PDA

View Full Version : Tekken-äijät

Karppi
14.2.2002, 18:41:40
Ei kai tällaista ole ollut lähiaikoina? En ainakaan muista...

No kuitenkin. Tänne kuuluu nyt tulla hehkuttamaan niitä parhaita Tekken-hahmoja.
Oma hehkutukseni menee näin: Yoshimitsu ja Kunimitsu kuuluu eliittiin, elikkäs niillä pelataan useimmiten. Sitten tulee Xiaoyu ja Panda, kun tagissakin niillä saa niin kivoja yhteishyökkäyksiä. Junista ja kingeistäkin pidetään.
Vähemmän kiinnostavia hlöitä on jackit, semmosia köntyksiä kaikki. :)

Narbeleth
14.2.2002, 18:47:50
1.Yoshimitsu - lentää, menee osiin, kaivautuu, osaa harakirin...
2.Hwoarang - potkii, potkii, potkii!
3.Julia - ketterä, nopea, potkii

Mi likes kicks :D

Inhotuksia onkin sitten kaikki hitaat Jackit mullakin.

Edited by Narbeleth on 15.2.2002 10:26

Dante
14.2.2002, 18:53:27
Hyviä tyyppejä on paljon, luonnollisesti tykkään eniten niistä joita hallitsen parhaiten, kärkikastiin kuuluvat kuitenkin, Lei, Hwoarang, Jin ja Bryan, onhan niitä muitakin hyviä mutta mieluummin hallitsee jotkut todella hyvin kun kaikki kohtalaisesti.

Celeb
14.2.2002, 19:02:42
Jinillä pelaan enimmäkseen ja sitten youshimitsulla.
muita en ole paljoa harjoittanutkaan :D

Eltsi
14.2.2002, 19:11:49
.

Legolas
14.2.2002, 19:25:45
Yoshimitsulla, Hwoarangilla ja Kingeillä tulee pelailtua.Kingin Bumerangi on hyvä. Kysyn tässä vielä että saako Yoshimitsulla tehtyä sitä liikettä jonka se tekee siinä videossa Kunimitsulle Tekken tag tournamentissa ja jos saa niin kuinka. :huh:

Eltsi
14.2.2002, 20:01:07
.

The death Magic
15.2.2002, 8:01:44
Michelle,Julia ja King. Mää osaan tehdä kingin jaloista heiton jopa näppiksellä joten mä oon aika hyvä. Mua ei oo vielä kukaan piessyt kun oon nuolla henkilöillä pelannut. Ja sitten Nina heittoineen,Michellellä ja Julialla on alapotkuja jotka porukka yleensä unohtaa torjua ja Kingin liikkeet ja heitot on ylivoimaisia. Dr.B:llä on kiva kiusata isoveljeä ja Jack on kiva jos sillä OSAA. Myös Paul on aika hyvä.Mutta pääasiassa Michelle,Nina,Julia ja King. Ja niiden alamuodot.

R'lyeh
15.2.2002, 8:17:57
minä pelaan ihan aina Hwoarangilla  :lovetus:  kaverin kanssa onkin suunnilleen infinity battle Hwoa vs Jin, enkä minä koskaan voita *snif* =)  vielä minä jonain kauniina päivänä . . .

mutta myös Yoshimitsu rokkaa... ja läjä muita :)

hyzky
15.2.2002, 9:28:28
Näillä tulee Tekkeniä pelattua:Hwoarang,Lei ja Bryan.
Mutta kun en omista kyseistä peliä niin sitää tulee niin harvoin oikein kunnolla jyystettyä :)

Rachel
15.2.2002, 11:09:02
Parhaiten olen oppinut Leen liikkeet, joten useimmiten pelaan hänellä. Toinen suosikkihahmoni on Michelle. Kavereitten kanssa on kivaa ottaa matsi Yoshimitsu vs Yoshimitsu. Se menee kyllä useimmiten miekalla leikkimiseksi, mutta hauskaa on...   :D  

Tietääkö muuten kukaan, miten Bryanilla tehdään se liike jossa hän iskee nyrkin vastustajan rintakehään, heittää hänet menemään ja nauraa? Minä onnistun siinä vain välillä vahingossa.

Eltsi
15.2.2002, 12:53:01
.

Square Finland
15.2.2002, 13:02:08
Paras hahmo on Jin Kazama :P . Hän on nopea ja taidokas.

-Rixu-
15.2.2002, 13:07:24
Eniten tulee käytettyä Jin, Jun, Ling sekä Kazyua. Ling on ketterä ja vastustajaa saa huijattua usein * nauraa itsekseen* Jinillä on monipuoliset torjunnat (erittäin hyvä Kingiä vastaan) Jun on nopea ja comboja voi vetää omasta päästä loputtomiin *lisää naurua*
Hahmoja joita vihaan: Bruce, Ganrey, Wang  ja kaikki eläin hahmot (miksi niitä pitää tunkea näihin peleihin)=/

orimos
15.2.2002, 13:35:40
Yoshimitsua käytän kyllä kaikkein mieluiten, kun sillon niin mukava lennellä ja hakata miekalla.  :)

Ruhve
15.2.2002, 14:11:24
eniten taitaa tulla pelattuu Eddiellä ku osaan suuriman osan hänen liikkeistään ja sama koskee Yoshimitsua. näillä tyypeillä kun pelaan ni kyllä vastustajalla on hikiset paikat :D
vähiten taitaa tulla pelattuu Pandalla ja ogrella, ne on vaa jotenkii semmossii äijii mist mä en tykkää :/

Maduin+
15.2.2002, 14:29:26
Uusia hahmoja Tekken 4:ssa
http://ps2media.ign.com/media/previews/image/t4chars/combot.jpg Combot: Matkii, aivan kuten Mokujin tai se ihmeen puupökkelö.
http://ps2media.ign.com/media/previews/image/t4chars/violet.jpg Violet: Combotin keksijä, epäillään olevan piilotettu hahmo.
http://ps2media.ign.com/media/previews/image/t4chars/christie.jpg Christie Monteiro: Omaksuu Eddyn tyylin, eli kapoiren.
http://ps2media.ign.com/media/previews/image/t4chars/craig.jpg Craig Marduk: Urheilija, tai pikemmin katutaistelija.
http://ps2media.ign.com/media/previews/image/t4chars/steve.jpg Steve Fox: Kickboxin heppu.

Vanhoja tuttuja on Heihachi, Lee Chaolan, Kuma, Panda, Julia Chang (häiritsevän seksikäs nykyään =) ) Lei Wulong, Bryan Fury, Nina Williams, Marshall Law, Paul Phoenix, Ling Xiaouy, King, Hwoarang, Kazyua...Kahden vanhan kuvan näytän :)

http://ps2media.ign.com/media/previews/image/t4chars/yoshi.jpg Yoshimitsu on aika...Outo, eikös :eh:
http://ps2media.ign.com/media/previews/image/t4chars/jin.jpg Jin Kazama...hmm :/

Edited by Maduin+ on 15.2.2002 15:31

timmy87
15.2.2002, 16:27:20
Miehän pelaan/pelasin vaan Tekken2:sta.
Parhaimpia siinä ovat:
Paul:tiukkaa comboa lyönti+jalatalta+kyynerpäätä väliin.
Heihachi:huutaa yrjöä.
Mikä se oli se äijä jonka sai kun veti paulilla läpi?
Se oli kans aika hyvä! :P

urho
15.2.2002, 17:58:01
No tottakai se kolmosen lisko jolla on se pieru isku... vedin sillä läpi ihan helposti.

MOG
15.2.2002, 21:00:37
Se on se on.....se on........GON!

Koska se on saman mittainen kuin minä! XD  ;D  XD  ;D

skaven
15.2.2002, 22:06:56
Onkohan Eddy, Hwoarang. Inhoan Paulia, Doctor.B:tä ja
Heihachia. Yushimitsu on aika raukka, kun se saa kerättyä energiaa. :P

Slayer
15.2.2002, 23:54:36
No asiahan on niin, että kaikki hahmot ovat hyviä, jos niillä osaa pelata. Itse olen "parhaaksi" todennut Lawin, mutta suosikki on aina ollut King.

Ukkosritari
16.2.2002, 0:45:52
Omat suosikkini ovat Xiayo (voi olla väärin) Yoshimitsu ja Nina.

Spuk
16.2.2002, 18:21:35
Mulla ittellä ei oo tekkeniä, mutta kamulla on kolmonen...

Xiaoy ja Leihän ne mun lemppareita...molemmat voimakkaita...

