka on spamminyt tiensä ylos ties kuinka moneen viestiin.
Gabriel
2.6.2002, 22:36:12
Originally posted by Slayer @ 02.6.2002 23:29
Tuota juu...Minusta tuo custom rank pitäisi antaa valikoiduille henkilöille, jotka ovat tehneet enemmän tai vähemmän hyvää materiaalia/muuta sivustolle ja sivuston hyväksi (Ei, minä en tarkoita kaikkia sisällöntuottajia), eikä sunkaan jokaiselle joka on spamminyt tiensä ylos ties kuinka moneen viestiin.
Itseasiassa TUO on jotain joka saattaisi olla hyvinkin toimivaa. Mainio ehdotus, jota en ole itse ainakaan aiemmin kuullut. :)
Katsotaanpa vielä mitä mieltä Jackal, Wompatti ja Neo ovat asiasta.
[/quote]Posts: 5077[/quote]
Liittyykö tämä asiaan, eh? :)
Imho 1000 on ihan jees. Voihan sen hankkia häröämällä molemmat kädet ruvella kolme kuukautta, mutta esim. minulla meni tuhanteen puoli vuotta.
Jackal von ÖRF
2.6.2002, 23:10:11
Tuhat viestiä on aivan sopiva raja. Pyöreäkin. Nostaa sitä ei ainakaan kannata, koska mitä hyötyä siitä on, jos (melkein) kukaan ei saa sitä.
Custom-rankin antaminen ei ainakaan Ikonboardissa onnistui kuin tuolla postirajalla (adminit eivät jaksa vaihdella toisien titlejä käsipelillä), mutta vB:ssä tuo Slayerin ehdotus saattaa olla mahdollista toteuttaa helpommin. Esimerkiksi annetaan customit kaikille, jotka osallistuvat sivujen rahoitukseen (a.k.a. lahjuksia =))
Gabriel
2.6.2002, 23:11:15
Originally posted by Ren @ 02.6.2002 23:43
Imho 1000 on ihan jees. Voihan sen hankkia häröämällä molemmat kädet ruvella kolme kuukautta, mutta esim. minulla meni tuhanteen puoli vuotta.[/quote]
Så? Et kai väitä, että postitusluvun ja customin takia puoli vuotta täällä keskustelit? :D
Moinen olisi nimittäin erittäin tilt-maista. :)
Lisäksi sinä ainakin lukeutuisit niihin ansiohenkilöihin, kenellä customi olisi. XP
Ai niin, tämä olisikin hyvä idea. Kun nyt hehkutetaan VB:hen ylimenoa, niin mitäpä jos rahaa lahjottavat laskettaisiin sellaiseen eliittiin mukaan?
Odotan silti muiden adminien mielipidettä asiasta.
EDIT: Oho, jackal jo vastasi pari sekuntia aiemmin joihinkin kysymyksiini. :)
Edited by Gabriel on 03.6.2002 00:12
Minusta joku sellainen... no sanotaas vaikka 2163 postia rajana olisi hyvä. Ja jos halutaan rahallisesti hyötyä, niin voisihan sitä laittaa että postimäärää voi nostaa lahjoituksilla. Vaikkapa 100 postia 20,- 600 postia 100,- ja 1000 postia 140,- (kannattaa siis antaa enemmän rahaa, niin saa enemmän posteja halvemmalla ;) ) Ja nuo rahasummat olivat siis markkoina. Sitten voisi ostaa myös uusien postituksiensa moninkertaistajia, kuten 2x ja 3x.
Näin siis ei olisi enää syytä spammille ja ylimääräistä rahaakin kertyisi. Watty u say? :)
[/quote]Så? Et kai väitä, että postitusluvun ja customin takia puoli vuotta täällä keskustelit? :D[/quote]
Ööö, tuotanoin, minun pitää tunnustaa...
Njoo, en toki, mutta en tarkkaile muiden postausnopeutta niin paljoa, että voisin ottaa esimerkiksi ketään muuta kuin itseni.
Tästä luopuminen olisi kyllä vaikeaa, Luovuus kukkii.
[/quote]Lisäksi sinä ainakin lukeutuisit niihin ansiohenkilöihin, kenellä customi olisi. XP[/quote]
En tahtoisi eliitin/auktoriteetin asemaa. Se on aina jotenkin kiusallista.
psaijai
3.6.2002, 10:01:09
No mun mielestä toi 1000 on ihan hyvä raja. Sen saavuttaminen kuitenkin vie jonkun veran aikaa aktiiviseltakin jäseneltä (siis ilman spammia). Musta toi lahjonta juttu on aika syvältä et aletaan postituksia nostelee sen mukaan et kuinka paljon kukin suostuu maksamaan tän eteen. Jos me kerta ollaan hankkimassa sitä toista foorumia niin musta toi Jackalin ehdotus että kaikki maksuun osalistujat saisivat oikeuden customiin on ihan hyvä. Paitsi tuleeko siihenkin sit joku et vain 100€:n lahjoittajat saa sen?