�RuHo�
16.2.2002, 19:08:32
Mieluiten pelaan Williamsin Niinaa tai Lin Xiaoyuta,kivaa häsläystä nappuloitten kanssa.Tai Kingiä kun yrittää vääntää niitä komboja.
Vähiten tulee pelattua Gonia ja Dr.Boschkonowichia (sp) koska ovat vähän hiton tylsiä.

Tehokkain kuitenkin on Paul-setä :)

dreamwalker
18.2.2002, 8:58:37
Minä pelaan Tekken 3 melkein aina Hwoarangilla. Olen pelannut sen läpi nopeimmillaan 2 minuuttiin ja 17 sekuntiin.

Kaiser Dragon
18.2.2002, 10:33:52
Paul on paras, koska hänellä on samanlainen hiustyyli kuin minulla :D .
Toiseksi paras on Law.

Edited by Kaiser Dragon on 18.2.2002 11:34

Mickey
18.2.2002, 11:32:44
Olen pelannut vain kakkosta ja kolmosta, ja suosikit ovat Heihachi, Armor King ja Baek

Ephief
18.2.2002, 13:32:30
Kakkosessa Jun.
Kolmosessa Xiaoyu.
(Molemmat naisia, mielenkiintoista muuten.. ;)

Yomii
18.2.2002, 13:58:28
Miun trio: Xiaoyu, Jin ja Hwoarang!  :lovetus:

Ihan parhaita XD

Shai
18.2.2002, 14:35:53
Baek-Do-San niinkös se oli?? Ja sitten tietysti Huorang eiku Whorerang eiku Hwoarang

lutti
20.2.2002, 9:52:55
Xiaoyulla pelaan mieluiten koska olen rakastunut enemmänkin väistelemään vihollisen lyöntejä/potkuja/heittoja/what ever kuin torjumaan ...lisäksi olemme laittaneet kaverin kanssa sen torjumisvahingon päälle joten se olisi vähän todellisempaakin  :huh:

sefie
20.2.2002, 10:18:40
Hwoarang!

Se on absolute ykkönen!

Se potkii ja potkii ja potkii ja sitten sillä on se special-potku!! ;p Plus, että se on cute. Kiva fleda.

Nooo...Onhan niitä muitakin hyviä, esim. Jin Kazama (sillä on niin hyvä 'teema' ja ne mustat lieskahousut...Slurps!!) tai Julia "Orava" Chan. Se kun on sukua Michelle "Oravan äiti" Chanille, eiks je?? Xiaoyu (eikun mitenkäs se nyt menikään) on kanssa aika pirtsakka tyyppi. Kiva loppuvideo.

No ääliöimpiä on kyllä Paulit ja Jackit ja Eddie (sekä hänen *murr* hurmaava vastikkeensa Tekken4ssa... Johon minä kuolin aina... Murr Murr....)

Kuinka moni muuten teistä on pelannut jo 4sta? *viittaa*

Jenova
20.2.2002, 10:26:15
Jin! JIN! JIIIIIIIIINNN!!!  :lovetus:
Siinä miekkonen Jenovan makuun *purr*

KomaJ
20.2.2002, 13:54:47
1: Eddy/Tiger (pitkät kombot)
2: Hwoarang (myös pitkät kombot)
3: Xiaoyu (nopeus)

Mikoto
20.2.2002, 15:05:15
Oon pelannu vaan vähän kolmosta, mutta suosikkini on Hwoarang. (parhaimman näkönen) Myös se pieni dino on kiva, sen nimi tais olla Gon.

Ikanan
21.2.2002, 17:23:50
Kivoimmat hahmot muuttuu aina sen mukaan millä näyttää olevan kivoimmat iskut. Nykyään paras on joko Paul tai Yoshimitsu. Ennen lemppareita oli Xiaou (vai mites se nyt kirjoitettiinkaan) tai Nina. Gon on kyllä yksi kestosuosikeista, vaikka taistelussa se onkin välillä hieman hankala. Professorikaksintaistelu on myös mukavaa piristystä. Kuka niistä nyt kivointa hahmoa voisi sanoa?

Näköjään kaikki muut paitsi minä  :eh:

Crow
7.3.2002, 17:38:26
Mulla on vaan Tekken 3, ja siinä pelaan mieluiten Hwoarangilla, Bryanilla, Jinillä ja Julialla.

Ja kun mulla vielä oli kakkonen, pelasin siinä Baekilla, Junilla, ja sillä yhellä äijällää... öh... ???

Wiiuwiiuwiiu
24.3.2002, 7:46:42
Kukaan, KUKAAN ei voita Hwoarangia. Hyvänä kakkosena tulee Eddy Gordo, kolmannen paikan jakavat Jin Kazama, Lei Wulong ja Bryan Fury.

Vodoun
30.3.2002, 19:04:56
hwoarang.. (harrastan ite taekwondoa..)
ja eddy.  sillä on kyllä liian helppo voittaa..

Diablos
5.4.2002, 21:29:54
Hwoarang: Ihan hullu
Jin: Kazuya + Jun
Kazuya: Hyvät combot
Paul: Nopea

Joskus Heihachi ja Bryan.

Khazar
13.4.2002, 16:23:33
Yleisesti pelaan:Xiaoy, Hwoarang, Julia, Anna, Nina, Heihachi.
Ja jos haluan rökittää serkkuni, joka pitää itseään niin niin hyvänä Eddyn käyttäjänä, rökitän hänet tietenkin Eddyllä.

volt
13.4.2002, 16:50:25
1.Yoshimitsu - Voimakkaat kombot
2.Julia/Michelle - Nopea ja kaunis :D
3.King - Tosi nopea

Vähiten käytän Jackejä ja pandaa koska ne ovat yksinkertaisesti liian hitaita.

Dante
13.4.2002, 17:26:23
Tekken Tagissa on ihan kiva vetää kaksinpeliä samalla puolella, pelaten Very Hardilla ja muilla vaikeustasoilla, aina kun toinen tyyppi hyytyy voi vaihtaa ja kaveri tulee jeesaamaan.

Jim Profit
17.4.2002, 10:39:09
Kazuya,Lee,Lei,Law,Michelle,Julia,Ogre,Devil/Angel,Nina,Anna,Bryan,Yoshimitsu tulee täsä nyt ensimmäisenä mieleen, tietenkään kaikkia ei tule hallittua yhtä hyvin mutta vaikkapa 7 ekaa menee aika hyvin.. Niin ja jos se Oranki tulee niillä täällä paljon mainostetuilla liikkeillä potkiin, ottaa Nina/Anna ystävällisesti jalasta kiinni tai monottaa arkaan paikkaan..monotus on ainoa vaihtoehto jos se Oranki-pelaaja haltsaa "art-of-kanan"  ja jos sekin tökkii niin sitten otetaan Piru irti :D

Eltsi
17.4.2002, 11:40:07
.

Karppi
17.4.2002, 18:56:43
Toinen jaskamainen valinta on sitten Kuma tai Panda (mieluummin Panda! ). Ja sitten vaan taktiikaksi ne muutamat tehokkaat iskut, niin on, aivan kuin Eltsi sanoi, newbiellä hampaissa kiristelemistä. :P

Edited by Carbuncle on 17.4.2002 19:57

Chang
17.4.2002, 19:23:44
Jin: sillä yksin kertaisesti osaan parhaiten
Kazuya: Sama juttu
Law: Kunnioittaen Bruce Lee:tä
Julia: Nopea,kaunis,Tappava,ööh,Kaunis :D
Jun: sama juttu
Whoarang: ööh en tiedä...Se POTKIII!!!!!
Lee:kivat Kombot
Näitä mä käytän yleensä :D

Jim Profit
18.4.2002, 9:38:41
Originally posted by Eltsi @ 17.4.2002 12:40
Jaskoja en muistanut mainitakkaan. Vaikuttavat turhilta, mutta vahvuus/kestävyys korvaavat nopeuden(lue laadun) Otetaan Jack2/GunJack tiimi ja aletaan "kopitteleen" aka Catch-a-fishaamaan. (2+4 ja perään tagia) :) Kaikilla on kivaa, varsinkin newbilla. Jim muistaneekin varmaan sen kun porukalla alko menee hermot kun "kopittelua" oli jatkunut jo tunnin verran.
Juu, jaska heittää pelaajan, toinen jaska ottaa kiinni, paiskaa polvelle, perääntyy -> uhri nousee ylös -> jaska tulee ja palauttaa "pelivälineen" toiselle jaskalle (toistetaan uudestaan ja uudestaa) ->perkeleet lentelee (enkä nyt tarkoita Devil hahmoa :D )

Sonya
5.5.2002, 11:17:21
eniten oon pelaillu kait yoshimitsulla.. sillä on hyviä liike sarjoja.. :D

Yuria
5.5.2002, 11:19:40
Xiaoyu, Hwoarang ja Yoshimitsu ovat miu lempihahmöni siinä pelissä. Yoshimitsun on kätsä kun se osaa tehdä Harakirin!!! :D  Vaikkei siitä mitään hyötyä olekkaan... :eh:

Predator
6.5.2002, 17:36:33
Pelaan eniten Lei jäbällä! :D

Roakel
10.5.2002, 15:55:29
Hwoarang,Jun,Kazuya,xiayo

-Aeris-
12.5.2002, 21:59:32
Eddy on ehdottomasti paras.. Tekken 3, kolme parasta olis:
1.Eddy [kapoeira kunniaan, ja kulmalävistys!
2.Julia [paras naishahmo..]
3.Mokujin [mikä vaan.. kiva aina miettiä kuka se on milläkin kertaa...]  :D

nursetwiggy
13.5.2002, 19:13:48
kunimitsu. ehdottomasti kunimitsu. sen jälkeen sitten.. öö.. hwoarang, yoshimitsu, michelle, lei, unknow ja niin edespäin.

Banjo_Bill
15.5.2002, 10:44:36
Mä en halua tappelupeleissä suosia ketään hahmoa ja sitä tulee vahingossa välteltyä noita "lempi" hahmoja kuten Eddy, Hwoarang, Xiaouy...

Saisivat laittaa Tekkeniin random-vaihtoehdon (vai oliko Tag Teamissa sellainen)

dusty
15.5.2002, 11:13:35
Mitä nyt kaverin kanssa joskus otettiin matsia Tekken 3sessa, taisi olla Xiaoy jolla mätkin toisia. Joskus sain sen lainaankin ja sillonkin oli sama tyyppi. Sillä on kiva se tuulimylly-liike..

Tiituli
15.5.2002, 12:26:49
JIN KAZAMA!!! Siis se on täydellinen ja toinen on Kazuya Mishima......

Sfigi
21.5.2002, 20:45:43
mieluiten kait pelaan yoshimitsulla tai Hwoarangilla ja sitte leillä

Aenea
22.5.2002, 11:35:40
Linxiayo on paras (vai miten se nyt kirjotettiin)
=)

Crow87
31.5.2002, 18:57:38
Jin, Yoshimitsu, Hwoarang ja Lee

Roleplayer
1.6.2002, 20:39:16
Hwoarang!!!..kaikista paras tekken hahmo sitä ei voita kukaan jos sillä osaa pelata...sillä on hienot sarjat ja kaikista siistein tyyppi koko pelissä...sillä osaa rämpyttäjätkin pelata sen takia se on myös hyvä ei tarvitse olla hyvä pelaamaan että voisi pelata sillä..

bigspin
6.6.2002, 21:17:29
Eddyä käytän yleensä aina.sillä on niin siistejä liikkeitä :)
myös Yoshimitsua tulee käytettyä.

Pinchi
13.6.2002, 0:46:32
Kyllä sillä Xiaoyulla on kaikkein paras pelata, koska hän on nopea, ja hällä on hyvä harhautella ja tehdä mukavia comboja ^^.

Mizakki
20.6.2002, 15:34:19
kyllä ne parhaat on: ( tekken tag tournament )
1. Hworang:D keksin iskusarjan jolla voittaa 90% varmasti.
2.True ogre:D sillä on kiva liekittää vihollisten persaukset
3. Devil:D käytännölliset laser-silmät

Safir
21.6.2002, 9:31:18
Tekken Tag Tournamentin lainasin yhtenä päivänä, ja näistä muodostui lempihahmojani:
Nina. Todella mahtavia hyökkäyksiä. Voitin hänellä jopa Armoskingin, joka on tooosi ärsyttävä.
Eddy: Tanssija rulaa. Siihen ei helposti osu iskut (kun se on vastustajana)
Anna: Heijaa. Hyvät iskut, ja huonot asut. ^^
Kunimitsu: Sillä on monia hyviä iskuja. Yksi niistä tekee yli puolet vahinkoa vastustajiin.

<Black Mage>
24.6.2002, 14:02:41
Parhaat hahmot (Tekken 3):
1. Bryan
2. Yoshimitsu
3. Hworang

:henkeli:

Polar
9.7.2002, 4:02:05
1.Xiaoyu
2.King (vaikkakin kuteet on tavallisesti syvältä)
3.Hwoarang

Toim.Huom.Xiaoyulla eivät renkuttajat pärjää, mutta osaavan käyttäjän käsissä on Xiaoyu täysin pysäyttämätön.

Archux
15.7.2002, 18:24:40
Tekkeneissä olen varmast paras Yoshimitsulla koska osaan (tai no osasin) hänen liikkeensä parhaiten. Välillä sain yhellä kombolla hoideltuu vastustajan :P

Nykyään pelaan enemmänki DoA3:mea Kasumilla.

FantasyManIX
15.7.2002, 20:27:19
Tekken 3 olen viimeksi pelannu ja en tykkää oikein koko sarjasta. Doa on enemmän minun mieleeni.

Mutta tässä Hwoarangilla ja Jin Kazamalla tykkään pelata.

Yakomaru
17.7.2002, 14:29:03
Hwoarang ehdottomasti paras ja Doctor B sais painua maanrakoon:confused:
Heihachi voittaa kaikki.

Leviathan
29.7.2002, 8:32:50
No Hworang, Jin ja Jun on ihan hyviä/kivoja.

kawaii-chan
5.8.2002, 22:18:36
No tietysti....

Whoarang! :D

Ai miksi? koska mun mielestä sen liikkeet on monipuolisimmat ja sen hyökkäyssarjat näyttää niin hienoilta ja yhtenäisiltä.. Ja tietty: se on vaan niin ;) kewl ;)

Raziel86
29.8.2002, 16:53:23
Lemppari äijät ovat:
Jin.........
Yoshimitsu..........
Bryan.........
Lee...
Kazyua..
Heihachi.
Gon..
Jun.....
Siinäpähän nuo oli...!! ;D

Tsunami
29.8.2002, 17:27:34
Paras on ehdottomasti Gun Jack.

Tordragon
31.8.2002, 3:36:59
Tuntuu lähinnä topicin uudelleenlämmittelyltä kun miettii kyseenomaisen sellaisen vanhuutta, mutta... King
Nina
Jin
Paul
Bryan
Lei Ja nyt ei siis puhuta, että ne ovat hyviä, koska osaan kaikki liikkeet ja jaarin jaarin, vaan, että ne toimivat käytännössä *grin* Koska: mikä hyöty osata kaikki liikkeet, jos niitä ei osaa käyttää, eh? Jos chickenin bufferoiminen, crouch cancel ja framet sanovat jotain niin ymmärät kyllä missä mennään, hark.

Ja ei sillä siis, omat pelaajat riippuuvat aina siitä ketä vastaan ja millä hahmolla se vastustaja pelaa, vaikka sekään ei kovin ehdotonta ole Tekkenissä. Tekken on psykologinen ja oma taiteenlajinsa. Amen.

Dagger
1.9.2002, 2:01:04
Itse pidän paljon Lingistä (siis Xiaoyusta jos joku ei sattunut tietämään). Ensimmäinen Tekken hahmoni jota kokeilin ja siitä se lähti. Nyt lähes kaikki liikkeet tulevat ulkomuistista ja hän on ketterä ja nopea. Lisäksi käsissäni välillä varsin tappava ^^

Lisäksi pidän paljon myös Kunimitsusta. Kaikki Ninja-jutut muutenkin kiehtovat ja lisäksi hänkin on varsin nopea ja hallitsee pari varsin kirjaimellisesti "iskevää" liikettä.

Itse en oikein näistä automaattiaseista kuten Hwoarang, Law, Baek.. Joku joka ei ole koskaan edes pelannut voi voittaa kokeneemman pelaajan pelkällä rämpyttämisellä. :p

Ismo
1.9.2002, 8:40:30
Jin kyl osaa hommansa. Ehdoton suosikki mättöäijä tähän mennessä näistä Tekkeneistä mitä on tullut. Tosin kovaa tahtia perästä tulee Bryankin.