Originally posted by spy85 @ 03.6.2002 11:01
No mun mielestä toi 1000 on ihan hyvä raja. Sen saavuttaminen kuitenkin vie jonkun veran aikaa aktiiviseltakin jäseneltä (siis ilman spammia). Musta toi lahjonta juttu on aika syvältä et aletaan postituksia nostelee sen mukaan et kuinka paljon kukin suostuu maksamaan tän eteen. Jos me kerta ollaan hankkimassa sitä toista foorumia niin musta toi Jackalin ehdotus että kaikki maksuun osalistujat saisivat oikeuden customiin on ihan hyvä. Paitsi tuleeko siihenkin sit joku et vain 100€:n lahjoittajat saa sen?
no en tiedä tosta postien ostamisesta, mutta oon tosta uudesta jutusta samaa mieltä spyn kanssa, eli jotka rahoittas jonkin tietyn summan tohon uuteen juttuun sais customin.
Mutta eipä miu mielestä tota custom rajaa pidä nostaa, siihen kyllä menee aikaa, jopa aktiivisimmalta spammarilta, joten miksi ihmeessä muuttaa tuota 1000 postauksen rajaa? :huh:
//värit unohtu XDD
Edited by vivi89 on 03.6.2002 11:46
asiasta moottorisahaan, koska tulee joku threadi johon kaikki saa ilmottautua lahjottajiks?
absinthe
3.6.2002, 15:50:27
Originally posted by Gabriel @ 03.6.2002 00:11
Originally posted by Ren @ 02.6.2002 23:43
Imho 1000 on ihan jees. Voihan sen hankkia häröämällä molemmat kädet ruvella kolme kuukautta, mutta esim. minulla meni tuhanteen puoli vuotta.[/quote]
Så? Et kai väitä, että postitusluvun ja customin takia puoli vuotta täällä keskustelit? :D
Moinen olisi nimittäin erittäin tilt-maista. :)
Lisäksi sinä ainakin lukeutuisit niihin ansiohenkilöihin, kenellä customi olisi. XP
Ai niin, tämä olisikin hyvä idea. Kun nyt hehkutetaan VB:hen ylimenoa, niin mitäpä jos rahaa lahjottavat laskettaisiin sellaiseen eliittiin mukaan?
Odotan silti muiden adminien mielipidettä asiasta.
EDIT: Oho, jackal jo vastasi pari sekuntia aiemmin joihinkin kysymyksiini. :)[/quote]
Entä jos annettaisiin customit vaan modeille ja gm:lle ja admineille, ja ''tavalliselle kansalle'' sitten jossain 4000:n paikkeilla?
AlkoTanko
3.6.2002, 17:05:16
Kyllä tuo 1000 viestiä on hyvä raja, kaikki eivät näes ole täällä 20 tuntia vuorokaudessa kuten jotkut 5000-viestiset tai siitä vähän alemmas.
Muutaman kuukauden olen sivuilla ollut ja en ole viestejä lähettänyt kuin pari hassua. Se 1000:nen viestin raja on just "sopiva".
FantasyManIX
3.6.2002, 18:37:01
Minustakin tuntuu että tuo tuhat olisi sopiva raja, nimittäin senkin yli pääsemiseen vie aikaa tosi paljon.
hmm... Tuo 2000 olisi tosi hyvä ja tuollaiset sisällön tuojat yms. myöskin saisivat valita oman customin. Se olisi yksinkertaisesti paras. tuo 1000 on minusta liian alhainen. Tai sitten pitäisi semmoinen että 1000 postia ja vähintään 4 kk tai 5 ollut rekisteröityneenä. Silloin ei olisi mahdollisuus spämmätä kauhean nopeasti.
Edited by Ninja on 03.6.2002 20:27
FantasyManIX
3.6.2002, 19:34:57
Originally posted by Ninja @ 03.6.2002 22:25
hmm... Tuo 2000 olisi tosi hyvä ja tuollaiset sisällön tuojat yms. myöskin saisivat valita oman customin. Se olisi yksinkertaisesti paras. tuo 1000 on minusta liian alhainen. Tai sitten pitäisi semmoinen että 1000 postia ja vähintään 4 kk tai 5 ollut rekisteröityneenä. Silloin ei olisi mahdollisuus spämmätä kauhean nopeasti.
Jaah...Kun tarkemmin ajattelee niin tuo kuullostaa hyvältä.
AlkoTanko
3.6.2002, 21:24:36
Originally posted by Ninja @ 03.6.2002 20:25
Pien eläin saa olla jos 4-5 kuukaudessa saa laitettua tuhat viestiä.
Minun mielestä joku 1500 olisi hyvä,mutta jos se on jo päätetty niin ei sillä mitään :D
P.S. Mihinkä ne lahjukset menee? :/
Tää taitaa olla jo homeessa tää topic, mutta ojs(käsittääkseni tässä oli höpinää uudesta foorumista, tosin tää taitaa olla aika homeessa) niin vanhojen jäsenien(siis kaikkien, jotka ovat olleet aktiivisia)postitusluvut siirtyisivät sinnekin + tämän viestit. mutta taas aiheeseen, tuo tuhat on todella hyvä raja, sillä tuhannen viestin aikana ihminen sivistyy ja muutenkin kehittyy, myös tuon tuhannen viestin saamiseksi täytyy tosiaan olla pieni eläin,jos aktiivisesti kirjoittaa(veikkaan 4-6 kuukautta)
Vuoden vanhat ketjut on paras jättää rauhaan, jos ei tiedä mitä tekee.
// Jackal