Tordragon
2.9.2002, 23:09:52
Originally posted by dagger
Itse en oikein näistä automaattiaseista kuten Hwoarang, Law, Baek.. Joku joka ei ole koskaan edes pelannut voi voittaa kokeneemman pelaajan pelkällä rämpyttämisellä. :p Ei sillä, että tämä tällainen viilaaminen kuuluisi tapoihini, mutta meillä näyttää olevan aikaslailla erilainen käsitys kokeneesta pelaajasta *grins* Nyt en tee mitään refrenssiä itseeni tällä, mutta tuollaisen näppäinten hakkaajan pystyy pysäyttämään kuin seinään, jos hän ei itse tiedä mitä tekee. Yllätyksenä se voi tietenkin tulla, kun toisen pelaajan taktiikasta ja pelityylistä ei ole tietoakaan, mutta kun sen ymmärtää, ettei toisella olekaan mitään taktiikkaa muuta kuin hakata nappeja, niin se on melkein siinä sitten. Eri asia taas onkin, että jos tämä "kokenut" pelaaja ei tiedä Hwoarangin ja Baekin liikkeitä.. mutta sitten ei varmasti olisikaan kysymys "kokeneesta" pelaajasta, hark. Mutta kokeneetkin pelaajat ovat vain ihmisiä, virheitä tapahtuu aina. Vastustajan taidon yliarvioiminen voi monesti kostautua, ja pahasti (voisin selittää, mutten usko, että se kiinnostaa).

Ei millään pahalla, ei todellakaan, mutta tuntui vain hieman oudolta tuo button smasher versus kokenut pelaaja -kommentti *grins* Ja ymmärrän kyllä, jos kyse oli vain kokeneemmasta pelaajasta (kuin tämä näppäinten hakkaaja) eikä kokeneesta pelaajasta, mutta miten vain, ei tarkoitukseni ollut olla hyökkäävä alunperinkään *virn*

Mutta sanottakoon tuolle vastapainoksi se, että kyllä Lingilläkin saa toisen, ehkä kokeneemmankin, pelaajan pään hajalle. Meinaan, jos oikein sijoittaa ja ajoittaa Rain Dancen -liikkeitä kera hit cancelin niin se on menoa sitten, ja villiä sellaista, lita på mig.

Tar_Minastir
3.9.2002, 14:55:17
Hahaa! Eddy on ihan ykkönen mutta xiaoyu tulee heti perästä (toi alkukommentti ei ole tarkoitettu isoSILLIn apinoimiseksi :D )
Lei ja Annakin on ihan hyviä

Torspa
6.9.2002, 12:59:48
Paras on Xiaou(kai se noin kirjoitetaan),koska osaan sillä melkein kaikki liikkeet ja väistäminen,potku korkealle ilmaan sarja on hyvä ärsyttämiseen:D.

Lumi
6.9.2002, 13:17:54
Itse pidän paljon tästä kolmen koplasta:
1. King
2.Hwoarang
3.Xiyaou...ööh,jotain ouvouxin(koskaan sitä nimeä muista :D )

koska Kingillä on tappohyviä otteita ja sarjoja,vaikka onkin hitaanlainen(Frankensteiner :D ja se yks kombo maxidamagella 120 % :D ), Xiaouyjotain on saakelin nopea, ja ihan uskomattomia lyöntisarjoja ja Hwoarang potkii ja lujaa,korkealle ja muutenkin jalat heiluu minkä kerkeää :D

Tordragon
12.9.2002, 16:15:24
Alkujaan kirjoittanut Torspa
Paras on Xiaou(kai se noin kirjoitetaan),koska osaan sillä melkein kaikki liikkeet ja väistäminen,potku korkealle ilmaan sarja on hyvä ärsyttämiseen:D. Kyllä tuo ko. potku on hyvä tappamiseen *grins* Kunnon jugglauksen kautta sillä tosiaan voi tehdä sitä damgea ja paljon, ainakin Ling-standardiin verrattuna. Ärsytystä voi hakea Rain Dancesta ja siitä lähtevillä nilkkoihin potkimisilla, sitä kautta sitten taas potku ilmoihin ja menoksi, hark.
Alkujaan kirjoittanut Lumi
koska Kingillä on tappohyviä otteita ja sarjoja,vaikka onkin hitaanlainen(Frankensteiner ja se yks kombo maxidamagella 120 %Jep, paitsi, että kunnon pelissä on hyvä, että Kingiltä edes irtoaa yhtään heittoa, kyllä ne vahvuudet ovat muualla, monesti. Ja tuo maximidamageheittosarjahan tekee paljon enemmän kuin sen 120%, jos lähdetään siis Reverse Arm Glutchilla, D/F+(1+3_2+4) ja lopetetaan T-Bone Power Bombiin - eli sen 133%, ja (mahdollisen) Blind Kickin kanssa vielä yli 140%:een *grins* Tosin, melkoinen viuhka saa käydä noiden heittosarjojen loppuunviennissä, koska kyllähän niistä karkuun pääsee ja helposti, 50% todennäköisyydellä siis. Kingin tuplanappikarkausheitot tosin roks.

vegeta
11.4.2004, 17:07:48
Ehodottomasti paras hahmo on tekken 2 JAK II ( vai oliko vaan JAK 2 ? ). Kyllä muistan kun aina hakkasin kaikki sillä se oli lähes voittamaton. Kaikille aina turpaan sillä ihan paras hahmo tekkeneissä koskaan. Aina vaan käsillä pieksin kaikki sitten kun ne kaatu hyppäsin päälle kunnon voimamies pitää olla eikä mikään potkiva mulkero.

Yooha
13.4.2004, 12:27:06
Omaan hahmokatraaseeni kuuluu: Paul, Nina, Yoshimitsu, Xiaoyu, Heihachi, Ogret, Devil, King, Bryan, Lei. Käytän myös joitakin muita hahmoja, kun esim. haluan antaa tasoitusta aloittelijalle tai muuten vain heikommalle pelaajalle.

Jos joku nyt oikeasti haluaa ottaa turpiinsa Tekkenis ja asuu Lahden/Hollolan lähettyvillä niin ottakoon muhun yhteyttä, kyllä mä voin nöyryttää sua mennen tullen. Rankkaa olla NÄIN hyvä.

Bananasplit
13.4.2004, 19:55:48
Itse pelaan eniten Bryanilla. Tag Tournamentissa sille pistetään kaveriksi Lei, Lee, Law (joo, kiinalaiset äijät..) Eddy, Xiaoyu, tai jompikumpi Williamseista (vain kun pelaan vaikeimmalla vaikeustasolla, ja silloinkin vain siltä varalta, että satun häviämään)

Jos pelaan jotakuta ihmistä vastaan, enkä meinaa pärjätä, otan True Ogren, sillä jostakin syystä vastus ei ikinä osaa varoa sitä.

Kaikilla hahmoilla osaan pelata kuitenkin hyvin.

Sookie
8.5.2004, 17:07:40
Ensimmäinen suosikkini oli King, osaan vieläkin lähes kaikki sen paini-liikeet ulkoa, jopa ne sarjat. Sitten Yoshimitsu, siltäkin muistan lähes kaiken, sillä on hienot liikkeet, esim Tekken kolmosessa, kun ottaa sivulta kiinni niin Yoshimitsu jakautuu kahtia, toinen pitää vastuksesta kiinni ja toinen slippaa miekan vastukseen :D , sitten on vielä Heihachi, se vaan on semmonen pappa-kovis.

Siilimobiili
8.5.2004, 18:51:35
Okei, kerron ensin, että pidän tästä Peli sarjasta aikas paljon, mutta se ei ole pääasia.

Parhaat hahmot:
1. Hwoarang(Harjoittelin tällä hahmolla pitkään ja minusta tuli ihan hyvä sillä, duh. No, pidän siitä koska sillä on "helppo"[siis osaan pelata sillä] pelata)

2. Eddie (Eddietä usein haukutaan, koska sillä voi, siis voi voittaa rämpyttämällä. Mutta minähän en niin tee. Se on hyvä hahmo, koska silläkin on "helppo" pelata)

3.Heihachi (Tämä Super pappa tylysti vaan jyrää :eh: se on hyvä)

4.Brian (hänkin on vain yksinkertaisesti hyvä)

5. Mokuijin ja se mikä lie Combotti (ne ovat... öh kaikki)

Oikeastaan voisin luokitella monta hyvää hahmoa lisää, koska kaikki kenellä osaa pelata(ja minä osaan melkein kaikilla) ovat hyviä. Ja se tekee tästä sarjasta hyvän, mutta tuossa on ainakin muutama hyvä hahmo.

Ja sitten surkeat:
Tässä on oikeastaan sama juttu kuin hyvissäkin, surkeita ei ole jos osaa, vain pelata, mutta sanon tämän nyt ja heti kaikki spammi hahmot ovat surkeita(Angel/Devil, True Ogre)

Ja sanonpa vielä jotain off topiccia:
Pelasin kaverini luona, erästä kaveria vastaan Tekken 4:sta ja minulla oli selvä ns.etulyöntiasema, koska olin pelannut Tekkeneitä, niin pitkään kun olivat esillä olleet ja lisäksi olin opetellut kaikilla hahmoilla peaamaan niin hyvin, että pääsin vaikeimmalla vaikeus asteella läpi(huijaamatta, eli en käyttänyt samaa liikettä). Mutta kaverini pieksi minut 54-62(kyllä niin monta tuli pelattua), sitten palo hihat, joku hihhuli joka ei osannut ollenkaan pelata Tekkeniä pesi minulla seiniä. Otin oppia hänestä ja spämmäsin yhdellä liikkeellä ja voitin viisi kertaa peräkkäin ja sitten syntyi tappelu.(Niin hyvän kaverin kuin hän, se oli ihme)
Syy noihin häviöihin, voi olla myös se että olin juuri ostanut DBZ Budokai 2(älä naura) ja en ollut tottunut, Tekkenin hitaaseen aasi-pyörii-ammeessa vauhtiin ja hahmojen puutteelliseen vikkelyyteen.(Ja siltä tämä tuntui)

Eli mitä tästä opimme: opettele liikkeet läpäise peli ja sen jälkeen ota turpaan nolosti. Ei vaan opimme sen että spämmi ei toimi itse pelissä, vaan kaveria vastaan.

Daiki
8.5.2004, 19:27:14
Itselläni on Tekken Tag Tournament ja siinä neljän kärki on...:

1. Lee [olen sillä voittamaton hähhää... No ei vaines mutta sillä olen paras ja muutenki hyvä hahmo]

2. Nina [silläkin olen hyvä ja kuten arvata saattaa; hyvä hahmo myös. Tykkään sen hopeista hiuksista, aika coolit]

3. Bryan [se sitten osaa iskeä lujaa, paitsi ei joskus ole kovin hyvä nopeita vastustajia vastaan...]

4. Xiaoyu [vai miten nyt kirjotettiinkaan. Jotenkin piristävä tytteli]

En ole oikeastaan millään niin kauhean huono mutta ehkä jonkun verran Ogrella, True Ogrella ja karhuilla. Jotenkin tönkköjä hahmoja...

Ekan kerran pelasin Tekkeniä jossain 8 vuotiaana kun veljellä oli se ensimmäinen osa. Seuraavaksi ostettiin 2 ja 3, nyt on tuo Tournament.
Vanhoja Tekkeneitä ei enää ole koska kun myytiin Pleikka 1 pois, myytiin osa 1 peleistä pois [mutta joitain sen pelejä jäi]. Siksi enää omistan Tournamentin.
Hyvää siinä on ainakin runsas hahmo valikoima. Kaikkia salaisempia en kuitenkaan ole saanut, esim. sitä kultaista metalli ukkelia... Nimeä en muista enkä jaksa nyt tarkastaakkaan.
Enkä sitä yhtä hahmoa ole saanut minkä saisi muistaakseni siitä Tekken Bowlista kun pääsee ykköseksi. Toivottavasti ei haittaa jotakuta kun kerroin...?

Grove
8.5.2004, 22:00:55
En enää pelaa Tekkenia paljoakaan mutta parhaat hahmot ovat ehdottomasti kyllä ikuinen suosikkini Jin (koska sen iskut on älyttömän vahvoja sekä nopeita) ja Heihachi (iskut ei ole nopeita niin kuin Jinillä mutta sitäkin vahvempia) ja 9-vuotiaana minuulla Heihachin lempinimi oli niiden sähköjen mitä tulee kun se iskee takia "Sähkömies" ;D

M1green1
10.5.2004, 14:01:52
Top3 on kylläkin...

1. Hwoarang(en tiedä, kirjoitetaanko noin)
2. Se dino tekken 3:sta(en nyt muista sen nimeä)
3. Yoshimitsu

Noh, minusta noi on parhaita, koska ne on siistin näköisiä ja osaan myös niillä pelata parhaiten, mut en kyllä nykyään hirveenä kummiskaan pelaile tekkeneitä. Parhaita ovat kyllä Hwoarangin potkut! :)

Migreeni
MigrEENI

BlizzarD
23.5.2004, 14:47:57
Tässä hahmoja millä pelaan eniten:
- Yoshimitsu (miekalla on kiva leikkiä :))
- Hwoarang (erittäin tehokkaat sarjat jos osaa käyttää)
- Eddy (kuin myös)
- Paul (tehokkaat iskut)
- Lei (hyvät liikkeet)
- Law (kivat sarjat ja tehokkaat myöskin)

korppis
27.5.2004, 19:08:42
Armor Kingillä voitan kaverini melkein aina, virheiden ja onnen avulla he pystyvät vain laittamaan kapuloita rattaisiin. Armor Kingillä ja Kingillä on eroa, ja olen valinnut juuri siksi Armor Kingin. Armor Kingihän on vähän voimakkaampi, mutta taas hitusen hitaampi.

1. Armor King
2. Kazuya
3. Devil

Olba
31.5.2004, 19:08:08
no tässä nyt munkin osanottoni:
1.Lee (kunnon potku+lyöntihullu tappomasiina)
2. Baek (potku maisteri)
3. hwoarang (hyviä potkusarjoja)
4.Paul, kun oikein ajoittaa saksarin ja sit sen yhen lyönnin (en muista nimeä) kumminkin se jossa se "lataa" sitä, niin sitten se on menoa.
5.Jin (pari mojovaa potku+lyönti sarjaa kun löytää niin se on hallelujat soimassa ja äkkiä)

että tommoset.
en olekaan aikoihin tota TTT:tä pelannutkaan, mutta nyt voisin taa s vähän tolla Leellä ja Baekilla vääntää.

mogvisti
31.5.2004, 19:18:10
Kyllä se kovin äijä on Yoshimitsu. Varsinkin tekken 3:ssa sillä on siistit liikkeet ja se miekka on mahtava.
Muutenkin sen ukon olemus on siisti ja sen potkut ovat hienoja, miekankäyttö unohtamatta.

Toiseksi kovin on Hwoarang ( toivottavasti kirjoitin oikein ). Myös tämä on siisti ja varsinkin siinä karatepuvussa on ilo seurata sen taistelua. Ja ai että ne potkut ovat näyttäviä, varsinkin se jossa se hyppää ukon rinnan kautta seläntaakse ja potkaisee kantapäällä takaraivoon. Mahtava liike :tultamunille:!

Kolmanneksi kovin on King. Siisti ukko ja se pää on aivan mahtava. Lyönnit ovat myös siistejä. Ja se puku jossa sillä on t-paita ja verkkarit kruunavat koko komeuden. Mahtava ukko tämäkin.

Ja pistän tähän vielä ukot pienenä listana

1.Yoshimitsu
2. Hwoarang
3. King

Ferithem
5.6.2004, 19:57:25
Siitä nyt on pitkän aikaa, kun viimeksi Tekkeniä pelasin (pleikkarissa vika), mutta muistaakseni minulla oli melko valikoiva maku hahmojen suhteen.

1. Kunimitsu. Hän on ehdottomasti paras - melko nopea ja hienot liikkeet. Kunimitsulla jopa osaan pelata (oman mittapuuni mukaan), ja olen voittamaton... paitsi silloin, jos veljeni ottaa toisen ohjaimen ja pelaa Yoshimitsulla. Silloin saan turpiini ja pahasti.
2. Jin Kazama. Jin on hyvännäköinen, hänellä on ihanat hiukset ja Tag Tournamentissa hänellä on kivannäköisiä vaatteita. Jinillä osaan myös pelata kohtuuhyvin. Vaikka hän ei olekaan nopein tai ketterin, silti hän on semmoinen perushyvä.
3. Heihachi Mishima. Vanhassa vara parempi. Heihachi on voimakas ja oikein hyvä luunmurskaaja, ei kuitenkaan mikään tankki kuten Jackit tai King/Armor King. Hopeahaivenet voittoon!

Sekä tietenkin kolmosen Gon, tuo pieni pippurinen dinosaurus. Hän on ihana, ja voitto on taattu hänellä pelatessa. Ainoa, joka osaa gonittaa tuttavista ja perheenjäsenistä vieläkin paremmin kuin minä, on veljeni...

Tekken numero neljää en omista, joten kokemus sen osalta on vähäistä. Olen jonkun verran sitä pelannut kavereilla, mutta en oikein edes tykkää. Tag Tournament on paras, sillä kaksin aina kaunihimpi.

Tonishi
7.6.2004, 18:52:20
GON RULETTAA!!!

Se on niin hyvä ja pieni nii siihen ei osu niin helposti...Kamut ei tykkää aina, kun pelaan sillä, koska se on "liian" pieni niin ei osu...Sillä on hauska se loppu demo :D.Tykkäsin siitä tosi paljon! Sanotaampa viellä niille, jotka ei pakolla tiedä, että Gonilla on "salainen" isku, jota ei näy listassa. se tehään painamalla neliöä ja ympyrää samaanaikaan! :D

Junea
15.6.2004, 21:18:43
Mun ehdoton lemppari on Yoshimitsu. Kolmosessa sillä on ihana heittää takavolttia, harmi että nelosessa se ei tee sitä, ainakaan minä en osaa...

Toinen suosikki on Jin, varsinkin ilman paitaa :lovetus:
Myös Julialla on mukava pelata. En tykkää isommista hahmoista, koska ne on niin hitaita.

Muita ei nyt tule mieleen, en oo pelannu tekkeniä pitkään aikaan...

Kartz
19.6.2004, 13:39:25
Itse en omista muuta kuin pelkän Tekken 2 jonka löysin, olikohan noin vuosi sitten, kaupasta ja ostin. Tekken 3:sen lainasin useasti kaverilta ja hokitin sitä ihan simona. Tag Tournamenttikin on lainasa ollu ja sitäkin tuli hokitettua. Paras tappelupeli sarja mielestäni on kyseessä.

Suosikki hahmoni on ollut joka Tekkenissä Forest/Marshall Law. Muillakin hahmoilla tulee pelailtua, mutta eniten Laweilla.

Respecti on noussut kovasti myös Heihachia kohtaan, kiitos Soul Calibur 2:sen. On menty Micerothin kanssa lukemattomia Heihachi vs Kilik matseja ja Heihachista on tämän myötä noussut suosikki hamo jaetulle ykkössijalle Lawien kanssa. :D

Muita hamoja en oikeastaan ole "masteroinut", vaan muutamia otteluja pelaillut silloin tällöin. Yoshimitsullakin on tullut kavereita vastaan leikittyä. :D

Yay, tilasin juuri eräästä kaupasta itselleni Tekken ykkösen (mukana tulee vielä Ridge Racer) :D Maanantaina alkaakin taas Tekkenin hokitus.

Candice
22.6.2004, 21:40:25
Viikonloppu meni tekkeniä hakatessa ja kyllä minulle ehti ihan pikkuinen kuva sinne takaraivoon muotoutua niistä hahmoista. Suosikikseni varmaankin nousi Anna. Ensimmäisiä, jolla pelasin. Opettelin muutaman hassun combon ja ärsyynnyin valtavasti siitä loppuketkutuksesta. Ei se peppu niin hyvä ole. :I
Lisäksi Annalla on kiva vaate se valkoinen tiikeriasuste. Tykkään. Mutta suosikin varmaan tekee se, että tämä oli ensimmäinen, jota varsinaisesti käytin.

Kakkosena tulee kovaa kyytiä Panda. Liian suloinen. Jos Panda on vastustajana niin luovutan. En voi tappaa sitä. Täysin mahdotonta, ei onnistu, ehei. Itse en kuitenkaan Pandaa tappelijana käyttäisi, mutta se on söpö. Söpömpi kuin mikään muu koskaan ikinä.

Kolmantena Angel. Laserista on hyötyä kun on kokematon n00b, kuten minä. Samahan asia on paholaisella pelata, mutta enkeli on miellyttävämpää katsella. Minä tahdon, että pelini on kaunista katseltavaa. Liikkeistä en sano mitään, mutta ne laserit on POP ^^

Ruhve
23.6.2004, 18:42:50
Kahdessa vuodessa on ehtinyt suosikkihahmot vaihtua. Eli tällä hetkellä pelaan oikeastaan vain Bryanilla ja Armor Kingillä, jos vastustaja on samaa tasoa ei parempaa tasoa oleva pelaaja kuin minä. Bryanilla on aika helpot liikkeet ja muistankin ne aika hyvin ulkoa tällähetkellä. Bryanin iskut ovat myös tehokkaita ja jotkin niistä lennättävät vastustajan kauemmas, jolloin saa aikaa miettii seuraavaa iskua. En minä tiedä, tykkään vain pelata Bryanilla.

Armor Kingi on vähän sama kuin kuin Bryan. Tehokkaat potkut, iskut ja heitot. Hänellä saa aikaiseksi paljon vahinkoa jo parilla potkulla ja iskulla (Frankestainer kuuluu suosikkeihini) . Armor Kingillä on myös aika helpohkot liikkeet ja yksinkertaisimmat heitot on myös helppo tehdä. Enkä nyt tarkoita niitä perusheittoja. Olisi vahtava osata se yksi monen heiton combo. Siinä ei olisi vastustajalla mitään sanottavaa sen jälkeen, kuin saa sen ekan heiton onnistumaan.

Kolmantena Angel. Laserista on hyötyä kun on kokematon n00b
Tai sitten ei, jos on kokenut pelaaja vastassa. Nimittäin se laser on helppo väistää ja etenkin se ilmalaser on aika tuhoon tuomittu liike kokenutta pelaajaa vastaan. Tuossa vaiheessa nimittäin takaheitot tulee aika vahvasti kuvaan. =)

Candice
23.6.2004, 19:13:36
Tai sitten ei, jos on kokenut pelaaja vastassa. Nimittäin se laser on helppo väistää ja etenkin se ilmalaser on aika tuhoon tuomittu liike kokenutta pelaajaa vastaan. Tuossa vaiheessa nimittäin takaheitot tulee aika vahvasti kuvaan. =)

Katotaan kuka ottaa turpiin ja keneltä. Laserit toimii! Ihan varmasti toimii!

Mutta ettei tuo alueen inhottava moderaattori poista viestiäni spämminä niin mainitaan vielä se intiaanitypykkä. Michelle vai? Aluksi järkytyin hahmosta, ruma eikä edes kovin toimiva. Mutta sitten kun tein vahingossa sen liikkeen missä vastustaja saa iskua haaroihin niin olin myyty. Kun vielä ihan pikkuisen opettelen niin minusta tulee hyvä pelaamaan tekkeneitä. Sitten lasereita ei kukaan väistä. :)

Aiona
26.6.2004, 16:48:41
Kaylenismi ottaa jälleen minut valtaansa ja pakottaa minua lyömään päätäni pöytään kolme kertaa. Miksi ihmeessä ei useimmat teistä ole jaksanut laittaa kunnon perusteluja sille, kuka Tekken-hahmoista on paras ja miksi! Olkaa ihmiset niin kilttejä, että laitatte kunnon perustelut - ei mitään kahden sanan mittaisia "potkii hyvin"-juttuja! Minä olen vain vaivainen jäsen. Ei minua tarvitse kuunnella. Sanon vain asian niin kuin se on enempää teitä häiritsemättä. Tuo todella häiritsee minua ja ehkä muitakin. Pelkkä listaaminen ei riitä!

Ja asiaan. Minä ainakin pelaan useimmiten Hwoarangilla ja Jinillä. Syynä on se, että Howien potkut ovat voimakkaita ja hän on myös nopea. Potkut korvaavat hyvin lyönnit, mitkä Howielta sujuvat huonosti. Ja ylipäätänsä Howie on todella söpö tyyppi punaisine hiuksineen. Koko hahmo on suorastaan karismaattinen.
Jin on minun kultapoika, jonka kaikkia liikkeitä en vielä kuitenkaan osaa, mutta olen pärjännyt hyvin niillä, mitä jo osaan. Kuitenkin kaikki paras mahdollinen on jäänyt oppimatta, mutta toivotaan että sekin korjaantuu pian, kunhan saan tarpeeksi aikaa, että voin Tekkeniä pelata. Minä omistan vain kolmosen. :(

Roskapussi
4.7.2004, 13:16:05
Eniten tykkään varmaankin Eddystä. Sen ne liikkeet on niin hienoja ja monipuolisia. Lentopallossa se on vielä parempi.

Xiaoyu on toinen suosikkini. Itse arvostan Tekkenissä kaikista eniten nopeutta, ja sitä Xiaoyulta löytyy.

Lee on kanssa todella käytännöllinen hahmo. Hyvät perusliikkeet, joilla minäkin jopa pärjään.

Huonoimmiksi hahmoiksi sanoisin Gonin, Ogren ja Pandan. Gon on niin pieni, että sillä on vaikea iskeä, Ogre on jotenkin ällöttävä, en osaa pelata sillä ja Panda on niin perkeleen hidas.

En ole peliä tässä vähään aikaan pelannut. Pitäisi taas joku päivä kokeilla, että onko taidot jääneet tallelle. :P

Andros
4.7.2004, 14:40:44
Oma suosikkini on ilman muuta Marshall Law. Jätkä on eläin. Parhaat potkut koko sarjassa! (Oma mielipide) Gon on muuten hieman köpöinen, mutta sen tulihönkäykset ovat todella hyödyllisiä. Siinä toinen suosikkini. KOlmas ehdokas on Kazya. Hänessä yhdistyy sekä nopeus että voima. (Se arpi vaan on niin sairaan ruma...)

Nyarlathotep
3.10.2004, 13:43:01
No parhaat äijät ovat tietenkin Armor King joka kuuluu iskujoukkooni sekä Paul koska sillä on huiput liikkeet ja ne on kaikenlisäksi tehokkaita. No Yoshimitsu (Jousimitsu) kuuluu myös tietenkin kärkijoukkoon. Sen miekan kanssa on kiva heilua mutta voiton vie Mokujin. Se on niin hauskan näköinen ja sen demo siinä Tekken 3:sessa on myös hyvä. :lovetus:

Moonstone
9.10.2004, 22:18:48
Tekken on väistynyt parempien mätkintöjen tieltä mutta muistellaan. Niin joo ja kaikki nämä kommentit ovat Tekken 3:sta. 2:sta olen pelannut joskus kaverin luona mutta ei siitä sitten enempää.

Hyviä, joita en ala sen kummemmin järjestelemään:

Xiaoyu
Tällä on ehkä hieman helpompi väistellä iskuja kun se on hieman lyhyempi kuin muut. Tällä on myös sellaisia iskuja, joita tehdessä väistelee (säkällä) vastustajan iskut ja sen takia omat iskut ovat vain tyylikkäämpiä. Tällä on myös varsin mukavia ja yllättäviä iskuja kuten vaikkapa takaperinkuperkeikan jälkeen hieno potku ja pari muuta liikettä kun on selin vastustajaan päin. Xiaoyu on yksinkertaisesti letkeä pelata.

Dr Bozkonovitz (kyllä kaikki tietää ketä tarkoitan)
Erilainen. Tämä hahmo oli jopa työläs hankkia. Muistan vieläkin kun kiroilin sen tekken forcen kanssa. Vaiva kuitenkin kannatti kun sain sen lopulta pelattavaksi hahmoksi. On muutama hahmo joita vastaan Dr B. ei pärjää mutta muita vastaan se on erittäin kova vastus. Siihen on vaikea osua ja kaiken lisäksi sen iskuja on suhteellisen vaikea torjua. Lisäksi iskut ovat enimmälti tehokkaita.

Lei
Yksinkertain pelata mutta silti aivan järkyttävän tehokas. Ette voi uskoa kuinka monta kertaa vastustaja on voitettu sillä yksinkertaisella potku ylös, potku alas ja sitten 2x puolivoltteja taaksepäin. Muistaakseni kolmas puolivoltti oli täysin turha, koska jos kaksi ekaa osui niin kolmas menee ohi.

True Ogre
Aluksi vaikutti kankealta ja hitaalta mutta pienen harjoittelun jälkeen mättöpuuhat alkoivat sujua. Erityisesti mieleen on jäänyt True ogren pitkälle yltävät kädet. Huono puoli on se että True ogresta tulee mieleen ogre.

Ja sitten hahmot joita vihaan:

Nina
Vihaan siksi, että en osannut pelata tätä vastaan. En tajua mikä siinä Ninassa aina oli niin vaikeaa. Lisäksi se Ninan lila asu oli ruma!

Ogre
Ruma, (hidas), en osannut alkuunkaan pelata sillä ja en osannut pelata sitä vastaan. Lisäksi se oli AINA vastassa kun pelasi arcadea että saisi hahmot avattua käyttöön. Sitten Ogrella on vielä se liike mikä blokkaa hyökkääjän liikkeen (punaisia kipinöitä kun yrität lyödä sitä ja sitten sinun hahmo ottaa askeleen taaksepäin ja sitten ogre tekee sen yliärsyttävän heiton, minkä animaatiot kestävät pitkään).

Mutta rautanyrkit on jätetty rauhaan jo pitkä aika sitten ja olen eläkkeellä. (Teki vaan mieli sanoa)

Bianca
10.10.2004, 15:01:44
Michelle on mun ehdoton lemppari :) se on vaan aina ollut ensimmäisestä kerrasta asti kun pelasin tekkeniä.

Kun Michelle ei enää ollutkaan kolmosessa, niin siinä oli sitten Julia josta tykkäsin.

Sitten tulee varmaan Xiaoyu, Sillä on hyvät liikkeet. Sillä on jotenkin helppo pelata ja se on kuitenkin tehokas.

Whoarang, koska sillä on koko tekken sarjan parhaat potkut ;)

Jin, Nina ja Christie on muuten vaan hyviä.

Chang
17.10.2004, 17:57:15
No sanotaan nyt että suosikit ovat olleet jo pitkään samat.
Jin Kazama-Kun vauhtiin pääsee niin ei ole voittanutta
Law - Parit Whattaa iskut ja potkut sisään niin se on siinä
Kazuya Mishima- Se vaan on hyvä jamppa tällä ja jinillä joskus osannut milteimpä kaiken
Paul- Voimakkaat iskut, ei kestä kauan piestä tällä kun hommat osaa

Ja nyt tulikin syyslomalla pelattua porukalla melko kauan about 100 matsia putkeen tauko ja sama uudestaan :D

Sarutobi
18.10.2004, 9:33:58
tekken... hmmm... ei oo kyl tullu pelattua viime aikoina. mut kyl parhaat on
1. jin kazama: aivain loistava, ihan helvet*n tehokkaat liikkeet :)
2. yoshimitsu: tehokkaat liikkeet, ja käyttää miekkaa ja osaa lentää :P
3. Hwoarang: aivain loistava potkuäijyli... 2 comboo delas
4. eddy: capoeira... näyttävän näköistä
5. goni: pieni pikku riiviö+ loputon loppu video :)

Naukseri
19.10.2004, 16:34:12
Minähän pelaan yoshimitsulla, se kun on niin hauskaa ku osaa kaikki mahdolliset tappavat combotukset sun muut.Mukavaa on myös se kun näkee kaverin seisovan vieressä monttu auki: "Miten sinä tuon teit?"
Pelauslistan toisena on Lei ja sitten Xiaoyu hohtaa kirkkaasti nopeine iskuineen kolmosena.

Prometheus
8.11.2004, 18:02:49
Ling Xiaoyu ehdottomasti. Olen tykästynyt tähän hahmoon enkä juuri muilla taistelijoilla pelaakaan. Oikeastaan syy siihen, miksi aina pelaan Xiaoyulla on Tekken 3:n demo, jonka joskus aikoja sitten sain jostakin käsiini. Siinä pelattavina hahmoina olivat vain Xiaoyu ja Eddy. Minä valitsin aina Xiaoyun, joten siitä se sitten on kehittynyt.

Olen siis pelannut vain Tekken 3:sta ja 4:sta. En tiedä oliko tytteliä aikaisemmissa Tekkeneissä ollenkaan. Pidän nopeista ja ketteristä hahmoista, joten Xiaoyu vie aina voiton. Hänellä on mukavia väistöliikkeitä, kunhan ne saa vaan tehtyä. Neitonen ei hyydy juurikaan vaikka olisikin selkä vastustajaan päin. Siitäkin saa tehtyä kaikenmoisia tehokkaita hyökkäyksiä. Huono puoli Xiaoyussa on heikkous. Se ottaa vähän enemmän damagea, jos iskut pääsevät läpi. Xiaouyn liikkeet eivät yleisesti ottaen yllä myöskään kovin pitkälle. Siksi on mentävä joskus vähän turhankin lähelle vastustajaa, joko hakkaamaan tai ottamaan itse iskua. Xiaoyulla pitää pelata rivakkaan tahtiin, että siitä olisi jotain hyötyä. Hahmon voimahan piilee juuri tuossa nopeudessa, joten sen mukaisesti pitää pelatakin.

Padilla on se ongelma, ettei kaikkia hyviä liikkeitä saa taistelun tiimellyksessä aikaiseksi, kun ei suostu tottelemaan tarkkoja näppäinkomentoja. On tyydyttävä niihin helpommin tehtäviin. Pitäisi saada se arcade-tikku.

Huonoja hahmoja ovat kaikki köntykset, kuten King ja nelosen Marduk. Onhan heillä voimaa, muttei minkäänlaista tyyliä. Poikkeuksen tekee Panda/Kuma, jolla on toisinaan tosi hauska pelata. Näitä karhuja on myös erityisen hauska kurittaa, kun niistä lähtee niin kiva ääni. ^^

Vanavilya
10.11.2004, 1:43:35
Ehdottomasti Jin. Oikeastaan se taitaa johtua siitä, että se on toistaiseksi ainut jolla olen harjoitellut ahkerasti. Nelosessa Jinin tyyli on aivan eri kuin aikaisemmissa, joten piti opetella kaikki(melkein) alusta.
Toisena suosikkina on Julia. Pirun hyvä naikkonen, joka rökittää miehet. Muahhahaha..
Mun mielestä Jackit on ihan hyviä. Tai siis, jos haluaa päästä jotain läpi niin Jack hoitaa homman. Muutamia hyviä perusliikkeitä, joiden avulla pääsee läpi mistä vaan. Tosin tylsää ja juuri hitauden takia en suosi kyseistä hahmoo.. Kaverit lähinnä suosii tota.
Jep, näin tänään. Huomenna ehkä toisin.

Ryu-chan
10.11.2004, 15:56:01
En nyt jaksa mihinkään paremmuusjärjestykseen heittää ja laitan aika monestakin nyt mielipidettä. Olen siis pelannut Tekken 2:sta, Tekken 3:sta, Tekken Tag Tournamenttia ja Tekken 4:sta ihan sellaisena Arcadena tuolla Turussa.

Jin

Tämä on yksi eniten käyttämistä hahmoistani. Parhaimmillaan hän on mielestäni Tag Tournamentissa. Hyviä liikkeitä eikä ole liian hidaskaan. Hänen lyöntinsä ovat tehokkaita ja potkut myös. En liikkeen nimeä muista, mutta se missä hän hyppää ylös potkaisee pyörii pari kertaa maassa potkien vihollista ja sitten vielä heittää yhden potkun korkeammalle. Se on mielestäni ihan tehokas liike jos vastustaja ei osaa sitä torjua.

Kazuya
Kakkosessa melkein kopio kolmosen Jinistä. Ainoa mainittava asia on Tag Tournamentissa. Siinä hän on käytännöllinen yhdistettynä Devilin kanssa.

Hwoarang
Erittäin tehokas tyyppi jos häntä osaa käyttää. Hunting Hawk on ihan mukava isku jos vastus ei sitä torju. Sen lisäksi voi leikkiä Motion Switchilla :P. Hänen potkunsa ovat tehokas tapa hoidella vastustaja nopeasti. Huomaa Tae Kwon Do:n hyödyllisyyden. =)

Yoshimitsu
Tämä on erittäin voimallinen hahmo oikeissa käsissä. Yoshimitsun combot tekevät erittäin pahaa vahinkoa ja hän kaiken lisäksi voi hankkia energiaa takaisin.

Kunimitsu
Aika lailla kuten Yoshimitsu. Aika kiva hahmo ja hänellä on ne kaksi liikettä joidenka nimeä en nyt muista.

Law
Molemmat! ;) Mukava hahmo. Somersault on tehokas ja Frogman on hauska. Lawilla on muutenkin kivoja liikkeitä tosin ainakin TTT:ssä ne ääntelyt ovat ärsyttäviä. :P

Äääh... Tylsyys iski. En jaksa kirjoittaa enempää. Kirjoitan jos joskus vielä muistan tämän viestin. :)

Leviathan 89
14.11.2004, 18:35:13
Noh... Oon pelannu tekken 1, 2, 3, 4, tagia... Ja kaikista parhain on ollut ehkä tag.... Tai kaikki kun ne ovat ihan erilaisii...

Nina kyllä vaan... Aivan mahtava... Itsepuolustukseen pohjautuva, kovat ja nopeat iskut, nostot mitä muka puuttuu?

Michelle tai Julia on sitten varmaan toisena tai kolmantena mutta mielestäni olen aika hyvä Xiaoylla... Miten se nyt kirjoitettiinkaan... Pakko myöntää mutta kyllä naiset on parhaita hahmoja mielestäni tekkeneissä... Ninan puvut, vaatetus vaan hiemen häiritsee tekken4:sessa... Toivoisin vihdoin löytäväni vastustajan, josta olisi edes vastusta;)

Outraider
15.11.2004, 11:44:32
Pauli, Pauli, Pauli! Miksi kukaan muu ei tykkää paulista, paitsi nyt muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Hyvät liikkeet minun mielestäni, ja tyylikäskin on, paitsi se nelosen versiossa, jossa se ei ole saanut sähköiskua, hiukset ei ole pystyssä. Tag tournamentissa sitten jotenkin opettelin brianin liikkeitä, että oli tarvittaessa toinenkin hahmo, jos Paul otti liikaa osumaa.

Äh, taas heräsi himo käydä ostamassa jokin Tekken.

Dark_Knight
29.11.2004, 16:12:23
No tässä olisi suosikki joukkueeni team battlessa Tekken 4:ssa huonoimmasta parhaimpaan.
Kuma: Ne muutama hyvä combo joita sillä on.
Violet: nopeat potkut, muutama hyvä potku combo
Law: Sateenkaari-potku rulez, jeah!
xioyuo(meniköhän nimi oikein): kärrynpyörät ja niistä tehtävät combot
Bryan: vahva, hyvä hyppypotku
Steve: mahtavat lyöntisarjat, väistely helppoa
Jin: Jin rulettaa, tarviiko sitä enempää selittää?
Hwoarang: Se potkii, potkii, hyppää ja potkii lisää!! Mahtavat combot ja niitä riittää!

Siinä se.

Burning Lion
9.3.2005, 9:32:56
Kaivoin tällaisenkin esille.
Eli parhaat hahmot pitäis luetella...
Tekken 3: Jin, Heihachi, Ogre ja olisikohan se Ling kuulunut vielä niihin huippuihin tässä.
TTT: Ja taas Jin, Heihachi, Ogre ja Ling on tässäkin melko hyvä jos oikein muistan.
Tekken 4: Jin on pelin ykkönen vaikka Steve onkin Jiniä vastaan parempi. Jin voittaa kuitenkin kaikki muut.
Suomen tasolla ei oikein noilla hahmoilla ole väliä jos vain osaa pelata. Ja pistetään nyt vielä ne millä itse pelaan.
Tekken 3: Jin ja Heihachi
TTT: Jin, Heihachi, Julia, Bruce, Law
Tekken 4: Jin, Heihachi, Kazuya, Steve, Ling/Miharu, Yoshimitsu, Lee.

DarkWater
9.3.2005, 9:48:23
Minä tykkään tekkenin naishahmoista. Parhaat hahmot ovat Nina Williams, Julia Chang, Ja Ling Xiaoyu (artikulaatio saattaa olla hakusessa).
Nina on kaikkein paras, nopea ja tehokas. Julia on nopea ja ketterä, mutta ei niin tehokas kuin Nina. Ling taas on monipuolisin hahmo. Lingilla väistelyt ja erilaiset combot ovat parasta. En toki sano että muutkaan hahmot huonoja olisivat mutta nämä ovat ne parhaat. Kaikkein typerimpiä hahmoja ovat Gon ja se proffa Tekken 3. Ja se kamala Christie Tekken 4.
-DarkWater-

Linkittäjä
9.3.2005, 9:52:08
Tekken: Kazuya/Devil Kazuya, Yoshimitsu ja Heihachi ovat kolme lempi hahmoani ja näihin perustuu pelini seuraavissakin osissa.

Tekken 2: Heihachi, Yoshimitsu, Kunimitsu, Kazuya ja Devil. Joo aika samanlaista. Ei tässä ole edes vielä paljoa hahmoja.

Tekken 3: Jin, Yoshimitsu, Heihachi, (ei kuitenkaan niin paljoa kuin edeltävissä osissa) Ogre ja True Ogre. Tässä onkin vähän enemmän hahmoja.

Tekken Tag: Devil ja Yoshimitsu toimii todella hyvin. Myös Kazuya ja Devil on hyvä. Sitten Heihachi ja Jin, Heihachi ja Kazuya, Kazuya ja Jin. Namä kolme edellä mainittua ovat hyviä.

Tekken 4: No Jin, Kazuya, Yoshimitsu ja Heihachi. Ne on ihan hyviä.